Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
olga111222 28 июня 2023, 13:54
Звернулася на службу підтримки для з’ясування статусу платежу, тому що кошти одержувач не отримав, а за випискою бачу списання зі свого рахунку, або квитанцію про проведення, якщо платіж пройшов вдало, але отримала відповідь: «В даний момент сума знаходиться в холді. Якщо протягом 30 днів з дати здійснення операції сервіс через який була здійснена оплата не виставить списання, сума буде автоматично розблокована і кошти повернуться. Ми зможемо зняти холд раніше тільки у випадку якщо Ви надасте чек/квитанцію про неуспішність операції.
Рекомендуємо звернутися у службу підтримки сервісу, через який здійснювався переказ». Цю відповідь я чекала у чат-боте 4 години, и одразу відключилися. Яку квитанцію, де іі отримати. У яку службу підтримки звернутися? Листування з цього питання я вела два дні, але так зрозуміла що відповіді так і не отримаю
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 июня 2023, 18:18
Вітаємо, Ольго!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату і час звернення на лінію підтримки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося зі зворотнім зв'язком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дар\'я Гаджиєва 24 июня 2023, 19:39
Доброго дня.
Шахрайка!!!
Перевела кошти в інстаграмі на карту Хімич Вікторія Олександрівна
Вона вислала повідомлення:
Дякую за замовлення❤️
Очікуйте на смс з номером ТТН💌
Висновок: сторінка видалена, ТТН немає.
Її карта:
5355 2800 1819 8257
Хімич Вікторія Олександрівна

Видалила профіль в інстаграмі і пропала!!!
ШАХРАЙКА!!!

Це не перше звернення!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 июня 2023, 19:55
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Татьяна Хмель 23 июня 2023, 17:05
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 71/2
Если бы был рейтинг самых не удобных банков, то ПУМБ лидировал. Чтобы пользоваться приложением этого Банка, сначала нужно заслужить. 30.05.23 г. я оформила кредит на товар. На одном из листов кредитного договора была реклама их приложения. Скачав приложение выяснилось, для того чтоб им пользоваться нужно подписать доп.соглашение, то есть посетить отделение. В выходные дни отделения не работают. Клиент должен отпросится с работы, прийти в отделение и в 15:00 услышать: «ждите, девочка на обеде». Почему, если для банка так важно иметь какое-то сомнительное доп.соглашение, 7 кругов ада должен пройти клиент? Почему соглашение на использование приложения не предусмотрено в кредитном договоре? В то время, когда все банки отказываются от посещений клиентами отделений и стараются максимально упростить клиентский опыт и сотрудничество, ПУМБ всё ещё в прошлом веке? Почему нельзя заключить это соглашение удалённо при регистрации в приложении? Зачем создавать искусственные очереди в отделении и негативный клиентский опыт?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 23 июня 2023, 18:10
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила негативні емоції від користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність роботи наших фахівців. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 12:57
Вітаємо, Тетяно! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для фіксації Вашої пропозиції.
Olgaheva3103 22 июня 2023, 20:41
Добрый день услугами вашего банка пользовалась 3 года притензий и нариканий нет так получилось что фин мониторинг заблокировал мои счета так как я не могла предоставить нужные документы написала заявление на закрытие договора с банком ваша сотрудница Юля мне очень помогла за что отдельное ей спасибо.Как оказалось мой счёт так и не был закрыт по той причине что у меня якобе есть не закрытое судебное провадженя хотя в приложении дия провадженя закрыто номер провадженя совпадает.Я прекрасно понимаю что сотрудники банка тут не причём только как мне теперь быть? по номеру выконавця я не дозвонилась.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 июня 2023, 21:10
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ihor Shubin 21 июня 2023, 23:36
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 40
Всім доброго дня!

Мав необачність відкрити рахунки в ПУМБ. Зараз знаходжусь за кордоном на другому континенті. Всі мої спроби закрити рахунки без моєї присутності виявилися марними.
Саме неприємне те, що по рахункам є комісія — 9 грн. Сума маленька, але в мене більше нема рахунків в України то доводиться просити друзів закинути трохи грошей.
При цьому всі інші банки — укрсиб, приват, моно — все без питань закрили рахунки без моєї присутності.
Все це покажує рівень банку та відношення до клієнтів.
Не раджу мати будь яких справ з цим банком!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 июня 2023, 17:03
Вітаємо!

