Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Абсолютно некомпетентна сулужба підтримки
Комментарии (1)
Користуються вашими грошима у вигляді безвідсоткового кредитку
Комментарии (4)
Депозит можно, а карту нельзя! Станный и подозрительный банк!
Во время оформления сотрудница сказала, что програма не дает мне оформить карту, хотя депозит оформить можно. Сотрудница сказала, что это обычная практика у них, когда банк на свое усмотрение сам решает кому выдавать и не выдавать карты!
Я впервые такое вижу.
Учитывая, что отделений в городе всего несколько и ездить каждый месяц неудобно за процентами и невыгодно (тратить деньги на проезд), а отделения не работают в выходные, Я отказался от депозита.
Вчера вечером зашел в другой банк и спокойно оформил с картой.
Делайте выводы про Банк Юнекс! Надежно ли в нем хранить деньги?!
Я второй раз в этот банк точно не приду: сегодня не дает оформить карту, а завтра не вернет деньги!
Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення адресу відділення, дату й приблизний час візиту або ваш номер телефону, щоб ми могли зв`язатися з вами для вияснення усіх деталей.
Дякуємо, що повідомили про проблему — ваша інформація допомагає нам покращувати процеси, роблячи їх більш зручними.
Написать комментарий
Страшно тугий банк
Написать комментарий
Даремно витрачений день.
Хочемо уточнити, що довідку про рух коштів можна оформити самостійно в мобільному застосунку — достатньо перейти у вкладку «Інше» → «Виписка та довідки» та обрати потрібний тип документа. Довідка формується автоматично й має юридичну силу.
Щоб розібратись більш предметно у Вашому випадку, ми вже написали Вам у приватні повідомлення та попросили надати контактні дані. Це допоможе перевірити деталі звернення й упевнитись, що подібна ситуація більше не повториться.
Написать комментарий
Закриття рахунку протягом 45 днів
«Роздрукуйте та заповніть заяву.
Поставте відмітку біля „1. Закрити рахунок“.
Вкажіть IBAN рахунку та назву банку для переказу коштів. (якщо маєте власні)
Поставте відмітку біля „2. Заблокувати картку №“ та введіть номер картки.
Вкажіть фінансовий номер телефону для відключення СМС-послуг.
Підпишіть заяву внизу.
Заповнену заяву надішліть у цей чат.
Заява є дійсною протягом 3 робочих днів з дати її оформлення.»
Зрозуміло, зробив, відправив в чат. Три доби ніякої відповіді. 12.11 питаю чому не закривають рахунок? Відповідь СП:
На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз
Добре, відсилаю ще раз. СП:
«Заява заповнена через редактор документів має бути підписана через Дія-підпис.
1. Зайдіть на сайт через браузер: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
2. Натискайте „Підписати документи“.
3. Виберіть „Підпис — UA“, підтвердьте через QR-код.
4. Перейдіть в Дію, активуйте Дія.Підпис.
5. Пройдіть фото-верифікацію.
6. Створіть код з 5 цифр для активації.
7. Внесіть код і натисніть „Підписано“.
8. Завантажте документ у форматі PDF.
9. Підпишіть документ через Дія.Підпис.
10. Пройдіть фото-верифікацію, введіть 5-значний код.
11. Після підписання з’являться три файли для завантаження: з підписом, без підпису, протокол перевірки КЕП.
Ось ці три файли потрібно направити нам або натисніть „Завантажити архівом“ та направте в чат.»
Добре… Відсилаю вже підписану заяву. Тиша. Питаю що зробити щоб закрити рахунок?
Знову пишуть про Дія підпис. Відправляю ще раз підписану заяву. СП знову:
«На жаль, ми не отримали документ. Будь ласка, надішліть його ще раз»
Телефоную вже оператору, каже зараз виясню. І тут СП таки приймає заяву.
