×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Кредит
Ми пропонуємо програму прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена у Вашому повідомленні. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером 044-290-84-84.
При виконанні зазначених умов, впродовж 14 днів банк здійснить прощення, після чого на вказану Вами адресу надішле Укрпоштою поштове повідомлення про прощення боргу та закриття кредиту.
Комментарии (3)
Подяка
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Денежный перевод на карту ПУМБ
Никаких денежных переводов через ПУМБ осуществлять больше не буду…
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, ІПН, дату коли здійснювали операцію, ми хочемо розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Все супер (не сглазить бы…)
Вообщем странно, но пока для нас идеальный банк, и ещё у них иногда курс обмена валюты бывает лучше чем на чёрном рынке.
Особенно хочу поблагодарить персонал в Г. Сумы отделение на Петропавловской 91, встречают душой и провожают душой. Жаль не помню имена 2 мужчин в отделе приема клиентов, но именно они делают так что для нашей семьи Пумб самый душевный банк Украины! Спасибо
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Написать комментарий
Ах ви гади!
За можливості ми просимо вносити щомісячні платежі, щоб не накопичувати заборгованість на майбутнє. Клієнтам, які зараз втратили змогу погашати мінімальні платежі, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки на протерміновану заборгованість.
Будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, час останнього дзвінка і номер, з якого він надійшов. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Недопільговий період!
Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми автоматично підключили по всіх кредитних картках, готівкових та товарних кредитах і Сплачуй частинами NEW кредитні канікули, що діяли з лютого по вересень 2022-го року. Кредитні канікули зменшували навантаження за рахунок тіла кредиту, обов'язковий щомісячний платіж по споживчих кредитах складався лише з нарахованих відсотків та комісії. Кредитні канікули не передбачали автоматичного подовження пільгового періоду. В разі його завершення протягом дії кредитних канікул, щомісячна комісія, передбачена кредитним договором, включалася до складу щомісячного платежу.
Комментарии (1)
Найгірший банк чи просто злодії!
— Якщо ви продали автомобіль за готівку та поклали гроші в ПУМБ — можете попрощатися зі своїми грошима!
— Якщо ви думаєте, що ваш банк поганий — ви ще не мали справу з банкрм пумб!
У цей нелегкий час людині можуть знадобитися гроші на вирішення життєвих проблем. Я продав своє улюблене авто після чого поклав усі гроші на рахунок у ПУМБ. Також до цього я мав кілька SWIFT переказів із мого закордонного рахунку (там знаходяться мої заощадження з продажу закордонної нерухомості). Після цього 4 грудня 2022 року всі мої рахунки в банку заблокували (кредитну та дебетову та валютну картки)! У листі від банку мені написали, щоб я надіслав джерела походження коштів. У мене були документи про продаж машини, але мені довелося витратити багато сил, щоб відновити документи про продаж нерухомості. Але я зібрав усі документи, написав пояснення і відправив. Але банк відхилив їх без пояснень. Я кілька разів писав і писав на підтримку але отримував одну відповідь — документи не підходять (без роз’яснень)! У мене було почуття що мене пограбував гопник і він шле мене подалі, щоб я його не турбував. Справа трохи зрушила з місця коли я відвідав відділення банку і менеджер відправив усі теж документи що я раніше електронною поштою. І тільки тоді мені почали давати роз’яснення — вони не беруть підтвердження з продажу машини, тому що мені заплатили готівкою! Вони не можуть прийняти як підтвердження продаж моєї закордонної нерухомості так як це було ТРИ роки і ДВА місяці тому, а потрібно не більше трьох років! Хоча до цього казали що їм все підходить! Я додатково почав згадувати всі свої прибутки і надавати їм і інші документи нотаріально завірені!!! Але марно. Більше того мені нараховували відсотки по кредитній карті, яку вони і заблокували. Закрити борг перерахуванням з іншої картки не можна! а коли я прийшов закрити борг у відділення, мені сказали що потрібно перерахувати на спеціальний рахунок через касу але каса закрита о 14.00 і відкриється тільки наступного дня 1го числа! через що я прострочив платіж і мені нарахують відсотки, та дзвонять вранці і витребують щоб я закрив борг!!! До відділення мені їхати 20 км в одну сторону, я вже наїздив бензину на кілька тисяч, закрив борг з процентами! І це тільки мала частина того що я пережив за ці два місяці. Якщо б від цих грошей залежалоб чиесь життя, ви розуміете щоб було… Висновки робіть самі.
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Ваш запит передано на розгляд нашим спеціалістам. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (4)
Кредитний ліміт
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН для перевірки.
Комментарии (3)
Отвратительное мобильное приложение
В общем, если нужно документальное подтверждение каких-то переводов — лучше обратиться в другой банк: в ПУМБе невозможно получить элементарную квитанцию.
В мобільному додатку інтернет-банкінгу в розділі «Платежі», Ви можете отримати квитанцію по транзакціях які були виконані на рахунок в іншому банку або оплата комунальних платежів.
