Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ганна Гінжул 16 сентября 2025, 17:02
Добрий день. Сьогодні ПУМБ після 10-денної перевірки відділу фінмоніторингу розірвав ділові стосунки з моїм чоловіком. Пишу від його імені. Перевірялася карта фізичної особи. Чоловік ФОП з 2008 року. Веде підприємницьку діяльність прозоро. Підприємницький рахунок в Авалі. На запит фінмону відповідав миттєво. Надав усі
затребувані документи, написав пояснення на кожну цифру. Надав офіційне підтвердження доходів на основі податкової декларації та виписки по підприємницькому рахунку, надав
договори та акти виконаних робіт на підставі
яких отримував дохід. Пояснив всі вхідні та вихідні платежі за операції по зняттю готівки. Всі додатково затребувані договори. Ніяких додаткових питань — просто блок та лист: банк не підтвердив ваш фінансовий стан. Гарно написали. Але нуль пояснень. Ми вважаємо, що ділові стосунки розірвали без найменшої причини, без жодного факту. Дуже шкода та сумно відчувати, будучи чесним пахарем-підприємцем таке нехтуюче відношення до сумлінного клієнта. Вважаю все ж це впливом людського окремого фактора та прошу надати іншого спеціаліста та уважно розібратися в нашій справі. Хотілося б залишитися вашим клієнтом
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 сентября 2025, 18:03
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому вже написали Вам у приватні повідомлення. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 сентября 2025, 18:38
Вітаємо!
Дякуємо, що зачекали! Для отримання детальної інформації з приводу накладених обмежень та розірвання ділових відносин власнику рахунку необхідно особисто звернутися у будь-яке відділення, або написати на пошту банку info@fuib.com, або написати нам у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
ysolovyov 14 сентября 2025, 17:08
Веду уже какое-то время ФОП в этом банке, также у меня есть карта физлица в нем. Банк установил лимиты на физлицо 100 тыс в месяц и отказывается его повышать даже после предоставления фоп-декларации и квитанции #2, где видно весь доход. Подавал запрос несколько рез через моб додаток. Отказывают без объяснения причины. Настоятельно не рекомендую с ними связывться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 сентября 2025, 18:56
Вітаємо! Прикро, що маєте негативне враження. Ми бажаємо все перевірити, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 15 сентября 2025, 17:37
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Кирило Шукало 11 сентября 2025, 2:54
Открывал карту онлайн из германии, примерно год назад, пал года назад заблокировали и говорят приходить в отделение, прошло пол года, так ничего и не случилось, просто так забрали деньги которые были на карте
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 сентября 2025, 10:01
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наші умови обслуговування. Ми все перевіримо та неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 сентября 2025, 15:49

