×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Мошеннический банк
Спрашиваю у тех поддержки мои траназкции с остатком на счету, чтоб понять откуда долг, не предоставляют (Это при том что это мои транзакции моего счета). Но, якобы, видят что я не погасил долг и остаток.
Короче, взяли из ниоткуда нарисовали мне долг и теперь хотят чтоб я с ними разобрался. При этом карта в приложение даже не добавилась и при ее добавлении выскакивает ошибка.
То есть у меня появился из ниоткуда долг, при этом он по идее увеличивается, а я даже доступа к карте не имею. Цирк уехал, но клоуны остались.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити надану вами інформацію прохання вказати повністю Ваш ІПН та номер телефону, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Полный бардак
в изи попросили предоставить квитанцию о транзакции — я сам себе перевел денги — вроде из моно на изм, тоже самое тасом…
Но с тасом начался трешняк, звоню на горячую — говорят едь в отделение — паспорт и код чтобы разблокировали, менеджер тоже без понятия кто и почему заблокировал мне карту! Менеджен из Киева тоже без понятия — создали запрос типа 1−3 дня ждать! Я вообще не понимаю нахрена я ехал в отеделение — не могла ли горячая линия создать запрос? Кататься по такой жаре — опасно для здоровья!!! В Тасе работают адекватные люди?
И самый главный вопрос — почему такая серкетность? Нельзя ли предоставить инфу сразу — о причине блокировки?
И еще вишенка на торте — все карты пропали из приложения Таса! У меня 2 кредитки — и нужно знать по ним задолженность!
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Комментарии (7)
заморозили кошти
так склалось що я з початку лютого живу лише на кредитні кошти і постійно беру\гашу\беру\гашу. у мене дуже великий оборот по карті, але власних коштів фактично немає.
таскомбанк заблокував мені мої кошти котрі були на кредитну оплату і єдине рішення це пояснити джерело цих коштів. усі довідки про кредити у мене є, але приїхати на відділення у мене немає модливості, тому що я живу в місті де немає банку і працюю кожен день з ранку до ночі, аби з цього виплутатись.
попросила закрити рахунок, так потрібно лише їхати на відділення, переказати кошти на свій іниший рахунок не дають також. виходу немає. так ще до цього, картку заблокувала, взяла кредит і атм була приєднана карта з таскомбанку і вони надійшли на карту КОТРА ЗАБЛОКОВАНА. як це узагалі можливо.
будь ласка, вирішить моє питання, тому що я кожен день на великих нервах і зараз час — мій основний ресурс, тому що я кожен день лише живу на величезні відсотки.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (5)
Не дають можливість закрити рахунок
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Банком погодженно для Вас дистанційне закриття рахунку.
Для закриття рахунку просимо Вас звернутись до нашого контакт-центру.
Комментарии (2)
Обман, ужасный сервис
Был клиентом Спортбанк, исправно пополнял, платил и оставался в льготном периоде. Карту использовал для оплат в терминалах, был активным пользователем. После перевода в таскомбанк, продолжил пользоватька картой, хоть и был крайне удивлён скудности функционала мобильного приложения, возможно ответственный за эту сферу отдел банка считает что все до сих пор ходят с кнопочными телефонами и в адекватном, информативном и функциональном мобильном приложении нет смысла.
В июне 2024 года внёс указанную в приложении сумму для погашения льготного периода, последний платёж был зачислен на карту 30.06.2024 в 00.24 (зафиксированно в приложении) в силу отсутстивя света и связи, при просмотре в приложении около 12.00 (30.06.2024) было указано что льгоный период погашен и платить ничего не нужно. На карте оставалсь сумма в несколько тысяч, которую использовал для своих нужд уже в июле как обычно. 10.07.2024 пополнил на карту 2100 грн и их тут же списали указав что это проценты, о которых я не был осведомлён ни в приложении ни иным способом, в выписке за преиод в два месяца эти проценты тоже не указаны, позвонив на горячую линию мне сказали что я внес средства не в льготный период и за это мне насчитали процент и назвали сумму более 5 тысяч гривен!!! После недолгого диалога и моих аргументов оператор в срочном порядке закончила разговор и сказал что отправила заявку. Её неуверенные ответы и то как она начала суетится, не вызвали у меня доверия.
