Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Банк, який працює проти клієнтів
По-перше, коли ви заходите в нього, то не можна побачити набраний пароль. І кожного разу вагаєшся вірно набрав чи ні.
По-друге, ліміти по поточному кредиту, банк, як хоче, так встановлює. Пів року морочили голову, дайте телефон родича-знайомого в Україні для підтвердження. А те, що кращого підтвердження, ніж наявність у банку депозиту, який перевищує кредит, про це банк працівники не знають. При зміні ліміта потрібно і у відділення йти, і на гар лінію телефонувати — це правда.
По-третє, коли ви проводите транзакцію, пише, що комісія =0, але не вірте. Бо на сайті банка (!) потрібно звірити тарифи (!), а те, що відображається у застосунку — це банк до уваги не бере. Хоча банк у прийнятий спосіб має повідомляти клієнта про комісії.
В-четверте, у застосунку пишеться, що танзакція через помилку не пройшла, тому повторіть. А потім зʼясовується, що подвійне списання. Але банк тут ні при чому, це некоретно відображається у застосунку. А суми вже пройшли по рахунку.
Так само з депозитами, на гар лінії проінформували невірно, підтвердження запис розмови, але вибачте, за помилку. Ніхто помилок не усуває. За все платить клієнт. Програмісти взагалі працюють в банку?
Ви хочете погасити завчасно кредит, добре, але за це комісія без попередження, бо більше 10 транзакцій за місяць робити не можна. Читайте на сайті банка тарифи дрібненьким шрифтом, порушення держстандарту з оформлення друкованих документів.
У відділенні все просто — не подобається, звертайтеся до інших банків, чому ви отримуєте банкпослуги у нашому банку, банків багато?
Керівництво, а особливо пан Тигипко, в курсі цього «новаторського» обслуговування?
Чи це його вказівка — вводити в оману клієнтів?
Інформуємо, що пароль прихований в цілях безпеки, щоб захистити ваші дані. Код не відображається на екрані, щоб уникнути можливості його перехоплення сторонніми особами.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті карти з кредитним лімітом чи при зверненні на підвищення ліміту, спеціаліст має заповнити спеціальну анкету, згідно вимог якої потрібно вказати контактну особу.
Дійсно наразі в застосунку відображається лише комісія самого застосунку.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано:
«Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Всі актуальні тарифи розміщені на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Якщо під час проведення операцій по картці у Вас виникає помилка рекомендовано звернутись до контакт-центру банку для оперативного вирішення питання. Оператор перевірити інформацію і допоможе у вирішенні питання,
Також звертаємо Вашу увагу, що всі документи з тарифами, що розміщені на сайті мають однакове наповнення. Для зручного перегляду радимо збільшити маштаб сторінки.
Комментарии (1)
Банк застрявший в прошлом
Захотел закрыть карту, в отделении говорят, что закрыть карту невозможно из-за кредитного лимита. Он снимается через оператора и в течении недели 😂
Не дозвонился к оператору и забил. Прошло 3 месяца, залез в кредитную историю и увидел кредитный лимит. Думаю, надо закрыть, дозвонился к оператору. Оператор говорит, что нельзя закрыть карту по телефону, нельзя снять кредитный лимит по телефону. Надо ехать в отделение.
Приложение вообще мрак, чувство, что его разрабатывал студент первого курса на коленке. Хуже было только в Восток банке, но они подтянули свое качество, а вы… ребят не советую работать с банком.
Банк погрязчий в бюрократии и не квалифицированными сотрудниками. На сотрудников вопросов меньше, ибо рыба гниёт с головы.
Інформуємо, що закрити карту у Вас є можливість при зверненні до контакт-центру або до відділення банку. Якщо ви бажаєте змінити/анулювати кредитний ліміт за картою Спортбанку це можливо при зверненні до відділення або за індивідуальною заявою на електронну пошту банку info@tascombank.com.ua/
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Антиклієнтоорієнтований банк
Нема. Дзвоню через 2−3 години, бо ліміту немає. Обіцяють два три дні😆
Я за вихідні вирішила всі совї фінансові питання в іншому банку, але вони прокинулись в понеділок, і пишуть що ліміт всиновлено. Мені вже не треба, але заходжу в додаток, а ліміту то нема🤷
Дзвоню — знову те ж саме, яущо нема ліміту — значить вам не погодили.
