Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Вікі В. 24 марта 2025, 19:52
06.03.2025 звернулася на гарячу лінію банку за допомогою. Опинилася у прикрій ситуації через те, що на одній з платформ «придбала» дитячий товар, але сам товар так і не отримала. Іншими словами якщо, то перевела гроші шахраю.
Звернулася до банку, у мене запитали подробиці ситуації і повідомили, що зі мною зв’яжуться протягом 14 календарних днів. Я уточнила чи є ймовірність того, що мені повернуть кошти. Оператор відповіла ствердно «Звісно!».Минуло 7… тиша… Я подзвонила нагадати про себе. Інший оператор повідомив, що ще в роботі звернення. Я переуточнила про термін 14 кал.днів.і сказала, що ще залишилося 7 кал.днів. Розмову завершили на тому, що протягом останніх 7 кал.днів зі мною зв’яжуться для вирішення питання.
Закінчувався 14 день очікування і подзвонила втретє. І тут мене чекала несподіванка. Оператор повідомляє, що звернення моє перебуває в роботі. Я запитала який строк? Оскільки обіцяні 14 кал.днів минають? Мені не хотіли давати відповідь. Після того, як я почала обурювався і перепитала декілька разів про строк розгляду, я почула, що це займає до 30 кал.днів. До цього часу мені ніхто не дзвонив. Можливо потрібно з мого боку підтвердження достовірності ситуації, наприклад, скрін переписки, де шахрай-клієнт банку, вказує свій номер картки, але тиша…
Хотілося б розуміти чи взагалі існують реальні і актуальні терміни розгляду звернення? Чи кожного разу просто щось вигадують?
Я розумію, що я перевела гроші шахраю. І відповідальність лежить на мені.
Але я впевнена, що в цій ситуації може опинитися кожен. У банків існує процедура по подібних ситуаціях. І до банку я саме звернулася за допомогою. А складається враження, що питанням ніхто не займається. І я вже не впевнена, що буде повернення коштів, враховуючи ствердну відповідь оператора «Звісно».
Учора вдень провела оплату за комунальні послуги у відділенні Таскомбанку. Почалась повітряна тривога і я ненароком оплатила сумму більше. По завершенню тривоги спробувала відмінити платіж у відділенні, звернулась на гарячу лінію Таскомбанк, але мені просто сказали, що відмінити банківську операцію неможлива. Банк відмовився приймати звернення щодо відміни банківської операції! Жахливо.
MariiaTAS 21 февраля 2025, 1:11
Банк пропонує відкрити валютний депозит з обміном долара по курсу 41,85 $/грн через застосунок, остання оновлена версія.
Ви погоджуєтесь, починаєте починаєте обережно виконувати всі дії, знаючи шахрайські схеми банку, але ж сподіваєшся на порядність банку, всюди пишеться, що комісія = 0. Немає попереджень, що можуть бути додаткові скриті комісії, все добре.
А потім у вас з картки якось самовільно списується комісія 4%. І долар вже не 41,85, а 43,52.
Телефонуєш на гарячу лінію, там підтверджують, що комісій за обмін валюти під депозит немає з кредитної картки, але МАЛО БИ бути попередження, що МОЖУТЬ БУТИ додаткові комісії. Але попереджень не було і посилань на скриті комісії теж не було, як тут неоднаразово писалося, банк виправдовувався, що вони є тільки в описі тарифів.
Але в застосунку для споживача фін послуг в розділі «Тарифи карток» розписані КРЕДИТНІ ПЕРЕВАГИ VERY CARD без тарифів.
Ось так так Таскомбанк робить бізнес — бере на пів року $ з обіцянкою виплати 1%, а при цьому знімає комісію 4%.
Користуйтеся перевагами «цієї схеми» і не дякуйте, ТАСкомбанк вас радісно обдурить.
До речі, декілька годин чекаю зворотній дзвінок пані Анжеліки з гар лінії. Обіцянки-цяцянки теж корпоративний стіль Таскомбанка.
