Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Банке власний рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ігор Карабан 3 октября 2023, 10:45
Заблокували мою банківську карту 5168 1800 1970 0696, написав в службу підтримки, попросили надати підвердження операції на суму 4996 грн. Я надав підтвердження операції. Ці гроші мені відправила моя жінка (цивільна дружина). Тому сумнівів в їх надходженні взагалі немає. Але банк карту, так і не разблокував. Тому раджу вибрати інший банк для користування! Не рекомендую!
Chenurek 29 сентября 2023, 20:56
Це просто жесть. Інших слів не можу підібрати.
Банк обмежив доступ у користанні рахунком, хоть дивних операцій ніяких не було. Це добре, що я встиг майже все перевести на інших рахунок і на остатку залишив 1900…
На початку, все доволі зручно. Притензій не було.
Але коли заблокували рахунок, я подумав, ну звичайна практика, за 1 день все вирішу, Но як я помилявся)
Сьогодні 10 день, як мені ніхто не відповів, всі документи я подав і кожного дня дзвонив в кол центр, на що мені казали, протягом дня, все буде… І так останні 5 днів.
Я щоб знав, відразу б поїхав у банк і всі стосунки з ними розірвав…
Нікому не рекомендую.
8805 23 сентября 2023, 22:31
С утра купил шоколадку в европе за 70 грн. в перерасчете сняло сразу два раза одинаковые суммы. Внимае обратил, но ничего не стал делать. После обеда на заправке с самобслугой сняло 900 грн два раза. Подлдержка сказала очень жаль оскарджуйте трансакцию стоимость оскарження 100 грн. Ждать 45 дней. Как по мне так кидалово чистой воды. Настоятельно НЕ РЕКОМЕНДУЮ банк обходите стороной. Кому надо скину скрины, чек,. Кидалы одним словом
lemki 20 сентября 2023, 13:10
в середині липня побачив декілька авторизацій та списання коштів на карті, які я не проводив. списання відбулося у в'єтнамській валюті на сумму трохи більше 6000грн і після цього була спроба списання 8000грн, але уперлося в баланс по карті

у застосунку немає можливості заблокувати транзакції в екзотичних валютах та банк не звертає увагу на них, я жодного разу не платив у цій валюті, мала спрацювати хоч якась система безпеки

звернувшись до поліції та банку мені запропонували скористатися оскарженням операції, що не вдалося зробити у застосунку через технічні проблеми, форма не відправлялася, прийняли оскарження в телефонному режимі. поінформували, що рішення очікується протягом 45 днів до 9.09.2023. написавши на наступний день я отримав інформацію, що термін по рішенню 20.09.2023. написав сьогодні і мені тепер пишуть, що процедура триває до 180 днів

функціонал із переліком оскаржених транзакцій в додатку не працює, цей екран просто зависає і гіфка завантаження крутиться безкінечно

1. оскаржити операцію можна в застосунку, але цей функціонал не працює
2. по строкам процедури обманюють
3. перевірити статус оскарження можна в застосунку, але цей функціонал не працює

вже прошло фактично 60 днів від дати шахрайської транзакції, мені пропонують почекати ще півроку
Iggrik 5 сентября 2023, 22:01
Я смотрю в августе счета заблокировали многим, тут нужно обращаться в суд это не банк, а позор… Заблокировали счёт с подозрением на мошенничество, а поддержка для красоты, пишешь на почту, Вайбер, звонишь, а процесс стоит на месте, у меня помимо зарплаты на карту приходили деньги от МФО я им всё отправил, но они специально тянут время, начиная с 22-го августа и по сей день никакого решения, каждый день кормят завтраками, у меня по МФО начали конские проценты начислять благодаря этому банку, никогда не сотрудничайте с ними, где вы видели что МФО поддержка лучше работает в десятки раз чем этот банк? Как только разблокируют счёт сразу в помойку этот банк и буду всем говорить чтобы переставали с ними сотрудничать.
ArcticWarrior09 27 августа 2023, 9:52
Зачем Сильпо сделали себе карманный банк в целом понятно, но зачем они туда гонят людей нет.
Сухой остаток и выводы:
1. Поддержка, как понятие, отсутствует. Есть секретари, которые пересылают туда сюда сообщения и клиентов абсолютно не анализируя вопросы/проблемы и т. д. Соответственно если вы столкнулись с проблемой, а здесь они будут 100%, то мои поздравления… Эти проблемы только ваши.
2. Главные ценности этого «банка» скидки в Сильпо и больше баллов за покупки, но тут тоже есть нюансы и фактически выполнение даже собственных обещаний не происходит.

