Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.3 |
USD | 41.2 | 41.9 |
Все курсы банка |
Звернення до банку
Звернулася до банку, у мене запитали подробиці ситуації і повідомили, що зі мною зв’яжуться протягом 14 календарних днів. Я уточнила чи є ймовірність того, що мені повернуть кошти. Оператор відповіла ствердно «Звісно!».Минуло 7… тиша… Я подзвонила нагадати про себе. Інший оператор повідомив, що ще в роботі звернення. Я переуточнила про термін 14 кал.днів.і сказала, що ще залишилося 7 кал.днів. Розмову завершили на тому, що протягом останніх 7 кал.днів зі мною зв’яжуться для вирішення питання.
Закінчувався 14 день очікування і подзвонила втретє. І тут мене чекала несподіванка. Оператор повідомляє, що звернення моє перебуває в роботі. Я запитала який строк? Оскільки обіцяні 14 кал.днів минають? Мені не хотіли давати відповідь. Після того, як я почала обурювався і перепитала декілька разів про строк розгляду, я почула, що це займає до 30 кал.днів. До цього часу мені ніхто не дзвонив. Можливо потрібно з мого боку підтвердження достовірності ситуації, наприклад, скрін переписки, де шахрай-клієнт банку, вказує свій номер картки, але тиша…
Хотілося б розуміти чи взагалі існують реальні і актуальні терміни розгляду звернення? Чи кожного разу просто щось вигадують?
Я розумію, що я перевела гроші шахраю. І відповідальність лежить на мені.
Але я впевнена, що в цій ситуації може опинитися кожен. У банків існує процедура по подібних ситуаціях. І до банку я саме звернулася за допомогою. А складається враження, що питанням ніхто не займається. І я вже не впевнена, що буде повернення коштів, враховуючи ствердну відповідь оператора «Звісно».
Комментарии (3)
Выдмова у выдміні банківської операції
Комментарии (3)
20.02.25 у Таскомбанку АКЦІЯ — 43,52$/грн (!!!) з розміщенням на депозит
Ви погоджуєтесь, починаєте починаєте обережно виконувати всі дії, знаючи шахрайські схеми банку, але ж сподіваєшся на порядність банку, всюди пишеться, що комісія = 0. Немає попереджень, що можуть бути додаткові скриті комісії, все добре.
А потім у вас з картки якось самовільно списується комісія 4%. І долар вже не 41,85, а 43,52.
Телефонуєш на гарячу лінію, там підтверджують, що комісій за обмін валюти під депозит немає з кредитної картки, але МАЛО БИ бути попередження, що МОЖУТЬ БУТИ додаткові комісії. Але попереджень не було і посилань на скриті комісії теж не було, як тут неоднаразово писалося, банк виправдовувався, що вони є тільки в описі тарифів.
Але в застосунку для споживача фін послуг в розділі «Тарифи карток» розписані КРЕДИТНІ ПЕРЕВАГИ VERY CARD без тарифів.
Ось так так Таскомбанк робить бізнес — бере на пів року $ з обіцянкою виплати 1%, а при цьому знімає комісію 4%.
Користуйтеся перевагами «цієї схеми» і не дякуйте, ТАСкомбанк вас радісно обдурить.
До речі, декілька годин чекаю зворотній дзвінок пані Анжеліки з гар лінії. Обіцянки-цяцянки теж корпоративний стіль Таскомбанка.
Комментарии (9)
Заблокували картку дві неділі не можу отримати гроші і відповідь
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
Комментарии (3)
Банк відмовляється виконувати закон України
Згідно закону клієнт надає і відкликає дозвіл на обробку персональних даних, але в цій *** про це навіть не чули. Прикріплю скріншот переписки з підтримкою
Дякуємо за ваш відгук.
