×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Все курсы банка |
Мобільний додаток жахливий!!!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого застосунку ПУМБ Online. Ми бажаємо розібратися детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів кредитної картки «ВсеМожу Online», при переказі коштів (кредитних чи власних) нараховується комісія за переказ 2,99% від суми переказу. Переглянути детальніше щодо «ВсеМожу Online» можна на нашому сайті https://www.pumb.ua/credit/can-all-online. Зауважимо, що переказ коштів у застосунку ПУМБ Online по номеру картки з «ВсеКарти» (дебетова картка) відбувається без комісії на картку будь-якого українського банку.
Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (17)
Розвод від ПУМБ. Обережно
Винагорода за участь у викликах підлягає оподаткуванню в сумі 18% податку на доходи фізичних осіб та 1,5% воєнного збору згідно вимог законодавства. Для того, щоб ми перевірили коректність нарахування комісії в касі, просимо надати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату отримання переказу у відділенні. Це дозволить нам перевірити вказану Вами інформацію та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Скарга
На рахунку залишилася велика сума коштів! Знаходжусь за кордоном, зробила генеральну довіреність на свекра, але йому 3 тиждень поспіль кошти не віддають, схиляються на 15 статтю! Надали рахунок іншого банка власника коштів, але все одно перевод відмовляються робити, говорять, щоб власник особисто приїздив в країну і отримував свої кошти! Це жах!!!
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Після відвідування Вашої довіренної особи до відділення банку, процедура переказу коштів на рахунок в іншому банку була успішно виконана!
Бажаємо гарного дня!
Комментарии (5)
ПУМБ не виконує закон від 11 квітня 2023 року № 3048-IX
Однак Пумб банк не виконує закон. Державний виконавець направив відповідну постанову, проте пумб банк виконувати її не хоче. Те що вийшов відповідний закон їм байдуже :)) усі цивілізовані банки виконують, а пумб вирішив їм можна не виконувати.
Змушений буду звертатись до міжнародних регуляторів.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше та уже передали Ваш запит на розгляд відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання резуальтатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Відповідно до норми п. 3 ч.2 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» від 11.04.2023 № 3048-ІХ (надалі - Закон № 3048-ІХ), - у разі надходження від державного, приватного виконавця постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника для здійснення видаткових операцій банк за визначеним у постанові рахунком здійснює видаткові операції на суму коштів у розмірі, встановленому цим підпунктом.
Відповідно до норми ч.2 ст. 51 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банківські розрахунки проводяться у готівковій та безготівковій формах згідно із правилами, встановленими нормативно-правовими актами Національного банку України.
Відповідно до норми ч.1 ст. 40 Закону України «Про Національний банк України», Національний банк встановлює правила, форми і стандарти розрахунків банків та інших юридичних і фізичних осіб в економічному обігу України із застосуванням паперових та електронних документів, платіжних інструментів та готівки, а також координує організацію розрахунків.
(Продовження у наступному коментарі)
Комментарии (24)
Шахраї
Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Комментарии (1)
Розповсюдження працівником банка інформації
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення додаткову інформацію: Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та ім'я фахівчині, яка розголосила банківську таємницю.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Комментарии (1)
Сервіс PayHab
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від спілкування з нашою службою підтримки. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату та час дзвінка, щоб ми могли перевірити якість обслуговування та коректність наданої консультації. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Інтернет-магазин шахрай
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку для подання заяви «Оскарження транзакції». Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Комментарии (7)
Шестаков А С, банк ПУМБ, карта 5355 2800 1853 2323 шахрай!
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на Гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Комментарии (3)
Компетентні,професійні, вічливі, уважні працівники і керуюча цього відділення.
Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
Написать комментарий
В чём причина?
С Уважением
Кондрашов Александр Васильевич.
Написать комментарий
В чём причина?
Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Хочемо звернути Вашу увагу, що фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням автоматичної статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Причина відмови не розголошується, задля збереження банківської таємниці.
Зауважимо, що Ви можете подати повторну заявку на оформлення кредитного продукту через 30 календарних днів з моменту відмови.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (3)
Недоліки в оплаті комунальних послух
P. S. За те, щоб я перерахував власні кошти на іншу карту і з неї оплатив хочуть 3% комісії
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви надсилали звернення. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язк.
Комментарии (8)
Самоуправство з лімітами і брехня оператора
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення час консультації з оператором. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми провели перевірку консультації фахівцем гарячої лінії нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.
Хочемо звернути Вашу увагу, що оплата накладеного платежу проводиться як «переказ коштів через інший сервіс». На дані операції у нашому банку є встановлений ліміт 700 USD в еквіваленті та 3 операції на добу. На жаль, збільшити даний ліміт немає можливості.
