Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ОленаКи Жигалкіна 5 сентября 2025, 10:38
Сьогодні закрила всі рахунки в Приваті після більше 10 років користування. А все тому, що вчора подзвонив якийсь Денис (номери 0567362311, 0567362192, 0567362104) і в зверхньому тоні говорив мені про прострочення заборгованості (аж 200 грн!), яке в мене було вперше. Але звучало так, ніби мене відчитують і я школярка яка взяла собі кредит на чіпси і не розуміє, що треба вчасно повертати. Навіть коли я двічі сказала, що внесу платіж завтра, він продовжував тиснути, ніби йому приносить задоволення мене принижувати. Сьогодні закрила повністю ліміт, картку виплат і кредитку. Я такого ставлення не терплю, могли би написати лист, зробити штраф, але оця розмова… Це було занадто, як відрізнити вас від колекторів?
Arvid Kusnir 3 сентября 2025, 17:53
Після 15 років із Приват Банком можна сказати, що банк зіпсувався остаточно. Рівень проблеми блокування рахунків просто зашкалює. Безпідставно блокують не просто один рахунок, а всі рахунки на людину, ніби вони впевнені, що це шахрай. Начебто вони є судом і винесли вердикт. Таким чином мою дружину з двома дітьми Приват банк залишив без засобів існування ще й за кордоном, тому що я, її чоловік на її валютну картку щомісяця пересилаю невеликі суми зі своєї зарплати, яких навряд чи вистачає на утримання сім'ї за кордоном. Походження грошей вони чудово знають, тому що пересилання йде з компанії, що надає цифрові платіжні рішення для морських компаній, яка спрощує виплату заробітної плати морякам. Що до речі вказується безпосередньо у шапці перекладів. Тому мінятиму банк всією родиною. Приват банк більше не надійний!
Anastasia77777 3 сентября 2025, 16:59
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ивана Фунтового, 68/1
383085768 рдпу з 26 серпня не можу відкрити рахунок для фоп — заявка просто висить в обробці — цифрова країна — відкриття спд протягом години і банк з високими технологіями браво!!!
AniAni 3 сентября 2025, 15:50
I, being abroad, mistakenly made a transfer to a wrong card in a Ukrainian bank. After that, I contacted the PrivatBank, and the employee Анастасія Олійник took this matter very attentively and consistently, always responding to my letters and requests.
I am sincerely grateful to her for her responsiveness, patience, and professionalism. It is very encouraging to see such dedication and genuine willingness to help clients, especially in such a difficult situation. Even though the issue has not yet been finally resolved, her support has given me confidence and peace of mind.
I will definitely leave another review once the situation is fully settled.

Я, перебуваючи за кордоном, помилково здійснила переказ на неправильну картку в українському банку. Після цього я звернулася до Приватбанку, і співробітниця Анастасія Олійник дуже уважно та послідовно зайнялася цим питанням, завжди відповідала на мої листи та запити.
Щиро вдячна їй за відгукливість, терпіння та професіоналізм. Дуже приємно бачити таку відданість і щире бажання допомогти клієнтам, особливо у складній ситуації. Хоча питання ще остаточно не вирішене, її підтримка додала мені впевненості та спокою.
Обов’язково залишу ще один відгук, коли ситуація буде повністю врегульована.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артур Мамалян 22 августа 2025, 9:20
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Сергея Нигояна, 3-Д
Банк который всегда рядом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svitlana0994 22 августа 2025, 1:00
Шахраї. Беруть кошти на одяг і нічого не відправляють. Квед оформлений не вірний. Хамовито себе веде.
UA253052990000026009025507344
Secretary8 18 августа 2025, 5:56
1.Симку и карточку потеряла 2 года назад. 2. Номер я не помню. 3.Блокировала или нет, не помню. 4. Вчера ваши коллеги сменили мне фин номер, сказали могу заходить в кабинет, но увы ошибка…5.могу ли восстановить аккаунт онлайн, или нужно идти в отделения банка?
