Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
WiseFire 3 сентября 2024, 19:54
Користуюсь банком дуже активно з 2000 року. В мене там налаштовано біля сотні автоплатежів щомісячні рухи більше 100000 грн, депозити були до 1000000 грн, довгий час навіть платив їм за ВІП обслуговування, потім відмовився бо не бачив переваг для себе.

Прокидаюсь зранку і бачу повідомлення що банк розірвав зі мною стосунки.
Зайти в Приват24 не можу, ніяких запитів напередодні, ніяких звернень від банку.
Дзвоню в тех.підримку ніхто нічого не знає кажуть вам прийде лист з причиною.
Пишу в чат там кажуть що я місяць не надавав їм документи про походження коштів.
На мої аргументи що банк в мене не запитував такі документи оператор в чату попросив привести докази!!! А їм маю наводити докази що банк не запитував документи!
Ок. Питаю:
— Які б докази вас влаштували б?
— Скріншот повідомлень в Приват24
— Так я заблокований в Приват24 я не можу туди зайти.
— Потрібно було робити скріншоти раніше до того як вас там заблокували
— !!!

Я такого свиньского ставлення ніколи не бачив!!!

Ок я ж не здаюсь.
— Зверніть увагу на мої депозити які були розміщенні в банку рік назад у банка не виникло питання про походження коштів тоді. А як закінчились і я їх почав виводити з банку то у банка виникло таке питання раптом?
У висновці теж зїхала на лист.

Приходить лист там прописано аж 5 причин мого блокування:
1) встановленням неприйнятно високого рівня ризику (ок, це внутрішні документи, дуже секретні, можливо приоткриють завісу тільки в суді, там і поспілкуємось)
2) ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей (яких саме? 24 роки я з вами все що питали все надавав)
3) неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (коли лежали депозити то питань що я власник не було, як їх вивів то на залишки вже їм це неможливо, так це хіба мої проблеми? Запитайте як щось не зрозуміло!)
4) подання недостовірної інформації (де? коли? якої?)
5) подання інформації з метою введення в оману Банк. (де? коли? якої?)
Ще раз наголошую в мене нічого не запитували і я нічого не подавав!

Не одна з них не відповідає дійсності! (можливо окрім першої бо це ж велика таємниця, вас судять але не можуть сказати за що, ви покарані але то секрет за що саме)

Ну ок є інші банки відкриваю рахунок в А-банку і пишу заяву на переведення коштів туди. Десь через 2−3 тижні мені приходять кошти на А-банк і ті відразу його блокують просять знову писати заяву вже на третій банк. Ага щоб там далі заблокували?

В думаєте на цьому все закінчилось? Куди там! Приват банк став блокувати всі перерахування на мої рахунки в іншому банку, тепер я не можу надавати послуги клієнтам ПриватБанку бо вони елементарно не можуть платити на мої рахунки ФОП в іншому банку! Тобто Приват банк без ніякого рішення суду без взагалі якось пояснення перешкоджає моїй законній підприємницкій діяльності на території України!

Звязатись з Приват банком можливості були відсутні листи по емейлу блокують в телефоні коллцентр не відповідає. Добре що хоч чат працює. В чаті порадили всі питання надсилати на пошту м. Дніпро вул. Набережна Перемоги 30 =))) «сучасний банк» на пошту Карл! на звичайну укрпошту!