Але за п’ять хвилин:
«Рахунок закривається протягом 45 днів, оскільки за правилами міжнародної платіжної системи можуть відбуватись операції навіть після завершення розрахункового періоду. Тому закрити рахунок саме в цей час ми не можемо — це не залежить від банку, а є вимогою МПС.»
Нагадаю що ні кредитних коштів ні власних на рахунку не було, як і не яких розрахунків взагалі. При цьому іду в приват24 і за 2 хвилини закриваю рахунок яким користувався 3 роки.
Хочемо також роз'яснити ситуацію щодо тривалості закриття рахунку. Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем, рахунок може залишатися активним протягом до 45 календарних днів після подання заяви на його закриття. Це пов’язано з можливістю проведення відкладених операцій або повернення коштів від торгових мереж (наприклад, у випадку повернення товару чи скасування платежу). Такий порядок є обов’язковим для всіх банків, що працюють із картками міжнародних платіжних систем, і не залежить від внутрішніх рішень банку.
Також зазначаємо, що заява, підписана через Дія.Підпис, є обов’язковою вимогою для підтвердження волевиявлення клієнта щодо закриття рахунку, оскільки забезпечує юридичну силу електронного документа.
Після завершення встановленого періоду рахунок ваш буде остаточно закрито. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (1)
банк нижче дна, «Ало!.. а там ще щось є?!»
На планшеті з Android 8 перестали підтримувати додаток, а замість вирішення проблеми менеджер із фальшивою посмішкою порадив: «Ну купіть новий планшет, які проблеми…».
Під час війни так поводитись — неприпустимо! Люди рахують кожну копійку, а ви виявляєте технічну безвідповідальність і цинізм.
Замість підтримки — зневага; замість рішень — хамство.
Ганьба вашій «службі клієнтської підтримки» та закордонним керівникам.
Недорепутація «банку», якої майже не залишилось, продовжує деградувати.
Розвивайтесь далі у своєму занепаді — це єдине, що вам справді вдається.
Ви — наступні після «РВС»… 100%, бо похвалитися вам більше нічим.
І не слід дивуватися, коли замість відповіді надійде шаблонне «Ми робимо все для вашої безпеки…».
На жаль, старі версії Android (версія 12.1 і старіші) не отримують регулярних системних оновлень вже тривалий час, мають обмежену підтримку сучасних бібліотек шифрування та сервісів Google Play, від яких залежить коректна робота мобільних застосунків (автентифікація, шифрування, push-повідомлення, безпечне збереження ключів).
Підтримка застарілого програмного забезпечення підвищує ризики безпеки як для клієнта, так і для Банку, в тому числі й ризики компрометації облікових даних і фінансових операцій. Через це Банк працює лише з актуальними версіями операційних систем, що підтримують сучасні механізми захисту.
Банк наразі не має Ваших контактних даних, тому ми не можемо ідентифікувати розмову, прослухати запис і сьогодні зробити повноцінну внутрішню перевірку. Ми написали Вам у приватні повідомлення із проханням надати ідентифікуючі дані, адже без них ми технічно не зможемо уточнити деталі розмови. Якщо менеджер висловився грубо або некоректно, ми приносимо Вам вибачення.
Комментарии (2)
Закриття рахунку
По-перше, для того, щоб детально проаналізувати Вашу ситуацію та надати конкретне роз’яснення, нам потрібно мати Ваші дані — ми вже зробили запит на отримання данних Вам в особисті повідомлення.
Що стосується Ваших зауважень щодо терміну закриття рахунку. Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.3.1.1 Договору про комплексне банківське обслуговування, заява про закриття рахунку повинна подаватися за 45 календарних днів до бажаного дня закриття рахунку. Це стандартна процедура, яка дозволяє здійснити усі необхідні перевірки та організаційні кроки для безпечного закриття рахунку.
Дякуємо за розуміння і звернення! Ваш зворотний зв’язок допомагає нам покращувати якість обслуговування!
