Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Z53z35Z 3 апреля 2023, 11:39
Оформила пару месяцев назад кредитную карту VeryCard c «приятным кэшбеком» как было заявлено в рекламе банка. Кэшбек от суммы ежедневных покупок начислялся и накапливался на бонусном т.н.счёте.

И вот сегодня обнаружила, что банк забрал этот начисленный кэшбек, просто списав его автоматически с моего бонусного счёта «в никуда».

При этом ни при оформлении карты менеджером отделения не были озвучены правила пользования кэшбеком, ни в договоре и прочих бумажках, что она выдала (15 листов), кстати, не подписанных с её стороны и без печати банка, не было ничего указано про кэшбек и его использование.
Да и в мобильном приложении в разделе «кэшбек» тоже нет никаких правил в списании кэшбека.
И на сайте банка я тоже не нашла, на каком основании у меня забрали накопленный кэшбек с карты «Very card».
Таскомбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 13:30
Добрий день.

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Також зауважимо, що Банк 03.04 нагадував усім Клієнтам про необхідність виплати бонусів.
chaske 30 марта 2023, 1:41
Отделение по адресу: Днепр, ул. Чернышевского, 15
​Отделение Таскомбанк по ул. Архитектора Олега Петрова, 15 (Чернышевского 15). Дата 29.03.2023, время 16:20.
При получении долларового депозита, кассир выдала половину суммы, купюрами старого образца.
Я попросил заменить купюры на новые, они были в наличии (кассир это не отрицала). Кассир отказалась, со словами: «Это ваши проблемы».
Вопрос к представителям банка, это действительно проблема, выдать новыми, если они есть в наличии?
Таскомбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 12:52
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.

Інформацію про наявність купюр певного номіналу або ж року введення в експлуатацію касир не має права розголошувати відповідно до вимог чинного законодавства.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Solidov 29 марта 2023, 15:45
Отделение по адресу: Днепр, ул. Чернышевского, 15
Другий тиждень ТасКомбанк відмовляє у видачі готівкової валюти після закінчення терміну депозиту.

При замовленні валюти повідомляють: «що валюта в банку відсутня і не надходить і не можуть допомогти».

Схоже, що у банку відбувається підготовка до виведення його з ринку.
Таскомбанк
Ответ банка
31 марта 2023, 13:26
Добрий день.

Інформуємо, що для Вас замовлені кошти в валюті для видачі, на 10.04.2023 року.

Для отримання коштів по депозитному вкладу, Вам необхідно звернутись в Центральне Дніпровське відділення, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського, буд. 15.

Каса працює з 9:00 до 17.30 годин.
AntonBogachov 25 марта 2023, 18:31
Отделение по адресу: Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
Хочу поділитись власним досвідом. Користувався валютним депозитом від тас, дуже сподобалась саме робота команди. По перша навіть не думав розміщувати тут гроші, проте поспілкувавшись із керівником відділення Денисом, змінив свою думку і розмістив. Мені надали грамотну консультацію та переконали що сумніви мої не варті)
Перед закінченням строку мені передзвонили та дуже привітно і чемно запросили га відділення. Саме відділення в Дніпрі, на пр. Ярвницького.
Супер команда та їх супер керівник. Не сумніваюсь в їх професіоналізмі, та можу рекомендувати друзям. Так тримати!
Таскомбанк
Ответ банка
31 марта 2023, 13:10
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alferova62 22 марта 2023, 8:39
Я віддалено заєреструвалася і відкрила картку мобільного банку СПОРТ БАНК з метою розмістити там депозит. Картку отримала Новою поштою. Тепер в застосунку СПОРТ БАНКУ напмсано, що я не можу використовувати опцію відкриття депозиту. Дзвоню на гарячу лінію спорту, мені повідомляють, що я не можу корисиуватися депозитною програмою тому, що реєструвалася віддалено. На питання, що робити, щоб опції відкрились, вони порадили звернутися до відділення ТАСКОМБАНКУ. Дзвоню вам на гарячу, з метою отримати підтвердження для моїх дій. На гарячої лінії ТАСКОМБАНКУ ніхто нічого конкретного і зрозумілого мені порадити не зміг. Якесь замкнуте коло. Мої дії тепер, щоб відкрити депозит BOOOster? Що робити, де пройти таку верифікацію?
Таскомбанк
Ответ банка
25 марта 2023, 13:29
Добрий день.