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Helen2804P 8 сентября 2025, 22:45
Вже більше 3х років користуюся послугами ПУМБ банком. І було все супер, все мене влаштовувало, поки два тижні тому не потрапила в неприємну ситуацію. Відбувся переказ коштів з англійського банку на пряму, без проміжних банків. На сьогоднішній день гроші не зараховані, англійський банк надає всю інформацію (МТ навіть) що кошти зараховані були і були доставлені, ПУМБ стверджує, що немає грошового покриття, хоча якесь повідомлення ніби є. Планую звертатися до адвоката.
ПУМБ
Ответ банка
9 сентября 2025, 14:04
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 11 сентября 2025, 16:02
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
VeUmanets 7 сентября 2025, 16:35
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 28
Мав наметі покласти на депозит деякі заощадження але не знав як саме, та процентну ставку.Подзвонив у банк та мені усе пояснили до дрібниць! Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
7 сентября 2025, 21:05
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми цінуємо Вашу довіру та завжди готові надати підтримку з будь-яких фінансових питань!
Виталий Власенко 4 сентября 2025, 18:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
банк Пумб это — сколько время? ответ — мы не курим)) это уже второй мой случай неодекватности ответов от банка, такое подозрение что отвечают не операторы даже не чат ДЖИПити, а какой то неодекватный бот. первый раз — пумбы перевернули все жертву сделали мошенником, а **" жертвой разбирались неделю, ни чего не помогло на все доказательства полный игнор … второй случай — я пишу заявление предоставляю доказательства что меня киданули на олх — можно что-то сделать? вернуть деньги или карту заблокировать мошеннику. внимание ответа банка — вы ввели для входа в аккаунт все правильно)) ваша операция проведена успешно))). я звоню оператору говорю что банк болен и уже при втором серьезном случаи моего обращния вижу неодекатность — ответ — це ИИ, обращайтесь с жалобой. и так уже года два … но посравнению с укрсиб банком это еще пойдет, вот когда открыл карту в укрсиб — там вообще такая чехарда началась, что нерв не хватило, закрыл через месяц и сказа чур меня больше связываться … Пумб впринцыпе хороший банк пока у вас что-то не случилось, потом все, вы уже лишний вразумительного ответа и действий вы не дождетесь, я так понял что не хватка или кадров или система построена на автоматизме ботах типа ИИ, так песонально вам профи ни кто париться не будет с вами ради трех копеек… или у них аутсорс — тогда понятно весь этот пинг понг в одни ворота… обращение в банк номер — 202507−2472 от 07 07 2025 Власенко Виталий В
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 сентября 2025, 19:39
Вітаємо!
Вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації, що склалася.
Полезный комментарий
PUMB 16 октября 2025, 9:03
Вітаємо! На жаль, так і не отримали від Вас відповідь!
Oleksandrsko 21 августа 2025, 15:48
Добрий день, довгий час користувався вашим банком, та був активним користувачем, бронювання готелів, квитків, усі підписки були підключені до вашого банку, але чомусь взагалі без пояснення причини мені закрили рахунок, на якому на період закриття було близько 12000 гривень, якщо є така можливість я хотів би щоб ви переглянули інформацію та поноволи доступ до банкінгу
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 августа 2025, 17:20
Вітаємо! Ми обов'язково перевіримо причину закриття рахунку та подальший хід дій для виведення власних коштів, після детальної перевірки. Будемо вдячні за очікування відповіді.
Полезный комментарий
PUMB 22 августа 2025, 14:16
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Сергій Ксандопуло 18 августа 2025, 23:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 15-А
Київ вулиця Костянтинівська 15-А

Дуже вдячний співробітникам банку Пумб, віввчливо прийняли мене, надали допомогу найшли пошук шляхів вирішення питання.
Комунікабільність на вищому рівні. Швидко та зручно. Комунікаціїйний персонал. Дякую вам з повагою Сергій
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 августа 2025, 11:36
Вітаємо!
Пане Сергію, щиро дякуємо за теплі слова! Раді, що Ви залишились задоволені рівнем обслуговування та роботою наших співробітників. Ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб кожен клієнт відчував підтримку й отримував оперативне рішення свого питання. Дякуємо за довіру!
Бажаємо чудового дня!
Veronik112233 16 августа 2025, 21:30
Нещодавно стала клієнтом банку ПУМБ, але ненадовго. 11.08 я в терміналі самообслуговування хотіла поповнити свою карту, але поповнила карту іншого користувача цього ж банку,(помилку допустила у 2 цифрах), служба підтримки відповіла досить швидко, сказали написати заяву і вони повідомлять про результат, пройшло 4 дні і тишина. Після того, як я запитала, що там з моїм питанням, сказали, що ще треба зачекати.
Через декілька годин прийшла відповідь, де мені було сказано, що нічим допомогти не можуть і отримувач коштів не вийшов на зв’язок.От і все. Перевіряйте реквізити 10 раз перед відправкою.Добре, що мій досвід коштував 2000 гривень.Я розумію, що сама допустила помилку, але вважаю, що банк зі своєї сторони не зробив усе можливе.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 августа 2025, 11:55
Вітаємо! Дякуємо за відгук і розуміємо Ваші емоції у цій ситуації. При введенні реквізитів у терміналі чи застосунку кошти зараховуються на ту картку, яку вказує відправник. Якщо в номері допущена помилка, банк не має можливості самостійно списати чи повернути кошти без згоди отримувача, оскільки це регулюється законодавством.

Ми зі свого боку завжди передаємо запит на контакт з отримувачем, проте, якщо він не виходить на зв’язок або не підтверджує повернення коштів, банк обмежений у діях.
Щиро шкода, що у вашому випадку ситуація не вирішилася позитивно.

Рекомендуємо надалі уважно перевіряти реквізити перед підтвердженням платежу. Якщо у вас виникнуть додаткові питання — будь ласка, звертайтесь у приватні повідомлення або на гарячу лінію, і ми спробуємо детальніше розглянути вашу ситуацію.