Пишу в чат, кріплю скрін, де пишуть, що ліміт встановили. Обіцяють розібратись. Проходить ще пів дня і я вирішую не морочити собі голову і закрити карту, і тут починається найцікавіше😆 закрити в чаті не можна, треба дзвонити на гарячу лінію. Дзвоню. Закрити, кажуть, не можна по телефону, якщо карта існує менше року😆 йдіть до відділення.
Але я принципово прийду і будете ви бідні.
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком. Ваші зауваження важливі для нас, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги.
Дійсно якщо вашу карту було відкрито менше року тому, з технічних причин не має можливості закрити рахунок дистанційно та потрібно звертатись до відділення банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з тимчасовими проблемами з відображенням балансу. Це була технічна несправність, яку ми вже усунули, про що Вас було проінформовано, і зараз все має працювати без проблем.
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще. Також, звертаємо Вашу увагу, у разі повторення помилки – прохання
звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України),
в банківський чат (https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua
Комментарии (3)
Найжахливіший банк
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Таскомбанк
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Гаряча лінія Брехні
ТАС це зло, ненависть, брехня, гидота
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Комментарии (6)
Це просто п«»«»ц!
Сервісу — нуль.
Оператор в чаті — нуль. Ні відповіді, ні тим більш вирішення питання.
На жаль кредит в цьому «банку».
Сплачено увесь.
Заходжу у додаток — знову мінус.
І знову нараховано процент. На що він нарахований якщо все сплачено? Ніхто не знає, пишуть стандартну фразу «згідно договору».
Це просто повний пздц. Ніколи нічого не беріть і не відкривайте в цьому банку. Це гірше за будь що, я навіть не знаю з чим порівняти.
До того ж установа робить дуже мерзотно — зараховує платіж навмисно через 2−3 дні після оплати (при тому що оплата проходить через сайт банку, не переказом на картку), і за ці дня де сума кредиту мала б уже бути менше, нараховуєтся відсоток на ту, що була! Ай молодці!
За що ми відстоюємо, якщо свої просто дурять тільки так!
Таскбом банк — щиро бажаю вам загнутись!
Дякую за вашу думку! Нам шкода, що у вас залишилися такі враження.
Для того, щоб перевірити дану інформацію щодо заборгованості за кредитом, вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Інформуємо, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Дійсно, в TAS2U наразі відображається для погашення тільки сума, яка підпадає під дію пільгового періоду. Банк вже працює над реалізацією відображення даної інформації в додатку, проте, на жаль, станом на зараз відсутні точні терміни реалізації даного функціоналу.
Ми щиро вибачаємось за незручності, які виникають через те що в за стосунку не відображаються відсотки. Наша команда вже працює над усуненням цієї проблеми, і ми докладемо всіх зусиль, щоб все працювало бездоганно.
Комментарии (2)
Персонал за обʼявою
Ковгосп не у кращому прояві …
З. И. Хлопець звісно був послан в режим очикування …) Рахунки після цього вирішив закрити.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Осторожно! Таскомбанк занимается мошенничество!
Звертаємо Вашу увагу, що пільговий період діє до 62 днів (до останнього дня наступного місяця після використання коштів).
Пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою в торговельно-сервісній мережі та не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі за реквізитам).
За операції зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам) — відбувається нарахування процентів.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами, виключно на операції розрахунків карткою в торговельно-сервісній мережі.
Для того, аби залишатись в пільговому періоді та не сплачувати відсотки за користування кредитним коштами, слід сплачувати суму витрат на які розповсюджується дія пільгового періоду та суму витрат на які дія пільгового періоду не розповсюджується.
Дійсно, в TAS2U наразі відображається для погашення тільки сума, яка підпадає під дію пільгового періоду, про що Вас було проінформовано і під час Ваших звернень і під час наших звернень до Вас.