11.07.2024 в 7 утра обратился в онлайн чат, оператор Денис на те же вопросы ответил что время зачисления средсв 72 часа (так понимаю оборудование времен нулевых) и мне нужно было внести средства 25.06.2024, при том что в приложении указано 30.06.2024, у спортбанка было указано обычно 25 число текущего месяца и я без проблем оплачивал остаток в последний день и не испытывал трудностей. На вопрос где я могу сверять свой баналс и даты, оператор ответил что в приложении (с которым и сверял) и там не было никакой информации о просрочке и процентах, меня как клиента ввели в заблуждение. Далее оператор не давал адекватных ответов, просто повторял одно и тоже.
Далее 11.06.2024 около 8.00 позвонил на горячую линию и оператор Максим на те же вопросы по его словам сверил по базе (с чем сверяли предыдущие операторы мне теперь не ясно) ответил что мой платёж был засчитан 30.06.2024 и я оставался в льготном периоде!!! Якобы произошла ошибка, будет отправлен запрос и меня перерассчитают в течении 4 банковских дней, на вопрос в мою ли пользу данная ситуация, ответил положительно, я со спокойной душой продолжил заниматься своими делами.
Спустя время поступил звонок от сотрудницы банка по моему запросу, которая ссылаясь на проценты сказала что я не погасил задолженность в льготный период (предыщий оператор тоже получается обамнул?!) и озвучила сумму в 1700 грн которую я не внёс (ибо и не знал о ней), на вопрос где я могу увидеть эти проценты (не говоря уже о том чтоб узнать за что) сказала что оставит пожелание отделу разработки, чтоб данная функция стала доступной, что крайне воодушевляет…
Подитожив получается что банк насчитывает проценты о которых не уведомляет и не предоставляет клиенту возможность их увидеть, а потом накладывает штрафы, сотрудники банка дают разную информацию либо имеют разные источники. С моей стороны не было отказа платить, меня попросту не уведомилии в приложении, на которое ссылаись операторы тоже данная информация отсутствует. В 2024 году мне нужно каждый раз ходить в банк или ждать ответа по 20 минут на горячей линии чтоб понять сколько мне платить, слушать разную информацию от сотрудников о том что я то должен, то нет? В обязанности банка входит уведомлять клиентов об их трензакциях, задолженностях и платежах. Я рассчитывал что банк своми сервисами и обсуживанием за которое мы и платим, облегчит управление и мониоринг финансов. Это точно можно назвать банком?
С таким же успехом могу сказать банк должен мне процент за моральный ущерб от предоставленных услуг, который я не озучил и не уведомил. А также предоставить калькулятор (или счёты деревянные судя по подходу), блокнотик, ручку, да и вообще мне всё надо сидеть и самому считать и записывать держать в уме.
Крайне не рекомендую данную организацию, своих подопечных и знакомых оповестил о данной ситуации и в ближайшее время клиентов явно поубавится.
Всем пользователям рекомендую отказаться от услуг данного банка, есть множество других с более комфортными, адекватными и информативными сервисами. Какой резон обогощать этих дармоедов, если они не хотят работать нормально, скорее закроются и найдут место где будут приносить максимальную пользу обществу
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Жахливий банк
Закінчився депозит, який мені відавати зібрались 3 місяці. Бо інакше комісія! Яка до чорта комісія на зняття на строковому депозиті!!! Це пекло
Втрата купи часу, нервів, ще й оператор як ліниве не може нічого ні пояснити нормально ні зробити! Фінмону впадло прибрати на півгодини помітку шахрай зоб я сама переказала свої ВЛАСНІ кошти, які банк напевне вирішив забрати собі.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Ваше питання було вирішено – кошти видані з Вашого рахунку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Комментарии (4)
Отказали в открытии депозита.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення банку.
Комментарии (1)
Ужаснейший банк, глючное приложение, крадут на комиссии
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Kartka_Success_Credit_01042024.pdf
Розділ 4. Безготівкові перекази коштів з поточних рахунків. 4.1. Переказ коштів з поточного рахунку за рахунок власних коштів: 4.1.1. Переказ з картки з використанням сервісів р2р (в т.ч. через через систему ТАS2U) — 10-ть разів на календарний місяць — безкоштовно, далі — 2 % + 5 грн.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей.
Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Додатково викладена Вами інформація передана до відповідного підрозділу банку для аналізу ситуації – по результату розгляду додатково проінформуємо Вас в особисті повідомлення.
Комментарии (4)
Востановление доступа к приложению
Повідомляємо, що відновити доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість виключно, зателефонувавши до контакт-центру.
Зателефонувати до контакт-центру банку є можливість наступним чином:
— 0 800 503 580 (безкоштовно на території України);
— 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
— Через бізнес-чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку» або в сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Дійсно, можливо при Вашому зверненні не було вільних операторів, що пов’язано з підвищеним навантаженням.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ви можете звернутись повторно в будь-який зручний час, ми працюємо цілодобово.
