Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Polosatka 23 августа 2023, 21:16
#євідновлення
Банк заблокував можливість розрахунку карткою є-відновлення. Звернення у службу підтримки не дають результату, ні клієнта, ні продавців, просто стандартні відписки.
Тиждень не можу розрахуватись за вікна та вхідні двері.
Всі умови програми є-відновлення виконані і з боку клієнта і з боку продавців, йде блокування саме зі сторони банку. В цих же магазинах без проблем розраховуються картками є-відновлення інших банків.
Таке враження, що банку вигідно тримати у себе гроші, а люди в цей час витрачають купу часу та нервів.
Сенс Банк
Ответ банка
27 августа 2023, 19:07
Переглянувши інформацію детальніше, було виявлено наступне. При отриманні пластику, його не було активовано в додатку. Через це дійсно операцію було відхилено, але це звичайна практика, коли відбувається відмова через активацію. Навмисно ніхто ніякі кошти не блокував.
Шкода, що виникла така ситуація, але досить круто, що все вирішилося максимально швидко. Вибачте за незручності.
Ваш помічник, Микита.
Graveee 22 августа 2023, 23:21
Користувався десь близько 3−4 місяців, замежних оборотів не було, лише свої побутові витрати і розрахунки, десь близько 15−20к в місяць. Банк був тільки в мене, нікому не попадав, ніяких підозрілих транзакцій не було. Сьогодні вирішили ні з того ні з сього розірвати зі мною ділові відносини, не сказавши ні слова просто заблокувавши вхід в додаток. Причину ніхто не пояснив, сказали що я порушив регламент (це неможливо, я не вчиняв нічого протизаконного). Співробітники в один голос мені талдичили одне й те саме, не даючи ніякої конкретики і прикриваючись службою безпеки банку. Звернувся зі скаргою до НБУ. Дуже розчарований таким відношенням, банк подобався, користувався як основним, а тут таке.
Сенс Банк
Ответ банка
5 сентября 2023, 21:24
Рішення про припинення обслуговування клієнту приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст.15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

З вашого боку може бути подана апелляція у разі наявних підстав.
У разі наявності відкритих рахунків у вас — вони мають бути закриті, залишок коштів може бути перерахований в інший банк за реквізитами, вказаними вами в заяві на закриття.

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
Alonakutsa 22 августа 2023, 9:24
Вирішили взяти з чоловіком іпотеку на придбання нерухомості в Ощадбанку, при подачі заявки виявилось, що кредит не можуть видати, так як маю кредитну карту в Sense bank з кредитним лімітом в 32800 грн. Кредитною картою не користувалася, ці кошти були заблоковані (!) Але sense bank передав до УБКІ як кредит. Крім того, sense bank не дотримується регламенту передачі даних до УБКІ, адже попереднє оновлення було 28.06.2023 при регламенті в 30/31 календарний день.
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
Сенс Банк
Ответ банка
29 августа 2023, 9:24
Вдячні за розгорнутий опис ситуації. Переглянувши інформацію, вам було надано довідки, щодо відсутності боргу в УБКІ з нашого боку та про відсутність боргів. Також, кредитний ліміт, який був встановлений ніяк не впливав на це. Додатково в якості індивідуального підходу було погоджено дострокове закриття рахунку.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Микола Мешков 21 августа 2023, 19:19
Заказал наличные.Когда привезли пришёл в отделение, Одесса, АК.Глушко 7/9.Оператор попросил паспорт для идентификации, я показал Е документ в Дии.Он ответил что по Е документу меня идентифицировать нельзя, хотя там был и загран паспорт.Переписывался со службой пидтрымки, они подтвердили что в банке в программе украинский паспорт.Хотя в Е документе есть все данные про мой паспорт.У меня вопрос: Если Сенс Банк не мог меня идентифицировать, завтра полиция остановит и тоже не сможет меня идентифицировать? Тогда зачем это Е документ?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 25 августа 2023, 15:03
Перевірив ваше звернення у Чат підтримки в той день, додатково звернувся щодо уточнення ситуації у відділення, в яке ви зверталися.
При звернені касир у вас попросила паспорт. В системі банку зазначений саме паперовий паспорт України, якого, на жаль, при собі його у вас не було. Перевіривши у Дії, виявилося, що був лише закордоний.

