Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.77 |
| USD | 41.65 | 42.46 |
| Все курсы банка | ||
Перешкоджають клієнтам користуватись послугами банку
Працівник 1 підтримки в чаті: «Кредитний ліміт оновлюється автоматично через програму. Перегляд відбувається щомісяця. У разі можливості збільшення, ви отримаєте смс».
Працівник 2 підтримки в чаті: «Сьогодні у вас нульовий ліміт, але з часом банк може його збільшити, а для цього потрібно лише робити операції за карткою, і ще отримувати знижки та бонуси на Розетка».
Працівниця банку на Жилянській: «Кредитний ліміт встановлюється лише раз при відкритті карти. Це робиться автоматично. У вас напевно погана кредитна історія або високе навантаження». Через 2 хв після розмови з менеджером в сусідній кімнаті: «Можемо подати заявку на зміну кредитного ліміту. Людина подивиться і прийме рішення. Для цього треба податковий звіт ФОП, квитанція 2 про його прийняття».
1. Для чого банк просив декларацію при відкритті карти, і знову просить ту саму декларацію для ліміту?
2. Чому різні працівники розказують різні казки?
3. Як знижки і бонуси Розетка пов’язані з кредитним лімітом на зовсім іншу карту?
4. Як мені погодили в цьому ж банку кредитний ліміт в 65 тисяч на одну карту, а на іншу у мене якась не така кредитна історія?
Неадеквати просто. Колега стикнувся з таким самим відношенням у цьому банку. Подивіться як це робиться в усіх інших банках, де не саботують роботу.
Написать комментарий
УВАГА *** Паліжна система СІТІ 24
Написать комментарий
Заблокували картку перед видачею депозиту
Жахливе відношення до клієнтів в еру цифровізаціі
Написать комментарий
Фрод
Коли оплата проходить у валюті на іноземних сайтах, конвертацію проводить міжнародна платіжна система (Visa/Mastercard), а не банк, тому остаточна сума може відрізнятися від вказаного у додатку курсу.
Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення, ваші контактні дані та надайте інформацію про те, де саме відбувалися розрахунки, щоб ми могли надати точне пояснення щодо списаної суми.
Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Банк співпрацює з кредитними позичальниками і продає їм базу клієнтів
Ми звертаємося до клієнтів тільки в межах обслуговування та виконання умов договорів і не передаємо дані для рекламних розсилок без їхньої на те згоди.
Якщо ви отримали підозріле повідомлення або дзвінок, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення або зателефонуйте в контакт-центр. Дякуємо за довіру — ваша безпека для нас у пріоритеті.
Комментарии (10)
Юнекс Банк дійсно ДНО. Заборонив оформити депозит
Після обіду вирішив все-таки під'їхати в найближче відділення і спробувати оформити депозит. Під'їхав.
Почали оформлювати депозит, заповнювати анкети, оскільки я клієнтом Банку ще не був. Коли почали оформлювати депозит, програма не дозволила оформити його з невідомих причин.
Співробітниця теж не могла відповісти причину. Сказала, що не вийде оформити.
Ні то й ні. Я й поїхав, оформив в іншому банку.
Через годину мене набрали з Банку, запитали чого я дзвонив, я відповів, що хотів депозит оформити і запитав чого не дало оформити його у відділенні, відповідь мене просто накрила:
БАНК НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ ПОЯСНЮВАТИ ВІДМОВУ В ОФОРМЛЕННІ ДЕПОЗИТУ, БАНК САМ ВИРІШУЄ КОМУ І ЯКИЙ ПРОДУКТ ОФОРМЛЮВАТИ! Я в шоці!
Маючи кілька депозитів в банках, в жодному подібного тону я не чув!
Для чого тоді пропонувати всім депозит, якщо ще ТРЕБА ПРОХОДИТИ НА ЙОГО КАСТИНГ?
Юнекс Банк — ДНО! Мені додати нема чого
Написать комментарий
Unex bank це дно!
Я військовий, отримав бойові, перевів на картку юнекс банку, бо там кешбек є.
І що ви думаєте? Заблокував фін моніторинг, і вже тиждень не можуть розблокувати. В всі документи надав, заяву написав, і нічого. То перепишіть заяву бо ви не вказали що кошти не отримані злочинним шляхом, то не такий підпис, то не такі виписки.
