×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.5 | 50.05 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Спрощення частини боргу
Пишут вот такое уже год:
«Sense Bank дійсно тимчасово призупинив виконання зобов’язань щодо прощення частини вашої заборгованості. Це пов’язано з необхідністю зміни та уніфікації внутрішніх процесів у рамках приведення діяльності банку у відповідність до вимог чинного законодавства України…» и так далее
Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Зник платіж
Підтримка нічим допомогти не може
Хочемо зауважити, що строки надходження платежу за реквізитами становлять до 3-х робочих днів. У разі, якщо кошти не можуть бути зарахованими на рахунок отримувача, вони повернуться на рахунок відправника протягом 4-х робочих днів 📆
Уважно проаналізували вашу ситуацію та хочемо повідомити, що даний платіж з нашого боку був успішний, тобто кошти з нашого банку були відправлені. У разі, якщо кошти досі не надійшли на рахунок отримувача, рекомендуємо звернутися до банку отримувача з квитанцією про переказ. Сформувати її можна у нашому мобільному застосунку, додатково надаю інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016984199
Сподіваємось, що дане питання вирішиться якнайшвидше та кошти зможуть бути зарахованими на рахунок отримувача. Дякуємо за розуміння 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Написать комментарий
Обслуговування, відсотки, непрозорість і заплутаність умов кредитування
Дійсно, сума розстрочки не повертається на баланс після її оформлення. Справа у тому, що сума на яку ви оформили розстрочку, вважається заборгованістю за карткою до моменту її погашення, але на неї не нараховуються стандартні відсотки та комісії. Для того, щоб сума поверталась на баланс картки, потрібно погашати платежі за розстрочкою.
Наприклад, кредитний ліміт за карткою — 10 000, ви оформили розстрочку на 6 000 грн на 6 місяців зі щомісячним платежем — 1 000 грн. Доступна сума за карткою стала 4 000. Після погашення першого платежу за розстрочкою доступна сума за карткою становитиме 5 000, після погашення другого платежу — 6 000 і так далі.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Red , Red 2.0
Це дає нам можливість покращити якість обслуговування, відчути справжні потреби клієнтів, а також зрозуміти, на що варто звернути увагу — усе це в результаті створює розвиток, який рухає банк уперед 🫶🏻
Розуміємо, що ця ситуація справді доволі неприємна, адже такі «коливання» ліміту у такий короткий термін, це доволі незвично й незрозуміло. Проте для всього є причина ✅
Насправді у період з 7 по 9 серпня у банку спостерігався невеличкий технічний збій, внаслідок якого певній кількості клієнтів помилково була надана індивідуальна пропозиція з оформлення кредитного ліміту, якою вони скористались. На жаль, пропозиції не були погоджені для цих клієнтів, тому після виявлення проблеми — банк зменшив наданий ліміт.
Щиро перепрошуємо за ці незручності 😔
Стосовно нашої чат-підтримки: у застосунку проводиться масштабне оновлення чат-системи, тому він наразі недоступний. Проте ми не лишаємо нікого без допомоги й продовжуємо відповідати на запитання клієнтів у месенджерах 👌🏻
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Як Sense Bank вводить в оману клієнтів і створює борги
Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!
Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.
Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.
З повагою, Андрій
Комментарии (3)
Сенс Найгірший Банк України
Замість того щоб інформувати своїх клієнтів про зміни, або закінчення терміну дії сертифікатів, або ключів, вони взяли і заблокували рахунок.
Жодних повідомлень у системі, жодних повідомлень на пошту, жодних повідомлень на телефон або в меседжерах, просто заблокували рахунок
І тепер вимагають привезти папірець «сертифікат «сформований для відновлення
Всі банки працюють без цих дебільних сертифікатів в бумажному носії, всі банки бачать сертифікати в електронному вигляді
А СЕНС не бачить!!!
Мало того ще й не признає своєї вини, це ж ви не інформуєте своїх клієнтів, це ви повинні виправити свою помилку і дати доступ до рахунку і коштів.
А якщо людина знаходиться за кордоном, то чому Банк не приймає відсканований сертифікат завірений як треба?
Нахабні і не ввічливі працівники
Особливо СТАРОВОЙТ НАДІЯ!!!
Ніколи і нікому не рекомендує цей Банк!
Наші клієнти — це наша найбільша цінність, не залежно від виду обслуговування: як фізичні особи, як фізичні особи-підприємці, або ж як юридичні особи. Адже всі наші користувачі дають нам найкраще — досвід та клієнтський фідбек. Ми робимо все можливе, аби зробити для наших клієнтів ФОП користування нашими послугами максимально комфортним й зручним 😇
Проте певні процеси дійсно все ще налаштовуються, але завдяки вашому фідбеку вдосконалюються й стають кращими!
