Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Банке Власний Рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Три літри 13 января 2023, 15:20
Першая проблема це то що застосунок регулярно «вилітає» і просить знов ввести номер телефону і пройти аутентифікацію через код в СМС. Зазвичай стається це в самий незручний момент: коли стоїш на касі і хочеш відсканувати код. Якшо раптом ввести не той номер телефона, а я для банків використовую окремий номер, то застосунок переходить в режим з якого неможна ніяк вийти крім як видалити застосунок та встановити його знов.

Проблема номер два полягає в тому що служба підтримки працює виключно по шаблонах і не може відійти від них ні на шаг вліво чи вправо. Коли перший раз зіткнувся з проблемою № 1, то пройшлов по «маршруту» запропонованому службої підтримки. Коли це сталось в трете спробував настояти на тому що така поведінка застосунка це помилка і треба це виправляти — але це не вдалось, хоча звертався в різні дні і спілкувався з різними операторами.

До цього регулярно «вилітання» було хіба що в застосунку ПУМБ-у — після деяких оновлень доводилось проходити повторну аутентифікацію. Але БВР перевершив червоний банк.

Пропозиція до банку: поспілкуйтесь з колегами, знайдіть інших програмістів — зробіть так щоб застосунок не вимагав кожні два тижні, а то і тиждень вводити номере телефону та чекати на СМС, тим більш що на відміну від інших банків ваш застосунок треба використовувати частіще. Якщо це для вас дуже складна задача то зробіть хоча б таку дрібницю як додайте кнопку вихода на ось це екран https://0×0.st/o7xu.png
ihorechek 18 декабря 2022, 15:18
Банк БВР оголосив у своєму мобільному додатку та Інстаграм про акцію ‹«-50% на усі солодощі у Сільпо на суму до 600 грн» упродовж 16−18 грудня 2022 року. Увечері 16 грудня я завітав до Сільпо та зробив купівлю солодощів на суму 382,52 грн. Я виконав усі умови акції, проте 50% знижки за купівлю я не отримав. Після мого звернення до банку про даний випадок, мені через деякий час віддзвонили та повідомили, що замість знижки мені нарахували бали Сільпо у розмірі тієї самої знижки. Я запитав чи можу я отримати гривні, мені відмовили. Сподіваюсь, що мій перукар за свої послуги прийме ці бали, які стануть доступними наступного місяця, а не зараз, та які будь якої миті можуть анулювати. «Дякую», Сільпо. «Дякую», БВР. Для мене цей банк перейшов на рівень «користування у крайньому разі». В мене є передчуття, що з такими випадками банк може почати виплачувати банківські депозити балами Сільпо.
Владимир Нога 2 декабря 2022, 15:01
Открыл карту в данном банке онлайн через Дию, так как нахожусь в Польше и нужна была дополнительная карта для расчетов. Пользовался с сентября месяца, пополнял карту с других своих и оплачивал покупки в интернете либо снимал наличные в банкомате. При очередной покупке банк в тупую заблокировал карту с балансом на ней 30тыс грн., на обращения в контакт-центр который не реально дозвонится либо дописаться и раза с 10 только попадешь на более менее адекватного кто хоть немного поймет о проблеме, банк запросил документы на поступление и расход денег, бред на объяснения что карта в личных целях используется пополняется со своих счетов и делаются покупки личного характера не хотят слушать, оборот не большой, хотя являюсь оформленным и работающим ФОП. Политика банка как я понял украсть ваши деньги придумать мифическое себе оправдание и не отдавать их. Искренне желаю данному банку Восток и группе компаний поскорей уйти в помойку так как они все для этого делают. Я в свою очередь написал претензию в НБУ и подготовлю иск в суд.
chebotaryoff 20 сентября 2022, 19:02
Спробував зареєструватись в банці, надав дозвіл на використання персональних данних з Дії. Але банк відмовив в реєстрації на підставі того, що я живу в Миколаєві (надав список территорій з Мінінтеграції за 29.06). Коли я звернувся до підтримки щоб вони видалили мої персональні данні на підставі того, що я так і не став клієнтом банку, вони відмовились це робити. Зараз я побоююсь за те, що банк буде мене спамити в майбутньому або передасть мої данні третім особам. Банк дно — персональні данні не видаляє, Миколаїв вважає оккупованною территорією. Нікому не раджу мати з нами справу
Во ло 15 сентября 2022, 23:13
На жаль банк дуже розчарував, чомусь думка про банк була набагато краща.

