Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.4 |
Все курсы банка |
Приватбанк краде картки
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
Комментарии (11)
Прислали новую карту и заблокировали аккаунт!
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
СВАВІЛЛЯ
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. СЬОГОДНІ ЗАБЛОКОВАНО НА ОПЛАТУ ПОСЛУГИ, ТО НАВІЩО ВИ ЇХ ВПРОВАДЖУЄТЕ? ЗАВТРА НЕ МОЖНА БУДЕ РОЗРАХУВАТИСЯ В МАГАЗИНІ, БО ТАКОЖ ЇМ ЩОСЬ ЗДАСТЬСЯ…
І це картка Gold Club. ТО НАВІЩО ПЛАТИТИ ВНЕСКИ, КОЛИ ПРИ З/П В 15000 ГРН. 830 ГРН. — КОРУПЦІЯ. СОРОМ!!!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Відгук щодо роботи терміналів самообслуговування
Добрий день!
Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.
Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).
Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.
Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
заплатив готівкою та с картки ПРиват,сплатив двічи, банк намагаеться ухилитися від розгляду
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (3)
Заблокували карту за оплату нашийників від бліх для кота
Оплатила.
Далі бачу, що приват виставив якусь форму. Читаю. Підтвердіть в чаті чи на 3700, що то ви, інакше буде відмінено платіж.
Дзвоню 3700.
Робот питає чи «ви використовуали" — кажу:«так». Питає чи «передавали іншим особам данні картки,» — Кажу «Ні». «Введіть рік народження «- ввела. «Введіть номер будинку» — ввела. Чекаю, що зараз скаже «Введіть номер квартири». Не спитав, сказав «деякі данні не співпали». Якби я ввела номер квартири відразу після номеру будинку- данні знов би були не правильні, бо мене питали саме про номер будинку. Де тут шахрайство? Данні введені були правильно!
Карту заблоковано.
Я заходжу в приват24, ніби не заблоковано. Дзвоню 3700. Питаю, чи заблоковано. Кажуть «Ні».
Прошу не блокувати!!! Це я! Питаю що відбувається. Система розпізнала платіж, як спробу шахрайства.
Справді? У 144 грн? Коли у вас тисячами у людей гроші зникають без підтвердженя, смс чи перевірок. А тут 144 грн. Ви серйозно? Якось так …
Кінець розмови.
Дзвонять з магазину, кажуть що не пройшла оплата. Та я знаю. Відміняю замовлення.
Ну ок. Карта не заблокована. Заходжу. А НІ! ЗАБЛОКОВАНО! Заблоковано Вхід! Треба наново зайти в приват24. Вводжу номер телефону, натискаю підтвердити. … і дзвінок банку: підтвердіть натистиніть 1. Натискаю, вхід дозволено. Я в приват24 не бачу змін, знов вісить номер телефону і треба натиснути «підтвердити». Натискаю. Знов робот, якщо це ви намагаєтесь зайти в приват24 — натисніть 1. Та я, хто ж ще. Натискаю 1. Я в прават24 — а там вісить номер телефону з кнопкою «підтвердити. Тобто по дзвінка я підтверджую, а по факту приват24 не пускає далі вводу номеру телефону. Так було 4 рази.
3700 знов. Вам треба пройти фотоперевірку. Розказали як. Пройшла! Фото розпізнано.
Далі приват24 задач питання, чи підтвержуєте розблокування. Та так, звісно! Чи підтвержуєте платіж? Та ні, бо вже не актуальне! Упс! Заблоковано карту без можливості розблокування. Оце новина!
3700 Знов пояснюю від самого початку.
На якій стадії мене викинув робот перший раз. На якій стадії заблоковано Вхід у приват24, на якому етапі щзаблочили повністю. Бо питання поставлене НЕ ЧІТКО! Мене спитали :»Чи підивержуєте ви платіж?» Ні, бо замовлення вже скасоване. Мене не спитали:«чи це ви проводили операцію на 144 грн?» Якби спитали, чи це я- я б натиснула ПІДТВЕРДЖУЮ! Питання було некоректно поставлене, не чітко.
Через ваші дії з перевірки шахрайського платежу у 144 гривні і наступними вашими діями — мені заблокували повністю картку. Замінити не так тяжко, але я втратила 2 години часу, а замовлення так і не зробила, втратила картку, втрачу ще дві чи три години часу, аби знайти час і піти, вистояти чергу і замінити пластик. Про віртуальну не кажіть. Мова про пластик.
Передадуть програмістам, аби замінили «чи пілтвержуєте платіж» на «чи це ви робили операцію на суму. .»
Але мені все не треба. Як кажуть, не привбанком єдиним..
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Також є можливість замовити перевипуск пластику:
В Приват24 (веб) — Гаманець – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
В Приват24 (моб) — Всі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
Комментарии (4)
Банк котиться в прірву
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (3)
Лізинг авто приватбанку, неможливо переоформити
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Комментарии (4)
Відмінна робота!
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
Написать комментарий
Неочевидні обмеження на замовлення картки
Вирішив відкрити, тим більше, що в пакеті повинна бути World Black Edition, а до того була Platinum. Але виявилося, що на сайті carddesign я не можу відкрити преміальну картку в євро — для вибору доступні лише рахунки в USD та UAH. Звернувся до персонального банкіра, яка підтвердила, що замовити мені картку у євро вона теж не може. Припустила, що система не дає відкрити рахунок у євро, бо маю рахунок з універсальною карткою Gold у гривні. Запропонувала спробувати відкрити унверсальну картку Gold у євро, а потім спробувати відкрити для неї додатково преміальну. Універсальну в євро відкрити вдалося, але на сайті carddesign вона все одно недоступна при замовленні преміальної картки (можу замовити лише додаткову іменну, миттєву або з індивідуальним дизайном).
