Минфин - Курсы валют Украины

Установить

О компании

История Arx началась в 1994 году. Тогда была создана компания «Веско».

Главный офис:04070, г. Киев, ул. Ильинская, 8 (часы работы: Пн-Чт: 9:00 - 18:00, Пт: 9:00 - 17:00, Сб-Вс: выходные)
График работы:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Выплаты на 30 июня 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
1040974 ₴
491283 ₴
47.19 %
155674 ₴
76197 ₴
48.95 %
24568 ₴
11037 ₴
44.92 %

Отзывы о компании — 335

5/5
golovchuk2024-10-23 18:41:47
Вітаю!
Мене звуть Руслан Головчук з міста Дніпро!
Хочу написати захоплений відгук, про компанію АРКС (ARX) з якою я разом вже декілька років!
Компанія, яка завжди виконує свої обов’язки! Компанія, яка ніколи не лишає своїх клієнтів у випадках страхових подій!
Компанія, яка завжди піклуються про допомогу, коли вона потрібна! 

Успіх любої компанії — це ії менеджмент! Люди, які працюють із відданістю своєї улюбленої справи, — справжні професіонали! Дуже вдячний В’ячеславу та його колегам Світлані та Катерині у місті Дніпро! Відділення знаходиться на Проспекті науки 102 (Гагарина), вони допомагали мені у цій справі! Допомогли своєчасно та оперативно з виплатою відшкодування за договором страхування у дві неділі часу!