Банк вже працює над реалізацією відображення даної інформації в додатку, проте, нажаль, станом на зараз відсутні точні терміни реалізації даного функціоналу.
Звертаємо увагу, що після Вашого звернення, з урахуванням того, що Вам не було відомо про принцип відображення інформації в додатку, банком було прийнято рішення про списання відсотків, нарахованих за липень місяць. 30.08.2024 року нараховані та сплачені відсотки за липень були повернуті Вам на картку.
В серпні місяці по кредитній угоді була розрахована сума до погашення, яка включала в себе транзакції, які підпадають під дію пільгового періоду та транзакції, які не підпадають під дію пільгового періоду ( здійснені Вами перекази в липні місяці).
При цьому зазначаємо, що зі сторони банку 02.08.2024 року Вам було відправлено смс-повідомлення з коректною сумою для погашення, для того, щоб залишатись в пільговому періоді (враховуючі здійснені Вами зарахування 01/08 та 02/08).
Звертаємо Вашу увагу, що Вами не була погашена розрахована сума в пільговому періоді в повному розмірі до дати платежу, тому відповідно до умов кредитного договору були нараховані відсотки на використану та не погашену в повному розмірі суму.
Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
Комментарии (3)
Скрывают фамилии карт мошенников
Надану Вами інформацію ми передали до відповідного підрозділ Банку.
Також, рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Комментарии (1)
Розчарування
Зателефонувавши до банку, оператор повідомив, що через якісь P2P платежі картка вийшла з пільгового періоду. На моє запитання, які саме платежі та де я можу побачити цю інформацію у додатку, оператор не зміг дати чіткої відповіді, посилаючись на технічні проблеми. Мені порадили дзвонити і дізнаватися самостійно, хоча в додатку все показує, що грейс-період діє.
Я розчарований такою недбалістю та відсутністю прозорості у роботі банку. Вважаю, що подібні технічні проблеми та відсутність доступу до важливої інформації є неприпустимими. Планую негайно припинити користування послугами цього банку і не рекомендую його іншим.
Інформуємо, що пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою. Не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам). При здійсненні даних операцій за рахунок кредитних коштів, — нараховується комісія 4,9% та річний відсоток 54,8% річних з моменту здійснення даної операції.
Оскільки в додатку TAS2U відображається лише сума операцій за попередній місяць, на які розповсюджується дія пільгового періоду, та не враховується сума операцій, на які не діє пільговий період, проте які слід внести, щоб залишитись в пільговому періоді, відповідно до умов Вашої кредитної картки — внесеної суми дійсно могло не вистачити для погашення кредитної заборгованості.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей і наші спеціалісти вже працюють над даним функціоналом.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ми будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.
Написать комментарий
Про відкриття депозиту в Тас24
Інформуємо, що при відкритті депозиту через TAS2U необхідно обрати розділ «Депозити» — відкрити депозит – обрати депозитний вклад «Строковий».
Буде можливість обрати валюту вкладу, суму, термін розміщення депозитного вкладу, виплату відсотків ( в кінці терміну або щомісячно). При цьому буде зазначено під яку відсоткову ставку буде розміщено депозитний вклад.
Звертаємо увагу, що з 01 серпня 2024 року по 01 жовтня 2024 року впроваджується пропозиція –«Твої гроші твої правила».
Вклад:
Строковий в гривні;
виплата % в кінці строку/щомісячно;
строк 3,6,9 та 12 місяців;
мін. сума вкладу від 1 000 грн;
Акційна ставка 15,0 % річних для всіх строків.
Оформлення можливо виключно у відділенні банку.
Дійсно, є певні критерії для участі в акції, прийняти участь в акції можуть:
1) Нові клієнти;
2) Діючий клієнт банку, який на момент відкриття не має строкових вкладів, та у якого протягом останніх 30-ти календарних днів відсутні строкові вклади в Таскомбанку;
3) Діючий вкладник, який оформлює новий депозит та у якого протягом останніх 30 днів до дати оформлення нового вкладу не зменшувалася сума залишків на діючих строкових вкладах в Таскомбанку.