Колеги направили вас до спеціаліста для внесення змін в системі (по паспорту). Після чого спеціаліст намагався отримати через Дію дані закордонного паспорта. Але на ваш номер телефону, на жаль, не надходив ні лінк для відправки документів в Дія, ні СМС, ні навіть у Вайбер. Тому так виникло, що в той момент не вдалося спеціалісту внести змінити у систему.
Ця ситуація проаналізована та зробили висновки, щоб на місці намагалися зробити перезавантаження застосунку, перевірку мобільного зв'язку та інших налаштувань, які можуть допомогти уникнути подібної ситуації.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Елена Нерощина 21 августа 2023, 11:45
Со своей карточке не возможно оплатить коммунальные услугипо ЄДРПОУ, и QR-коду не ищет раз весно пишите ошибка.Обратилась к знающим сотрудникам, а именно ответила «знающий» помощник Владислава Ребенко и началось.а правильно ли вы вносите цифры, а правильно ли у вас стоит телефон, а новый у вас телефон или старый так как банковское приложение работает только в новом телефоне бред сивой кобылы понёсся и по итогу.Чтоб мне помочь оплатить коммунальные услуги в приложении я должна скинуть все скриншоты и только потом будут разбираться люди если Вам вдруг предложили данный банк бегите и не соглашайтесь ни при каких вариантах и если вдруг это принцдиловка зарплатные проект тоже бейтесь получайте по ведомости, но на данный банк не соглашайтесь.Врозумительного ответа от данного банкане онлайн не получите и помощи так же.неоднократно с талкивалась с их проблемой.
Сенс Банк
Ответ банка
21 августа 2023, 12:14
Ми повністю розуміємо вас та ваше обурення щодо даної ситуації, але з картки нашого банку ви можете оплатити будь-які комунальні послуги чи інші платежі. Зробити це можна натиснувши «Переказ/Платіж» на головному екрані, після чого обрати «Платежі» та знайти потрібну вам установу в переліку чи через пошук. Але, на жаль, не всі компанії є в додатку, тому у випадку, якщо потрібної в переліку немає, то оплатити послуги можливо через звичайний переказ за повними реквізитами отримувача. Для цього меню «Переказ/Платіж» оберіть «Перекази» та «За реквізитами». Після чого введіть дані та підтвердіть оплату. Головне, щоб реквізити було вказано правильно, тому перед оплатою краще додатково уточнити їх у отримувача.

Щодо даних, як скріншоти, модель телефону і т.д., то в деяких випадках вони потрібні, щоб ми мали змогу передати в роботу колегам із ІТ-відділу ту чи іншу проблему. Саме тому Владислава у вас і уточнювала цю інформацію.

Дякуємо, що знайшли час, щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо, адже завдяки цьому ми станемо краще в майбутньому 😊

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Проблема решена
Dmytro42 20 августа 2023, 13:24
Був клієнтом банку від моменту перейменування Альфа в Сенс банк. Інколи отримував на нього платежі.
Кілька днів тому банк вирішив просто заблокувати рахунки і доступ до додатку навіть не пояснюючи причини. Адекватний банк йде на зустріч клієнтам, у них же своя атмосфера.
Всі надходження на рахунок міг підтвердити, але їм очевидно все рівно.
В підтримці лише сказали що розблокування не можливе, посилаючись на положення про ділові відносини.
І така ситуація не лише в мене. Не раджу користуватись, якщо на довгий час не бажаєте лишитись без грошей.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 30 августа 2023, 16:36
Вирішив розібратися у причині блокування, тому написав вам у приватні повідомлення на Мінфіні. Отримавши ваші дані, перевірив. Після чого попросив написати вже у наш Чат підтримки, для отримання від вас необхідних документів. Отримавши усі виписки та квитанції про підтвердження надходжень на рахунок, передав на розблокування.

Сьогодні отримав відповідь, що все добре, блокування знято. Додатково написав у чат, щоб ви перевірили, чи все добре. Отримав від вас підтвердження вирішення питання.
Сподіваюся, що взаємовідносини продовжуються й надалі, і більше подібних історії вже не буде, а буде розквіт та співпраця.
Щиро радий, що вдалося вирішити ваше питання з позитивним результатом! 😊