Загалом це жах, вже тиждень не можу розблокувати.
Щиро шкодуємо через незручності, які виникли у вас під час обслуговування в Unex Bank. Іноді система тимчасово призупиняє операції при виявленні нетипової активності — це робиться на вимогу законодавства і задля дотримання фінансової безпеки. Нам прикро, що у вас виникли незручності у звʼязку з цим блокуванням.
Документи, надіслані через чат, передаються захищеним каналом. Водночас у поодиноких випадках вони можуть не відобразитися через технічні обмеження або нестабільне інтернет-з’єднання під час відправлення. Саме з цієї причини файли могли не надійти до оператора. Будемо вдячні, якщо ви надішлете їх повторно — ми одразу візьмемо їх в роботу.
З повагою і вдячністю за вашу службу, Unex Bank
Написать комментарий
Рахунок відкритий , доступ до нього — НІ
Змінити фінансовий номер можна після ідентифікації — зазвичай це займає до 3-х робочих днів після подачі коректної заявки. Наразі блокувань по вашій картці чи рахунку немає — ви можете користуватися послугами банку в повному обсязі.
Перепрошуємо та дякуємо за розуміння!
Комментарии (1)
Абсолютно некомпетентна сулужба підтримки
Комментарии (1)
Користуються вашими грошима у вигляді безвідсоткового кредитку
Комментарии (4)
Депозит можно, а карту нельзя! Станный и подозрительный банк!
Во время оформления сотрудница сказала, что програма не дает мне оформить карту, хотя депозит оформить можно. Сотрудница сказала, что это обычная практика у них, когда банк на свое усмотрение сам решает кому выдавать и не выдавать карты!
Я впервые такое вижу.
Учитывая, что отделений в городе всего несколько и ездить каждый месяц неудобно за процентами и невыгодно (тратить деньги на проезд), а отделения не работают в выходные, Я отказался от депозита.
Вчера вечером зашел в другой банк и спокойно оформил с картой.
Делайте выводы про Банк Юнекс! Надежно ли в нем хранить деньги?!
Я второй раз в этот банк точно не приду: сегодня не дает оформить карту, а завтра не вернет деньги!
Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення адресу відділення, дату й приблизний час візиту або ваш номер телефону, щоб ми могли зв`язатися з вами для вияснення усіх деталей.
Дякуємо, що повідомили про проблему — ваша інформація допомагає нам покращувати процеси, роблячи їх більш зручними.
Написать комментарий
Страшно тугий банк
Написать комментарий
Даремно витрачений день.
Хочемо уточнити, що довідку про рух коштів можна оформити самостійно в мобільному застосунку — достатньо перейти у вкладку «Інше» → «Виписка та довідки» та обрати потрібний тип документа. Довідка формується автоматично й має юридичну силу.
Щоб розібратись більш предметно у Вашому випадку, ми вже написали Вам у приватні повідомлення та попросили надати контактні дані. Це допоможе перевірити деталі звернення й упевнитись, що подібна ситуація більше не повториться.
Написать комментарий
Закриття рахунку протягом 45 днів
«Роздрукуйте та заповніть заяву.
Поставте відмітку біля „1. Закрити рахунок“.
Вкажіть IBAN рахунку та назву банку для переказу коштів. (якщо маєте власні)
Поставте відмітку біля „2. Заблокувати картку №“ та введіть номер картки.
Вкажіть фінансовий номер телефону для відключення СМС-послуг.
Підпишіть заяву внизу.
Заповнену заяву надішліть у цей чат.
Заява є дійсною протягом 3 робочих днів з дати її оформлення.»
Зрозуміло, зробив, відправив в чат. Три доби ніякої відповіді. 12.11 питаю чому не закривають рахунок? Відповідь СП:
На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз
Добре, відсилаю ще раз. СП:
«Заява заповнена через редактор документів має бути підписана через Дія-підпис.
1. Зайдіть на сайт через браузер: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
2. Натискайте „Підписати документи“.
3. Виберіть „Підпис — UA“, підтвердьте через QR-код.
4. Перейдіть в Дію, активуйте Дія.Підпис.
5. Пройдіть фото-верифікацію.
6. Створіть код з 5 цифр для активації.
7. Внесіть код і натисніть „Підписано“.