Таскомбанк
Ответ банка
TAScombank 27 февраля 2025, 9:32
Звертаємо вашу увагу що обмін валюти за рахунок власних коштів з VERY CARD дійсно не має комісії з боку банку, однак у разі використання кредитних коштів комісія присутня.В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу. З приводу вашого звернення відповідь детальніша буде надана в особисті повідомлення.
vitafargo 17 февраля 2025, 21:42
Отделение по адресу: Одесса, ул. Вильямса, 62/1
Скинули гроші на картку на мій день народження, думаю піду до магазину куплю собі продукти на вечір щось приготую, приходжу розраховуватись карта заблокована, уже на протязі двох неділь не можу отримати ні грошей ні відповіді, пішла спочатку до відділення, вони подали запит, написала лист пояснення звідки гроші, ідіть ми передзвонимо, проходе неділя дзвоню в банк відповідь ще не надійшла, дзвоню на гарячу лінію вони починають тільки формувати запит, бо вони його не можуть знайти, проходить ще неділя дзвоню запит направили до відділення, та ви що знущаєтесь уже з цих людей? Там невелика сума 2400 гривень але це були мої останні гроші в той день в мій день народження, мені так було прикро що я не мала за що купити їсти, до сих пір відповіді немає, користуються чужими грошима і не віддають, коли це знущання над людьми припиниться? Коли ви вже понажираєтесь!!!
Таскомбанк
Ответ банка
18 февраля 2025, 16:55
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
bonness 13 февраля 2025, 12:24
Після невдалого досвіду користування послугами цього банку вирішив закрити рахунок і попрощатись з цією ***. Уточнивши яка процедура розривання стосунків з банком отримав таку відповідь, що вони після закриття рахунку, всеодно рахують клієнта своїм, тобто один раз вступивши в це ге — ви назавжди у них.
Згідно закону клієнт надає і відкликає дозвіл на обробку персональних даних, але в цій *** про це навіть не чули. Прикріплю скріншот переписки з підтримкою
Таскомбанк
Ответ банка
TAScombank 24 февраля 2025, 10:22
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Хочемо звернути Вашу увагу що між Вами та Банком були наявні договірні відносини. Також зазначаємо, що відповідно до Додатку до Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 №130, справи щодо юридичного оформлення рахунку клієнтів за активними та пасивними операціями: ідентифікаційні документи, кредитні договори, договори застави, переказу боргу, майнові доручення, поручительства третьої особи, гарантії, акредитиви, довідки, інші документи справи в національній та іноземних валютах зберігаються протягом 5 років після виконання умов договору.
Враховуючи вищевикладене, дозвольте зазначити, що Ваші персональні дані були зібрані Банком без порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних». Відкликання згоди на обробку персональних даних можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.
Khrystynaaaa 11 февраля 2025, 11:31
Доброго дня!
Поділюсь своєю історією з Таскомбанк, давненько користуюсь цим банком, нещодавно зайшла на карту сума в розмірі 50.000 тисяч грн, одразу обмежили рахунок і попросили надати довідку щодо офіційного походження коштів, одразу скинула їм на пошту довідку ОК-7, це було 03.02.2025, сьогодні вже 11.02.2025 відповіді стосовно довідки і зняття коштів, я так і не отримала, сказали, що до 30 днів вони можуть розглядати лише довідку, але наскільки мені відомо в інших банках це робиться 1−2 дні, запитала в них чи можна поїхати розірвати договір, так як терміново потрібні кошти і я не зможу чекати 30 днів, на що також отримала не позитивну відповідь, якщо навіть розірвете договір це також потрібно буде чекати до 30 днів ((
Дуже все негативно, надіюсь, що трохи порухаються і можливо швидше, то все перевірятимуть
Таскомбанк
Ответ банка
12 февраля 2025, 13:50
Ми розуміємо вашу ситуацію та шкодуємо, що процес перевірки триває довше, ніж очікувалося. Вимога щодо підтвердження походження коштів є частиною фінансового моніторингу, який здійснюється згідно з чинним законодавством України. Ви можете перевірити статус розгляду, звернувшись до служби підтримки у зручний для вас спосіб або будь ласка, надішліть ваші ПІБ та ІПН у приватні повідомлення для перевірки на якому етапі перебуває звернення.
Евгений Kubakuba 9 февраля 2025, 19:21
Сделал перевод средств в мобильном приложении со своей карты таксобанкка на свою карту таксобанкка. При проведении данной операции банк меня уведомил что комиссия о. Как оказалось банк взял комиссию 0,5%. Написал в бот банка, на каком основании взяли комиссию, если у вас в тарифах указано что, «Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ «ТАСКОМБАНК». Не тарифікується На что получил ответ,
«Переказ з картки не тарифікується, вище є пункт про зарахування. Дану комісію нараховано саме за зарахування коштів на дану картку». Бред какой-то. Оказывается перевод между своим картами не тарифицируется это одно, а вот зачисление на свою же карту это другое, там уже берется комиссия. Перед проведением операции пишете комиссия 0. В квитанции пишете комиссия 0. Какая проблема перед проведением операции уведомить, что будет комиссия.
