Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
imz 1 января 2025, 9:39
Приватбанк не повертає картки, які вилучив їхній банкомат через помилку, навіть якщо це картка іншого банку.
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
SendMemes 30 декабря 2024, 23:38
Прислали новую карту на перевыпуск, при попытке активации заблокировали аккаунт.
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:14
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Alla66ss 30 декабря 2024, 23:17
Отримала зарплату на карту (договір з підприємством на отримання з/п). Перевела СВОЇ КОШТИ, НЕ КРЕДИТНІ, НА ВІРТУАЛЬНУ КАРТУ, ЩОБ СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ в Інеті на суму 813 грн. — покупка на Maudau. Результат -ЗАБЛОКОВАНА КАРТКА. СИТУАЦІЯ — КУР'ЄР ПІД ДВЕРИМА, Я ЇДУ В ТРАНСПОРТІ, СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ НЕ МОЖУ — бо мені заблокували «у зв’язку з чинним законодавством у боротьбі з корупцією, ЇМ ЗДАЛОСЯ, ЩО Я «ВІДМИВАЮ КОШТИ».
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. СЬОГОДНІ ЗАБЛОКОВАНО НА ОПЛАТУ ПОСЛУГИ, ТО НАВІЩО ВИ ЇХ ВПРОВАДЖУЄТЕ? ЗАВТРА НЕ МОЖНА БУДЕ РОЗРАХУВАТИСЯ В МАГАЗИНІ, БО ТАКОЖ ЇМ ЩОСЬ ЗДАСТЬСЯ…
І це картка Gold Club. ТО НАВІЩО ПЛАТИТИ ВНЕСКИ, КОЛИ ПРИ З/П В 15000 ГРН. 830 ГРН. — КОРУПЦІЯ. СОРОМ!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:10
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аліса Боєвець 30 декабря 2024, 9:54
Відгук щодо роботи терміналів

Добрий день!

Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.

Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).

Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.

Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 декабря 2024, 11:38
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Agrafina 29 декабря 2024, 18:33
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 19
27 грудня с картки приватбанку сплачувал в мережі атб з картки але погасло світло та касса вимкнулась. Кассір повідомив що платіж не пройшов. пройшов збій і заплатив готівкою. (однак гроші булі зняти с картки теж) Маю другий чек де вказана таж сумма и вказано що це готівковий розрахунок. То есть сплатив двічи!!! створив заявку у приватбанку на повернення, створили ссилку та вказали очікування 45 днів. Сьогодні зайшов на приват 24 і бачу, що заявка зникла, можна скачати тілки чек термінала. Пишу на підтримку, мені створюють нову заявку в якій сказано, що я 29 грудня відмовився від претензій. ну це взагалі обман,. від претензій не відмовлявся. в мене два платежі на однакову сумму с різницей 5 хвилин в одному і тому ж АТБ.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 декабря 2024, 9:07
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
polopo 29 декабря 2024, 14:16
Оплачувала на ITbox чотири ремінці для кота. Сума 144грн.
Оплатила.
Далі бачу, що приват виставив якусь форму. Читаю. Підтвердіть в чаті чи на 3700, що то ви, інакше буде відмінено платіж.
Дзвоню 3700.
Робот питає чи «ви використовуали" — кажу:«так». Питає чи «передавали іншим особам данні картки,» — Кажу «Ні». «Введіть рік народження «- ввела. «Введіть номер будинку» — ввела. Чекаю, що зараз скаже «Введіть номер квартири». Не спитав, сказав «деякі данні не співпали». Якби я ввела номер квартири відразу після номеру будинку- данні знов би були не правильні, бо мене питали саме про номер будинку. Де тут шахрайство? Данні введені були правильно!
Карту заблоковано.
Я заходжу в приват24, ніби не заблоковано. Дзвоню 3700. Питаю, чи заблоковано. Кажуть «Ні».
Прошу не блокувати!!! Це я! Питаю що відбувається. Система розпізнала платіж, як спробу шахрайства.
Справді? У 144 грн? Коли у вас тисячами у людей гроші зникають без підтвердженя, смс чи перевірок. А тут 144 грн. Ви серйозно? Якось так …
Кінець розмови.
Дзвонять з магазину, кажуть що не пройшла оплата. Та я знаю. Відміняю замовлення.
Ну ок. Карта не заблокована. Заходжу. А НІ! ЗАБЛОКОВАНО! Заблоковано Вхід! Треба наново зайти в приват24. Вводжу номер телефону, натискаю підтвердити. … і дзвінок банку: підтвердіть натистиніть 1. Натискаю, вхід дозволено. Я в приват24 не бачу змін, знов вісить номер телефону і треба натиснути «підтвердити». Натискаю. Знов робот, якщо це ви намагаєтесь зайти в приват24 — натисніть 1. Та я, хто ж ще. Натискаю 1. Я в прават24 — а там вісить номер телефону з кнопкою «підтвердити. Тобто по дзвінка я підтверджую, а по факту приват24 не пускає далі вводу номеру телефону. Так було 4 рази.
3700 знов. Вам треба пройти фотоперевірку. Розказали як. Пройшла! Фото розпізнано.
Далі приват24 задач питання, чи підтвержуєте розблокування. Та так, звісно! Чи підтвержуєте платіж? Та ні, бо вже не актуальне! Упс! Заблоковано карту без можливості розблокування. Оце новина!
3700 Знов пояснюю від самого початку.
На якій стадії мене викинув робот перший раз. На якій стадії заблоковано Вхід у приват24, на якому етапі щзаблочили повністю. Бо питання поставлене НЕ ЧІТКО! Мене спитали :»Чи підивержуєте ви платіж?» Ні, бо замовлення вже скасоване. Мене не спитали:«чи це ви проводили операцію на 144 грн?» Якби спитали, чи це я- я б натиснула ПІДТВЕРДЖУЮ! Питання було некоректно поставлене, не чітко.
Через ваші дії з перевірки шахрайського платежу у 144 гривні і наступними вашими діями — мені заблокували повністю картку. Замінити не так тяжко, але я втратила 2 години часу, а замовлення так і не зробила, втратила картку, втрачу ще дві чи три години часу, аби знайти час і піти, вистояти чергу і замінити пластик. Про віртуальну не кажіть. Мова про пластик.
Передадуть програмістам, аби замінили «чи пілтвержуєте платіж» на «чи це ви робили операцію на суму. .»
Але мені все не треба. Як кажуть, не привбанком єдиним..
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 17:37
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Також є можливість замовити перевипуск пластику:
В Приват24 (веб) — Гаманець – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
В Приват24 (моб) — Всі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
efim69 29 декабря 2024, 12:46
Вирішив написати враження від користувача картки Голд з більш як 10 річним стажем. До такого жахливого рівня сервіс банку опустився вперше на моїй памяті. Це при тому що банк займає лідируючу позицію в країні.
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 17:26
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Antonzv 28 декабря 2024, 20:11
Виплатив лізинг автомобіля, отримав всі документи для переоформлення, отримав відмову у сервісному центрі зняти з обліку з приватбанку, так як приватбанк є постійним боржник і нічого не робить для вирішення цього питання і це вже тягнеться орієнтовно два роки. На запит до приватбанку як можно вирішити це питання, співробітник відповів що нічого не можуть зробити і запропонував дати хабар в сервісному центрі для вирішення питання. Але навіть це все одно не допоможе адже все працює автоматизовано і навіть злом системи буде порушення закону, який забороняє знімати авто з реєстрації у боржника.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 11:21
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
3828541990Aa 28 декабря 2024, 18:51
Створила собі деякі проблеми з додатком Приват24. Два дні билась, щоб якось це вирішити з допомогою чат ботів. Але, Слава Богу, є живі оператори, які можуть вирішити будь яку проблему. Немає слів описати полегшення, яке відчуваю після врегулювання усіх складнощів! Величезне дякую!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 11:14
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
ingeniero 27 декабря 2024, 20:10
Я власник преміального пакету і серед іншого у мене була карта Platinum в євро. Останній раз карткою користувався досить давно і минулого тижня отримав повідомлення, що картку та відповідний рахунок закривають з ініціативи банку через тривале невикористання. І далі «Якщо вам потрібна нова картка, відкрити її дуже просто самостійно за декілька кліків на сайті carddesign.privatbank.ua або через персонального банкіра».
Вирішив відкрити, тим більше, що в пакеті повинна бути World Black Edition, а до того була Platinum. Але виявилося, що на сайті carddesign я не можу відкрити преміальну картку в євро — для вибору доступні лише рахунки в USD та UAH. Звернувся до персонального банкіра, яка підтвердила, що замовити мені картку у євро вона теж не може. Припустила, що система не дає відкрити рахунок у євро, бо маю рахунок з універсальною карткою Gold у гривні. Запропонувала спробувати відкрити унверсальну картку Gold у євро, а потім спробувати відкрити для неї додатково преміальну. Універсальну в євро відкрити вдалося, але на сайті carddesign вона все одно недоступна при замовленні преміальної картки (можу замовити лише додаткову іменну, миттєву або з індивідуальним дизайном).
Персональний банкір зверталася до Premium підтримки, але там теж не змогли допомогти. Начебто все-таки універсальна в гривні заважає випустити World Black Edition в євро.
Також пропонували варіант видачі миттєвої Platinum, щоб спробувати її прив’язати додатковою до вже наявного рахунку в євро, але цей варіант, як зовсім не подобається — мало того, що картка Platinum якась неповноцінна, так за нею ще й їхати потрібно у VIP- відділення.
Універсальну в гривні не хочеться закривати, щоб просто перевірити, чи можна буде після цього випустити преміальну, тому на цьому поки що й зупинився. Неможливість замовлення картки особливих проблем мені зараз не створює, але сам факт видається незрозумілим.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 28 декабря 2024, 9:20
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Oleksandr19602 27 декабря 2024, 19:38
Перед новим роком прийшло привітання про суму кредитного ліміту-в листопаді було 711грн., а грудні за чотири дні до нового року-311грн. То що це. За три роки мого повернення процентів кредиту скільки банк на мені заробив, то що тепер.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 декабря 2024, 20:22
Вітаємо.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
vdmytro 27 декабря 2024, 18:30
Банк займається дешевими маніпуляціями. Прилетіла пропозиція в розділі «Привіт» — 5% кешбек на комуналку, якщо платиш в рахунок кредитного ліміту.
Кінець місяця, гроші зайвими не бувають, оплатив як написано в акції. Яким же було моє здивування коли мені не те що не нарахували кешбек, так ще й стягнули з мене комісію за оплату в рахунок кредитного ліміту.
Звернувся в підтримку. Кажуть ви вже в цьому місяці витратили 10 000 на комуналку тому ви не можете отримати кешбек (хоча кешбек світиться як невикористаний).
Запитую у них «то навіщо ви мені прислали пропозицію по кешбеку якщо кешбек ви все одно мені по ній нарахувати не можете?» На це запитання я адекватної відповіді так і не отримав.
Адекватна відповідь тут тільки одна — банк просто розводить своїх клієнтів для того щоб заробити додаткові 3 копійки за рахунок оплат з кредитного ліміту.
Дана ситуація є абсолютно огидною враховуючи те що я вже кілька років є від клієнтом банку.
Боюсь уявити яке ставлення до звичайних клієнтів якщо навіть VIP клієнта розводять на ці нещасні кілька гривень.
Мені огидно уже від того що я мусив витрачати час на пошук справедливості якої так і не знайшов. Рівень довіри до банку після такого мілкого шахрайства суттєво знизився.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 декабря 2024, 20:17
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Joined28 27 декабря 2024, 11:58
Зіштовхнувся з дрібною махінацією ПриватБанку в рамках пакета Premium PLUS.