Написать комментарий
Незрозумілі комісії
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами Таскомбанку.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
В той же час, звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Під зарахуванням цільових коштів мається на увазі зарахування на рахунок: коштів, що надійшли від організації-роботодавця (заробітна плата, аванси, лікарняні, відпускні, відрядження) відповідно до умов Договору з АТ «ТАСКОМБАНК»; суми вкладу з депозитних рахунків, які відкрито у АТ «ТАСКОМБАНК» та відсотків за ними; коштів ФГВФО, виплачених АТ «ТАСКОМБАНК», як банком-агентом; валютообмін через систему TAS2U та т.п.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма до 3% за розрахунки як кредитними так і власними коштами;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Комментарии (7)
недостоверные данные по процентам вклада в приложении
Відповідно до типової форми Універсального договору банківського вкладу для фізичних осіб, Розділ 1 пункт 1.3. — по закінченні (в останній день) строку залучення вкладу, строк вкладу продовжується кожного разу на той самий строк та на умовах, встановлених Банком.
При цьому процентна ставка встановлюється в розмірі, що буде діяти в Банку у перший робочий день нового строку вкладу.
У випадку, якщо вкладник має намір отримати вклад та не розміщувати депозит на новий строк, вкладнику необхідно звернутися до відділення Банку, не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні до закінчення строку залучення вкладу, або зателефонувати до Контакт-центру Банку, або зняти ознаку автопролонгації в системах дистанційного обслуговування.
Ознайомитись з інформацією можливо на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/ ) в розділі «Тобі» — «Депозити» — «Завантаження» або за посиланням — https://tascombank.ua/files/01032023-TF_dogovoru_vklad__Strokovyi.pdf
Звертаємо Вашу увагу, що надбавка за автоматичне продовження вкладу на аналогічний термін в національній та іноземній валютах не передбачена.
Додатково інформуємо, що до 30.06.2024р. в ТАСКОМБАНК діє акція «Твої гроші – твої правила».
Умови розміщення:
• виплата % в кінці строку/щомісячно;
• строк 3,6,9 та 12 місяців;
• мін. сума вкладу від 1 000 грн;
• без можливості поповнення та дострокового розірвання.
Акційна ставка 15,5% для всіх строків.
Оформлення: при зверненні до відділення.
Пропозиція діє для нових клієнтів, або клієнтів, у яких протягом останніх 30-ти календарних днів відсутні строкові вклади в ТАСКОМБАНКУ, або для діючих вкладників, які оформлюють новий депозит та у яких протягом останніх 30 днів до дати оформлення нового вкладу не зменшувалася сума залишків на діючих строкових вкладах в ТАСКОМБАНКУ.
Також при розміщенні депозитного вкладу через систему інтернет-банкінгу TAS2U терміном на 3 та 6 місяців в гривні передбачено бонус +1% до діючої ставки.
Бонус діє для депозитів без дострокового розірвання, з можливістю поповнення та без.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написать комментарий
Нема функції щоб керувати кредитним лімітом
А як списувати з карти гроші то функція доступна.
І ніхто не телефонує.
Дійсно, подати запит на підвищення кредитного ліміту можливо, звернувшись до Контакт-центру банку або безпосередньо у відділення банку та за виконання наступних умов:
1. Карта відкрита більше, ніж 30 днів тому;
2.Не було збільшення кредитного ліміту по цій картці за останні 6 міс.;
3.Немає поточного прострочення по кредитах в ТАСКОМБАНКу та відсутній факт прострочення за останні 6 місяців.
Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного клієнта індивідуально!
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей.
Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Додатково викладена Вами інформація передана до відповідного підрозділу банку та зафіксована, як побажання до роботи інтернет-банкінгу TAS2U.
Списання по рахунку здійснюються банком виключно, якщо передбачені тарифами пакету послуг в якому обслуговується карта.
Для того, щоб більш детально перевірити інформацію – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, дату та суму списання в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Банк для мошенников
Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
Контакти IziBank:
· 0800 605 005.
· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
· Telegram [@izibank_bot].
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Комментарии (2)
Таскомбанк порушує закон при здійсненні фінмоніторингу. Служба підтримки вводить в оману. Це ганьба для такого великого банку.
Разом з ІЗІбанком заблкували у мене рахунки 30 травня і не розблокували 1 червня. Згідно статті 23 закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» у банка як первинної установи фінмоніторингу є два дні на призупинення рахунків. Але Таскомбанк і ІЗІбанк не розблокували мої рахунки 1 червня.
