×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
вирішуй свої проблеми сама
Рекомендуємо звернутися у службу підтримки сервісу, через який здійснювався переказ». Цю відповідь я чекала у чат-боте 4 години, и одразу відключилися. Яку квитанцію, де іі отримати. У яку службу підтримки звернутися? Листування з цього питання я вела два дні, але так зрозуміла що відповіді так і не отримаю
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату і час звернення на лінію підтримки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (3)
Шахрайка Хімич Вікторія Олександрівна!!!
Шахрайка!!!
Перевела кошти в інстаграмі на карту Хімич Вікторія Олександрівна
Вона вислала повідомлення:
Дякую за замовлення❤️
Очікуйте на смс з номером ТТН💌
Висновок: сторінка видалена, ТТН немає.
Її карта:
5355 2800 1819 8257
Хімич Вікторія Олександрівна
Видалила профіль в інстаграмі і пропала!!!
ШАХРАЙКА!!!
Це не перше звернення!!!
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Комментарии (2)
Невозможно пользоваться приложение ПУМБа
Нам прикро, що дана ситуація залишила негативні емоції від користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність роботи наших фахівців. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
Требуется помощь в закрытие карты
Ми бажаємо розібратися у ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Не хочуть закрити рахунки віддаленно
Мав необачність відкрити рахунки в ПУМБ. Зараз знаходжусь за кордоном на другому континенті. Всі мої спроби закрити рахунки без моєї присутності виявилися марними.
Саме неприємне те, що по рахункам є комісія — 9 грн. Сума маленька, але в мене більше нема рахунків в України то доводиться просити друзів закинути трохи грошей.
При цьому всі інші банки — укрсиб, приват, моно — все без питань закрили рахунки без моєї присутності.
Все це покажує рівень банку та відношення до клієнтів.
Не раджу мати будь яких справ з цим банком!
В цілях безпеки повне закриття банківського рахунку відбувається лише у відділенні банку. Для перевірки наявності комісії просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону.
Комментарии (3)
Скам на партнерському кешбеку
09.06.2023 скупився в Аптеці Доброго Дня, кешбек за транзакцію прийшов в категорію кешбеку від банку Аптеки (2%). В ту же годину був сформована скарга до підтримки банку.
14.06.2023 підтримка відповіла наступне: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що направили запит партнерові по кешбеку „Аптека Доброго дня“ для підтвердження інформації, що саме в його аптеці було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам. Термінал, по якому пройшла дана оплата, нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо корегування винагороди.»
Тобто, банк може обіцяти партнерський кешбек та не нараховувати його з причини ненадання партнером якоїсь інформації, через обставини, які ніяк не залежали і наступили не з вини клієнта банку. Станом на 20.06.2023 ПУМБ не перевів оплату з кешбеку банку на партнерський.
Усім відвідувачам сайту КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ПРОВОДИТИ ОПЛАТИ ЧЕРЕЗ ПУМБ. Для регулярних оплат обирайте, будь ласка, інші банки, аби не зіштовхнутися з такими перепонами.
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми перевірили всі деталі та дізналися, що в аптеці був встановлений новий POS-термінал, який на момент здійснення покупки ще не був доданий до нашої бази даних. Саме тому нарахування кешбеку відбулося в категорії від банку, замість партнера. На даний момент закінчуються технічні роботи по оновленню інформації та протягом 3 робочих днів відбудеться корегування винагороди і замість категорії від банку буде нараховано кешбек від партнера.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (14)
клиенты — не люди
2. все вопросы связанные с закрытием счета и справки, о том, я ничего банку не должна, счет закрыт — решаются только в отделении банка, где этот счет был открыт (на минуточку — отделение в Харькове, и я пыталась в него попасть, но там все закрыто на замок постоянно. Оператору в поддержке это вообще никак не интересно было. Идите и решайте все на месте, там должно быть открыто)
3. Сейчас территориально я нахожусь в Германии, и чтобы пойти караулить там сотрудников банка, а вдруг прийдут, нужно вернуться в с маленьким ребенком в Харьков. всего-то…
Почему другие банки реализовали процедуру выдачи практически любых выписок/справок на 2 языках в онлайнбанкинге, и уведомляют о любых действиях со счетом, а у пумб войны нет и такое отвратительное отношение к клиенту? каким образом мне сейчас доказать немецким соцслужбам, что счет закрыт?!
отвратительтный банк и сотрудники.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час дзвінка на гарячу лінію нашого банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого спеціаліста. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (8)
Отдают депозит ветхими долларами 96 года
Ситуация следующая-
Решил снять долларовый депозит в банке пумб. Харьков. Для того чтоб заранее заказать валюту, я обратился на горячую линию в вайбере. Там мне ответили, что заказыввать валюту сейчас не нужно, достаточно обратиться в отделение банка и получить депозит.