Комментарии (1)
Заблокували гроші на рахунку.
Хочу додати, що для відкриття рахунку особиста присутність була не потрібна — все робилося онлайн. Тобто, для відкриття рахунку з нуля присутність не потрібна, а для пояснень обов’язково йти до банку!
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та уже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Шановні громадяни — не зв’язуйтесь з ПУМБ
Зараз 10.08.2023 рік. Рахунок не відкритий. Стільки гемору — а я ще навіть РАХУНОК НЕ ВІДКРИВ!
Співробітники банку ПУМБ — нанесли моєму підприємству шкоду у вигляді неотриманого доходу і діловій репутації. Так як я одразу після реєстрації — зробив комерційну пропозицію на тендер, та надав відомості про відкритий рахунок, з яким планував працювати. На даний час відкрив поточний рахунок в Приватбанку менше ніж за годину.
Висновки: співробітники банку ПУМБ — не на своєму місці! Всіх підряд клієнтів заганяють в Фінмоніторинг. Відкрити рахунок можливо тільки тим людям, хто ніколи не займався бізнесом!
Якщо ви цінуєте свій час — обходьте дану фінансову установу стороною!!!
Буду скаржитись на дії ПУМБ у встановленому порядку!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо Вас надіслати у особисті повідомлення Ваші ПІБ та контакний номер телефону та/або ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (1)
Ігнорування з посмішкою та обіцянками
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше та просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
чем дальше тем хуже работа сотрудников банка
год назад у меня сменилась регистрация места проживания, то, что ранее называлось пропиской и отмечалось в паспорте. на сегодня, в паспорте регистрация (прописка) не отмечается при ее смене, но ЦНАП выдает Вытяг о месте регистрации жительства, т. е. прописки.
как законопослушный гражданин, я предоставила в банк документы, но! сотрудники банка на сктолько бездарны, что не могут этого сделать.
один из ответов: — а наши ребята говорят, что на минфине у вас старый адрес! ваши ребята — это как я понимаю юр отдел, не отличают адрес регистрации ФОП от регистрации физ лица. на минфине в бесплатном доступе указан адрес регистрации ФОП! а не регистрации проживания физ лица.
так вот, ФОП зарегистрирован и продолжает совю регистрацию по тому адресу у меня есть документы позволяющие мне это. а вот физ лицо, обычное у которого депозит физ лица, зарегистрирован и проживает по другому адресу. и когда я звоню на линию поддержки по карте физ лица и меня спрашивают мой адрес регистрации, то это должен быть адрес регистрации согасно Вытяга ЦНАП, а не «наши мальчики говорят» :(как и в депозитном Договоре.
пожалуйста, проведи ликбез ваших непрофессиональных сотрудников. чтобы они исправили на правильные данные.
можете написать мне в личку и я дам телефон личный, чтобы связаться со мной.
ужасная работа сотрудников отделения на Шептицкого 4. во время попытки смены и объяснения, я столкнулась еще и с устным хамством. около 15 лет у меня счета в вашем банке, и ранее всем рекомендовала. сейчас, настолько отвратительное обслуживание и некомпетентное, что никому не порекомендую.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже зафіксували Ваше звернення і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок пізніше.
Комментарии (3)
Негідна поведінка великого системного банку
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Після відкриття дебетоваго рахунку «ВсеКАРТА» в застосунку відбувається перехід до відкриття кредитного рахунку «ВсеМОЖУ Online» і у разі одобрення кредитного ліміта, необхідно здійснити оплату від 100 грн і отримати винагороду як за відкриття кредитної картки. Також оформлення картки не обов’язково здійснювати через мобільний застосунок, за бажанням, Ви можете звернутися до відділення нашого банку для її оформлення.
Просимо в особисті повідомлення надати номер друга, який надіслав Вам реферальне посилання, аби ми могли перевірити інформацію чи коректно були виконані умови по акції.
Комментарии (6)
Блокування додатка
Я надав послугу, отримав квитанцію, а через певний час клієнт подав скаргу, що я ніби шахрай та не надав послугу.
В мене всі докази є, але я не можу їх надіслати через те що додаток заблокований).
У відділені розвели руками, нічим не допомогли, нічого не знають, порадили написать в чат бот, в який я не можу написать, бо додаток заблокований (фейспалм).
Якийсь трешовий банк. За телефонами додзвонився: «їдіть у відділення»… (рукалицо).
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату і суму переказу та дату звернення до відділення. Ми розглянемо ситуацію та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів.
Комментарии (7)