Отримати виписку по кредитній карті, Ви можете натиснувши на Картку — «і» — «Сформувати виписку».
Отримати виписку по будь-якому дебетовому рахунку Ви можете зробивши запит на нашу ел.пошту: info@fuib.com або в наш чат-підтримки в Viber або Telegram через мобільний додаток: «Більше» — «Написати в чат».
Комментарии (1)
ПУМБ банк мошенник № 1
2022−11−11 относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51 была блокировка моего счёта.
где в отделении банка засранцем СБ было написано сообщение менеджеру, предложить мне два варианта разблокировки,
вернуть сумму 5000грн.на указанный им счёт, если такой вариант мне не подходит, предоставить квитанцию от кого был
перевод. Квитанция транзакции с биржи Binance была предоставлена и счёт заблокирован.
При повторной оперативной проверке, была выялена причина вторичной блокировки моего счёта 02−02−2023
вновь относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51
«Засранецы» СБ банка, а точнее уполномоченное лицо которое имеет влияние на СБ банка, торговало
на бирже Binance от третьего лица.
Третье лицо умудрилось «опрокинуть» по деньгам «засранца-ку», что в дальнейшем ОНО
не может самостоятельно обратиться в службу поддержки Binance с жалобой и заявлением
в прав.органы для возбуждения уголовного производства.
Теперь маразм недоумков: для разблокировки моего счёта, через менеджера в отделении банка требует чтобы я обращался с жалобой
в полицию для идентификации третьего лица которое «кинуло» по деньгам «засранца»
Факт спланировнных действий банка ПУМБ и Кибер-полиции как это было сформулированно при первой
оперативной проверке, подтверждает мошенничество банка.
Ми передали Ваш запит на розгляд нашим спеціалістам. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки.
Комментарии (7)
Оплата частицами як інструмент діскредитаціі банку
Він і раніше був не дуже зручний. Я кілька раз користувався ним і к недолікам відношу те що:
* оформлення кредиту робилось через сторонній інструмент (вайбер),
* також відсутність інформації про те коли і скільки треба платити,
* неможливість достроково закрити окремий кредит бо закрити можно було тільки повні заборгованість по кредитній картці.
Не знаю як з цим в Приваті чи А-банку, але в Монобанку і оформлення в самому застосунку і там же є інформація по кожній оплаті частинами з датою та сумою. Також можливе закриття окремого кредита.
Швидкість оформлення оплати частинами в ПУМБ і Монобанку була приблизно однаковою з тією різницею що в ПУМБ це робилось вже після покупки через вайбер: приблизно так як це в Монобанку робиться перевод трати у розстрочку.
Не знаю як давно, але ПУМБ зробив мабуть висновки і переніс оформлення кредиту в застосунок. Але як же дурачків він це реалізував.
Я вирішив купити у оплату частинами смартфон в Алло. Прийшов в магазин і почав це оформлювати. Перший сюрприз це те що була потрібна Дія для підтвердження особистості та підпису. Те що я вже є клієнтом банку і в мене вже стоїть застосунок — ПУМБ-у чомусь не достатньо. Таке враження що це зробили тільки щоб якось оправдати присутність підпису в Дії.
Але далі почався просто жах: в застосунку запустився майстер з великою кількістю кроків та ідіотськими запитами інформації:
* ідентифікаційни код та дата коли він був отриманий;
* паспорт та дата коли він був отриманий;
* для ФОП номер в реєстрі та дата запису в реєстрі — тут я взагалі офігів бо це вперше в житті коли в мене питали цю дату.
Головне що ніде немає попередження що застосунок буде це запитувати, а коли ти вже знаходиться в магазині взяти паперові документи ніде. Нагадаю що попередній крок був запитом підпису в Дії з якої як раз можна було отримати все що потім треба було заповнювати вручну.
Оскільки паперових документів в мене не було, а в Дії немає дати видачі ідентифікаційного кода (паспорта мого там взагалі не має, але дату видачі я пам‘ятаю) отця дата була вказана випадкова. Дані по ФОП я гуглив стоячи біла прилавку: все це є в ПУБЛІЧНОМУ доступі тож незрозуміло нащо взагалі це в мене запитувати якщо в банка вже є мій ідентифікаційний код який дозволяє цю інформацію відшукати.
Ітог: в оформленні оплати частинами мені відмовлено. Чи то через неправильну дату видачі ідентифікаційного номера, чи то через якісь інші параметри бо після дострокового закриття кредиту на автомобіль при відсутності прострочених кредитів УБКІ чомусь обвалило мій кредитний рейтинг на дно — банк звісно не повідомив. Але навіть якби я отримав цей кредит то все одно негативний відгук довелось би писати.
При оформленні «Сплачуйте частинами» анкетування пропонується для клієнтів, що раніше не користувалися кредитними продуктами ПУМБ, або чиї поточні анкетні дані вже втратили актуальність. В такому випадку, після підтвердження передачі документів з ДіЯ, ПУМБ Online перенаправляє клієнта на сторінку заповнення даних.