Звертаємо увагу, що СпортБанк працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту СпортБанк надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки СпортБанку.

Рекомендуємо звернутись безпосередньо до служби підтримки СпортБанку для детальної консультації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Afera23 20 марта 2023, 13:06
Добрый день, я и моя дочь не являюсь вашим клиентом.Но, моей дочери 12 лет, у которой ещё нет даже паспорта, приходят на телефон сообщения о непогашенной кредите от вашего банка! Когда я звонила на гарячую линию, мне сказали, что мы не являемся клиентами и договора у нас нет.Но тем не менее смс приходят и пишут о том, что данные, которых мы не давали отправлены в дм Колекшен и написан номер договора (509/9157260-CCN)которого нет Номер по которому нужно звонить 0443932590 адрес http://bit.ly/tas_collection Прошу, пожалуйста, разобраться срочно!
Таскомбанк
Ответ банка
25 марта 2023, 13:25
Добрий день.

Вкажіть, будь ласка, номер телефону на який отримуєте смс-повідомлення та дзвінки, в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 16 марта 2023, 19:17
Банк рассматривает сбой в начислении кешбека программы лояльности в индивидуальном порядке.

Было бы не плохо, чтобы банк решил проблему системно, а не рассматривал каждый запрос индивидуально.
Таскомбанк
Ответ банка
19 марта 2023, 18:59
Добрий день.

Дійсно, тимчасово спостерігається некоректне нарахування бонусів за здійснені операції картою.

Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Данное учреждение работает в Одессе с которым я столкнулся для размещения гривневого депо по рекламе с последующим размещении на валютном депо по курсу НБУ…условие размещение которые действуют в банке уже писали пользователи, но об них ты узнаешь уже при оформлении валютного депо хотя все эти моменты я узнавал заранее через горячую линию банка и в самом отделении. По этому заблаговременно заводил гривну на гривневые депо. Обман первый…валютный не купил перенаправил в др.банки остатки остались в банке до окончание срока. Последние депо которые заканчивались пришел в банк забрать была в наличии пластиковая карта, а здесь оказуется кассиров нет…они есть кочуют по др. отделениямвообщем мне не повезло его застать мне подсказали где сегодня есть касир. С пластиковой карты снять 10 тыс. гривень в сутки. Говорить о коммуникации с работниками отделения банка не приходиться убогие люди. В целом всем советую не тратить свое время и силы на это учреждение. Яркий кандидат на вывод с рынка фин.услуг.
Таскомбанк
Ответ банка
19 марта 2023, 18:57
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Банку.
Запевняємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Irkor 12 марта 2023, 13:31
Доброго дня! Попередньо замовивши в колцентрі IZI банка долари по конвертаційному депозиту на 78 відділення ТАСКОМБАНКУ (м.Одеса, вул Пушкінська, 54), я, через 5−6 хвилин, отримала валюту в касі банка. Без проблем були і дрібні купюри… Дякую співробітникам банку за швидкість, якість і доброзичливість. Тим паче, що це вже вдруге… Отже це вже система.
Таскомбанк
Ответ банка
12 марта 2023, 14:53
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Ілля Царик 7 марта 2023, 20:10
Здравствуйте
Ещё в субботу увидел объявление о том, что банк раздаёт приз за начало пользования их картой. В тот же день установил TAS2U и подал заявку на карту, ждал аж до понедельника пока одобрят. Уже вечер вторника, а обещанных 100 грн я так и не получил. Мелочь, но пользоваться банком после такого как-то не оч хочется
Таскомбанк
Ответ банка
9 марта 2023, 20:54
Добрий день.

