Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Артём Стаховец 5 января 2024, 2:30
Пишу реалтеый отзыв о банке, потрачу малось времени, но напишу, не вкладывайье деньги в этот банк чтобы не иметь проблем, сначало вас заставят ждать валюту, а потом скажут нужна картата еще вас обвенят что вы незахотели их снять с марта месяца и вы и так в плюсе что воспользовались валютным депозитом!!! чтооо? я в ахуе что вкинулся в этот банк просидел в очереди и получил ответ, с реьёнком при воздушной тревоне 1,9года
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Александр Агафонов 4 января 2024, 23:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Княжий Затон, 2/30
Сьогодні відвідав це відділення на Княжому Затоні.
Спочатку я помилився і зайшов у вхід для юридичних осіб (зліва, біля банкомату).
Начальниця відділення люб’язно мені підказала, що вхід для фізичних осіб з правої сторони. Обслуговування мені дуже сподобалось.
Випуск фізичної миттєвої картки ВсеМожу онлайн мені зробили дуже швидко.
Я за 10 хвилин встиг і миттєву ВСЕМОЖУ отримати, і замовити спочатку іменну «ВсеМожу», потім іменну «ВсеКарта» (моя ВсеКарта закінчилась 31.12.2023).
Приємно вразило, що випуск двох карток ВсеМожу безкоштовний
(а в чаті казали, що додаткова картка буде коштувати 150 грн).
Я отримав відповідь на всі свої запитання.
А враховуючи те, що ПУМБ дав кредитний ліміт 18 000 грн і кешбек 10% на «Солодощі» та 20% на міський транспорт — я нереально щасливий! ПУМБ дуже чудовий банк!
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 11:55
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Den45 4 января 2024, 10:31
Охреневший банк Pumb.
Звонит автоответчик и дурным голосом требует оплатить долг, которого нет. Картой не пользовался несколько месяцев, потом сделал пару платежей на 10−20грн. Тут же начались звонки «коллекторов». Вот не трогай *** .
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
Когда был кредит, платежи были гораздо больше, чем в других банках на такие же суммы.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 10:51
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та надати вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 11:04
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що вихідних дзвінків на вказані Вами номери не було здійснено.