Написать комментарий
пропали кошти
Ви справді ініціювали платіж на 10 000 грн, але система його відхилила через обмеження, встановлені Національним банком України. Згідно з Постановою НБУ №18 із доповненням №72 від 21.06.2024 (чинна з 22.06.2024), заборонено використовувати кредитні кошти для поповнення рахунків або платформ, пов’язаних із азартними іграми чи лотереями, тому транзакцію автоматично було заблоковано.
Кошти за цією операцією не були списані, вони одразу повернулися на ваш рахунок і зараз доступні у повному обсязі, і ви можете вільно ними розпоряджатися.
Ми працюємо над тим, щоб баланс на вашому рахунку відображався коректно.
Дякуємо за розуміння і за те, що написали — кожне звернення допомагає нам ставати кращими. Якщо бажаєте, можемо додатково перевірити баланс та витрати разом або відповісти на будь-які інші запитання, напишіть нам.
Написать комментарий
Отказали в оформлении карты
Хотел просто оформить депозит на 500к под 17 процентов с картой, с которой думал получать проценты. Отделение находится в моем доме на первом этаже.
Самое ироничное то, что про ЮнексБанк многие даже не слышали. Банк стоит в конце рейтинга по обьему и влиянию на банковский рынок. Если ЮнексБанк исчезнет, о нем даже в новостях не напишут.
Я даже не стал спорить и выяснять причину. Зашел в соседнее отделение другого банка и оформил спокойно депозит под 16,75 на год.
С таким подходом ЮнексБанк вечно будет мелким и в конце рейтинга. Чего ему и желаю.
На жаль, Ви не залишили свої контактні дані, щоб ми могли з’ясувати причину відмови у відкритті картки та оперативно допомогти. Ми вже написали Вам в особисті. Будь ласка, надішліть у відповідь свій телефон або e-mail, щоб ми могли зв’язатися з Вами та швидко вирішити питання.
Написать комментарий
банк не заинтересован в клиентах. Контакт-центр практически отстутсвует
Перезвонил на 0800… ждал 5 минут, никто не ответил, робот сказал, что перезвонят, ну ок.
Да, действительно перезвонили почти час спустя, но вызов был автоматическим, поэтому опять пришлось ждать. я опять ждал минут 5… и опять никто не ответил и опять робот сказал, что перезвонят!!! Вы там что, на приколе?
А если б я был клиентом банка и надо было сочно карту заблокировать, то я просто не смог бы дозвонится оперативно в банк???
Контакт-центр — это лицо банка, это оперативная информация под рукой!!! Если в банке это не понимают, значит у нас разные пути…
Выберу другой банк. Шифруйтесь дальше
Оперативність відповіді — це один із головних показників якісного сервісу, і нам дійсно важливо, щоб кожен клієнт отримував допомогу швидко та без очікування. Проте іноді, у години пікового навантаження, з’єднання може тривати довше, ніж зазвичай. У таких випадках система автоматично створює зворотний виклик, аби наш спеціаліст міг передзвонити одразу, як тільки звільняється оператор.
Ми вже працюємо над розширенням можливостей контакт-центру, щоб скоротити час очікування дзвінків. Водночас хочемо звернути увагу, що у разі термінових ситуацій — наприклад, якщо потрібно миттєво заблокувати картку — це можна зробити без дзвінка:
— безпосередньо у мобільному застосунку (у розділі картки);
— через чат підтримки, де фахівці оперативно реагують навіть під час великого навантаження на телефонну лінію.
Ще раз дякуємо за Ваш відгук! Банк працює над розвитком всіх каналів комунікації, щоб клієнти отримували допомогу швидко й без очікування.
Написать комментарий
Затримка у зменшенні кредитного ліміту
Водночас ми працюємо над тим, щоб зробити процеси ще простішими та швидшими, зокрема й можливість управління лімітом безпосередньо у застосунку.
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями та допомагаєте нам ставати кращими!
Комментарии (1)
Нормально, але хотілось би краще!
