×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Некомпетентність співробітників дуже довга процедура вирішення питання
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (4)
Банк намагається ошукати
Бережіть себе!
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
не повертають кошти
Нам прикро, що виникла негативна думка про наш банк. Ми бажаємо розібратись в даній ситуації, тому просимо, щоб клієнт, який мав негативний досвід, звернувся до нас у підтримку. Ми обов'язково проведемо детальну перевірку та докладемо зусиль, щоб допомогти.
Написать комментарий
Угомонитесь уже
Вы решили обойти Закон и обратились за незаконной (подчёркиваю) исполнительной надписью к «черному» нотариусу. Я, в свою очередь, обратилась к законному юристу и в законном суде сненесла эту вашу преступную схему. Ваш недобанк возместил мне и судебный сбор, и услуги адвоката, и ещё чуть-чуть сверху.
Есть решение суда, которым ваши требования признаны незаконными.
Пожалейте своих звонилок-операторов, я же их просто за кацапским кораблем шлю и издеваюсь над их глупостью.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Незважаючи на те, що рішенням суду банку відмовлено у стягненні заборгованості в судовому порядку, кредитний договір не припинено, заборгованість продовжує обліковуватися і банк має право стягувати заборгованість в позасудовому порядку. Судовим рішенням не скасовано кредитну заборгованість.
Вся інша інформація з урахуванням режиму банківської таємниці не може бути надана в публічний простір, оскільки містить Ваші персональні дані. Усю необхідну інформацію, ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (9)
Неправдива інформація в електронній розсилці банка ПУМБ
Отримайте 6 місяців безкоштовного обслуговування! Як скористатись пропозицією?
Відкрийте рахунок онлайн через Дію за 5 хв. до 30.09.2024р.
Одержуйте 6 місяців обслуговування за 0 грн та безліч можливостей для вашого бізнесу.» В листі активна кнопка посилання «Отримати обслуговування за 0 грн». Натискаєш на кнопку, переходиш, реструєш через Дію рахунок і вуаля! Обслуговування 200 гривень! І тільки перший місяць безкоштовний. А закрити рахунок 300 гривеньТак дурить банк на рівному місці. Потім служба підтримки банку почина тобі розповідати, що «Треба було крутити колесо» Яке колесо? А на сайті ПУМБ. Тільки в поштовій розсилці про це не пояснюють. І ось ти вже «щасливий» обдурений клієнт банку
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили ситуацію, та хочемо повідомити, що у Вас умови виконані та комісія не буде нараховуватись 6 місяців з моменту відкриття рахунку. Сповіщення про це було відправлене зі сторони банку, але, на жаль, з технічних причин Ви його не отримали. Можливо, були проблеми зі зв’язком. Стосовно консультації відписали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
Банк підтримує шахрайство за допомогою своїх клієнтів
Клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Прошу звернути службу безпеки банку на цих клієнтів і повернути мені кошти.
Я хочу дати розголосу моїй ситуації та вберегти інших!
Novokhatskyi Nazar
5355280036409504
Chumpoiazh Volodymyr (Чумпояж Володимир)
5355280025349703
5355 2800 3592 9866
Дмитро Домітряк
Нам прикро, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам подати заявку про оскарження за посиланням
https://www.pumb.ua/fr-disput?fbclid=IwY2xjawFl00VleHRuA2FlbQIxMAABHXb4OkbpJFmfk-W3Rf9xazEdyk-3a3-qqe5N4HLuS4PUBPnB-5bzq1K73A_aem_PFx6b_h8MrNrk6gPeBtbbQ
Також, потрібно сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (4)
Шахрай Козиренко В.В
Шахрай Козиренко В.В (Віктор) виставив оголошення на Авторіа, щоб бути першим попросив передплату, скинув 1000 і людина пропала
5355 2802 1972 0586 Козиренко В.В
+380999289337 номер з якого вів розмову (зараз поза зоною досяжності)
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
Деньги пропали
Інформацію необхідно було надати до 05.09.2024.
Продовження оскарження не є можливим.
Никакого интереса к решению вопроса нет.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали в приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Відновлення пін-коду
Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
5355 2800 3593 7256 шахраї
Перевірили інформацію, вказана картка відсутня у нашій системі.
Написать комментарий
Відправив євро на закордонну катку, але кошти не надійшли на рахунок отримувача
Операція в обробці. Відсутні дані для формування квитанції. Спробуйте за 10−15
ХВИЛИН. І така інформація висить з вчорашнього дня, а саме з 17:25 …
В минулому місяці відправляв аналогічний п2п переказ, він пройшов за 30 секунд
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію, яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що перекази які Ви виконували є неуспішними через тайм-аут на боці Міжнародної платіжної системи Visa. Кошти будуть повернені на Ваш рахунок найближчим часом.
Комментарии (1)
Заблокировали карту пенсионера !
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (15)
Не хотят закрыть счет, не компетентные сотрудники
Это просто бред. Как в дии не оригинал паспорт ?!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (7)
Шахрайство
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (2)
Заблокувало картку, не можу повернути свої 37 тис грн
Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.
Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.
Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.
Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.
Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.
Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.
Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.
Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.
Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)
«Попадание» на 2000 грн за вывод СВОИХ же денег из-за блокировки счетов в ПУМБ и разрым деловых отношений ни за что!
Уже бы бросил всё как есть, НО банк настаивает, чтобы я пришёл и написал заявление на закрытие своих карт и при этом получить свои деньги переводом на IBAN другого банка я смогу только с комиссией 1,5%, что для меня будет около 2000 грн. Почему я должен терять СВОИ деньги из-за того, что банк игнорирует мои обращения и не принимает справку о зп или другие документы? Почему его не устраивает справка ОК-5(7) за определённый период, который банк так и не назвал? Почему банк не ведёт переписку с клиентом по электронной почте, а только все на словах?
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку, та можемо вказати, що відповідно до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які підтверджують заробітну плату отриману на території України є:
— Довідки Форма ОК-5/ОК-7;
— Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків + квитанція (якщо сформовано церез електронний кабінет);
— Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, Міноборони, військових частин);
— Трудовий договір — договір найму;
— Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства;
— Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua.
На жаль, ті документи які Ви надавали до банку не відповідають вимогам та не можуть бути прийняті в роботу. Ми рекомендуємо Вам надати необхідні документи скориставшись формою для подачі докуменів на сайті нашого банку: https://www.pumb.ua/110_FM
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (12)
Это точно банк, а не рекламное агентство?
Шкодуємо, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (10)
Кешбек від партнерів не працює
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
співпраця ПУМБ і Є-чек
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Заблокировали карту и не хотят разблокировать!!! Документы предоставила о происхождении!
P. S. самое смешное что все-таки депозит на 287 тыс грн я разместила в, а банке в июле этого ж 2024 года :) и скинула выписку в ПУМБ и заблокировали карту с жалкими копейками на 3500 грн, может обиделись)) но дело не в деньгах, а в том что до этого всего меня устраивало пользоваться приложение ПУМБ да и в общем банком… странное отношение к постоянному активному клиенту. При чем что деньги имеются в накоплениях как у всех и миллионами не переводим да и показала откуда я сбросила…
После этого случая КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!! В котором ваши доходы от продажи авто и другие документы ничего не значат для финмона! Ну или мне не повезло и какой-то неадекват сидит в финмоне))). Если кто сталкивался и есть решение проблемы подскжите))) Извините за такой длинный реферат)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (10)