Хочемо повідомити, що номери телефонів: +380 (73) 526 36 72, +380 (73) 598 17 16, +380 (63) 213 04 19, +380 (67) 146 72 06, не належать банку ПУМБ.
Проблема решена
vzrez 4 января 2024, 6:48
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
28.12.2024 року ПУМБ зненацька заблокував мені усі рахунки, на яких були усі мої гроші. При цьому, до мене ніхто не зателефонував з ПУМБ-у і не повідомив, що мої рахунки заблоковано. Я поїхав у супермаркет, закупив дві валізи продуктів, на касі все вийшло на 12000 грн., ціла гора продуктів, бо мав бути Новий Рік, приїхати мали гості. В результаті, коли діло дійшло до оплати продуктів, то виявилося, що вона не можлива, бо ПУМБ заблокував мені карту. Для мене це був шок. Крім того, уявіть собі, як матюкалися на касі, адже їм прийшлось усі ті дві валізи продуктів розносити по полицям назад. Повний облом! Беру далі і їду в саме головне відділення ПУМБ по Україні — м. Київ, вул. Андріївська, 4. Там співробітниці банку починають перевіряти мою ситуацію і кажуть, що служба безпеки банку заблокувала мої рахунки і що, можливо, сталася якась помилка. Я запитую їх, по якій причині? Мені працівники банку ПУМБ на головному відділенні відповідають, що вони не знають причину, що це потрібно звертатися їм у службу безпеки ПУМБ. Сьогодні вже 04 січня 2024 року. Новий Рік просидів без грошей, без святкового столу, без гостей. Всі гроші заблоковані, не маю за що купити хліб в магазині. Звертався в поліцію, в кіберполіцію. Там сказали, що до мене у них питань не має, і що не має ніяких судових рішень, які могли б заблокувати мій рахунок. Самі поліцейські телефонували в ПУМБ, щоб дізнатися причину блокування — їм не говорять. Звернувся до адвоката. Адвокат каже, що потрібно знати причину блокування, щоб ПУМБ дав офіційну відповідь, написав звернення письмове, буду очікувати 30 днів щоб просто взнати відповідь, чому мене заблокували? Хотів закрити рахунки — написав заяву про закриття рахунків в ПУМБ. Вони мені відмовили закривати рахунки по причині що служба безпеки ПУМБ їх заблокувала. Хоч це не законно, адже не можна закривати рахунок ТІЛЬКИ якщо він заблокований рішенням суду.
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:26
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 14:33
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
vkazachenko 3 января 2024, 22:07
Банк заблокував кошти на рахунку. Чат підтримка відправляє до відділення, бо нема техічної можливості провести «ідентифікацію», я наразі не живу в Україні і це неможливо, чому інші банки провести переідентифікацію можуть онлайн, а тут чомусь не можуть? Невже так важко зробити ідентифікацію віддаленно. Не користуйтесь цим банком якщо цінуєте свій час та гроші.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 19 января 2024, 17:07
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
prodameuro 3 января 2024, 16:37
Заблокували гроші 29900. В приватних повідомленнях спочатку відповіли що це через переліміт надходження суми. Для розблокування рахунку пропонують прийти до них в банк. Але!!! Те що на дворі війна та я не можу це фізично зробити, бо знаходжуся на тимчасово окупованій території. Я дуже вас прошу надати мені можливість пройти ідентифікацію та надання всіх необхідних документів завдяки відеозвʼязку або додатку Дія, як це відбувається в інших банках, саме через умови військового стану. Друге, я прошу надати мені інформацію з приводу ліміту, поясніть мені в деталях як я потрапив під блокування картки? Які саме ліміти в вашому банку встановлени що я не маю права тримати 29900 грн на картці? Трете, куди я можу поскаржитися в моїй ситуації для вирішення мого питання? Пʼяте, чому перестали відповідати на мої запитання в особистих повідомленнях?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 января 2024, 17:11
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 10:53
Вітаємо! Процес віддаленої переідентифікації наразі розглядається та вже вирішується на рівні технічних команд банку. Остаточно доопрацювання будуть виконані виходячи з технічних можливостей систем найближчим часом. Відстежуйте оновлення в застосунку ПУМБ Online, дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на технічні негаразди та допомагаєте нам ставати кращими. Рекомендуємо Вам звернутись у відділення банку для оновлення даних, що значно пришвидшить на даний момент вирішення проблеми.
qunatumr 2 января 2024, 19:26
Без объяснений прчины закрыли счёт (в уведомлении сказано в связи с рисками). Звонил в поддержку, объяснял что все документы по поводу источниково дохода имеются. Мне ответили что это их не интересует и надо прийти в отделении оформить закрытие счёта. Крайне не рекомендую этот банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 19:32
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 16:15
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 частини 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо виконання зобов’язань здійснювати належну перевірку клієнтів, яка включає проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.

Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65 (далі - Постанова № 65), також передбачена необхідність здійснювати на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки (далі - ПЗНП).

Відповідно до вимог додатка 6 до Постанови № 65, під час здійснення ПЗНП, банк обирає вид необхідного до вжиття заходу залежно від виявлених ризиків, притаманних діловим відносинам із клієнтом, що є пропорційним таким ризикам.
(продовження у наступному коментарі)
NataliXXX 2 января 2024, 10:12
В декабре заблокировали карту, там были деньги.По телефону один ответ идите в отделение, пошла. Там толком никто ответить не может, не понравились операции, какие никто сказать не смог. Начались сильные обстрелы, уехала со страны. Карта кредитная, пополнить ее возможности нет, в отделении подойти так же. По телефону робот скидывает, повезло с другого номера дозвониться до оператора то же скинула. Зато смс приходят у вас 2 дня на оплату, а как это сделать физически никто не объясняет! Телефон на мой номер сразу отправляет в отделение банка, с другого не даёт информации. Пумб Але? Вы сами создали проблему, так хоть помогите ее решить
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 10:19
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 14:48
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Rs2 1 января 2024, 21:23
*** банк і такий же сервіс. Щоб зареєструватись в додатку необхідно ввести код підтвердження, який має прийти на вказаний номер телефону. Але код не приходить. Принаймі на Київстар
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 10:17
Вітаємо!

Просимо наліслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час реєстрації, щоб ми могли перевірити факт генерації коду з нашого боку. Після перевірки інформації ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема решена
CensoredByUA 29 декабря 2023, 22:56
Аккуратно перед датой погашения кредитов банк полностью отключил погашение кредита онлайн. Ни на сайте банка, ни на сайтах таких как портмоне, изипей, сити24 погасить кредит невозможно. Либо ошибка проверки реквизитов, либо ошибка 404.
Спасибо большое за возможность совершить просрочку оплаты аккурат под новый год!
ПУМБ
Ответ банка
30 декабря 2023, 10:54
Вітаємо!

Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 16:37
Вітаємо, дякуємо, що зачекали!