Насправді функція здійснення переказу за IBAN доступна у нашому додатку. Скористатися нею можна у кілька простих кроків:
— оберіть рахунок, з якого бажаєте ініціювати переказ;
— натисніть кнопку «Платежі»;
— оберіть опцію «За реквізитами (IBAN)».
Після цього можна вводити необхідні дані отримувача та підтверджувати операцію.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням роботи контакт-центру, щоб скоротити час обробки звернень і зробити спілкування максимально швидким та комфортним. Приносимо вибачення за тривале очікування відповіді оператора, з яким ви стикнулися.
Дякуємо, що обрали Юнекс Банк. Ваша довіра — найкраща мотивація для нас розвиватися й надалі.
Комментарии (1)
НЕ можу відкрити картку Розетка
По внутрішнім критеріям Банку, Вам було надано відмову у відкриті картки. У кожного банку є певні критерії, які будуються на цілях, внутрішніх правилах. Банк залишає за собою право не розголошувати дану внутрішню інформацію. Повторно пройти оформлення Ви зможете через 30 календарних днів.
Комментарии (3)
Карта Юнекс Банк/Розетка=перевірка ДПС
Недавно побачив їхню пропозицію про карту Розетка Pay від Юнекс Банк
Відкриття дуже просто, через Дію, все швидко (Добрими намірами вимощена дорога до пекла)
Через три дні вирішив оплатити замовлення, до речі своїми коштами, а не кредитними, прийшло повідомлення:
На жаль Вашу карту та рахунок тимчасово заблоковано на три робочі дні у зв’язку з передачею інформації до Державної податкової служби України щодо відкриття рахунку.
Після звернення до підтримки, вони розводять руками що нічого не можуть зробити, це вимога законодавства, закрити карту не так просто…
Ок, перевіряйте, але по чесному про це треба повідомляти перед відкриттям карти! Щоб кожен бажаючий розумів- отримати 15 грн знижки на каструлю за перевірку в ДПС?
Висновок:
Юнекс Банк- *** і брехуни!
Хочемо пояснити, що тимчасове блокування Вашої картки та рахунку пов’язане з вимогами чинного законодавства. Зокрема, Ви при реєстрації вказали, що є самозайнятою особою. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг», який набрав чинності 1 квітня 2023 року, емітенти електронних грошей зобов’язані надсилати повідомлення до контролюючих органів про відкриття або закриття електронного гаманця або рахунку платника податків – фізичної особи-підприємця чи юридичної особи – у день відкриття/закриття рахунку.
Порядок подання таких повідомлень затверджено наказом Міністерства фінансів від 18.08.2015 № 721. Саме на виконання цих вимог була тимчасово заблокована Ваша картка, що дозволяє Банку дотримуватися законодавства та уникнути порушень податкових правил.
Банк не має права обійти ці законодавчі вимоги. Розблокувати картку до закінчення встановленого строку блокування без повідомлення до Державної податкової служби неможливо.
Нам шкода, що у Вас виник досвід подолання цих тимчасових законодавчо зумовлених незручностей замість очікуваного миттєвого шопінгу. Сподіваємося на Ваше розуміння і бажаємо приємних покупок одразу після розблокування картки. Дякуємо, що обрали Картку Rozetka серед інших карток!
Комментарии (3)
Не чіткі умови, некомпетентна підтримка тощо.
Ситуація, що є у мене зараз, маю покупки за серпень та вересень за рахунок кредитного ліміту, так як вже скоро кінець місяць, що не вийти з пільгового періоду намагаюся розібратися, яку ж суму я повинен погасити до кінця місяця, щоб залишатися у ньому.
Декілька днів тому у додаток додали інформацію, щодо кредитного ліміту, але як на мене вона все одно не є до кінця зрозумілою для клієнта, ще зранку у мене відображалася дата, до якою потрібно сплатити ці платежі — 31.10.2025, на час відгуку дата змінилася на 30.09.2025, що вже дивно. Також суму що там відобраються не є зрозумілими для мене, так як, використаний кредитний ліміт ~1800 грн, сума для збереження пільгового періоду ~380 грн (як я розумію, це сума покупок за цей місяць, хоча звісно це не відповідає дійсності, так як сума покупок за цей місяць ~500 грн (врахована виплата кешбеку, що погасила частину кредитної заборгованості), але схоже це зв’язано з тим, що Банк відображає суму проведених операцій по рахунку — що не зручно). Сума до повного погашення — у розмірі кредитного ліміту.
