Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Таскомбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
lburdey
lburdey
14 августа 2022, 12:55
Доброго дня! чи не могли б ви мені допомогти. я щойно погасила кредит за невірним номером договору. Я випадково ввела не той номер. Кредит повинен бути погашений для ОТП банку, а виявилось, що я погасила комусь кредит у розмірі 5200 гривень для Таскомбанк. Будь ласка, допоможіть 🙏🙏🙏
Таскомбанк
Ответ банка
15 августа 2022, 18:36
Доброго дня.Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, квитанцію про оплату в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
17 июля 2022, 12:33
клиент, Київ
Здравствуйте. Какое право вы имеете снимать за обслуживание неактивного счета, если у вас отсутствует сервис онлайн подача заявления о закрытии счета? Вы не в курсе о том, что в стране идет война и люди выехали из страны? Каким образом, находясь за границей, я могу подать заявление о закрытии неактивного счета?
Таскомбанк
Ответ банка
18 июля 2022, 13:42
Доброго дня.

Звертаємо Вашу увагу, що, дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.

Якщо по карті протягом 90-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Наразі для закриття рахунку необхідно звертатися безпосередньо до відділення Банку.
Банк займається розробкою можливості закриття рахунків дистанційно.
Olchik1984
Olchik1984
16 июня 2022, 18:57
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста как можно заплатить кредит с Польши?
Таскомбанк
Ответ банка
19 июня 2022, 11:53
Доброго дня!

У Вас є можливість здійснювати зарахування будь-яким зручним для Вас способом:

• через інтернет-банкінг TAS2U, якщо зареєстровані та є ідентифікованим користувачем;
• у відділеннях інших Банків;
• за допомогою сервісів інших Банків.
MykolaA
MykolaA
10 мая 2022, 12:52
Николай, Киев
06.05.2020 надійшла сума у евро. Маю два документи:
1. Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 10.05.2022 10:46:47
Власні кошти: 12 372.91 грн.
Підпис: Заступник голови Правління Земляний М. П
2. В кабінеті: https://tas2u.tascombank.ua/accounts/cards/:
Личные средства: 0,00 UAH
Чому сума не відображається в кабінеті?
Чому НЕ маю змоги нею скористатися?
Таскомбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 22:36
Доброго дня.

Перевірити зарахування коштів Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Додатково рекомендуємо здійснити будь-яку операцію по карті для прискорення оновлення інформації в додатку.

MykolaA
MykolaA
3 мая 2022, 9:05
Николай, Киев
По карті «велика 5-ка» отримав 02.05.2022р. списання «20 грн. комісія банку».
За що?
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 10:59
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Інформуємо, що переглянути призначення списаної комісії у Вас є можливість сформувавши виписку по карті.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Ljoljonka
Ljoljonka
13 апреля 2022, 12:15
ШАХРАЙ!!!
5375 2351 2531 3294

Хочу повідомити про шахрайку, щоб інші не попалися.
Ніби Продає в інстаграмі дитячі речі, просить частково передоплату, обіцяє скинути номер ттн, а далі ігнорує повідомлення!
Таскомбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 12:20
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.

MykolaA
MykolaA
21 февраля 2022, 9:16
Николай, Киев
Три дня не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022-02-21 07:12:53 UTC
Access denied
What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Как мне зайти на сайт из Турции.
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:10
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
UA82
UA82
15 января 2022, 17:04
Dmytro
Доброго дня!
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Таскомбанк
Ответ банка
15 января 2022, 18:00
Доброго дня!

Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».

А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.

Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
binod
binod
10 января 2022, 20:13
Идентификация через Систему BankID НБУ, Харьков
Допустим, по карте «Плативка» введен дра раза неправильно пин-код.

Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?

В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Таскомбанк
Ответ банка
12 января 2022, 11:32
Доброго дня!

Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.

Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.

Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Redmonh777
Redmonh777
20 декабря 2021, 16:05
Как мне войти войти в приложение как снять ограничение если я в росии? Вы не даёте возможности позвонить с русского номера, как мне пользоваться моими средствами? Свяжитесь со мной мной +79889913223 вы тогда,
Карта на укр номере 0501785276 разблокировать доступ нужно к карте срочно иначе буду жаловаться
Таскомбанк
Ответ банка
21 декабря 2021, 10:01
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Marina13011978
Marina13011978
11 октября 2021, 23:16
Марина, Харьковская область
Здравствуйте, делала покупку в интернет магазине. Перевела деньги за товар в сумме 1300 грн на карту 5366 3933 0095 5800. Товар так и не получила, продавец не отвечает. Хочу вернуть деньги и пожаловаться на мошенничество.
Таскомбанк
Ответ банка
13 октября 2021, 19:14
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам звернутись до IziBank та обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Ostrov70
Ostrov70
9 октября 2021, 17:45
K.OSTRYANNIKOV, Першотравенск
Добрый день. Ответе на мой вопрос, пожалуйста. Почему Вы не разобравшись в моей ситуации по поводу мошейнического снятия денег с моей кредитки, продали кредит Дебтфорту и теперь они не дают мне покоя? Я настоятельно требую решить этот вопрос, и не затягивать. А то по отзывах о Вашем банке я начинаю сомневаться в Вашей порядочности.И будет так добры на мой эмейл, пришлите распечатки снятия денег с моей карты. За ранее благодарю. ostrokosta@gmail.com
Таскомбанк
Ответ банка
10 октября 2021, 10:56
Доброго дня.

