Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
kartova 23 марта 2020, 1:38
верните мой бессрочный валютный депозит! Мы с таким трудом его собрали как раз на сложные времена. А теперь вы губите меня и моего кроху сына. Нет даже возможности заказать валюту.
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2020, 11:48
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що на даний момент здійснюється видача валюти в готівковій формі по вкладам клієнтів. Виключенням є ПриватВклад, так як він враховується на тих самих рахунках, що й картки, аналогічно картці надає клієнту можливість вільного поповнення та зняття коштів з рахунку в будь-який момент. Невеликі відмінності полягають в тому, що Приват-вклад не дозволяє проводити розрахунки в торгових точках, але дає можливість отримати дохід у вигляді відсотків.
На картці та на Приват-вклад розміщуються кошти «до запитання». Тому і правила з видачі валюти з цих рахунків однакові.
Ви можете проводити необхідні платежі та валютообмінні операції онлайн в Приват24. https://privatbank.ua/news/2020/3/18/1150
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
neroba 23 марта 2020, 0:59
На днях задала вопрос сотруднику банка, будут ли каникулы на погашение процентов по кредитным картам на период карантина. Внятного ответа не получила…
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2020, 11:08
Добрий день!
У зв´язку з ухваленням проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) — на даний момент банк розглядає технічну можливість скасування нарахування штрафів та/або пені у разі прострочення в період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що виплати по кредитах залишаються на стандартних умовах. В разі введення змін в умови погашення кредитних договорів на період карантину — інформація буде опублікована на головному сайті Банку в розділі новин https://privatbank.ua/news/archive.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
chechelnitskiy 22 марта 2020, 20:50
Коли вніс на карту, то банк користувався моїми євро. А коли хочу отримати свої саме євро, які клав на карту – то не віддають. Пропонують в гривні. А чому я повинен погоджуватися? Я хочу забрати в тій валюті, яку вносив на карту.
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2020, 9:59
Доброго ранку!
ПриватБанк переводить валютообмін в онлайн на час припинення міжнародного авіасполучення
З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.
Як зазначили в банку, пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.
Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.
Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
З повагою, ПриватБанк.
Elena5812 22 марта 2020, 17:39
Уважаемый Приват Банк на каком основании вы наложили арест на мой карточный счет, при том что в стране сейчас чрезвычайная ситуация и приняла ВР закон запрещающий подобные действия на период карантина
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 18:01
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
0686644104 22 марта 2020, 15:48
Отделение по адресу: Сумы, ул. Казацкий Вал, 1
14.09.2019р шахраї оформили на мої вкрадені персональні данні приблизно 82000гривень в 17 кредитних спілках, а 26.09.2019р поповнюючи кредитну картку Приватбанка я побачив що у мене зникло з картки 2258 гривень.У відповіді на мій запит Приватбанк повідомив, що ці кошти переслано на адресу кредитних спілок в яких я нібито оформлював кредити.За фактом шахрайства відкрито і розслідується кримінальне впровадження копію якого я висилав на електронну пошту центрального офісу Приватбанка, а також справки з виконавчої служби і «Укргазбанка»,«Райфайзенбанка»і «Акцентбанка» на картки яких шахраї оформлювали кредити-про це мене просила слідча яка розслідує впровадження, щоб прискорити розслідування (справки про те, що на мене не відкривалось впровадження виконавчої служби і у мене немає карток банків на які кредитні спілки висилали кредитні кошти).Я також висилав Приватбанку номер кримінального впровадження відкритого на Приватбанк за фактом кражі моїх коштів з банківської картки, через що я 5 місяців переплачував проценти за використання коштів кредитної картки Приватбанка.Справа розслідується слідчою поліції, а від Приватбанка ніякої реакції-ну вкрали гроші у свого клієнта і добре.Що він зробить?!
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 17:46
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Norman1982 22 марта 2020, 11:07
Совершал покупку в интернете. Приватбанк дважды (!) снял деньги с карты по одному и тому же номеру транзакции. На сайт продавца поступила половина снятой суммы — ровно столько, сколько стоил товар. Получается, половина снятой суммы просто исчезла с карты! В службе поддержки Приватбанка мне заявили, что данную сумму вернуть мне не могут и делать запрос на возврат этой суммы не будут, так она очень маленькая. Предложили ожидать сутки, пока деньги вернутся на счет. Чуда не произошло. Позвонил снова. Теперь в службе поддержки мне сказали, что надо ждать возврата в течение 11 суток. Интересно, в следующий раз срок ожидания возврата увеличится до 111 суток. Самые настоящие мошенники!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 11:56
Добрий день!
На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не звертається» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Проблема решена
Александр Федоренко 22 марта 2020, 9:53
Закончился срок по валютному депозиту но Приватбанк отказывается выдать доллар через кассу
только гривна
маржа на момент написания (ДОЛ:27.100 / 28.090)
нет слов
Кому война а кому и мать родна
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 11:23
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Полезный комментарий
Александр Федоренко 26 марта 2020, 10:56
Вопрос решен спасибо
совет обращайте внимание на графики работы отделений
они изменились и нотификация из банка может быть неактуальна
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Радченко 22 марта 2020, 9:45
Наразі Приватбанк заблокував картку та не приймає зверненя на гарячу лінію, чим порушує ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян:
Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні „гарячі лінії“ та записується (реєструється) посадовою особою.
Крім того написано, що це зроблено за начебто порушення мною пункта 1.1.3.2.6.1 Правил, але даний пункт говорить: 1.1.3.2.6.1. Зупинення здійснення фінансових операцій, відмова від їх проведення або
відмова від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання
ділових відносин), здійснені відповідно до чинного законодавства України та міжнародних
договорів України, внутрішніх документів Банку з питань здійснення фінансового моніторингу,
виключають відповідальність Банку та його працівників за невиконання або неналежне
виконання відповідних зобов’язань перед Клієнтами.
Тобто мені не зрозимило, що саме я начебто порушив та чому в разгар карантину заблоковані мої особисті кошти на моєму рахунку. При чому кошти на картку заходять а перевести я їх не можу.
Крім того мені не зрозимило чому державний банк порушує законодавство України
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:55
Добрий день!
Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Зазначаємо, що дане рішення є остаточним, перегляду та/або зміні не підлягає.
Velena1309 22 марта 2020, 9:45
Ситуация до боли похожа на ту которую описывал ранее Артём Пандурский (21 марта 2020)
21 марта я совершала операцию по переводу денег через Приват-24 при покупке товара. Для подтверждения действий и завершения операции мне было предложено перезвонить на горячую линию. Что я и сделала.
Оператор, что бы подтвердить мою личность, задала вопросы, среди которых были не совсем стандартные
Как, например, моё место работы (хочу акцентировать внимание на этом). До сих пор я так и не поняла, какое место работы я должна была назвать. То, на котором работаю сейчас (так как получаю заработную плату через Приват банк), или то, которое было указано в анкете при открытии карты. Так же спросили мою электронную почту, что тоже меня ввело в замешательство. Поскольку у меня две почты, и я не помню какую именно я указывала в анкете. При этом я не исключаю вариант, когда в телефонном режиме оператор могла неверно услышать ответы на вопросы или неправильно внести их в систему.
В дальнейшем мне сообщили, что анкетирование я не прошла. На просьбу перепроверить вариант со второй почтой мне было отказано. Оба моих счёта заблокировали и предложили обратиться с документами в отделение банка.
Утром 22 марта я ещё раз обратилась к оператору на горячую линию с просьбой рассмотреть мою ситуацию. При этом предложила предоставить все данные (паспортные и код) в телефонном режиме, объяснила, что я не смогу обратиться в отделение, по причине того, что в городе карантин, отменены всё пассажирское перевозки (город Киев).
Но, как оказалось, не только все мои карты заблокированы. Мой телефонный номер отвязан от моих счетов, и только моё личное присутствие может решить эту проблему. Я просила найти компромиссное решение вопроса, чтобы не подвергают меня опасности в связи с пандемией в стране. Однако мне было отказано.
Можно предположить, что сотрудники банка, под эгидой защиты счетов клиентов от мошенников, в период когда в стране пандемия, не разработав никакой альтернативы, подвергают своих клиентов опасности, так как вынуждают выходить из дома и находиться в толпе людей, которые стоят в очереди (даже если эта очередь за пределами помещения), или попросту остаться без денег на момент карантина (который неизвестно сколько ещё продлиться).

Высочин Елена
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:49
Добрий день!
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В першу чергу аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми. Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників — наш основний пріоритет.
Та буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лана Арнаут 21 марта 2020, 23:00
Хотела перевести с карты на карту другому клиенту 10 000 грн, выбрала карту для выплат, набрала номер карты, а приват банк решил поменять карту для выплат на кредитную. Я этого не заметила и нажала перевести. И конечно с меня списали 402 грн комиссии. Как такое может быть ?????? На номер 3700 дозвониться оператору не возможно, в помощи онлайн мне сказали что сожелеют, но операцию отменить нельзя. Вопрос к приват банку: зачем вы меняете карту на кредитную, когда я выбрала карту для выплат? И еще как можно доверять такому банку, если вы не можете решить такие вопросы???
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:36
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте зауважити, що для проведення операції в Приват24 клієнт самостійно обирає картку, з якої здійснюється платіж, після чого додатково підтверджує переказ.
igripo1 21 марта 2020, 22:32
Отделение по адресу: Одесса, ул. Новосельского, 59
Более года назад я поместил 2000 $ на карточный счёт для сохранности. Вчера мне отказались выдать деньги, ткнув пальчиком в бумажку. На бумажке было написано, что самолёты не летают и доллары не подвозят. Предложили забрать гривной по мало привлекательному курсу. Никогда более.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:23
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.