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
Оксана Глазкова 16 августа 2023, 16:15
В кінці травня 2023 року від сенс банку п повідомлення з пропозицією про повне прощення боргу при оплаті 50% суми заборгованості. На гарячій лініі підтвердили пропозицію й скинули інструкцію. Внесення коштів було через касу відділення. А далі почався цирк на дроті. Прийшло повідомлення, що я успішно виконала 1 крок, на гарячій лініі підтвердили спрощення і сказали звернутися по довідку після 10 числа наступного місяця. І от уже три місяці після 10 числа мені розказують про те що прощення відбулося, просто довідка не готова, а сьогодні заявили, що ніякого прощення не відбулося, з приводу довідки — у нас затримка. Я так розумію сенс банк вирішив під видом акціі зідрати грошики з клієнтів собі в кишеню, а потім передати банк державі з даними про боржників, наче ніхто нічого не платив. Моя знайома скористалася такою пропозицією в Іншому банку і ій дійсно списали борг. Шкодую, що звʼязалася з цим банком, нікому не рекомендую.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 23 августа 2023, 18:55
Написавши вам у приватні повідомлення, спочатку було перевірені умови виконання акції спрощення.
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Сергій Смішко 16 августа 2023, 10:26
Отделение по адресу: Черкассы, пр-т Победы, 29
Оформив у банку карту вигода. Отримав конвертик з нею де написано, що пільговий період використання коштів 62 дні. Вчора було списано з рахунку 15 грн за смс інформування та 100 грн за розрахунково касові операції, хоча з моменту розрахунку кредитними коштами минуло 5 днів. При оформленні в банку договір не був наданий. Інформація про те, що за розрахунки на касах та інші, крім зняття буде списуватися комісія не була надана. Я такого жахливого ставлення до клієнтів ще не бачив. Користуюся кредитками інших банків, але сенс пробив дно.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 августа 2023, 10:41
Дійсно по картці Вигода пільговий період діє до 62 днів, в цей час відсотки на покупки нараховуються під 0,01% річних.
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
istrelets 13 августа 2023, 19:16
Протягом двох тижнів намагаюся з’ясувати у співробітників Сенс банку, де мій swift переказ. Подібні перекази робилю вже більше року кожного місяця і з Альфа банком такого не траплялось. Отримала письмове підтвердження від банку відправника, що гроші у Сенс банку, але не зараховані на мою картку. Надала відповідь у чаті без перекладу з німецької мови, відповідь ігнорується. Спочатку запросили UETR код, потім повідомили, що цей код закрито банком відправником. Банк відправник Raiffeisenbank у Німеччині щиро дивується, навіщо йому це потрібно робити. протягом цього часу я отримую повідомлення від Сенс банку, що рішення з мого питання прийнято, дзвоню на гарячу лінію-рішення немає, можливо відповідь на стару заявку, яку, панове??? Величезне прохання до співробітників банку і в першу чергу до керівництва-організувати роботу підрозділів та націлити співробітників на професійне та якісне обслуговування Клієнтів. Звичайно, допомогти з вирішенням мого питання
Сенс Банк
Ответ банка
18 августа 2023, 10:35
Після детального перегляду даного питання було виявлено наступне:
Кошти до нашого банку не надходили, а залишились скоріш за все на рівні банку кореспонденту. Це може уточнити банк відправник. Щодо співробітників — ніякого впливу вони не можуть на це зробити, адже це не на рівні нашого банку.
рекомендуємо звернутися в банк відправника, щоб він надав запит на уточнення, де все ж таки кошти.
Якщо потрібна офіційна відповідь від банку, ось інструкція:https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819?source=search
Але зміна назви не залежить на термін зарахування коштів.
*Микита
OleksandrKKK 11 августа 2023, 16:39
Користуючись цією нагодою, я хочу щиро подякувати співробітникам SENSE BANK за їх професіоналізм, глибокі знання своєї справи, вміння спілкуватися та надавати вичерпні консультації з будь-яких проблемних питань, увагу та повагу до клієнта, бажання щиро допомогти з вирішенням твого питання!
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 11 августа 2023, 16:58
Наша Sense Bank команда вдячна вам за такий розгорнутий відгук. Мені особисто приємно, що ваше питання не лише деталізували мої колеги, але й допомогли його вирішити із позитивним фіналом для вас.
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sun1 6 августа 2023, 12:56
Хватит клрмит обещаниями, восстановите работу веб версиями, а именно контроль квитанций через любые браузеры, их распечатку и пересылку, как раньше Ощад банк, приват, нет проблемм с этим, Сенс банк -ухудшение не в пользу клиента обман!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 августа 2023, 13:14
Насправді, ми не приховуємо того, що зараз квитанцію можна сформувати лише у застосунку Sense SuperApp. Щодо повернення цього функціоналу до веб версії, поки що невідомо.
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.

Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
drfdenys 6 августа 2023, 1:21
Я був преміальним клієнтом Альфа-банку протягом декількох років. З банком були ідеальні відносини. Як тільки Альфа-банк переформувався у Сенс банк, все різко перемінилось. Була елементарна проблема з додатком, яку так звана «служба підтримки» не могла вирішити декілька місяців, доки я не знайшов час поїхати через все місто, стоячи у заторах, щоб потрапити у нове відділення тепер вже Сенс банку (загалом витратив на це більше 2-х годин), в результаті виявилось, що проблему можна було вирішити рівно за хвилину по телефону.
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 августа 2023, 11:43
Дякую, що надали ваші персональні дані Мінфіну, зміг по ним перевірити ваше питання.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
SvetVert 4 августа 2023, 19:30
В мене списано 50 грн за обслуговування цього «прекрасного» банку без попереджень, нагадувань і сповіщень, на якій нас всім підприємством перевело наше керівництво, умови обслуговування прописано хитренько, що не можливо розібратися. На розмову в чаті нарікати не буду-все одно ні до чого вона була. Мені зручно витрачати готівку для контролю витрат, а я маю пам’ятати, що у мене там прописано! Зарплата невелика, тому намагаюся контролювати витрати.
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
Сенс Банк
Ответ банка
8 августа 2023, 8:09
Перед оформленням рахунку вам повинні були надати всі тарифи, щоб потім не виникло таких «несподіваних» списань. Радимо ж використовувати умови, щоб не сплачувати плату за обслуговування.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
taibadp 31 июля 2023, 19:10
Ситуація 1:
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».

Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Сенс Банк
Ответ банка
10 августа 2023, 14:11
Дійсно, після того, як зробили покупку, краще не робити поповнення, адже технічно це буде впливати на оформлення розстрочки. На жаль, саме так і проходять операції. Тому всі технічні проблеми при оформленні, можуть напряму залежати від поповнень. І тут ніяк не впливає те, що у вас залишок кредитного ліміту залишився, після поповнення.
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.
Kate2 31 июля 2023, 14:42
Хамовите ставлення персоналу банку до своїх клієнтів. Особливо з-поміж персоналу банку хамовитістю відрізняється Тетяна Демська.
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 7 августа 2023, 10:35
Ситуація, яка трапилась з вами недопустима, адже співробітники банку повинні робити все для комфорту клієнта, а не навпаки. Ми хотіли б розібратися в цій ситуації максимально детально, але без вас цього не зробити. Якщо у вас з'явиться вільний час — напишіть нам в особисті ваші дані, і ми вирішимо це питання якнайшвидше, адже нам потрібні деталі💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Veronica555 30 июля 2023, 12:34
Сенс банк предаёт клиентов, которые достались ему от АЛЬФА-Банка (уверена, что добровольно никто бы не согласился иметь дело с сенс-банком). Совершает неадекватные действия, разглашает банковскую тайну третьим лицам, распоряжается картами АЛЬФА-банка как ему вздумается.
В прошлую пятницу, 21 июля сенс-банк безо всяких причин и оснований заблокировал мою дебетовую карту (открытую в АЛЬФА-банке три года назад, которая использовалась для получения зарплаты, совершения покупок и оплаты коммунальных счетов). Кроме того, на карте образовался отрицательный баланс — 28 000 гривен.
Как выяснилось, сенс банк блокирует карты просто по доносу жульнического коммунального предприятия КПМТВЭ, которому кажется, что ему люди что-то должны. Никаких судебных и исполнительных документов, подтверждающих сумму «задолженности», взятую с потолка, конечно же, не существует в природе. То есть, сенс-банк самовольно перекрывает доступ к личным деньгам, оставляя людей без средств к существованию. Тем, кто совершает такие противоправные поступки, я желаю оказаться в аналогичной ситуации!

Это ещё не всё… В прошлом месяце в сенс-банке появилось нововведение. Плата за «банковское обслуживание» (вообще непонятно, в чём оно заключается) — 50 гривен. Значит, сенс-банк самовольно, на своё усмотрение меняет условия договора, заключённого с АЛЬФА-банком. Интересно, хватит ли у банковских роботов ума не снимать 50 гривен с заблокированной карты? Или будут создавать искусственную задолженность?

Есть и другие минусы:
Квитанции по совершённым коммунальным платежам доступны исключительно по QR-коду в мобильном приложении — их невозможно скачать и распечатать в качестве доказательств оплаты. Это вызывает недоверие к банку и наталкивает на мысль, что средства уходят не по назначению.