Будемо вдячні за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lidiya14p 15 августа 2025, 10:58
Дуже вдячна дівчатам, особливо Дар'ї. Завжди все швидко та зручно. Усміхнена та ввічлива, компетентна дівчина.
ПУМБ
Ответ банка
15 августа 2025, 12:16
Вітаємо! Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Дякуємо, що поділилися враженнями! Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї
srg311 14 августа 2025, 13:56
У меня была карта в банке, я ее почти не использовал потом брат попросил использовать ее я дал, оказалось что брат крутил п2п, но я не знал что он будет этим заниматься, потом банк попросил документы о доходах, я предоставил документы которые были указаны, они мне ответили что не все документы хотя я дал что нужно по их списку, потом второй раз высылал и опять они что-то пробурмочали, я ждал их ответ, потом они со мной разорвали договор, хотя я предоставил документы и в принципе не по моей вине, я не знал зачем брату карта, прошу банк как-то решить проблему, тем более я использую лично карту только для покупок в магазинах, в будущем хочу у вас обслуживаться буду использовать карту только для покупок в магазинах, в будущем хочу открыть у вас ФОП, пересмотрите пожалуйста ваше решение, спасибо.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 августа 2025, 15:23
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникла така ситуація, проте, хочемо зазначити, що банк не несе відповідальності за самостійну та добровільну передачу особистих даних (в т.ч. карток чи документів) третім особам, що тягнуть за собою будь-які втрати.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Ми завжди намагаємось максимально детально пояснювати, які документи потрібні, і розглядаємо кожен випадок індивідуально. Якщо Ви бажаєте знати більш детальну причину про відмову у співпраці та можливості поновлення ділових відносин, то необхідно сформувати письмове звернення, що можна надати до будь-якого відділення банку або на пошту info@fuib.com у відділ звернення громадян.
Galuna12 13 августа 2025, 20:36
Доброго вечора. Попросив банк пітдвердження доходу, надала все скріншоти, чеки, за’яву написала місяць часу пройшло результату ніякого, хоча все прозоро і ясно звідки кошти надходили. Оператори просто жах, не компетентні, за 30 тисяч хочуть розірвати ділові відносини щоб я за 200 кілометрів їхала до відділення з поганим здоров’ям. Чому не зробить банк закриття рахунку онлайн, чому такий поганий сервіс у пумб?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 августа 2025, 10:09
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Добрый 12 августа 2025, 17:52
Я вже кілька разів стикався з блокуванням свого банківського рахунку. З кількох причин з боку банку.
1- Я отримував платіж за криптоактиви, після отримання коштів, банк був заблокований на підставі скарги.
У зв’язку з цим, протягом двох місяців я розбирався з банком і домігся розблокування рахунку, тому що надав всі необхідні докази. А також звернувся до НБУ зі скаргою, що банк незаконно утримує мої гроші і блокує мої рахунки.
Після всіх звернень до банків я успішно розблокував свій рахунок, пройшов перевірку фінансового моніторингу.
А також прочекав 60 календарних днів з моменту блокування, адже на підставі їхнього договору банк і утримував мої кошти цей термін.
2-Після чергової угоди з продажу криптовалюти і суми зарахування на 18000 грн з ОщадБанку і протягом двох годин з моменту отримання коштів я отримую блокування рахунку і банківської картки.
Наступного дня я відразу ж відвідую фіал банку і задаю питання, чому я був заблокований? Це скарга по платежу?
На що отримую відповідь, ні, це не скарга.
Просто банку здається підозрілою ця транзакція, поясніть, звідки надійшли гроші, і так далі.
Я описую інформацію, що отримано гроші за угодою, показую докази, звідки я взяв початковий капітал, щоб продавати активи.
І звітую повністю.
Банк розблокували.
Буквально наступного дня я отримую черговий платіж за ордером.
Так само з ОщадБанку на суму 16000, і банк також вимагає надати пояснення.
Коли я запитую, чи це скарга? Мені кажуть, що ні.
Я вкотре надаю такі самі докази, як і минулого разу, але цього разу банк мені каже.

«Добрий день, Романе!

Надана інформація недостовірна — вимоги банку здійснювати лише повернення."

