Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Skorohodka 9 мая 2024, 21:51
Спілкувалась з Марією К., яка якісно та професійно допомогла мені у всіх питаннях! Дякую Монобанк за такий сервіс!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ddivan2022 9 мая 2024, 19:12
Він мене закрыл монобанк «вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :(«вот когда я зарабатывать p2p криптовалют
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 19:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
DenisScherbak 9 мая 2024, 18:45
17 квітня 2024 року були подані документи на перевірку надходження коштів очікувана відповідь на 19 квітня як вказано в застосунку на даний час 9 мая 2024 року відповідь не отримана, в службі підтримки я клієнт банку монобанк Щербак Денис Богданович, монобанк ви отримаєте тількі лапшу в вигляді чекайте чекайте та ще раз чекайте, коштами скористуватися ніяк, це ніщо інше як шахрайство людина очікує на саої кошти ви надаєте якісь строки але їх не притримуєтесь будь ласка закінчіть перевірку та муки мене як клієнта
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 19:41
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання в роботі у колег, просимо очікувати на зворотний зв'язок
Наталія Коростень 9 мая 2024, 17:42
Перед тим, як відкрити карту в Монобанку, поцікавилась про всі нюанси, як зможу зняти і т.і
Все розписали, щоби відкрила карту, а як прийшлось, щоби замовити та зняти, то вже і банку-партнера немає і коштів у них немає (гроші в ₴). Три дні відписок і 0 результату. Порадили самій бігати по банках та питати чи у них є потрібна сума в ₴
Жах, а не банк!!!
Проблема решена
Роман Мельников 9 мая 2024, 9:53
Проблема, просто так ограничили карту
2 месяца с начала апреля играю в Космолот, там переводы с карты на карту в казино
Взял пару кредитов в МФО
Подтвердите ваши операцій OK7

какая справка? Если зачисления от друзей, друзьям или с терминала мной лично?
Не храните тут деньги, вам обманут! Самый опасный банк.
Менеджеры разберитесь
П.С До этого, мне одобрили 204 тысячи оборот на месяц, как лицемерно
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 10:52
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на поточний момент встановлені обмеження на користування рахунком
У випадку, якщо ситуація зміниться, колеги з вами зв'яжуться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Taras0Shmaduyk 8 мая 2024, 23:43
Швидко відповіли швидко зробили свою справу були приємними і мошна сказати врятували 500 гривнів моїх так пи й були вони забаговані але підтримка все вирішила дякую підтримці
monobank
Ответ банка
9 мая 2024, 10:37
Вдячні за ваш відгук!
vivcharvlad 8 мая 2024, 16:50
користувався монобанком 3−4 роки, ще з юніорки, і одного дня приходить сповіщення що на основі накопиченої інформації з різних джерел вони вирішують заблокувати карту. мені от цікаво, різні джерела це бабці які з вікна кричать, що я шахрай? жаліються на платіж в 10грн за транспорт який не пройшов, чи на виведення коштів з пейпалу, при тому не проходячи навіть межу в 10 тисяч? враховуючи те що я неповнолітній, не здавав карту в оренду, користуюсь моно 3+ роки і всі платежі в мене чисті, моно все одно вирішив заблокувати мою карту, хотів би я подивитись, що вживає той, хто приймає це рішення. плюсом, після чи до блокування ніхто в мене не просив ніякі документи, підтвердження надходження коштів, чи щось подібного, я так і не знаю за що конкретно заблокували карту. на приваті в мене транзакції дещо побільше, чим у моно, враховуючи те, що це державний банк, ні разу і ніхто мене за них не питав, тим більше не блокував карту. наразі кращого банку ніж моно не знайшов, але при такому обслуговуванні 🤷🏾‍♂️
monobank
Ответ банка
8 мая 2024, 17:37
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Margarita07 8 мая 2024, 15:07
Заблокували рахунок майже 2 місяці тому.
Пишуть, що терміни перевірки фінансового моніторингу можуть бути до 60 днів, хоча в законі на який посилається банк вказані взагалі інші терміни.
Всю інформацію про походження коштів, яка в мене є, я надала.
