×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
оплата за комунальні послуги
Раді, що Ви залишися задоволені послугами нашого банку. Зворотній зв'язок надзвичайно важливий для нас!
Написать комментарий
Дякую банку за чітку роботу та оперативність. Проблема була не в них.
📅 18 червня 2025 року я звернувся до підтримки Shafa щодо проблеми із зарахуванням коштів.
📅 19 червня надіслав нову карту для зарахування.
📅 20 червня Shafa повідомила, що передала запит у банк, але на мої конкретні питання про номер запиту і деталі процесу вони не відповідали, ігнорували або відписували загальними фразами.
Лише 8 липня 2025 року (через 18 днів від першого запиту і 17 днів після відправлення карти) я нарешті отримав номер запиту до банку, який, як виявилося, був створений лише 7 липня.
🕒 Таким чином, майже три тижні питання простоювало через Shafa, які не надавали потрібну інформацію, створювали плутанину та затягували час.
❌ У мене немає жодних претензій до банку ПУМБ. Як тільки банк отримав запит, вони вже на третій робочий день успішно здійснили переказ моїх коштів.
❗️ Мій досвід показав, що Shafa не зацікавлена у швидкому вирішенні питань продавців, уникає відповідей та затягує процеси, які можна було б вирішити за кілька днів. Якщо плануєте продавати через Shafa, враховуйте, що у разі будь-яких технічних проблем з виплатами ви можете втратити багато часу та нервів через байдужість саппорту.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими затримками та незручностями під час взаємодії з сервісом. Разом із тим, ми раді, що питання із зарахуванням коштів вже вирішено, а кошти успішно надійшли на Ваш рахунок.
Завжди раді допомогти! Бажаємо гарного дня!
Комментарии (1)
Обслуговування
Шкодуємо, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (8)
Підтримка геть погана
2. Високі тарифи на перекази айбан (ну це таке, не влаштовує не користуйся).
3. Геть незручний чат, тобі можуть відповідати декілька хвилин в чаті і якщо ти не встиг відповісти із наступним уточнюючим питанням за 1−2 хвилини (не знаю точний час) — він автоматично завершується і треба його заново створювати і новому оператору кидати скріни старої переписки.
4. Ліміти в застосунку відображаються некоректно, ти на нього сподіваєшся — плануєш якись операції, а потім виявляється що забули оновити 1 числа він назад 100 тис.
5. Замовив якось довідку для декларації, забирати тільки у відділені — онлайн не можна (так сказали), прийшов за довідкою — вона виявилась некоректною (а якщо б я не перевірив), сказали зв’яжуться як відкоригують, не зв’язались, сам запитав, виявилась готова, ну хоча б на цей раз в онлайні відправили.
Загальні враження: якщо користуватися в межах закинув гроші (до 100 тис./міс.), розплатився, отримав кешбек — ок, якщо ваші обіги по карті 100+ тис/місяць не раджу.
Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію, що Ви надали у відгуку та можемо відповісти наступне:
1.Ліміти змінюють щомісячно згідно умов Меморандуму. Його перегляд потребує цілої низки вимог та процедур встановлених регулятором (НБУ) та ризик-орієнтовним підходом банку. Певний час займає перевірка наданих документів та внесення їх в системи банку, саме тому ми виділяємо на цей процес декілька робочих днів, щоб дотримуватися всіх процедур.
2. Стосовно тарифів на перекази по IBAN. Вони майже такі ж, як і в інших банків, подекуди навіть нижчі.
3. Швидкість відповіді у чаті залежить від навантаження. Також, якщо оператор не отримує від Вас відповіді протягом 3-х хвилин, то може тимчасово завершити чат. Але, якщо Ви напишете повторно, то, у більшості випадків, що залежать від ситуації, продовжите спілкування з тим же оператором.
4. Ситуація з відображенням лімітів вже має бути виправлена.
5. Перевіривши спілкування у чат-підтримці, порушень виявлено не було.
Бажаємо Вам вдалого дня!
Комментарии (4)
Обмежили доступ до додатку, картки без причини
Тобто, я продав колеса, маю знати всі паспортні дані відправника, ходити щогодини до відділення і не мати змоги користуватися своїми коштами, ще й самостійно шукати причини блокувань? Відділення жодних питань не вирішує, передає кудись в Київ моє питання!
Прошу відреагувати та надати чіткі пояснення ваших дій.
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Термінал з'їв кошти та зламався
Вчора ж при спробі поповнити картку у банкнотоприймач була вставлена пачка грошей, з яких термінал одним разом (!) з'їв 15 банкнот по 500 грн кожна, після чого на екрані видав повідомлення про те, що він не працює. 7500 грн на рахунок не надійшли.
На місці оформив заявку через гарячу лінію — відповіли, що за коштами доведеться приїжджати особисто у відділення. Банк знає, що я намагався виконати операцію поповнення картки, знає реквізити, знає суму надлишку, яка буде виявлена в терміналі після інкасації. Для чого моя особиста присутність у цьому ланцюжку та чому не можна зарахувати гроші за вказаними мною реквізитами — загадка. Співробітники, які в цей час зачиняли відділення, повідомили, що кошти таки будуть зараховані на рахунок (тобто, протилежна інформація з двох джерел одного й того ж банку). Після оформлення голосової заявки отримав посилання на заповнення веб-форми, у якій я мав описати суть проблеми. Навіщо це робити, якщо я вже надав необхідну інформацію телефоном, що буде, якщо не заповнити веб-форму — не зрозуміло. Зателефонувавши за роз’ясненнями на гарячу лінію, дізнався, що дана форма є обов’язковою, інакше я не отримаю власні кошти (що є достатньо прикольним). На питання, яким конкретно чином я отримаю власні кошти — на картку чи у касі під час неймовірної спеки, що панує зараз — мені не змогли відповісти.
Після цього, на зазначену у веб-формі електронну пошту отримав лист з проханням уточнити: у якому терміналі я поповнював картку (вкрай тупе питання. Як розрізняти термінали, що знаходяться у тамбурі відділення банку? Колір, вага? Серійного номеру не фронтальній частині, як це зроблено у Сенс банку, немає), адресу терміналу (вкрай тупе питання, зважаючи, що я надав цю інформацію при оформленні голосової заявки), а також де саме знаходився термінал — у операційній зоні чи у зоні 24/7 (і це також вкрай тупе питання, цю інформацію я також надавав голосом).
Після мого не дуже стриманого листа-відповіді я отримав лист (думаю, він просто автоматично генерований), що моїм питанням займаються, і взагалі завжди раді допомогти. Максимальний термін розгляду — 30 днів. Альо! Банк присвоїв собі мої гроші, замість оперативного вирішення ситуації засипає пошту тупими листами, без цього не приступаючи до повернення моїх коштів, і взагалі — чекайте до одного місяця власних коштів без будь-якої компенсації зі сторони банку.
Зазначена сума для мене значна. Чекаю з моря погоди. Максимум в серпні отримаю назад те, що мав ще вчора витратити на власну родину та на відпочинок дитини. Дякую, ПУМБ! Думаю, наша співпраця добігає кінця.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Невдовзі надамо Вам зворотний зв'язок.
10.07.2025 р. кошти були зараховані на Ваш рахунок. Ситуацію було врегульвано.
Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (3)
Банк краде кошти та відмовляється визнавати свою провину
Але питання в тому, що повернення було здійсненне тільки тому, що я побачив це зняття. Банк стверджував що кошти мені зараховувались по процедурі чарджбеку, але відмовляються навіть подивитися виписку за цей день по моему рахунку, бо якщо б подивилися уважно, то побачили б що баланс після їх якоби зарахування в мене був такий же як і до. ТОБТО гроші вони мені не зараховували, а вони просто зависли по чарджбеку, але коли Платіжна система оскаржила чарджбек, ці кошти банк списав з мене, хочу до цього він меня їх і не зараховували. Тобто ШАХРАЙСТВО ТА АБСОЛЮТНА НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ БАНКУ.
