Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AAAA2000 12 ноября 2022, 12:12
Банк відключає функціонал в односторонньому порядку та нав«язує власну політику розвитку яка зовсім не відповідає поточним вимогам часу.
Відключення доступу через звичайну десктоп версію і збереження доступу тільки через мобільний додаток.
Питання до банку — людина втрачає телефон в умовах війни. Як відновити доступ до особистого кабінету?
Очікую опус про ходіння по кабінетах з паспортом!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 ноября 2022, 13:28
Вітаємо!

Приіоритетом банку є розвиток мобільного додатку як більш доступного сервісу, що дозволяє нашим клієнтам швидше отримати доступ до послуг та нових можливостей. У зв'язку з цим підтримка веб-версії припинена для нових та неактивних клієнтів. Вхід у мобільний додаток та веб-версію вимагає доступу до фінансового номеру телефону, який з міркувань безпеки наразі можна змінити лише у відділенні банку. Клієнти, що не мають смартфону, можуть отримувати інформацію щодо рахунків у чат-ботах ПУМБ у Viber та Telegram, а здійснювати платежі — на наших офіційних сайтах pumb.ua та payhub.com.ua
yurikiev 11 ноября 2022, 16:08
Закінчився депозит. Впав на картку, за операції з якою банк декларував нульову комісію. Нуль за все — за поповнення, за перекази та за зняття.
І тепер, щоб забрати свій депозит з банка, з яким я сподіваюсь більше не зв’язуватись, мені потрібно платити 1.5%.
Що ж, будемо працювати з іншим банком.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 ноября 2022, 10:04
Вітаємо!

З 10 вересня 2022 року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти.  Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Клієнти можуть здійснити без комісії 2 транзакції на календарний місяць в сумі менше ніж 500 000,01 UAH в екв., при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунків клієнта в одній валюті, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD / EUR / PLN / GBP. Залишки коштів у різних валютах не додаються, умови пільгового тарифу за кожною валютою виконуються окремо. В іншому випадку стягується комісія 1% при знятті коштів у касі ПУМБ з використанням картки або 1,5% для зняття без використання картки.

Для перевірки комісії просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Проблема решена
Yazun 9 ноября 2022, 20:51
Добрый вечер!
Считаю ПУМБ очень удобным, клиентоориентированным банком.
Немного розачарована функцией добавления поставщика коммунальных услуг. После подачи заявки прошло почти две недели, но ни положительного, ни отрицательного ответа я так и не получила. Оплатила услуги через другой банк, который берет меньшую комиссию.
ПУМБ
Ответ банка
10 ноября 2022, 15:28
Вітаємо!

Уточніть будь ласка, де та коли Ви подавали заявку?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SergeyMS 9 ноября 2022, 17:47
Доброго дня! На сайті https://flagma.ua працює шахрай який використовує картку банку ПУМБ 5355 2802 1349 7975. На вищезазначеному сайті знайшов оголошення «K.R.V.S Слава україні, ЧП» щодо купівлі паперу, А 4, обговорили всі умови продажу, кількість, суму, спосіб доставки і т.д. Переказав на вищезазначену карту домовлену суму 6 800 грн., після чого контакт з продавцем втрачено. На телефонні дзвінки, повідомлення не відповідає, гроші не повертають, папір не вислали. Є скріни переписки, платіжка про перерахунок коштів.
ПУМБ
Ответ банка
10 ноября 2022, 13:48
Вітаємо!