На щоденні прохання прискорити перевірку банк не реагує. Залишили людину без коштів на життя і байдуже.
До цієї ситуації була цілком задоволена банком і саме планувала стати платиновим клієнтом, а зараз в неприємному шоці від того що відбувається.
Якщо ситуація не вирішиться найближчим часом, то надія залишається на заяву в НБУ або ж вже звернення до суду.
monobank
Ответ банка
8 мая 2024, 16:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі питання в роботі у наших колег, щойно у нас буде нова інформація — ми з вами зв'яжемось
Також, колеги готують офіційну відповідь за вашим запитом
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Saface 8 мая 2024, 11:23
У мене вже були раніше проблеми з величезними затримками SWIFT переказів
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/358882
, але після того як Монобанк все-таки пішов на зустріч і зробив запит до банку бенефеціару, наступні перекази були як і раніше дуже швидкими. Ну ось пройшло зовсім небагато і знову почалося, переказ був зроблений 1 травня і досі не отриманий. Прохання монобанку допомогти з цим питанням. Відразу кажу, що відправник WISE рекомендує звернутися саме до банку одержувача, оскільки затримка саме з бенефеціаром Монобанку.
monobank
Ответ банка
8 мая 2024, 12:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Камал Петров 6 мая 2024, 16:54
Тупо заблокували картку. Без пояснень. Застряг в іншому місті без копійки в кармані. Кажу що не маю каштів навіть купити продукти в магазині. Відповідь чекайте 48 годин. Інших варіантів немає. 0983219660 Анатолій.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 мая 2024, 19:47
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити цей процес, та на поточний момент питання щодо обмежень вирішене
Полезный комментарий
Камал Петров 6 мая 2024, 23:32
Вопрос решился. Карту розлокировали и я смог купить продукты :)
didukh 5 мая 2024, 18:51
Був кредитний ліміт 15000 грн, його майже повністю використали. Потім поповнили картку на 9000 грн, щоб користуватись ними в рамках кредитного ліміту. Банк повністю заблокував використання даних коштів не повідомивши про нову суму ліміту, хоча мав би це зробити в рамках договору. Дуже не рекомендую банк, якщо хочете зберегти свої кошти.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 мая 2024, 11:37
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту або на зміну суми ліміту.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yoos 4 мая 2024, 22:31
Купив гру у steam з картки моно, наче все добре.Зробив рефанд та гроші зникли!!!
Їх тупо вкрали! Та типо їх підтримка — втирають якісь несенітниці про підвязку месенджера якої по факту немає у їхньому сраному клієнті, та переводять стрілки на телефони на які зза кордону практично додзвонитися не можливо!
Вкрали 540 гривень паскуди, бо знають що я нічого не зможу звідси їм зробити!!!
https://postimg.cc/gallery/6Q9Dhkn

[url=https://postimg.cc/MM0Rzj8M][img]https://i.postimg.cc/MM0Rzj8M/Screenshot-2024−05−04−14−59−23−283-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dZqC3tqW][img]https://i.postimg.cc/dZqC3tqW/Screenshot-2024−05−04−15−01−20−223-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dLNCQYgB][img]https://i.postimg.cc/dLNCQYgB/Screenshot-2024−05−04−15−09−22−347-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/PNhY2Kmm][img]https://i.postimg.cc/PNhY2Kmm/Screenshot-2024−05−04−15−09−32−017-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/gn2RPJtj][img]https://i.postimg.cc/gn2RPJtj/Screenshot-2024−05−04−15−09−46−695-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/Sjr858rH][img]https://i.postimg.cc/Sjr858rH/sssmono.png[/img][/url]
monobank
Ответ банка
5 мая 2024, 14:23
Дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми, на жаль, ніяк не можемо повпливати на зарахування коштів, оскільки є лише отримувачами їх
За правилами міжнародної платіжної системи терміни зарахування повернення на карту можуть варіюватися від 3 до 30 календарних днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Минфин
Ответ администратора
7 мая 2024, 12:54
Відгук не зарахований (на 07.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
OksanaSham 4 мая 2024, 14:36
Через виконавче провадження Монобанк заблокував мій рахунок. Я написала заяву державному виконавцю, щоб можна було використовувати кошти у сумі двох мінімальних заробітних плат. Виконавець погодив та надіслав повідомлення в банк через АСВП 15.04.2024 р. на розблокування рахунку на суму 14200 грн. Протягом 10 днів банк не відреагував на це повідомлення. Після мого звернення у службу підтримки Монобанку 26.04.2024 р., спеціалісти не знайшли відповідного повідомлення у системі АСВП. Опрацювання мого запиту тривало тиждень. Щоразу потрібно було більше часу працівникам банку, щоб вивчити це питання.