Став клієнтом банку ще на початку року. Так як думав, що банк є альтернативою mono та є програма бонусів у Сільпо. Через деякий час користування вирішив закрити рахунок, тому-шо почались незрозумілі списання по декілька копійок. Підтримка тоді не допомогла, не могли надати інформацію та казали що це інтернет платежі і т ін. Вирішив закрити рахунок та взагалі перевірити як банк буде виконувати умови зберігання персональних даних.
На жаль, як виявилось при закритті рахунку, ваш рахунок не закривають, тільки блокую картки. Прохання видалити ваші персональні данні теж немає змоги. Сказали що технічно неможливо і тіпа забий.

Через декілька місяців, я вирішив спробувати ще разок, може помилився, адже с Сільпо зручно. На прохання відкрити рахунок, повідомили що це можливо тільки через 3 місяці після закриття. Після очікування, звернувся за допомогою, щоб відкрили рахунок знову, бо його не видаляли, а тільки заблокували данні з сервера і застосунок видавав помилки.
Менеджери створили якісь заявки, тому-що вони стверджували що має бути змога пройти процес реєстрації знову. Але не так.
Очікував на розгляд заявки 3 дні, хоча мене повинні були повідомити через 2 дні.
При зверненні до підтримки, виявилось що мою заявку на відкриття рахунку відхилили, і сказали що мені звернутись ще через 3 місяці. Бо так вирішив менеджер не відкривати рахунків. На запитання причини почали прикриватись ПВК/ФТ. На прохання надати розʼяснень почали повторювати що я повинен звернутись через 3 місяці і відверто грубити та ставитись з неповагою, хоча після закриття рахунків я вже не був клієнтом банка і банку нічого поганого не робив. Після декількох спроб та менеджерів, деталі так і не надали так само як було з незрозумілими списаннями.
Тобто відмовили мені у надані послуг без причини, бо менеджеру так захотілось чи що там… Відверто порушують закони держави та суперечать тим правилам що прописані у договорах.
Якщо обирати цей банк то треба очікувати, що ви як споживач і ваші гроші ніяк не захищені. Банк сам собі цар і робить що хоче. Навіть не нехтуюсь зневажливим ставленням до клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nat __ 12 сентября 2022, 22:02
Крім того що це жахливий в обслуговуванні банк, є певні підстави вважати, що клієнтські дані зливаються шахраям. І ось чому. Користують карткою власний рахунок виключно для оплати покупок в мережі магазинів Сільпо, більше ніде карта не використовується і не фігурує (від слова «зовсім»). І от, одного звичайного буденного дня, ніщо не віщувало біди, я спокійно працювала і готувалась до обідньої перерви, аж раптом, приходить SMS-сповіщення від банку — lookupcode. Супер! Стримуючи матюччя, пишу в підтримку, щоб розібратися що це було, і блокую карту якомога скоріше. Відповідь оператора — перевипуск карти в цілях безпеки даних. Ну що ж, перевипуск, так перевипуск. Але, історія ще не закінчилася. Через 13 (!) днів після перевипуску карти, дежавю — lookupcode в SMS-сповіщенні, вже на нову карту. Залишила заявку оператору, пообіцяли відповідь протягом 1−2 днів. Минає вже четвертий банківський день (або шостий календарний), а відповіді все немає. Сьогодні, після запитання в Messenger чи зливає банк дані клієнтів, прийняли заявку повторно, знову задали ті самі питання, знову обіцяли розібратися. Щось підказує, що це не останнє звернення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Apolllo 5 сентября 2022, 12:02
Никогда не связывайтесь с этим недобанком. Вы получите себе много проблем.

.

