Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Sl13 13 ноября 2023, 12:28
Тому, що вони роблять акції не для користувачів, а щоб ще більше заробити на клієнтах, за рахунок приховування інформації, обману, створення різного роду перешкод для зрозуміння умов акції, роблять із акції свого роду квест. Мова йде про акцію «Шалений шопінг з тасом». Прийшло повідомлення від банку, про акцію, що має проходити з 10.11.23 — 19.11.23 буде кеш-бек у таких магазинах, як АТБ, Алло та ін. Я розрахувався у магазині Алло, та АТБ — кешбеку 5% не було. Я подзвонив у службу підтримки, і там почалось, що акція 10.11.23 — 19.11.23 стосується тільки маркетплейсів, а з яких інших дат буде інша акція для інших магазинів і щоб дізнатися я маю гуглити ММС магазинів, читати деталі акції і так далі. Питання до повідомлення від банку про період і перелік магазинів (10.11.23 — 19.11.23, Алло, та АТБ) Це був обман, помилка? Клієнтам не варто довіряти повідомленням від банку? Якщо ви бажаєте покращити, щось для клієнтів, то умови мають бути прості, а не квест. Якщо додатковий кешбек, то робіть на місяць, або не робіть взагалі. Як користуюся картою банку і до цього дня було все добре, але така акція підірвала довіру до банку і думаю не лише мою. Якби зробили нормальні прості умови і на місяць, я б користувався карткою на багато більше, а так після тесту з’ясував, що зусилля не вартують того, щоб приймати тут участь і буду розраховуватись картками інших банків з прозорими і постійними умовам кешбеку. Робіть висновки, а такого маркетолога квест мейкера потрібно гнати в шию, якщо репутація банку ще чогось варта!
Таскомбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 15:39
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, при розрахунку картками Клієнти можуть отримати підвищений кешбек:

1) На період з 10.11.2023 по 19.11.2023 (включно) встановлюється:
 Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у магазинах роздрібної торгівлі та маркетплейсах.
 Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка.

2) На період з 20.11.2023 по 06.12.2023 (включно) встановлюється:
 Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у категоріях:
 Магазини роздрібної торгівлі та маркетплейси
 Техніка
 Товари для дому
 Одяг, взуття, аксесуари, ювелірні вироби
 Спорт та фітнес
 Косметика
 Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка

Інформуємо, що кешбек нараховується тільки за певним МСС кодом операції розрахунку.

MCC (Merchant Category Code) – являє собою 4-ох значний номер (код), який призначений для класифікації торгової точки, типу товарів або послуг, які вона пропонує.
МСС визначається банком-еквайєром відповідно до правил міжнародних платіжних систем Visa та MasterCard.

Звертаємо увагу, що перелік магазинів в повідомленні від Банку зазначено, як приклад магазинів в яких можливе нарахування кешбеку у розмірі 5 %.
Цей перелік магазинів не є вичерпним.
Додатково зазначаємо, що МСС — код може відрізнятись у різних мережевих магазинах, тому МСС — код можна дізнатись безпосередньо в магазині чи торговій точці в якій ви плануєте здійснити розрахунок.
Проблема решена
Даниил Соловьев 13 ноября 2023, 4:16
Читаю отзывы людей за этот банк, и у многих людей очень похожи ситуации.Я не исключение.
1.Пополнение карты через терминал, это просто ужас, приходят через 2.3 дня, аналогичная ситуация с выплатами кешбека, ждать приходится столько же.
2.Заблокировали карту, из-за якобы сомнительных операций, много переводов и тому подобное, при этом в службе поддержки мне сказали обращаться в отделение банка.
3.В МОЕМ ГОРОДЕ НЕТУ ОТДЕЛЕНИЕ БАНКА, мне предлагают ехать в другой город в отделение банка, я такое впервые встречаю.Банк заблокировал мне 881 грн, это не много, но они надо, а билет в ближайшее отделение стоит 260грн в одну сторону, и ехать 2 часа.
Вроде пару месяцев пользовался нормально все было, но как оказалось я был слепой.
Не рекомендую этот банк никому больше.
Таскомбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 15:38
Добрий день.

Дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків — таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Звертаємо увагу, якщо по карті підключений GSM-banking, при здійсненні оплати карткою Ви отримаєте Push-повідомлення в додатку (якщо не зареєстровані в додатку ТАС2Ю – смс), в якому вказана сума операції та сума кеш-беку, яку Ви отримаєте за дану операцію.

В інтернет-банкінгу дана сума буде відображена після фактичного списання суми з рахунку, зазвичай через 3 робочі дні.

Для можливості дистанційного розгляду питання щодо обмеження рахунку – прохання звернутись на пошту Банку info@tascombank.com.ua
Мене звати Шевченко Сергій. Я став жертвою шахраїв і СпортБанк люб’язно допомагає у цьому шахраям і активно бере у цьому участь. Я є клієнтом АТ «ТАСКОМБАНК». Також маю банківські картки і рахунки в діджитальних проєктів АТ «ТАСКОМБАНК» — «Sportbank» та «Izibank». Нещодавно банком було заблоковано усі мої рахунки в усіх трьох банках, оскільки баком-емітентом карток усіх трьох банків є АТ «ТАСКОМБАНК». Банк спочатку не повідомляв причину блокування рахунків, але після моїх наполегливих звернень повідомив, що по одній з моїх транзакцій по рахунку надійшла скарга, а саме по зарахуванню коштів шляхом переказу з картки на мою картку Спортбанку 11.10.2023 13:16:10 — 10980 UAH. Я одразу ж надав усю інформацію, пояснення і обгрунтування даного переказу. Далі банк повідомив мені, що на мене було подано скаргу відправником.
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
Таскомбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 13:03
Добрий день.

Нам прикро за ситуацію, яка у Вас виникла.
Викладену Вами інформацію передали до відповідного підрозділу Банку з метою здійснення аналізу ситуації, яка виникла.
Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
hryandrii92 11 ноября 2023, 1:26
Створив віртуальну карту, перекинув на неї з основної віртуальної(пише комісія 0). Через якийсь час знімає 150 грн. Вирішив вивести гроші. В якийсь момент скопіював випадково номер тієї ж самої віртуальної карти (комісія 0), перевело і зняло ще 1%. Тобто можна переводити з карти на ту ж саму карту. Зразу видно рівень додатку і як багато інвестицій було в нього вкладено. Не бачу сенсу витрачати час і гроші на цей банк.
Таскомбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 12:59
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.
Дійсно, здійснити переказ можливо на будь-яку карту, яку Ви вказуєте, в тому числі і на карту з якої здійснюєте переказ.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Якщо Ваша карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Платівка» (картка Azure Card), Розділ 2. Зарахування коштів на поточний рахунок.
2.2. Плата за зарахування коштів на рахунок в результаті безготівкового поповнення картки/рахунку:

2.2.1. Що надійшли з рахунків Клієнта або інших фізчиних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» — 0,5% мінімум 5 грн;
2.2.2. Що надійшли з рахунків юридичних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» (за виключенням Зарахування цільових коштів згідно п.2.2.4.) — 1% мінімум 10 грн;
2.2.3. Що надійшли з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
igorzyden 10 ноября 2023, 11:01
Вже не перший рік у банку існує технічний глюк або недоробка програмістів.

Якщо хочеш через сайт TAS2U або через мобільний додаток переказати кошти з карти Таскомбанк (на іншу картку або навіть на депозитний рахунок в самому Таскобанк), то не маєш можливості обрати спосіб і тобі спочатку пропонується підтвердити платіж через мобільний додаток.

Але у мобільному додатку це можливо зробити виключно через функцію відбитка пальця. Якщо ж ти не хочеш користуватись функцією відбитка пальця на смартфоні, у тебе немає іншого варіанту підтвердити платіж через додаток. Залишається натиснути лише «відхилити платіж» і кілька хвилин чекати поки вікно із текстом «обробка» дозволить тобі знову користуватись мобільним додатком.

Тому, якщо платіж здійснювати саме через мобільний додаток — операцію взагалі не вийде здійснити. Якщо через сайт, то поки додаток «думає» (довго відображається текст «обробка»), може для підтвердження надійти смс на номер мобільного телефону.