Інформацію передано до відповідного підрозділу Банку. Скріншоти листування Ви можете надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com
Гполаро Анодопш 8 ноября 2022, 16:42
Спочатку самі дзвонять на номер телефона і пропонують кредитні продукти, а потім кажуть, що не можуть їх надати. Як казав янукович, ну нахіба таке робити.
ПУМБ
Ответ банка
8 ноября 2022, 17:04
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію. Також уточніть, коли до Вас телефонували.
Andrey1069 8 ноября 2022, 12:43
Была была длительная просрочка. Кредитную карту заблокировали. Пришел в отделение на консультацию, сказали что после погашения активируют снова. Погасил задолженность. Банк потребовал закрыть кредитную карту.
ПУМБ
Ответ банка
8 ноября 2022, 13:11
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій К 7 ноября 2022, 22:12
Отделение по адресу: Одесса, ул. Героев Крут, 24-А
Гоблинский банк ПУМБ с 29.06 до сих пор держит мой счет заблокированным без нормального обьяснения причин. Футбол на горячей линии и в банке. Написал на них в НБУ. Я надеюсь хоть НБУ сможет привести их в чувства! Уйма потраченого времени.
ПУМБ
Ответ банка
8 ноября 2022, 9:35
Вітаємо! У Вас було блокування службою безпеки. Для розблокування ми Вам порекомендували повторно звернутися у відділення.
ukrx 7 ноября 2022, 12:52
Пробовал оплатить коммунальные услуги. Выбрал поставщика — долг отстуствтует. Долг есть. Сумму вбить, прописать в платеже свой комментарий нельзя. Оплатить через приложений тупо нельзя. Обратился в поддержку на почту. Поддержка по почте начала выносить мозг, чтобы я тряс телефон и дублировал сообщение через другой канал поддержки. Получается у вас в поддержке не умеют пользоваться компьютером, сами не могут передать? Ваша поддержка должна забоититься о проблеме в приложении? Я отвечаю, что потрясти телефон — не работает. Пишут отписку, потрясите телефон. Позвонил на горячую линию, снова говорят потрясти телефон. Ящика никакого куда написать нету, кнопки нету, мессенджеров нету, поддержка из открытых источников плевать хотела на проблему приложения.
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2022, 14:40
Вітаємо! Якщо у Вас Андроїд, то необхідно на екрані помилки 5 разів швидко тапнути по екрану. Відкриється віконце зворотного зв'язку, натискайте «ОК» та вибирайте пошту.
Після цього Ви можете описати проблему, що виникла, а наші спеціалісти допоможуть її вирішити.
270881sv 7 ноября 2022, 9:16
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 55
Маю зарплатну картку ПУМБ і все подобається. Не порівняти з іншими банками, що були до цього… Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2022, 10:28
Дякуємо Вам за відгук!
ternit5 6 ноября 2022, 16:48
Зашел в приложение ПУМБ, а там остаток на моей карте — минус 999962524грн, позвонил в банк, скзали, что это норм, и не нужно обращать внимание на эту неприличную сумму. Но мне, чтобы иметь возможность воспользоваться СВОИМИ деньгами я должен предоставить банку документы об источнике дохода. Написал в банк заявление, в котором подробно объяснил, что за деньги находились на моей карте и откуда они у меня появились. Т.к. из-за боевых действий банкоматы и отделения банков в моем городе не работали и люди не могли снять средства со своих карт, некоторые мои знакомые переводили средства мне на карту, а я отдавал им наличные, тем самым помогая им. В итоге мою карту заблокировали. Мне 70 лет, я всю жизнь работал, накопил какие-то сбережения… и у меня, вот вопрос к банку…, какими именно документами я могу подтвердить наличие у меня сбережений…, выслать вам копию трудовой книжки с 35ю годам стажа???
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2022, 11:01
Вітаємо! За 35 років надавати документи не потрібно. Вам необхідно надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які було зараховано на рахунок протягом останніх 6 місяців. Детальніше написали Вам у приватних повідомленнях.
irynakyr 5 ноября 2022, 10:48
Не можу верифікувати карту у PayPal. Раніше вийшло верифікувати на старій картці, у якої вже закінчився термін дії. У підтримці відповідають не зрозуміло-що і щось на кшталт передодайте картку, що, звісно ж, не працює. Проблема в Банку і цю проблему не можуть вирішити з іншими банками все працює
ПУМБ
Ответ банка
5 ноября 2022, 14:30
Доброго дня! Ми подовжили термін дії наших карток до кінця 2022 року.
Якщо термін дії вашої картки закінчівся, нею можна користуватися як раніше — знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.
Проте, по закінченню терміну вказаного на пластику, можуть не проходити операції, які потребують введення терміну дії картки. Наприклад, при розрахунках в Інтернеті.
Ми рекомендуємо Вам в мобільному додатку інтернет-банкінгу відкрити віртуальну картку до необхідного Вам рахунку та підв'язати її до системи PayPal.
iseoshnik 5 ноября 2022, 9:39
При оформленні віртуальної картки перші два місяці кешбек працював ідеальноі чим я з радістю користувався, а потім вже більше не дають обирати категорії, хоча друзі котрі мене рекомендували цей банк, то в них жодного разу не пропала можливість обирати кешбек. Сума коштів в обороті не впливає, бо у друзів набагато менше.