AnastasiiaLV 26 августа 2022, 19:09
Давно являюсь клиентом БВР и произошла ситуация:
В конце мая на счету у меня осталось 5000грн, потом проверяю счет в середине июня и вижу, что мои 5000грн пропали, но никаких списаний в истории нет и куда они пропали — неизвестно. После обратилась в поддержку и там мне дали выписку, что мои деньги списались 31го числа в неизвестном направлении, и началось рассмотрения моей заявки по возврату средств. По регламенту срок рассмотрения заявки в течении 2х дней, после попросили подождать еще и еще, и так по итогу сказали ждать 50 календарных дней, но и тут со сроками не вышло, и ждала я более 2х месяцев. А ответ был по типу «У вас все в порядке». Дальше опять было куча бесполезных ответов от поддержки и в итоге они мне отправили новую выписку, в которой просто удалили данные, где было списание 5000грн и говорят, что вот новая выписка и все.
По итогу мои деньги списались 31го мая, в выписке это есть. И спустя 2 месяца меня «послали» скинув мне новую поддельную выписку, в которой просто удалили эту запись. Сейчас до сих пор идет рассмотрение моей заявки, хотя по факту ничего не решается и просто игнорируют клиентов забирая их деньги!
Ваш Человек 6 августа 2022, 14:43
Банк пробил дно, если можно назвать это Банком, онлайн сервис с тормознутым набором шаблонных ответов. Из-за них самих не могу попасть в приложение, помочь не могут, противоречат сами себе, шараха шараха. Плюс само приложение не о чем, грустно и пусто.
bblood 1 августа 2022, 13:41
10 липня зробив покупку на суму 650.59$, 14 липня магазин оформив повернення. для отримання повернення довелося звертатися в підтримку, отримав його лише 1 серпня (для порівняння, у іншому банку отримав в той же день). поверення повернулося за курсом 29.25, хоча на даний момент у банкові нігде такого курсу немає, курс на покупку 36.57. втратив декілька тисяч гривень на різниці курсів із-за того, що банк фактично десь у себе заморозив кошти і ніяк не повертав їх. з такими сроками і умовами банк наполегливо не рекомендую!
Willer 17 июля 2022, 16:33
Когда началась война, в Харькове было проблемно положить наличку на счёт, даже чтобы пополнить мобильный. Рядом оказалось Сильпо. Купил карту на кассе, активировал через Дию, и ложил деньги на кассе. Приятным бонусом оказалось, что не смотря на активные боевые действия, начислялись кешбек-бонусы при покупке в Сильпо.
В общем карта для тех, кто живёт возле Сильпо. Бонусы гарантированы
evgeniy28 8 июля 2022, 12:23
Користуюсь десь рік, дуже легкий, цікавий додаток. Складнощів та негативу не викликав.
Добрі умови, безкоштовні перекази на будь-які банки, легко поповнити картку, є назбиратус (як депозит, але в будь-який час можно забрати грощі з процентом).
Мені подобається, рекомендую.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MaryAnn9 29 июня 2022, 14:35
Хороша альтернатива Моно. Яскравий, нічого зайвого, класна реферальна програма, дуже незвичайна і юзабельна система з балами.
Багато цікавих акцій, постійно щось нове, хороший розділ цікавинки.
Якщо ви часто відвідуєте Сільпо та Аполо, також вмієте відкладати кошти (дуже хороший процент у Назбиратус), то цей банк — для вас.

п.с.: Повеселили попередні коментарі — здебільшого якісь аферисти, яким не відкривають карти через купу попередніх махінацій чи кредитів у швидкогроші)))))
Минфин
Ответ администратора
1 июля 2022, 9:42
Відгук не зарахований (на 01.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
ukrx 23 июня 2022, 10:21
Отвратительно приложение. Не указывает сколько надо оплатить по кредиту чтобы не платить комиссию. В Приват, Монобанк — понятно, заплати столько денег чтобы оставаться в льготном периоде.
Поддержка на линии начала выяснить, сказали 4% от сумму задолженности, конкретно сумму сказать не смогли, сомневаюсь в адекватности. Будто специально скрывают сумму, чтобы насчитать процент по кредиту. Плохое отношение.
DennyEnglish 17 июня 2022, 16:18
Я пользовался приложением в течении года наверное. В целом все было ок. Не могу сказать, что было что-то очень плохое или очень хорошее. Было все спокойно и нормально в целом.

