×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Удерживают деньги без причины 3 месяца!!!
Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?
Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
Удерживают деньги уже 3 месяца!!!
Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?
Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
Пожалуйста помогите мне!!!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Шахрай 5355 2802 1559 4019
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (2)
Сомнительный банк в кредитах и рекламе
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наші продукти, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором.
За умовами кредитної картки всеМОЖУ Online пільговий період діє до 62-х днів, тобто протягом цього періоду можна буде повернути кошти без нарахованих відсотків.
Мінімальний платіж складається із 2,99% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (за наявності).
Після виходу із пільгового періоду відсотки нараховуються щодня у розмірі 0,0996% на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом. Відсотки попереднього періоду входять у мінімальний платіж та списуються після його внесення. Відсотки поточного періоду списуються у дату білінгу (після 30-го числа кожного місяця).
Платіж під час кредитних канікул складається з 0,5% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (залишаються без змін).
Кредитну картку під час дії кредитних канікул можливо лише погашати протягом 3-х місяців, після чого користування нею буде доступне. Єдиний кредитний ліміт буде заблокованим протягом 6-ти місяців з дня встановлення кредитних канікул (тобто Ви не зможете скористатися послугою «Сплачуйте частинами» та «Гроші в розстрочку»).
Нами запропоновано велика кількість депозитних продуктів, аби Ви мали змогу обрати найвигідніший для себе. Перевага депозиту «Вільний» в тому, що відкриття можливе у гривні/доларі/євро, а також максимальна сума першого вкладу 25 млн грн / 4 млн доларів / 3 млн євро.
Категорії кешбеку можуть змінюватися щомісяця для кожного клієнта індивідуально.
Також додамо, що ми не рекомендуємо надавати доступ до Ваших рахунків/облікового запису/карток третім особам задля уникнення негативних наслідків.
Комментарии (3)
Шахрайство.
5355280038370142
5355280038274419
5355280038274567
Прошу дуже Вас відреагувати на це. Та заблокувати ці рахунки.
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунки клієнтів. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (2)
Абсолютно неадекватний банк. Заблокував гроші без причини.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Вашого рахунку було успішно знято.
Також зазначимо, що перевірка фінансовим моніторингом може тривати протягом 2-х місяців.
Перепрошуємо за незручності!
Комментарии (8)
Оператори даного банку покривають дії шахраїв та заважають слідству поліції.
5355 2800 3813 4159 — Шахрай виявився клієнтом банку ПУМБ. Десь через годину з відділення поліції зателефонувала до оператора, з проханням заблокувати даний рахунок, а також надати інформацію по переказам з цього рахунку на інший (запит за вказівкою поліції), на що мені відповіли, що не мають права розголошувати цю інформацію. Тобто це нормально покривати дані про перекази шахраїв? Таке враження, що банку подобається співпрацювати з шахраями… Вигідний бізнес, процент від переказів.
Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки.
Також маємо зауважити, що відповідно внутрішнього регламенту, Банк немає можливості передавати дані клієнтів третім особам. Дані можуть бути вказані представнику правоохоронних органів після надіслання відповідного судового рішення згідно законодавства України.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (9)
Банк обмежив користування не маючі підстав
Це просто жахливе ставлення до своїх клієнтів.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Дякуємо за очікування відповіді. Наразі обмеження по Вашому рахунку зняті. Вдячні за розуміння!
Комментарии (7)
Самый худший банк в плане обслуживания
Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Наразі, функціонал зміни фінансового номеру телефона доступний клієнтам, що зареєстровані в системі банку за ID-картою або біометричним закордонним паспортом. Якщо Ви маєте паспорт старого зразка, то в такому випадку, радимо Вам звернутися до відділення банку для зміни фінансового номера телефону.
На сьогодні, функціонал щодо зміни фінансового номера для всіх клієнтів в незалежності від зразка документа знаходиться в розробці.
Вдячні за розуміння!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (2)
ПУМБ незаконно заморозил счета моей жены и удерживает деньги.
Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Комментарии (12)
Банк утримує кошти клієнтів
https://ibb.co/KGmHqyM
Банк заблокував мої особисті кошти, пояснивши це тим, що відправник подав скаргу на платіж і вимагає повернення коштів. Проте, після особистого спілкування з відправником, з’ясувалося, що з його боку жодних скарг не надходило, в чому я переконаний на 100%.
