Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Mazur1103 12 декабря 2025, 22:28
Сьогодні звернулась до відділення банку з питанням про переказ коштів за кордон. Обслуговувала мене молода, чемна працівниця, яка пішла до колег уточнити деталі, так як саме мене цікавило питання готівкового переказу. На що працівниця Тетяна та Андрій, які обговорювали якісь питання (думаю робочі) відповіли: «Вообщє-то в країні війна, можна тільки з карти Приватбанку на карту Приватбанку в еквіваленті 30 тис грн, якщо на навчання, на лікування і на потреби армії з підтверджуючими документами. Якщо треба переказати рюкзак на плечі і перевозити самостійно». Не слово в слово, але суть передала. Дівчина, яка мене обслуговувала, передала мені це і пояснила коректно, не так як їй відповіли, але ці «колеги «знаходились в метрах 7, в іншому кінці відділення, це був кінець робочого дня і мені було добре все чути. Я дружина військового, сестра військового і я чудово розумію, що війна в країні, прийшла з цим питанням саме за цих потреб. Я не прийшла з вимогою переказати, я прийшла з питанням «чи можливий переказ коштів «і все. Поки сиділа в черзі, спостерігала, як ця Тетяна кричала на жіночку похилого віку, бо та не могла зрозуміти і вона декілька разів попросила не кричати, на що працівниця реагувала не досить тактовно. Знаю, що в банку таке спілкування з клієнтами не допустиме (сама була колись працівником банку, правда іншого), не кажучи вже про якусь людяність, тим паче, що в країні війна. Це вже другий негативний похід в це відділення за півроку, другий з двох. Півроку тому звернулась дізнатись чому карта не активна, її за пару днів видали чоловіку і сказали, що можна користуватись, самостійно він не міг звернутись, так як був вже в Донецькій області(нагадаю, він військовий). Прийшла з запитанням чи можу я дізнатись за карту чоловіка, так як у нього немає можливості звернутись в банк, пояснила де він знаходиться, на що отримала істерично- хамовиту відповідь, здогадайтесь від якого працівника, вірно, Тетяни. Дзвінок на гарячу лінію не допоміг, так як у відділенні йому не активували карту і не підв'язали, коли він звертався за пару днів до мого походу туди, користуватися нею не зміг. Змушений був відкрити в іншому банку, онлайн. Тому тепер звертатись в дане відділення не буду, краще поїду в найближчий населений пункт, де є відділення. А в майбутньому, закривши заборгованості, забути про існування даного банку.
Мистер Икс 12 декабря 2025, 16:38
Техническая поддержка банка это уникальный коллектив. Пытаюсь уже 2 часа с сотрудником техической подержки подключить карту банка к национальному кэшбэку, результата 0. В дие у меня карта национального кэшбэка от monobank. Кэшбэк зачисляется как при расчете картой monobank так и картой sens (общался с тех. поддержкой банка, подключили за 5 минут). В привате через telegram сотрудник 30 минут не мог понять что мне надо, предлагал в привате открыть карту национального кэшбэка и изменить в дие на приват. Потом вроде понял чего мне надо, но для этого им необходимо ВИДЕО ПОДТВЕРЖДЕНИЕ :) и уже 2 часа стоим на одном месте, я не вижу сотрудника и не слышу. Происходит такое совпадение, приват решил набрать меня и спросить доволен ли я качеством услуг :) (карту открыл пару дней назад), говорю нет объясняю ситуацию, на что девушка заявляет, что если кэшбэк не зачисляется, то обращаться необходимо в тех. поддержку дие. Пытался объяснить что для этого необходимо для начала содействие от привата, но меня уверяют что нет. Тогда непонятно что в telegram с другим сотрудником мы уже 2 часа выясняем :)
l2x8 9 декабря 2025, 13:07
Вирішив зробити нову цифрову картку у додатку. Зробив. Перейменував (стандартна назва не влаштовувала). Викинуло з додатку. Зайшов підтверджуючи через дзвінок. Перейменував. Викинуло з додатку та заблокувало можливість входу. У чаті відмовився від верифікації за фото (не хочу, голова брудна, бо світла з ввечері та зранку не було). На усі питання у чаті відповів. Запитали голосове підтвердження: а воно у додатку не працює. Кажи що хочеш — немає реакції. Потім додаток (чи хто там керує) вирішили, що досить зі мною спілкуватися і чат завершило.
Відновлював доступ по відеочату, хоч мені це і не зручно.
Питання до установи: тобто створення нової картки — не підозріла операція, а створення і перейменування під потреби користувача — ПІДОЗРА, блокувати вхід! Ну таке.