Комментарии (1)
Головний шахрайський банк країни
Після того як мені перенесли мою картку, вона не стала відображатися в додатку, кредитна лінія була повністю погашена перед цим у iншому банку.
Я подумав — ок, але тут раптово у мене з’явилася заборгованість, при тому, як мені розповіли в банку, заборгованість становила 1 гривню, а відсотки 79 гривень за 2 місяці. Цікава схема.
Погасити заборгованість можливості немає, тому що картка не відображається, незрозуміло навіть куди переказувати.
Звідки взялися відсотки на повністю погашеній картці теж незрозуміло, але виписку вони не надають, нібито, у неї її немає (звідки тоді знають про заборгованість).
На картку за замовчуванням накладено обмеження, які я можу зняти тільки особисто, навіть не може мій представник і вони мені пропонують проїхати 5000 км, щоб отримати можливість знову користуватися карткою.
Дивно. Відсотки з нізвідки, послугу не надають, але відсотки гребуть. Таке нахабне неприкрите шахрайство ще потрібно пошукати.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Гірший банк
Цитата з їх сторінки
«• 0,00001% річних — пільгова процентна ставка при виконанні
умов Пільгового періоду;
• 0,22% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені починаючи з 14.07.2022р. (включно)
• 0,16% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені до 14.07.2022р. (не включно);
• 0,26% в день — підвищена процентна ставка на строкову
заборгованість у разі наявності простроченої заборгованості;»
+ до цього є додатковий платіж Штраф за прострочення ОМП = 100 грн
під час воєнного стану є обмеження щодо нарахування пені та штрафів на прострочені платежі, наразі виглядає як незначні зміни у відсотках та сам штраф всього 100 грн, але варто зазначити що таким чином банк обійшов обмеження щодо заборони нарахування пені, та продовжив це робити через гнучкі ставки відсотку
Банк залишив тільки негативні емоції, після звернення до контакт центру, буде ще довго телефонувати бот щоб оцінили роботу контакт центру (наразі за 30хв отримав 8 дзвінків, на які 2 відповів дав оцінку але він продовжив телефонувати)
Є також і плюси, в контакт центрі працюють кваліфіковані співробітники що добре можуть вести комунікацію
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Таскомбанку.
Інформуємо, що банк не нараховує штрафні санкції та пеню у разі несплати по кредиту протягом періоду дії в Україні воєнного стану та у тридцяти денний строк після дня його припинення або скасування, але звертаємо Вашу увагу, що у разі несплати мінімального платежу за кредитною угодою – у Вас виникне прострочена заборгованість.
При цьому зазначаємо, що умови договору залишились незмінними, відсотки та комісії, продовжують нараховуватись, відповідно до умов договору
Щодо дзвінків від бота банку – вкажіть Ваш номер телефону для можливості здійснення перевірки наданої інформації.
Написать комментарий
Інформація на сайті ТАС24 Бізнес щодо віддаленого відкриття рахунку для ФОП без походу у відділення не відповідає дійсності
Зайшов на сайт, заповнив опитувальник, підвантажив скани необхідних документів, після чого з’явилось сповіщення, що рахунок відкрито, найблидчим часом спеціаліст зв’яжеться для активації рахунку. Протягом троьох днів зі мною ніхто так і не зв’язався. Після чого вирішив сам сходити у відділення для прискорення процесу.
У відділенні сказали, що зараз нічого онлайн вони не відкривають, а потрібно лише особисто звертатись у відділення. Не зрозуміло тоді, навіщо вводити в оману і писати на сайті абсолютно протилежну інформацію.
Далі виявилось, що моя попередня реєстрація, зроблена на сайті видає помилку і вони не можуть її активувати. Для декативації поданої раніше через сайт заявки знадобився день.