Исторические факты:
Сделал заказ в Сильпо с доставкой. Оплата онлайн отвалилась на сайте уже давненько, а значит скидки на конкретные товары при оплате картой БВР уже не работают. Ну допустим, заказ все равно провел. Приехал курьер с терминалом, оплачивал картой БВР и о чудо… каким то магическим образом у меня с карты списывается двойная сумма чека. Одна половина реальная сумма покупок по безналу — тут вопросов нет. Вторая половина это фиктивная наличка с комиссией за выдачу, внезапно вышло на самом то деле. Курьер априори не может проводить вот такие операции, ну допустим ошибка, наверное бывает — ок. Много кипиша в Сильпо навел и в принципе через два дня половину суммы «налички» вернули и казалось бы наверное можно успокоиться, но я ошибся. На арену выходит карманный «банк». Сторнировать комиссию мы не можем, хотя не ясно почему, другие могут, а у этих наверное «лапки», при частичном возврате аннулировали все баллы за покупку, общий счетчик месячных расходов для *3 баллов также уменьшен на весь чек (нал и безнал), по наличке ни вопросов, ни претензий, а вот мой собственный безнал зачем убрали не ясно. Ряд звонков и переписок в чатах, но без толку. Оператора буквально нужно настолько сильно любить в ухо, что бы хоть что-то начал делать, но это что-то просто пересылание кого-нибудь куда-нибудь и на том… В общем вопрос так и не решен и операторы, с которыми мне посчастливилось общаться, даже не могут понять суть всей проблематики, видят только то, что им удобно или то что понятно, а это, к сожалению, совсем не много. Стучать больше некуда, так что если у кого есть большие ожидания от сотрудничества с этим «банком», то будьте осторожны. Не делайте все ставки на вот это и не храните там все свои деньги, ну и само собой будьте готовы к квестам…
IrinaBlack 26 августа 2023, 23:05
Открыла виртуальную карточку Власный Рахунок, пополнила её на 3000 грн на кассе в Сильпо и тут же хотела расплатиться за товар, операцию отклонили. Позвонила на горячую линию, сказали что какой то произошёл сбой, будут разбираться. Через 3 дня позвонили и сказали, что мне её заблокировала налоговая. Вроде бы как у меня не закрытый ФОБ… в Дії указано что ФОБ ликвидирован 18 лет назад!!! Потом они сказали мне обратится в Мінюст, может они заблокировали? Мінюст не блокирует карточки. Ну издеваются в этой техподдержке! Они мне посоветовали пойти в налоговую и открыть ФОБ! Я так думаю проще будет жалобу подать в НБУ. 3000 грн это не та сумма чтобы предоставлять документы банку их происхождение. Воруют уже даже мелкими суммами у инвалидов, сняла свою пенсию, закинула на карточку и не могу теперь их забрать, скупиться я не смогла, потому что они все мои деньги забрали.
Yanuska 2 августа 2023, 12:24
За 0,18 грн кредитного боргу цей банк зняв 467 грн комісії. Кажуть, у нас такі правила, ви не погасили повністю суму.
Навіть не думайте відкривати тут рахунок
Микола Шевченко 1 августа 2023, 12:13
Просто жах. Відчуваю себе пограбованим. При користуванні даним банком будьте готові до того, що кошти на рахунку цього банку — це вже не ваші кошти. Банк може в будь-який момент в односторонньому порядку заблокувати ваші кошти і штучно тягнути вирішення проблеми, щоб максимально довгий час безкоштовно користуватися вашими грошима.

Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.

Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.

Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
fatchenko 28 июля 2023, 1:15
Приложение глючит и не открывается «Збирай на мрії». После того как вложил 10000 Грн под 5% в «Збирай на мрії», функция перестала открываться. Обновление приложения, переустановка приложения, изменения вайфая на мобильный интернет, как предлагает та поддержка, всё это не помогает. Техподдержка пишет ошибка разработчиков, ждите обновления приложения, жду уже неделю, а мне нужно вывести определенную сумму. Но все морозятся, обращаюсь каждый день, отвечают заявка подана, но мне деньги надо снять, а не обновления ждать неделями…
Три літри 24 июля 2023, 18:44
Я вже писав відгук і там так само була відмітка 2.

За цей час нічого не змінилось у роботі застосунку: він так само регулярно «забуває» аутетифікацію не дивлячись на те що в ньому з’явилась підтримка авторизації за відбитком пальця. В Сільпо я скуповуюсь не кожного дня і ціїє перерви застосунку через раз достатньо щоб вже на касі спитати в мене телефон на пін-код для входу в застосунок щоб я потім мін просканувати штріх-код.

Ну і це власне мене задовбало настільки що вирішив закрити рахунок.
taibadp 18 июля 2023, 18:34
Ще в березні 2023 Виконавча служба виписала постанову про арешт на кошти. БВР був першим банком, від кого прийло повідомлення про арешт.