Погодившись повернути суму в розмірі 30,000 грн, я сподівався, що банк одразу ж розблокує рахунок і поверне залишок коштів, як це було обіцяно. Однак цього не відбулося. Крім того, жоден із документів не був завірений підписом чи печаткою банку, а відповідальність за блокування коштів банк брати на себе відмовився.
При цьому дуже важливий момент: банк відмовив у знятті заблокованих коштів на рахунку для повернення відправнику, змусивши мене повернути ці кошти з власної кишені, тоді як кошти для повернення мали б зніматися з заблокованого рахунку.
Прикріплюю документи, на яких видно, що банк зобов’язується розблокувати рахунок після повернення коштів, але одразу після цього почав вимагати підтвердження походження операції, хоча кошти вже повернено.
Складається враження, що банк самостійно ініціює подібні скарги для власної вигоди. Рекомендую звернути увагу на цей факт і бути обережними при виборі цієї фінансової установи.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Ваших рахунків були успішно зняті. Також зазначимо, що додатково надіслали Вам листа з відповіддю на електронну пошту.
Комментарии (17)
Шахрайство
Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Увага! Шахрай!
Нам шкода, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Бандитский Банк
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що згідно ст. 51 Закону України «Про платіжні послуги» (далі- Закон) Банк зобов’язаний здійснювати моніторинг платіжних операцій користувачів, а також ідентифікувати неналежні платіжні операції, суб'єктів таких операцій та забезпечувати вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій.
Між Вами та Банком укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (далі - ДКБО, текст публічної частини договору розміщено на сайті Банку: https://www.pumb.ua/).
Банк, відповідно до п. 1.1.21 Розділу ІІ ДКБО, має право призупинити здійснення операцій за картковим рахунком за допомогою картки, тобто зупинити (блокувати) дію Картки, зокрема, у разі ненадання клієнтом документів або нез’явлення у Банк, в тому числі згідно із п. 5.1.1. Розділу І цього Договору.
Також для зняття обмежень по рахунку радимо дотримуватися рекомендацій менеджера відділення.
Комментарии (21)
Проблема снять деньги со счёта
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.
Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.
З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (1)
Не можливо веріфікувати Pay Pal
ніяких вигаданих заборон.
Шкода, що склалось дане враження про наш банк. Ми написали в особисті повідомлення для уточнення даних та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що консультація нашими фахівцями була надана коректно. Неможливість додатки гривневу картку до PayPal пов’язана з тим, що під час реєстрації необхідно верифікуватися, тобто сервіс тимчасово блокує кошти, такі операції, що проводяться з гривневої картки проходять з МСС POS-терміналу 8999, він, своєю чергою, відповідає покупці криптовалюти, а ми встановили обмеження на покупку криптовалюти задля убезпечення клієнтів від можливих шахрайських дій відповідно до постанови НБУ № 18 від 22.04.2022 року. По рахункам в іноземній валюті дозволено виконувати операції в межах 100 000 грн на місяць відповідно до обмежень НБУ.
Комментарии (12)
Проконсультуйте.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (7)
Нужна помощь сотрудников банка ,адвокатов и понимающих людей в крипте
покупка криптовалюты на бирже
сделка CryptoBot, покупка криптовалюты
Подарок претензий не имею
Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон про ПВК/ФТ) Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.
Щодо питання, порушеного Вами у зверненні, повідомляємо, що Клієнт при проведенні через Банк фінансових операції повинен підтвердити фінансовий стан та можливість проводити операції на загальну суму кредитового обороту по типам зарахувань ( надати офіційні документи щодо фінансового стану ).
Комментарии (5)
Припинення ділових відносин
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Банк Пумб удерживает мои средства
Банк по своей воле удерживает мои деньги и отказывается их отдавать! Описываю суть происходящего, моя карта ушла в блок (якобы на меня была жалоба с другого банка, что по ошибке мне зашли Чулпан деньги (1800)), при обращении в отделение, я сказала четко, что мне чужого не нужно, оператор разблокировал мою карту, вывел эту 1800 и снова заблокировал На вопрос почему мне отказываются отдавать мои средства, разорвать договор и вывести деньги ?! Банк отказался это объяснять, сказали только, что деньги получены незаконным путем (торговлей на р2Р), из-за этого они не будут отдавать мне мои 40к Что за беспредел, по каким статьям говориться, что банк имеет право удерживать средства людей по собственному желанию и не отдавать их человеку, которому они принадлежат!!! Я требую вернуть мне мои средства!!! Мои данные для проверки информации
Радик Тетяна Денисівна ІПН: 3989204160
Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про нашу роботу. Ми бажаємо детально розібратись у ситуації, що склалася. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)