02.05.2024 р. виконавець повторно надіслав повідомлення банку на електронну пошту. Після моїх дзвінків таки знайшовся цей лист. Для розблокування рахунку він, як з’ясувалося, не підходить, бо виконавець не наклав ЕЦП. На лист банку, виконавець повторно надіслав запит на розблокування рахунку на суму 14200 грн через АСВП. Виявляється тепер, що Монобанк не може розблокувати мій рахунок отримавши повідомлення через АСВП.
Я протягом 20 днів не можу скористатися своєю заробітною платнею. Таке відношення зовсім не є на користь клієнтів. Складається враження, що банку вигідно не розблоковувати рахунки. Інші банки швидко реагують на повідомлення від виконавця та вирішують подібні питання протягом кількох годин.
monobank
Ответ банка
6 мая 2024, 13:41
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Колеги ще раз все детально перевірили та надали вам зворотний зв'язок в месенджері
innapcholko 4 мая 2024, 12:27
дайте возможность пользователям выбрать старый дизайн… все эти «красивости» с новым дизайном — как минимум тормозят и всякие «пестрости» режут глаза…
monobank
Ответ банка
4 мая 2024, 14:31
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку
Щоб повернутись до старого дизайну достатньо здійснити шлях: Головна сторінка — Владка «Ще» — Повернутись на старий дизайн
Звертаємо вашу увагу, що всі покращення та нові продукти будуть виходити тільки на новому дизайні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pirogkoff 4 мая 2024, 0:56
Пишу про тотальные решения судов в пользу монобанка, как это понимать? Тут явно замешана коррупционная составляющая. Мой адвокат и я в шоке от количества подобных решений в пользу монобанка. Банк бесцеремонно обворовывает людей, возьмём мое дело, мы всё перечитали и выяснили что я не точно вернул все взятые мною деньги, так ещё переплатил более 10тыс грн. Судьи просто не видят очевидных фактов, что бы мы им не доводили, я виду в этом коррупционную составляющую. Так не должно быть в демократической стране, мне и другим пострадавшим, как себя защитить, куда обратиться ?!
Проблема решена
autovova 3 мая 2024, 19:13
Оплата через Google Pay навіть в рахунок кредитних коштів проходить без комісії. Прирівнюється до оплати через касовий термінал в магазині. Монобанк взяв комісію 4116.20 грн. Мотивуючи що у них свої тарифи по деяких кодах МСС. Поки не пройшла оплата клієнт цього не знає. Дізнається вже по факту у виписці
monobank
Ответ банка
monobankua 3 мая 2024, 21:17
Діє комісія 4% від суми за купівлю облігацій поза застосунку монобанк, у рахунок кредитних коштів, оскільки МСС таких операцій входить до переліку квазі-кеш транзакцій.
Під цей МСС підлягають різноманітні ігрові організації, купівля облігацій та дорогоцінних металів. Такі умови присвоєння МСС застосовуються до всіх торгових точок.
Хотіли б звернути вашу увагу, що через застосунок monobank ви можете придбати облігації за рахунок власних коштів абсолютно без комісій.
Розуміємо, що ви не були готові до списання комісії.