Інформуємо, що бонус буде зарахований на Ваш бонусний рахунок в термін до 30 календарних днів, за умови, що були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга».

Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів, умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Борис Сват 3 марта 2023, 10:09
Отделение по адресу: Днепр, ул. Баррикадная, 7
Був 7% став 4% гарно стали жити. У ПУМБ 6%, тож сюди прийшов…Не змінити, то напішу в НацБанк, хай вас перевірять, як ви працюєте. Срок березень. Ще приїдемо у гості. ЗСУ.
Таскомбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 15:03
Добрий день.

Зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну відсоткової ставки по депозитному вкаладу.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб: Клієнт забов’язується самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Nik1Nik2 28 февраля 2023, 6:28
Спробував купити валюту через програму TAS2U.
Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює.
Дізнався — ніяк.
При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції?
Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить.
Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми?
Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною?

Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має.
Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?..
І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((
Таскомбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 14:48
Добрий день.

При здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість відправки коду-підтвердження 3DS в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.

Дійсно, консультація в месенджерах не надається.

Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Surmirs 25 февраля 2023, 10:54
Побачив на купленому у супермаркеті шоколаді рекламу «Акція від ТАСКОМБАНКУ та Millenium: 25 грн повертаємо на картку і ще 25 направляємо на благодійність» і вирішив погратись. Прийшов додому, виконав всі інструкції з відкриття «Very Card» (це були танці із бубном протягом години) і нарешті картка з’явилась у додатку онлайн-банкінга Банку.
Але ніякого обіцяного повернення грошей не відбулося. Тоді я уважно перечитав умови акції і знайшов напис дрібними літерами (як це зазвичай роблять), що кошти буде зараховано протягом 7 днів. Я почекав ці дня. Нічого не відбулося.
Тоді я вирішив закрити рахунок, щоб раптово, через деякий час, не виявилось, що я наприклад винен банку за його обслуговування, але зась! Ні у мобільному додатку, ні на вебпорталі Банку немає такої можливості, опції.
Коротше начебто і нічого страшного банк не зробив, але стійке відчуття, що тебе надурили і тепер ти просто так від їхніх послуг не відмовишся.
Ось посилання на їхню «чудову акцію» https://tascombank.ua/news/63e3cc68fa10850012848f44
Таскомбанк
Ответ банка
27 февраля 2023, 16:03
Добрий день!

Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
ІГОР МОЙСЕЄНКО 23 февраля 2023, 13:17
Отделение по адресу: Киев, пр-т Маяковского, 26
Доброго дня! 21.01.2022 року відкрив депозит в банку, через 6 місяців після закінчення депозиту зняв кошти. Недавно мені прийшло повідомлення 01.02. що з мене знято 52,71 за обслуговування неактивного рахунку. Ніхто із працівників банку при закритті депозиту не рекомедував закрити непотрібний рахунок! В жодному із договорів про можливу комісію нічого не вказано і зазделегідь ніхто не попереджав що дана комісія буде зніматися!, Call центр банку рекомендують поїхати у відділення банку і сплатити написати комісію і написати заяву про закриття рахунку! Навіщо мені цей рахунок і чому його автоматично не закрили після закінчення терміну депозиту?
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:46
Добрий день.

Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
AlejandroV 23 февраля 2023, 10:38
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Общеизвестно что Таскомбанк — ворует деньги за GSM-информирование. Делается это так — при выпуске карты где данная услуга платная если вы не отключили данную услугу — при первом же поступлении денег с вашего счета спишут 20 грн. (или эквивалент в валюте). Если же вы вдруг отключили данную услугу в Тас2ю — то как только поступят деньги услуга сама включится и деньги опять таки спишутся. О подобном воровстве мне известно еще с 2018 года когда я впервые попался на этом. Бороться с этим явлением возможно только одним способом — написать бумажное заявление в отделении и взять копию заявления. Но спустя годы, понадеялся на то что приложение банка тас2ю сделало жизнь клиентов лучше и поэтому по своей наивности предположил что отключения GSM-информирования в приложении будет достаточно. Как же я ошибался. 12/02/2023 воскресенье закончился мой депозит в банке и деньги упали на карту azure/пластинка — где как я был уверен согласно статуса этой услуги на тот момент GSM-информировани было отключено. Но 12/02/2023 с меня Таскомбанк списал за услугу 55 центов США. При этом даже об этом списании сообщение не приходило. А еще я запросил у своего мобильного оператора випыску всех сообщений по моему номеру где было видно что никаких сообщений от Таскомбанка я не получал. Но все мои обращения в поддержку Таскомбанка закончились ничем — я получил ответ что услуга у меня была подключена (хотя в трезвом уме и светлой памяти я уверен что отключал ее). Все чего я смог добиться — поддержка приняла заявку на какую-то перепроверку, уверен что перепроверка закончится ничем. Но самое интересное только начинается. Я решил доказать что Таскомбанк мошенничает в этом вопросе. И удобный случай подвернулся всего через 10 дней. У моей супруги вчера 22/02/2023 закончился тоже валютный депозит и деньги тоже вчера упали на карту azure/пластинка. Естественно никакого сообщения о поступлении денег на карту вчера не было. Поскольку услугу GSM-информирования супруга отключила в тас2ю заблаговременно. Но для подстраховки я сделал скрин-шот с телефона где четко видно что по состоянию на вчера 22/02/2023 в 8−14 (дату и время видно на скрине) услуга GSM информирования по карте была отключена (на скрине надпись «Включить GSM-банкинг» — что как бы свидетельствует что он отключен). Деньги уже находились на карте. Днем супруга снимала деньги с карты — никаких сообщений не приходило. Вечером того же дня в 20:32 с карты списалось 55 центов за услугу информирования — сообщение тоже не приходило. Сегодня утром 23/02/2023 в 7:49 услуга все еще была отключена (я сделал еще один скрин — где видны и дата и время и надпись «Включить GSM-банкинг»). А в 10:02 сегодня же 23/02/2023 услуга ВДРУГ уже оказалась подключенной. Надо заметить что к этому времени мы начали уже обращаться в поддержку банка с попытками установить истину и справедливость. В итоге очередной оператор приняла очередную заявку, но при этом заявила что моя супруга никогда не отключала эту услугу (хотя я лично помогал ей это делать). Комментарий поддержки по поводу того что на скрине за вчера и сегодня утром четко видна надпись «Включить GSM-банкинг» был таков — «возможно приложение не достоверно отображало статус услуги». Возникает резонный вопрос — если банковское приложение не достоверно отображает статус услуги, вводя клиента тем самым в заблуждение, то почему клиент должен за это платить? При необходимости могу предоставить скрины (здесь не вижу как их можно разместить), которые доказывают правоту моих слов, о том что Таскомбанк ворует деньги клиентов за услугу которую фактически не предоставляет. Понимаю что банк, укравший деньги их вряд ли вернет. Но теперь никаких тас2ю — отключение GSM-ифнормирования — только в отделении и только бумажным заявлением в 2 экземплярах. Спасибо Таскомбанк за науку — правда дорого, но все же опыт
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:29
Добрий день.

Звертаємо увагу, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та передано в роботу відповідному підрозділу Банку.

Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано оператором Контакт-центру Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 21 февраля 2023, 12:02
Был вопрос офпреду: https://minfin.com.ua/ua/company/taskombank/hotline/203962

В тарифах по вери кард пишеться про отсутсвие комисии через систему TAS2U:
4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!

А потом пишут про комиссию:
«Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:26
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U з картки «VeryCard» на карту ТАСКОМБАНКу або іншого Банку — не тарифікується.