26.06.2023 вступило в силу рішення суду, що визнає постанову про виконавче провадження неправомірною і скасовує. 06.07 банку про це повідомив у відповідь — зверніться до виконавчої служби. Тобто судове рішення для банка нижче за рангом аніж постанова виконавчої служби. (Нагадую — невиконання судового рішення тягне кримінальну відповідальність).

17.07 нарешті виконавча служба прокинулась і виписала постанову про скасування постанови на арешт. Банк мовчить. Звертаюсь до підтримки — «Уточніть будь ласка, виконавець вже надіслав постанову на зняття арешту на наш банк?», «Уточніть будь ласка, яким чином надсилали постанову, електронно чи листом?». Ну хоч не спитали «чи отримав банк вже постанову». На відповідь, що оскільки інші банки вже відреагували, то постанова надсилалася електронно, відписали «якщо постанову надіслати у вигляді листа, то обмеження буде знято протягом тижня, якщо в електронному вигляді 2 роб.дні.».
Ось закінчується другий робочий день. Арешт все ще не знятий. Підтримка: «Якщо постанова була направлена вчора — завтра арешт вже повинний бути знятим. Якщо ж цього не станеться — Ви можете одразу звернутись до нас та оформити звернення задля вирішення цього питання. На разі термін не пройшов, тобто рекомендація лише очікувати до завтра.»

Нагадую — наклали арешт найпершими. Отже як висновок кредо: «клієнт — почекає».
shevchouk 3 июля 2023, 18:42
Історія така: робив розрахунок в торговій точці — кафе, операція по БВР не пройшла, без проблем розрахувався карткою іншого банку. Ну і власне дивлюся, чому не пройшла. У виписці інформація, що спочатку знялися кошти, а потім миттєво повернулися. Пишу в підтримку, вони там звичайно дупля не ріжуть, що сталося, передають «фахівцям». І от прийшла відповідь:

А ось і відповідь на звернення № 724432
Операція відхилена по причині некоректної передачі інформації банком еквайром. Повторіть, будь ласка, операцію.
Дякуємо вам за звернення!

Прикол в тому, що відповідь прийшла майже через добу), а якби у мене це була єдина картка для розрахунку, прийшлося б мити посуд в кафе, щоб відробити вечерю?))

Ну і найголовніше, що в інших банків проблем ніяких немає з оплатою у тій самій торговій точці.
Можу припустити, що банк просто відхилив операцію, бо так захотів)

Ну і висновок, не варто БВР сприймати, як щось серйозне, це просто апендикс від Сільпо, що цією карткою там розраховуватися і збирати бали на безкоштовний круасан за 1 грн.)

І ще є проблеми з фінмоном. Заблокували були карту через місяць після переказів, типу звідки гроші, в чаті це пояснив, вони — нам ця відповідь не підходить, дайте документи, ще щось хочуть перевіряти, я кажу ок, чекаю від вас офіційного мейла стосовно яких операцій треба надати документи. І, о чудо, обмеження зняті, «фахівці» проблем більше не бачать.