В цілях безпеки повне закриття банківського рахунку відбувається лише у відділенні банку. Для перевірки наявності комісії просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону.
Проблема решена
DimaSDA 20 июня 2023, 16:36
На початку червня я обирав партнерські категорії кешбеку, серед яких була Аптека Доброго Дня (5%).

09.06.2023 скупився в Аптеці Доброго Дня, кешбек за транзакцію прийшов в категорію кешбеку від банку Аптеки (2%). В ту же годину був сформована скарга до підтримки банку.

14.06.2023 підтримка відповіла наступне: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що направили запит партнерові по кешбеку „Аптека Доброго дня“ для підтвердження інформації, що саме в його аптеці було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам. Термінал, по якому пройшла дана оплата, нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо корегування винагороди.»

Тобто, банк може обіцяти партнерський кешбек та не нараховувати його з причини ненадання партнером якоїсь інформації, через обставини, які ніяк не залежали і наступили не з вини клієнта банку. Станом на 20.06.2023 ПУМБ не перевів оплату з кешбеку банку на партнерський.

Усім відвідувачам сайту КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ПРОВОДИТИ ОПЛАТИ ЧЕРЕЗ ПУМБ. Для регулярних оплат обирайте, будь ласка, інші банки, аби не зіштовхнутися з такими перепонами.
ПУМБ
Ответ банка
20 июня 2023, 17:48
Вітаємо!

Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 24 июня 2023, 18:31
Вітаємо, Дмитре!

Ми перевірили всі деталі та дізналися, що в аптеці був встановлений новий POS-термінал, який на момент здійснення покупки ще не був доданий до нашої бази даних. Саме тому нарахування кешбеку відбулося в категорії від банку, замість партнера. На даний момент закінчуються технічні роботи по оновленню інформації та протягом 3 робочих днів відбудеться корегування винагороди і замість категорії від банку буде нараховано кешбек від партнера.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема решена
elenapetritsa 20 июня 2023, 13:08
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 21/2
1. банк закрыл кредитный счет без уведомления клиента об этом.
2. все вопросы связанные с закрытием счета и справки, о том, я ничего банку не должна, счет закрыт — решаются только в отделении банка, где этот счет был открыт (на минуточку — отделение в Харькове, и я пыталась в него попасть, но там все закрыто на замок постоянно. Оператору в поддержке это вообще никак не интересно было. Идите и решайте все на месте, там должно быть открыто)
3. Сейчас территориально я нахожусь в Германии, и чтобы пойти караулить там сотрудников банка, а вдруг прийдут, нужно вернуться в с маленьким ребенком в Харьков. всего-то…
Почему другие банки реализовали процедуру выдачи практически любых выписок/справок на 2 языках в онлайнбанкинге, и уведомляют о любых действиях со счетом, а у пумб войны нет и такое отвратительное отношение к клиенту? каким образом мне сейчас доказать немецким соцслужбам, что счет закрыт?!
отвратительтный банк и сотрудники.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 20 июня 2023, 14:46
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час дзвінка на гарячу лінію нашого банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого спеціаліста. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
vadim240283 19 июня 2023, 17:03
Хочу оставить очень плохой отзыв о банке пумб. Это худший банк из 15 банков в Харькове, в которых я обслуживаюсь.
Ситуация следующая-
Решил снять долларовый депозит в банке пумб. Харьков. Для того чтоб заранее заказать валюту, я обратился на горячую линию в вайбере. Там мне ответили, что заказыввать валюту сейчас не нужно, достаточно обратиться в отделение банка и получить депозит.
Я поехал в банк, 6 отделение, город Харьков. В кассе мне сказали, что вообще-то заказывать надо заранее. Я показал кассиру переписку в вайбере с оператором пумба, который утверждал обратное. В ответ на это, кассир мне сказала что синих долларов нет, есть только белые, так как вы заранее не заказали.Я говорю, давайте я закажу заранее, так как мне нужны синие. Кассир ответила что так не получится, так как синих может не быть вообще, пока она эти не истратит. После этого, я узнаю у кассира о состоянии белого доллара, не ветхий ли он. Кассир меня заверила, что доллар не ветхий.
И после оформления снятия депозита, выдает мне доллары ветхие и 96 года все, в то время как 96 года и ветхие в большинстве обменок не принимают. Я прошу поменять на другие, на что получаю отказ, с обьяснением, что у нее все такие, и выбирать она не будет. Я предлагаю в этом случае отменить операцию, чтоб я снял в другом банке. На это предложение кассир отвечает отказом, предлагая купить у меня этот доллар, или положить на карту, но в этом случае при снятии будет комиссия. А без комиссии я смогу снять только через полтора месяца. Я вынужден был согласиться на эти издевательские условия. Я хочу отметить, что в других банках депозиты выдают синим новым долларом, тем самым показывая уважение и клиентоориентированность.
Никому не советую иметь дело с этим отвратительным банком.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 20 июня 2023, 9:19
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування у відділенні нашого банку викликало негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність дій нашого фахівця. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 июня 2023, 21:09
Добрий вечір, Вадиме!

