О компании
СК «Провидна» исключена из Государственного реестра финансовых компаний.НБУ решением от 23.03.2023 г. аннулировал лицензии СК «Провидна» (код ЕГРПОУ: 23510137) на осуществление хозяйственной деятельности по предоставлению финансовых услуг (кроме профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг) из-за невыполнения компанией решения регулятора об устранении нарушений лицензионных условий.
Учитывая указанное решение ЧАО «СК «Провидна» с 24.03.2023 теряет право:
1) заключать договоры (продлевать срок действующих договоров) страхования;
2) заключать договоры (вносить изменения в действующие договоры) страхования, приводящие к увеличению обязательств ЧАО «СК «Ведущая» перед клиентами, включая договоры перестрахования.
Несмотря на принятое НБУ решение, СК «Провидна» продолжит выполнять свои обязательства по договорам страхования до истечения срока их действия.
ЧАО «СК «Провидна» работала на страховом рынке Украины с 1995 года и имела лицензии по более 80 страховых продуктов по обязательным и добровольным видам страхования.
99,999% акций СК «Провидна» принадлежат IIC Ukraine B.V. (Нидерланды).
Свидетельство о регистрации: А01№ 375877 від 30.06.2004
Размер уставного фонда: 93 730 671 грн
СК «Провидна» была членом Моторного (транспортного) страхового Бюро Украины (МТСБУ)
Руководитель: Щербакова Леся Николаевна
Источники информации: сайт СК, https://kis.bank.gov.ua/, http://www.mtsbu.ua/, https://opendatabot.ua/, https://youcontrol.com.ua/
Выплаты на 30 сентября 2023
Отзывы о компании — 249
Негативний, дуже негативний досвід спілкування. Треба краще працювати з правниками щодо тактовності і комунікабельності.
На жаль так
таких неквалифицированных и туповатых людей я не встречал в таком концентрированном количестве. крайне не рекомендую данную компанию. И крайне не рекомендую нанимать людей, которе в ней работали в свои компании
Трапився більш серьозний випадок, більш значна проблема зі здоров'ям. Тепер можу впевнено сказати, що співробітники відпрацьовують на 100%, і можуть координувати складні процеси взаємодії з лікарями. І хочу подякувати за допомогу у лікуванні та за якісний сервіс.
За виконані роботи не розраховуються
Неможливо зв’язатись з київським офісом, трубки не беруть, не перезвонюють.
Моєму медичному центру заборгували 90 тисяч гривень, зв’язку з ними немає.
Оператори компетентні. Обслуговують швидко.
Всі проблеми зі здоров'ям вирішив. Головна зручність для мене — можливість вибрати лікаря, клініку якій довіряєш, і щоб було поближче. Ця інформація прозора і питань з цим не виникає.
З отриманням ліків теж все добре — навіть самі запитують, де мені зручніше забрати.
Якщо вам страхову оплачує компанія, то норм бонус. Поки ви не вичерпаєте їх ліміт все буде добре, але якщо щось серйозне станеться, то можете викинути свою страховку в смітник разом із договором.
Якщо вас цікавить саме страховка для родини і оплачувати ви будете її самостіно, то не тратьте гроші. Вони лікуватимуть вас тільки на суму, що ви заплатили і а ні копійкою більше.
У вас не буде впевненості, що в екстрених випадках вам реально допоможуть. Все, що вони там пишуть в своєму договорі немає значення, бо свою відмову вони озвучують просто «не гарантуємо».
На питання на підставі чого, який пункт договору і чому — відповідь — «рішення приймає координатор», а зв'язатися з ним для пояснення вам авжеж не можна. Тобто вони в тупу відмовляються покривати лікування НІЯК це не пояснюючи.
Все сталося в кабінеті лікаря, який вступився за мене і каже, що у дівчини запалення яке завжди гарантувалося і лікування гарантувалося, а тепер різко вони вирішили не гарантувати при цьому це ніяк не пояснюючи. На все це представник просто мовчав.
Впевнена, що у них просто є ліміт і в якийсь момент ти просто стаєш невигідним клієнтом для них і вони, знаючи, що ти ніяк не можеш повпливати на ситуацію, відмовляють без пояснень.
Тому ще раз, якщо шукаєте реальну страхову компанію для родини, яка покриє не тільки простуду чи алергію, але і якщо з вами станеться щось середнє чи серйозне не витрачайте свої кошти тут. Правду ніхто вам не озвучить, можуть ще й наорати. Таке теж було. За свої гроші таке вислуховувати прям «ЕЛІТ СЕРВІС».
Бачу, що МІНФІН просить докази, у мене всі дзвінки з ними записані, так що можу надати як докази, що компанія відмовилася виконувати свої зобов'язання як мені гарантовані договором.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.