×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.05 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Пропал платёж через TAS2U, при пополнении депозита.
А-Банк списал деньги и ОНИ СНЯТЫ С БЛОКА. Была подана заявка о поиске денег, которая ничего не обнаружила.
Получается, проблема в Таскомбанке, в приложении TAS2U.
Подавала заявку — 1994191, но никаких результатов она не принесла.
Інформуємо, що Вам необхідно звернутися із заявою про спірну транзакцію в банк — емітент карти. Банк — емітент в свою чергу надсилає запит на наш банк, підтверджуючи цим факт списання коштів, і в двосторонньому режимі між банками відбувається розбір спірної транзакції.
Комментарии (2)
Некомпетентность службы поддержки
Дякуємо Вам за відгук.
Шановний Клієнте, повідомляємо, що закрити картковий рахунок можна виключно на відділенні Банку. Ви можете звернутися в будь-яке відділення для написання заяви про закриття карткового рахунку.
Написать комментарий
«Відстійний» Таскомбанк
На касі виявилося, що 33 ( тридцять три! ) долари США я не зможу отримати: або 13 доларів отримаю в гривнях по їхньому мізерному курсі 24.15 або мені потрібно доплатити за 17 доларів по курсу 24.45.
В розмові вже з директором відділення після його довгого монологу я зрозумів, що мій прихід 21 числа у відділення не дає банку змогу завчасно приготувати дану суму клієнту, але позавчора я забирав схожу суму у доларах США з іншого банку і суму була виплачена повністю!!!
Там піклуються про клієнта, а тут всім «фіолетово»!!!
В заключенні виходить, що винуватий я сам: зв'язався не з тим банком…
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написать комментарий
кредит в ТАСКОМБАНКЕ
кредитный договор от 05.07.2019р. №6213998924
Разберитесь пожалуйста! Если мне в очередной раз придет отписка от банка «Вышлите свои данные...» то я всю эту переписку отправлю в госорганизацию по защите прав потребителей!
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Банк меняет условия собственных акций после их завершения
Я рассчиталась на большую сумму чем они просили по большой пятёрке, условия выполнила, но двойного кешбека так и не получила. Звоню им, говорят вам пришло предложение только по пудре, на мои возражения что в смс на вайбер чётко написано «большая пятёрка ИЛИ пудра», как роботы повторяют, что мне пришло предложение только на пудру, на вопрос о том, а почему же тогда в смс написали большая пятёрка или пудра, ответа не получила каки двойного кешбека.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Комментарии (2)
кредит в ТАСКОМБАНКЕ
ГОСОДА «БАНКОВСКИЕ АФЕРИСТЫ» — позвольте вам напомнить, ми живем в правовом государстве! на улице 21 ВЕК! Платить я вам не собираюсь, по тому что считаю что существует сговор ТАСкомбанка и КРЕДИТЭКСПРЕС ради мошеннического присвоения денег, клиентов, которые имели неосторожность воспользоватся финансовыми услугами онных! А также хочу вам наповнить, я заключала с Банком договор о кредите, а не играла в наперстки с КРЕДИТЭКСПРЕС на вогзале!!! И деньги котырые банк путем угроз тпытается с меня выжать! нужно зарабатывать! а не воровать!
ЧИТАЛА ОТЗЫВЫ КЛИЕНТОВ тасКОМБАНКА НА РАЗНЫХ ФОРУМАХ И ПРИШЛА К ВЫВОДУ, КАЖДЫЙ КЛИЕНТ ТАСКОМБАНКА БЫЛ ОБВОРОВАН! На данный момент готовлю письмо в Государственную комисию по гос урегулированию у сфере рынков финансовых услуг. А также в Государственную инспекцию по защите прав потребителей.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написать комментарий
Самая ужасная тех поддержка
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Написать комментарий
Банк не дотримується своїх цінностей :(
Платіжну карту «Weekend Card» оформили 7 грудня 2018 року некоректно (нібито через технічний збій), через це я не міг установити свій PIN-код на картці, коли була така можливість. Для вирішення питання мені пропонувати приїхати у столицю з Краматорська… Після вирішення питання дізнався, що немає можливості встановити PIN-код через банкомати інших українських банків О_о Це про «динаміку».
Зробив дві оплати власними коштами 29 червня 2019 року в інтернет-магазині (загальна сума ~3к грн). Але в магазині товару не виявилося та в той же день мені зробили повернення (refaund). Кошти розблокували тільки 1 вересня… Прикро, але представники банку не могли надати чіткої відповіді (кожен оператор щось додавав своє). Це про «розвиток».