8. Завантажте документ у форматі PDF.
9. Підпишіть документ через Дія.Підпис.
10. Пройдіть фото-верифікацію, введіть 5-значний код.
11. Після підписання з’являться три файли для завантаження: з підписом, без підпису, протокол перевірки КЕП.
Ось ці три файли потрібно направити нам або натисніть „Завантажити архівом“ та направте в чат.»
Добре… Відсилаю вже підписану заяву. Тиша. Питаю що зробити щоб закрити рахунок?
Знову пишуть про Дія підпис. Відправляю ще раз підписану заяву. СП знову:
«На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз»
Телефоную вже оператору, каже зараз виясню. І тут СП таки приймає заяву.
Але за п’ять хвилин:
«Рахунок закривається протягом 45 днів, оскільки за правилами міжнародної платіжної системи можуть відбуватись операції навіть після завершення розрахункового періоду. Тому закрити рахунок саме в цей час ми не можемо — це не залежить від банку, а є вимогою МПС.»
Нагадаю що ні кредитних коштів ні власних на рахунку не було, як і не яких розрахунків взагалі. При цьому іду в приват24 і за 2 хвилини закриваю рахунок яким користувався 3 роки.
Хочемо також роз'яснити ситуацію щодо тривалості закриття рахунку. Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем, рахунок може залишатися активним протягом до 45 календарних днів після подання заяви на його закриття. Це пов’язано з можливістю проведення відкладених операцій або повернення коштів від торгових мереж (наприклад, у випадку повернення товару чи скасування платежу). Такий порядок є обов’язковим для всіх банків, що працюють із картками міжнародних платіжних систем, і не залежить від внутрішніх рішень банку.
Також зазначаємо, що заява, підписана через Дія.Підпис, є обов’язковою вимогою для підтвердження волевиявлення клієнта щодо закриття рахунку, оскільки забезпечує юридичну силу електронного документа.
Після завершення встановленого періоду рахунок ваш буде остаточно закрито. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (1)
банк нижче дна, «Ало!.. а там ще щось є?!»
На планшеті з Android 8 перестали підтримувати додаток, а замість вирішення проблеми менеджер із фальшивою посмішкою порадив: «Ну купіть новий планшет, які проблеми…».
Під час війни так поводитись — неприпустимо! Люди рахують кожну копійку, а ви виявляєте технічну безвідповідальність і цинізм.
Замість підтримки — зневага; замість рішень — хамство.
Ганьба вашій «службі клієнтської підтримки» та закордонним керівникам.
Недорепутація «банку», якої майже не залишилось, продовжує деградувати.
Розвивайтесь далі у своєму занепаді — це єдине, що вам справді вдається.
Ви — наступні після «РВС»… 100%, бо похвалитися вам більше нічим.
І не слід дивуватися, коли замість відповіді надійде шаблонне «Ми робимо все для вашої безпеки…».
На жаль, старі версії Android (версія 12.1 і старіші) не отримують регулярних системних оновлень вже тривалий час, мають обмежену підтримку сучасних бібліотек шифрування та сервісів Google Play, від яких залежить коректна робота мобільних застосунків (автентифікація, шифрування, push-повідомлення, безпечне збереження ключів).
Підтримка застарілого програмного забезпечення підвищує ризики безпеки як для клієнта, так і для Банку, в тому числі й ризики компрометації облікових даних і фінансових операцій. Через це Банк працює лише з актуальними версіями операційних систем, що підтримують сучасні механізми захисту.
Банк наразі не має Ваших контактних даних, тому ми не можемо ідентифікувати розмову, прослухати запис і сьогодні зробити повноцінну внутрішню перевірку. Ми написали Вам у приватні повідомлення із проханням надати ідентифікуючі дані, адже без них ми технічно не зможемо уточнити деталі розмови. Якщо менеджер висловився грубо або некоректно, ми приносимо Вам вибачення.
Комментарии (2)
Закриття рахунку
По-перше, для того, щоб детально проаналізувати Вашу ситуацію та надати конкретне роз’яснення, нам потрібно мати Ваші дані — ми вже зробили запит на отримання данних Вам в особисті повідомлення.