Хочемо звернути Вашу увагу що між Вами та Банком були наявні договірні відносини. Також зазначаємо, що відповідно до Додатку до Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 №130, справи щодо юридичного оформлення рахунку клієнтів за активними та пасивними операціями: ідентифікаційні документи, кредитні договори, договори застави, переказу боргу, майнові доручення, поручительства третьої особи, гарантії, акредитиви, довідки, інші документи справи в національній та іноземних валютах зберігаються протягом 5 років після виконання умов договору.
Враховуючи вищевикладене, дозвольте зазначити, що Ваші персональні дані були зібрані Банком без порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних». Відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Комментарии (9)
Обмеження рахунку
Поділюсь своєю історією з Таскомбанк, давненько користуюсь цим банком, нещодавно зайшла на карту сума в розмірі 50.000 тисяч грн, одразу обмежили рахунок і попросили надати довідку щодо офіційного походження коштів, одразу скинула їм на пошту довідку ОК-7, це було 03.02.2025, сьогодні вже 11.02.2025 відповіді стосовно довідки і зняття коштів, я так і не отримала, сказали, що до 30 днів вони можуть розглядати лише довідку, але наскільки мені відомо в інших банках це робиться 1−2 дні, запитала в них чи можна поїхати розірвати договір, так як терміново потрібні кошти і я не зможу чекати 30 днів, на що також отримала не позитивну відповідь, якщо навіть розірвете договір це також потрібно буде чекати до 30 днів ((
Дуже все негативно, надіюсь, що трохи порухаються і можливо швидше, то все перевірятимуть
Комментарии (2)
В тарифах банка указывается ,что перевод средств между своими картами не тарифицируется
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.
Комментарии (8)
Жахливо
Тому моя порада не відкривати рахунок в Таскомбанк. Виникає враження, що не ви їх клієнт, а вони ваш клієнт і ви маєте їх обслуговувати!
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій. Банк інформує клієнтів щодо необхідності надання документів різними каналами зв’язку. Також звертаємо вашу увагу що служба підтримки працює цілодобово, ви можете звернутись в будь який зручний для вас час, та наші спеціалісти допоможуть у вирішенні питання.
Щоб перевірити більш детальніше всі описані факти, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (8)
Банк знімає комісію за купівлю валюти за кредитні кошти і в додатку пише комісія 0 при проведенні операції
При проведенні додаток писав комісія 0,00грн по факту банк окремою операцією зняв комісію за використання кредитних коштів.
При проведенні операції в момент здійснення операції банк через додаток сповістив мене про комісію 0,00 грн, я ввів код і провів операції
Потім заходжу в додаток і бачу комісію. Пишу в чат — мене не консультують, в рекомендують подзвонити.
Дзвоню на гарячу лінію, там сказали мені спочатку, що вони до додатку не мають ніякого відношення, потім на мою вимогу зафіксували звернення.
За тиждень дзвонить представниця і каже -читайте тарифи. На що я їй кажу, при проведенні операції у додатку комісія 0, я нічим Вам не допоможу -відповідь представника Таскомбанку
07 січня 25року я звернувся письмово у відділення, через 2 тижні отримав ту саму відповідь -читайте тарифи.
У мене питання до банку:« під час проведенні операції банківської я маю право знати суму комісії?» Під час здійснення операції банк має мені відносити про це?
Мід іншим, я провів таку саму операцію в моно банку і банку власний рахунок, там відразу писали розмір комісії!
Від Таскомбанку вимагаю повернення незаконної комісії!
Дякуємо за ваш відгук
Хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки.
В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверенню
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Комментарии (8)
Банк не перевыпускает карту клиенту
Приехал во второй раз, предоставил оператору документы, поставил подписи, получил карту. По словам оператора, она должна была у меня появится в приложении в течение 10 минут. Не появилась. Операторы ничего сделать не могут, пишите, мол, в поддержку. Пока писал, подошёл второй оператор, типа помочь. Взяла телефон и начала просто тыкать по всем кнопкам в приложении, в кешбек, в депозиты и т. д. Т. е. оператор отделения банка банально впервые видит приложение. Когда я понял, что она просто тыкает по кнопкам, забрал телефон и сказал, что у меня нет времени. Оператор чуть ли в истерику не упала, она видите ли мне помогает, а я телефон у неё выхватываю.
