×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Іпотека
Вона відмінно відпрацювала по іпотеці зі мною!
І завжди була на зв’язку… і в ранці і в вечори.
Дякую тобі Алла!
Дякуємо за позитивний відгук та за високу оцінку роботи Алли!
Ми пишаємось своїми співробітниками.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Надійно, швидко і зручно
Дякуємо, що обрали нас та за високу оцінку банку в цілому. Ми робимо все, щоб ви мали змогу отримувати якісне обслуговування дистанційно.
Залишайтесь з нами, рекомендуйте наші послуги друзям та знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти залишались задоволені.
З повагою
ПроКредит Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Банк
Дуже довіряю банку Прокредит. Якісне обслуговування. Менеджер Роберт завжди на зв’язку та допомагає у вирішенні питань, в цілому все подобається.
Дякуємо за Ваш відгук.
Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Клієнтська підтримка
Дякуємо за позитивний відгук. Нам дуже приємно читати про довгі роки приємної роботи з нами. Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
Обов'язково передамо Роберту вітання!
З повагою
ПроКредит Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Успішне вирішення питань будь якої складності (овердрафт, коли інші відмовили)
Вперше отримую досвід такого сервіса, де спілкування із співробітниками банку виходить на якийсь інший рівень, набагато більше ніж очікуєш.
Дякую банку та Роберту особисто!
Щиро вдячні за позитивний відгук. Команда ПроКредит Банку пишається своїми співробітниками.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
Роберту вітання передали!
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Підтримка Прокредит Банку
Дякуємо за Ваш відгук та за високу оцінку роботи Михайла.
Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Новий рахунок
Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Дуже довго і дуже повільно!
Це мабуть все про «німецький» сервіс.
Його величність бюрократія.
Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.
Ситуація.
Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.
Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.
Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.
Висока якість обслуговування в роботі з клієнтами для нас пріоритет, тому дякуємо, що сповістили про цю ситуацію.
Погоджуємось, що опрацювання Вашого запиту, зайняло більше часу, ніж мало б бути. У зв’язку з чим, для врегулювання ситуації, що склалась, ми встановили по трьом Вашим компаніям індивідуальний тариф: комісія за обслуговування рахунків у розмірі 1 (одна) гривня до 01.08.2024 року.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Позор
Касир завжди перераховує кошти на спеціальному лічильнику банкнот, а суму клієнт може бачити на екрані. Також після видачі коштів, ми просимо додатково перерахувати їх біля каси. За запитом клієнта, погоджуємося на повторний перерахунок.
Усі приміщення кас знаходяться під постійним відеоспостереженням, яке фіксує усі проведені операції, тому за Вашим запитом ми легко зможемо перевірити цей інцидент.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Блокування суми поповнення
За декілька годин результатів немає, передзвонюючи по номеру з якого телефонував менеджер — відповідає якась жінка та на фоні галас та дитячий гомін, питання не в темі, каже щось про адміністратора незрозуміле.
У вечері окремо дзвоню на гарячу лінію — знову вимоги довідок, на пояснення ніякої реакції.
Наразі ніякої реакції немає. Банк порушує конституційні права щодо розпоряджання власністю і вимагає довідки, дані яких вичерпно має в своєму розпорядженні у виписках.
Згідно з ч. 7 ст. 11, ст. 20 та п. 9 р. Х Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банку заборонено здійснення видаткових операцій за рахунком клієнта з коштами, внесеними готівкою на такий рахунок у розмірі, що еквівалентний або перевищує 400 тис. грн., у разі ненадання клієнтом документів про джерела походження внесених коштів.
Отримання клієнтом заробітної плати на рахунок не є підставою для звільнення його від надання банку документів про джерела походження коштів, внесених на такий рахунок, якщо розмір внесення є більшим за розмір отриманої клієнтом заробітної плати або, якщо у банку наявні сумніви щодо джерел походження внесених коштів.
Тому, з Вами зв'язався наш менеджер для отримання відповідних документів.
Перепрошуємо за можливе спричинення незручностей та наголошуємо на тому, що дії Банку були вчинені суворо в межах законодавства України, оскільки Банк несе відповідальність за забезпечення прозорості платіжних операцій та дотримання вимог вищевказаного Закону.
Якщо у Вас виникнуть питання, звертайтесь, будь ласка, до нашого контакт-центру за номерами 0 800 50 09 90 (безкоштовно в межах України) або +38 044 590 1000 (згідно з тарифами Вашого оператора) або за допомогою Viber Call (в бізнес-чаті ProCredit Bank у застосунку Rakuten Viber).
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (4)
розірвали договір
Для отримання коментарів щодо ситуації, що склалася, просимо вас зателефонувати до нашої клієнтської підтримки за номерами 0 800 50 09 90 або +38 044 590 10 00 щодня з 09:00 до 21:00.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Закриття іпотеки
Протягом майже трьох років, які я виплачував іпотеку, не стикався з якимись проблемами взагалі, в банк їздити не потрібно, вся комунікація відбувалась онлайн. Після початку війни банк комунікував зі мною на предмет того, чи маю я можливість виплачувати кредит і чи можливо при скрутному становищі, ми могли б якось змінити поточні умови виплат. На третьому році суттєво зросла ставка по кредиту (бо вона була плаваюча), але це вже не провина банку, а скоріше загальна ситуація з економікою.
Хотів би окремо подякувати Аллі Очіченко за ввічливе компетентне обслуговування і завжди швидкі відповіді!
Єдиним не дуже зручним нюансом є що інтернет банкінг, що мобільний додаток. Користування ними радості не приносять)
Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли та нашого банку.
Ми завжди прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.
Щодо онлайн роботи з нашими банківськими послугами, то зараз ми активно працюємо над оновленням нашого мобільного затосунку, щоб користування ним було максимально зручним для клієнтів.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
кредит
Погодження кредитного ліміту на картку у нашому банку відбувається по іншому, ніж Ви описали. А пластикову картку ми відправляємо нашим клієнтам Новою Поштою, без потреби візиту до відділення.>
Зверніться до нашої клієнтської підтримки і ми радо Вам допоможемо розібратися з питанням. Наші контакти: https://procreditbank.com.ua/contacts
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Індивідуальний підхід у вирішенні нестандартної проблеми
Дякуємо, що Ви з нами та за позитивний відгук.
Передаємо вітання Євгенії та Христині!
Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Алла Очіченко- професіонал, з яким хочеться мати справу!
Дякуємо за позитивний відгук та за високу оцінку роботи Алли! Ми пишаємось своїми співробітниками.
Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Подяка Михайлу Шляхтi
З повагою, Володимир Н.
Щиро вдячні за позитивний відгук і за високу оцінку роботи Михайла.
Команда ПроКредит Банку пишається своїми співробітниками.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
С благодарностью о работе банка
Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи нашої команди. Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Швидке обслуговування карти Класік
Швидко все пояснили. оформили.
Дякуємо за Ваш відгук. Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Очень и очень медленные все процессы
Ми розуміємо, що швидкість та ефективність обслуговування є ключовими аспектами. Тому щоденно працюємо над вдосконаленням процесів, щоб забезпечити максимальний комфорт від послуг для наших клієнтів.
Що стосується розробника застосунку: ми постійно співпрацюємо з ним, консолідуємо і передаємо відгуки клієнтів для вдосконалення мобільного застосунку банку. Для впровадження необхідних оновлень, які, окрім їх наявності, повинні також бути й якісними, потрібен час.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Культура и бизнес
Ми щиро вдячні за позитивний відгук і за високу оцінку роботи нашої команди. Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий