Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.45 |
| USD | 42.05 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Не возвращают деньги
Комментарии (1)
Блокування коштів.
Комментарии (1)
Куди глянь всюди тебе хочуть надурити
Дякуємо за зворотний зв’язок. Звертаємо увагу, що курс валют, який відображається в додатку, призначений для купівлі іноземної валюти дистанційно. А при здійсненні розрахунків картою, застосовується крос-курс банку, який встановлюється на основі ринкових курсів. Це різні за призначенням курси, й відповідно їхнє значення може відрізнятися. До того, ж вони можуть змінюватися впродовж доби, в залежності від зміни курсу НБУ.
Щодо комісії за переказ коштів, то при здійсненні переказів через мобільний застосунок TAS2U, відображається лише комісія самого сервісу. Якщо за тарифами карти буде передбачена комісія за здійснення даної операції, то вона відобразиться по рахунку. За деталями щодо тарифів вашої карти зверніться, будь ласка, до контакт-центру за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Написать комментарий
Ваші гроші - заручники банку
На кредитки окрім зарплатні та переказів власних коштів, що закривали використаний кредитний ліміт, інших ніколи не було, тим більше від сторонніх людей.
Хочемо звернути вашу увагу, що izibank працює на ліцензії ТАСКОМБАНК.
Відповідно при виконанні постанови НБУ та встановлення блокувань по рахункам, обмеження будуть розповсюджуватися й на рахунки відкриті в ТАСКОМБАНК.
Рекомендуємо вам звернутися до лінії підтримки izibank, для зняття обмеження, з нашого боку це зробити, можливості не має.
Якщо у вас виникнуть питання по продуктам ТАСКОМБАНК, будемо радв допомогти за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Комментарии (2)
Вводять в оману
При здійсненні переказів через мобільний застосунок TAS2U, відображається лише комісія самого сервісу. Якщо за тарифами карти буде передбачена комісія за здійснення даної операції, то вона відобразиться по рахунку. За деталями щодо тарифів вашої карти зверніться, будь ласка, до контакт-центру за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Комментарии (2)
Самый ужасный банк
Отвратительный банк. Заблокировали мне карту в конце августа, 30 я перевел туда 7600 случайно, позвонил, сказал верните деньги на карту плевать, сказали только в отделении, но можно дать документы и подождать разблокировки, дал какие требовали, сказали ждать. Ждал 2−3 недели, начал звонить, они создавали какие то заявка, от которых толку было 0, мне ни разу никто не перезвонил по этим заявкам! Я записывал все разговоры, 16.10 мне подтвердили что это последний 45й день, больше они тянуть не могут, но это было в 19:30 и он не знает ответа, и со мной свяжутся завтра. Само собой никто не связался, я сам позвонил в 15:00, на что мне ответили что банк отказывается сотрудничать, чтобы получить средства обратно — в отделение!!! Это я и так знал полтора месяца назад!!! Например Абанк, в абсолютно такой же ситуации, вернул деньги за 3−4 суток на другую карту, мне им не пришлось звонить писать особо, только один раз, не пришлось ни куда ехать. А этот банк пустышка, аферисты. Несколько моих друзей сняли все средства и удалили это приложение, чего желаю каждому клиенту таскомбанка, это будет их верное решение.
3.8 оценка накручена, почитав комментарии видно что они сами их себе пишут, реальная оценка максимум 1.5
У вашому випадку банк прийняв рішення про припинення ділових відносин згідно зі статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…». Ви отримаєте офіційне письмове повідомлення з цього приводу.
Щоб отримати кошти, які залишились на рахунку, вам потрібно звернутися до будь-якого відділення банку та подати заяву на перерахування на будь який ваш рахунок іншого банку. Якщо ви не маєте змоги зробити це особисто, подати заяву може ваша довірена особа за наявності нотаріально посвідченої довіреності.
Якщо у вас залишились додаткові запитання — будь ласка, зверніться до контакт-центру за номерами: 📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Комментарии (2)
все окей
Комментарии (1)
Хамство
Перепрошуємо за емоційне навантаження, яке спричинив цей дзвінок. Щоб ми могли розібратись у ситуації більш детально, просимо надіслати ваші ПІБ, номер телефону, а також, якщо можливо, додаткову інформацію (дату, час дзвінка, з якого номера телефонували) в особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Написать комментарий
Неправомерное списание средств
Несанкціонований овердрафт виник через те, що операції з купівлі від 01.10 фактично були проведені 03.10, а 02.10 ви здійснили переказ коштів, який пройшов по клірингу в той самий день. Таким чином, на момент переказу система бачила на балансі доступні власні кошти, хоча частина з них була вже зарезервована під раніше ініційовані операції.
Наразі несанкціонований овердрафт відсутній. Якщо потрібна деталізація по кожній операції — рекомендуємо звернутися до контакт-центру:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Дякуємо за звернення.
Комментарии (1)
Два раза списали проценты по кредитной карте
Першого числа платіж був лише розрахований, але не списаний. Фактичне списання відбулося другого числа — частинами, кількома дрібними операціями, що могло створити враження подвійного списання.
Всі запити клієнтів опрацьовуються в порядку черги. Щойно ваше звернення буде розглянуто — вам додатково нададуть зворотний зв’язок. Також перевірити структуру операцій можна у виписці по рахунку в застосунку або звернувшись до контакт-центру:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Написать комментарий
Безпідставно заблокували рахунок ФОП
Можливо, на рахунку встановлено блокування, яке обмежує можливість проведення платежів. Для уточнення причин рекомендуємо звернутися безпосередньо до відділення банку.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за зворотний зв’язок.