Послуга «Сплачуйте частинами» підключається на підставі аналізу даних клієнта комп'ютерним алгоритмом, що враховує багато чинників. У разі відмови Ви можете подати нову заявку через 30 календарних днів.
Комментарии (3)
Досвід отримання валютного депозиту
03.02.23 о 8 год ранку кошти зараховані на валютну карту.
14 година того ж дня, відділення місто Васильків- отримання коштів у валюті.
-1зірочка бо всі купюри старого зразка, трапляються навіть 2003р, дивіться уважно.
Важливо:
1) немає «кидалова» як у привата з авто пролонгацією, попередили телефоном про закінчення терміну депозиту.
2) без попереднього замовлення (валюта є в наявності)
3) щоб не було комісії у вас має бути фізична валютна карта (не путайте з віртуальною створеною в додатку)
4) перед отриманням спочатку підійдіть до спеціаліста для оформлення «видачі готівки» (якщо звернитесь відразу в касу- знімуть комісію)
Дякуємо, що знайшли час оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Написать комментарий
Мошенничество с валютной картой
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дати і суми списань, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
И вновь мошенники С Б Пумб себя проявили
Вновь заблокировали под видом мошенничества мой счёт, но только когда я повторил им рассказ что в СБ банка работают мошенники и они их покрывают. Хотя это ихняя работа и заключается разводить клиентов банка, риторика через два часа поменялась, Опять ваш счёт заблокировали относительно транзакции 2022−11−09 23:10:51 5000.00 UAH и вновь нужно предоставить реквизиты плательщика.
Как было описано в прошлой записи мой счёт заблокировали под видом мошенничества. После обращения в отделение банка менеджер получил указание в чат от СБ, предложеть мне два варианта разблокировки.
Один из них, это вернуть 5000грн. полученные на мой счёт за проведённую операцию на бирже Bnnance, на указанные реквизиты которые пришлют менеджеру в чат если я соглашусь. Второй вариант, это после моих неоднократных звонков на горячую линию в отдел по мошенничеству, предоставить выписку от кого были получены деньги, а точнее Ф, И. адрес и телефон.
Маразм заключается в том что не один банк в квитанции не указывает реквизитов плательщика кроме Ф.И как и любая биржа не предоставляет регистрационных данных своих пользователей кроме квитанции об удачно проведённой сделке, что фиксируется в истории платежей и технически не возможно обмануть покупателя.
Можно сделать вывод: в этом банке опасно хранить свои средства! И это только СБ банка в этом учавствует у кого есть полномочия так безосновательно блокировать счёт пользователей мотивируя их «мошенничеством» или в связке с СБУ недобросовестных соторудников? И дураку понятно что все биржи сотрудничают
в выше указанными службами!
«Рука руку моет» и мошенники покрывают мошенников!
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (5)
Списываются деньги с карты
Очень разочарована работой банка, особенно после начала военных действий.
Такое впечатление, что банк за счет добросовестных давних своих клиентов перекрывает задолженности неплательщиков. Очень очень разочарована отношением к клиентам. Никому никогда не посоветую этот банк и сама постараюсь быстрее уйти из него.
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Написать комментарий
Как это понимать Пумб ?
Кошти повернуться на Ваш рахунок на наступний робочий день тобто понеділок. 777777 дані цифи відображається так як Ваш рахунок заблокований, це не сума коштів.
Комментарии (1)
Финансовый мониторинг банк Пумб
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та електронну адресу з якої Ви зверталися до банку, ми перевіримо інформацію щодо розгляду документів.
Комментарии (4)
Дают проблемную валюту
Это не первый раз, раннее кассир пыталась дать деньги старого образца, которые никто не берет (с маленьким портретом президента). Итог: деньги не заменили, оставалось только поменять по невыгодному курсу в этом банке.
В Ужгороде это самый плохой банк т. к. помимо того, что здесь мне пытались не единожды дать проблемные купюры, большая проблема с очередями. На улице возле банка всегда можно видеть толпу-очередь в банк. В других банках не пытаются подсунуть неликвидные деньги, моя ошибка, что я продолжала пользоваться услугами ПУМБ в Ужгороде.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактній номер телефону та дату коли отримували переказ.
Комментарии (6)
Заблокували картку
Мені потрібні ці гроші. Чому ви так просто заблокували мій рахунок, так можна що завгодно купити навіть у людини перевести гроші і написати в банк що я нічого не купляв і відправив гроші випадково (чи як?) і їй заблокують рахунки? Мені здається це не нормально. Такі питання повинні вірішувати органи влади, а не оператори банка просто так
На гарячій лінії нічого не кажуть.
Пішов до банку, оператор веде себе дуже не гарно, надмінна така. Таке відчуття що я її від чогось дуже важливого відволікаю, і вона зовсім не хоче допомогти.
Комментарии (2)
Незрозуміла причина блокування картки
Комментарии (10)