Резюмуючи: БВР=Сільпо, відповідно лишень там воно круто працює. І не заводьте туди великі суми, а то заблокують, і як пишуть коментатори нижче «потріпають» вам нерви і безкоштовно будуть на вас заробляти поки буде йти диспут.
А тепер вони дують на холодну після того, як їх намахав студент на 5 млн.)
Zynq 29 июня 2023, 4:53
Без предупреждения заблокировали карту.Картой пользовался, в основном в маг.Сильпо.Прислали перечень документов, которые я должен им предоставить.По карте проходили суммы, не более 1к.гривен.Банк злоупотребляет своими правами финмона.Закрыть карту и счет, виртуально нельзя, надо писать заявление в отделении банка Восток.По итогу, составлены обращения в НБУ и банк Восток.Категорически советую не иметь никаких дел ни с Востоком, ни с БВР.Все продукты в банке БВР направленны на обман клиентов.Все расчитано на неопытных и доверчивых людей, не умеющих считать деньги.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rich7777 29 июня 2023, 4:14
НЕ вздумайте пользоваться данным банком. Без предупреждения блокируют карту с деньгами, пользуются вашими деньгами и «кормят завтраками». Самый худший банк в Украине…
Минфин
Ответ администратора
1 июля 2023, 10:18
Отзыв не засчитан (на 01.07.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
evan7 12 мая 2023, 12:27
Після зміни пінкоду в додатку не можу увійти 3ю добу. Служба підтримки зареєстрували звернення і від тоді просто ігнорують. Сервіс жахливий.
stillNotSorry 9 мая 2023, 18:43
И так, я решил заказать доставку Сильпо и думаю попробую их карту. Доставка, к сожалению, оказалась прям ужас, но к плюсу сильпо все решили. После такого не удачного опыта, пользоваться дальше картой нет желания. Решил закрыть. Написал сообщение в телеграмм, все зафиксировали и сказали ожидать 14 дней. Я пользуюсь многими банками, по этому в целом то не переживал.
Спустя время, более 14 дней, зашел в приложения убедится об закрытии карты, но ничего не изменилось. Ну бывает, пишу специалисту и вот тут просто ужас, цитирую:
«Бачу ваше питання знаходиться на розгляді у спеціалістів нашого банку, очікуйте будь ласка, коли питання буде вирішено з вами зв’яжуться»
Сообщаю что время 14 дней прошло, на что девушка с красивым именем Альона мне сообщает:
«Закриття рахунку інколи може займати більше часу, я додам коментар до вашого звернення, аби його розглянули швидше»
Я намекаю что хотел бы узнать причины столь странного ухода от конкретика банка на что оператор мне сообщает что у них нет технической возможности закрыть счет в чате (с чего бы это мне надо не понятно), а потом вообще лучший ответ от банковского учреждения:
«Нам не відомий точний час коли питання буде вирішено, але з вами зв’яжуться найближчим часом»
Когда ближайшее время, когда-то.
Вообщем, может быть, мне просто специалист попался новичок или не компетентен, раз в банке мне ничего точно сказать не могут, а банк ок (ну момент что они не просто подняли кредитный лимит, а спросили надо ли он мне, это прям сердечко), но зачем тогда такого выпускать на линию?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fatchenko 8 мая 2023, 9:29
Хороший банк для клієнтів Сільпо. І більше не де не користуюсь їхніми послугами.
LOksana07 27 апреля 2023, 19:29
Кілька днів тому на роботі керівництво рекомендувало зробити картку банку Власний Рахунок. Зробила, бо в Магазині Сільпо низка товарів при оплаті цією карткою іде зі знижкою. Закинула туди 100грн і розрахувалася за товар. Залишилась сума менше 1грн. За кілька хвилин на картці з’явилася сума 5000грн і копійки (моя решта) ??? Виявляється, мені відкрили кредитну лінію, про яку я не просила і повідомили, що її обслуговування буде пільговим (безкоштовним) протягом місяця. А далі що??? У налаштуваннях неможливо відключити цю функцію, тільки зменшити кредитний ліміт до 36грн. Хотіла анулювати картку, але онлайн це зробити виявилося неможливим. Я поїхала у відділення банку Восток, але там мені сказали, що не мають до цього відношення (!!!) І всі питання треба вирішувати через гарячу лінію. Я одразу подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що для того, щоб закрити рахунок і анулювати карту, я маю погасити кредит (!!!), Про який я не просила і яким не користувалася. Вважаю це прямим справжнім
шахрайством. У мене прийняли заявку на закриття рахунку, на мої запитання про те, чому мені нав’язали послугу, про яку я не просила і якою я не користувалася, відповіли «ну ви ж отримали повідомлення, що вам відкрили кредитну лінію». Немає слів, щоб висловити обурення. Жах, нікому не раджу користуватися цим банком. Крім того, на мій погляд тут є склад злочину. Хочу звернутися до правоохоронних органів.
Danilich 25 апреля 2023, 20:38
Поддерживаю все отрицательные мнения про этот «цифровой банк», и тоже про его родителя Восток, на лицензии которого работает этот финтех.
У меня есть 2 телефона, с новейшим 13 андроидом и отдельно старый телефон на 7 версии, на которые устанавливаю проги, в которые захожу пару раз в месяц. Поставил туда БВР, на попытке авторизации выкидывает ошибку «Пристрій та номер ### заблоковані». Ответ поддержки один — смените телефон. Куда и зачем менять, в качесте аргумента привел, что на телефоне работает 9 прог от топ банков страны — приват, абанк, пумб, кредо, райф, сенс, тас, укргаз и др. И только БВР не пашет.
В отделении Востока, напоминающее склад вторсырья, сотрудники сообщили, что счетов с БВР они «не видят», аналогично универсалу с котом.
Пока мое мнение и остается неизменным — самые лучшие банки это гибридные, с отделениями и кассой, и удаленной поддержкой в мессенджерах, позволяющие решить большинство вопросов. Остальное это неудачные финтехи, запускающиеся на лицензиях банков и барахтающиеся с грудой проблем, недоработок и с кривым сырым ПО. Даже ссылку им на Минфин кидал, чтоб подключались решать проблемы пользователей — их ответ нам все равно что тут пишут.
Банк дно, качество поддержки 0, работа проги 1 — хоть запустилась, незря в сильпо заманивают 15% скидками в БВР
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк власний рахунок 💰 / Отзывы о Банке власний рахунок 📝