За результатами нашої перевірки ми дізналися, що 19.06 о 15:44 Ви звернулися до каси для зняття валюти. Перед видачою готівки, касир попередила, що в наявності в касі на той момент були лише «білі» долари і Ви підтвердили операцію. Видана готівка була у відмінному стані, без ознак зношення. Тобто не потребували процедури інкасо в разі обміну.

Після отримання готівки, Ви наполягали на відміні операції через рік випуску купюр. Проте операцію видачі готівки відмінити неможливо. Тому касир запропонувала виконати операцію поповнення рахунку і перед наступним зверненням зробити попереднє оформлення.

Відповідно до ДКБО, зняття валюти з рахунку без комісії можливе при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. Саме тому, після поповнення коштів їх можна буде зняти без комісії через повний календарний місяць.

Нам дуже шкода, що у Вас лишилось негативне враження про нашу роботу. Проте Національний Банк України не обмежує проведення операцій з доларами США 1996 року випуску. Це означає, що усі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження приймаються в касах банка без жодних обмежень щодо року випуску банкнот (окрім тих, що вилучені іноземною державою з обігу після дати, оголошеної банком-емітентом відповідної валюти) та їх номіналу.
Keha17 18 июня 2023, 20:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 34
В декабре 2022 года купили жене смарт часы, оформив в этом банке кредит без процентный. Январь и февраль у платил в начале месяца как положено, но потом в нашу Украину пришла беда, началась ВОЙНА. Наш Призидент издал указ о заморозке оплаты кредитов. Первые два месяца войны был просто ужас, не работало почти все, тем не менее уже в мае, я смог дальше продолжать погашение кредита, то есть с мая 2022 по июнь 2023 года я стабильно платил сколько была возможность от 700 до 1000 грн, то есть 15 месяцев. По идее я уже должен рассчитаться по кредиту, НО оказывается за то что я не платил в марте и апреле, мне начали насчитывать проценты!!! И банк предложил взять ещё один кредит, чтобы я мог оплатить кредит за часы, ещё 3156,86 грн.
Прийдя в отделение банка, начал пытаться понять как так получилось что мне ещё так много нужно платить, вот тогда и оказывается, что для банка не играет роли не указ Президента не закона Украины, если я взял кредит, я был обязан платить не смотря не на что.
В общем я заплатил почти что за двое часов. Ведь банку плевать на все и на всех, на все законы. Я конечно рассчитался с банком полностью. Но считаю что позорище что в столь тяжёлое время для людей, для страны, ещё и пытаться обогатиться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 июня 2023, 9:37
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та все перевірити. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Проблема решена
Дмитро Синькевич 17 июня 2023, 11:53
Вже скоро буде рік, як банк заморозив мої особисті кошти в розмірі ~ 4650 грн і їх не повертає, на мої пояснення не реагує, при дзвінках на гарячу лінію в ПУМБ відправляють у відділення, а у відділенні нічим допомогти не можуть, та на письмову заяву мною особисто написану та зареєстровану у відділенні банку з вимогою закрити рахунок і залишок коштів перевести на мій рахунок відкритий в іншому банку — не відповідають!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 июня 2023, 16:06
Вітаємо!

Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Маю кредитку, під час війни втратила роботу, вклалась в бізнес, прогріла на купу грошей, зараз працюю за копійки, ледь на життя вистачає, але я плачу, не повно суму, але все одно, кожного місяця я поповнюю картку, була у відділенні, просила реструктуризацію, або щоб зменшили обовʼязковий, відповідь ні, кожного дня дзвонять, зранку, вдень, одним словом кошмарять, погрожують кримінальним провадженням, при тому що на картці є кошти %20 від суми заборгованості, прострочка складає 77 днів, кажу їм, що я не відмовляюсь від боргу, але я не можу більше, ну ніяк, я в пошуках нової роботи, жити нема за що, цілу ніч не спиш бо ракети літають на головою, вибухи, після цього заробітки просідають, а вони кажуть «позичте і поверніть банку кошти», я все розумію, але це так по хамські зі сторони банку, ніякого розуміння, ведуть себе як під час 90х рекетири, або ж гірше, це просто кошмар, я хочу звернутись до поліціі, бо це вже стає неможливо, вчора я вношу частину коштів, сьогодні дзвонять і вимагають погасити повністю «сьогодні-завтра» … жах, я всім розповідаю про це, щоб ніхто ніколи не звʼязувався з цим банком, бо потім нервів не наберешся … а ще кажуть «війна це не привід не платити», хоча я плачу, так не в повному обсязі, але кожного місяця плачу, на максимум своїх можливостей … фух, реально хочеться кудись звернутись, до вищих інстанцій, бо це психологічне насилля, так можна і до самогубства довести людину
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 июня 2023, 21:40
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та час дзвінків, а також номери телефонів, з яких вони надійшли. Це допоможе нам перевірити коректність роботи операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:03
Вітаємо, Дарино! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформацію з деталями. Просимо надіслати її нам у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Проблема решена
Сергей Ру 13 июня 2023, 11:48
Шел 10 год войны. Банк заблокировал карту. Нужно пройти идентефикацию. Я не в Украине, возможности приехать нет. 2 маленьких ребенка, заблокировали 66 тысяч!!! Вы вообще в своем уме? В какое мне отделение прийти? Может в Луганске? Может в Бахмуте? Мариуполе?! Я просто требую чтобы мне вернули мои деньги! И в сотый раз повторяю что я готов пройти видеоидентификация или через приложение ДИя!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2023, 12:13
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 июня 2023, 14:46
Сергію, дякуємо, що зачекали!

Ми перевірили інформацію стосовно Ваших рахунків та з’ясували, що вони були заблоковані у зв’язку з необхідністю проходження переідентифікації. На даний момент, переідентифікація можлива лише у відділенні нашого банку, проте уже найближчим часом ми очікуємо на відкриття процесу уточнення особистих даних за допомогою застосунку ПУМБ Online.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Просимо слідкувати за оновленнями застосунку ПУМБ Online. Бажаємо Вам гарного дня!
Я торговал криптовалютой и в итоге мне заблокировали счёт. Дозвониться до горячей линии не могу, не дают зайти даже в личный кабинет что бы связаться с онлайн-поддержкой. Срочно нужны деньги, а стучаться за выводом некуда. Ужас
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2023, 9:37
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо з'ясувати усі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 июня 2023, 11:08
Владиславе Валерійовичу, вітаємо!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Через блокування Вашого рахунку, Вам необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та надати наступні документи, якими підтверджується джерело їх походження, зокрема:

— Підтверджуючі Вашу реєстрацію на криптобіржі;
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти;
— Звернення в кіберполіцію cyberpolice.gov.ua із заявою про шахрайство покупця криптовалюти.

Якщо Ви перебуваєте за кордоном і не маєте змоги подати документи у відділенні Банку, то можете їх направити на електронну адресу Банку: info@fuib.com.