Я поехал в банк, 6 отделение, город Харьков. В кассе мне сказали, что вообще-то заказывать надо заранее. Я показал кассиру переписку в вайбере с оператором пумба, который утверждал обратное. В ответ на это, кассир мне сказала что синих долларов нет, есть только белые, так как вы заранее не заказали.Я говорю, давайте я закажу заранее, так как мне нужны синие. Кассир ответила что так не получится, так как синих может не быть вообще, пока она эти не истратит. После этого, я узнаю у кассира о состоянии белого доллара, не ветхий ли он. Кассир меня заверила, что доллар не ветхий.
И после оформления снятия депозита, выдает мне доллары ветхие и 96 года все, в то время как 96 года и ветхие в большинстве обменок не принимают. Я прошу поменять на другие, на что получаю отказ, с обьяснением, что у нее все такие, и выбирать она не будет. Я предлагаю в этом случае отменить операцию, чтоб я снял в другом банке. На это предложение кассир отвечает отказом, предлагая купить у меня этот доллар, или положить на карту, но в этом случае при снятии будет комиссия. А без комиссии я смогу снять только через полтора месяца. Я вынужден был согласиться на эти издевательские условия. Я хочу отметить, что в других банках депозиты выдают синим новым долларом, тем самым показывая уважение и клиентоориентированность.
Никому не советую иметь дело с этим отвратительным банком.
Нам прикро, що обслуговування у відділенні нашого банку викликало негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність дій нашого фахівця. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
За результатами нашої перевірки ми дізналися, що 19.06 о 15:44 Ви звернулися до каси для зняття валюти. Перед видачою готівки, касир попередила, що в наявності в касі на той момент були лише «білі» долари і Ви підтвердили операцію. Видана готівка була у відмінному стані, без ознак зношення. Тобто не потребували процедури інкасо в разі обміну.
Після отримання готівки, Ви наполягали на відміні операції через рік випуску купюр. Проте операцію видачі готівки відмінити неможливо. Тому касир запропонувала виконати операцію поповнення рахунку і перед наступним зверненням зробити попереднє оформлення.
Відповідно до ДКБО, зняття валюти з рахунку без комісії можливе при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. Саме тому, після поповнення коштів їх можна буде зняти без комісії через повний календарний місяць.
Нам дуже шкода, що у Вас лишилось негативне враження про нашу роботу. Проте Національний Банк України не обмежує проведення операцій з доларами США 1996 року випуску. Це означає, що усі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження приймаються в касах банка без жодних обмежень щодо року випуску банкнот (окрім тих, що вилучені іноземною державою з обігу після дати, оголошеної банком-емітентом відповідної валюти) та їх номіналу.
Комментарии (20)
Банк для которого законы Украины, не играют роли.
Прийдя в отделение банка, начал пытаться понять как так получилось что мне ещё так много нужно платить, вот тогда и оказывается, что для банка не играет роли не указ Президента не закона Украины, если я взял кредит, я был обязан платить не смотря не на что.
В общем я заплатил почти что за двое часов. Ведь банку плевать на все и на всех, на все законы. Я конечно рассчитался с банком полностью. Но считаю что позорище что в столь тяжёлое время для людей, для страны, ещё и пытаться обогатиться.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та все перевірити. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Комментарии (7)
Не тримайте особисті кошти у цьому банку «ПУМБ» !!!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Комментарии (5)
Найгірший банк в Україні
Комментарии (15)
Нужно пройти индетефикацию лично в банке! Возможности нет
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію стосовно Ваших рахунків та з’ясували, що вони були заблоковані у зв’язку з необхідністю проходження переідентифікації. На даний момент, переідентифікація можлива лише у відділенні нашого банку, проте уже найближчим часом ми очікуємо на відкриття процесу уточнення особистих даних за допомогою застосунку ПУМБ Online.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Просимо слідкувати за оновленнями застосунку ПУМБ Online. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (11)
Прошу разобраться в моей ситуации
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо з'ясувати усі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Через блокування Вашого рахунку, Вам необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та надати наступні документи, якими підтверджується джерело їх походження, зокрема:
— Підтверджуючі Вашу реєстрацію на криптобіржі;
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти;
— Звернення в кіберполіцію cyberpolice.gov.ua із заявою про шахрайство покупця криптовалюти.
Якщо Ви перебуваєте за кордоном і не маєте змоги подати документи у відділенні Банку, то можете їх направити на електронну адресу Банку: info@fuib.com.
Для визначення точного переліку документів ми рекомендуємо Вам особисто звернутися до відділення, де Ви також зможете отримати необхідні рекомендації з приводу ситуації, яка виникла, та вирішення її.
Комментарии (3)
Не можу отримати графіки погашення по кредитам
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Комментарии (3)
Нав’язливі та обмані дії співробітників
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
колл-центр дзвонить постійно з пропозиціями
Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?
Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Технічна підтримка відстій!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (1)
цікава комісія за «обслуговування кредиту»
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (1)
тероризують матір
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)