×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зарозуміла система безпеки
За цей час нічого не змінилось у роботі застосунку: він так само регулярно «забуває» аутетифікацію не дивлячись на те що в ньому з’явилась підтримка авторизації за відбитком пальця. В Сільпо я скуповуюсь не кожного дня і ціїє перерви застосунку через раз достатньо щоб вже на касі спитати в мене телефон на пін-код для входу в застосунок щоб я потім мін просканувати штріх-код.
Ну і це власне мене задовбало настільки що вирішив закрити рахунок.
Комментарии (7)
Клієнт… почекає
26.06.2023 вступило в силу рішення суду, що визнає постанову про виконавче провадження неправомірною і скасовує. 06.07 банку про це повідомив у відповідь — зверніться до виконавчої служби. Тобто судове рішення для банка нижче за рангом аніж постанова виконавчої служби. (Нагадую — невиконання судового рішення тягне кримінальну відповідальність).
17.07 нарешті виконавча служба прокинулась і виписала постанову про скасування постанови на арешт. Банк мовчить. Звертаюсь до підтримки — «Уточніть будь ласка, виконавець вже надіслав постанову на зняття арешту на наш банк?», «Уточніть будь ласка, яким чином надсилали постанову, електронно чи листом?». Ну хоч не спитали «чи отримав банк вже постанову». На відповідь, що оскільки інші банки вже відреагували, то постанова надсилалася електронно, відписали «якщо постанову надіслати у вигляді листа, то обмеження буде знято протягом тижня, якщо в електронному вигляді 2 роб.дні.».
Ось закінчується другий робочий день. Арешт все ще не знятий. Підтримка: «Якщо постанова була направлена вчора — завтра арешт вже повинний бути знятим. Якщо ж цього не станеться — Ви можете одразу звернутись до нас та оформити звернення задля вирішення цього питання. На разі термін не пройшов, тобто рекомендація лише очікувати до завтра.»
Нагадую — наклали арешт найпершими. Отже як висновок кредо: «клієнт — почекає».
Комментарии (2)
Кожна транзакція проведена в банку — це, як лотерея!
А ось і відповідь на звернення № 724432
Операція відхилена по причині некоректної передачі інформації банком еквайром. Повторіть, будь ласка, операцію.
Дякуємо вам за звернення!
Прикол в тому, що відповідь прийшла майже через добу), а якби у мене це була єдина картка для розрахунку, прийшлося б мити посуд в кафе, щоб відробити вечерю?))
Ну і найголовніше, що в інших банків проблем ніяких немає з оплатою у тій самій торговій точці.
Можу припустити, що банк просто відхилив операцію, бо так захотів)
Ну і висновок, не варто БВР сприймати, як щось серйозне, це просто апендикс від Сільпо, що цією карткою там розраховуватися і збирати бали на безкоштовний круасан за 1 грн.)
І ще є проблеми з фінмоном. Заблокували були карту через місяць після переказів, типу звідки гроші, в чаті це пояснив, вони — нам ця відповідь не підходить, дайте документи, ще щось хочуть перевіряти, я кажу ок, чекаю від вас офіційного мейла стосовно яких операцій треба надати документи. І, о чудо, обмеження зняті, «фахівці» проблем більше не бачать.
Резюмуючи: БВР=Сільпо, відповідно лишень там воно круто працює. І не заводьте туди великі суми, а то заблокують, і як пишуть коментатори нижче «потріпають» вам нерви і безкоштовно будуть на вас заробляти поки буде йти диспут.
А тепер вони дують на холодну після того, як їх намахав студент на 5 млн.)
Комментарии (4)
Надо прощаться
Комментарии (17)
УЖАС
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (3)
Навіщо Сільпо такий недоробок для співпраці?