Для того, щоб не виникло простроченої заборгованості необхідно оплачувати суму мінімального платежу в повному розмірі до дати планового платежу.

Звертаємо увагу, що всю інформацію на Ваш письмовий запит було надано у листі Банку.

Інформуємо, що у Вас є можливість переглянути рух коштів по карті в TAS2U.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити». Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.

Додатково інформуємо, що отримати виписку у Вас є можливість, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Dimas83
Dimas83
21 сентября 2021, 21:11
Кондратено Константин Викторович, Киев
Сегодня я обратился в отделение на Академика Паладина 18, в 13.00 все документы были оформлены для получения выплат по ФГВФЛ. Документы отправили в 13,00 в службу безопасности на проверку, что я не «Террорист», и что Я это Я. Но прождав до 18.00 служба безопасности банка так и не соизволили дать ответ. 5 часов ждать, а ответа от службы безопасности банка нет. Я являюсь клиентом банка. Качество работы банка НОЛЬ. Сколько мне еще ждать?
Таскомбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 11:20
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Natali0212
Natali0212
20 августа 2021, 19:03
5375 2351 0933 0744 эта карточка вашего банка
Таскомбанк
Ответ банка
22 августа 2021, 10:40
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
0990039089
0990039089
25 июля 2021, 17:09
Березовка
Добрый день,, подскажите пожалуйста,, я могу оплатить кредит на бытовую технику, через кассу другого банка?????
Таскомбанк
Ответ банка
26 июля 2021, 20:08
Доброго дня.

Інформуємо, що у Вас є можливість здійснювати погашення заборгованості у відділеннях інших банків.
Звертаємо увагу, що міжбанківські перекази можуть бути здійснені до трьох робочих днів.

Також погашення кредиту можна здійснювати:
— Через касу відділення Банку;
— За допомогою ПТКС Банку;
— Через ТАS2U з карти ТАСКОМБАНКу;
— Безготівковим переказом з будь-якого іншого рахунку.

RudenkoAnna
RudenkoAnna
21 июля 2021, 13:12
Руденко Анна Володимирівна
Добрий день! 18.05.2021 р в терміналі Таскомбанку було здійснено поповнення карти Приватбанк 4149****2566 на суму 3500 грн, підтверджено номером 380631177476. Гроші на рахунок не зарахували. Чи можу я повернути гроші на карту Приватбанка чи через АТ Таскомбанк, дякую.
Таскомбанк
Ответ банка
22 июля 2021, 9:08
Доброго дня.

У Вас є можливість зафіксувати заяву на оскарження транзакції, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора) або у відділенні ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Tyzo
Tyzo
19 июля 2021, 12:35
Львів
Я зареєстрований на Інтернет-банкінг Таскомбанк (TAS2U) і намагаюся додати банківську картку, яку отримав у Таскомбанк. Система видає дивну помилку.
В одному і тому ж віконечку:
— Картку успішно додано!
і нижче:
— Не вдалося додати картку.

Це як???
Таскомбанк
Ответ банка
19 июля 2021, 14:05
Доброго дня.

Інформуємо, що карту ТАСКОМБАНКу не потрібно додавати в інтернет-банкінг TAS2U.

Для того, щоб в особистому кабінеті відображалась інформація по банківським продуктам, що відкриті в ТАСКОМБАНКу необхідно бути ідентифікованим користувачем, тобто зареєструватись в інтернет-банкінгу TAS2U з фінансового номеру телефону, після успішної реєстрації в вікні «Ідентифікація» — ввести номер карти.

allen303
allen303
2 июля 2021, 18:07
Татьяна, Одесса
Здравствуйте. Год назад при получении кредита мне выдали карту Большая пятерка с кредитным лимитом 2000 грн. Кредитным лимитом я не пользовалась. Кредит я погасила и карточкой не пользуюсь. На счете карточки были мои личные средства 40 копеек, которые согласно сообщения банка списали с моего счета 2.07.2021 года. Объясните, пожалуйста, грозит ли мне списание средств с кредитного лимита в дальнейшем, если я не собираюсь пользоваться карточкой.
Таскомбанк
Ответ банка
6 июля 2021, 11:01
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн та списується за рахунок власних коштів.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
MykolaA
MykolaA
2 июля 2021, 15:35
Николай, Киев
В банкинге пытаюсь изменить лимит оплаты в интернете с 5000 на 1 грн.
Пытаюсь с утра. Не приходит смс. подтверждения сколько бы ни ждал.
Таскомбанк
Ответ банка
6 июля 2021, 11:03
Доброго дня!

Повідомляємо, що уточнити інформацію стосовно відправки смс-повідомлення з кодом підтвердження операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
99359097
99359097
2 июля 2021, 11:01
Оксана, Бердянск
Добрый день, у меня заканчивается в июле срок пенсионной карты, я могу её заказать не ходя в филиал банка?
Таскомбанк
Ответ банка
6 июля 2021, 10:46
Доброго дня.

Повідомляємо, що ініціювати перевипуск картки Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.

Звертаємо Вашу увагу, що отримати готову карту можливо виключно, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 42.95
USD 39.7 40.2
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 42.95
USD 39.7 40.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Горячая линия Таскомбанка