Колеги вже передали запит розглянути ситуацію, що виникла, індивідуально, та зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
woaaeu 3 мая 2024, 14:28
Вражений сервісом Монобанку! Недавно виникла проблема з доступом до мобільного банкінгу, але завдяки оперативній та ефективній підтримці з боку оператора Дениса, все було вирішено швидко. Дякую за звернення уваги та допомогу!
monobank
Ответ банка
monobankua 3 мая 2024, 17:17
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
Проблема решена
KaterynaBurm 2 мая 2024, 17:15
В полном шоке. Нашла работу, там посоветовали открывать счет ФОП именно в Монобанке. Ну скачала приложение, счет открыла, вроде всё ок. Пришла первая зарплата в долларах. Перевела на гривневую черную Моно карту — 16К вышло. Через два дня попыталась маме отправить на Приват всю сумму, и тут бац — банк прерывает сотрудничество, а деньги теперь надо ждать непонятно сколько времени. Три дня остаток с ФОПа выводиться будет, а сколько потом еще ждать перевода всей суммы на другой счет — непонятно.

Полный бред. Я только скачала Моно и это официальная зарплата от компании, которая давно работает на рынке! По какому праву вы вообще удерживаете мои деньги? Не хотите видеть меня клиентом, ок, но замораживать честно заработанное и оставлять меня без зарплаты на неопределенный срок, во время войны — это просто за гранью. Семье пойти бомжевать, пока вы три дня переводите пару центов к общей сумме, потом у вас выходные, потом еще время для перевода на другой счет?

Хотя что я пишу, видела другие ответы к похожим жалобам — копи-паст. Ноль личного интереса. Просто ужас.

Пока продолжаю ждать, второй день заканчивается. Сам факт того, что это происходит — полнейшая дичь.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 мая 2024, 19:00
Розуміємо, що ситуація з відмовою в обслуговуванні неприємна та ви мали інші очікування.
Передали дані колегам для детального аналізу.
Просимо вас звернутися до підтримки, щоб ми змогли допомогти у вирішенні питання
Полезный комментарий
KaterynaBurm 3 мая 2024, 17:01
Банк связался со мной еще раз, сказали, что пересмотрели решение и карта разблокирована. Проверила, так и есть, деньги на месте. Уточнила на всякий случай, всё ли я правильно делала с ФОПом, сказали, что да.

Всем спасибо за помощь и советы!
DHn 2 мая 2024, 12:48
Работали месяц назад теперь: unknown error. Мой банк сообщений о блокировке не присылает и деньги на картах есть. Тоже самое было в прошлом году и то же самое от поддержки: попробуйте другую карту, у скоринговой системы много факторов и точную причину назвать нельзя. В результате люди не могут получить деньги на помощь их же стране. Остается бесконечно пробовать авось опять заработают или не париться — извините ребята что денег для вашей цели у вас меньше чем могло бы быть: Монобанк это ваша проблема.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 мая 2024, 18:11
Система безпеки автоматично перевіряє кожен платіж та ризикові можуть відхилятися з метою безпеки.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Alexei10 2 мая 2024, 12:24
Заблокировали личный кабинет в монобанк. Обратился в поддержку монобанка, сказали что больше не хотят со мной сотрудничать и обслуживать меня. Я с радостью согласился разорвать договор с этим недобанком. 26.04.2024 я подписал заяву в личном кабинете о переводе остатка средств на другой счет в банке. Спросил когда будут переведены деньги? На что мне ответили что по регламенту этот процесс занимает до 3-Х рабочих дней, но они постараются сделать все как можно быстрее. Вот уже 02.05.2024 деньги от монобанка так и не пришли. Звоню в банк на горячую линию, спрашиваю по какой причине банк нарушает регламент перевода моих личных денег на счет в другом банке. На что мне сказали ждите до конца этого месяца, если деньги не придут набрать их еще раз. Никому не рекомендую пользоваться данным банком, так как средства они себе просто присвоили и отдавать не собираются. К тому же у банка есть регламент о котором они сами пишут и сами же его нарушают.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 мая 2024, 14:32
Шкода, що виникла така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Перепрошуємо, що переказ залишку коштів займає більше часу ніж планувалось.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.43 39.8295
EUR 42.4 42.9997
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.43 39.8295
EUR 42.4 42.9997
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.