×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.3 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |
Неможливо зареєструватися через додаток (питання вирішено 31.07.24)
Ну добре, раз таке відношення до нових клієнтів, то яке ж відношення буде якщо таки вдалося б відкрити рахунок
Ми жодним чином не налаштовані на таку довгу реєстрацію, й тривалі очікування людей, які хочуть стати нашими клієнтами, адже наша ціль це зручне й швидке ознайомлення з нашим мобільним застосунком, а також оформлення картки!
Цінуємо кожного нашого клієнта, й робимо все можливе, аби обслуговування було завжди на найвищому рівні, тому в цій ситуації вдалось розв'язати цю проблему, реєстрація відбулась успішно 🙌🏻
Будемо щасливі, якщо ви користуватиметесь нашим застосунком із задоволенням, й пробудите нашим клієнтом ще дуже-дуже довго 🤗
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Закрили рахунки без пояснення причин
Ніяких документів, запитів, попереджень, нічого, просто закрили.
Як тепер повернути куплені ОВДП — невідомо.
На питання, чому заблокували, що в чаті, що у відділенні — відповідають, що їм це невідомо.
На питання, чи можна розблокувати — ні, не можна.
Але варто пояснити в чому виникла проблема, і взагалі відповідно до яких документів банк може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Отже, банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Також зауважу, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Щодо куплених ОВДП, то з цим не має бути проблем, адже вони будуть зберігатись в депозитарії банку на вашому рахунку до моменту погашення, після чого виплата коштів буде здійснена на транзитний рахунок, ви зможете надати рахунок в іншому банку для перерахування на пошту custody@sensebank.com.ua.
Детальна процедура описана в інструкції https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8416122103570
Або ж ви можете перевести ваші ОВДП до іншої депозитарної установи, переглянути ваші дії можете тут 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
На жаль, у вашій ситуації банк прийняв остаточне рішення про припинення ділових відносин згідно з зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», й розблокування недоступне.
Сподіваємось, що ситуація стала для вас зрозумілішою, й всі крапки над «і» були розставлені 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Заблокували акаунт без попередження
Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, а також має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
самий тупий банк
Насправді переглянути виписку за рахунком доволі зручно та швидко в нашому застосунку Sense SuperApp 😉
Потрібно перейти в розділ Продукти (на панелі керування), обрати розділ Довідки, й вибрати Виписка за рахунком, після чого обрати потрібний рахунок, період, мову та формат.
Детальнішу інструкцію можна переглянути за посиланням 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/5723488208914
Зауважу, що чекати тиждень, аби сформувати виписку не потрібно, вона доступна одразу, але варто сказати, що залишок після операцій у виписці не відображається, його можна переглянути в історії операцій по картці, натиснувши на операцію, що вас цікавить (першим пунктом буде залишок коштів після цієї транзакції), адже це не є таємницею 😊
Без інформації від вас, й пояснень — відповідь може бути не так деталізована, як могла б бути 🥺
Сподіваємось, що ви розібрались як сформувати виписку й наразі труднощів у користуванні застосунком Sense SuperApp у вас не виникає 🤞🏻
А якщо ж є якісь проблеми, то ми завжди готові їх розв'язувати, напишіть до нашої чат-підтримки 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Як за 2 дні улюблений банк став банком з яким хочеться як можна скоріше попрощатись)
Це мене не зупинило, наступного дня я зв’язався з оператором через моб.додаток і замовив кошти на 22.07.24 та 23.07.24, замовлення підтвердили і вказали, що 22.07. потрібно з’явитись після 14:00 до відділення банку, а 23.07 після 09:00 — це мені здалося підозрілим і я перепитав, оператор ще раз підтвердив. Ніби все ОК!