Таскомбанк
Ответ банка
10 февраля 2025, 16:59
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок.

Відповідно до пакетів послуг банку, є картки у яких переказ коштів між власними картками не тарифікується. Однак у тарифах також передбачена комісія за зарахування коштів на окремі типи карток, що і стало підставою для списання комісії у вашому випадку. Ми погоджуємося, що клієнт має отримувати максимально прозору інформацію щодо всіх можливих комісій до підтвердження операції, тому хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки. В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку. Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта. Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверненню. Ваше звернення вже передано до відповідного підрозділу, і ми розглядаємо можливість оновлення відображення комісій у мобільному додатку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ми розуміємо вашу позицію та визнаємо, що відсутність комісії у квитанції могла викликати непорозуміння. Це питання також передано на розгляд для подальшого вдосконалення сервісу.
AlinaTFL 30 января 2025, 13:29
Менеджер який мав повідомити про запит фін контролю, начебто не зміг додзвонитись і повідомити про необхідність надати документи. В жовтні 2024 року я вже була у відділенні і підтверджувала надходження, за період з листопада по січень великих надходжень не було, лише в районі 20−30 тис від клієнтів. Банк вирішив перевірити ці надходження і зробив запит у грудні, в кінці січня я випадково дізнаюсь, зо в мене є обмеження по рахунку, хоча ніяких листів, сповіщень чи повідомлень, а тим паче дзвінків не надходило. Тобто через бездіяльність менеджеру банку, їх же фін контроль заблокував мій рахунок. Наразі рахунок я закрила і вони зробили переказ коштів з вказанням причини, що я припинила ділові відносини через відмову проходити фін контроль. З моменту підписання Договору на обслуговування я була доволі лояльна, залишаючись клієнтом, враховуючи, що додаток працює жахливо, виписки по руху коштів отримати з клієнт-банку доволі проблематочно, підтримка на дзвінки останнім часом не відповідає, при зверненні до онлайн-підтримки, менеджер відповіла, що є обмеження але вона не знає чому.
Тому моя порада не відкривати рахунок в Таскомбанк. Виникає враження, що не ви їх клієнт, а вони ваш клієнт і ви маєте їх обслуговувати!
Таскомбанк
Ответ банка
TAScombank 5 февраля 2025, 14:24
Нам шкода що у вас склалось таке враження про наш сервіс.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій. Банк інформує клієнтів щодо необхідності надання документів різними каналами зв’язку. Також звертаємо вашу увагу що служба підтримки працює цілодобово, ви можете звернутись в будь який зручний для вас час, та наші спеціалісти допоможуть у вирішенні питання.
Щоб перевірити більш детальніше всі описані факти, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
2016777 21 января 2025, 20:09
22.12.24 року я купив валюту через додаток
При проведенні додаток писав комісія 0,00грн по факту банк окремою операцією зняв комісію за використання кредитних коштів.
При проведенні операції в момент здійснення операції банк через додаток сповістив мене про комісію 0,00 грн, я ввів код і провів операції
Потім заходжу в додаток і бачу комісію. Пишу в чат — мене не консультують, в рекомендують подзвонити.
Дзвоню на гарячу лінію, там сказали мені спочатку, що вони до додатку не мають ніякого відношення, потім на мою вимогу зафіксували звернення.
За тиждень дзвонить представниця і каже -читайте тарифи. На що я їй кажу, при проведенні операції у додатку комісія 0, я нічим Вам не допоможу -відповідь представника Таскомбанку
07 січня 25року я звернувся письмово у відділення, через 2 тижні отримав ту саму відповідь -читайте тарифи.
У мене питання до банку:« під час проведенні операції банківської я маю право знати суму комісії?» Під час здійснення операції банк має мені відносити про це?
Мід іншим, я провів таку саму операцію в моно банку і банку власний рахунок, там відразу писали розмір комісії!
Від Таскомбанку вимагаю повернення незаконної комісії!