На даний момент ПУМБ дійсно призупинив можливість сплати кредитів через партнерські сервіси, зокрема вказані вами. Це пов’язано із тим, що в останній час ми зафіксували збільшення спроб використання цих сервісів шахраями для незаконної діяльності. На даний момент ви можете з легкістю погасити свій кредит онлайн, за допомогою мобільного застосунку ПУМБ Online. Зауважимо, що можливість оплати кредитів на нашому сайті буде поновлена у найближчий час.
Перепрошуємо за дані незручності та дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Звонников 29 декабря 2023, 19:57
Банк отказывает в выводе денежных средств на личный счёт в другом банке.
ПУМБ
Ответ банка
30 декабря 2023, 10:50
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Yarik222 29 декабря 2023, 18:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Строителей, 39, пом. 18
Банк заблокував мої кошти. Це сталося більше двох місяців назад. До сьогоднішнього дня повернути кошти не можу. Підтримка каже, щоб я йшов на відділення, на відділенні кажуть щоб телефонував у підтримку. Вже більше 5 разів ходив у відділення. Писав скарги на відділення, результату нуль. Просто ігнорують мене і кажуть щоб очікував дзвінка від банку, якого дочекатися я не можу. Хочу закрити свій рахунок в цьому банку і повернути свої кошти. Мені підтримка сказала щоб я підійшов у банк, де мені скажуть новий пароль від особистого кабінету, коли прийшов знову у банк менеджер сказав що це має мені зробити підтримка! У мене немає часу на ці ігри, на балансі висить велика сума грошей, а банк третій місяць просто привласнює мої особисті кошти! Не раджу даний банк нікому! Якщо мені не повернуть мої кошти до 31 грудня, тоді я буду звертатися у правоохоронні органи і вирішувати це питання по-іншому!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 декабря 2023, 19:31
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 января 2024, 16:31
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали дані для проведення перевірки. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення.
DearClient 29 декабря 2023, 16:48
Добрый день!

Являюсь клиентом банка долгое время и никаких проблем не возникало, и вот столкнулся с очень интересной проблемой.

Мне отказали в получении мною заказанной валюты, аргументировав это тем, что валюту «не завезли» на отделение, при этом никакого уведомления мною не было получено.

Теперь подробности, 25.12.2023 вечером я заказал валюту через чат Пумб (обычная процедура), мне подтвердили и сказали приходить 28.12.2023 после 15:00 в отделение. Т. е. все строго по регламенту за два рабочих дня, с подтверждением о том что заявка оформлена и меня ожидают на отделении. Приехал в указанный день на отделение, а мне кассир и говорит «увы, но сегодня на отделение валюту не завезли, вообще», на вопрос это как такое вообще возможно? Кассир сказал «не знает и не может ничем помочь, приходите после 2го или 8го числа возможно валюта появится». Т. е. по факту мне отказали в обслуживании, в выдаче заранее, подчеркну, заказанных средств.

Позвонил на горячую линию и объяснил ситуацию, мне сказали «мы составили запрос, будем разбираться», на вопрос, а как я могу получить средства до наступления нового года (так как рассчитываю на эти средства и специально делал заказ заранее, зная что 30,31 банк не будет работать), мне ответили «НИКАК, можете стоять и не ждать на отделении, и если сделаете заказ валюты сегодня то все равно не получите её до НГ, так как 30,31 не обслуживаются».

Решил, если нет выдачи, то в любом другом отделении сниму валюту непосредственно с карты. Нашел ближайшее отделение, но в нем не оказалось валюты как на продажу так и на снятия с карты, но вот незадача, как озвучил кассир, в кассе «есть валюта только под заказ, если вы её заказывали ранее на отделение.»

Уважаемые представители банка, объясните как такая «ситуация» вообще возможна? Куда и кому ушли «заказанные» средства? Как быть уверенным, что такая «ситуация» не повторится вновь? Какие пункты договора о банковском обслуживании нарушены с моей или вашей стороны?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 декабря 2023, 17:12
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомленні Ваші ПІБ, а також ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам ідентифікувати Вас, перевірити вказані заявки та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема решена
Rostuk 29 декабря 2023, 12:05
Банк не може розблокувати рахунок вже 3 тижні, консультанти розводять руками і розказують мені за якесь розслідування особисті гроші заморожені, ніхто не може допомогти
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 декабря 2023, 12:15
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Arbuzov71523 28 декабря 2023, 15:36
Постійно стикаюсь з проблемами відправки коштів з пумбівської карти. Використовую її вимушено — як учасник зарплатного проекту компанії і отримую на неї заробітну плату. Майже кожен раз (за рідким виключенням) маю складнощі з надсиланням коштів з картки на картку. Постійні зависання або не можливість виконати тразакцію.

