×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
самий відстійний банк
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (6)
Заблокував карту без причин — просто бо так захотілося
Банк без будь якого попередження заблокував карту, надав банку довідку про доходи + розяснення за що і куди кошти,
Банк просто займається не зрозумілими речами, вимагає додаткові докуименти, а коли їх надаєш то все рівно карту не розблоковують.
На питання чого заблокували — підозрілі операції — це надходження 15000 грн на карту.
Виявляється в Пумбі не можна надсилати кошти на карту і не можна щоб кошти тобі приходили на карту — це заборонено — а картку можна використовувати тільки щоб протирати скло взимку
Наступним проханням банку було прислати фото — що ви пішли в платний туалет за 15 гривень, а не за 10, але на це я вже не погодився бо то вже занадто.
Банк аргументує що це в запобіганню фінансуваню тероризму — на питання чи я є в базі терористів — сказали — ні — то який сенс в цьому ???
Кошти досі заблоковані, коли повренуть не відомо.
Не банк, а радість для клієнтів.
Якщо хочете щоб вас безпідставно блокували без будь яких пояснень і ви маєте багато часу то вам явно сюда
Комментарии (26)
Не нараховується кешбек
Здійснив кілька покупок нічого не нарахувалось, купляв на Пром юа.
Звернувся до банку надав скріни, квитанції, тощо, це ще були в липні, ось номер звернення 202507−2151.
До сьогодні жодної відповіді.
Написав у чаті, термін розгляду до 130 днів Карл.
Аналогічна проблема виникла і у іншого клієнта банк який аналогічно робив покупки, віз і сьогодні там, ніхто нічого не знає.
В умовах які вказані в додатку банку про це нічого не вказано.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію зазначену в відгуку та можемо вказати, що, на жаль, нарахування кешбеку не відбулось через статус «Відхилено» встановлений партнером.
Додатково маємо зазначити, що партнер не повідомляє банку причину відхилення та не приймає звернення на оскарження статусу для його можливої зміни. Оскільки, платформа є маркетплейсом на якому розміщено багато продавців, то партнер приймає рішення відповідно статусу встановленим саме продавцем.
Комментарии (4)
Выигранный суд у банка ПУМБ по блокировке за отмывание и терроризм.
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/358212/#com4615194
После чего я написал в НБУ результата — 0
Далее я составил с помощью пользователя с минфин исковое заявление через электронный суд на ПУМБ банк так как я жил в приграничной с воной зоной то дело затянулось на полтора года из-за выезда всех судов из донецкой области.
В иске было указано о возврате средств почти 7 тыс грн, о моральной шкоде и пене которую банк обязан уплатить, уговор сошёлся на 4тыс грн и + 50% возврат судебного сбора 1200+ грн.
После разбирательств юрист банка предложил мировую и согласились выплатить все мои исковые требования.
Так что люди запомните, БАНК НЕ ИМЕЕТ ПРАВА БЛОКИРОВАТЬ ВАШИ ЛИЧНЫЕ СРЕДСТВА и уж тем более ссылаться на закон о легализ и отмывании не имея док-в что вами был нарушен этот закон который регулируется криминальным кодексом.
В суде юрист банка даже не заикнулся об этом законе и что банк чёто там может.
Судебное дело номер: 233/3081/24
По этому если вам заблокали счёт и говорят что вы чтото там обязаны показать, доказать, рассказать, смело подавайте иск в суд, и пеню и моральные шкоды вписывайте в дело и вы 100% выиграете суд, в прочем как я, жаль что дело затянулось так как из-за боевых действий судьи менялись и оно затянулось как минимум на 8 мес лишних из-за переноса и смен судей.
Так же юрист говорил что мы не удерживаем ваши деньги мы любезно отдадим их при появлении меня в банке, но по договору с банком (в любом договоре с банком есть такой пункт) банк обязан был за моим распоряжением отдать деньги наличными в кассе либо перевести на др банк счёт в чём мне было отказано.
Счёт в банке был закрыт самим банком при том что незаконно.
В реестр дело ещё не попало и числится как прошедшее, но я уже получил все выплаты и возврат средств от ПУМБ банка.
Дякуємо за Ваш коментар і хочемо надати роз’яснення. Банк «ПУМБ» здійснює свою діяльність у суворій відповідності до вимог законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також нормативно-правових актів Національного банку України.