Для визначення точного переліку документів ми рекомендуємо Вам особисто звернутися до відділення, де Ви також зможете отримати необхідні рекомендації з приводу ситуації, яка виникла, та вирішення її.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлия Бабак 10 июня 2023, 10:56
Маю кредити в даному банку, поки платила все було добре.Але працюю на підприємстві, яке залежить від об'єкта, який неодноразово піддавався ракетним атакам. В березні 2023 року написала заяву у вайбер- чат, з проханням оформити кредитні канікули На зустріч ніхто не пішов. Зараз виникла прострочена по кредитним продуктам, суми я взагалі не розумію.Зверталася на електрону пошту банку з проханням надати графіки погашення кредитів, пояснити звідки взялася така заборгованість.Писали шаблоні фрази, 07.06.2023 року звернулися з листом на почту банку, знов почалися якісь шаблоні фрази,(моя електрона поста та номер телефону, офіційно вказані в кредитних договорах).Коли пригрозила написати скаргу в НБУ, подали запит на формування графіків погашення по кредитним продуктам.Зараз 10.06.2023 поки суцільна тиша з боку банку. Графіки погашення благаю ще з квітня місяця, в додатку до договорів є графіки але вони не відповідають дійсності.
ПУМБ
Ответ банка
10 июня 2023, 13:14
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Працівники обманюють, оформлював гроші в кредит, одразу не звернув увагу, а співробітниця скористалася наявністю та без згоди оформила ще й якусь страховку. На картку зарахувалося 15 тис, а кредит виявився 17 тис. Куди поділися 2 тис? В карман співробітниці?
ПУМБ
Ответ банка
10 июня 2023, 12:57
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:20
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Iryna0110 6 июня 2023, 15:31
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Група Компаній відкрила рахунки у ПУМБ. Маємо систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк. В наш час це сама примітивна функція системи дистанційного обслуговування. Жодний банк з яким працювали не має таких проблем. Ганьба!!! Змініть технічну службу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2023, 16:51
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:06
Вітаємо, Ірино! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформацію з деталями. Просимо її надіслати нам у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість вирішити проблему.
spam2023 6 июня 2023, 9:55
Оператори банук ПУМБ відмовляються видалити мій номер з бази «холодних дзвінків» і постійно наярівают. За два дні вже три чи чотири рази. Кажуть, що в умовах банківського обслуговування я погодився, що мені будуть постійно телефонувати і щось продавати.

Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?

Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2023, 12:25
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:08
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Проблема решена
Jullli 2 июня 2023, 14:13
Понад півроку намагаюся вирішити елементарне питання, яке в будь-якому іншому банку вирішили б за 5 хв, але не в ПУМБ. Будьте готові до того, що тут ніхто нічого не вирішує, а якщо наполягати, то просто ігнорують. Пів року переписувався з тих підтримкою, щоб вони виправили реквізити мого ЖБК, для оплати комуналки, надав купу квитанцій, рахунків і виписок, все це робив по 3−5 разів, оскільки після чергового звернення новий працівник тих підтримок взагалі не розумів хто я такий і чого хочу. Нарешті вирішивши це питання і зробивши 2 оплати, це перестало працювати, звернувшись до потдержу мені запропонували почати процедуру заново! Я отруїв їм їхні ж квитанції про оплату з їхньої ж програми!!! І вони знову загубилися на місяць! Якщо це хоч іноді читає представник банку, передай своїм що я не бажаю вам нічого хорошого і сподіваюся ви працюєте не більше ніж за 5000 грн на місяць. Насправді ви й на 3000 не напрацьовуєте.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 июня 2023, 15:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 июня 2023, 17:18
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема решена
Serhii Varavin 2 июня 2023, 11:57
Неприємно вражений ситуацією з банком ПУМБ, клієнтом якого я є вже тривалий час. У лютому сплатив остаточний залишок по кредиту (500 грн), який відображався у додатку банку. Через три місяці банк повідомляє, що я маю борг у розмірі 1035.00 грн.
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 июня 2023, 12:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июня 2023, 17:46
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Добрий день, маю кредит в даному банку. Ніразу непросрочувала платіж, але в кінці березня стався прильот на фірму де я првцюю, попрохала про кредитні канікули. Ніхто не пішов на зустріч. Писала в чат. Ніякої реакціїї не має. Почали терорити мою стареньку матір, ви взагалі дотримуєтеся законодавства, ви не маєте права дзвонити моїм родичам.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 мая 2023, 16:26
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