22.07. були певні нюанси з живою та електронною чергою і непорозуміннями на касі, вимагають підпис через «Дію», хоча надаю фізичний паспорт гр.України. Взагалі ситуація в залі самого банку досить цікава, можна прийти й посидіти за будь-яким робочим місцем, оскільки працівників десь немає, немає в кого щось запитати, тому частина людей в електронній черзі, а частина в живій)))
23.07. все було значно веселіше, я спеціально приїхав за 70 км. в районі 10ї години, а менеджер Надія каже «Ви рано приїхали, в районі обіду в нас інкасація і кошти будуть після 14:00», я показую їй підтвердження в додатку і переписку з оператором, на що вона каже «оператор мабуть помилився, я нічого зробити не можу, грошей немає». Я їй кажу з Вашим банком щось не так останнім часом, мабуть треба виводити кошти і прощатись, а вона каже «Робіть, що хочете, можете прощатись», кажу скасуйте сьогоднішнє замовлення, перепитує «перенести на інший день», кажу ні, не хочу відвідувати більше Ваше відділення, вона каже «ну і не треба, не відвідуйте!»
Далі були скарги, гаряча лінія, відеозв'язок… Чесно кажучи я просто вражений, коли треба гроші на депозит покласти, щоб їм показник зробити, то «найкращий клієнт», а так то треш…
Бажаю, щоб як можна скоріше банк був проданий адекватному інвестору, бо якщо буде державним ще рік-два, то не буде, що продавати!)
Вчора, після вашого звернення, нам вдалося вам зробити бронь на сьогодні, і вже сьогодні змогли задовольнити вас видавши готівку.
Стосовно ситуації з паспортом, якщо ви змінювали на закордонний, то маєте його показувати або ж потрібно знову у системі змінювати на український.
Ще раз щиро вибачаюся за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я впевнений стосовно нашої плідної співпраці й надалі 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (3)
Шкода …що сенс банк не може підтримувати українців, а лише заганяє їх в глухий кут
Але ми зі свого боку намагаємось максимально допомогти нашим клієнтам та піти їм назустріч, і в нашому банку наразі діє акція реструктуризації заборгованості, яку можна оформити за вашими продуктами, й полегшити собі виплату вашого боргу, оскільки платежі будуть менші, а реструктуризація оформлена на більший термін, а отже і погасити повністю заборгованість буде для вас значно легше 😉
Щодо нарахування відсотків, то у розпорядженні НБУ не вказано, що банкам забороняється нараховувати відсотки за кредитом/кредитною карткою на час воєнного стану, тому всі нарахування є правомірними, додатково зазначу, що штрафи та пені нашим банком за прострочення заборгованості не нараховуються 😊
Впевнені, що ситуація для вас стала більш деталізованою, а питання з погашенням заборгованості буде розв'язано на вашу користь, адже ми також зацікавлені в тому, аби допомогти нашим клієнтам погасити свої заборгованості.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Пропозиція послуги кредитної картики на сутки, яку надати не можуть
Хотів би деталізувати, чому виникла така ситуація 😔
18 липня вам вперше телефонували щодо оформлення картки з лімітом. Але на той момент у вас не було застосунку, тому вам потрібно було пройти реєстрацію через Відеочат.
На жаль, 19 липня у нас спостерігалася технічні проблеми, тому могла спостерігатися проблема при оформлені картки чи реєстрації у застосунку. В той же день всі функції застосунка згодом було поновлено.
Потім вже, на жаль, пропозиції дійсно не було.
Мені дійсно шкода, що вам не вдалося скористатися пропозицією. Вона може відображатися деякий час, а потім бути відсутньою.
Як варіант, це можна вам пройти реєстрацію у застосунку та подати анкету для отримання кредитного ліміту, звернувшись за номером 0 800 50 35 30 (графік роботи: пн-нд (9:00-19:00).
У разі, якщо вам потрібна буде додатково допомога, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми неодмінно вам допоможемо 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)
Обращение в банк по видео-чату
Пані Юлія справжня професіоналка, й кожного разу викладається на всі 100%, аби допомогти клієнтам й зарядити їх своїм позитивом й життєрадісністю!
Вже передали подяку пані Юлії, й вона передає вам свої найкращі побажання та вдячність за вашу небайдужість та теплі слова 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Внезапная блокировка счета.
Але, на жаль, бувають випадки, коли Банк може припинити ділові відносини з клієнтом, це дійсно можливо 🥺
Причин такого блокування може бути декілька, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
Детальніше ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Та ми цінуємо кожного нашого клієнта, й завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та допомогти!