Звертаємо увагу, що Ваш судовий позов не стосувався блокування рахунків у рамках зазначеного закону, а був пов’язаний виключно з тимчасовими обмеженнями доступу до залишків коштів. Відповідно до законодавства Банк зобов’язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід при обслуговуванні клієнтів. Якщо під час аналізу фінансових операцій виявляються ознаки, що можуть свідчити про підвищений або неприйнятно високий ризик, Банк має право встановлювати обмеження на проведення операцій та, за потреби, приймати рішення щодо закриття рахунків. У Вашому випадку при відсутності задекларованого доходу обсяги транзакцій за рахунком сягали кількох сотень тисяч гривень. Саме тому з 21.03.2024 року Банком були встановлені ліміти на видаткові операції.
Комментарии (13)
Заблокували рахунок
Комментарии (3)
Фінмон ПУМБ розірвав в односторонньому порядку ділові стосунки
затребувані документи, написав пояснення на кожну цифру. Надав офіційне підтвердження доходів на основі податкової декларації та виписки по підприємницькому рахунку, надав
договори та акти виконаних робіт на підставі
яких отримував дохід. Пояснив всі вхідні та вихідні платежі за операції по зняттю готівки. Всі додатково затребувані договори. Ніяких додаткових питань — просто блок та лист: банк не підтвердив ваш фінансовий стан. Гарно написали. Але нуль пояснень. Ми вважаємо, що ділові стосунки розірвали без найменшої причини, без жодного факту. Дуже шкода та сумно відчувати, будучи чесним пахарем-підприємцем таке нехтуюче відношення до сумлінного клієнта. Вважаю все ж це впливом людського окремого фактора та прошу надати іншого спеціаліста та уважно розібратися в нашій справі. Хотілося б залишитися вашим клієнтом
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому вже написали Вам у приватні повідомлення. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Для отримання детальної інформації з приводу накладених обмежень та розірвання ділових відносин власнику рахунку необхідно особисто звернутися у будь-яке відділення, або написати на пошту банку info@fuib.com, або написати нам у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Комментарии (14)
Не рекомендую иметь дело с этим банком
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Просто так заблокировали
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)
Переказ коштів з міжнародного банку на ПУМБ
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Все дуже швидко да зручно ,переводи з додатків ,без проблем ,завжди можна додзвонитись оператору щ будь яких питань
Написать комментарий
ИИ боты в банке или мой пинг понг с ПУМБ банком
Вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації, що склалася.
Комментарии (4)
Без причини розірвали договір
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Подяка
Дуже вдячний співробітникам банку Пумб, віввчливо прийняли мене, надали допомогу найшли пошук шляхів вирішення питання.
Комунікабільність на вищому рівні. Швидко та зручно. Комунікаціїйний персонал. Дякую вам з повагою Сергій
Пане Сергію, щиро дякуємо за теплі слова! Раді, що Ви залишились задоволені рівнем обслуговування та роботою наших співробітників. Ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб кожен клієнт відчував підтримку й отримував оперативне рішення свого питання. Дякуємо за довіру!
Бажаємо чудового дня!
Комментарии (1)
Помилково відправила кошти на іншу карту.ПУМБ
Через декілька годин прийшла відповідь, де мені було сказано, що нічим допомогти не можуть і отримувач коштів не вийшов на зв’язок.От і все. Перевіряйте реквізити 10 раз перед відправкою.Добре, що мій досвід коштував 2000 гривень.Я розумію, що сама допустила помилку, але вважаю, що банк зі своєї сторони не зробив усе можливе.
Ми зі свого боку завжди передаємо запит на контакт з отримувачем, проте, якщо він не виходить на зв’язок або не підтверджує повернення коштів, банк обмежений у діях.
Щиро шкода, що у вашому випадку ситуація не вирішилася позитивно.
Рекомендуємо надалі уважно перевіряти реквізити перед підтвердженням платежу. Якщо у вас виникнуть додаткові питання — будь ласка, звертайтесь у приватні повідомлення або на гарячу лінію, і ми спробуємо детальніше розглянути вашу ситуацію.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (6)
Подяка
Написать комментарий
Разорвали договор
Нам шкода, що у Вас виникла така ситуація, проте, хочемо зазначити, що банк не несе відповідальності за самостійну та добровільну передачу особистих даних (в т.ч. карток чи документів) третім особам, що тягнуть за собою будь-які втрати.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Ми завжди намагаємось максимально детально пояснювати, які документи потрібні, і розглядаємо кожен випадок індивідуально. Якщо Ви бажаєте знати більш детальну причину про відмову у співпраці та можливості поновлення ділових відносин, то необхідно сформувати письмове звернення, що можна надати до будь-якого відділення банку або на пошту info@fuib.com у відділ звернення громадян.