Що це за свавілля банків? Що це за беззаконні діяння? Та що за порушення моїх прав?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 сентября 2024, 20:17
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Nid675 3 сентября 2024, 14:03
Я знаходжусь на тимчасово окупованій території України. Мій рахунок у Приват Банку заблоковано разом з моїми пенсійними грошима. Банк вимагає актуалізувати дані та написати заяву у відділенні. У мене немає можливості виїхати на підконтрольну територію України, щоб написати заяву про переказ грошей з неіснуючого рахунка в відділенні банку. Як повернути мої пенсійні гроші?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 сентября 2024, 15:06
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
7 месяцев назад обратился в отделение приват банка в инкокассу, по вопросу замены поврежденной валюты 30 евро и 200 долларов, ну решил вот сделать все по закону так сказать, ну я как пенсионер, который верит ещё, специалистам, решил что тут ну ничего такого быть не может, ах как я ошибался. В кассе очень вежливо с меня взяли за эту услугу более 1000 гривен клятвенно заверив несколько раз что по времени это займет максимум 6 месяцев, а по ее опыту так и вовсе 4−5 месяцев, я все сдал, оплатил, взамен мне оформили 2 карты на год на евро и на доллары, заверев что на них поступит моя ранее сданная сумма в течении 6 месяцев. В придачу ещё и пенсию перевел с ощада в приват, ну очень понравились вежливые специалисты. Прошу заметить все это произошло 24 января. Прошло пол года я чтоб не создавать в наше непростое время ненужную очередь позвонил в это отделение, с просьбой помочь мне, в ответ услышал что я не вовремя, у них запара, и меня наберут, через двое суток пошел туда Сам мы не гордые, ну заняты люди. Пришел сначала в кассу, девушка меня узнала, все вспомнила подтвердила, но сообщила что теперь это не шесть месяцев, а три года, ждите просто у них изменения… И объявила мне что эта информация ей была доведена 25 января, но я то тут причем? Ведь я сдал все 24 января… Ничего незнаю идите куда хотите все денег нема… Класс! Дальше ещё веселее, виноват то оказывается я сам, я ничего не понимаю, я оплатил услугу, не получив ее, и чето требую деньги всего то через 6 с половиной месяцев. Позвонил на горячую линию, меня выслушали, посочувствовали, сказали дуже складне питання надо им месяц. Через месяц пришёл ответ, все за регламентом. За каким регламентом? Ждите три года 20 января вышел закон что теперь это три года, просто его не довели до кассира, и меня, напомню я был 24 января. Ну, а я причем что кто-то не довел эту информацию а? Причем? Мне все мило так посочувствовали, и намекнули что нет смысла спорить, понимаете, может для Вас это не деньги, а для меня это большие деньги, я кроме пенсии никаких доходов не имею. Вывод не верьте, этим ребятам, там обман крайний непрофессионализм., круговая порука, и обман. Берегите себя.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 сентября 2024, 9:32
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lilia1as 1 сентября 2024, 12:18
Задала питання спеціалісту. Отримала дуже вичерпну інформацію. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 сентября 2024, 14:09
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками.
Проблема решена
Денис Скупий 1 сентября 2024, 11:02
З 2008 року я клієнт банка. Завжди кредитною картою цього банку користувався відповідально. В 2014 році на кредитній карті було 4 тис грн. як мобілізувався то знизили ліміт до 400 грн, а потім до 200 грн. боялись за свої гроші. Ладно час пройшов змінився власник. Знову мобілізувався, кредитка 200к дозволяють користуватись. переодично обмежують, но сумму не міняють. Зарплати білі приходять на карти приват банка. Треба було купити товар оплатою частинами, короче взяти 40 тисна 2 місяця. Мені відмовили по тій причині що я військовий. Довго я цього добивався щоб вони мені сказали що не дадуть бо військовий. Бо почали юлити та розповидати що кредитна історія не дуже, а це відверта брехня. Короче пора переходить до конкурентів з котом
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 сентября 2024, 14:24
Добрий день!
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
NickHeinen 30 августа 2024, 17:55
В підтримці з’явилось більше компетентних, уважних співробітників. Окрема подяка оператору Юлії, робочий номер не знаю. Слухавки більше не кидаються на півпитанні, аби скоріше набити кількість відповідей, проблеми всі вирішуються поки не вирішаться, так тримати.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 августа 2024, 18:22
Вітаємо.
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Alex5491 30 августа 2024, 17:26
Добрий день. Півтора місяця тому продавав на бінанс 1500 y.e., оплата проходила від третіх осіб, на сумі 22629грн банк обмежив в користуванні рахунками, навіть зарплату отримати не вдалось. Звернувся до поліції, надавши всі докази отримав відповідь, з відповіддю поліції в відділенні банку відправили, півтора місяці чекаю на відповідь, зміст якої можу дізнатися тільки в поліції як стверджує онлайн допомога. Після відправки відповіді банк зателефонував, я все докладно розповів оператору, він порадив звернутися в онлайн допомозі. Місяць переписки нічого не дав, кожного разу все одне й те саме, всі оператори в чаті одразу направляють звернутися в правоохоронні органи та чекати на рішення, пізніше коли надаю номер відповіді в чаті, кажуть відповідь готова. На розгляд заяви є термін від 10−30 діб, але півтора місяця я чекаю. Ще один з варіантів що запропонували в онлайн допомозі повернути суму коштів людині від якої був здійснений переказ на 22629 грн і після цього банк якби розблокує рахунки. Справа в тому, що людина від якої надійшла дана сума не зверталася до правоохоронних органів. З цього можу зробити висновок, що це робить банк. Коли мав розмову з оператором шахраєм мене не називали, але з моїх рахунків нібито були шахрайські дії, тобто можна сказати шахрай. Всі спроби довести свою непричетність по даній ситуації марні. Просто затягується час і нічого більше. З 2009 року користувався ПриватБанком і не мав жодних проблем, зараз на жаль все змінилось ще й в такий час. Або віддай свої кошти незрозуміло кому, або чекай з моря погоди, виходить так
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 августа 2024, 17:57
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема решена
prisheltcev 30 августа 2024, 17:21
Сьогодні хотів поповнити рахунок на мобільному через додаток Privat24. Нічого не передвіщало проблем. Але я побачив, що на кредитці без мого відому підвищили кредитний ліміт. Я в налаштуваннях подав заявку на кредитну суму нижче, її схвалили, але було написано чекати кілька днів на повідомлення. Я не хочу чекати кілька днів і набираю гарячу лінію. Зі мною починає розмовляти голосовий помічник, і запитує про рік народження, адресу… Але тільки у номері мого будинку — числа через дріб, типу 24/7. Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що данні не співпадають, і інформує мене, що мені треба найближчим часом з’явитися у найближче відділення банку, в іншому випадку послуги в телефонному режимі надаватися не будуть.