Що стосується Ваших зауважень щодо терміну закриття рахунку. Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.3.1.1 Договору про комплексне банківське обслуговування, заява про закриття рахунку повинна подаватися за 45 календарних днів до бажаного дня закриття рахунку. Це стандартна процедура, яка дозволяє здійснити усі необхідні перевірки та організаційні кроки для безпечного закриття рахунку.
Дякуємо за розуміння і звернення! Ваш зворотний зв’язок допомагає нам покращувати якість обслуговування!
Написать комментарий
пропали кошти
Ви справді ініціювали платіж на 10 000 грн, але система його відхилила через обмеження, встановлені Національним банком України. Згідно з Постановою НБУ №18 із доповненням №72 від 21.06.2024 (чинна з 22.06.2024), заборонено використовувати кредитні кошти для поповнення рахунків або платформ, пов’язаних із азартними іграми чи лотереями, тому транзакцію автоматично було заблоковано.
Кошти за цією операцією не були списані, вони одразу повернулися на ваш рахунок і зараз доступні у повному обсязі, і ви можете вільно ними розпоряджатися.
Ми працюємо над тим, щоб баланс на вашому рахунку відображався коректно.
Дякуємо за розуміння і за те, що написали — кожне звернення допомагає нам ставати кращими. Якщо бажаєте, можемо додатково перевірити баланс та витрати разом або відповісти на будь-які інші запитання, напишіть нам.
Написать комментарий
Отказали в оформлении карты
Хотел просто оформить депозит на 500к под 17 процентов с картой, с которой думал получать проценты. Отделение находится в моем доме на первом этаже.
Самое ироничное то, что про ЮнексБанк многие даже не слышали. Банк стоит в конце рейтинга по обьему и влиянию на банковский рынок. Если ЮнексБанк исчезнет, о нем даже в новостях не напишут.
Я даже не стал спорить и выяснять причину. Зашел в соседнее отделение другого банка и оформил спокойно депозит под 16,75 на год.
С таким подходом ЮнексБанк вечно будет мелким и в конце рейтинга. Чего ему и желаю.
На жаль, Ви не залишили свої контактні дані, щоб ми могли з’ясувати причину відмови у відкритті картки та оперативно допомогти. Ми вже написали Вам в особисті. Будь ласка, надішліть у відповідь свій телефон або e-mail, щоб ми могли зв’язатися з Вами та швидко вирішити питання.
Написать комментарий
банк не заинтересован в клиентах. Контакт-центр практически отстутсвует
Перезвонил на 0800… ждал 5 минут, никто не ответил, робот сказал, что перезвонят, ну ок.
Да, действительно перезвонили почти час спустя, но вызов был автоматическим, поэтому опять пришлось ждать. я опять ждал минут 5… и опять никто не ответил и опять робот сказал, что перезвонят!!! Вы там что, на приколе?
А если б я был клиентом банка и надо было сочно карту заблокировать, то я просто не смог бы дозвонится оперативно в банк???
Контакт-центр — это лицо банка, это оперативная информация под рукой!!! Если в банке это не понимают, значит у нас разные пути…
Выберу другой банк. Шифруйтесь дальше
Оперативність відповіді — це один із головних показників якісного сервісу, і нам дійсно важливо, щоб кожен клієнт отримував допомогу швидко та без очікування. Проте іноді, у години пікового навантаження, з’єднання може тривати довше, ніж зазвичай. У таких випадках система автоматично створює зворотний виклик, аби наш спеціаліст міг передзвонити одразу, як тільки звільняється оператор.
Ми вже працюємо над розширенням можливостей контакт-центру, щоб скоротити час очікування дзвінків. Водночас хочемо звернути увагу, що у разі термінових ситуацій — наприклад, якщо потрібно миттєво заблокувати картку — це можна зробити без дзвінка:
— безпосередньо у мобільному застосунку (у розділі картки);
— через чат підтримки, де фахівці оперативно реагують навіть під час великого навантаження на телефонну лінію.
Ще раз дякуємо за Ваш відгук! Банк працює над розвитком всіх каналів комунікації, щоб клієнти отримували допомогу швидко й без очікування.
Написать комментарий
Затримка у зменшенні кредитного ліміту
Водночас ми працюємо над тим, щоб зробити процеси ще простішими та швидшими, зокрема й можливість управління лімітом безпосередньо у застосунку.
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями та допомагаєте нам ставати кращими!
Комментарии (1)