Таскомбанк
Ответ банка
28 января 2025, 9:50
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук
Хочемо звернути Вашу увагу що під час здійснення операції в додатку відображається попередження, про можливе списання комісії по тарифам картки.
В TAS2U відображається інформація про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комісія, що стягнута відповідно до діючих тарифів карти не підлягає поверенню
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в чаті надається консультація за питаннями що не мають фінансового характеру.
Хотел перевыпустить карту, пластик, т.к. моя нынешняя пришла в негодное состояние. Оформил перевыпуск в приложении, оплатил 50 грн. Оказалось, что в 2025 году банк не отправляет карту по почте, пришлось ехать в отделение на другой конец города. Приехал — софт не работает, когда заработает не знаем — уехал домой.
Приехал во второй раз, предоставил оператору документы, поставил подписи, получил карту. По словам оператора, она должна была у меня появится в приложении в течение 10 минут. Не появилась. Операторы ничего сделать не могут, пишите, мол, в поддержку. Пока писал, подошёл второй оператор, типа помочь. Взяла телефон и начала просто тыкать по всем кнопкам в приложении, в кешбек, в депозиты и т. д. Т. е. оператор отделения банка банально впервые видит приложение. Когда я понял, что она просто тыкает по кнопкам, забрал телефон и сказал, что у меня нет времени. Оператор чуть ли в истерику не упала, она видите ли мне помогает, а я телефон у неё выхватываю.

Спустя часик получил наконец ответ от поддержки в ТГ. На протяжение часа пытался объяснить, что я хочу. По итогу получил ответ, что «операторы забыли провести карту на отделении, передам вопрос в тех отдел». Что значит «провести карту» не ответили, сказали что вопрос решат в течение 1−2 дней.

Спустя 3 дня написал, снова пришлось объяснять саппорту, что я от него хочу. Снова в ответ получил «передаю инфу в другой отдел».
Попросил вернуть деньги за непредоставленную услугу по перевыпуску карты, т.к. по факту банк просто украл деньги. Ответ «передаю заявку в другой отдел».

Итог — деньги я банку дал, карту новую не получил. Ни денег, ни карты. Чёрт с ними с теми покатушками на другой конец города в отделение. Банк на контакт не идёт. То есть после того, как у нынешней карты истечет срок действия, я банально не смогу продолжить пользоваться услугами банка. Значит, закрою счёт, перееду в другой банк.
Если бы я ранее услышал, что в стране, где так развит мобильный и нео банкинг, так развито IT, прости Господи «Держава в смартфоні», то посмеялся бы. Сейчас уже не смешно.
Таскомбанк
Ответ банка
21 января 2025, 13:19
Добрий день.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такими неприємними ситуаціями при перевипуску картки та обслуговуванні.
Для того, щоб перевірити інформацію, щодо обслуговування у відділенні банку, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
Під час детальної перевірки наданої Вами інформації виявлено, що ваші рахунки обслуговуються в IZIbank.
IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для детальної консультаці з приводу продуктів IZIbank рекомендуємо звернутись безпосередньо до Izibank.
Контакти IziBank:
0800 605 005.
+38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
Telegram [@izibank_bot].
webwolf 9 января 2025, 18:02
В последнее время обслуживаться в банках Украины стало себе дороже, даже полученные законным путём средства оказываются под угрозой блокировки только потому, что банки так хотят. Пока ещё можно найти некоторые из них с адекватным подходом, не перегибающими палку избыточными проверками, которые могут быть расценены как излишнее вмешательство в законные действия клиента, как это сделал Таскомбанк. Моя история: в начале июля открыла счет в Изи-Банке и заодно в Таскомбанке. Счет открывала онлайн, через «Дию», в анкете указала сразу, что у меня будет доход от депозитов и облигаций. Спустя полгода получаю на карточный счет Изи-Банка выплату с облигаций в сумме намного ниже пороговой в 400к. Учитывая негативные отзывы про Изи-Банк, сразу вывела все деньги со счета (на основную сумму вновь приобрела облигации, остаток в другой банк перевела). И, как выяснилось, была права. Вначале от сотрудников Изи-Банка поступил запрос на актуализацию данных, спустя неделю потребовали пояснительные документы — предоставила договор купли-продажи облигаций. Дальше самое интересное, те же самые сотрудники Изи-банка написали мне, что финмониторинг требует дополнительных объяснений, откуда у меня средства на депозит и на покупку облигаций. К слову, моих депозитов у них никогда не было, облигации тоже покупала в другом месте, сумму обязательного прохождения проверки по закону в 400к не превысила, так какого черта финмону этого банка лезть мне в карман, учитывая, что средства переведены мне на законных правах, да еще и были документально подтверждены? Через две недели Таскомбанк прислал мне уведомление о разрыве деловых отношений, при том что ни одной операции именно в Таскомбанке я не выполнила за всё время открытия счета. То есть по факту за средства, законно полученные мной, меня заблокировали в Изи-Банке и Таскомбанке. Вместо того чтобы обеспечивать нормальное взаимодействие с клиентом, банк направил уведомление о разрыве отношений без объяснения причин. Эти действия выглядят как превышение полномочий и создают ненужные сложности для клиентов.