Замість простого користування простою банківською послугою як поповнення мобільного, я отримав необхідність витрачати час на вирішення більш складних питань, як то під час війни шукати найближче відділення, які постійно зачинені через тривалі повітряні тривоги. Не кажучи про те, що першопричина всього — без мого відому підвищений кредитний ліміт.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 августа 2024, 17:50
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Ми збільшили вам ліміт, тому що довіряємо вам та впевнені у поверненні коштів в разі їх використання. Також додамо, що наявність ліміту не змушує вас платити нам якість кошти чи непрозорі комісії. Водночас у вас є сума, яка може знадобитись в будь-який момент, а знизити ліміт ви завжди можете в Приват24.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
wwttfckk 30 августа 2024, 13:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Ивана Выговского, 20
Виводив близько 400 уе через бінанс, контрагент заплатив від 3 особи, після чого банк заблокував рахунки за скаргу відправника. Я пішов в поліцію написав заяву про це, поліція надало офіційну відповідь, після чого копію відповіді надав в відділенні банку. Нещодавно написав відповідь що можу піти в банк написати заяву про виведення коштів, а там кажуть що це помилка кошти не можете вивести, так як ви шахарай. Йдіть до суду)
Поперше: Банк не має права без рішення суду називати шахраєм
Подруге: Банк плює на ришення від правоохоронних органів
Потретє: Банк не має законних підстав без арешту коштів не давати ім користуватись.
Наразі створено позов до суду, ще додано відшкодування моральних збитків в оцінкою 1 000 000 грн.
Не рекомендую користуватись цим банком. Є багато комерційних банків, де ви будете впевнені що ваші кошти будуть доступні вам 24/7.
PS Служба безпеки банку — іі там взагалі немає. Залишилось пару шахраїв, які мають доступ до ваших даних. Саме з них починаються незаконні проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 августа 2024, 14:31
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vadgush 29 августа 2024, 18:01
Прошу висловити мою щиру подяку оператору колл-центра пані Анні (робочий номер 388) за кваліфіковану роботу та чемне, доброзичливе ставлення до мене, як до клієнта «ПриватБанку». Вважаю за необхідне зазначити, що саме таке уважне та небайдуже ставлення підвищує авторітет Держави, оскільки «ПриватБанк» є саме державним банком. Прошу відзначити професійну та кваліфіковану працю пані Анни (робочий номер 388) шляхом матеріального заохочення.
На жаль, не можу залишити схвальний відгук з приводу розгляду моїх звернень Головним фахівцем з вдосконалення бізнес — процесів та технологій обробки звернень клієнтів й держорганів ГО панною Чорною Г. В.
З повагою, клієнт «ПриватБанку», Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 августа 2024, 18:48
Вітаємо. Ми обов’язково передамо оператору Анні ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
HenryVlad93 29 августа 2024, 12:26
Почну з комісій банку. Вони тут за все. Навіть за переведення на карту цього ж банку. Коломойський ніби за гратами, а таке відчуття, що я йому гроші на скарбничку скидаю. Я не знаю в яких ще банках э така комісія.
Теперь за підтримку банка. Годину очикував з'єднання з оператором, а щоб з ним зв’затись треба пройти 7 кргуів пекла. І досить брати у підтримку жінок з ринку.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 августа 2024, 13:16
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
pabl0stan 29 августа 2024, 10:12
Під час поповнення поточної картки готівкою в банкоматі м.Івано-Франківськ відділення на вул. Січових Стрільців 15, числа 10.07.24 банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат приватбанка і скарга засобами приват24 ефекта не дали- відповідь одна: збоів не виявлено. Дуже прикро і не зрозуміло куди зникли гроші.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 августа 2024, 11:17
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
cfirfrfrfirf12 28 августа 2024, 21:35
Заблокували карту, надала усі відповідні документи, кожного разу футболять і щось добавляють: зразу довідку про не судимість потім довідку від поліції, потім рішення суду і тд
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 августа 2024, 9:12
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
avk49 28 августа 2024, 15:23
Отделение по адресу: Херсон, пр-т 200-летия Херсона, 32
У мене така сама біда з лімітом. Отримувач пенсії в банку, щасливий володар депозиту, немає заборгованостей, сумлінний платник комуналки. А кредитний ліміт 0 грн. Просив усього 500 грн.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 28 августа 2024, 16:43
Вітаємо.
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
GLNUA 27 августа 2024, 23:22
12 лет я использовал эту систему, посути целая компания Интернет провайдер росла с єтой системой, но последние месяцы начались тупые тараканаы, то им мегого не нравится на сайте то у них страница не открылась, ладн я молчу про то какого Х их волнует мой сайт, но они начали мне тупо, подчеркну ТУПО вырубать платежку что бы я правил свой сайт как хочется им, далье абоненты пополняются, они деньги снимают, а на баланс не кладут, абон сидит без инета, звонит ругается, я хз почему, да потому что ЛИКПЕЙ АХЕРЕЛ, нафиг ликпей, нафиг приват банк. Я 12 лет их грел своими комисиями и они начали наглеть. Девушка оператор борзая и тупо требовательная… Все, я закончил работу с ликпеем и закрываю счета в приват банке, пусть гуляют.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ Эту платежку!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 28 августа 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
FELIX77 27 августа 2024, 11:23
Отделение по адресу: Харьков, Салтовское шоссе, 256-В
другий день у харкові не можливо попасть у відділиння приватбанку нікого не пускають. люди часами стоять на сонці в черзі. даже коли не має повітрянной тривоги.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 августа 2024, 12:09
Добрий день!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.