Варто розуміти, що пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.

Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.

Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Блиндер 21 марта 2020, 21:33
отправляю перевод в долларах, приват получает соответственно доллары, а выдавать валюту невыдает, грабит народ воруя нашу валюту чем создает проблему и потерю финансов, получается я трижды плачу за долар, при отправке, при получении в гривне новой покупке долара так именно он и нужен.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:18
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.

Варто розуміти, що пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.

Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.

Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
Проблема решена
vladusha 21 марта 2020, 21:23
10.03.2020 було заблоковано картку, на яку отримую заробітну плату. Зателефонувавши до банку з«ясувала, що необхідно пройти авторизацію для чого надати банку відповідні документи, а саме, довідку про доходи за минулий рік. Отримавши вказану довідку, 12.03.2020 звернулась у відділення банку, надавши відповідні документи. Надвечір того ж дня по телефону банк повідомив, що надана довідка не містить всіх необхідних реквізитів, а тому необхідно надати нову довідку. Наступного дня, а саме, 13.03.2020 знову звернулась до відділення банку, надавши оновлену довідку. Знову ж таки надвечір того ж дня з банку надійшло повідомлення про те, що оскільки я звернулась до банку з приводу проходження авторизації аж в березні, тому до банку необхідно надати довідку про доходи ще за січень -лютий 2020. Враховуючи те, що 13.03.2020 була п»ятниця, повідомлення з банку надійшло близько 17 год., я мала можливіст отримати довідку про нараховану та виплачену заробітну плату лише в понеділок 16.03.2020. і це враховуючи те, що на вказану картку мені нараховується ЛИШЕ ЗАРОБІТНА ПЛАТА. Іншого джерела доходу я не маю. таким чином, наючи нараховану заробітну плату я не могла її отримати!!! На всі дзвінки до колцентру надавалась одна відповідь, що мені нічим допомогти не можуть допоки не буде пройдена авторизація. Яким чином і за які кошти я мала увесь цей період жити, харчуватись, їздити до роботи відповідь одна- нічим допомогти не можемо!!! 16.03.2020 мною знову було надано до банку чергову довідку про заробітну плату. Станом на 21.03.2020р. заробітна плата є заблокованою!!! Яким чином моя сім«я має жити та ще в умовах карантину відповідь одна — вибачте але ми не можемо допомогти, чекайте. На моє останнє звернення до колценту я взагалі отримала відповідь, що маю звернутись з ЛИСТОМ, ЯКИЙ ПОВИНЕН БУТИ НАПРАВЛЕНИЙ ПОШТОЮ до офісу банку, який знаходиться в м. Дніпрі і чекати від них письмову відповідь або звертатись до, увага, виконавчої служби!!! Для мене є незрозумілим, чому банк не міг мені ще 12.03.2020, під час першого звернення повідомити про те, які конкретно документи необхідні для авторизації, а змушували мене ТРИЧІ!!! приходити до банку та коли нарешті я зможу отримати ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ, яка заблокована банком, щоб мати можливість хоча б придбати продукти та прогодувати сім»ю!!! Ніколи не писала жодних відгуків, але на даний момент це просто крик душі!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2020, 10:11
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема решена
Артём Пандурский 21 марта 2020, 19:41
На улице панденимая, своершал все действия с одно и того же айпи, всё было успешно.
Но банку не понравилось что-то, « В ЦЕЛЯХ БЕЗОПАСНОСТИ», какой безопасности?
Все действия совершал лично я, ни каких звонков: Вы совершаете действия и тд от банка не поступала, ваше кодовое слово если действия совершаете вы.
Просто блок, просто 0, гениально.
В итоге сейчас я должен рисковать и идти в ближ отделения банка, либо жить 3 недели без денег.
У меня в это время был открыт онлайн кабинет в приват24, где я описал проблему, на что сотрудник решив что это не я. передал данные что бы меня выбросили с кабинета, и закрыли доступ и к нему.
Да здравствуй рандомная система выбора в банке.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 20:11
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В першу чергу аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми. Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників — наш основний пріоритет.
Та буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
AlisaLynx 21 марта 2020, 19:20
Пытаюсь оформить покупку в оплату частями, товар стоит ниже доступного лимита. В конце оформления оказывается, что приват на время карантина понизил пользование оплатой частями до 10000. Это выясняется только при обращении в чат. Лимит при этом все еще больший, достаточный для оформления заказа. И без того бесполезная услуга оказалась полным отстоем, как и сам банк, который не удосуживается опубликовать изменения в условиях пользования собственным продуктом.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 20:14
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та розмір ліміту за послугою. При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. При зміні ліміту надсилається повідомлення на Ваш e-mail/Приват24. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alekcej111 21 марта 2020, 15:48
