Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kaokom 1 сентября 2021, 11:12
Баланс за сутки изменился без отображения в истории платежей, что сняли и на каком основании не ясно.
Ответ от техподдержки приходит раз в 10 минут, но не на вопрос, который задают.
49026771 25 августа 2021, 18:10
Натхненний постом Олега Гороховського (засновника Монобанк, клієнтом якого я є з 2018 року) вирішив завести віртуальну карту банку «Власний рахунок», оскільки часто купую в Сільпо.
Єдина стадія, яка відбулась без проблем — це завантаження додатку.
З метою перевірки «якості технічної підтримки» документи на відкриття рахунку я відправив після 22 години. На жаль, підтримка працює не цілодобово та я отримав повідомлення «Перевіримо все до 9:15»

Вранці, близько 8 години ранку мені прийшло сповіщення від УБКІ про те, що мою кредитну історію перевірили. (Дякую УКБІ за такий гарний сервіс). Принагідно вкажу, що кредитів в мене немає, єдина «кредитна карта» — це карто Монобанк, на якій я встановив ліміт в 0 грн. На 15.08.2021 — кредитний рейтинг УБКІ 468 (високий).

О 9:15 мені ніхто не відповів. В 9−30 я заходжу в додаток — додаток просить все заповнити з самого початку.
Ніяких «push — повідомлень від банку не отримував.
9:36 — звертаюся в технічну підтримку. Отримую відповідь: «Так, бачу, що Ваш паспорт було пошкоджено. Тому Ваші дані не можуть пройти потрібну перевірку. Можливо у Вас є нова ID картка? Спробуйте ще раз зробити фото»

Близько 10:30 роблю знову фото документів та надсила в банк.

Знову ніяких повідомлень, знову пишу в технічну підтримку та о 21:50 отримую відповідь
«Перепрошую за тривале надання відповіді, вказано що, на жаль, Ваш паспорт в поганому стані, тому було відмовлено в оформленні карти»

На моє питання: «А є така підстава для відмови?»
мені відповіли:
«На жаль, паспорт має ознаки недійсності тому і було відмовлено»

Так, мій паспорт «старенький» та йому понад 20 років, але всі банки і не лише банки його приймали.

Мої висновки:
1. Банку не потрібні платоспроможні клієнти. Перевірили кредитну історію, побачили рух коштів. Впевнений, що «пробили мене» і по соціальних мережах, і по реєстрах.
2. В банку відсутня повага до клієнта, адже немає сповіщення про відмову та причини відмови. Не поцікавилися, а чи взагалі мені потрібен кредитний ліміт (який мені насправді не потрібен).
3. Банк не шукає способу залучити клієнта — мені не було запропоновано ні зайти у відділення банку «Восток» (яке знаходиться неподалік від місця мого проживання), ні на пошту Justin — де видають пластикові карти.