Ну і з’ясувалося, що операція яку я хочу (створення і додавання нової картки з іншою платіжною системою до існуючого рахунку) — лише через відділення, де почнеться нав’язування якоїсь дичини.
Дівчина оператор — молодець. Установа — не 🎂.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lov05 4 декабря 2025, 22:19
Хочу сообщить о клиентах мошенниках в вашем банке. Их номер карты в вашем банке 4149497511111561 а также номер телефона 0972926482. Берут предоплату по услугам которые потом не предоставляют аргументируя это потрачеными средствами на поиск информации и всякой другой чуши. По факту берут деньги и затягивают время.
kozacokv 3 декабря 2025, 14:05
Отделение по адресу: Киев, пр-т Степана Бандеры, 21
Закажу десятому не користуватись *** банком (можливо відділеням).
Не можливо зняти свій вклад з валютної картки. Буду радий змінити банк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасия К 2 декабря 2025, 20:54
Дуже приємний колектив співробітників, всі зацікавлені у допомозі клієнтам, ввічливі, компетентні та чемні
CostaIII 29 ноября 2025, 22:39
Был заблокирован вход в «мой банк» и заблокированные все карты как выяснилось по причине того что была попытка установить Apple Pay карту ПриватБанка на другое устройство. Сколько потерянного времени и нервов, хождение по кругу общения с чат ботами — фото идентификация и голосовая идентификация и это все в поздняя время суток и не один вечер. Да и вообще если этого защита от мошенничества или от угона аккаунта или того подобного то смысла в этом нет, если нет механизма быстрого подтверждения своей личности, а в моём случае это просто стучание в закрытую дверь попытка доказать что я есть я, время и нервы.
Итог такой защиты это моя ненависть к этому банку может быть это звучит эмоционально, но так оно и есть. Вообще мой совет тем у кого нет счёта в этом банке проходить мимо есть намного более технологичные и современные банки в Украине. Итог ПриватБанк отстой.
yuriy954 28 ноября 2025, 9:17
Нахожусь на работе в ООН, за границей, официально, от украинской компании. К сожалению есть в мире места, где не поддерживается работа украинских операторов связи. И из-за этого, оператор кол центра банка, прекраснейшая девушка Юлия заблокировала любой доступ к картам и к приват 24. При этом я прошёл фото контроль.
Обращения банк не читает. Отвечают роботизированными отписками, вообще не имеющими отношения к решению вопроса. Поставил в оценке одну звёздочку — это очень много!!!
scorpu 21 ноября 2025, 21:56
Сьогодні вранці десь в 9:00 подав заявку на достроковий продаж ОВДП
По регламенту, якщо подав заявку до 13: 00 вона виконується протягом поточного робочого дня. Але кошти так і не зарахували. Звернувся в чат ввечері створили заявку, але фахівець по ОВДП подзвонить лише в понеділок, в веб версії не знайшов де можна подивитися статус поданої заявки. Незрозуміло чому в чаті не можуть допомогти по ОВДП, а відправляють до окремого спеціаліста.
Olgu Shka 21 ноября 2025, 12:25
Вже вкотре не проходить оплата з картки «Пакунок малюка». Гроші зарахували 2 місяці тому, купити щось неможливо, помилка з метою безпеки послуга недоступна. Зателефонуйте 3700.
Якої безпеки? Підгузки купити це небезпечно?!
Звертаєшся і в чат і на 3700, толку мало… постійно годують сніданками, що ось-ось «іт-спеціалісти» щось вирішать… а чи вирішують вони щось? Нова відповідь спробуйте в грудні. потім скажуть спробуйте ще колись, дочекаюсь, що і кошти заберуть. Чи то така схема банку? Чому тільки в ПБ цей пакунок? Щоб не давати змоги витратити кошти людям???
mishoq 20 ноября 2025, 16:39
Відключили функцію оплати частинами без будь-яких явних пояснень, в банку і в підтримці і звичайно ніхто нічого не знає, або не можуть повідомити цю інформацію!!! Ніяких подробиць! Клієнт сам повинен гадати, маючи хорошу кредитну історію, про причини таких дій з боку банку, який спочатку говорить одне, а наступного дня причина вже інша: бачите, «в країні надзвичайна ситуація»!!! До 19 числа цього місяця і всі минулі роки вона не була «надзвичайною», а тут раптово, як грім серед ясного неба, коли ти хочеш скористатися — вона стала «надзвичайною». І це при відсутності заборгованостей. Проблема просто «стоїть» і не вирішується.
DmytroR 19 ноября 2025, 12:48
Отделение по адресу: Киев, ул. Вышгородская, 29/1
Я прийшов у відділення, щоб отримати готівку в касі, як заздалегідь замовляв. Але коли я зайшов, в приміщенні була повна темрява — світла немає, каса не працює, обслуговування неможливе. Про це мені повідомили вже на місці.