Есть депозит без возможности досрочно снятия заканчивается в августе из за карантина не работаю деньги заканчиваются обратился с просьбой выдать часть депозита для проживания и оплаты аренды жилья получил отказ- ждите до августа.Банк вынуждает меня нарушать карантинный режым.Я вынужден шляться по улицам в надежде на заработок иначе с 1- но буду бездомным бомжевать .100 раз пожалел што доверил свои средства бездушным существам.не доверяйте свои деньги етому банку иначе придется клянчить собственные деньги
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 16:44
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. Банк пропонує широку лінійку депозитів із можливістю дострокового розірвання. Відповідно до Закону України № 1195 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо умов повернення строкових депозитів)»,
3. За договором банківського строкового вкладу банк зобов´язаний видати вклад і нараховані відсотки по цьому вкладу зі спливом строку, визначеного в договорі банківського вкладу. Повернення вкладнику банківського строкового вкладу і нарахованих відсотків за цим вкладом, на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе лише у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу ». А договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, закриття тільки по терміну можливе.
Минфин
Ответ администратора
24 марта 2020, 18:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 24.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Garfeeld 21 марта 2020, 13:38
только-что пришла смс от привата, «ваши депозиты продлены, ваш бонус + n% итого ...»
а вот итого, по факту, оказалось на 3,5% ниже нужного. они не просто аннулировали (а написали, что повысили) все % за те годы, на протяжении которых я держал у них свои деньги, в результате текущая ставка стала ниже той, по которой я вообще изначально заключал договора. я чего-то не понял, наша национальная валюта неожиданно окрепла?
ведь именно по этой причине банки, в цивилизованных странах, снижают % ставку.
или просто решили под шумок коронавируса снять жирок со своих клиентов?
мало того, что в одностороннем порядке, без уведомления, подложили мне такую свинью, так я еще и для того, что-бы забрать свои деньги, должен идти в отделение и писать заявление, а потом еще и ждать хз сколько!
сказать, что я возмущен — не сказать ничего.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 14:33
Ставки по депозитах відповідно до договору не змінюються протягом терміну депозиту.
При продовженні терміну вкладу розрахунок відсотків на кожний новий термін вкладу здійснюється за процентною ставкою, що діє в банку для депозитних вкладів даного найменування та строку на день закінчення попереднього терміну вкладу, без укладання додаткових угод до цього договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах надання банківського обслуговування:
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-109/?lang=ru&bank=PB
пункт 2.2.1.10.2.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andrey Sazonov 21 марта 2020, 12:46
Много лет меня терроризировал банк насчитывая проценты и штрафы за то, что у меня была их карта универсальная голд, дошло до угроз от сотрудников, но самым колоритными оказался с отдела взысканий некий Максим Сергеевич, перечислять все его слова и угрозы, не буду, так как после заявления на горячей линию, по поводу суммы задолженности и сомнениях о правильности действий со стороны представителей ПриватБанка, которые мне звонили, по моему вопросу начала работу и проверку Людмила Николаевна с отдела по обработке обращений от клиентов, разобравшись в этой ситуации, она совершила то, что казалось невозможным и с раздела фантастики, виновные работники наказаны, задолженность аннулирована, обслуживание карты стало безоплатным, мне не пришлось платить за ту услугу которую не получал, спасибо большое Людмила Николаевна и всем кто принял во мне участие, жаль только тонны нервов вытрепанных сотрудниками банка и отобранных лет жизни из-за этого, теперь начну жить без этих инцидентов.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 14:26
Дозвольте пояснити, відсотки і штрафи нараховуються не за те, що у Вас є Gold картка, а у разі простроченої заборгованості на ній. Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
igor1978 21 марта 2020, 6:27
Был лимит на карте, пользовался, обязательные платежи вносил без просрочек, и тут бац- минус по карте, овердрафт на всю сумму.
Это как такое возможно?
Дно.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 10:08
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kstatara 21 марта 2020, 0:08
В телефонном режиме попросила оператор Приватбанка отключить мне страховку, за которую ежемесячно взимается плата, в ответ «будет сделано». В итоге до сих пор с карты снимают деньги за страховку. Вы издеваетесь? К тому же недавно в частной клинике оплату совершила картой Приватбанка, девушка на ресепшене сказала что по моей карте 4 % от оплаты должны вернутся на обратно, в итоге ничего не пришло. Я 7 лет являюсь клиентом банка, регулярно пользуюсь картой, всеми услугами, предоставила все документы, а они взяли и без предупреждения урезали лимит, уже накипело просто. И напоследок хотелось бы нормальные, рабочие банкоматы, которые не съедают карту и вежливых консультантов в приват24.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2020, 10:21
Ми звернулись до Вас в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