У моєму випадку відбулася страхова подія 28.08.2024, у якої винним був інший кермач. Я одразу додзвонився у страхову компанію. Мені одразу викликали швидку допомогу, поліцію, евакуатор, та компенсували половину вартості за транспортування на сервісну станцію!
У мого автомобіля були дуже серйозні пошкодження передньої частини, та спрацювали подушки безпеки при лобовому зіткненні! Ремонт Автомобіля виявився дуже дорогим, більше за суму страхування, тому страхова компанія мені виплатила повну суму за договором страхування!
За допомогою співробітників компанії, мій пошкоджений автомобіль був проданий з аукціону, за залишковою вартістю; вартість автомобіля за страховим договором була виплачена страховою компанію вчасно та у повному обсязі! Дякую!
 Якщо ви у пошуках страхової компанії для захисту свого майна, страхова компанія АРКС (АRX) саме та компанія, яку ви шукаєте!
Arx
24 октября 2024, 9:31
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Максим2024-10-19 21:41:02
Объясню всем, почему у них нельзя страховаться!!!
Купил автомобиль в кредит 50 на 50, навязали данную страховую. В данном случае страховка стоит АЖ В 2,5 РАЗА ДОРОЖЕ, чем бы я ее оформлял без кредита.
Настал страховой случай… машина в тотале… страховая отдала разбитую машину на аукцион и нашла покупателя. Далее, ситуация такая…они скинули продажу этой машины на меня, заведомо зная, что она в залоге в банке. Покупатели отказываются ее покупать пока автомобиль в залоге. А страховая говорит, что они не обязаны закрывать кредит… то есть, они скинули НЕ ПО РЫНКУ ПЕРЕОЦЕНЕННУЮ разбитую машину на меня а оставшуюся суму готовы выплатить…а оставшейся сумы не хватает погасить кредит, а если его не погасить, то я не могу этот разбитый хлам продать, потому что он в залоге у банка :)
ДОРОГИЕ СООТЕЧЕСТВЕННИКИ, ПОЖАЛУЙСТА, ОБХОДИТЕ ДАННУЮ СТРАХОВУЮ ДЕСЯТОЙ ДОРОГОЙ!!!
Arx
21 октября 2024, 10:15
Вітаємо! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Відповідно до умов Вашого договору, а саме п.28.2 при врегулюванні повної загибелі кредитного авто страхова компанія отримує Заяву від Застрахованої особи та надсилає в Банк для погодження напрямку виплати (в рахунок кредиту чи на рахунок Застрахованої особи). Звертаємо Вашу увагу, що проведення Аукціону не є відповідальністю Страхової компанії, проте ми розуміємо всю складність цієї процедури, тому допомагаємо в організаційних питаннях. Варто зауважити, що страхова компанія йде на зустріч у Вашому випадку, адже відповідно до п.28.8 Договору обов’язковою умовою для виплати страхового відшкодування є отримання Страховиком від Страхувальника документально підтвердженої інформації про зняття обтяження. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
90Okcana2024-10-17 11:13:25
Обходите стороной эту *** десятой дорогой!!! Мой автомобиль пострадал в ДТП, у виновника страховкка этой ***. Были поданы все необходимые документы и написано заявление на выплату. Отведенный законодательством 90-дневный срок истек. И до сих пор тишина… При попытке выяснить причину задержки выплаты ничего не добьешся — на звонки отвечают консультанты, не знающие ничего, с руководством связи нет. Судя по всему, придется обращатся в суд.
25 октября 2024, 11:30
Відгук не зарахований (на 25.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
vviktor2024-10-08 15:50:07
Автомобиль застраховал по договору КАСКО, вечером поцарапал передний бампер и накладку на крыле.Позвонил в страховую, мне сказали что можно не вызывать полицию, ущерб не большой и по договору достаточно приехать на СТО все оценят и оплатят.Спустя две недели после осмотра я набрал в страховую и мне отказали в возмещении ущерба, по их словам на бампере была царапина на момент страхования(хотя мне не предоставили фото царапины ) и он не застрахован а накладка крыла не относиться к этому дтп, я попросил прослушать запись моего разговора с оператором когда прошло дтп, через неделю они согласились компенсировать накладку. На момент страхования автомобилю был год и пробег составлял примерно 28т.км. думаю на капоте тоже можно найти скол.Что в дальнейшем тоже будет отказом для выплат если что то произойдет.На вопрос как компания страхует авто по частям мне не ответили.И почему не предупреждают при составлении договора что авто не застраховано полностью, также не ответили.
Arx
9 октября 2024, 16:06
Вітаємо! Ми детально вивчили всю інформацію. Результати перевірки показали, що Вами було заявлено пошкодження переднього бамперу з правої сторони. При отримані документів огляду було зазначено пошкодження: переднього бамперу, дверки передньої правої та розширювача крила переднього правого. Бампер, що складається з 3х частин, мав пошкодження на момент страхування (зафіксовано на фотоогляді), дверка і накладка крила не були внесені в «матеріальні ушкодження». Після вашого звернення було перевірено запис моменту реєстрації події та виявлено, що працівник КЦ не вніс дані по пошкодженню дверки і накладки крила. Зі співробітником проведена відповідна робота. Щодо накладки та полірування дверцят було прийняте рішення про відшкодування, про що Вас додатково було проінформовано. А також проінформовано, що зафіксовані пошкодження на момент страхування згідно з умовами договору не підлягають відшкодуванню. Після підтвердження факту усунення пошкоджень на авто, покриття буде діяти на усі цілі деталі, в т.ч. на передній бампер. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
jijonglo2024-09-30 19:44:52
нажаль було одне ДТП і 2 моменти коли прилітало в лобове але по КАСКО все замінили, по дтп прийшлося чекати близько місяця але все в межах договору, тому страхову можу сміло рекомендувати
Arx
1 октября 2024, 9:12
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
2/5
Ovadiy2024-09-13 15:59:32