Хотілося б, щоб відділ банку, який займається питанням роботи програмного забезпечення, нарешті вирішив це питання, налагодивши нормальне функціонування в розрізі переказів коштів.
Таскомбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 13:56
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.

Дійсно, в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість підтвердження операцій з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.

При здійсненні операції спочатку система пропонує підтвердити платіж за допомогою додатку.

Якщо Ви не переходите в додаток для підтвердження операції – буде здійснено відправку коду-підтвердження 3DS в повідомленні.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість самостійно відключити функціонал підтвердження платежу за допомогою технології 3DS 2.0.
Для цього Вам необхідно в TAS2U:

• В розділі «Карти» — обрати карту — зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку;
• деактивувати.

Після деактивації вказаного функціоналу при здійсненні операцій відразу буде відправлятись код-підтвердження в смс – повідомленні.
olgaTur15 28 октября 2023, 16:22
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 54
Після публікації відгуку в Google Play:
«Додаток — гальмо! Всі перекази в межах додатку потребують проміжної ланки у вигляді ощадного рахунку. А зарахування та списання коштів з нього відбувається в межах додатку до 30 хвилин)))). Білу картку краще взагалі не відкривати — всі істотні умови приховані: Кредитний період взагалі відсутній. Навіть одразу ж повнивши картку, все одно буде нарахована комісія. Потрапляння власних коштів понад кредитний ліміт — призведе до їх захоронення на картці, або до комісії „15 грн +%“ за їх переказ. Шахраї!!!»

Було надано наступну відповідь:

«В TAS2U можливо операції, не використовуючи Ощадний рахунок: переказ з картки на картку, оплачувати комунальні послуги, мобільний зв’язок, здійснювати платежі за реквізитами та інше.
Дійсно, карта „Просто карта“ — не передбачає пільговий період. Комісії за операції знімаються відповідно до тарифів, з якими можливо ознайомитись на сайті Банку».

Тобто, замість того, щоб поліпшити роботу додатку, банк продовжує закривати очі на наявні баги і отримувати задоволення від збагачення завдяки введенню Клієнтів в оману:

Операції з переказами з картки на картку без використання Ощадного рахунку призводять до утворення комісій!)))

Відповідь про «оплату послуг» взагалі не по суті питання. Навіщо було про неї згадувати у відповіді, якщо вона не має жодних переваг?! В Пумбі нараховується кешбек Клієнту, і жодної комісії за платежі, навіть за рахунок кредитних коштів. Більше того, є чітко зазначений Грейс період.

Зняття комісії за переказ, так само як і комісія за переказ власних коштів (яка притаманна виключно цій картці цього банку) з необхідністю повинна була бути зазначеною в візуалізації умов на сайті. Вимагати від Клієнта ознайомлення із повним переліком (більше 100 пунктів) умов можна після того, як усі суттєві умови вже надані (принаймні не приховані), а для повного інформування, за потреби і бажання, Клієнт має право і можливість перечитати текст офіційних умов.
Шкода, що відсутня можливість надати скріншоти рекламних матеріалів за даною карткою («просто картка») — на підтвердження достовірності зазначених фактів.
Таскомбанк
Ответ банка
30 октября 2023, 13:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо, що карта «Просто карта» — це кредитна карта по якій відсутній пільговий період користування кредитним лімітом та немає бонусної програми.
Звертаємо увагу, що за здійснені операції картою можливі комісії, які передбачені тарифами пакету послуг в якому обслуговується карта.

• Кредитна карта «Просто карта» має свої переваги:

• До 100 000 грн кредитного ліміту;
• 0 грн — відкриття та обслуговування;
• 0 грн – зняття кредитних коштів у банкоматах;
• 0 грн – переказ кредитних коштів;
• Керування в додатку TAS2U.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково отримати консультацію щодо тарифів та умов відкритої карти у Вас є можливість, звернувшись в цілодобовий Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua

Також у Вас є можливість подати заявку на оформлення кредитної карти «Very card», звернувшись у відділення Банку.