Насправді у клієнт-банку Sense Business Online є можливість налаштувати строк інформування про завершення терміну дії сертифіката, а також строку завершення терміну дії пароля на вхід, за замовчуванням це 14 днів.
Зробити це можна таким чином 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/360005199080/7338863804050
А перевірити термін дії відкритого сертифіката ключа можна заздалегідь, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360005199080/10065344843794
Пароль для секретного ключа діє 365 календарних днів. Про те, що строк дії пароля збігає, за 14 днів до дати спливу терміну дії пароля при вході у клієнт-банк — з'являється повідомлення з проханням змінити його 😉
Якщо ж ви перебуваєте за кордоном, то банк йде назустріч таким клієнтам й може прийняти дистанційно запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа, але він має бути підписаний КЕПом, КЕПом Дія.Підпис або УЕП з кваліфікованим сертифікатом, адже електронний документ, що підписаний КЕП, має таку ж юридичну силу, що й підписаний від руки.
Деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004866379/13097654338450
Окремо хотів би зупинитись на питанні поведінки наших співробітників, адже високий рівень сервісу та людяна й чуйна підтримка наша ціль, а тому ми не можемо не реагувати на подібні відгуки щодо якості обслуговування наших співробітників.
На жаль, в особистих повідомленнях ви не вказали даних для вашої ідентифікації, а також жодних деталей вашого звернення, тому немає можливості детально все перевірити — тож будемо вдячні якщо ви поділитесь вашим досвідом спілкування з пані Надією, написати можна на нашу пошту help@sensebank.com.ua 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Сенс Банк і ОВДП.
Рада, що вам подобається обслуговуватися в нашому банку, та наголошу, що ми завжди будемо раді проконсультувати вас з будь-яких питань!
Подяку вже передала до пані Альони, впевнена, їй буде дуже приємно прочитати такі теплі слова 🥰
Валерія 🫧
Написать комментарий
Найжахливіший банк!!!
2)В платіжному дорученні система автоматично замінювала введений рахунок отримувача на інший, через що податки сплатились на зовсім інший рахунок!!! Відповідь така сама: «Ой, так сталося, видаліть той рахунок зі збережених»!!! Хоча я його туди не зберігала!!!
3) Операційний час до 16:30!!! а потім по 80 грн за платіжку!!!
Комментарии (2)
трындеж постоянно
но вместо того что бы закрыться банк начал мне всюду спамить и звонить мол закройте задолженность.
Однак маю зазначити, що закриття карткового рахунку можливе лише при відсутності на ньому заборгованості, а тому при наявному мінусі — рахунок, власне, сам не закриється, адже це технічно неможливо ❌
Для закриття рахунку вам потрібно погасити заборгованість, після чого запит можна подати прямо у застосунку, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360004730879/6255860579090
А також допомогти із цим можуть наші агенти підтримки, що відповідають на усі питання 24/7 ✅
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻
Щодо дзвінків, то розумію, що це може певним чином набридати, проте зауважу, що вони надходять виключно, аби нагадати про потребу вчасного погашення й не мають на меті створювати дискомфорт 😊
Якщо у вас є додаткові питання чи готові поділитись деталями, то напишіть до нас в особисті, або ж на нашу пошту help@sensebank.com.ua — ми з радістю все проаналізуємо та допоможемо вам розібратись 🫶🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (5)
Жахливий досвід обслуговування
Дійсно, у застосунку Sense SuperApp є можливість при поповненні картки обрати канал GooglePay й скористатись іншою карткою, у тому числі карткою іншого банку. У вашій ситуації ви обрали ту ж картку, що і планували поповнити — у такому випадку немає підтвердження проведення операції через 3D-Secure, адже переказ відбувається між вашими рахунками, так само як і коли ви переказуєте кошти з однієї вашої картки в нашому банку на іншу — окремого підтвердження немає, адже це типова для вас операція в межах ваших рахунків. Підтвердження, про яке ви вказуєте буде якщо обрати картку іншого банку, в такому випадку застосовується 3D-Secure ✅
Стосовно попередження про можливі комісії, то воно існує, адже при виборі способу поповнення GooglePay під сумою вказується інформаційне повідомлення: «Без комісії, але банк, якому належить картка, може стягувати комісію на своєму боці» — у вашій ситуації цією карткою стала ваша ж кредитна картка, згідно з тарифами якої комісія за переказ коштів становить 4% мін. 20 грн.