На свое звернення яке було більше місяца тому, досі ніякої офіційної відповіді від банка не отримав, хоча обіцяли розібратися.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення та на анкетну електронну пошту за попереднім зверненням. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (2)
ПУМБ заблокував рахунок без пояснень
Банк заблокував мій рахунок без жодного попередження, без пояснення причин. На звернення до служби підтримки я отримала лише загальні формулювання на кшталт:
«Рахунок тимчасово обмежено. Потрібно звернутись у відділення банку.»
При цьому:
Жодної письмової причини чи офіційної вимоги не надано.
Я не маю змоги фізично відвідати відділення найближчим часом.
Від банку не надходило жодного запиту на пояснення операцій чи документів до блокування.
Вважаю такі дії банку необґрунтованими і непрозорими, особливо в умовах, коли дистанційне обслуговування має бути нормою.
Я, як клієнт, маю право знати:
Чому рахунок заблоковано?
На якій підставі вимагають саме фізичну присутність?
Чому не надано можливість пояснити ситуацію дистанційно?
Прошу банк надати чітке пояснення причин блокування рахунку та обґрунтувати вимогу візиту, інакше буду змушена звертатись до НБУ, Держфінмоніторингу та в інші офіційні органи.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Невдовзі надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (15)
Подяка !!!
На відміну від нудних чат-ботів і операторів, вона швидко, професійно та з увагою допомогла вирішити всі питання.
Було б добре, якби таких спеціалістів було більше — тоді банки працювали б міцно, як наша армія.
Величезна повага і респект!
Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку фахівцям відділення у м. Чернівці. Дякуємо, що поділилися враженнями!
Написать комментарий
Оплата частями.
ПУМБ стал сейчас одним из лучших банков на фин. рынке.
Дякуємо за довіру та багаторічну співпрацю! Дуже приємно знати, що Вам зручно користуватися нашими сервісами, а функціонал «Оплата частинами» та кешбек через додаток приносять користь. Цінуємо Вашу довіру!
Написать комментарий
Жах !!! Пумб це не перший ,це перший з заду !
Нам прикро, що Вас спіткала така негативна ситуація. Саме тому, ми вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (2)
Перерахування розстрочки
Щиро дякуємо за ваш відгук і високу оцінку. Нам дуже приємно, що ви відзначили можливість перерахунку платежів для військовослужбовців — ми справді прагнемо підтримувати наших клієнтів у важливий для них час.
Просимо вибачення за неприємні враження від спілкування з нашими фахівцями. Ми бажаємо передати Ваш відгук відповідальним підрозділам — для покращення якості обслуговування, тому написали Вам у приватні повідомлення.
Дякуємо, що залишаєтесь з ПУМБ. Якщо у вас ще залишились запитання — будемо раді допомогти у зручному для вас каналі.
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, фахівець при розмові надав всю інформацію згідно вимог законодавства в переговорах. Також, за Вашим проханням було відтерміновано дату внесення платежу до 01.07.2025 згідно правил Департаменту. Також консультант надав відповіді на всі питання, пояснив інформацію про надання документів як дружини військовослужбовця та завершив розмову. Тон спілкування лояльний, коректний. Нагадуємо, що правила банку затверджені згідно норм НБУ та підпорядковуються чинному законодавству.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (1)
Блок за онлайн ігри
Комментарии (3)
Затримка повернення коштів через Shafa та ПУМБ
Після продажу товару на Shafa я отримав повідомлення, що була проблема з карткою, яка була закріплена на момент оформлення замовлення. Зі слів підтримки, через зміни у вимогах НБУ банк не міг зарахувати кошти на іншу картку, тому мені запропонували надати нову картку українського банку для ручного зарахування.
19 червня 2025 року я надав актуальний номер картки, яка є діючою та не віртуальною.
Станом на 30 червня 2025 року кошти досі не надійшли, і ситуація виглядає вкрай дивною, адже зазвичай такі операції не займають стільки часу. За інформацією від інших користувачів, подібні випадки можуть тривати від 4 до 10 тижнів, що є неприйнятним для продавця, який виконав свої зобов’язання.