НЕ рекомендую этот банк, так как его политика финансового мониторинга значительно превышает рамки нормального обслуживания и приносит ненужные неудобства.
Таскомбанк
Ответ банка
14 января 2025, 11:05
Добрий день
Звертаємо увагу, що ТАСКОМБАНК дійсно може бути вказано в листі, оскільки IZIbank – це окремий фінансово-технічний проект, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Банк має право витребувати, а Клієнт зобов'язаний надати інформацію стосовно ідентифікації його особи, змісту діяльності та фінансового стану, необхідну для виконання Банком вимог законодавства.
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2025, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Mxevg 8 января 2025, 13:52
Маніпулять з проц. ставками у Tas2u: у переддень до завершення — 15%, у день завершення вже 14,25%, а на наступний день знову 15%. Отже, видурили 0,75%, оскільки я не робив пролонгацію, бо треба було змінити суму.
Таскомбанк
Ответ банка
14 января 2025, 11:03
Добрий день
Інформуємо, що ставка 15% річних надається в рамках акції «Нові кошти»
Щоб скористатись даною пропозицією потрібно відповідати таким умовам:
бути діючим Вкладником, який оформлює новий депозит, але у якого протягом останніх 30 календарних днів на дату оформлення нового вкладу не закінчився діючий вклад в ТКБ.
Дана пропозиція діє до 31.01.2025 р (включно)
Якщо Ви не відповідаєте умовам даної акції при розміщенні депозиту буде застосовано ставка, що діє в банку на момент відкриття депозитної угоди.
Андрій Білоус 6 января 2025, 9:55
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 32
Всім доброго дня, зареєструвався в даному банку рівно 2 місяці тому, відкрив картку і почав займатися купівлею-продажем криптовалюти за допомогою системи бінанс, рівно через місяць мені фін моніторинг блокує рахунки в цьому банку, далі я написав заяву з реквізитами на розривання договору, банк прийняв заяву але дата написання заяви 27.12.2024 року і з тих пір банк постійно пише що розгляд заяви до 30 днів але сам банк тільки подивився мою заяву і більше нічого не робить, банк не хоче віддавати мої же кошти, запам’ятайте одне-якщо ви користуєтеся криптовалютою і вам знабилась картка таскомбанку-це ваш вибір але з вашою как арткою будуть дуже великі проблеми і кошти ви не отримаєте.
Таскомбанк
Ответ банка
14 января 2025, 11:03
Добрий день
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Інформуємо, що фактичне закриття рахунків відбудеться через 45 календарних днів.
Для уточнення деталей та пришвидшення розгляду звернення, будь ласка, надайте додаткову інформацію у особисті повідомлення ( ПІБ та ІПН) або зверніться до нашого контакт-центру. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні цього питання.
binod 26 декабря 2024, 10:43
Не очень квалифицированная онлайн консультация по ставкам депозитов. Задавался вопрос какой процент по депозиту будет при пролонгации. Консультанты плохо владеют ситуацией.
Таскомбанк
Ответ банка
27 декабря 2024, 14:23
Дякуємо за ваш відгук!
Нам прикро, що ви не отримали належної інформації під час онлайн консультації.
Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо надавати якісні послуги.
Повідомляємо, що при автопролонгації діючої депозитної угоди буде застосована ставка, що діє в банку на момент пролонгування вкладу.
Також звертаємо Вашу увагу, що для депозиту «Строковий» терміном від 3 до 24 місяців, без поповнення передбачений бонус за автопролонгацію депозиту на аналогічний термін + 0,50% до діючої ставки.