Кредитна карта «Very card» — це платіжна карта з відновлювальною кредитною лінією, при оформленні якої Ви отримуєте наступні переваги:

1. Від 500 до 100 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів. Пільговий період діє виключно на витратні операції за картою, а також р2р перекази та не розповсюджується на операцію зняття готівки. При зняття готівки за рахунок кредитних коштів – відсотки нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при зняттяі готівки – 83% річних);
3. Безкоштовне зарахування коштів;
4. Зняття кредитних коштів на території України без комісії;
5. Керування в додатку TAS2U;
6. Безкоштовна послуга інформування;
7. Бонусна програма, яка нараховується при розрахунках кредитними коштами в 4 категоріях*:  Супермаркети та продуктові магазини – 1%  АЗС – 1%  Житлово-комунальні послуги – 1%  Аптеки – 3%
За рахунок власних коштів — супермаркети та продуктові магазини – 0,5%  АЗС – 0,5%  Житлово-комунальні послуги – 0,5%  Аптеки – 2%;
8. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
stropa 22 октября 2023, 6:27
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 32
Проблема таже — заблокировали карту!
Никаких сомнительных операций не проводил!
Таскомбанк
Ответ банка
22 октября 2023, 13:10
Добрий день.

Для того щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
26 октября 2023, 9:12
Відгук не зарахований (на 26.10.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Неділний 21 октября 2023, 16:40
м.Харків, проспект Науки.У відділенні вже близько місяця відсутня валюта (як євро так і долар). Постійно кажуть завтра. Долар пропонують 1996 року і в дуже жахливому стані, а Євро кажуть їм не привозять. Тримайтеся від цього банку подалі.
Таскомбанк
Ответ банка
22 октября 2023, 12:57
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Здійснити замовлення коштів у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Мне нравиться отделение Таскомбанка в Арене. Часто туда захожу для решения своих задач. Менеджер и кассир на отделение вежливые и всегда асе детально все расскажут и помогут решить мои вопросы. По условиям своих продуктов не самый лучший банк, но персонал очень классный.
Таскомбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 18:19
Добрий день.

Дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати краще.
Розкажіть нам більш детально щодо Ваших зауважень до продуктів Банку, в особисті повідомлення.
Ми намагаємося враховувати та втілювати всі побажання.
Dmytro42 8 октября 2023, 10:47
Заблокували рахунки без змоги надати інформацію про надходження коштів. Інші банки запитують інформацію та надалі співпрацюють, а тут блок без розбору. Онлайн підтримка нічим помогти не може.
Не рекомендую.
Таскомбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 15:44
Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — Банк має право без попереднього інформування Клієнта розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Проблема решена
Iggrik 7 октября 2023, 14:02
Не хотите проблем? Не связывайтесь с этим банком, оформил кредитку через приложение, попробовал взять кредитный лимит мне отказали, на следующей день позвонили и сказали что могу у них взять кредит без справки о доходах до 50тыс. Только наличными, я приехал посидел минут 30 мне сказали отказано) перевели мне на карту деньги и их сразу заблокировали, онлайн поддержки нет, позвонил в поддержку там подтвердили блокировку, спросил что нужно для разблокировки? Мне менеджер отвечает: ждите… спросил сколько ждать и когда снимут блок? Она сказала что не знает сколько нужно будет ждать, ощад, восток и эта помойка просто нереальные мрази
Таскомбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 15:43
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, рішення щодо суми кредитного ліміту погоджується кредитним комітетом кожному Клієнту індивідуально.

Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Зручна бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.

Додатково інформуємо, що через 30 днів після відкриття карти можливо подати заявку на зміну кредитного ліміту, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Для того щоб перевірити інформацію обмеження рахунку та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
OleksandrH 6 октября 2023, 22:40
Отделение по адресу: Киев, пр-т П. Григоренко, 28
Співробітники відділення на питання відповідають завченими фразами- чекаємо інформації/рішення/відповіді з головного офісу. Заяву яку мене попросив написати банк, розглядають 3 тижні, свідомо затягуючі рішення. На прохання надати інформацію по моєму кредиту, відповіли що відправили листа, якщо мене не влаштовує то я можу приїхати на відділення і мені дадуть скан копію. Враження від банку тіки негативні.
Таскомбанк
Ответ банка
8 октября 2023, 9:05
Добрий день.