Бажаю успіху банку з клієнтами, які мають правильні ІД карти в чудовому стані
EagleOdessa 19 августа 2021, 19:57
Конечно же карта открывалась ради дополнительных бонусов Сільпо. Но как раз с их начислением-полная неразбериха.
Из первых 12 покупок-только у пяти правильное начисление бонусов, согласно Программе Группы.
У одной покупки-чуть больше начислили, у остальных-меньше, причём иногда существенно.
Короче: на программистах похоже сэкономили. Но, скорее всего, это не вина банка, а торговой сети, потому что бонусы начисляет она.
А так, в целом, довольно неплохо, удобно и недорого. Пополнение счета в магазинах; переводы без комиссий-отлично.
Justin-выдача это конечно отдельная песня, но можно один раз выдержать.
OlenaShabronova 3 августа 2021, 23:41
Доброго дня!
Критично не раджу користуватись послугами даного банку
Як співробітник мережі «Сільпо» вирішила спробувати новий продукт, щоб з власного досвіду консультувати інших
І дуже про це пошкодувала
Перші півроку користування послугами були нормальні, жодних претензій у мене не було
Поки 28 липня не побачила, що з мого рахунку щодня зникають кошти. Я залишила звернення на гарячу лінію і мені пообіцяли розглянути його протягом 2 робочих днів. Минув тиждень, кошти продовжують зникати з мого рахунку, на мої повторні звернення приходить відповідь «Ми робимо все можливе. Не хвилюйтесь, коли проблему буде вирішено, ми обов’язково Вам повідомимо» Після детального аналізу руху коштів прийшла до висновку, що з картки за місяць зникло 1380 грн і гроші продовжують зникати далі.
Також було залишено звернення № 255859 з проханням надати виписку по рахунку за останній місяць. Отримала відповідь, що зворотній зв’язок нададуть протягом 2-х робочих днів. І? 2 робочих дні минули, а мені досі відписують, що моїм питанням займаються спеціалісти і вони дуже розраховують на моє розуміння і терпіння
Висновки
1. З системою безпеки банку є проблема — кошти з рахунку зникають в невідомому напрямку і навіть після залишеного звернення, ніхто не намагається заблокувати рахунок чи якось обмежити до нього доступ. Дати відповідь, чи то шахраї, чи то збій в системі, ніхто не може. На всі повідомлення гречно відповідають, що займаються моїм питанням.
2. Проблемами клієнта ніхто не займається — банку або не вистачає спеціалістів, або керівництву відверто байдуже на своїх клієнтів. Задовольнити навіть просте прохання щодо виписки з рахунку не можуть вже третій день.
3. На Гарячій лінії працює дуже вихований персонал. За останній тиждень прочитала купу вибачень та обіцянок. І жодного повідомлення з конкретною інформацією щодо вирішення проблеми
4. Вже тиждень висить в системі звернення № 254884, а кошти продовжують з рахунку танути.
Дякую, банку Власний Рахунок, що своєю бездіяльністю завдали мені клопотів, зіпсували настрій та розчарували в своєму банку
izipizi 20 июля 2021, 12:46
Заказывал карту через приложение. На момент заказа интересовал кредитный лимит. Т.к. кредитный лимит просчитывается только после активации карты, решил отказаться от получения карты. И спросил, как удалить переданные мной ранее персональные данные. И началась беседа с ботами…

Банк, скажите, сколько мне ждать ответа на мое обращение № 240082? Сроки ответа плавно изменились с «1−2 раб. дня» до «хз сколько». Вы серьезно? Вы же этим полностью убиваете положительный опыт взаимодействия с продуктом.

Процитирую ответы ваших сотрудников:

07.07
По Вашому питанню, стосовно видалення даних, оформлено звернення на спеціалістів № 240082. Очікуйте, будь ласка, відповідь протягом двох робочих днів
Відповідь Вам буде надана в чаті. Оскільки у оператор немає можливості видаляти дані клієнта, фіксується звернення на спеціалістів щоб вони спробували допомогти в вирішенні даного питання.

10.07
Перевіривши інформацію бачимо, що Ваше звернення знаходиться ще у роботі в спеціалістів. Просимо пробачення за довге очікування. Ми робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Нам потрібно ще трохи часу.
Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті.
Вирішення Вашого питання стосовно видалення даних по термінам складає до двох робочих днів. Але знадобилась трохи більше часу спеціалістам для його вирішення. Я особисто передам Ваше питання до спеціалістів, щоб прискорили його вирішення. Очікуйте, будь ласка, відповідь.

13.07
Дане звернення на розгляненні. Робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті. Як тільки відповідь по зверненню буде надано- повідоммо вас.
Приносимо вибачення за довгий час очікування. Оскільки знадобилось більше часу для рішення вашого питання- крайній термін не відомий. Як тільки буде рішення ми повідомимо.

19.07
Бачу, що звернення знаходиться на розгляді у спеціалістів, вони роблять все можливе для вирішення вашого питання, я додам коментар для того, щоб вам надали відповідь як найшвидше
Розумію вашу ситуацію та приношу вибачення, я додатково передам вашу заявку на терміновий розгляд, зачекайте будь ласка, ще трішки. Дякую за ваше терпіння та сподіваюсь на лояльність до Банку Власний Рахунок