Innagrts 23 декабря 2024, 0:57
Отделение по адресу: Киев, б-р Леси Украинки, 7-Б (VIP)
Клієнтоорієнтовність операторів = 0. Це найгірший банк за історії користування різноманітними банками. Почали списуватися кошти в іракській валюті. Все що сказала підтримка «це ви граєте в ігри та забули за свої підписки, якщо не ви то вночі ваші діти посписували кошти, ви забули — що самі щось купляли, ви назвали свої данні людям, які вкрали ваші гроші» це просто сюр, ти довіряєш кошти банку, який не відповідає за збереження твоїх коштів, з насмішкою обвинувачує тебе в цих проблемах. Вишенька на торті це саркастичне питання оператора «а як же людина, які нібито вкрала ваші гроші привʼязала карту до свого гаманця без смс на ваш телефон». Я не розумію, це якийсь жарт? Ніколи не бачила, щоб служба підтримки так спілкувалася… вкінці розмови мені сказали «ааа, так дивлюсь банк ніякі смс за вчора не надсилав вам, а ось намагаються списати гроші не опозиція Кіпр». Гроші ніхто мені не поверне, оператор побачивши час, валюту, геопозицію — обвинувачував мене, неіснуючих дітей і чоловіка, що залізли в мій телефон і списали кошти, а геопозиція в інших країнах і валюта невідома то таке. Ніякої відповідальності вони не несуть. Якщо ви будете зберігати кошти на карті, а зранку у вас буде списано 100 000 грн — вас зроблять винуватими, понасміхаються і скажуть «ще треба довести, що це не ви вкрали» ну я ж фея можу бути в 4 ранку і в Україні і в Ірані і в Кіпрі — звідки списувалися кошти. РЕКОМЕНДУЮ МОНОБАНК, просто Боже бережи найкращих операторів і підтримку моно — це просто найкраще. А цей банк оминайте стороною і буде вам щастя і збережені кошти
Таскомбанк
Ответ банка
13 января 2025, 15:16
Добрий день
Дякуємо за Ваш відгук!
Якщо карта додана до вашого особистого кабінету, кошти можуть списуватися без додаткового підтвердження, якщо у вас є активні підписки або збережені платіжні дані, які дозволяють здійснювати автоматичні транзакції. Це може стосуватися підписок на сервіси, покупки або будь-які інші регулярні платежі, які ви могли раніше підтвердити або ініціювати. Валюта операції може відрізняти від валюти Вашої картки якщо сервіс зареєстрований в іншій країні.
Якщо у Вас є підозра на несанкціонований доступ до вашого рахунку або даних ми рекомендуємо вам звернутися до служби підтримки для блокування та перевипуску картки.
Olechkaosa 19 декабря 2024, 21:36
Отделение по адресу: Львов, пл. Галицкая, 14
Зайшла в відділення, що б купити валюту. Переді мною стояв чоловік, який сказав касиру: зараз підійдуть дівчина і хлопці, підійшли. По черзі мовчки, без будь яких документів передавали в касу суми в гривні у відповідь з каси віддавали валюту, теж без будь яких документів, підтверджуючих здійснення фінансової операції в банківській установі. Такий собі дружній мовчазний обмін баблом. Зрештою підійшла до каси я і запитала, чи можу придбати валюту. Мадам в касі обдарувала мене таким поглядом … Зі словами не має тільки під замовлення. Набираю гарячу лінію, питаю як можна замовити валюту за готівку (скромна сума 500 євро), мені відповідають підходьте до каси і купуйте. Розповідаю ситуацію, і що мадам не вважає за потрібне мені продавати. Якась не зрозуміла відповідь: ми отримали вашу заявку, розберемося, передзвонимо. Ніхто не передзвонив. Перший і в останній раз зайшла цей банк. Не знаю що там відбувається
Таскомбанк
Ответ банка
13 января 2025, 15:07
Добрий день
Дякуємо за Ваш відгук!
Звертаємо Вашу увагу, що обмін валюти в касі може бути здійснений без надання документів на суму до 30 000 гривень.
Купівля валюти здійснюється в порядку живої черги. Також наголошуємо, що придбати кошти можливо виключно у разі їх наявності в касі. Для придбання не здійснюється попереднє резервування.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН, а також дату звернення до відділення в особисті повідомлення.
dnepryanik 17 декабря 2024, 22:18
Без причин та оповіщень випадково побачила, що кредитна картка стала без кредитного ліміту і банк вігнав мене у овердрафт. погасила цю картку, але тебе власні кошти не можу нікуди перевести і т.д. з банку жодного дзвінка, ні на пошту. Це точно банк чи шарашкіна контора?