Для можливості розблокування рахунку потрібно було надати офіційні документи, які підтверджують ваші операції.
Оскільки ми не отримали всі потрібні підверджуючі документи від вас в особистих повідомленнях, розблокувати рахунок зараз, на жаль, не можемо😔
Але ви завжди можете написати нам в чат з мобільного застосунку, в телеграм, вайбер чи на нашу пошту help@sensebank.com.ua, щоб подати запит повторно при наявності всіх документів💙
Ваша фея-помічниця, Оля 🧚🏻
Комментарии (5)
Банк позорище 2024 года
З 09.07.2024 року у нас змінились процентні ставки за депозитами в гривні, і дійсно вони зменшились🥲
Зміна відсоткових ставок відбувається не кожні два тижні, остання була 13.06, тому дивно, що ви так часто отримуєте смс.
Щодо зниження відсоткових ставок за депозитами, то тут все просто — ставки прив'язані до облікової ставки НБУ, тому наразі спостерігається в абсолютній більшості банків тенденція на зниження депозитних ставок, внаслідок аналогічного зниження облікової ставки НБУ.
За прогнозами ставка буде і надалі знижуватись, а отже, як би не було гірко, наш банк буде підлаштовуватись і знижувати ставку за депозитами до середньоринкової 🥺
Якби ми підвищували відсоткову ставку за депозитами, тоді можна було б зрозуміти ваше занепокоєння, оскільки банки, які пропонують високі відсотки за депозитом, відчувають гостру потребу в коштах.
А у вашому випадку, як ви розумієте, вам немає чого боятися, а навпаки — можете бути ще більш впевненими, що надійно не лише зберігаєте, але й збільшуєте свої заощадження💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написать комментарий
Г* банк.
Банк не хоче нести відповідальності за справність роботи своїх технічних засобів (системи, додатків, сайту), а також наслідків до яких призвели ці збої. А можливо банк навіть зацікавлений в таких збоях.
Головний цинізм у всьому цьому, що оператори кажуть ми повністю вас розуміємо, але абонплату не скасуємо. Типу ми тебе підловили, тому *** іди плати, нічого ти нікому не доведеш.
Нікому не раджу цей банк!
Але дякую, що звернулися до нас, після детального розгляду вашої скарги, вам було відшкодовано цю суму.
Вибачте за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я сподіваюся, що цей інцидент не вплине на нашу співпрацю та відносини у майбутньому! 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)
Кредитна карта Сенсу — повне розчарування
Історія — я розрахувався кредитною картою цього банку через термінал за послуги НП розраховуючи на кредитні кошти та на пільговий період іх використання. Як виявилось, цей розрахунок був списаний як готівкова операція по кредитним коштам. І було знято дві суми комісії майже на 1500 грн.
Тому, перед тим, як використати цю карту, ви, як клієнт, маєте бути підкованим і знати всі коди МСС по яким розраховуєтесь, задати покупцеві ще з десяток питань як фінансист по розрахунковим операціям. Після цього поставити собі в органайзер нагадування про постійну перевірку можливих нарахувань комісій, хоча це не допоможе, бо банк до кінця розрахункового періоду вам про це і не скаже. І більш того, алгоритм нарахування (як пише банк — «згідно з технічними налаштуваннями») — є закритою інформацією і чітко не прописаний в угоді клієнт — банк (що уже є порушенням прав споживача). Не було жодного попередження про можливість списання комісії та навіть умов банку це не було прописано чітко. Пропонувати звертатися до Нової пошти за вирішенням проблеми, коли це вже сталося, — це абсурд. Вибачте, але така некомпетентність і безвідповідальність не можуть бути виправдані.
І ще вишенька на торті — банк всі ваші перерахування на закриття кредиту зараховує спочатку на безготівкові операції (там де банк ніяким чином не може заробити) а тільки в кінці на псевдо «готівкові» (щоб максимально витягнути з клієнта проценти за як би штучно створену «готівкову» операцію)
В сповіщеннях он-лайн банкінгу є все — і про забудовників і кредитування, і як купити валюту і … — а ось сповіщення, що у вас якимось чином, коли ви зовсім того не підозрюєте, сформувався якийсь кредит по штучно сформованій «готівковій» операції (або якійсь іншій) — цього нема. Бо для чого — це ж банку вигідно. Ну раз вигідно, то мені ні.