Ще саппорт не дуже прослуховуються до клієнтів, бо ще на самому початку при відкритті рахунку (віртуального) я казав, що відновити пароль не виходить, бо я не маю фізичної карти (думав зроблю краще з економією пластику) але вже за 5 місяців нічого не змінилося… При відновленні пароля треба писати номер карти. Я гадав, що повністю видалити додаток і встановити заново виправить ситуацію з кешбеком.

О і ще проблема дуже велика, якщо ви оформили віртуальну картку, то поповнення такої картки готівкою — це я вам не рекомендую, якщо сума маленька, то ще якось потерпіти є змога, а більшу суму зовсім не приємно поповнювати, бо через касу ви поповнити не зможете, а доведеться працювати з банкоматом, котрий трохи не оптимізований для комфортного використання. В будь-якому випадку, якщо прийшли покласти на рахунок 5к гривень купюрами по 100, ось і рахуйте скільки вам потрібно «втратити» часу, щоб по одній купюрі покласти на рахунок
ПУМБ
Ответ банка
5 ноября 2022, 14:27
Доброго дня! Банк періодично формує різні пропозиції по кешбеку для клієнтів.
Наразі сформовано 4 пропозиції: лише категорії від банку, лише пропозиції від партнерів, обидві пропозиції, або взагалі кешбек недоступний.
Вам запропоновано пропозиції від партнерів. Вибірка пропозицій для учасників акції визначалася з використанням моделі автоматичного алгоритму на основі багатьох факторів у тому числі й історії користування клієнтом продуктами банку.
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку або натиснувши на «Забули пароль(Відновити пароль)» у додатку (знаючи номер картки та CVV-код) або у будь-якому відділенні банку.
Також Ви можете поповнювати свій рахунок через касу банку, проте попередньо необхідно звернутись до фахівця з документом, що підтверджує Вашу особу для формування квитанції на внесення необхідної Вами суми в касі. Термінал самообслуговування є альтернативою цьому процесу.
0675044783 5 ноября 2022, 9:17
Приобретал долари 570 за откитие депозита в гривни, через приложение. Гривни списались больше 20000 гривень, а депозит не открился.
ПУМБ
Ответ банка
5 ноября 2022, 14:18
Доброго дня! За умовами депозиту «Валютний» відкрити його можна у мобільному додатку інтернет-банкінгу лише у будні дні до 16:00. Кошти які Ви переказали на відкриття депозиту повернуться автоматично на Ваш рахунок в понеділок (07.11).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій К 1 ноября 2022, 13:34
Отделение по адресу: Одесса, ул. Героев Крут, 24-А
Шкода що сюди не можна додати скріншоти з пошти.

Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!

Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій К 1 ноября 2022, 12:09
Отделение по адресу: Одесса, ул. Героев Крут, 24-А
Написав на пошту скаргу з поясненням ситуації, до мене перетелефонував щойно оператор говорить я з приводу вашої ситуації з блокуванням рахунку зараз я вас переведу до фахівця, посидів 5хв на лінії дії до мене під'єднали оператора, я говорю що така ситуація з 29.06 не можна вирішити, вона каже ми таким не займаємось! я говорю що ви до мене зателефонували тільки що, вона каже я до вас не телефонувала вас з'єднав з нами інший оператор, зверніться до відділення банку.

Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!

САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.

ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
ПУМБ
Ответ банка
1 ноября 2022, 12:51
У Вас блокування службою безпеки. Рекомендуємо Вам повторно звернутися у відділення або самостійно зателефонувати на ГЛ, де Вас проінформують.
Сергій К 31 октября 2022, 18:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Героев Крут, 24-А
Банк самовільно блокує рахунок. Я на протязі трьох місяців не міг та не можу до сих пір отримати свої кошти які були заблоковані банком без пояснення причин. Декілька раз дзвонив на гарячу лінію та більше 7 разів ходив у відділення. Ситуація стала вирішуватись тільки після того як мені у відділенні вийшло потрапити до адекватного співробітника банку, яка хоча б намагалася допомогти. Як виявилося сьогодні мій рахунок був заблокований без рішення суду просто по телефонному дзвінку від якоїсь особи яка навіть не надала ніякої інформації крім слів. Ситуація склалася так що якийсь клієнт банку зателефонував, подав скаргу на мене за те що нібито він перевів мені кошти за товар який я не відправив, хоча такого товару не було (а саме мобільний телефон який я начебто мав йому продати, а він мені за нього відправив повну суму) банк заблокував мій рахунок і на протязі трьох місяців не міг навіть пояснити через що в мене блокування. Я надав всю інформацію по транзакції яка цікавила співробітника банку але відповіді від служби безпеки банку отримати нереально, консультант телефонує а у відповідь тиша. Знову просидів годину в банку і пішов без результату маю намір звертатися до суду.
ПУМБ
Ответ банка
1 ноября 2022, 9:46
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Чекмарев Павел 30 октября 2022, 15:15
По известным причинам лишился работы 24 февраля.По окончанию кредитных каникул (3 мес), банк начал настойчиво требовать возвращения кредитных средств, что и понятно -платил по возможности, которых в нашем городе Николаев не так уж и много.По факту накопился долг, который планировал погасить частично, так как есть обязательства и в других банках, да и жить на что-то надо.Появилились средства, которые перевевел на дебетовую карту …и банк в течении меньше суток обнулил дебетовую карту, перевел средства на кредитную без уведомления клиента, ареста счета или решения исполнительной службы, суда.Тем самым оставил клиента ни с чем и после обращения в службу «поддержки» заявил, что действует на основании договора обслуживания кредитных карт, -но я так и не нашел там пункта, согласно которому банк может самовольно списывать средства клиента с дебетных карт по своему усмотрению.В сложившийся ситуации оказывается безопаснее держать наличность, только в этом случае Вы в полной мере распорядитесь Вашими средствами.
ПУМБ
Ответ банка
31 октября 2022, 12:21
Вітаємо! Самостійне списання передбачене пунктом 4.3.6.3 ДКБО.
Oleks2707 30 октября 2022, 14:54
Хочу розповісти свою історію. Яи родина яка виїхала з зони бойових дій, на разі місто окупована, певний час жили просто по знайомих, грошей не було просто на хліб. Знаючи що є карта кредитна, сам пішов до банку щоб вирішити питання по заборгованості. Отже, працівниця банку сказала не платити зоасім, я розумію що це питання не вирішить, почав стукати в усі двері, горячі ліниї і т.д. замість порозуміння отримав вхідний дзвінок з погрозами, та моральною давкою. Зауважу те що до банку звернувся сам, кожного разу на гарячій лінії надають різну інформацію, про стан рахунку. Це як? Заборгованістб по мінамальним платежам погасив, застосунок показує що кошти внесені. Про те, при спробі подзвонити до оператора, відразу номер переводить до відділу по роботі з боржниками. Чудом дозвонившися до оператора, та запитавши в нього про той факт, якшо я хочу погашати кредит по картці, та внести сумму заборгованості, ЧИ ПЕРЕСТАНУТЬ МЕНІ ДЗВОНИТИ ТА ПОГРОЖУВАТИ? И ХТО Б ЦЕ МІГ БУТИ, БО ПРЕДСТАВИЛИСЬ СПІВНОБІТНИКОМ БАНКУ М.