Но блин сегодня у меня этот банк вызвал прямо бурю эмоций и негодование. Оплачиваю я семье за границей жилье на букинге и вижу, что с меня списывают 10% комиссии за платеж.
Я опупеваю, пишу в поддержку и начинаю искать сам у них в тарифах. Оказывается банк ввел такую комиссию с 03.06.22 за онлайн оплату в интернете на счёт зарубежных компаний и вообще за границей.

Потом я написал жене, она за границей сейчас. У нее счёт в банке Восток, поскольку работает в Сильпо. Она тоже сказала, что заметила какую-то комиссию, но поскольку она не особо разбирается и докапывается до вещей, то видно просто платила и не замечала это.

Я конечно понимаю, что все условия в договоре и тд, но кто так делает? Если вы вводите такую комиссию, то х…с вами ***, но предупредите об этом…разошлите пушки и не один раз, а не сколько раз…выведите эту инфу на главный экран…

Я закрываю с ними карту и счёт, жена тоже это будет делать, хотя ей будет сложнее, поскольку ей приходит ЗП туда. И реально буду всем советывать не иметь дело с этими ***
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OleksiiP 9 июня 2022, 18:32
Это жесть)))
Обратился в службу поддержки через вайбер-чат с просьбой о помощи в закрытии счета. Переписка зашла в тупик, на мои вопросы о том что они издеваются с меня, мне отвечали нет и снова отправляли условия обслуживания карты вместо того чтобы ответить на мой вопрос о закрытии счета))) Счет так и не закрыли)))
Минфин
Ответ администратора
11 июня 2022, 9:36
Отзыв не засчитан (на 11.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
avkiev 20 мая 2022, 10:10
В конце апреля заблокировали бонусы, теперь ими невозможно расплатиться в Сильпо.
Без уведомления и без объяснения причин.
Поддержка никак это не объясняет, обещают перезвонить через день-два и просто молчат.
Хоть бы причину какую-то придумали, а то просто молча заблокировали все бонусы, которые копились несколько лет.
Поддержка в телеге отвечает через несколько часов после вопроса и всегда одинаково: «Ждите». И так уже неделю. Конкретных сроков решения не дают. Просто издеваются.
В такое непростое время — и такое наплевательское отношение к клиенту.
Придётся писать жалобу в НБУ, не вижу других вариантов.
fig vam 19 мая 2022, 22:42
Сначала все было неплохо завёл деньги, вывел комиссии нет. Можно даже остатки подержать, на револют перевести и тут прилетает…на револют не закинуть.Ну ок, потом переводы не работали дня два.решил пособирать со всех карт остатки на карту и тут прилетает блокировка от фин.мона. Если кто сталкивался или с пейпал или с револют, хоть с каким украинским банком есть или операция на которую требуют доки или документы с личностью / доходом — есть конкретика. У БВР и мухи и котлеты вместе: пришлите все договора (какие?), счета (какие?), подверженнее дохода, что ты фоп (хоть им не являешься), а самое интересное ни слова, что счёт залочен. Нет сроков рассмотрения документов, понимания достаточности. Короче деньги принимают, а чтобы отдали ещё надо заслужить.
cmpunk 11 мая 2022, 22:10
«як закрити рахунок» квест, який вам буде потрібно пройти, так як просто «рахунок» закрити не можна, потрібно через службу підтримки, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ уже 2 ДНІ!!!
Жду відповідь банку, напишу чим все закінчиться
Helen21max 23 апреля 2022, 1:06
Нікчемний банк, зпоганився. Всі «плюшки», чим заманювали, позабирали. Лояльності по кредиту у випадку війни немає, як в інших банках, тільки воду ллють у вуха. На даний момент в іншій країні, сімка пошкоджена, немає доступу ні до віртуальної картки, ні до коштів і додатку. І у відповідь вони можуть сказати лише «на жаль нічим не допоможемо». Номер на закордонний у них не міняють. Нічого, що в інших 2 банках з легкістю все відновила і змінила. Одним словом, банк не клієнтоорієнтований, з проблемою клієнтів кидають і альтернативи немає. Розчарована. Вважаю, що проект провалений, конкуренцію з іншими банками не витримав, все пізнається у зрівнянні. Після повернення однозначно закрию рахунок. Банк Н Е рекомендую.
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Отзывы о Банке Власний Рахунок 📝