Персональний банкір зверталася до Premium підтримки, але там теж не змогли допомогти. Начебто все-таки універсальна в гривні заважає випустити World Black Edition в євро.
Також пропонували варіант видачі миттєвої Platinum, щоб спробувати її прив’язати додатковою до вже наявного рахунку в євро, але цей варіант, як зовсім не подобається — мало того, що картка Platinum якась неповноцінна, так за нею ще й їхати потрібно у VIP- відділення.
Універсальну в гривні не хочеться закривати, щоб просто перевірити, чи можна буде після цього випустити преміальну, тому на цьому поки що й зупинився. Неможливість замовлення картки особливих проблем мені зараз не створює, але сам факт видається незрозумілим.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Кредит
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
Комментарии (1)
Програма «Привіт» — розводняк
Кінець місяця, гроші зайвими не бувають, оплатив як написано в акції. Яким же було моє здивування коли мені не те що не нарахували кешбек, так ще й стягнули з мене комісію за оплату в рахунок кредитного ліміту.
Звернувся в підтримку. Кажуть ви вже в цьому місяці витратили 10 000 на комуналку тому ви не можете отримати кешбек (хоча кешбек світиться як невикористаний).
Запитую у них «то навіщо ви мені прислали пропозицію по кешбеку якщо кешбек ви все одно мені по ній нарахувати не можете?» На це запитання я адекватної відповіді так і не отримав.
Адекватна відповідь тут тільки одна — банк просто розводить своїх клієнтів для того щоб заробити додаткові 3 копійки за рахунок оплат з кредитного ліміту.
Дана ситуація є абсолютно огидною враховуючи те що я вже кілька років є від клієнтом банку.
Боюсь уявити яке ставлення до звичайних клієнтів якщо навіть VIP клієнта розводять на ці нещасні кілька гривень.
Мені огидно уже від того що я мусив витрачати час на пошук справедливості якої так і не знайшов. Рівень довіри до банку після такого мілкого шахрайства суттєво знизився.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (4)
ПриватБанк «прирівнює» будь-яку операцію до виключень з умов обслуговуваня.
Банк зняв комісію за користування пакетом, хоча умови безкоштовного використання були виконані.
Як з’ясувалося згодом, банк «прирівняв» (це цитата) операції через GPay з кодом MCC 9311/Податкові платежі до одного з пунктів винятків, а саме «оплата комунальних послуг і платежі за реквізитами (за номером IBAN)».
Тобто ані MCC 9311 ані «податкові платежі» не входить до винятків, але його можна прирівняти/притягнути за вуха до будь-якого пункту винятків.
Як наслідок, виключити низку операцій, які забезпечували безкоштовність користування пакетом.
Довго шукав разом із персональним менеджером будь-яке інше, адекватне пояснення.
Але ні, сказали, причина саме в цьому.
Схоже, абсолютно будь-яку операцію можна «прирівняти» до винятків.
Скарга до НБУ була відправлена того ж дня.
Карту буде закрито — в даному випадку «нє прокатіло»
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Дякую
Комментарии (2)
Жахливий сервіс
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (9)
Дно
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З вашого питання була подана заявка та проведена перевірка. На стороні банку труднощів не зафіксовано. З нашого боку надана рекомендація звернутися в підтримку сайту на якому проводиться підв'язка картки.
Комментарии (3)
Це не наша вина, а ваші проблеми
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Шахрайство на олх
Грошей на карті не було і кредитного ліміту також. Перейшла на несправжнє (не одразу зрозуміла це) посиланням олх доставки де попросили авторизуватися через приват24 і більше нічого. Одразу зателефонувала на 3700, де довго пояснювала боту суть проблеми, він 10 разів питав чи у мене проблеми з входом в поиват24 і я 10 разів казала що проблема з шахрайством, в результаті втратила 10 хв за цей час відкрили кредитку, підняли кредитний ліміт до 130 тис, розблокували заблоковану мною карту, змінили пароль в приват24, і перевели 70 тис грн на інший рахунок. Як це можливо без смс підтвердження? Без дзвінка з банку, без авторизації через дзвінрк т.д не зрозуміло взагалі. Я коли кошти знімаю особисто з паспортом і картою в банку то йде вхідний дзвінок для підтвердження, клієнт кошти мені на фоп переказував за екофло і то не пропустило бо сума 20 тис, 10 разів дзвонив в банк і безрезультатно, то там було 20 тис, а тут 70 тис. Ввдповідь одна хтось з працівників приватбанку надав їм доступ, або працівники київстару
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (6)
Некомпетентні працівники Приват банку
Коли звоню до оператора постійно переключають до фахівця який мав би бути компетентний — а в результаті цей же фахівець каже — уточняйте в чаті Оплата частинами! І кожного разу все повторяється!
З таким банком і москалів не треба!
Задовбали до останньої нервової клітини!
Комментарии (1)
про бездіяльність банку
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Анкета — як договір на розкриття банківської таємниці (не кешбек)
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.
Комментарии (2)