Спустя часик получил наконец ответ от поддержки в ТГ. На протяжение часа пытался объяснить, что я хочу. По итогу получил ответ, что «операторы забыли провести карту на отделении, передам вопрос в тех отдел». Что значит «провести карту» не ответили, сказали что вопрос решат в течение 1−2 дней.
Спустя 3 дня написал, снова пришлось объяснять саппорту, что я от него хочу. Снова в ответ получил «передаю инфу в другой отдел».
Попросил вернуть деньги за непредоставленную услугу по перевыпуску карты, т.к. по факту банк просто украл деньги. Ответ «передаю заявку в другой отдел».
Итог — деньги я банку дал, карту новую не получил. Ни денег, ни карты. Чёрт с ними с теми покатушками на другой конец города в отделение. Банк на контакт не идёт. То есть после того, как у нынешней карты истечет срок действия, я банально не смогу продолжить пользоваться услугами банка. Значит, закрою счёт, перееду в другой банк.
Если бы я ранее услышал, что в стране, где так развит мобильный и нео банкинг, так развито IT, прости Господи «Держава в смартфоні», то посмеялся бы. Сейчас уже не смешно.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такими неприємними ситуаціями при перевипуску картки та обслуговуванні.
Для того, щоб перевірити інформацію, щодо обслуговування у відділенні банку, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Під час детальної перевірки наданої Вами інформації виявлено, що ваші рахунки обслуговуються в IZIbank.
IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для детальної консультаці з приводу продуктів IZIbank рекомендуємо звернутись безпосередньо до Izibank.
Контакти IziBank:
0800 605 005.
+38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
Telegram [@izibank_bot].
Комментарии (8)
Отказ в обслуживании за выплату с облигаций на Изи-Банк в сумме меньше 400к
НЕ рекомендую этот банк, так как его политика финансового мониторинга значительно превышает рамки нормального обслуживания и приносит ненужные неудобства.
Звертаємо увагу, що ТАСКОМБАНК дійсно може бути вказано в листі, оскільки IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Банк має право витребувати, а Клієнт зобов'язаний надати інформацію стосовно ідентифікації його особи, змісту діяльності та фінансового стану, необхідну для виконання Банком вимог законодавства.
Комментарии (7)
Проценти по депозитах
Інформуємо, що ставка 15% річних надається в рамках акції «Нові кошти»
Щоб скористатись даною пропозицією потрібно відповідати таким умовам:
бути діючим Вкладником, який оформлює новий депозит, але у якого протягом останніх 30 календарних днів на дату оформлення нового вкладу не закінчився діючий вклад в ТКБ.
Дана пропозиція діє до 31.01.2025 р (включно)
Якщо Ви не відповідаєте умовам даної акції при розміщенні депозиту буде застосовано ставка, що діє в банку на момент відкриття депозитної угоди.
Комментарии (2)
Банк ***, ніколи не відкривайте картку в цьому банку
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Інформуємо, що фактичне закриття рахунків відбудеться через 45 календарних днів.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
Комментарии (3)
онлайн консультация оставляет желать лучшего
Нам прикро, що ви не отримали належної інформації під час онлайн консультації.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісні послуги.
Повідомляємо, що при автопролонгації діючої депозитної угоди буде застосована ставка, що діє в банку на момент пролонгування вкладу.
Також звертаємо Вашу увагу, що для депозиту «Строковий» терміном від 3 до 24 місяців, без поповнення передбачений бонус за автопролонгацію депозиту на аналогічний термін + 0,50% до діючої ставки.
Комментарии (3)
НІКОЛИ НЕ ДОВІРЯЙТЕ ГРОШІ ЦЬОМУ БАНКУ
Дякуємо за Ваш відгук!
