Таскомбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.4 | 42.9 |
USD | 39.55 | 39.95 |
Все курсы банка |
Комментарии (1)
Хомич Юлія Вікторівна
Скидала гроші з Привату, у квитанції зазначено саме ваш банк
Шахрайка, магазин в інстаграмі daymonds.shop. Скинула гроші, товар не відправляють, на повідомлення не реагують, заблокували. Чи можливе повернення коштів у якийсь спосіб?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Малиновська Анастасія Дмитрівна
Видає себе за продавця одягу в інстаграмі.
Шахрайка!!!
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
У меня на карте Very Card своих 97.90грн. При попытке перевести на другую карту 97.90грн приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».
В тарифах указано следующие:
4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!
Я в этом месяце еще не делал ни каких переводов с этой карты!
В чем проблема?
Написать комментарий
Написать комментарий
Зі своєї пенсії відкрив депозит в ТАСКОМБАНКу. У мене смартфона нема. Фахівець банку зробила мій фінансовий номер телефону, встановив мою SIM-карту на смартфон мого брата, також клієнта цього банку.
У лютому 2022р. почалася війна. Бердянськ в окупації. Відділення банку закрито. Пропав мобільний зв'язок українських операторів, інтернет поки є. ТАСКОМБАНК вводить додаткові вимоги до входу в додаток TAS2U, з SMS-підтвердженням.
При вході в TAS2U необхідно:
«Підтвердіть вхід в додаток на новому пристрої. Налаштування пристроїв доступні в розділі: Профіль_Довірені пристрої. Введите код підтверждення, надісланий на ваш телефон в SMS-повідомленні.»
SMS-підтвердження не надходять, бо нема мобільного зв'язку.
Мої пристрої: смартфон та ноутбук мого брата, який опікує мене.
28.10.2022р. сплив термін депозитного Договору.
Звернення до пана Дубєя В.В. від 06.10.2022р. та 28.10.2022р., направлених на е-mail info@tascombank.com.ua, залишаються без відповіді.
Я просив:
1.виправити штучно створену технічну перешкоду в управлінні
своїми грошовими коштами;
2. перевести всі мої грошові кошти на картку мого рідного брата. (у нього вхід до TAS2U без SMS-підтвердження).
Я повідомив пану Дубєю В.В., що у зв'язку з порушенням моїх прав з управління своїми рахунками, підтримку ділових відносин вважаю недоцільним.
Інтернет-комунікації банку (представники Анна 8737 в чаті Телеграмм та e-mail info@tascombank.com.ua) пишуть, що мої звернення прийняті до розгляду «відповідним» підрозділом банку, але не надають реєстраційні номери цих звернень, порушуючи законодавство України.
Сьогодні 08.11.2022р., відповіді нема, законодавчий термін розгляду эвернення від 06.10.2022р. минув, вхід в TAS2U не доступний.
Прошу повернули мої кошти згідно заяви від 28.10.2022р на картку мого брата для придбання ліків (хворію на запалення легень) та погашення боргів на життєві потреби.
Комментарии (5)
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написать комментарий
Написать комментарий
Я проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території. Виїхати з міста я не можу, адже доглядаю за батьками-пенсіонерами (мати – особа з інвалідністю).
Ціни на продукти та засоби гігієни у нашому місті в 3-5-7 разів вищі, ніж на іншій території України, на ліки – взагалі захмарні.
Через війну я втратила роботу, інших заробітків не маю, жодної допомоги не отримую.
Єдині кошти, на які я можу розраховувати, – це власні заощадження.
На даний час кошти потрібні терміново для купівлі життєво необхідних ліків.
Тому дуже прошу Вас сприяти мені в позитивному та скорому розгляді питання щодо розірвання договору, дострокового повернення коштів та надходження цих коштів на мою картку.
Дякую заздалегідь.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Відповідного листа відправила на e-mail info@tascombank.com.ua 07 жовтня 2022р., відповідь ще не отримала.
Написать комментарий
Написать комментарий
5366391148270747 на имя
Бондаренко Данило Ярославович? Из-за мошеннических действий его или третих лиц на эту карту мной была переведена сумма в 8400 грн. Перед подачей заявления в полицию хочу предложить ему добровольно вернуть мне деньги, избавив себя от уголовного преследования в будущем.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Прошу Вас розтулмачити мені принцип продажу пам'ятних та юбілейних монет у вашому банку, у відділенні №51 за адресою місто Суми, площа Покровська 2.
Співробітники банку виразно пояснити не можуть. Розповідають про якісь талони, які надходять разом з монетами, і які спочатку видають в касі, а потім по ним колись видають монети. Я звісно не можу повірити в талонний «совок». І невже, зі слів тих же працівників, на Суми (і вочевидь на область) приходить не більше 100 монет кожного найменування при тиражі 30-40 тисяч.
І чи можливо якось замовити монети щоб отримати їх у зручний для мене час, так як я працюю.
З повагою, Сергій.
Написать комментарий
Проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території.
Відділення Таскомбанку у нашому місті не працює. Тобто отримувати послуги банку можна тільки через додаток TAS2U.
Але з травня 2022 року у нашому місті відсутній український мобільний зв'язок, тобто отримувати, зокрема, sms-повідомлення від банку на мобільний телефон немає жодної можливості.
Доступ до додатку через смартфон відсутній, адже вимагається введення коду доступу з sms-повідомлення, що надходить на мобільний телефон, яке, як вже зазначала, я не отримую та отримати не можу
Сьогодні 24.08.22 вдалось увійти до TAS2U через ноутбук (без додаткового підтвердження), але при спробі перевести гроші на картку іншого банку мою картку ТАС було заблоковано.
Таким чином, розпорядитися власними коштами я не можу. В умовах окупації це дорівнює катастрофі.
Яким чином мені, як клієнту, що знаходиться на тимчасово окупованій території та не має українського мобільного звя«зку, розблокувати картку.
Крім того, прошу надати мені можливість доступу до додатку TAS2U, а також підтвердження здійснення будь-яких дій у додатку, через надходження кодів доступу чи кодів підтвердження операцій на Viber чи Telegram.
На жаль, чатів для спілкування зі співробітниками банку у вашому додатку, на відміну від інших банків, немає.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Написать комментарий