Блокування рахунків це нетривіальна ситуація, у багатьох людей такого ніколи не траплялося в житті, особливо, якщо є якісь солідні суми на рахунку. Але служба підтримки цих банк абсолютно недієздатна, некомпетентна і просто вводить в оману, створюючи ситуації штучної заборгованості чи інших платежів, і переривають спілкування «фразами розмова набула циклічності», а могли би виділити окремого менеджера для процесу призупинення, який би проконсультував, як краще це зробити — коли відкривають рахунки, оформлюють картки чи пакети, то є співробітник банку, який все пояснює і пропонує, як краще. А коли банк закриває рахунки, то вважає, що може потужно харкнути і стягнути величезну 20% комісію за переказ коштів, який в іншому випадку відбувається без комісій.
Це ганебно в вищому ступені для такого великого банку, по простому ДНО.
Звертаємо увагу, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Термін розгляду запиту залежить від наданих Клієнтом документів, що підтверджують джерела походження коштів.
Дійсно, клієнтам, що мають відкриті активні рахунки (картки) в рамках проекту izibank, до яких було застосовано правило припинення ділових відносин за ініціативи Банку за вимогами статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення буде застосовуватись комісія за отримання готівки/безготівковий перерахунок коштів за рахунок власних коштів в касах відділень АТ «ТАСКОМБАНК».
Комісія становитиме 20%, максимально 10 000 грн від суми балансу на кожному рахунку після погашення кредитних зобов’язань.
Комментарии (6)
Дно банк!
З 26.05 не можу відкрити картковий рахунок в банку, мабудь банку клиенти не потрібні)
Добре що хоть депозит не поклав в цей банк)
Служба підтримки дно (
Персонал не компетентний
Хотів залишити звернення (в службі підтримки)більше часу не могли зареєструвати) а після 18:00 повідомили що все на сьогодні реєстрація закінчена)
Зверніться в понеділок після 9:00)
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для закриття рахунку просимо Вас звернутись до нашого контакт-центру.
Написать комментарий
Підтримка не відповідає майже 2 тижня
Приносимо вибачення за очікування.
Інформуємо, що Ваше звернення перебуває в роботі відповідного підрозділу Банку, необхідний додатковий час для вирішення питання.
Відповідь буде відправлено найближчим часом.
Написать комментарий
Відсутність реальної допомоги від підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації
Банк як офіційний дистрибутор НБУ здійснює офіційний продаж нумізматичної продукції. Придбати монети та банкноти можна двома способами — вистоявши довгу живу чергу, або клієнтам банку надана привілегія замовити продукцію НБУ через сайт банку, а потім викупити її у відділенні. Виім я стикнулась з ситуацією, коли монету я замовила, а касир банку відмовилась мені її продавати, мотивуючи, що в моєму замовленні такої монети немає. Власне кажучи ось подробиці цієї ситуації:
9.04.2024 я на сайті coins.tascombank.ua оформила замовлення № 12264 яке містило 2 нейзильберові монети НБУ «Кохання» і «Захисниці» — обидві в сувенірному пакованні. 14 квітні при намагані викупити це замовлення касир Запорізького відділення по вул. Піденноукраїнській повідомила, що в данному замовленні за її даними присутня лише 1 монета «Кохання», а монети «Захисниці» немає. Звичайно касир не може продати ту монету, якої, як видає їй система, у замовлені немає, а тому запропонувала мені звернутись на гарячу лінію для владнання проблемного питання з ними. Розуміючи, що це нормальна ситуація — гаряча лінія для того і існує щоб допомагати клієнту з проблемними питаннями я одразу зателефонувала по номеру 0800503580. Втім гаряча лінія теж не всесильна, вирішиит питання самостійно одразу не могла, а тому на моє звернення було оформлено заявку, яку мала розглянути відповідна служба банку. Наступного дня — тобто 15.04.2024 відповідна служба мені зателефонувала і попросила зробити скрін замовлення, де було б видно наявність у замовленні обох монет. В той же день я все зробила як просили — скрін надіслано у вайбер і оператора я попросила приєднати до моєї заявки (назвала ПІБ), що знаходиться на розгляді. Далі я почала чекати на розгляд моєї заявки по суті, сподіваючись на зворотній зв’язок. Час спливав але ніхто нічого не повідомляв. Розуміючи, що щось з підтримкою Таскомбанку не те — я 2 травня 2024 зателефонувала підтримці з проханням повідомити стан розгляду заявки і, виявляється, що підтримка вважає, що я нічого їм по вайберу не надіслала, а