І у мене виникає питання, яким чином банк спочатку при першій такій ситуації знімає мені блокування.
При повторній стверджує, що інформація не достовірна.
Якщо все, що я надаю, є правдою і прямим фактом.
Я даю їм PDF квитанцію з біржі Binance і показую верифікацію на даній біржі, а мені кажуть, що «ви надаєте ордери, апеляцію і верифікацію з різних платформ.»
У банку не розуміють, як перевіряти відповідні документи, але сміливо блокують рахунки просто так.
Тому що їм не подобається платіж
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 августа 2025, 18:44
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 18 августа 2025, 18:02
Вітаємо!
За результатами проведеної перевірки хочемо повідомити, що для зняття обмежень з рахунку Вам необхідно виконати умови, що були озвучені фахівцями під час Вашого особистого звернення у відділення. Оскільки виконати умови Ви відмовилися — розблокування, на жаль, неможливе.
Дякуємо за розуміння та бажаємо гарного дня!
Aleksandraspula 10 августа 2025, 18:40
Человек по ошибке скинул мне деньги на заблокированую карту я хочу эти деньги вернуть человеку. А служба поддержки не дает мне ответа на этот вопрос.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 августа 2025, 10:37
Вітаємо! Бажаємо перевірити ситуацію та можливість оскарження операції, тому написали Вам в приватні повідомлення.
youknow 8 августа 2025, 22:22
Багато років благополучно користувався продуктами АТ ПУМБ, був дуже задоволений, загітував відкрити рахунки дружину. На початку цього року у дружини закінчився депозит в ат пумб, якій накопичували ми вдвох, поступово в цьому самому банку… на протязі приблизно півтора року.
після закінчення строку депозиту, кошти повернулись дружині на картковий рахунок, та банк одразу ввічливо та здивовано повідомив про перевищення ліміту по картковому рахунку. Ми здивувались та продовжували користуватись послугами від банку. Через тиждень після цього дружина перерахувала мені половину депозиту (десь 90 тисяч грн), якій я розмістив на новий термін вцьому самому ат пумб. І одразу почалось дивне. Від банку почали надходити вимоги доказів «звідки з’явились (зарахувались) кошти на рахунок», надокучливі дзвінки операторів з вимогами доказати походження коштів. В ат пумб від мене та від дружини були надані довідки ок5, про пенсійні надходження, свідоцтво про шлюб…але банк це не влаштовувало, тому що довідки були свормовані з ПФУ. І одразу почались погрози-попередження про блокування рахунків мені і моїй дружині. АТ ПУМБ настирливо бажав щоб документи були сформовані саме з додатку ДІЯ. В липні 2025 року банк такі заблокував всі наші рахунки, включаючі соціальні (для отримання пенсії та соцвиплат). Вишенка на торті — зарахування пенсії на заблокований рахунок (на другий день після блокування рахунків та розірвання ділових відносин), повна про це відсутність інформації від банку. Але після звернення з проханням видати кошти, знов вимога від банку написати заяву про розблокування рахунку та видачу коштів, з повним невизнеченням строків на кінцевий результат.
ПУМБ
Ответ банка
9 августа 2025, 15:28
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Victor Gulenko 8 августа 2025, 19:49
Рік тому пілключив у ПУМБ преміальний пакет Персона. Умови витрачати 10 000 на місяць і обслуговування в пакеті безкоштовне. Ну і купа всяких там плюшок з «персональним» менеджером і т. п.
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
ПУМБ
Ответ банка
8 августа 2025, 21:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 августа 2025, 16:50
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
З приводу Вашого звернення хочемо повідомити, що Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації. Зі сторони співробітника дійсно було допущено помилку під час надання консультації щодо погашення нарахованої комісії за користування пакетом, але надалі помилка була одразу усунена. Ми вже провели роз’яснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо за розуміння!
Mchedeladze123 8 августа 2025, 15:20
Отделение по адресу: Киев, пр-т Григоренко, 28
Я Мчеделадзе Людмила, як бухгалтер який веде багато ФОПів та маємо багато рахунків в ПУМБ банку.
Наш банк знаходиться в м. Києві на проспекті Григореко 28.
Я Хочу подякувати всім працівникам даного відділення але найбільше уваги мені приділяють Зіневич Валентина та Банна Олена Федорівна. Всі питання та прохання вирішують дуже швидко. Ввічливі та відповідальні. Знають свою роботу та приділяють увагу всім клієнтам. Дуже приємно обслуговуватись в даному відділенні і я відкриваю і буду відкривати рахунки тільки в цьому відділенні. Дякую Головному офісу БАНКУ ПУМБ за таких співробітників. Дякую Олені Федорівні та Валентині Іванівні. ВИ НАЙКРАЩІ!!!
ПУМБ
Ответ банка
8 августа 2025, 20:47
Вітаємо!