На жаль, ситуація трапилась не надто позитивна, й, на перший погляд, вона здається трішки заплутаною, а деталі її вкриті туманом 🌫️
Але я залюбки допоможу розібратись, й розставити всі крапки над «і», аби у вас та інших клієнтів в майбутньому не виникало подібних питань та непорозумінь 😉
Отже, розпочну з самого початку, згідно з тарифами вашої картки комісія за р2р (з картки на картку) переказ становить 4% мін. 20 грн (п. 11 тарифів). Саме така комісія у вас була списана за операцію проведену вами на Новій Пошті. А чому ж ця операція взагалі пройшла як р2р? Зараз розберемось!
Я додатково уточнив у підтримці Нової Пошти з цього приводу, і ситуація наступна — при оплаті за товар вони використовують безпечну систему грошових переказів установи-партнера ТОВ «НоваПей», і така оплата є переказом від фізичної особи (отримувача товару), тому визначається як переказ р2р, тому саме такі дані надходять від ресурсу в банк (від Нової Пошти в Sense Bank). Саме тому операція проходить в банку як р2р, а отже і списується комісія в розмірі 4% мін. 20 грн від суми операції.
Також уточнив додатково щодо інформування з боку Нової Пошти, отримав таку відповідь: «Про ймовірність зняття додаткових комісій інформація зазначена на сайті, таким чином: „При оплаті переказу за допомогою банківської платіжної картки банк-емітент банківської картки, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента“ А сам оператор у відділенні не зобов'язаний повідомляти клієнтам про те, що операція проходить як грошовий переказ, і що може бути утримана комісія з боку банку. Під час онлайн-оплати є таке попередження в застосунку Нова Пошта».
Для уникнення таких комісій, ви можете в застосунку Sense SuperApp змінити ліміт на перекази з картки на картку, й виставити значення 0, і таким чином всі операції р2р на суму більшу за 0 грн будуть відхилятись.
Зробити це ви можете за інструкцією:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016940460
Повернімось до факту інформування про списання комісії та типу операції, цю інформацію банк не приховує і вона доступна в вашому застосунку Sense SuperApp, тому ви вільні в будь-який момент ознайомитись з вашими операціями в історії платежів по картці. А також банк не може наперед знати конкретний МСС, згідно з яким буде проведена операція, ми отримуємо її в момент проведення операції, і аж ніяк не заздалегідь 😉
Щодо погашення, то в першу кошти погашають безготівкові операції, після чого лише готівкові, так відбувається для того, щоб клієнти не випали з пільгового періоду, в який і входять безготівкові операції, адже готівкові в пільговий період не входять, тому і погашаються в останню чергу. Така логіка була зроблена для більшої зручності клієнтів 😉
Зауважу, що робити різноманітні сповіщення і попереджувальні екрани в сторонніх застосунках Google Pay/Apple Pay ми не маємо можливості, тому це бажання, на жаль, маємо лишити нездійсненним 🥺
Сподіваюсь, що мені вдалось більш детально пояснити суть ситуації, й відповісти на всі ваші питання. Буду радий, якщо в майбутньому ви все ж будете активно користуватись нашими продуктами, й отримувати від цього задоволення 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (10)
Невідповідальне ставлення операторів чату до клієнта банку
Сама проблема полягала в неможливості переказу коштів з картки є-підтримка іншого банку на картку є-підтримка Сенс банку. Чому це важливо? Маю кілька карток є-підтримка інших банків на отримання коштів від погашення військових облігацій та передбачав зробити консолідацію коштів на карті є-підтримка Сенс банку для подальших циклічних придбань цих облігацій, оскільки інтерфейс Сенс банку для цих цілей для мене був найбільш прийнятним. Все б нічого, я б просто прийняв це як недбале (або недогляд) ставлення банку до клієнтів з усіма наступними домислюваннями, зрештою це питання до банку, а не до оператора, чому в нього така внутрішня політика щодо даного типу картки. Але як перший, так і другий оператор, що підключився, стали запевняти мене в тому, що, виявляється, тільки держава може робити перекази на карту є-підтримка Сенс банку. Після цього я хотів висловити свої міркування щодо цього (що інші банки такі приватні платежі приймають і тут є над чим подумати банку) Микита Шинкевич несподівано перервав чат і далі були його численні (близько 10) запитів зробити відгук на чат. Так багато, бо, мабуть, йому не подобалися мої негативні відповіді. І ця нахабність ще більше напружила, сподіваюся, є підгрунтя для роздумів для співробітників банку, які відповідають за підбір кадрів.