Але ж коли я повинен погасити операції за попередній місяць… не зрозуміло, тому я звернувся з наступним питанням до підтримки «Підкажіть будь ласка, яку суму мені потрібно погасити по кредитній картці **** до 30.09?» — на що у чаті отримав відповідь від оператора, що = сумі заборгованості. Потім мною було здійснено дзвінок у підтримку, з тим самим питанням, на що спочатку я отримав відповідь, що мій мінімальний платіж складає 18 грн, добре можливо оператор не зрозумів питання, перефразував та пояснив, що я хочу, у цей час поки я пояснював оператору вдруге, що я хочу від нього, оператор намагався мене перебити, не дослухавши мене, що звісно трошки обурили, але відповідь на своє питання я отримав наступну — 380 грн…
В різних офіційних джерелах, різна інформація, кому вірити…
Далі, розрахунок Пільгового Періоду, на сайті у Істотних характеристиках продукту та Договорі вказано наступне — «Строк дії пільгового періоду триває з дати
виникнення заборгованості за кредитом до дати
погашення кредиту, за умови що таке погашення
здійснюється у повній сумі заборгованості до останнього робочого дня місяця, наступного за
місяцем виникнення заборгованості».
На сайті у розділі питання та відповіді, до продукту «SMART», одне суперечить іншому —
«Як відновити пільговий період
…Як тільки ти повністю погасиш кредитні кошти, якими скористався, відлік пільгового періоду почнеться заново."(схема кредитування — дозволений овердрафт)
«Чому «до»?
За карткою SMART такою датою є останній робочий день місяця. Тому якщо ти вперше скористаєшся кредитними коштами першого числа, максимальна тривалість грейс-періода складатиме 62 дні. Але якщо перша витрата відбудеться 31-го, максимальний строк не перевищуватиме 31 день. «(револьверна схема кредиту)
Також підтримка Банку, знайомому повідомляла наступне — «Треба буде поповнити на суму використану в цьому місяці, наприклад: в цьому місяці (07) Ви взяли 5 000 грн, та в наступному (08 місяці) ще 4 000 грн. Ці 5 000 грн треба буде повернути в наступному місяці (08 місяці), а ті 4 000, що були взяті в 08 місяці повернути до кінця 09 місяця»
Знову ж таки, офіційні джерела, відображають різну інформацію.
Тому прошу прийняти до уваги всі зауваження і привести все до ладу, щоб клієнту було легко та зручно користуватися вашими продуктами та отримувати компетентні консультації у контакт-центрі, та все ж таки допомогти з ситуаціями, що виникли у мене!
На даний момент сума до повного погашення складає 1823 грн, саме ця сума відображається як повна заборгованість за кредитним лімітом. Водночас, для того щоб залишитися у пільговому періоді, достатньо внести до 30.09.2025 суму в розмірі 380 грн. Тобто консультація, яку Ви отримали в телефонному режимі, була вірною.
Щодо відображення інформації в мобільному додатку — технічних збоїв у роботі системи не фіксувалося. Дата та сума, які Ви бачите, формуються автоматично за алгоритмом розрахунку пільгового періоду та з урахуванням проведених операцій.