Користуюся послугами ARX не один рік. Жодного ДТП за багато часу. Завжди купував страхування на авто з додатковим полісом на 1 мільйон гривень. 6 серпня дружина, виїжджаючи з подвір'я заднім ходом ввечері, не помітила авто сусідки (сірий «Ланос»). Зверталися до майстерень різних. Порахували- робота 10000, запчастини 10000, разом 20000. Страхова ARX виплачує лише 11000. Що за прикол?
Номер справи 1.102.24.000.43.10, поліс 0214550гд4зг
Arx
16 сентября 2024, 11:35
Вітаємо! В першу чергу перепрошуємо за даний інцидент. Результати перевірки показали, що співробітником була допущена помилка, тож вжиті відповідні міри. Справа надіслана на доопрацювання, очікуйте на дзвінок від відповідального співробітника. Ми щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок, адже кожен відгук ми перевіряємо та цінуємо. Саме думка клієнтів дозволяє нам перевіряти та вдосконалювати процеси в компанії та бути впевненим у своєму спокої. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
caeser2024-09-13 12:32:20
Довгий час страхуюсь в цій компанії, мав страховий випадок, коли моє авто постраждало в ДТП: з 3х страхових компаній (компанія страховик ЦВ винуватиці ДТП, компанії продавця мого авто, де було оформлено КАСКО і ARX, де була оформлена моя автоцивілка і «прямий захист»), найпершою надала експерта і запропонувала відшкодування компанія ARX!
Сьогодні зіткнувся з пробемою терміну дії поліса, який оформлявся еа сайті компанії і спочатку зайшов на цей форум, чи були аналогічнічні ситуації і як на неї реагувати- отримав шок!
Я розумію, що люди діляться негативним досвідом і навіть реєструються ради цього), тому вирішив залишити і позитивний відгук.
Проблему в чаті мобільного додатку вирішили за декілька хвилин, дякую менеджеру Ірині і компанії в цілому!
Хоча процес оформлення договору на сайті варто покращити ;)
Arx
13 сентября 2024, 12:39
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Ми намагаємося завжди відслідковувати всі відгуки та проводимо аудит всіх процесів. Тож, будь-яке звернення не залишається без уваги. Якщо у клієнтів виникають питання — вони можуть звернутися за допомогою у зручний для нього канал. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
UginFom2024-09-11 14:15:54
Мене звати Євген. Мене звати Євген.з ARX вже дуже багато часу. вже не пом'ятаю скільки. десь з 2015 року. але нажаль щось пішло в них не туди. КАСКО на авто. остання сітуація яка ставити крапку у моїй співпраці з даною компанією. Пишу номер справи може комусь з компанії буде цікаво (1.003.24.0012456 та 1.003.24.0012427). Зареєстрував подію. все як завжди. через гарячу лінію. Далі були формальності реєстрації. Проходіть час ніхто не телефонує. сам через дзвінки та довгі з'єдня з менеджерами виясняю що мої звернення ще обробляються. далі лишаю авто на станції, яку дає компанія, хоча весь час співпраці обслуговували тільки на офіційних дилерах. Проходіть час ніхто не телефонує а через тиждень приходить лист в якому відмова в ремонті. ще раз ніхто не телефонував, не питавши обставини, не ставлячи уточнюючих питань. відмова та привіт. так це не працює. для чого КАСКО — щоб бути впевненим що всі твої ризики захищені. нікому не раджу цю комппнію. персонал не дуже вічливий. складається враження що ти в кого щось хочеш забрати. нажаль всі ті роки спільної співпраці коту під хвіст. Будьте уважними обираючи страхову компію
Arx
11 сентября 2024, 17:40
Вітаємо! В першу чергу хочемо сказати, що нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже компанія завжди виконувала та продовжує виконувати свої зобов’язання (за 2024 рік компанія провела відшкодування за вашим договором понад 180 тис грн.) Щодо ситуації описаної в вашому відгуку: результати перевірки показали, що Ви повідомили про подію 26.08.2024 (після 18.00), 27.08.2024 спеціаліст з 5го разу зміг Вам додзвонитися (всі дані фіксуються), Вам погодили СТО згідно з умовами Договору страхування. 03.09.2024 р. Ви залишили запит, що вже були на огляді, Вас проінформували, що СТО готує рахунок та найближчим часом надішле матеріали в СК. 03.09.2024 отримані матеріали огляду, 05.09.2024 р. Вам надіслали лист про відмову, оскільки згідно з умовами договору, а саме п. 29.4.7. СК не покриває Втрату експлуатаційних якостей (незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття, бітуму тощо). Враховуючи вище викладену інформацію, компанія не порушила свої зобов’язання. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
VikD2024-08-14 09:38:05
Все інформативно та зручно! Також приємний підхід до клієнта. А про швидкість виплати я приємно вражена! Тільки не вистачає автомобіля яким я могла б користуватися на час доки мій у ремонті.
Arx
14 августа 2024, 9:57
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
irina4509342024-08-05 18:25:12
Вітаю всіх, хто читає мій відгук. Не можна користуватися послугами страхової компанії ARX. Якщо ви придбаєте у них туристичний поліс, можете опинитися без оплати медичної допомоги. Знайдуть причину і не сплатять за медичну допомогу, навіть якщо вона термінова. Тільки МРТ коштує за кордоном понад 500 євро тощо. Надто дорогі медичні послуги. Мені відмовили у наданні допомоги за наявності чинного поліса. Спочатку сказали так, добре, шукаємо лікаря. Зі мною навіть зв'язався лікар за кордоном. Потім написали, що не будуть надавати підтримку. Я зв'язалася з менеджером компанії Олександрою (до речі прізвище не називають – може, підпільний кабінет) і прочитала їй пункт договору, в якому написано, що мені покладено виплати. Вона мені відповіла, що спитає у когось. Тобто. договір, який ми укладаємо з компанією, не є підставою. Співробітник поняття не має про що там мова і навіть не розуміє сенсу написаного в договорі або вдає. У результаті я допомоги так і не отримала, витратила багато часу. І почуваюся при цьому огидно. Люди не хочуть чесно надавати допомогу, навіть коли їм за це заплатили.
13 августа 2024, 18:41
Відгук не зарахований (на 13.08.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.