Комментарии (1)
Заблокували власні кошти
Якщо ви вважаєте блокування безпідставним — рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номерами 0 800 503 580 або 044 393 25 90, щоб надати підтверджуючі документи та прискорити розгляд ситуації. Ми готові допомогти розв'язати питання якомога швидше.
Комментарии (2)
Це просто банк жахливий
Банк завжди дотримується вимог законодавства й готовий до відкритого діалогу з клієнтами.
Написать комментарий
Неадекватна оцінка ризиків при зміні кредитного ліміту до шалених 3000 грн.)))
В УБКІ після цього кредитний рейтинг значно піднявся до 564 балів з 700
УБКІ це характеризує так:
'Дуже високий
Дуже високий показник рейтингу свідчить про бездоганну кредитну репутацію позичальника, та дозволяє розраховувати на найкращі умови кредитування у будь-якого кредитора.
Середнє значення кредитного рейтингу в Україні — 411.
Рейтинг вище, ніж у 91% українців."
Ну власне після того, як я сам знизив собі ліміт, декілька днів банк телефонував (точніше це був робот від банку) де говорилось, як через додаток можна підвищити собі кредитний ліміт.
І от сьогодні знадобилось мені по цій картці підвищити ліміт до 3000 грн., Карл, до такої шаленої суми!
І приходить від банку відповідь, що мені відмовлено…
Тож я прийшов до висновку, що у банка, щось не те з бізнес-процесом оцінки ризиків при погодженні кредитного ліміту. Напевно вони сприйняли різку зміну кредитних лімітів, як негативний сигнал, в той час як насправді негативних змін, які можуть впливати на моє платоспроможність не відбулось (а ще і такої шаленої суми))).
Короче, це не додає плюсів банку, але для себе жирну галочку навпроти банку я поставив ;)
P. S. І на додачу, ще один несподіваний неприємний момент: у них є окремі тарифи на переказ з картки загалом і в їх дотатку, і якщо просто на переказах нульовий тариф, то в дотатку це скількись коштує (чи може навпаки, вже не пам’ятаю, як вони пояснювали), але при здійсненні операції додаток показує, що комісії нема, а фактично вона знімається. Влітку підтримка казала, що працюють над цією проблемою, але не впевнений, що вирішили, мені здалося, що це банком було зроблено спеціально, так би мовити не баг, а фіча.
Щодо комісії при переказах — у разі, якщо при оформленні операції в застосунку було вказано, що комісія відсутня, але вона була списана, перепрошуємо за цю ситуацію. Відомо, що в окремих випадках вона може не відображатися через технічні обмеження — дійсно, цей процес наразі на етапі вдосконалення.
Якщо виникають питання щодо конкретної транзакції чи заявки — звертайтесь до контакт-центру:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Комментарии (1)
строк розгляду заяви на закриття картки 45 днів!
Після подання заявки рахунок переходить у статус «передзакритого», тож банк не здійснює жодних донарахувань або списань зі своєї сторони.
Розуміємо, що це може викликати незручності, і дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Не советую становиться клиентом ТАСКОМБАНКа
Оказалось что с 01.07.2025 г. банк по карте «Azure card» стал начислять плату за РКО в размере 150 грн в месяц.
Я отказался платить за РКО по карте, т.к. не был своевременно проинформирован об изменении в РКО карты.
А банк начислял ежемесячно 150 грн за РКО.
Не рекомендую быть клиентом ТАСКОМБАНКа так как банк отстой.
Написал заявку на закрытие счетов в ТАСКОМБАНКе и перестаю быть клиентом банка через 45 календарных дней.
Надеюсь банк пока я жду ответа на закрытие счетов не начислит еще оплату за что-нибудь.
Банк *** .
Не советую становиться клиентом банка ТАСКОМБАНК.
Стосовно змін в тарифах банк інформував усіх клієнтів ще в травні шляхом надсилання SMS, push- або Viber-повідомлень, а також розміщував новину на офіційному сайті банку. Якщо у вас є сумніви щодо отримання повідомлення — рекомендуємо звернутися до контакт-центру для перевірки:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Додатково хочемо зауважити що згідно договору клієнти зобов'язуються самостійно слідкувати та ознайомлюватися з тарифами.
Дякуємо за зворотний зв’язок.
Написать комментарий
Миттєвий платіж
Но она не работает.
При попытке провести платеж пишет: Документ не відповідає критеріям внутрішнього контролю банку.
Скористайтеся опцією платіж за ІВАN.
Обратился и звонил оператору на горячую линию 1 сентября 2025 года.
Зареєстроване звернення за номером
2485685.
Прошло уже 4 дня.
Обещали позвонить и решить эту проблему.
Пока никто так и не позвонил.
Будет ли решен мой вопрос?
Если да, то сколько еще ждать?
Если эта функция в приложении не работает, то удалите ее тогда.
Или сделайте, чтобы работала.
Жду ответа.
Надеюсь не 3 года.
И еще вопрос- почему Национальный кэшбек не реализован в этом банке?
Також повідомлення «Документ не відповідає критеріям внутрішнього контролю банку» може з’являтися, якщо в реквізитах допущено помилку. У таких випадках рекомендуємо перевірити правильність та повноту введених даних.
Комментарии (2)
Не дают закрыть счет онлайн! При это открыл его онлайн!!!
Також за наданими вами в особисті повідомлення даними переглянули інформацію: на разі банк ініціював розірвання ділових відносин, відповідно всі ваші рахунки в банку закрито, заява клієнта для цього не потрібна. Однак, на рахунках був залишок власних коштів, для їх повернення шляхом перерахування на рахунки в інших банках необхідно написати заяву. Її можна подати лише у відділенні.
Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до контакт-центру за номерами 0 800 503 580 або 044 393 25 90.
Комментарии (4)
Жалоба
Написать комментарий
Самий жахливий банк який тільки існує
Комментарии (3)