Повідомляємо, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 15 февраля 2023, 5:51
При оплате за границей имейте ввиду, если счет получателя не в евро — то гарантированно попадете на 2оную конвертацию.

https://tascombank.ua/files/Opys_pravyl_konvertatsii_pry_avtoryzatsii_operatsii__za_kartkamy_AT_Taskombank_10022023.pdf
Таскомбанк
Ответ банка
23 февраля 2023, 21:05
Добрий день.

Дійсно, Банк перейшов на нову схему конвертації валюти:

При розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом Міжнародної платіжної системи.
При використанні курсу МПС, конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користуєтесь- VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС, а потім євро буде конвертуватись у валюту рахунку за картковим курсом ТАСКОМБАНКу.

Також необхідно враховувати комісію за конвертацію, якщо вона передбачена тарифами карти.
Проблема решена
tkachy86 10 февраля 2023, 16:58
Таскомбанк запустил акцию приведи друга получили кешбек. В первый день я закупила рекламу, пригласила более 30 людей, в итоге бонусов никому нет. тех поддержка кормит обещаниями что ждите выплатят. ни один банк так коряво не начислял бонусные средства. Мне вы испортили репутацию, так как все негодования о не зачислении бонусов посыпались на меня. вот думаю подавать исковое заявление, как минимум за моральный ущерб, как максимум за ложную неправдивую информацию, так как банк нарушает все правила запущенной акции.
.
Таскомбанк
Ответ банка
13 февраля 2023, 9:18
Добрий день.

Запит по Вашому питанню було зафіксовано оператором Банку.
Коли Ваше питання буде вирішене – Вас буде проінформовано.
MykhailoKachur 2 февраля 2023, 15:44
З властного досвіду.Бувало по різному. Останнє… В січні ми з дружиною та сином намагались отримати конвертаційні депозити IZI банку. Замовили в IZI банку за два тижні до виплати долари, а отримували їх цілий
третій тиждень частинами у різних відділеннях. У головному офісі на вулиці Грецькій в перший день отримали без замовлення третину грошей завдяки завкасою Людмилі Миколаєвні, яка пам’ятає нашу сім'ю як багаторічних клієнтів.За що ми ій дуже вдячні. А решту коштів частинами ще 4 доби у двох відділеннях, з безліччю дзвінків в IZI банк… А от 1 лютого ми з дружиною, попередньо замовивши кошти в колцентрі IZI банка на відділення 78 Таскомбанка міста Одеси (Пушкінська, 54), отримали вклади на протязі 8−10 хвилин. Дуже оперативно, незважаючи на відсутність світла, спрацювали спеціалісти Валентин і Поліна, а також завкасою Олена. Окремо відзначу директорку відділення 78 м. Одеси Осмоловську Світлану Валентинівну. Всім їм дякуємо за оперативність і чуйне ставлення до клієнтів. Доречі, обмінявши кошти на гривні ми їх перерозмістили тепер в Таскомбанку, замість IZI. Тим паче, що з усіма комісіями, курс купівлі доларів на ВРУ кращий ніж у більшості великих та і малих банків.
Таскомбанк
Ответ банка
3 февраля 2023, 19:26
Добрий день.

Дійсно, могли спостерігатись тимчасові труднощі з доставкою валюти у відділення Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 2 февраля 2023, 13:07
Эпизод 1: По тарифам Very Card — «Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!»
Пытался перевести на другую карту все свои деньги в приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».
Эпизод 2: Пополнил свою карту под открытие депозита, нужная сумма на карте — но депозит невозможно открыть непонятно сколько времени ждать, и поддержка некомпетентна, говорит что нужно пробовать на следующий день, хотя при пополнении карты утром — депозит получается открыть вечером.

Банку было бы неплохо навести порядок, информативность приложения Tas2U нулевая, хотел пополнить карту по расчетному счету карты, но где его найти — хрен знает…

оченка 3 — так как продукты привлекательные — но вот качество сервиса — мобильного приложения — на уровне дна…
Таскомбанк
Ответ банка
3 февраля 2023, 19:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:

• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що здійснити відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.

Фактичне відображення коштів на рахунку залежить від способу зарахування коштів на карту.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