Написать комментарий
Поддержка просто ужас
Спустя время, более 14 дней, зашел в приложения убедится об закрытии карты, но ничего не изменилось. Ну бывает, пишу специалисту и вот тут просто ужас, цитирую:
«Бачу ваше питання знаходиться на розгляді у спеціалістів нашого банку, очікуйте будь ласка, коли питання буде вирішено з вами зв’яжуться»
Сообщаю что время 14 дней прошло, на что девушка с красивым именем Альона мне сообщает:
«Закриття рахунку інколи може займати більше часу, я додам коментар до вашого звернення, аби його розглянули швидше»
Я намекаю что хотел бы узнать причины столь странного ухода от конкретика банка на что оператор мне сообщает что у них нет технической возможности закрыть счет в чате (с чего бы это мне надо не понятно), а потом вообще лучший ответ от банковского учреждения:
«Нам не відомий точний час коли питання буде вирішено, але з вами зв’яжуться найближчим часом»
Когда ближайшее время, когда-то.
Вообщем, может быть, мне просто специалист попался новичок или не компетентен, раз в банке мне ничего точно сказать не могут, а банк ок (ну момент что они не просто подняли кредитный лимит, а спросили надо ли он мне, это прям сердечко), но зачем тогда такого выпускать на линию?
Комментарии (1)
Хороший банк для клієнтів Сільпо
Написать комментарий
Банк-шахрай
шахрайством. У мене прийняли заявку на закриття рахунку, на мої запитання про те, чому мені нав’язали послугу, про яку я не просила і якою я не користувалася, відповіли «ну ви ж отримали повідомлення, що вам відкрили кредитну лінію». Немає слів, щоб висловити обурення. Жах, нікому не раджу користуватися цим банком. Крім того, на мій погляд тут є склад злочину. Хочу звернутися до правоохоронних органів.
Комментарии (3)
Кривой виртуальный недобанк
У меня есть 2 телефона, с новейшим 13 андроидом и отдельно старый телефон на 7 версии, на которые устанавливаю проги, в которые захожу пару раз в месяц. Поставил туда БВР, на попытке авторизации выкидывает ошибку «Пристрій та номер ### заблоковані». Ответ поддержки один — смените телефон. Куда и зачем менять, в качесте аргумента привел, что на телефоне работает 9 прог от топ банков страны — приват, абанк, пумб, кредо, райф, сенс, тас, укргаз и др. И только БВР не пашет.
В отделении Востока, напоминающее склад вторсырья, сотрудники сообщили, что счетов с БВР они «не видят», аналогично универсалу с котом.
Пока мое мнение и остается неизменным — самые лучшие банки это гибридные, с отделениями и кассой, и удаленной поддержкой в мессенджерах, позволяющие решить большинство вопросов. Остальное это неудачные финтехи, запускающиеся на лицензиях банков и барахтающиеся с грудой проблем, недоработок и с кривым сырым ПО. Даже ссылку им на Минфин кидал, чтоб подключались решать проблемы пользователей — их ответ нам все равно что тут пишут.
Банк дно, качество поддержки 0, работа проги 1 — хоть запустилась, незря в сильпо заманивают 15% скидками в БВР
Комментарии (3)
Верифікація карти
Минув місяць і 12 квітня я знову звернувся до підтримки банку стосовно повернення коштів, списаних під час верифікації карти. Мене завірили, що операція не була скасована відправником і вони не можуть повернути ці кошти. Також порадили звернутися до оператора послуги з проханням надати відповідь про скасування операції. Під час такого звернення фінансова служба надала звіт, що операція була скасована в той же день, тобто 6.03.23 щойно була введена коректна сума вказана в повідомленні під час верифікації та рекомендувала знову звернутися до підтримки банку для повернення грошей по процедурі Chargeback.
Зі свого боку працівники банку знову відмовили у поверненні коштів та рекомендували мені в додатку самостійно оформити скасування цієї операції. При цьому тільки після мого запитання про вартість та строки цієї процедури мені повідомили, що вона може коштувати мені 100 грн та дане розслідування займе від 45 діб! Тобто та процедура, яка виконується всіма банками автоматично і безкоштовно в Банку Власний Рахунок відбувається тільки після звернення клієнта та ініціації даної процедури та ще й в такі терміни!