Що стосується клієнтської підтрикми — то це окреме питання. Неодноразово спілкувався з некомпетеними співробітниками які на прохання закінчити ромову і відмову від послуги продовжують далі парити свій продукт, після кілька разів прямо повторених слів: «Не цікаво.я хочу закінчити цю розмову. "

Щоб бути об'єктивним — додам, що намагаються покращувати роботу. Виправили баг в додатку, який раніше не вчасно оновлював суму на рахунку (тобто ти відправляєш кошти, кошти списуються з рахунку — а додаток показує що кошти є.) Але з нову ж таки для банку такого рівня такі транзакційні проблеми — це вагомий показник обрати послуги конкурентів, якщо маєте таку можливість.
ПУМБ
Ответ банка
28 декабря 2023, 18:38
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Проблема решена
Vladimir26K 28 декабря 2023, 14:44
Добрий день!
Хочу залишити звернення до представників банку, так як у відділення неможливо потрапити із-за постійних загроз артобстрілів, а після відміни черги величезні.
Питання стосовно актуалізації анкети.
Ще пів року тому коли закривав рахунок, я надава оригінал ID картки, так як раніше був паспорт-книжечка.
І ВсеКарту відкривав також через Дію, з ID картою.
Але зараз отримав повідомлення:
«Інформуємо, що тип Вашого паспорта в системах Банка (ID-картка) не співпадає з типом паспорта (паспорт-книжка), за яким наявні скани.
Рекомендуємо Вам звернутись до відділення Банка для актуалізації анкети і сканів/фото ідентифікуючого документа»
Я звернувся до чату, пояснив що у відділенні надавав ОРИГІНАЛ, і карту оформлював через Дію!
Відповідь треба оригінал, але для чого Дія? Тобто паспорт в Дії не оригінал?
Хочу щоб представник банку допоміг з цим питанням. Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 декабря 2023, 15:03
Вітаємо!

Ми бажаємо уточнити інформацію щодо даної ситуації. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vicran 27 декабря 2023, 18:32
Клієнти вашого банку займаються шахрайським привласненням коштів.
Карта шахраїв: 5355 2800 2302 2443
Дата і час транзакції: 24.12.2023, 17:24
Сума: 12600 грн.
Власниця картки: Гаргалик В. В.
Ми звертались до вашого банку через годину після шахрайства, коли ще банк міг заблокувати наші кошти але банк нам ні в чому не допоміг.
Заява вже в поліції, а толку, якщо кошти вже мабуть зняли (((
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 декабря 2023, 19:39
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали надану Вами інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та номер телефону, з якого Ви зверталися на гарячу лінію аби у нас була можливість перевірити всі деталі та коректність консультації.
snowfox998 27 декабря 2023, 17:52
Кілька днів тому виявила що мій банківський рахунок заблокований.
Написала в службу підтримки-приводом блокування служив платіж за воду (знімаю будинок, і за послуги плачу онлайн)
Оператор запросив дані господині вдома — мені немає таких прав розповсюджувати дані третім особам. Із за 100 грн!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 декабря 2023, 18:52
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Полезный комментарий
PUMB 6 января 2024, 13:43
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
hunter2008 27 декабря 2023, 13:47
Отделение по адресу: Львов, ул. Грюнвальдская, 5-А
Працював з цим банком і відділенням з валютними операціями. Дуже багато можна зробити через додаток не виходячи з дому, пряма інтеграція з дією — максимально зручно. У цьому відділенні проводив готівкові операції — ввічливі працівники, в касі завжди є готівка яку не потрібно замовляти дні наперед, парковки навколо вдосталь. прийду ще
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 декабря 2023, 15:27
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Працюємо для Вас!
Максим Звонников 26 декабря 2023, 17:31
Вчера при проведении платежа банк затребовал подтверждение звонком. Т.к. я нахожусь в Европе то звонок принять не смог… После звонка через онлайн чат и прохождения верификации мне отказали в возможности совершить платеж и заблокировали счёт. Сегодня я позвонил в банк с финансового номера и оператор отказал в разблокировки доступа в личный кабинет! Предложили приехать в отделении банка в Украине! Деньги остались на карте! Банк лишил меня средств к существованию!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 декабря 2023, 19:02
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 27 декабря 2023, 16:40
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що для зняття обмежень по Вашим картковим рахунках необхідно звернутися до найближчого відділення нашого банку ПУМБ. На жаль, здійснити розблокування дистанційно немає можливості.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