Для того щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
sergey057 4 октября 2023, 18:55
Блокировка после 5 переводов на карту

Блокировка счета, не возможность использовать карты, средства на депозите (с возможностью якобы снятия в любой момент)

Несмотря на это, приложение неплохое, поддержка хорошая, быстро отвечает, со ссылками на какие статьи законов каких-то, в общем как и в других приличных банках.

Если хотите заморозить свои средства регистрируйтесь, регистрация очень простая, обещают кредитный лимит, но не дают его.
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 19:48
Добрий день.

Для того, щоб перевірити дану інформацію та допомогти у вирішенні питання вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Sergey810 2 октября 2023, 1:17
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 6
В мобільному додатку банку пільговий періо відображався 30.09, погасив заборгованість, кошти відобразились відразу, заборгованість відсутня. 1.10 Нарахували увага 1002,5 грн з суми кредитного ліміту 10000! Гаряча лінія розказує що в договорі вказано останній робочий день місяця треба закривати кредит, бо гроші в них зараховуються чи то на наступний день чи то за три дні щоб не сплачувати відсотки, а те що відображає додаток невірно дату погашення знають! Те що в додатку одразу зявились кошти і кредит погашено теж нічого не означає, хоча технічно це проблеми банку як вони проводять кошти, оскільки в додатку вони зявились, у виписці теж.

По суті маємо суперечливу інформацію, а саме інформація в договорі не відповідає інформації у мобільному додатку щодо строку погашення заборгованості та щодо операцій! Користувач бачить дату та не бачить проблем, поки банк не нарахує відсотки.

Питати для чого такі дії вчиняє банк марно, вводить в оману, щоб заробити грошей.

Це вже далеко не перший такий випадок описаний тут відностно ТАСКОМБАНКУ, загалом же таких випадків із цим банком в рази більше, що досить легко перевірити, що напряму вказує на навмисне зловживання банком!
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 19:46
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу. Викладену Вами інформацію було направлено до відповідного підрозділу Банку для аналізу ситуації, що виникла.
Також, звертаємо Вашу увагу, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, однак фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.
Проблема решена
rosstikf 27 сентября 2023, 13:35
В липні я вирішив відкрити картку Very card, але так і не отримав кредитного ліміту, тому для мене вже не було доцільно використовувати цю картку. У вересні я вирішив її закрити. Я думав, що закриття можна виконати онлайн, як у нормальних банках, але цей банк ще не доріс до такого рішення. Я відкривав картку віддалено через інтернет, але для закриття потрібно було роздрукувати заявку, яку вони відправлять на електронну пошту. Там потрібно було поставити галочку, підписати її та відсканувати, а потім відправити назад. Я написав їм, що у мене немає можливості друкувати заявку, тому я підписав її за допомогою КЕП (Кваліфікований Електронний Підпис), але минуло вже 5 днів, і я не отримав жодної відповіді. Тоді я вирішив написати в чат і запитати про стан моєї заяви. Відповідь, яку я отримав, була такою: після відправки заявки на закриття рахунку термін закриття може тривати до 45 днів. Я також запитав, чи моя заява була прийнята, оскільки я не отримав жодної відповіді. Відповідь була наступною: «Якщо вашу заявку не приймуть, ви будете про це повідомлені». Я детально попросив їх перевірити мою заяву і отримав відповідь, що заява не була прийнята і мені потрібно роздрукувати заявку та поставити галочку щодо закриття кредитного ліміту, якого у мене фактично і немає. Я попросив їх відправити мені таку заявку з необхідною галочкою, але мені сказали, що таке неможливо зробити. Зауважу, що згідно з Публічною пропозицією АТ «ТАСКОМБАНК» укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб у розділі 14 «Використання електронного підпису» зазначено, що всі правочини можуть бути підписані з використанням електронного підпису, включаючи заяву на закриття рахунку. Також, у розділі 5 «Порядок закриття рахунку і розірвання договору» зазначено, що рахунок може бути закритий за заявою Клієнта у письмовій або електронній формі з використанням електронного підпису, включаючи Простий електронний підпис (ПЕП), Кваліфікований Електронний Підпис (КЕП) та інші технічні засоби. Таким чином, банк сам встановив правила, згідно з якими можна підписувати заяви електронним підписом, але їх не виконує.
Таскомбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 19:11
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
В той же час, звертаємо Вашу увагу, що заяви мають бути належним чином заповнені для можливості їх розгляду.
Тобто, Банк може опрацювати заяву, яка заповнена відповідно до внутрішніх вимог Банку.