София Софія 17 августа 2025, 0:00
Мій любий Привате!
Щиро тобі дякую, що піклуєшся про мене навіть за кордоном! Ви так швидко надіслали мені мою картку, що мені здалося, я ніби вдома.
З любов’ю, Ваша прихильниця і користувачка Софія Лінкевич 😊⚘️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
krv77 15 августа 2025, 18:20
Мошенники поймали человека, который нажал там на ссылку… Ну, бывает…
Но! Супер скоринговая модель открыла кредитную карту клиенту, который 15 лет кредитом не пользовался, и сумма кредита составила шестикратный уровень ежемесячного дохода.
А дайте мне кредит в мой шестимесячный доход, а? Я тогда легко скроюсь, и фиг ваша скоринговая модель найдёт меня…
PopovGV 15 августа 2025, 17:17
Вітаю. При реєстрації в застосунку Приват24 надав документи, але при відеоідентифікації зробив помилку оскільки погано бачу навіть в окулярах. Представник банку одразу кинула слухавку. Тепер повідомлення: «…Відвідайте відділення банку.», а я неможу приїхати. Хоча б зробили можливість повторної відеоідентифікації.
Alex9695 12 августа 2025, 8:45
До дня народження отримав спец пропозицію на 3% кешбек і підвищення кредитного ліміту.
На наступний день вирішив змінити кредитний ліміт з картки #1 на картку #2.
Зменшити ліміт вдалось, а збільшити ні.
Тепер ні кредитного ліміту ні кешбеку Привіт.
Всі пропозиції привязані до операцій з кредитними коштами.
Не бачу сенсу користуватись.
Гаряча лінія питання не вирішує.
І це при тому що отримую зарплату у цьому банку.
Revals 11 августа 2025, 14:05
07.08.2025 у банкоматі ПриватБанку я намагався обміняти 1000 доларів США на гривні. Банкомат порахував, що це буде 41 100 грн, але після цього з’явилася помилка, пристрій «завис» і кошти на мій рахунок не надійшли.

Відразу звернувся у підтримку — пообіцяли, що питання вирішать, але станом на 11.08.2025 грошей немає, а в службі підтримки лише відповідають «чекайте». Жодних чітких термінів або пояснень не надають.

Я вважаю це неприпустимим для найбільшого банку країни. Кошти фактично заблоковані банком уже кілька днів, і без тиску з боку клієнта, судячи з відгуків інших людей, процес може затягнутися.

Рекомендую всім бути максимально обережними при обміні валют у банкоматах ПриватБанку та фіксувати всі операції на відео чи фото, щоб мати докази у разі подібних ситуацій. З свого боку скаргу до НБУ вже відправив, як тільки питання буде вирішено — одразу закрию рахунки у цьому «банку». До речі, голд статус не заважає підтримці просто кидати слухавку)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ANDRE200518as 10 августа 2025, 17:51
Он мне больше нравится з всех банков
nikolaenkog 9 августа 2025, 11:15
Почнемо з того, що я працювала в банку, але не в цьому, та прекрасно знаю, що таке продажі і як через їх відсутність виписують по перше число. Лише з цієї причини я не вкажу місто та відділення, де виникла і є надалі ця неприємна ситуація. У відділенні всім нав’язують, а не продають кредитну карту, посилаючись на те, що без цієї карти або не відкриють рахунок або не буде доступу до особистого кабінету. Короче кажучи, відверто брешуть в очі людям. І тільки пригрозивши дзвінком на гарячу лінію все-таки добиваєшся відкриття рахунку без кредитки. Я б відкрила цю карту, без питань, але через оцю брехню принципіально не буду.