тому заявка так і висить як не виконана з моєї вини. Прохання подивитись у вайбері та знайти там скрін від 15 квітня ні до чого не привели — відповіли: «Скріну нема!». Ну гаразд, але ж можна надіслати скрін знов — він то в наявності. Відповідь підтримки: «так, можна, надсилайте, попрохайте приєднати до заявки 2433457». На уточнююче питання — чи отримає я якийсь зворотній зв’язок по результатам розгляду — відповіли: «Так, звичайно — вам зателефонують». У той же день скрін мною направлено повторно, звичайно я попрохала доєднати скрін до замовлення 2433457 озвучено і… знов чекання. Ну не вважаю я, що банк може обманути і проігнорувати мою заявку та обіцянку зателефонувати… Втім учора — тобто 29 травня 2024 року, терпець таки увірвався і я знову зателефонувала в підтримку з проханням повідомити стан розгляду заявки. І… мені повідомили, що моя заявка була розглянута ще в той день коли я направила скрін. Ну і визнали, що мені дійсно не зателефонували, хоча і обіцяли. Але саме цікаве — це навіть не результат розгляду заявки, а він такий «фахівці Таскомбанку, розглянувши заявку дійшли висновку що по замовленню відбувся „технічний збій“ внаслідок чого монета „Захисниці“ у сувенірному пакованні не потрапила до замовлення, хоча і з незрозумілою причини продовжила відображатись у замовленні клієнта у його персональному кабінеті» (до речі вона відображається там і наразі). Саме цікаве це те що підтримка Таскомбанку порекомендувала мені вдіяти — мені запропонували замовити вказану монету повторно… коли вона буде знову запропонована на продаж. А на моє заперечення що вказана монета навряд чи колись буде продатаватись Таскомбанком — відповіли, що то не наша проблема — ми заявку розглянули. І ось тут у мене виникають справедливі питання. По перше — що для того щоб зробити висновок, що стався «технічний» збій не треба було двічі просити скріни, де монета дійсно була. І що такий «збій» трапився розуміла я саме і по суті те саме мені повідомила касир ще 14 квітня. Навіщо було тягнути кота за хвіст — імітуючи бурхливу діяльність? По друге, я як клієнт, якому вдалось замовити монету але не вдалось її викупити, звертаючись до служби підтримки банку розраховувала отримати не висновок про технічний збій, а пропозиції з боку банку як врегулювати таку ситуацію. Не рекомендацію замовити монетку повторно в умовах тоді коли банк її на продаж запропонує наступного разу — НІКОЛИ!!! При цьому я як адекватна людина, розумію, що данних монет може в банку банально не лишитись (хоча зазвичай дистрибутори залишають певну кількість монет — «про запас»), втім банк якому цікава лояльність клієнта ну як варіант міг запропонувати викупити мені якусь іншу монету. Адже НБУ щомісячно випускає 1−3 нові монетки, а Таскомбанк частину своєї квоти реалізовує через замовлення клієнтів, а частину пускає у вільний продаж. Тобто без проблем клієнту можна було б запропонувати придбати іншу монетку (з тих що призначені для вільного продажу), що вийшла пізніше, але ще в Запоріжжі Таскомбанком не продавались — наприклад «Чорний лелека» (у сувенірному паковані чи без нього), або якусь іншу. Звісно я не чекаю якогось безкоштовного соррі-бонусу від банку в ситуації, яка виникла через недолуге програмне забезпечення саме банку — я готова за власні кошти викупити якусь іншу монету — по справедливій ціні банку. Втім в головах фахівців Таскомбанку, які розглядали мою заявку жодних ідей з цього приводу чомусь не виникло. Ну і третє — ну ось не можу зрозуміти що це за служба підтримки у банку така? Заявки створюють, обіцяють розглянути і навіть іноді розглядають — але чому клієнти не інформуються про результати розгляду — ну не можу я цього зрозуміти. На що тут сподівання? Що клієнт забуде? Так може і тех-збою не було, а просто мою монетку забрала якась інша людина? (останнє питання риторичне). Хочу почути позицію банку з вказаного приводу, включаючи які заходи впливу планується застосувати до осіб що розглядали згадану заявку, забуваючи мене поінформувати про цей самий розгляд. Якщо представнику банку буде потрібна будь-яка додаткова інформація — надам без проблем — усі скріни в наявності.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
Комментарии (2)
Дуже дивна поведінка служби підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.
Комментарии (2)
Закрили рахунок гроші не вернули!
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Шахраї , кинули на гроші
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Написать комментарий