Комментарии (5)
Фін моніторинг
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (3)
В черговий раз отримую блокування банку без підстав
1- Я отримував платіж за криптоактиви, після отримання коштів, банк був заблокований на підставі скарги.
У зв’язку з цим, протягом двох місяців я розбирався з банком і домігся розблокування рахунку, тому що надав всі необхідні докази. А також звернувся до НБУ зі скаргою, що банк незаконно утримує мої гроші і блокує мої рахунки.
Після всіх звернень до банків я успішно розблокував свій рахунок, пройшов перевірку фінансового моніторингу.
А також прочекав 60 календарних днів з моменту блокування, адже на підставі їхнього договору банк і утримував мої кошти цей термін.
2-Після чергової угоди з продажу криптовалюти і суми зарахування на 18000 грн з ОщадБанку і протягом двох годин з моменту отримання коштів я отримую блокування рахунку і банківської картки.
Наступного дня я відразу ж відвідую фіал банку і задаю питання, чому я був заблокований? Це скарга по платежу?
На що отримую відповідь, ні, це не скарга.
Просто банку здається підозрілою ця транзакція, поясніть, звідки надійшли гроші, і так далі.
Я описую інформацію, що отримано гроші за угодою, показую докази, звідки я взяв початковий капітал, щоб продавати активи.
І звітую повністю.
Банк розблокували.
Буквально наступного дня я отримую черговий платіж за ордером.
Так само з ОщадБанку на суму 16000, і банк також вимагає надати пояснення.
Коли я запитую, чи це скарга? Мені кажуть, що ні.
Я вкотре надаю такі самі докази, як і минулого разу, але цього разу банк мені каже.
«Добрий день, Романе!
Надана інформація недостовірна — вимоги банку здійснювати лише повернення."
І у мене виникає питання, яким чином банк спочатку при першій такій ситуації знімає мені блокування.
При повторній стверджує, що інформація не достовірна.
Якщо все, що я надаю, є правдою і прямим фактом.
Я даю їм PDF квитанцію з біржі Binance і показую верифікацію на даній біржі, а мені кажуть, що «ви надаєте ордери, апеляцію і верифікацію з різних платформ.»
У банку не розуміють, як перевіряти відповідні документи, але сміливо блокують рахунки просто так.
Тому що їм не подобається платіж
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
За результатами проведеної перевірки хочемо повідомити, що для зняття обмежень з рахунку Вам необхідно виконати умови, що були озвучені фахівцями під час Вашого особистого звернення у відділення. Оскільки виконати умови Ви відмовилися — розблокування, на жаль, неможливе.
Дякуємо за розуміння та бажаємо гарного дня!
Комментарии (15)
Я так и не понял можно ли оформить возврат денег отправителю.
Комментарии (1)
ат пумб не влаштовувало довідка ОК-7 та ОК-5 з ПФУ, та змушення користуватись твльки «ДІЯ»
після закінчення строку депозиту, кошти повернулись дружині на картковий рахунок, та банк одразу ввічливо та здивовано повідомив про перевищення ліміту по картковому рахунку. Ми здивувались та продовжували користуватись послугами від банку. Через тиждень після цього дружина перерахувала мені половину депозиту (десь 90 тисяч грн), якій я розмістив на новий термін вцьому самому ат пумб. І одразу почалось дивне. Від банку почали надходити вимоги доказів «звідки з’явились (зарахувались) кошти на рахунок», надокучливі дзвінки операторів з вимогами доказати походження коштів. В ат пумб від мене та від дружини були надані довідки ок5, про пенсійні надходження, свідоцтво про шлюб…але банк це не влаштовувало, тому що довідки були свормовані з ПФУ. І одразу почались погрози-попередження про блокування рахунків мені і моїй дружині. АТ ПУМБ настирливо бажав щоб документи були сформовані саме з додатку ДІЯ. В липні 2025 року банк такі заблокував всі наші рахунки, включаючі соціальні (для отримання пенсії та соцвиплат). Вишенка на торті — зарахування пенсії на заблокований рахунок (на другий день після блокування рахунків та розірвання ділових відносин), повна про це відсутність інформації від банку. Але після звернення з проханням видати кошти, знов вимога від банку написати заяву про розблокування рахунку та видачу коштів, з повним невизнеченням строків на кінцевий результат.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (5)