Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Як приватбанк розводить на гроші
Комментарии (1)
Банк вкрав гроші
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Написать комментарий
26.04.2024 не пришли деньги на карту
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Спроба обману зі сторони банку
Прошу представника вникнути в цей кейс і погодитися з тим, що в даній ситуації дії банку несуть мету ввести клієнта в оману і є несправедливими. Номер звернення 124494802.
Вибачте за створені незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (2)
Є оселя від ПРИВАТ
Подав я заявку в Дії, отримав попередню позитивну відповідь зі мною зв’язався представник банку, розказав всі мої дії. Пояснив що, для початку потрібно знайти нерухомість, яка б мене цікавила. Цей процес у мене зайняв тиждень. Я знову зв’язався з представником і тут почалося. Нам потрібно було розрахувати чи зможуть мені видати кредит чи ні. З мене виписки з БР оскільки я ПП, і дані по нерухомості з них суми. Цей процес тривав вічність, виписки і дані я підготував за 15 хв, але зустріч з представником банку зайняла тиждень. Я дзвонив до нього кожног дня. І постійно чув я в нотаріуса передзвони в 15:00, в 15:00 казав сьогодні вже ні подзвони завтра, завтра сказав подзвонити в понеділок, в понеділок сказав набери мене зранку я введу дані по телефону. В кінцевому результаті дані по телефону не ввелися сказали приїхати після дзвінка в даний момент. Все мотивувалось тим що даний працівник один працює по єОселі на всю область.
Після заповнення моєї заявки мені погодили кредит, але з авансовим платижем 40%, тільки через те, що рахунок мого ПП відкритий не в приватбанку, і банк не може контролювати підприємницьку діяльність!!!
А що саме цікавіше, згаяний мною час на даний процес, дав свій результат. Квартира продана!!! Но не мені.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Обслуживание клиентов
P. S. Выводы сам напрашиваются! Всем нам мирного неба и спокойствия!
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку, приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіткнутися. Також додатково інформуємо, що згідно з тарифами банку, які розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna, надання довідки/виписки за карткою «Універсальна» у відділенні банку за будь-який період коштує 100 грн. У Приват24 Ви можете замовити довідку безкоштовно. Ми вважаємо чудове обслуговування клієнтів своєю ключовою метою і докладемо всіх зусиль, щоб надалі співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження. З повагою, команда ПриватБанку!
Комментарии (2)
Помилка при відкритті вкладу Слава Героям.
Відповідальні фахівці займаються питанням. За результатами обробки заявки з Вами обов'язково зв'яжеться співробітник і повідомить всю інформацію.
Ми зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні Вашого питання і сподіваємося на Ваше розуміння. Вибачте за створені незручності!
Написать комментарий
Привітний персонал
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Написать комментарий
Трутні відділу Chargeback Приватбанк
Ця заявка була створена більше року назад, а саме в лютому 2023р. Я одразу надав всі докази та пояснення ситуації. І тут почалося саме цікаве. Працівники відділу чарджбек два рази закривають заявку, наче я їм нічого не відправив, хоча дублював листи 4 рази. Всі листи, що відправляю на їхню почту chargeback@privatbank.ua — ігноруються. Достукатися до них можна тільки через скаргу самого банку. І кожен раз банк вибачається, що більше таке не повториться, що це некомпетентність їх співробітників і будуть притягнуті до відповідальності (якої?).
Заявка в роботі. Все починаєтсья по новому, ніхто не відповідає на мої листи, не відомо коли повернуть гроші і т.д. Останній статус в заявці від 03.08.2023
«Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами надішлемо вам SMS.»
25.04.2024 гроші не повернуті.
Приватбанку начхати на міжнародні правила Visa. Всі сроки та процедура Chargeback були порушені цим банком.
https://privatbank.ua/refund/2338984#refund_table
На жаль, за заявкою на проведення претензійної роботи № 2338984 отримано відмову. Справу програно, повторному оскарженню заявка не підлягає. У разі якщо зі сторони торгової точки відбулося шахрайство, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Комментарии (1)
Отказали в страховке
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Не переоформлюють лізінгові машини Приватбанка
Приватбанк відповіді на це питання не дає.Виглядає це наступним образом-машина викуплена але вона остається в власності Приватбанка. Так може Приватбанк повинен повернути все сплачене з відсотками? І головне коли надавали всі документи на переоформлення даже не «заікнулися» що зараз по таким авто така проблєма.Не рекомендую мати фінансові стосунки з цим банком.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим /набутими за договором/договорами фінансового лізингу транспортним засобом / транспортними засобами. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Комментарии (5)
Авто у лізінг, чи повне розчарування Приват Банком
Сьогодні була у сервісному центрі МВС, де мені повідомили, що переоформлення автомобіля Приват Банку неможливо, що майно Приват банку арештоване, та не може бути відчуджене.