Мобильное приложение работает отвратительно. Нет возможности закрыть банковский счёт. Теоретически данная функция присутствует, но на практике не срабатывает.

Не рекомендую сенс-банк. Очень ненадёжная и мутная организация.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 1 августа 2023, 14:43
На жаль, не отримав ваших даних у приватних повідомленнях або ви не надали дані Мінфіну, тому не можу перевірити більш детально. Але якщо ви уточните ваші дані, зможемо перевірити та допомогти вам!

На кошти на вашому рахунку може бути накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок.
Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланням — https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Дізнатися суму заборгованості, причини арешту та отримати копію листа про накладення арешту ви можете у виконавця.
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.

Банк самостійно не може накласти арешт. Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний) відповідно до Постанови НБУ № 163 від 29.07.2022 р.

Якщо у вас арешт на рахунок, то не списується ТРБ по картці, якщо арешт на суму — треба виконувати умови, бо буде плата.

Також надаю посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018439380
В ній є інформація, як можна перевірити достовірність електронної квитанції за платежами в Sense SuperApp, перейшовши на сайт https://check.gov.ua/ та обравши наш банк і вказавши код квитанції.

Закрити картковий рахунок можливо також у застосунку, головне, щоб на момент закриття не був мінус на балансі. Якщо з цим виникають труднощі, будь ласка, напишіть нам у Чат підтримки.

І після ребрендингу 1.12.22, ми являємося Sense Bank.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Sun1 29 июля 2023, 10:58
С октября 2022 года были неоднократные обращения про ухудшение качества работы и ограничения функционала!!! требую вернуть нормально работающую ранее возможность формировать квитанции по платежам через веб версию из компьютера.обещали, месяц, два, одним словом брехуны.банк не для людей.квитанции за предыдущий период до сих пор не могу распечатать, а это и2017 год, и 2019.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 29 июля 2023, 12:33
Зараз ми працюємо над покращенням нашого мобільного застосунку Sense SuperApp. Тому вкладаємо в нього багато часу та зусиль, щоб ви змогли все робити в застосунку. Зберегти квитанції ви можете там, для цього:
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Tymh 29 июля 2023, 10:32
Це якийсь сюр. Аби відкрити і користуватися валютними депозитами треба відкрити гривневий рахунок у пакеті, за яким у вас через півроку почнуть списувати комісію в розмірі 100 гривень і допоки у вас не закінчиться баланс.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 29 июля 2023, 10:52
Так, дійсно відкриття валютної картки неможливе без картки в валюті гривня.
Але ви також можете відкрити валютний поточний рахунок.
Розмір комісії за неактивний картковий рахунок зазначений в тарифах картки. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку менше зазначеного в тарифах, то комісія спишеться в межах залишку власних коштів.
Неактивним вважається картковий рахунок — за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фін. операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для рахунків у валюті.
Якщо кошти зберігаються на «Дохідному сейфі», то враховуються тільки ті кошти, які знаходяться на основному картковому рахунку.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 28 июля 2023, 16:00
Чтобы отправить запрос в банк по почте нужно делать цифровую подпись, но нигде не указано.
Сенс Банк
Ответ банка
28 июля 2023, 16:35
Як і вказали в іншому вашому зверненні, як правило достатньо звичайного підпису на заявці/або цифровий підпис якщо немає можливості додаткового сканування, про процесс подачі письмового звернення ви завжди можете запитати у нас в чаті підтримки на сайті/меседжері/через додаток або на гарячій лінії 0800502050 цілодобово. Також для зручності створили статю в наші базі знань для клієнтів де описано весь процесс звернення письмово до банку за посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819

Анастасія, ваша помічниця
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 28 июля 2023, 15:58
Нужно отправить файл с обращением на почту. Почта грузит файл на диск, а банк не принимает ссылку на диск, поскольку «компьютер не открывает», только по почте. Сделать форму для загрузки файлов не додумались.
Сенс Банк
Ответ банка
28 июля 2023, 16:32
Банк приймає з вкладенням яке можливо зробити завантаживши файл з пристрою, та підписом(власноруч)/якщо це документи — потрібно також додатково накладати цифровий підпис, як варіант через дія підпис. Якщо файл у вас знаходиться на гугл диску або якомусь іншому ви можете перед цим завантажити його на власний пристрій для подальшого вкладення до листа. Додатково бланки заявок та процесс звернення до банку додаємо за посиланням в нашій базі знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819

Анастасія, ваша помічниця

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