×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
ПриватБанк краде гроші
Дозвольте пояснити, що при оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше.
Також, Вам було надіслано детальну інформацію за операцією на електронну адресу.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
лишают доступа к своим деньгам!
Дозвольте зауважити, що з метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Також, нами буде проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні Ви, а ні інші клієнти не стикались з такими ситуаціями.
На даний час, ми бачимо, що питання з проведенням платежу було вирішено. У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді Вам допомогти.
Комментарии (11)
Закон об оплате свыше 5 тыс грн
Для операцій в касі, терміналі ПриватБанку на суми понад 5 000 грн готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН, оформивши у менеджера безкоштовну картку, яка і є потім ідентифікатором клієнта в касі/терміналі.
Комментарии (7)
ПриватБанк на висоті!
На всі питання, які у мене виникали мені дали професійні відповіді та поради. На зв'язку завжди професійні та компетентні фахівці.
Тримаю без проблем депозити у ПриватБанку й раджу це робити своїм знайомим і рідним. Додаток «Приват24», через який оплачую комуналку, працює ідеально, тому мені не потрібна веб версія сайту.
У Дубровицькому відділені ніколи немає черг, а всі працівники банку відчули та приємні.
Маю кредитку, яку вже погасив, а відсотки мені заморозили, після звернення без проблем, на пільговій основі – дотримуються Законодавства України.
Прошу: більше відділень; робота по вихідних і святах, менші відсотки по кредитах (хоча і так малі).
Дякую ПриватБанк.
Ми активно розвиваємо наші сервіси і відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації.
Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
нет информации о том, дошел ли swift
У разі, якщо платіж не надійде до протягом 3х днів і не буде повернутий, є можливість розшуку, дана послуга платна. Що стосується попереднього переказу — платіж повертає сам банк одержувача. Необхідно з ними узгодити, як платити. Можливо вони хочуть, щоб платив саме той клієнт, на кого виставлено рахунок.
Комментарии (1)
Шахрайка
4731 2191 2112 6670 номер карти приват банк шахрайки. Кидає людей на гроші, на дитячих речах, бере передоплату, та нічого не відправляє в змін, сама не заперечує, що таким чином заробляє гроші, будьте обережні!!!
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Дистанционный заказ карты
Додатково перевіримо консультацію оператора, у разі порушення стандартів обслуговування буде проведена відповідна робота.
Комментарии (1)
Опрос потребителей
Как-то было недосуг обращать на это внимание. Если спрашивают, то отвечу здесь:
В карантин совсем не пользуюсь налом. Все покупки провожу картой другого банка,
За каждую покупку тут же приходит смс, где указан кэшбэк. Очень удобно и наглядно.
А с «вишенками» возиться нет охоты. Давно про них забыл.
Комментарии (3)
Ужасный банк
Комментарии (7)
Не приходя переводы
Написать комментарий
Антибеспредел
З метою виконання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн.
В разі, якщо Ви помітили оплату, яка має ознаку ризикової, повідомте, будь ласка, нам дані в особистих повідомленнях, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
ФИНМОН
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення.
Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.
Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).
Оскільки всі існуючі клієнти ПриватБанку ідентифіковані, істотних змін при переказах для них не відбудеться
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (23)
Ужасная некомпетентность отдела по работе с юр. лицами
причем ЕСВ оплачен, оплачен в привате, в назначении платежа даже указана дата когда он оплачен, и добавлена квитанция об оплате. Звоню в банк, связываюсь с менеджером отдела, менеджер просматривает платеж и говорит извините, вижу что все нормально, проведите еще раз платеж. Провожу платеж по новой и опять возврат с той же формулировкой. Это саботаж работы банка? Или Васильева Алена Сергеевна настолько некомпетентна, что упорно не видит очевидны вещи, и заставляет клиентов банка тратить свое время на создание одних и тех же платежей? Очень надеюсь что Васильева Алена Сергеевна найдет себя в другой сфере, и такие люди больше никогда не будут работать в Привате и портить репутацию банка, поскольку после работы таких сотрудников начинаешь задумываться над альтернативой.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Жахливо
все ввів, написав. оплатив 99грн liqpay. все наче пройшло. термін 14 днів — і буде готова.
заходжу я перевірити стан випуску/доставки, що там з картою.
історія замолвень по моєму номеру ПОРОЖНЯ.
пишу їм в тех підтримку. 25хв чекав поки оператор підключиться. поки «воно» зрозуміло про що йде мова минуло ще 2години. Я НЕ ЖАРТУЮ. увесь час «зачекайте хвилинку»
нарешті оформив заявку, щоб спеціалісти розібрались.
телефоную мені «жєнщіна» і каже що вони повернуть мені гроші але на мою стару заблоковану карту, якою я вже 3 роки не користуюсь. в спілкування була зверхня і груба. карту звісно я розблокувати не можу, бо мене обмежено в обслуговуванні.
ось так втрачено 2 місяці, 99грн і довіру
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Комментарии (1)
помогите с практической работой
Написать комментарий
Мошенница с олх Могила Мария Викторовна 4149439300825068
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Всім має бути погано, а ПриватБанку чудово в час карантину
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Новая версия приложения Приват 24/7 - тихий ужас !
Суть вопроса: коды авторизации / верификации, при попытке купить что-то на Али- Экспресс, перестали приходить на Вайбер или в качестве СМС. Они тупо приходят только в приложение Приват 24! При этом, совершая покупки в магазине Розетка, например — всё работает. Писал разработчикам, писал в службу поддержки… В ответ — отписки! Вот очередная — мне советуют заходить на сайт банка сразу с трёх устройств и тогда всё получится:
Шановний клієнте, вітаємо!
Відповідь на Ваше звернення:
Порядок підтвердження платежів визначається спеціальним алгоритмом, який розроблений з урахуванням всього накопиченого досвіду проведення операцій, включаючи шахрайські операції. З метою безпеки деталі алгоритму не розголошуються. На жаль, на поточний момент, з огляду на вимоги безпеки, ми не можемо скасувати підтвердження Вашої операції або змінити спосіб підтвердження на інший. Зазначимо, що на спосіб підтвердження не впливає факт оновлення Вашого мобільного додатку. Якщо Ви не маєте поряд смартфон, на якому встановлено мобільний додаток Приват24, куди надійшов код підтвердження, то для того, що підтвердження не відправлялося на додаток, необхідно звернутися в чат-онлайн за посиланням https://www.pb.ua/chat та завершити сесію Вашого мобільного додатку.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте зазначити, що дійсно, в цілях фінансової безпеки наших Клієнтів, ми не можемо скасувати підтвердження операцій або змінити спосіб підтвердження на інший. Вам була надана коректна відповідь.
Якщо у Вас немає доступу до застосунку — наша підтримка допоможе закрити активні сесії, після чого Ви зможете отримати підтвердження для оплати в смс.
На поточний момент, процедура підтвердження саме така. Можливо, в майбутньому вона зміниться.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Банк ведет себя по скотски!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
Нарушение Закона Украины о персональных данных
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
ПриватБанк не надає персональні дані третім особам. Вказана Вами фінансова установа у відгуку не належить нашому банку. У випадку, якщо у Вас є невирішенні питання з ПриватБанком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)