Звертаємо увагу, що Ваша заява була прийнята Банком до розгляду.

Додатково інформуємо, що картковий рахунок буде закрито через 45 календарних днів, після прийняття заяви, відповідно до Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО) — розділ 3, підпункт 3.3 Банк зобов’язується, пункт 3.3.16.: у випадку припинення дії ПК, виплатити залишок коштів по ПР з ПК готівкою або перераховувати його на інший рахунок згідно з письмовою заявою Клієнта, і закрити ПР з ПК не раніше ніж через 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту подачі заяви про закриття ПР з ПК та повернення всіх ПК.
vladrunko 22 сентября 2023, 13:20
Досить дивна ситуація із фінансовим моніторингом, банк заблокував вихідні операції по рахунках ще 5 вересня, документи були відправлені ще 9 вересня, проте сьогодні вже 22 а відповіді досі немає. Це стосується і Sportbank і ТАС. TAC взагалі нічого не писав і не звонив і досі навіть не повідомили чому заблокували, SportBank зателефонував, а IZI написали лист, отримали мою відповідь але досі не відповіли. SportBankу я написав у чат бот, також відповіді не отримав.
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 14:06
Добрий день.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, куди Ви відправили документи, до ТАСКОМБАНКу?
Djus 21 сентября 2023, 10:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4
В понедельник заканчивается долларовый депозит. Позвонил в отделение заказать валюту. Заявку не приняли, сказали что в кассе есть только доллары 1996 г. и другими купюрами банк возвращать депозит отказывается. Наверное, специально насобирали разный хлам, который никто брать не хочет.Когда размещал депозит, сотрудники уверяли, что никаких проблем с возвратом депозита не возникнет. Такое вот отношение к клиентам.
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 14:01
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Проблема решена
Olimpiec 17 сентября 2023, 15:13
Пополнил в пятницу карту через терминал — денег нет 3 дня. Ответ на горячей линии — ждите 3 рабочих дня.

Проводить платеж 500 грн больше 3х суток, интересная затея, ни в одном банке с подобным не сталкивался.

КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК!
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 13:43
Добрий день!

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС ТАСКОМБАНКу до 22:00 в робочий день – таке зарахування надходить в цей же день.

Дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
djangell 7 сентября 2023, 12:44
Прямо сейчас с помощью вашей карты: 5366391105126999 человек занимается мошенничеством, а вы делаете вид, что не видите подозрительные платежи.

Кто знает что-либо про карту: 5366 3911 0512 6999 — дайте знать. Будем привлекать по Закону. От банка не дождешься реакции. Они любят помогать мошенникам.
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:43
Добрий день.

Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.

Контакти IziBank:
· 0800 605 005.
· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
· Telegram [@izibank_bot].

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
MALYI90 25 августа 2023, 23:09
Очень прикольный хороший банк, жаль мне без лимита, но все равно хороший, и мозги не дрюкают как остальные своими звонками, быстро коротко ясно все делают!
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:40
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.

Звертаємо увагу, що подати заявку на зміну кредитного ліміту у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), якщо бажана сума до 50 000 грн.

Підвищення кредитного ліміту можливе за виконання наступних умов:

1. Карта відкрита більше, ніж 30 днів тому;
2.Не було збільшення кредитного ліміту по цій картці за останні 6 міс.;
3.Немає поточного прострочення по кредитах в ТАСКОМБАНКу та відсутній факт прострочення за останні 6 місяців.

Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально!

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.95 44.33
USD 41.7 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