Тепер про типу «допомогу онлайн» в додатку. Я задала конкретне питання, а мені вибивають подібні питання, але вони всі не є відповіддю на моє. Написала скаргу — 0 реакції. Скажу чесно, якби можна було б відкрити карту Пакунок малюка в якомусь іншому банку, то пішла б туди.
lekaya 8 августа 2025, 13:07
Банк заблокував картки, а що таке, а потрібна актуалізація!)Ок, актуалізуватися через Дію не вийшло, бо там вумні люди сидять і знають, що протизаконно це и не хочуть бути співучасниками! Пробую далі самостійно все вводити,і тут тобі на,і дай згоду на розголошення приват інфи та даних…Шо коїться ПриватБанк? Ви не багато на себе берете, ні? Міняю *** !
Аex Ch 6 августа 2025, 18:41
Брав кредит в Приватбанку. В зв’язку з тяжким фінансовим станом кредит виплатити не зміг. Приватбанк подав до суду та виграв справу. Через виконавчу службу мною була погашена вся заборгованість яку вказав приват банк у суді. Але зараз на картці вісить сума з мінусом, по тому ж кредиту (сума більша ніж погашений кредит), аргумент працівників Приватбанку по телефону- Ви не погасили кредит, який брали. Так, Приватбанк стягнув кредит через виконавчу, а тепер хоче щоб я його оплатив знову. Кредит 2015 року. Погашений в 2020 через виконавчу. Отримання грошей з виконавчої служби Приватбанком по телефону підтверджено. Це неузгодженість внутрішніх служб Приватбанку, чи свідоме повторне стягнення кредиту повторно?
В НБУ порекомендували писати лист на ПриватБанк, щоб отримати пояснення стосовно чого є заборгованість.
Олексій Самсонніков 6 августа 2025, 13:40
Сьогодні в приват24 отримав повідомлення про зменшення ліміту оплати частинами до нуля. Дзвінок до кол-центру дав вражаючий результат: причина зменшення «тому що так вирішив банк» і жодних пояснень. Правильною дорогою рухаєтесь «Народний банк».
Djus 6 августа 2025, 11:47
Користуюся послугами Приватбанку більше 20 років. Іноді виникали проблеми, але все швидко вирішувалося.
Але в липні придбав через них ОВДП на загальну суму 150к грн. Тепер банк постійно вимагає пояснення про рух коштів, довідки про доходи, оновлення анкетних даних. Я був у відділенні, все надав, начебто їх влаштувало. Але наступного дня історія повторюється. І ніхто не може пояснити, що банк хоче на цей раз. Менеджери у відділенні абсолютно не компетентні, завчили кілька фраз, і більше нічого не можуть пояснити. Колись був найкращий банк України, а зараз стає найгіршим.
Olga261151 6 августа 2025, 10:50
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 25
Звернулися з чоловіком для поновлення картки, термін якої закінчився. У відділенні в приміщенні для обслуговування клієнтів велика черга в основному людей похилого віку, адже обслуговує всього 2 працівника. На моє прохання до завідувачки вирішити проблему, вона запропонувала піти в інші відділення. Для нас це було проблемою, тому що чоловік хворий. Зал обслуговування клієнтів, у якому в черзі перебувало 10 осіб, замалий, душно. Ми очікували 1 год., обслуговувалися — 5 хв. Прошу адміністрацію банку вирішити дане питання, а також пояснити завідувачці що таке толерантне обслуговування, а не викликати охорону як до злочинниці клієнтки банку, яка зробила зауваження щодо неналежної організації роботи даного відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олена Сергієнко 2 августа 2025, 12:27
Дуже вдячна оператору, яка консультувала мене останній раз, так все добре пояснила, дуже ввічлива та приємна дівчина! Взагалі приват найкращій! Це не заказник відгук, а самый щирий, що може бути. З приватом майже з самого початку його існування, і хоч були і деяких непорозуміння, але ж все завжди вирішувалося в мою користь. Не проміняю його ні на який інший. З повагою- ваш вдячний клієнт!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