Коли я запросила всі документи для сервісного центру МВС, мене не повідомили, про те, що, банк під арештом. І найжахливіше, те, що я не можу виїхати за кордон, тому що, Приват Банк відмовляє мені, в довідці, про те, що він дозволяє вивезти (ВЖЕ МОЄ АВТО) на три місяці за кордон.
Я в шоці, через те, що за моє сумлінне виконання умов договору і за сплачення по лізингу навіть, у перші місяці повномаштабної війни, я тепер знаходжусь у безвіхідному становищі.
Я у жодному разі НЕ РЕКОМЕНДУЮ брати авто у лізінг у Приват Банку!!!
Комментарии (2)
Підняли кредитний ліміт до 100000 без мого відому і моєї присутності
Відповідь приватбанку мені: «Встановлено, що переказ коштів з карток був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24 (далі — Приват24).
Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі клієнт вводить
свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж, вводить
тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Списання коштів стороннім інтернет ресурсом проводиться після введення номеру карти,
CVV-коду, терміну дії.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.» Як могла служба безпеки банку пропустити таке і ці 167 операцій??? Це просто нонсенс! В такій ситуації може опинитися люба людина, але ніякого захисту немає…А служба фінмоніторингу куда дивиться? В цій країні все дозволено, на жаль, немає ніяких гарантій, що ваші кошти будуть цілими…і вам не підвищать просто так шалений кредитний ліміт без вашого відому та вашої згоди і не відкриють нових карток на ваші ПІБ!!!
Комментарии (4)
Порушення вимог НБУ для безготівкових платежів
Показники лічильника не приймаються як зазначено — записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
А банк блокує передачу показників лічильника.
Заповнення призначення платежу не відповідає вимогам НБУ — Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 41. Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Надавач платіжних послуг платника перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у пункті 41 розділу II цієї Інструкції, лише за зовнішніми ознаками.
А банк взагалі блокує внесення призначення платежу.
Приватбанк установиив МАКСИМАЛЬНУ кількість символів в Призначенні платежу 140, а потрібно 3×140 = 420 згідно ISO 20022.
Отплат по ревізитам також не відповідає вимогам НБУ. Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 58. Надавач платіжних послуг отримувача перевіряє в платіжній інструкції заповнення реквізитів отримувача, визначених у підпунктах 7, 8 пункту 37 розділу II цієї Інструкції, та підпис отримувача на відповідність вимогам додатка до цієї Інструкції. Перевіряємо електронний підпис Платника електронної платіжної інструкції від приватбанку — НЕМАЄ, електронний підпис банку не відповідає візуалізаціїї платіжної інструкції.
Аналогічно для виписки з особового рахунку — немає відповідної ЕЦП, не всі обовязкові реквізити.
Як так приватбанк ??? А в інших банках виконують вимоги НБУ.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Написать комментарий
Подяка Приват24
Комментарии (1)
Заблокировали счета
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Комментарии (1)
Кредит готівкою
Хотіли б звернути Вашу увагу, що рішення про встановлення ліміту приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
— позитивна кредитна історія,
— рівень підтверджених доходів,
— відсутність раніше прострочених кредитів.
Спасибі за розуміння!
Комментарии (1)
Відмінний банк
Написать комментарий
Акции банка «Бажані товари з подвійною вигодою»???
Клієнти з ІПН віком від 18 років, які мають картку «Універсальна"/«Універсальна Gold» від ПриватБанку та придбали товар за послугою «Оплата частинами».
Як узяти участь в акції?
1. Підтвердьте участь в акції будь-яким способом:
— за пропозицією, що надійшла в Приват24, на e-mail або у Viber;
— під час дзвінка від співробітника банку;
— на сторінці акції.
2. Придбайте товар за послугою «Оплата частинами».
3. Оплачуйте будь-які покупки кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold».
Яка винагорода чекає на учасників акції?
Кешбек 3% на 3 місяці за будь-які купівлі кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», але не більше ніж 300 грн на місяць з урахуванням ПДФО. Кешбек не нараховується на платежі за «Оплатою частинами».
Клиент должен оплатить за что-то при помощи услуги «Оплатою частинами», чтобы получить кешбек — но также по этой услуге «Оплатою частинами» кешбек не начисляют!:?:?:???
Комментарии (1)
Приватбанк підтримує шахрайство
Я, її син, знаходжусь досить далеко від неї, і навіть дозвонившись на підтримку привату, не отримав жодної допомоги в вирішенні її проблеми. У нас зайняло 5 годин щоб заповнити заяву в кіберполіцію, хотя виведення коштів могли заблокувати приватбанком за 5 хв, так як вона моментально після списання подзвонила в службу підтримки.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вашу маму. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Комментарии (12)