Ми аж ніяк не приховуємо ці тарифи, навпаки, прагнемо, аби наші клієнти свідомо підходили до користування банківськими продуктами й ставились до фінансових питань максимально серйозно, а тому тарифи доступні як на нашому сайті https://sensebank.ua/credit-cards, так і в застосунку, де всього за 3 кроки можна ознайомитись з умовами обслуговування ✅
Інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua//360016883399
Щодо вашого спілкування у чаті підтримки, то при першому вашому зверненні діалог був завершений агентом, оскільки від вас тривалий час не було відповіді, після чого ви розпочали нову розмову, вже з іншим агентом, що і зареєстрував скаргу.
Прикро, що спілкування у чаті залишило неприємний осад. Зворотний зв’язок про роботу команди допомагає нам помічати, де можемо стати кращими, і ми обов’язково попрацюємо його, аби й надалі надавати сервіс найвищого рівня 💙
Щодо компенсації — на жаль, вона не була погоджена, оскільки комісія була стягнута відповідно до тарифів, встановлених для вашої банківської картки та умов обслуговування банку, хоча і розуміємо, що у вашому випадку це виглядало як технічне непорозуміння 😔
Ми врахуємо ваш досвід, щоб процеси були більш прозорими й зрозумілими!
Розуміємо, що такі ситуації залишають неприємний осад, і цінуємо, що знайшли час розповісти про свій випадок 🫶🏻
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (2)
Питання вирішено
Раді, що команда чату змогла допомогти — це дуже цінно для нас 💙
Щодо вартості пересилання — розуміємо, що для деяких клієнтів ця сума справді може бути відчутною, особливо в нинішніх реаліях. Варто сказати, що вартість послуги формується з урахуванням витрат на логістику, безпеку доставки та сервіс наших партнерів, проте ми робимо все можливе, аби доставка була швидко та комфортною 🫶🏻
Сподіваємось, що і надалі наша співпраця приноситиме лише приємні враження 💛
Бажаємо вам стабільності, гарного настрою та спокійних днів!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написать комментарий
Сенс банк штучно створює заборгованість та нараховує на неї відсотки
14.07.2025 року банком безпідставно було нараховано відсотки за користування кредитними коштами у сумі 3 479,72 грн., оскільки не було погашено 2 940 грн., які банком було переведено у розстрочку 15.06.2025 замість 14.06.2025, коли ця покупка була списана по рахунку.
Таким чином банк сам сформував не існуючу заборгованість на розрахункову дату, перевів її в рострочку після розрахункової дати, а згодом посилаючись на не погашення цієї суми нарахував відсотки за користування кредитними коштами.
При звернені до банку 24.07.2025 було відмовлено в сторнуванні нарахованих відсотків з посиланням, що для збереження пільгового періоду потрібно було погасити і суму розтрочки, хоча по картці ця заборговансть була віідсутня оскільки преведена в розстрочку.
Виникає питання як можна погасити заборгованість переведену в розстрочку? Чому банк перевівши самостійно з запізненям в рострочку покупки вважає її заборговоностю пільготного періду по картці, а не розстрочкою, яка погасили заборгованість пільгового періоду?
Мною буде подано позов до банку, де окрім повернення не обгрунтовано нарахованих відсотків я буду вимагати сплату послуг адвоката та моральної шкоди.
Замість корректного врахування розтрочки банк нарахував відсотки на суму яка була повністю погашена у пільговому періоді.
Дуже дивне ставлення банку до його VIP клієнтів.
Вже спілкувалася з вами в особистих повідомленнях, та ознайомилась з вашими запитами й ситуацією по картці, тому нарешті готова надати детальне пояснення, що ж саме сталося 🙌
Почнемо з того, як взагалі проходять операції по картці та по рахунку, та що таке ці картка та рахунок?
Коли ви оформлюєте банківську картку, чи то дебетову, чи то кредитну, до цієї картки у вас відкривається рахунок
Рахунок – це основа, сейф, на якому зберігаються ваші кошти, та через який проходять всі операції
Картка – це ключик до цього сейфу, або, іншими словами, засіб, за допомогою якого ви можете проводити транзакції
Отже, в чому для вас полягає різниця між рахунком, та карткою?
Коли ви здійснюєте будь-яку операцію, наприклад, покупку, то що ви бачите що з балансу картки списується сума цієї покупки в режимі онлайн
Але ж ще є рахунок, як операція проходить там?