Прошу ПУМБ надати офіційне пояснення причин такої затримки у зарахуванні коштів та повідомити чіткі строки виконання переказу. Готовий надати деталі звернення від Shafa для ідентифікації транзакції.
Прошу розглянути цей відгук як офіційне звернення для фіксації ситуації та захисту моїх прав як клієнта.
Дякую.
Комментарии (1)
ПОДЯКА
Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї!
Написать комментарий
Шахрайські дії
Шкода, що у Вас трапилась така ситуація. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також, рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство у банку, з якого здійснювали переказ та на сайті Кіберполіції.
Комментарии (1)
Шахрайство
Я переказала гроші на карту 5355 2800 4594 0564, оформлену на Ільченко К., для покупки кросівок. Сума — 2 800 грн (двома платежами по 1400 грн).
Після оплати продавець перестав відповідати, товар не був відправлений. На повідомлення не реагує, ігнорує вже кілька днів.
Усі докази шахрайства наявні: скріни переписок, квитанції з банку, ім'я отримувача. Мною подано заяву до кіберполіції, також звернення на гарячу лінію банку.
Прошу банк звернути увагу та заблокувати карту, щоб інші люди не постраждали від дій цієї особи.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
ПУМБ — обман з «соціальною карткою». Рахунок не має жодного захисту
Працівники банку мене запевнили, що відкривають так звану «соціальну картку» — банківський продукт, який згадується і на їхньому сайті як призначений для отримання соціальних виплат. Я чітко наголошувала, що мова йде саме про цільовий соціальний рахунок, а не про звичайний картковий рахунок.
В результаті мені відкрили рахунок. Я почала отримувати на нього виплати на дитину. Проте пізніше з’ясувалося, що на цей рахунок було накладено арешт, як і на будь-який звичайний рахунок. Коли я звернулася до онлайн-підтримки банку із запитанням, чому накладено арешт на «соціальну картку», мені відповіли буквально таке:
«Назва картки — соціальна, але рахунок є звичайним поточним. У банку немає спеціальних соціальних рахунків».
Тобто:
Мені не відкрили спеціальний рахунок для соціальних виплат, попри те, що я про це просила.
Рекламували продукт як «соціальний», але юридично це — звичайний поточний рахунок.
Після цього банк відмовився видати довідку, яка підтверджує, що рахунок використовується виключно для отримання соціальних виплат.
Фактично я була введена в оману, а кошти моєї дитини стали недоступними через арешт.
Я зверталась за елементарною довідкою для захисту прав моєї дитини — банк і цього не надав. На сайті мінфіну чітко вказано https://minfin.com.ua/ua/2022/12/19/97529997/ «„ПУМБ пропонує соціальну картку для виплат всеКАРТА Для отримання соціальних виплат та матеріальної допомоги без комісії від органів соціального захисту населення“»
Для порівняння: в іншому банку (ПриватБанк) такі рахунки справді мають спеціальний статус і не підлягають арешту автоматично. У ПУМБ — лише гарна назва картки і жодного реального захисту.
Я вважаю, що:
ПУМБ недобросовісно рекламувала банківський продукт;
Банк не забезпечив належного інформування про правовий режим рахунку;
Мої права як отримувача соціальних виплат порушені.
Рекламне найменування («соціальна картка») — одне,
А фактичний режим рахунку — інше. Чому це є введенням в оману:
Закон «Про захист прав споживачів» (ст. 15, 19) забороняє поширення неправдивої, неточної чи неповної інформації про послуги.
Закон «Про рекламу» також забороняє використовувати формулювання, які можуть ввести споживача в оману щодо природи чи призначення послуги.
Як наслідок — виплати на дитину потрапили під арешт, що прямо суперечить логіці «соціального захисту».
Комментарии (9)
підтримки немає
Комментарии (3)
Не рекомендую
Не має тут компромісів.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)