Таскомбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.25 | 42.9 |
USD | 39.5 | 40 |
Все курсы банка |
Інформуємо, є можливість здійснити переказ з карти на заблоковану карту.
Написать комментарий
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Написать комментарий
Інформуємо, що Контакт-центру Банку працює цілодобово за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Написать комментарий
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Для уточнення статусу платежу рекомендуємо звернутись до підтримки iBox.
Написать комментарий
Підкажіть, будь ласка, поповнення карти здійснювали через термінал самообслуговування ТАСКОМБАНКу?
За наявності чеку – прохання надати його скан-копію для перевірки інформації.
Написать комментарий
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написать комментарий
Написать комментарий
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Комментарии (1)
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написать комментарий
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Комментарии (1)
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Написать комментарий
С недавнего времени пользуюсь картой Большая Пятерка, задолженностей у меня нет, но вот не знал то ваших правилах хранения бонусов. Нельзя ли в качестве доброго жеста к ответственному клиену вернуть начисленные бонусы?
Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Написать комментарий
Звертаємо Вашу увагу, що зарахування коштів на заблоковану карту неможливе.
Рекомендуємо здійснювати поповнення по номеру карткового рахунку.
Комментарии (2)
Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувались при поповненні карти?
При наявності надайте, будь ласка, квитанцію для перевірки інформації.
Написать комментарий
Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
Написать комментарий
Комісія за конвертацію – 1% або 3% в залежності від валюти, в якій проводиться операція:
1. Якщо валюта операції USD (долар США), EUR (євро), GBP (фунт стерлінг), CHF (швейцарський франк), PLN (польський злотий), RUR (російський рубль) — комісія за конвертацію – 1%.
2. Якщо валюта операції відрізняється від зазначених вище — комісія за конвертацію – 3%.
3. Якщо валюта операції UAH (гривня), а термінал зареєстрований не в Україні — конвертація здійснюється з використанням миттєвої конвертації валюти Dynamic Currency Conversion – 3% комісія за конвертацію.
Зі схемою конвертації у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — необхідно обрати Ваш пакет послуг, в якому оформлена карта — «Документи» — Схема конвертації операцій за платіжними картками MasterCard і Visa.
Написать комментарий
Відповідь надано в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Написать комментарий