По рахунку операція проходить в режимі офлайн, зазвичай, від 1 до 3 днів, а якщо це покупка, то може й довше (оскільки банк має отримати підтвердження від продавця, що кошти було отримано, а це не завжди відбувається моментально)
Коли ви обираєте можливість оформити розстрочку, то наш застосунок завжди вас попередить, що остаточне оформлення відбудеться саме тоді, коли операція пройде по рахунку
То до чого ж я веду, та що сталося з вашим рахунком?
Розрахункова дата за вашою карткою це 14 число кожного місяця. До цієї дати вам потрібно вносити обов’язковий платіж, суму для пільгового періоду, а ще в цю дату ви бачите всі нараховані та списані відсотки за користування кредитними коштами
Ви здійснюєте покупку 11.06, банк, в цю ж дату, відправляє вам пропозицію на оформлення розстрочки
14.06, тобто, в розрахункову дату, операція проходить по рахунку як звичайна покупка та враховується в суму, яку потрібно внести до 14.07, щоб залишитись у пільговому періоді
15.06 о 20:56, вже після розрахункової дати, ви в застосунку обираєте можливість оформити розстрочку
В цьому випадку ми вже, на жаль, не можемо виключити покупку в розстрочці з пільгового періоду, адже її оформлення було обрано лише після остаточної фіналізації операції по рахунку ☹
Зауважу, що при стандартному оформленні, операція на яку було оформлено розстрочку не включається в суму для пільгового періоду, як раз щоб клієнт нічого не переплачував 🙌
Саме тому, зі свого боку, не радимо проводити будь-які операції, а тим паче покупки, на які ви б хотіли оформити розстрочку до розрахункової дати, адже через це ви можете не тільки потрапити на списання РКО, а й опинитись в ситуації, де бажана покупка буде і в розстрочці, і в пільговому періоді 🙏
Якщо ж вже це сталося, то є два варіанти вирішення:
1. Внести повну суму для пільгового періоду, щоб сплатити лише 0.01% та достроково погасити розстрочку
2. Не вносити суму для пільгового періоду. Тоді, в розрахункову дату у вас спишуться стандартні відсотки за карткою, проте, надалі розстрочка вже буде обслуговуватися на її стандартних умовах
Після формування суми для пільгового періоду, ми, авжеж, інформуємо наших клієнтів, про те скільки потрібно внести, і до якого числа.
Вам таке СМС відправили вже 15.06, проте, на жаль, вами було внесено не повну суму для пільгового періоду, та через таке недотримання умов для збереження пільгового періоду — було списано стандартні відсотки за тарифами картки :(
Розуміючи вашу ситуацію, ми розглянули можливості компенсації в цьому випадку, але, на жаль, винесеним рішенням була відмова 💔
Мені прикро, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції, та маю надію, що я зараз змогла пояснити, що саме сталося, і допомогла розібратися
Ми завжди відкриті до обговорення, тож, якщо у вас ще залишились запитання — можете написати до нас в чат, або ж в особисті, радо проконсультуємо!
Валерія 🫧
Комментарии (6)
Кращий банк України.
В цьому році прийшлося стикнутися з роботою з іншими банками, а саме ПриватБанк та Ощадбанк, у порівнянні з сенсбанком — це земля і небо, тому для активних користувачів банківськими продуктами звичайно рекомендую користуватися саме сенсбанком де завжди можуть допомогти причому швидко.
З повагою, Андрій 💙
Написать комментарий
Служба підтримки жах
Дійсно, в той період ми фіксували аномально велику кількість звернень до підтримки через значний інтерес до акції з Megogo для перегляду бою Олександра Усика. Саме тому, на жаль, відповіді в чатах надавалися з затримкою. Ми розуміємо, що це створило для вас незручності, і щиро перепрошуємо 🙏🏻
Щодо умов акції — для їх виконання було необхідно здійснити саме операцію покупки, тобто оплату товару або послуги онлайн чи офлайн. Перекази між картками, поповнення мобільного чи інші транзакції, що не були покупками, не враховувалися ❌
Вся інформація щодо умов акції на офіційних ресурсах банку, включаючи застосунок та сайт, була вказана коректно. Проте визнаємо, що в окремих рекламних матеріалах партнеру, а також у деяких дописах у соцмережах, могло бути вжито формулювання «транзакція» без точного уточнення, що мова йде саме про покупку. Це, на жаль, створило плутанину, і ми щиро шкодуємо, що це торкнулося вас.
