×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Закриття рахунку без причин
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (11)
Шахрайство
«ПУМБ допоможе закрити кредит у програмі Прощення боргу. Внесіть 665.00 грн, а ми покриємо решту 2660.12 грн за угодою N… IBAN:UA083348510000029096111815800. Надайте адресу https://pumb.ua/fdp інф:044 290 84 84. https://pumb.ua/pnn»
При тому що в мене нема ніяких розрахунків з даним банком. Немає наявних, та ніколи не було кредитів в ПУМБ. Тож банк що розводить людей на кошти.
Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (2)
как банк разводит на акции «мои нагороди»
Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
За результатами перевірки надали Вам вичерпну відповідь в приватні повідомлення. Приносимо вибачення за негативний досвід. Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (1)
Блокування рахунків
В Пумбі отримую заробітню плату, є кредитна карта, відсотки по якій сплачуються стабільно. Було 3 кредити готівкових, які успішно закрити. 09.08.24 прийшло push повідовмлення про Припининення фінансових відносин. На карті зависор 20 000. Причину не вказали, 12.08.24 поїхав в відділення за адресою Васильківська, 2, співробітники не зразу розібралися що робити, та за підсумком сказали закривати кредитну карту, після попвонення кредитної карти закрити рахунки і на цьому все. Заробітню плату переводити в інший банк, що для мене незручно. Прошу або пояснити причину Припинення фінансових відносин, або відкирити можливість подальшої співпраці по зарплатному проекту.
дякую
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Банк без честі та гідності
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та надання рекомендацій.
Комментарии (2)
Не довіряйте банку, завжди перевіряйте залишки на кредити, а краще йдіть до банку і одразу беріть виписку (питання вирішено банком 12.08.24)
Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Гірше, ніж ПУМБ навідь не знаю
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Отказали в обслуживании за то что не пользовался их банком
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Нафтогаз і ПУМБ
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Написать комментарий
Банк відмовляється віддавати кошти
Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (2)
Постоянные проблемы с оплатой коммунальных услуг
В других банках работает норм.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Блокування рахунків без можливості відновлення.
Причину не називають, просять прийти в відділення. При цьому саппорт називає суму на рахунку та розповідає що все має працювати, жодна операція не проходить.
Створювали тікет в тех підтримку. Вона не змогла нічого пофіксити. Створили ще один тікет, який 2 (два!) тижні вже в роботі, годують обіцянками: «ми вас повідомимо, коли все буде готово». І отак 2 роки. Карта на території України не працює також.
Просто привласнюють гроші, ця установа не має права називати себе банком.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Кредитна карта
Кредитна карта «ВсеМОЖУ» є активною після відкриття, ніяких додаткових дій виконувати не потрібно. Банк не списує кошти за неактивність карти з ліміту кредитних коштів, проте, списання може відбутись з особистих коштів в розмірі 20 грн/місяць, після 12 місяців від дати останньої транзакції. Якщо Ви не маєте бажання користуватись кредитною картою, то закрити її можна у будь-якому відділенні нашого банку.
Якщо Ви внесли суму до дострокового погашення, то в такому випадку ніяких відсотків та комісій за користування кредитними коштами нараховано не буде.
Уточнити необхідну інформацію щодо балансу та статусу кредитної карти Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Корпорація лицемірів
1. Персональний менеджер не вміє нічого, окрім як приймати інформацію, передавати десь там комусь і повертати якусь відповідь. Та й то не завжди.
2. Звертатися до служби підтримки не має жодного сенсу. Коли завис вхідний SWIFT, після дзвінка на гарячу лінію ще двічі доводилось приходити до відділення фізично.
3. Фінмоніторинг — окрема пісня. Перевіряльник, схоже, навіть не відкривав файл договору, де жирним виділено заголовок «Договір купівлі-продажу ААА», і вимагає надати якісь документи щодо БББ, яких і в природі не існує. Надана документація прикріплюється ну дуже вибірково. Тотальна неповага до клієнта і марне затягування часу. Це як депозит, тільки відсотки сплачувати не потрібно. Вашого права голосу з моменту обмеження рахунків більше не існує — не дадуть ані закрити, ані провести бюджетні платежі, ані викупити військові облігації, що б там ті закони не говорили. Не хочете обслуговувати? Та нема питань — згортаємо наше співробітництво та розбігаємося. Але ж ні, все блокується, справа лежить у чиїйсь довгій шухляді.
Підтвердження, що левова частка отриманих коштів йде на підтримку конкретних підрозділів армії країни у час воєнного стану, — взагалі не аргумент і ніяк не впливає на швидкість розгляду. І дійсно, а навіщо? Офісне життя, обід за розкладом, ніч у теплому ліжечку, два вихідні на тиждень у комфорті. Система забюрократизована і байдужа аж до втрати людського обличчя. Враження взаємодії з держустановою в системі неорадянського зразка, описаній на чернетках антиутопії.
4. Прокачані й невтомні телефонні спамери — працюють навіть у вихідні, напарюючи кредити/депозити і все таке інше. Швидких та дієвих механізмів відмови від отримання такого роду повідомлень не передбачено.
Із плюсів: у касі можна зняти не зачовгані долари нового зразка. Але й тут не без винятків: якось касир відділення цілком свідомо підсунула випрану куп’юру, яку потім ніхто й ніде приймати не хотів.
Ну, давайте, можна починати стандартне завчене: Нам прикро, що у вас склалось враження… бла-бла-бла…
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
проблеми з корпоративним клієнтбанком
Проте коли потрібно було перевести користувачів на це дігітал — робили все і все обіцяли. Але нічго не змінюється…дуже, дуже прикро…
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Ми провели перевірку та виявили, що вранці 7.08.2024 виникли тимчасові труднощі в роботі ПУМБ Digital. Ми приносимо вибачення та як альтернативу, Ви можете використовувати — ПУМБ Корпоративний по посиланню https://online.pumb.ua/biz/.
Ваша скарга була зафіксована та передана відповідальним фахівцям. Найближчим часом вони зв’яжуться з Вами та обов’язково нададуть зворотній зв’язок.
У разі виникнення додаткових питань — звертайтесь.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (2)
На огіднійший банк серед комерційних в Україні
Прикро, що у Вас склалося таке враження, але нарахування відбувається відповідно до умов.
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Комментарии (4)
Телефонне переслідування чи вимагання?
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Хороший банк для обслуживания юридических и физических лиц
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Написать комментарий
Блокування картки
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Беспредел от ПУМБ банка в городе Каменское
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)