На закінчення зауваження щодо інтерфейсу чату:
1. Дуже тривалий час з'єднання з оператором з наступними нервами встановлення діалогу
2. Встановлений ліміт 128 символів для введення повідомлення в умовах неможливості скопіювати раніше введений текст сприяє появі негативних емоцій у клієнтів.
3.Відсутня можливість копіювати весь чат.
Для того, щоб відразу вас бот перевів на агента, вам потрібно пройти наступним шляхом: запустити чат та обрати «Маю інше питання» — далі обрати «Ні, треба допомога агента» (якщо відповіді у боті вам не підходять) — далі у формі описати ваше питання та натиснути кнопку «Відправити» і обрати «Підключити агента» і вже очікувати на агента підтримки.
Щодо постійного запиту оцінки, то коли агент підтримки закриває чат, тобто ви закінчили розмову або можливо вас довго не було у чаті, тоді йде запит на оцінку цього чату. Якщо ви повертаєтесь у чат, відповідаєте і питання вирішено, чат знову закривається і може надіслано бути знову запит на оцінку 💙
Щодо вашого питання, то дійсно, карткою ви можете робити перекази коштів, але поповнити її, на жаль, ви не зможете у нашому банку. Бо технічно нашим банком це не реалізовано. Картка слугує лише для зарахування виплат від держави. І картка є абсолютно безкоштовною.
Карткою єПідтримка, можна користуватись, як звичайною карткою, а саме:
• оплачувати будь-які покупки;
• знімати гроші у банкоматах та касах банків;
• здійснювати платежі в Sense SuperApp (наприклад, переказ коштів, поповнення мобільного та інші платежі).
Продавець товарів та послуг має бути зареєстрований на території України.
Картка єПідтримка. Що це?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4410748523154
Як витратити кошти, які зараховано на картку єПідтримка від держави?: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411105771282
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (14)
Допомога по карті
Ваш відгук дуже зворушливий і приємно бачити, як наша робота позитивно впливає та допомагає нашим клієнтам 🥹
У разі, якщо вам потрібна буде наша допомога, ви завжди можете на неї розраховувати ❤️
Бажаю вам всього найкращого, бережіть себе! 💙💛
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (1)
Заблокували рахунок
Після чого на наступний день мені не вдається зайти в акаунт. Я звоню в банк, дізнаюся все і надаю:
Всі виписки людей які кидали мені гроші і ордери з біржі
Декларацію ФОП (річну та за перший квартал цього року)
Випписку з самої біржі про рух коштів
В результаті мені блокують рахунок, НЕ ПОЯСНЮЮЧИ ПРИЧИНУ
Суму на яку я поповнив рахунок — була меньше, ніж моя щомісячна заробітня плата як ФОП. Це просто неприпустимо!
Я вимагаю втручання в цей безлад і розблокування рахунку!