Питання: чому клієнтів ніхто не попереджає про такі ситуації? Чому я мав витрачати свій час, щоб просто дізнатися, що банк не працює? Невже складно надіслати повідомлення або хоча б оновити інформацію?

Також вражає те, що у відділенні навіть немає генератора, хоча подібні проблеми трапляються не вперше. Працівники просто сидять у темряві, ніби це нормальна ситуація. Це виглядає як повна відсутність організації та повна байдужість до клієнтів.

Я дуже розчарований таким рівнем сервісу. Подібне ставлення є неприпустимим для банку такого масштабу.
NaraSol 17 ноября 2025, 16:36
Рік назад померла мама. На її карточці було дві пенсії. Чесно кажучи, я була в такому горі і жаху, що навіть не думала за ті кошти. Потім через місяць коли зайшла то побачила що карту заблоковано. Не стала нервувати і вирішила, що коли тато стане спадкоємцем, ми повернемо ці кошти. Нотаріус надіслала запит, відповідь прийшла аж через 2 місяці, виявилось що тих коштів немає, якісь копійки. Приватбанк відмовляється зізнаватись куди були списані кошти, оскільки вся історія транзакцій магічним чином зникла. Тому НІКОЛИ не залишайте кошти на картках. А тим паче депозити. Приватбанк все списує собі на кошти. Я лише можу уявити скільки таких ситуацій як у мене. Скільки коштів вони списали з карточок померлих.
dele del 14 ноября 2025, 21:52
по арешту списали 70 тыс вместо 37 тыс воры
Ольга Г 14 ноября 2025, 17:20
Сегодня 14.11.2025 около 14:00 в банкомате в городе Одесса, ул. люстдорфская дорога 140/1, банкомат ПриватБанка не выдал деньги, 10 тысяч. Просто на экране в процессе выдачи появилась надпись «Ваши деньги остались в банкомате«на 3700 звонила, сказали обращаться в отделение, в одном отделении отказались помогать, в другом еле-еле приняли заявление. И сказали ждать. почему ждать, если это мои личные деньги??? осталась просто без копейки в кармане
efim69 14 ноября 2025, 15:23
Знову піднімаю питання про порушення банком закону України. У нас в країні війна панове з привату, а ві сучі діти дескримінуєте людей. Людей мобілізують і вони не можуть вибирати ставати їм військовими чи ні, ви ж паскуди одразу знімаєте кридитний ліміт хочаб як старанно людина не вибудовувала свою кредитну історію. Розумію ви чикаєте на русьню і хочете видавати кредити в рублях. Але така зневага до військових вилізе вам боком, а може і спалиними відділеннями, побачимо. Не рокомендую побратимам відкривати зарплатну карту в цьому кацапському осередку.
Nakima 12 ноября 2025, 13:09
При пополнении личной карты в терминале, терминал просто отключился, ни нажать кнопку пополнить ни какие либо другие действия невозможно. В терминале без подтверждения оказалась огромная сумма (для меня) вся моя ЗП. При обращении в банк только принимают заявки, никакой конкретики от банка нет, когда вернут деньги. В приложении одна информация по срокам, операторы озвучивают вообще 14 дней. На вопрос, почему банк должен пользоваться моими деньгами весь этот период без начисления процентов, ответа не получила. На вопрос о компенсации просроченных задолженностей из-за некачественной работы банка и его техники банк тоже не даёт ответ. Но при этом списывает в этот же день комиссию за услуги голд клуба. Обратилась опять в банк отменить списание данной суммы на основании предоставления некачественных услуг, опять тишина. Итог что имею на сегодня, вся моя ЗП находится у Приват банка, никаких чеков и подтверждений у меня нет, сроков по возврату МОИХ личных денег тоже нет. Получается приват банк просто украл мою ЗП и пользуется моими деньгами.
Дмитро Остапенко 10 ноября 2025, 21:02
Вітаю.
1. Регулярно проводжу платежі кожного місяця на один й той самий рахунок в іншому банку який належить мені там вказано мій ПІБ та ІПН, вже другий раз в підряд за 2−3 тижні при переведенні операція фіксується як ризикова і потрібно проводити відеопідтвердження, це не є логічним тим паче скриптові питання чи хтось просив мене зробити платіж і тд, коли я кажу на пряму що рахунок належить мені і це регулярний платіж.