Додатково роз'яснимо принцип роботи пільгового періоду по кредитно-дебетовій картці SMART. Його тривалість залежить від дати першої операції з використанням кредитних коштів. Якщо, наприклад, перша покупка відбулася на початку місяця, Ви маєте більше часу, щоб погасити заборгованість без нарахування відсотків. Якщо ж перша покупка була наприкінці місяця, то й тривалість пільгового періоду буде меншою. Щоб зберегти право на пільговий період, потрібно вчасно погасити суму використаних у відповідному місяці кредитних коштів. У Вашому випадку це і є 380 грн, які слід сплатити до 30.09.2025. Якщо ця сума буде внесена, Ви залишаєтеся в пільговому періоді, а проценти не нараховуватимуться. Повне погашення у розмірі 1823 грн не є обов’язковим для збереження пільгового періоду, однак дозволить повністю закрити кредитну заборгованість.
Щодо інформації, яку Ви навели стосовно свого знайомого, хочемо зазначити, що Банк не може надавати деталі щодо рахунків чи операцій третіх осіб, оскільки це є банківською таємницею. Якщо у Вашого знайомого виникли запитання щодо умов кредитування чи відображення даних, він може самостійно звернутися до нашої підтримки, і ми надамо йому індивідуальні роз’яснення та допомогу.
Ми щиро вдячні Вам за зворотний зв’язок. Ваші коментарі обов’язково будуть враховані в подальшій роботі нашого Банку!
Комментарии (3)
Отзыв
Заява на дострокове погашення не потрібна у випадку користування кредитними картками, адже для таких продуктів достатньо поповнити картку на суму заборгованості, після чого борг буде автоматично погашений.
Подання такої заяви є необхідним виключно при погашенні кредитів, оформлених у магазинах-партнерах Банку, а також відповідно у разі дострокового закритя, аби не чекати розрахункової дати. В інших кредитних продуктах Банку ця процедура не застосовується.
Водночас, якщо Ви закриваєте кредит і хочете зафіксувати його повне погашення, подати заяву можна дистанційно онлайн, наші фахівці миттєво її опрацюють і закриють кредит.
Інформуємо, що у Харкові працює відділення Банку за адресою проспект Науки, будинок 32, де Ви також можете отримати необхідну консультацію або допомогу з будь-яких питань.
Додатково, Ви завжди можете замовити довідку про відсутність заборгованості після закриття кредиту, яка підтвердить, що всі фінансові зобов’язання перед Банком виконані у повному обсязі.
Ми щиро цінуємо Ваш відгук, адже саме завдяки зворотному зв’язку ми можемо робити наш сервіс ще зручнішим.
Комментарии (1)
Максимально жахливий банк з жахливим КЦ
Написать комментарий
Не можуть закрити рахунок.
Нам щиро прикро, що у вас виникли труднощі із закриттям рахунку.
Закриття рахунку у банку відбувається шляхом формування заяви з нашого боку. Вам потрібно лише заповнити її та надіслати нам у чат.
Ми повідомили вам про це в особисті повідомлення.
Якщо ви не отримали повідомлення, напишіть, будь ласка, нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot.
Написать комментарий
Банк ненадежный, не беспокоится о своих кредиторах
За 2(два) месяца погасил 20000(двадцать тысяч)
На 3 (третий) месяц пропустил платеж на 3(три) дня на суму в 289(двести восемьдесят девяти) гривен
При разговоре с оператором объяснил что платеж будет через 14(четырнадцать) дней для полного закрытия кредита
И тут началось
Весь день на телефон были звонки о погашении 289(двести восемьдесят девяти) гривен
Как можно работать с таким ненадежным банком который не поддерживает своего клиента и не беспокоится о клиенте и не идёт на уступки по заблаговременно у погашению кредита и отбивает желание брать бытовую технику и далее в кредит в этом банке
По этому отзыв в 1 балов
Не работайте с данным банком!
Коли платежі трохи затримуються, у нас спрацьовує автоматична система нагадувань. Ви можете отримати кілька дзвінків від нашого сервісу — так ми дбаємо про наших клієнтів, щоб вони не пропускали платежі та зберігали гарну кредитну історію.
Розуміємо, що обставини бувають різні, проте ми у своїй роботі не порушили жодної процедури. Нам прикро, що це завдало Вам незручностей.
Завжди на зв`язку та готові допомогти.
Написать комментарий