Щиро дякуємо Вам за такий теплий відгук! Нам надзвичайно приємно, що Ви високо оцінили роботу нашого відділення. Ми обов’язково передамо Ваші слова вдячності Олені та Валентині!

Дякуємо, що обираєте ПУМБ і довіряєте нам супровід Ваших фінансових справ!
Aleksandraspula 7 августа 2025, 17:56
Пумб заблокировал банк за перевод 6000 грн
Я им позвонил все продиктовал, но ошибся один раз с моделью телефона и они сказали
Идите в отделение, но я заграницей и не буду въезжать. Получается они у меня украли 6000 грн
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 августа 2025, 10:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 августа 2025, 14:56
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
VladimirVG 4 августа 2025, 16:54
Почитав трохи коментарі користувачів, які ставлять найгіршу оцінку — кров з очей. Більшість — без хоч будь-якої мінімальної фінансової освіченості але з гонором вище неба. «Мені всі винні», ага.
Трохи підтримаю банк, не ідеальний, з проблемами в обслуговуванні фізичних осіб, але точно не найгірший.
Плюси.
Нормальні тарифи і продукти.
Немаленька мережа відділень, доволі затишних, охайних.
Мобільний додаток — непоганий, банк його постійно намагається покращити, хоч деякі покращення мені особисто незрозумілі (як ось, наприклад, історію платежів можна дивитись тільки за останні пів року, раніше — я діставав деякі платежі трирічної давнини).
Підтримка значно покращилась за останні роки. Я вже не чекаю десятками хвилин відповіді, зазвичай відповідають протягом хвилини (заради справедливості, я телефоную в підтримку нечасто, тому може мені просто щастить). Плюс пару разів я вирішував свої проблеми в чаті, наприклад, замовляв виписки за минулий рік для податкової знижки (ех, а раніше міг сам все знайти і дістати).
Мінуси йдуть від плюсів.
Тарифи і продукти доволі заплутані, при появі нових діють і старі, заплутатись в цьому всьому можна фінансовому генію. І це при тому, що люди навіть не намагаються зрозуміти те, під чим підписуються. Я звісно не вірю, що банки спеціально прописують в договорах тарифи і терміни так, що фіг розберешся, щоб потім користуватись неосвіченістю і пофігізмом клієтів, але іноді так здається. Багато залежить від менеджера, зможе чесно і зрозуміло пояснити, що 62 дні в рекламі і в реальному житті сильно відрізняються, і чому не варто платіж по кредиту відкладати на останній день — людина зрозуміє і не буди писати дурні відгуки, а якщо менеджеру байдуже (або він сам не розуміє), то і маєте те, що маєте.
Мережа відділень хоч і немаленька, черги і швидкість обслуговування бентежать. Якось би хоч розуміти середній термін по основних операціях, бо іноді потрібно в касу для якоїсь дрібної операції, перед тобою одна людина, але її обслуговують незрозуміло довгий час. Це вибішує і після хочеться залишити відгук з однією зірочкою)) Виводьте на табло орієнтовний час операції, це ж можна порахувати.
Мобільний додаток — ок, не без недоліків, але я сумую за десктопною версією, вона була зручна і функціональна.
Як висновок. Маю рахунки в п’яти банках, є з чим порівнювати. ПУМБ вже багато років основний і змінювати поки не збираюсь.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 августа 2025, 17:33
Вітаємо! Дякуємо за розгорнутий відгук.
Раді, що ви відзначили наші сильні сторони і користуєтесь рахунком ПУМБ як основним. Це дуже цінно для нас.
Щодо зауважень:
— Ми постійно працюємо над оновленням функцій у застосунку, зокрема плануємо розширити історію платежів.
— У відділенні обслуговування працює за принципом живої черги, тому час залежить від об'єму задач.
— Стосовно умов договорів, дякуємо за зворотний зв’язок, прозорість справді є нашим пріоритетом.
VladyslavB 1 августа 2025, 15:42
Отримав сповіщення у застосунку «Оновіть документи». Зробив це за допомогою «Дії». Але попередження нікуди не зникло. На це у підтримці написали, що мої документи (які є ДІЙСНІ) з Дії не приймають (!) і необхідно робити (!) новий закордонний паспорт. Боюся що через це заблокують рахунки. Прошу розібрася. Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
1 августа 2025, 21:53
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 августа 2025, 14:25
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