2. Звернувся до чату щоб залишити скаргу, описав ситуацію і отримати зворотній зв’язок на скаргу
Мені видав чат бот ось це «Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.»
Пишу на співробітникіа Дмитра
Друже чи хотів би уточнити чи буде зворотній зв’язок по моєму питанню?
Очікую 8 хвилин і пан Дмитро мені скидає тей самий текст що і бот…
Пишу оператору Дмитру що друже в мене пряме питання чи буде в мене зворотній зв’язок по скарзі, пишу що ви мені скопіювали відповідь з скріншоту який я надав і на це витратили 8 хвилин?
У відповідь отрмую текст «по скарзі зворотній зв’язок у вигляді відповіді на скаргу яку додали в чат» знову через 8 хвилин…
Пишу йому «Через скільки буде розглянуто скаргу і в якому форматі очікувати відповідь
Я хочу отримати нормальний зворотній зв’язок, а не повідомлення від чат боту»

У відповідь отрмую" скаргу розглянуто
відповідь по скарзі:
Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження."

Це що за обслуговування? Навіщо ви тоді тримаєте контакт центр банк якщо у вас немає різниці між чат ботом і співробітником, грубо кажучи я витратив пів години часу і питання не вирішив.
Ніякого нормального відношення до клієнта немає, ні проміжної відповідь ні «Дякую за очікування» ні «Приношу вибачення за затримку» просто банальний скрипт який може писати і чат бот
Сервісу у вас 0
Вирішення питання теж 0
deepperr 9 ноября 2025, 10:04
Постійно блокують при перейменуванні картки. Здавалось би чому така дрібниця викликає проблеми? На звернення про те що потрібно винести проблему і зробити щось зі сторони тех. відділу саппорт просто не реагує. Тому краще не перейменовуйте картки якщо не хочете лишнього геморою на найближчі години.
lemki 8 ноября 2025, 13:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 164
Зазвичай пишу про погане, але тут неочікувано добре

Звернувся у відділення на Антоновича 164 в п’ятницю ввечері для обміну валюти, бо усі фінустанови на районі не мали синіх доларів. Не сподівався, що в приваті вони будуть, але був приємно вражений

Останнім часом приват дає додаткові пропозиції та покращує обслуговування, мої родичі перевипустили карти та отримали їх за 3 дні закордоном абсолютно безкоштовно.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.