Камон, какие цифровые продукты с таким уровнем бизнес-процесов? Какие чат-боты? Какие приложения? Какой диджитал, алё?))
kingcity 6 июля 2021, 15:17
Отже, «перший пішов»! :)
Зацікавився цим проектом власне із-за бонусів у мережі «Fozzy», зокрема мати можливість розрахунку і накопичення бонусів програми «Власний рахунок» на одній карті.
По порядку: установив додаток, сфотографував документи, став чекати результатів перевірки. Документи довелось перефотографовувати декілька разів, двічі дзвонили з банку, виникали проблеми з чіткістю та якістю фото (з Монобанком такого не було). Можливості ідентифікації через «Дію» немає. Але нарешті всі документи перефотографовано, відправлено і … процес завис майже на два дні. Аж тоді прийшло повідомлення, що можна отримати карту у будь-якому відділенні «Justin», у додатку є також карта відділень. Приходить також попередження, що необхідно мати з собою документи, але на жаль, немає попередження, що необхідний також і телефон з додатком. Процедура видачі виглядає наступним чином: клієнт називає оператору номер телефону, пред`являє документи. На телефон приходить договір на обслуговування, з ним потрібно ознайомитись і підписати.На це дається 15 хв. Зразок підпису також потрібно попередньо створити у додатку — розписавшись пальцем або стилусом на екрані телефону. Не дуже зручно, особливо на маленьких екранах, але так є… Далі — видача карти. Карта видається у невеликому чорному конверті з цупкого паперу з логотипом банку. Що важливо — конверт заклеєний пломбою, отже можливості підглянути реквізити карти у працівників банку і «Justin» немає.Наповнення конверта аскетичне — лише карта, ніяких буклетів, пам`яток, наклейок і т.д. Присутня також процедура фотографування клієнта з розворотом паспорта і з конвертом. Після отримання карту потрібно активувати у додатку, відсканувавши або ввівши її номер.
Кред.ліміту на початку на моїй карті не було, через два дні він з`явився, досить непоганий, як для старту.
Про сам додаток. Візуально він справляє приємне враження. Гарне оформлення, досить продумане меню. Є сервіс накопичення коштів «Назбиратус» — щось подібне до монобанківської «банки». Але по функціоналу — ну ду-у-у-же ще сирий. Особливо розділ «безпека» — фактично на разі є лише можливість відключити зняття готівки у банкоматі, цим поки що налаштування безпеки і обмежуються. Не вистарчає і багатьох інших функцій, наприклад, можна переглянути список транзакцій, але сформувати виписку — ні.
Якихось «глюків» при роботі додатку не помічено.
Перші розрахунки картою — спробував поповнити мобільний та розрахуватись у магазині поряд. Проблем не виникло. Бонуси за розрахунок картою були нараховані відразу, їх можна побачити у окремому розділі з розбивкою по категоріям. Наступного місяця бонусні бали повинні перетворитись на гривні.Побачим… Далі — розрахунок у «Сільпо». Треба сказати, що до карти підв`язана бонусна програма Сільпо «Власний рахунок». Щоб було нараховано бали при покупці за цією програмою, потрібно попередньо просканувати штрих-код, який є на карті, на касі магазину. Звичайно, зручніше було б, щоб бали нараховувались автоматично, при розрахунку. Можливо, це у перспективі.
Як я розумію, на разі програма «Власний рахунок» — це окремий модуль додатку, який живе «своїм життям».Може у перспективі він буде більш інтегрований у додаток і відпаде необхідність кожен раз сканувати карту перед розрахунком. З нарахуванням бонусів по цій програмі були заминки — у квитанції загальна кількість нарахованих бонусів була вказана правильна (бонуси за розрахунок картою + бонуси «Власний рахунок»), а от на бонусний рахунок чомусь бонуси «Власного рахунку» не попали. Довелось звертатись у підтримку. Звернення зафіксували, у той же день проблему вирішили, про що мене повідомили окремим дзвінком.
Що сказати у підсумку… Революції поява цього банку не зробила — черговий проект «необанку» чи «банку у смартфоні», які зараз періодично з`являються на банківському ринку і на якесь лідерство йому поки що претендувати не доводиться. Разом з тим, має свою «ізюминку» — програма «Власний рахунок», бонуси про покупках у мережі «Fozzy», тому думаю, свою клієнтуру він знайде, тим більше, що тарифи досить привабливі (принаймні зараз). Роботи попереду у розробників — море (функціонал, налаштування безпеки і т. д).
Було б добре додати можливість поповнювати карту (бажано без комісії) у якійсь термінальній мережі — EasyPay чи iBox.
Поки що авансом, з надією на подальший успішний розвиток, ставлю банку 4 зірки. Далі — як завжди, поживемо, побачимо.
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Отзывы о Банк Власний Рахунок 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Банк Власний Рахунок, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.