На наступний день знову пішов у відділення, щоб вже відкрити рахунок безпосередньо у відділенні. В процесі реєтрації заявки система не змогла надіслати мені код підтвердження на мобільний, що є обов’язковою процедурою при реєстрації. Звернення співпробітниці у всі внутріші банківські сервісні чати нічого не дали.
Хоча співробітниці відділення робили все можливе, щоб допомогти у вирішенні проблеми, проте, після години проведеної у відділенні, мені повідомили, що не зможуть відкрити рахунок, оскільки окрім СМС-верифікації, іншого способу (дзвінок від банку на номер телефону, Вайбер) в них немає.
Нажаль, на цьому моя співпраця з банком завершилась, так і не розпочавшись.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, наразі в банку призупинена можливість дистанційного відкриття рахунків для фізичних осіб підприємців.
Найближчим часом будуть внесені зміни на сайті Таскомбанку.
Звертаємо Вашу увагу, що протягом робочого дня у відділенні банку можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Запевняємо Вас, що під час технічних проблем наші спеціалісти роблять все можливе для максимально швидкого відновлення роботи програми та надання якісного обслуговування.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу, приносимо вибачення за спричинені незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.
Комментарии (1)
Комісія за повернення депозиту
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Таскомбанку.
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти виплачуються на картковий рахунок.
Дійсно, отримання коштів в касі банку здійснюється відповідно до тарифів пакету послуг в якому обслуговується карта.
Відповідно до тарифів карток «success credit» / «success debit» плата за отримання готівки за рахунок власних коштів в касі Таскомбанку: до 50 000 грн на місяць не тарифікується, далі – 2% за кожне зняття.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Kartka_Sucsess_Debit_01-04-2024.pdf
Можемо запропонувати відкрити дебетову карту Таскомбанку пакет послуг «Платівка» (картка Azure Card).
Отримання готівки в банкоматі будь-якого банку або касі Таскомбанку на території України здійснюється без комісії.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Plat_vka_z_01.04.2024.pdf
Відкрити карту можливо самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U, в розділі «Карти» — нова карта – відкрити віртуальну карту або, звернувшись безпосередньо у відділення банку з паспортом та ІПН.
Написать комментарий
Не банк , а жалюгідна подоба
— Сервісу 0
— Регламенту ніякого немає
Блокнули рахунок без жодного повідомлення і без жодних запитів до мене. Чистої води маніпулятивний підхід до клієнта. Я сам повинен здогадуватись що робити, писати, дзвонити, бо виглядало блокування як проста помилка при вході в додаток, ніякої додаткової інформації. Жива підтримка не сприяє у вирішенні питання, потрібно або йти у відділення, що є неможливим у моему випадку, або писати на електронну пошту. Відповіді на лист немає вже 4 дні, більше того немає взагалі ніякої реакції. Підтримка каже очікуйте, завтра, після завтра, рік або два. Не раджу цю контору, ви для них ніхто.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Звертаємо увагу, що Ваш запит надійшов на електронну адресу банку та прийнятий на розгляд.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
Комментарии (2)
Клиентский сервис банка неудовлетворительный
— не понятное мобильное приложение
— ни в мобильном приложении, ни в веб версии не отображается сумма процента начисленного за использование кредитного лимита
— о задолженности узнаешь из смс сообщения и в смс говорится погашать кредит, через их сайт почему то
— долгое зачисление платежей
— долгое обновление информации в мобильном приложении — через сайт пишет, что кредит погашен, в приложении, что еще нет (через сервис справка)
приложение спортбанка было намного удобнее и понятнее, продолжать пользоваться этим банком не планирую
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, в TAS2U відображається тільки сума використаного кредитного ліміту без нарахованих річних відсотків за користування.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей.
Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Написать комментарий
Заблокировали счет
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Просто треш
У липні закинув 48000 грн з копійками.
Закрив кредит + обов’язковий платіж. Стало рівно 50000 грн. Тобто все, нічого не винен.
І сьогодні, третього серпня, прийшло повідомлення, шо нараховані відсотки у серпні. За що? Кредит був закритий повністю у липні. Без просрочок. Повне розчарування у банку. Не рекомендую нікому.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Комментарии (1)