Це просто хамство і жах

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Melnychuk 3 августа 2020, 20:36
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 17
Два тижні тому на мобільний телефон банк прислав смс, що в мене і моєї мами ( а їй майже 70 років) закінчується термін дії депозитних карток, і потрібно перезамовити перевипуск нових. Вроді б то нічого складного, але це потрібно було за словами працівників зробити особисто у відділенні ( а це в період карантину), або через персональний кабінет (це точно зробить бабуся в 70 років). Ну якось з горем напополам ми ті картки позамовляли, хоча в інших банках таких вимог не виставляють, і фахівці самі організовують роботу, що було краще клієнтам. Але це не стосується працівників, мабуть, тільки Таскомбанку. Саме головне розпочалося сьогодні, коли я взяв паспорти свій і мами, відпросився з роботи і поїхав отримувати нові злощасні картки. Маючи на руках старі картки і паспорти я попросився до керуючої відділенням ( величати її Олена і вона керуюча відділенням в м. Луцьку, проспект Волі,17). Добавлю, що ми є клієнтами даного відділення років 10-15, а можливо і більше і наш менеджер і мабуть більшість працівників знають мене особисто. На моє прохання вона відмовила, мотивуючи, що і я сам, і моя мама ( а це в період карантину) повинні особисто отримувати картки в касі банку, На питання, а чому вони автоматично не продовжили термін дії на період карантину, як інформував про це НБУ вона відповіла що це її не стосується. Словом ні прохання ні вмовляння не допомогли і закінчилося це великим скандалом. Вона мені пригрозила навіть визвати поліцію, якщо я за піду — це таке відношення до клієнтів. Можливо вона забула, як потрібно спілкуватися з клієнтами згідно корпоративного стилю і за що їй платять зарплату. Я вже трошки старша людина, але піддавати загрозі своїх рідних заради вибаганок когось я не буду. Звичайно, я пообіцяв, що як тільки буде можливо, я заберу всі депозити — і слова свого я дотримаюся. Хочеться вірити, що дана ситуація — це не питання цілого банку, а лише окремих її працівників, на мою думку, лишніх для банку працівників. Сподіваюся до цього не дійде і працівники виправляться. Правда?
Таскомбанк
Ответ банка
4 августа 2020, 19:11
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.

Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.

Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Таскомбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 28.110 28.250
EUR 33.150 33.400
RUB 0.3650 0.3750
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 28.110 28.250
EUR 33.150 33.400
RUB 0.3650 0.3750
Все курсы банка
Реклама