Дійсно, згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Ми як державний банк, який діє виключно в законних рамках, не можемо пройти повз грубе порушення Закону України та/або умов договору, укладеного між банком та клієнтом, а тому вимушені розірвати ділові відносини 😔
Але це не той випадок 😁 Адже після надання документів та вичерпних пояснень щодо джерела походження коштів, наша служба безпеки прийняла рішення про розблокування карток й відновлення доступу до застосунку Sense SuperApp, тому я зі свого боку лише можу порадіти, що вдалось допомогти вам, впевнена, що ваші враження про наш банк будуть і надалі дуже гарні, а наші відносини будуть лише покращуватись 😊
Користуйтесь нашими послугами із задоволенням 🥰
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Комментарии (6)
Шахрайські тарифи і відношення до клієнтів
Після продажу — зарахували кошти на кредитну картку Ред, оскільки іншої картки відкрито не було. Т.т. цілеспрямовано зарахували мої власні кошти на картку, з якої сняти можна лише з 4% комісії. Сума від продажу облігацій 100 000+, кредитний ліміт картки 5 000 грн. Цікаво що в них там нічого не «йокнуло». Я навіть не в курсі про тарифи цієї картки, бо вона в мене не основна.
Коли перевів гроші на основну — зняли 4000+ грн.
Просив повернути комісію, враховуючи що це було зроблено випадково — відмовились, оскільки все згідно з тарифами карти. Тепер у мене на кредитній карті мінус 4007 грн… Цікаво, що б вони зписали, якби в мене був ліміт в 500 грн?
Не відомо за що вони взяли гроші, бо я не використовував кредитний ліміт. Т.т. взяли гроші за те, що я викристовував операції зі своїми грошима. Точно шахрайська схема.
Не раджу зв’язуватись з банком.
Стосовно продажу, то він ініціюється клієнтом і в цей момент ви можете обирати рахунок для зарахування коштів, ознайомитись з умовами та підтвердити. Оскільки на момент продажу був лише один рахунок ( кредитна картка RED ), то він був обраний автоматично. Через що кошти і були зараховані саме на цю картку. Щодо комісії за переказ, то на етапі введення суми застосунок пише розмір комісії, що буде за таку операцію. Для кредитної картки це буде 4% мінімум 20 грн від суми операції.
Зі свого боку я повністю розумію вас, адже нічого приємного в списанні комісії на таку суму немає, але, на жаль, комісія була списана правомірно згідно тарифів вашої картки і нічого шахрайського в цьому списанні немає. Ознайомитись з тарифами картки ви можете в Sense SuperApp або за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf
З повагою, Андрій
Написать комментарий
Баланс відрізняється від реального на пару мільонів грн
У підтримку вже звертався, кажуть що «докладають усих зусиль»…
З повагою, Андрій
Написать комментарий
Ужасное обслуживание дозвониться не возможно,в чатах не отвечают
Стосовно вашої картки та списання комісії, я проаналізував, і побачив, що також в минулому місяці у вас була списана комісія за р2р-перекази (з картки на картку). По вашій картці не передбачені перекази без комісії, тому якщо ви будете робити переказ з картки на картку в іншому банку, буде списана комісія сервісу — 1% + 5 грн.
Але її можна уникнути, оформивши безкоштовну у користуванні картку Cameleon, Profiplay. По ним передбачено ліміт на перекази на картки в іншому банку — 20 000 грн / міс. Якщо вийти за межі ліміту, то буде комісія — 1% + 5 грн.
Або ви можете робити перекази з вашої зарплатної картки за реквізитами (IBAN), такі перекази без комісії.
У разі, якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, напишіть нам у приватних повідомленнях на Мінфіні або у чат підтримки, де ми неодмінно надамо вам допомогу та підкажемо вам 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (4)
Кошти зписали, але ОВГЗ не придбані.
Другий день банк не функціонує, як треба.
Щодо роботи чату, то протягом понеділка-вівторка швидкість відповіді бажала кращого, адже ми отримували багато звернень, через що агент приєднувався до діалогу не так швидко, як завжди.
Ще раз приносимо вибачення за незручності та дякуємо за ваше розуміння 😊
З повагою, Андрій
Комментарии (2)
Заморозили деньги на счете
Ми дуже вибачаємося за цей інцидент, котрий негативно вплинув на вас 😔
На сьогодні всі функції системи працюють без проблем.
У разі, якщо ваше питання було не вирішено, будь ласка, зверніться повторно до нас у підтримку.
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
▪️ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
▪️ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
▪️ Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
▪️ Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Вибачаємося за незручності, з котрими ви зіштовхнулися 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Комментарии (2)