КИЇВ. ВОНА ВІДПОВІЛА ТАК, ЯКШО ПОГАШУ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПО МІНІМАЛЬНИМ ПЛАТЕЖАМ ТО ВСЕ СТАНЕ В НОРМАЛЬНИЙ СТАН, ТА НАДАЛІ ТРЕБА БУДЕ ВНОСИТИ МІНАМАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ, ЩОБ КАРТКА ПОГАШАЛАСЯ, БО В СУММІ МІНІМАЛЬНОГО ПЛАТЕЖУ ВРАХОВАН ВІДСОТОК ДЛЯ ПОГАШЕННЯ ТІЛА КРЕДИТУ. В МЕНЕ ЄДИННЕ ПИТАННЯ, ЧОГО В ТАКИЙ ВАЖКИЙ ЧАС, НАС ПРОСТО ДОБИВАЮТЬ? ТА ЧОМУ БАНК КОЖЕН РАЗ НАДАЄ РІЗНУ ІНФОРМАЦІЮ?
ПУМБ
Ответ банка
31 октября 2022, 12:07
Вітаємо! На початку повномаштабного вторгнення Банк з розумінням віднісся до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Ми не нараховували жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не вважалася простроченою. Проте, мінімальний платіж по відсоткам і комісії був присутній. Банк рекоментував сплачувати його по можливості. Для кредитних карт в обов’язкові щомісячні платежі були включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Пільговий період по кредитних картках працює в стандартному режимі, тобто суму заборгованості на кінець поточного розрахункового періоду треба повернути у строк до платіжної дати наступного розрахункового періоду.
Ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі ніж вони розраховані зараз.
Проблема решена
Ірина Писарєва-Закарлюка 28 октября 2022, 19:04
Знімала готівку з доларової карти в Україні. Яку купила перед початком війни. Потрібні гроші, звернулася до банку для зняття, готівку видали. Але потрібно було зняти всю суму, так як є обмеження по зняттю, а мені відповіли, що необхідної суми немає на рахунку, 1% комісії 27$. При знятті ніхто не попередив про комісію, при оформленні пластикової карти ніхто не попередив. Тепер у мене не вистачає грошей і при наступному знятті готівки ще буде комісія, тобто у мене заберуть загалом до 40$ за мої гроші, які я сама заробила і відкладала. У час війни грабують своїх громадян. Не кращі за окупантів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 октября 2022, 12:07
Вітаємо! З 10 вересня поточного року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн. Будь ласка, повідомте нам в особистих повідомленнях дату зняття коштів, щоб ми могли перевірити коректність нарахування комісії.
Полезный комментарий
Проблема вирішена. Дякую
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Руденко 28 октября 2022, 15:52
Я волонтер.
Займаюсь збором коштів та купівлею авто для ЗСУ. Не однорщово надавав в ПУМБ підтверджуючи документи. Проходив фін.моніторинг.
Писав скарги на відмову виконувати Постанову НБУ 120 від 05.08.2022р.
Ситуація сьогодні
Зайшли кошти на особистий PayPal (рахунок в Euro), з проблемами пройшов верифікацію в ПУМБ карткового рахунку Euro.
А далі почалося цікаве!!!
Переказ з Euro PayPal на картковий рахунок Euro в ПУМБ.
Банк відмовляє. Проводячи конвертацію з Euro PayPal в гривню!!! А Гривню поповнити не можливо, бо Euro рахунок ПУМБ!!! Навіщо проводити конвертацію в гривню між двома рахунками в Euro???
Це якийсь дебілізм ПУМБ!!!
Нааступний крок.
Намагаючя привязати карту в гривні до PayPal. Знову відмова! Бо це з рахунка в Euro і я намагаючя купити кріптовалюту!!!
ПУМБ, Ви точно з України??? Бо стільки проблем скільки Ви робите, не роблять інші банки!
З таким відношенням до клієнтів, та волонтерів, та з тим як Ви робите — не хочеться мати з Вами жодних справ…
Доречі в Monobank, все пройшло без проблем.
ПУМБ
Ответ банка
28 октября 2022, 18:20
Вітаємо!

Уточніть Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо ситуацію.
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