У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.

Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.

Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!

У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Алина Горинчой 26 августа 2024, 19:56
Отделение по адресу: Одесса, бул. Французский, 12/2
Онлайн помощь топ! Быстро, оперативно решают вопросы даже на расстоянии, когда я нахожусь заграницей. + желают хорошего настроения, что очень приятный бонус. Вот только что написали «надеюсь, таких ситуаций больше не возникнет и ничего не испортит вышего настроения». Приятно было читать ☺️ поэтому оставляю этот отзыв в моменте
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 августа 2024, 20:30
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
4703192 26 августа 2024, 15:13
Купляли віаквиток через ПРИВАТ 24, за правилами банку квиток мав прийти на протязі 2 годин, минула доба, квитка немає, грошей немає, враховуючи що рейс стиковочний і чекати на нього багато часу немає запросии допомоги у Приватбанку, де ж квиток, ніякої відповіді не було, раз, два. Зв«язались з авіакомпанією, на що біла відповідь що квитки висиляються на протязі максимум 2 годин, на ці прізвиша броні на дату за цим рейсом немає, номер броні має бути 6 значний, приватбанк дав 8ми. Наразі квитка немає, статус змінили на повернення коштів, хоча нам потрібни квитки.Є бажання втратити час та нерви- то до приватбанку!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 августа 2024, 16:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марія Некрасова 25 августа 2024, 18:36
Приват — банк, який завжди на звʼязку, який підтримує, консультує, допомагає за дічені хвилини. Я вдячна вам за ввічливість і високу якість роботи!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 августа 2024, 9:53
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
sk777 24 августа 2024, 19:21
Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація:
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 августа 2024, 9:53
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.