Таскомбанк
Ответ банка
13 января 2025, 15:05
Добрий день
Інформуємо, що згідно п. 3.4.19 Договору комплексного банківського обслуговування, Банк може в будь-який час ініціювати зміну розміру Кредитного ліміту за Послугою кредитування поточного рахунку. Додаткове інформування про обмеження кредитної лінії не передбачено.
Кредитний ліміт може бути обмежений якщо було порушено умови угоди, наприклад тривалий час присутня прострочена заборгованість по рахунку.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Kardihan 13 декабря 2024, 17:40
3 рази телефонували з банку з проханням пояснити надходження (увага, трохи більше 50 тис. грн. за міс). В результаті чого я надав їм договір з місйя роботи, а також детальні квитанції по кожному платежу і ще ряд документів, що підтверджують дохід.

В результаті що? Вірно, лист про розірвання договору))) І навіть з цим, щоб там забрати совї кошти дуже не зручно потрібно писати якусь заяву, замість того, щоб просто перекинути на іншу карту з додатку.

Тому всім буду радити на роботі, не відкривати тут рахунок, так як навіть якщо Ви кожний переказ підтвердите, Вас звинуватять у всьому і банк скаже «Ми можемо в односторонньому порядку закрити рахунок»))

І як «родзинка», відразу мені закрили свій нео-банк — ізі банк)))
Таскомбанк
Ответ банка
17 декабря 2024, 16:25
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформуємо Вас, що Банк здійснює свою діяльність виключно в межах чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України.
У зв’язку з цим Банк регулярно має проводити моніторинг фінансових операцій та перевірку відповідності сум, що надходять на рахунки клієнті, порівнюючи з заявленими під час підписання договору. Окрім того, здійснюється контроль за типовістю операцій, що проводяться за рахунками, з метою забезпечення прозорості та безпеки фінансових транзакцій.
Якщо бажаєте перевірити інформацію більш детально, прохання вказати Ваші ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tigort 12 декабря 2024, 17:52
Рекомендую всім, хто має бажання полоскати свої нерви і мати проблеми з власними коштами, скористатись послугами цієї банки.
Гнилішого болота за свої 63 роки я ще не зустрічав, навіть Ощадбанк виглядає на кілька порядків вище.
Я не маю на увазі клерків на місцях, риба завжди гниє з голови.
Таскомбанк
Ответ банка
17 декабря 2024, 15:31
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком.
Чи могли б ви описати більш детально ситуацію, що склалася, для детального аналізу?
Ви можете надати запитувану інформацію в особисті повідомлення або звернутися до контакт-центру банку.
Elisyum 12 декабря 2024, 11:46
Намагався оформити Є-оселю через цей «банк».
В серпні місяці подав всі покументи, свої і продавця квартири і почалооооося:
Треба оцінку від банку, замовили, менеджер Марина каже :«Нема чекаємо, нема, чекаємо, нема, чекаємо" і так пройшов МІСЯЦЬ!!! Перша квартира зірвалася бо не давали завдаток і продавці просто продали іншим людям.
Знайшли іншу в жовтні, оплатили платну оцінку, вже дали завдаток в розмірі 3 тис $, чекали ще півтора місяця рішення комісії, дочекалися, написали що нам погоджено всю сумму що потрібно було☝️
І почалося знову:« ой, а у нас нема фінансування тому ваша угода з листопада переноситься на грудень, на початку грудня подзвонили сказали, що ми не влаземо в якусь там чергу і наша угода знову перенесииься аж на січень» А от тепер написали що у зв’язку з обмеженням фінансування ми не можемо дати ті кошти на яки ви вже бл пів року розраховуєте і чекаєте, а дамо тільки пів сумми😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Як завершення, ВТРАТА ЗАВДАТКОВИХ КОШТІВ, пів року мурижили нічого не конкретного не змогли сказати, ну і все! Цей банк лотерея в якій неможливо виграти! НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕМЬ НІ В ЯКОМУ РАЗІ!

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.3
USD 41.2 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.3
USD 41.2 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Таскомбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.