У листопаді 2019 року дізнався про акцію «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!», вирішив прийняти в неї участь. Представник на форумі finance.ua розповів про деталі акції (якщо є платіжна картка «Велика 5» аба #PudraCard, то в акції неможна прийняти), які були відсутні на сайті банку й брошурі в відділенні. Навіть заступник директора відділення не знав про ці тонкощі. Виконав умови — отриманої винагороди (кешбек 100 грн) не отримав. Десь у грудні два рази звертався до контакт-центру й обіцяли зв'язатися, уже як місяць пройшов. Це я про «чесність», «відкритість» і «довгострокові відносини».
Щодо цінності «сучасні технології», то онлайн-підтримка на сайті допомагає тільки по загальним питанням, мобільний застосунок немає виписки за рахунком і замовити її дистанційно не вийде. Можливості застосунки дуже обмежені в порівнянні до застосунків ПриватБанку, monobank.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Комментарии (4)
Некомпетентні спеціалісти, брехня від співробітників
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написать комментарий
Один з найгірших банків
Після всього цього дурдому, дзвонить кредитор і питає телефон найближчого родича, хоча при цьому всьому були вказані телефони колег і друзів.
Даю телефон мами для підтвердження особистості і кредитор при цьому клянеться, що не скаже ні слова про кредит.
По факту:
Сказали мамі про кредит, дали 1/10 запрошеної суми, купа витрачених нервів і часу.
Якщо зразу не плануєте давати гроші — навіщо мучити людей?
Нікому не раджу.
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написать комментарий
Некомпетентность
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — код організації та номер телефону.
Дякуємо!
Комментарии (1)
не выдают доллары США с ощадного депозита
оформила новую заявку уже на 16 января, но не тут то было. Перезвонили теперь из Славянского отделения и сказали, что денег на 16 опять не будет, а когда будут неизвестно вообще, может в конце месяца и предложили сьездить в Харьков самому за деньгами. Через время перезвонил сотрудник КЦ и сказал, что рекомендует заказывать деньги за 5 дней. Я ответил, что не против, но мне не обещают деньги в принципе ни через 5 дней ни через больший период времени. В Таскомбанке отсутствует обратная связь не только с клиентом, но и между подразделениями(отделение и КЦ). Свои проблемы перекладывают на плечи клиентов.
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу та вирішення ситуації, що виникла.
Комментарии (1)
Украли 10 грн
Утримання комісійної винагороди за підключення послуги GSM-banking КР №xxx (Гончар Олексій) згідно з договором №002/5820565-VP від 11.01.2019 та тарифів банку. Без ПДВ.
Уточнив у менеджера что это такое она сказала что я не отключил СМС-ки (но я говорил изначально все мне отключить) самое интересное что я за год ни одной смс не получил. Вот так вот по чучуть обманывают
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Мама в декрете
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Финмониторинг вакансия - Головний спеціаліст відділу контролю ідентифікації.
Жаль что в Банке коррупция… Назначили на 14.11. перенесли на 15.11. потом София Биляк назначила на 9.12. перенесла на 10.12. потом на 11.12. София уже намекала как могла. Я просто принципиально не хотел так «устраиваться» на работу в такое направление как Финмониторинг которое должно бороться с «контрой» и защищать Банк! Интересных сотрудников вы себе набрали, а кто и как через Марину Шевченко устроился на другое направление финмониторинга — Валютный контроль?