Якщо карта додана до вашого особистого кабінету, кошти можуть списуватися без додаткового підтвердження, якщо у вас є активні підписки або збережені платіжні дані, які дозволяють здійснювати автоматичні транзакції. Це може стосуватися підписок на сервіси, покупки або будь-які інші регулярні платежі, які ви могли раніше підтвердити або ініціювати. Валюта операції може відрізняти від валюти Вашої картки якщо сервіс зареєстрований в іншій країні.
Якщо у Вас є підозра на несанкціонований доступ до вашого рахунку або даних ми рекомендуємо вам звернутися до служби підтримки для блокування та перевипуску картки.
Комментарии (3)
Навіть не заходьте
Дякуємо за Ваш відгук!
Звертаємо Вашу увагу, що обмін валюти в касі може бути здійснений без надання документів на суму до 30 000 гривень.
Купівля валюти здійснюється в порядку живої черги. Також наголошуємо, що придбати кошти можливо виключно у разі їх наявності в касі. Для придбання не здійснюється попереднє резервування.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Банк мовчки деактивував кредитний ліміт і закриває картки, гроші собі украв
Інформуємо, що згідно п. 3.4.19 Договору комплексного банківського обслуговування, Банк може в будь-який час ініціювати зміну розміру Кредитного ліміту за Послугою кредитування поточного рахунку. Додаткове інформування про обмеження кредитної лінії не передбачено.
Кредитний ліміт може бути обмежений якщо було порушено умови угоди, наприклад тривалий час присутня прострочена заборгованість по рахунку.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Закриває відносини без причини, навіть коли даєш детальні документи за переказами! Не відкривайте тут картки
В результаті що? Вірно, лист про розірвання договору))) І навіть з цим, щоб там забрати совї кошти дуже не зручно потрібно писати якусь заяву, замість того, щоб просто перекинути на іншу карту з додатку.
Тому всім буду радити на роботі, не відкривати тут рахунок, так як навіть якщо Ви кожний переказ підтвердите, Вас звинуватять у всьому і банк скаже «Ми можемо в односторонньому порядку закрити рахунок»))
І як «родзинка», відразу мені закрили свій нео-банк — ізі банк)))
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (3)
Рекомендую!!!
Гнилішого болота за свої 63 роки я ще не зустрічав, навіть Ощадбанк виглядає на кілька порядків вище.
Я не маю на увазі клерків на місцях, риба завжди гниє з голови.
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком.
Чи могли б ви описати більш детально ситуацію, що склалася, для детального аналізу?
Ви можете надати запитувану інформацію в особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру банку.
Комментарии (1)
Тільки НЕ цей банк
В серпні місяці подав всі покументи, свої і продавця квартири і почалооооося:
Треба оцінку від банку, замовили, менеджер Марина каже :«Нема чекаємо, нема, чекаємо, нема, чекаємо" і так пройшов МІСЯЦЬ!!! Перша квартира зірвалася бо не давали завдаток і продавці просто продали іншим людям.
Знайшли іншу в жовтні, оплатили платну оцінку, вже дали завдаток в розмірі 3 тис $, чекали ще півтора місяця рішення комісії, дочекалися, написали що нам погоджено всю сумму що потрібно було☝️
І почалося знову:« ой, а у нас нема фінансування тому ваша угода з листопада переноситься на грудень, на початку грудня подзвонили сказали, що ми не влаземо в якусь там чергу і наша угода знову перенесииься аж на січень» А от тепер написали що у зв’язку з обмеженням фінансування ми не можемо дати ті кошти на яки ви вже бл пів року розраховуєте і чекаєте, а дамо тільки пів сумми😵💫😵💫😵💫😵💫
Як завершення, ВТРАТА ЗАВДАТКОВИХ КОШТІВ, пів року мурижили нічого не конкретного не змогли сказати, ну і все! Цей банк лотерея в якій неможливо виграти! НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕМЬ НІ В ЯКОМУ РАЗІ!
Комментарии (1)