Ми вже провели додаткові уточнення з партнером і вжили заходів, щоб подібні ситуації не повторювалися. Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за вашу увагу до деталей — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Написать комментарий
НЕдобанк скам!!! Обережно
У разі, якщо було виявлено порушення правил обслуговування банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Перелік можливих підстав такого рішення наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/360003797259-a47986a9/10173179569554
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)
Кредит сенс банк
Але далі у кабінеті з’явилась інформація, що мені погодженно надання кредиту онлайн.Але при оформленні у наданні кредиту було відмовлено.Повідомлення з кабінету зникло.Прикро.
Дійсно, якщо у клієнта наявна пропозиція для оформлення погодженої суми кредиту чи кредитної картки із лімітом, то він може скористатись нею. Але під час оформлення системою додатково аналізується інформація про клієнта, через що можлива відмова у оформленні того чи іншого продукту.
Але подібна пропозиція може з'явитись у майбутньому, адже ми регулярно відслідковуємо можливість кредитування для кожного клієнта. Якщо пропозиція буде для вас знову, ви отримаєте відповідне сповіщення у застосунку та зможете побачити її у вкладці «Продукти» в Sense SuperApp👌
Якщо вас цікавить оформлення кредиту зараз, але пропозиція відсутня, ви можете звернутись до нашого відділу з оформлення продуктів за номером телефону 0800 50 35 30 (безкоштовно) з 9 до 19 години, та під час розмови із спеціалістом створити заявку на кредитування. Якщо рішення буде позитивним, то ви зможете оформити кредит у застосунку😉
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Відсутня можливість повторної ідентифікації для людей з посвідкою на постійне проживання
Також у самому банку потрібна лише фізична картка посвідки. Банк не вміє запрошувати з Дії жодного документа крім українського паспорта — пише «не знайдено паспорт». Хоча за законом усі цифрові документи, включаючи біометричні посвідки на постійне проживання в Діє є повноцінними.
Щодо можливості повторної ідентифікації з таким документом, то вона є, але лише у відділенні банку. На жаль, віддалено це можна зробити лише з паспортом нового зразку (ID-картка) або закордонним паспортом.
Ми завжди працюємо над покращенням наших сервісів, і процес повторної ідентифікації не є виключенням👌Очікуємо, що у майбутньому цей процес, як і багато інших, можна буде виконувати віддалено.
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Не можуть надіслати довідки про закриття рахунків
Я закликаю перестати користуватись цим банком.
2 місяці не можуть надіслати справки про закриття рахунків.
Вже зверталась до вас в особисті повідомлення на початку місяця, з метою детальніше ознайомитись з ситуацією, яка сталася, та допомогти вам. Проте, на жаль, не отримала від вас відповіді :(
Щодо ситуації загалом — зазвичай, формування довідок щодо закриття рахунків займає всього кілька хвилин, та ви навіть можете зробити це самостійно в нашому застосунку, прикріплю для вас поетапну інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/4409263210386
Хочу детальніше розібратися, що сталося у вас, та з'ясувати причину такої затримки — якщо ваше питання ще актуальне, будь ласка, напишіть до нас тут в особисті 💙
Все перегляну, та докладу всіх зусиль для того, щоб допомогти вам!
Валерія 🫧
Комментарии (2)
***
Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Щодо отримання залишку коштів, що наявний на вашому рахунку, ви можете звернутись до підтримки для закриття рахунку та перерахування коштів на ваш рахунок у іншому банку. Зазвичай такі звернення опрацьовуються протягом 3-5 робочих днів, після чого ще 3-5 робочі дні на перерахування коштів.
З повагою, Андрій
Комментарии (1)
Блокування рахунку через місяць після користування
Раптом сьогодні отримав повідомлення про припинення ділових відносин — навіть не запитали надання документів про доходи, а вже розрив відносин через те, що мені призначили занадто високий рівень ризику. Після спілкування зі службою підтримки, мені повідомили, що рішення є остаточним і не підлягає перегляду, навіть коли я запропонував надати усі документи. Це звичайно краще, ніж місяці ігнорування після запиту документів, як у «Райффайзен», але все ж неприємно, коли ось так «з плеча».
Вивести депозит на рахунок запропонували після його закінчення… для мене це не критично, адже він всього на три місяці був відкритий, але якщо для когось ці гроші мають критичне значення — майте на увазі.
Ось такий ось приємний місяць користування послугами «Сенс Банк» з неприємним кінцем. Але спілкування з підтримкою було дуже гарним, та й система кешбеку також дуже гарна. Тому «трієчка» замість «п'ятірки».
Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.
Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
З повагою, Андрій
Написать комментарий