Ездил на вакансию финмониторинг в Таскомбанк. Дегтяревская 4-А, 6 этаж. София Биляк, обещает по телефону собеседование с Руководителем Департамента финансового мониторинга Галиной Коцюбийчук, на Петлюра 30, метро Вокзальная. София ранее говорила, и я знал что в Банке проверки НБУ, по-этому собеседование постоянно откладывали. По факту обманула собеседование НЕ с Руководителем. По приезду в день Х cо мной общаются два Менеджера молодые женщины по подбору персонала София и Марина Шевченко. Думаю ладно, попал на первичное собеседование как студент. :) На самом собеседовании София даже не может назвать зарплату сотрудника банка в этом направлении. Её слова — Мы не можем вам предложить зарплату сотрудника которые работают у нас 2-3 года. По отношению к ним это будет не справедливо. Так это всем понятно, что если зарплата не указанна в объявлении — новому сотруднику не предложат справедливую зарплату (которая указанна в объявлении), предложат меньше. Но ваш HR София, вообще не может ничего предложить, зачем тогда приглашать на собеседование, если зарплата не озвучена, это предмет «супер секрета»? (Хотя в самом первом интервью по телефону она её сказала, видимо забыла) В чем тогда её справедливость, по отношению ко мне — просто молчать? Наемный сотрудник продает время своей жизни, он должен знать цену, сумму которую ему предлагают? Для понимания вообще — согласен он себя предложить за эти деньги, или нет? Как мне понять что я хочу работать конкретно в этом Банке? Как вообще в жизни можно что либо продать, или купить, если ты не знаешь цену товара? Как сам Банк продает эту вакансию будущему сотруднику, кандидату? Тем более ты работаешь в таком важном для банка направлении, как финмониторинг. Вы так София только мошенников понабираете которые при увольнении, работая у вас последнюю неделю, дни, оставят вам «хвосты». Где-то не досмотрят, специально сделают Банку проблемы. Нельзя в шкуру лоха, одеть не лоха. Также искать Специалиста без цены. Уважаемое Руководство Банка. Проведите пожалуйста беседу со своим HRом, чтобы он компетентно предлагал-продавал вакансию Банка – рассказала условия труда, график, зарплату. Тогда пазл сложится в картинку которую можно будет увидеть. Я всё понимаю — Банк решает подходит кандидат на эту должность, или нет? Сотрудник тоже должен решить для себя подходит работодатель ему, или нет? Если в вашем понимании зарплата по итогам собеседования, собеседование прошло, где итог? Нормальные компании они не стесняются показать тот уровень дохода-зарплату которая будет ожидать человека. Как правило, это не самый важный вопрос — у нас такая зарплата после вычита налога такая, всё. Человек только в комфортных условиях может максимально раскрыться, работать долго и продуктивно на результат и вообще быть довольным собой и работой.
Дякуємо Вам за відгук!
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації.
Комментарии (4)
Обслуговування
Дякуємо Вам за відгук!
Написать комментарий
Pudra Card для всіх!
Я є клієнтом Вашого банку вже не перший рік. Користуюсь кредитно картою Велика П'ятірка, та маю декілька відкритих депозитів. Почитав на сайті про кредитну карту Pudra. Зацікавив цей продукт хорошим набором підвищеного кеш-беку на досить потрібні категорії, але коли почав конкретніше взнавати про умови, то з'ясувалось, що я її отримати не зможу, тому що, бачите, стать в мене не та. Це що за неподобство? На лице відверта та неприхована дискримінація за ознакою статі і відповідно порушення Закону України про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Це ж готовий судовий позов. Якщо Ви вже зробили щось таке для жінок, то зробіть і аналог для чоловіків зі схожим набором (велика п'ятірка не рахується, оскільки її можуть отримати всі і там немає тих категорій з таким кеш-беком як в пудрі). Можливо це когось здивує, але мені так само потрібні ліки, шампунь, мило, дезодорант, одеколон, взуття та одяг. А ще краще зробіть велику п'ятірку дійсно ВЕЛИКОЮ — об'єднайте можливості обох карт в одну і буде всім щастя!
P.S. А поки будете розмірковувати як зробити краще, дайте добро на отримання Пудри всім охочим.
Банк відреагував досить швидко. Через два дні прийшла відповідь з варіантом вирішення проблеми. Запропонували оформити не іменну карту Pudra як додаткову до власної кредитки Велика п'ятірка. Тобто один кредитний ліміт на дві карти.
Тепер з двома картами в мене кешбек: Супермаркети, АЗС — 2%, одяг та взуття — 5%, аптеки, косметика, і якесь б’юті – 3%, будь-які інші транзакції, в тому числі онлайн (поповнення мобільного, оплата інтернет…) — 1%. Причому всі відсотки вказані «чистими», тобто вже після сплати усіх податків. Єдиний недолік, якщо це так можна назвати, за додаткову карту доведеться заплатити 200 грн. Це дещо порушило мій принцип безкомісійності, але…
Дякуємо Вам за відгук!
Ваше звернення зафіксоване, як побажання до роботи Банку.
Написать комментарий
Відношення до клієнтів просто жахливе
Я стою в шоці… мене просто випровадили з відділення!!! На такий наплив людей, має працювати більше кас, а не одна!
Тому після цього, Шановні Таскомбанк, я до Вас не заходила і більше не зайду.
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Написать комментарий
Второй блин и тоже комом
Пришёл чуть раньше и дождался, когда освободится оператор. Подхожу к столику, но мне снова указывают на очередь. Я напоминаю, что мне назначили время встречи. Ответ — ждите очередь. Звоню на горячую линию, но там начали мямлить, что следует подождать, когда освободится оператор, то есть в порядке живой очереди.
Вопрос — зачем назначать время встречи, если отправите в очередь?
Я понимаю, что банку до лампочки чьё-то время, но не до такой же степени!
Дякуємо Вам за відгук!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Будемо роботи все можливе для поліпшення роботи даного відділення та Банку в цілому.
Комментарии (1)
не как не закроют счет.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Комментарии (2)