Враховуючи, що сума списання не значна, а терміни повернення занадто довгі я відмовився самостійно розпочинати процедуру оскарження операції тим паче, що вважаю це за обов’язок банку.
Вважаю, що банк в такій ситуації не правий і повів себе не коректно стосовно клієнта.
Написать комментарий
Недолугий віртуальний банк
Комментарии (13)
Банк — мошенник
Написать комментарий
Банк делает все чтобы ничего не получилось
Написать комментарий
Невігластво
Написать комментарий
Хороший варіант для клієнтів Сільпо
Комментарии (4)
Повернення коштів, в чеку одна сума з рахунку списана інша.
17 грудня 2022року купив солодощі в магазині Сільпо, чек зберіг. В чеку сума 307,85 грн, прийшовши додому заглянув в додаток, а там сума 607,80 грн. В той період була акція -50% на солодощі, в чеку є графа знижка 299,95 грн. Якщо додати 307,85+299,95=607,8 грн. Тобто це є шахрайство, клієнт бачить в чеку одну суму з нею погоджується, а в додатку банку геть інша сума, при чому про це я взнаю вже вдома.
Звернувся на гарячу лінію в той самий день, тобто 17 грудня 2022року.представник банку створив заявку № 13952119 і порекомендував додати фото через чат-бот.Фото чеку і скрін з додатка були відправлені, про що інший представник повідомив що «Ваші фото додані до звернення, спеціалісти вирішують дане питання». Оскільки ніякої відповіді не було 26 грудня написав в чат-бот на що отримав відповідь «є відповідь на ваше звернення, кошти будуть повернуті на карту 26.12.2022 року включно» Настав 2023рік коштів ніхто на картку не повернув, 5 січня знову написав в чат-бот, оператор вирішив посміятись з мене, чи просто включив «дурачка"(це все сервіс банку).
Запитав „за що саме мені мають повернути коти“, скинув повторно фото чеку, скріншот з додатку, переписку де гроші мали бути повернуті 26.12.2022р. У відповідь „Тобто Ви не отримали 5000 балів на рахунок?“ Питання кого Ви набираєте в тех. підтримку??? Де ви знаходите такі безцінні кадри??? І починаємо знову з нуля, знову створюється нова заявка 5 січня під № 605950. Тобто те що я описав 17грудня ще раз тнсаме але під новою заявкою.
17 січня змін ніяких.Зауважу від першого звернення по проблемі пройшов МІСЯЦЬ.
Знову написав в чат-бот, відповідь«ваше звернення розглядається спеціалістами, Вам зателефонують». МІСЯЦЬ часу щоб вирішити просте питання у Вашій мережі, а якщо це буде купівля за кордоном, роками будете розглядати.
Фото чека, скріншот з додатку банка, переписку додаю.
Комментарии (5)
Незручний застосунок, підтримка що працює лише в рамках шаблонів
Проблема номер два полягає в тому що служба підтримки працює виключно по шаблонах і не може відійти від них ні на шаг вліво чи вправо. Коли перший раз зіткнувся з проблемою № 1, то пройшлов по «маршруту» запропонованому службої підтримки. Коли це сталось в трете спробував настояти на тому що така поведінка застосунка це помилка і треба це виправляти — але це не вдалось, хоча звертався в різні дні і спілкувався з різними операторами.
До цього регулярно «вилітання» було хіба що в застосунку ПУМБ-у — після деяких оновлень доводилось проходити повторну аутентифікацію. Але БВР перевершив червоний банк.
Пропозиція до банку: поспілкуйтесь з колегами, знайдіть інших програмістів — зробіть так щоб застосунок не вимагав кожні два тижні, а то і тиждень вводити номере телефону та чекати на СМС, тим більш що на відміну від інших банків ваш застосунок треба використовувати частіще. Якщо це для вас дуже складна задача то зробіть хоча б таку дрібницю як додайте кнопку вихода на ось це екран https://0×0.st/o7xu.png
Написать комментарий
-50% знижка на солодощі перетворилась у 50% кешбеку бонусами.
Комментарии (2)
Банк занимается воровством денег!
Написать комментарий