Банк зняв комісію за користування пакетом, хоча умови безкоштовного використання були виконані.
Як з’ясувалося згодом, банк «прирівняв» (це цитата) операції через GPay з кодом MCC 9311/Податкові платежі до одного з пунктів винятків, а саме «оплата комунальних послуг і платежі за реквізитами (за номером IBAN)».
Тобто ані MCC 9311 ані «податкові платежі» не входить до винятків, але його можна прирівняти/притягнути за вуха до будь-якого пункту винятків.
Як наслідок, виключити низку операцій, які забезпечували безкоштовність користування пакетом.

Довго шукав разом із персональним менеджером будь-яке інше, адекватне пояснення.
Але ні, сказали, причина саме в цьому.

Схоже, абсолютно будь-яку операцію можна «прирівняти» до винятків.
Скарга до НБУ була відправлена того ж дня.
Карту буде закрито — в даному випадку «нє прокатіло»
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 декабря 2024, 13:43
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
Joined28 30 декабря 2024, 11:37
Як не дивно, але представник на мінфіні (може разом зі скаргою НБУ, хоча її не розглядають так швидко) виявися більш результативним, ніж персональний менеджер + таємничий відповідальний відділ…
Дякую
efim69 26 декабря 2024, 16:00
Звернувся до банку, клієнтом якого є більше 10 років, з приводу надання кредитного ліміту на картку оплати частинами. Але мені було відмовлено під приводом того що Я ВІЙСЬКОВО СЛУЖБОВЕЦЬ!!! Щоб військово службовці не користувались своїм правом на кредитні канікули ДЕРЖАВНИЙ банк не видає їм кредити. Тобто державний банк не виконує закони держави і відмовляє людям взагалі не обгрунтовано в кредиті. НЕ шановний приват, а що ж ви будете казати ветеранам коли ті повернуться з війни??? Прийняв рішення більше не отримувати заробітну плату на цей банк. Дякую за увагу.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 декабря 2024, 17:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Detach 25 декабря 2024, 15:32
Сапорт просто жахливий. Приходив декілька разів з проблемою оплати в інтернеті, на сайтах просто деклайнило картку, хоча карта дівчини (теж приват) працювала без проблем. Мені півроку розповідали, що це проблеми на стороні будь кого, але не банку. В кінці кінців довелось розраховувати лише на себе і гугл. Знайшов, що можна поміняти телефон, привʼязаний до привата на інший і це допоможе. Спробував, поміняв телефон на інший і одразу назад — допомогло. При чому зробив це під час чату з підтримкою, яка знову мені сказала «Не бачу транзакцій по вашій карті, будь ласка відстаньте і йдіть куди-небудь». Написав, що перевпевнився, що це їх проблема і що вона була повʼязана з номером телефону. Мені створили якусь заявку на дуже дитальне і поглиблене вивчення моєї проблеми (ні) і через день прислали відповідь, що тепер все працює. Звісно працює, я це пофіксив сам!!! Це просто абсурд, сапорт взагалі не зацікавлений в вирішенні проблем клієнтів
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 декабря 2024, 16:52
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З вашого питання була подана заявка та проведена перевірка. На стороні банку труднощів не зафіксовано. З нашого боку надана рекомендація звернутися в підтримку сайту на якому проводиться підв'язка картки.
SamuellJackson 25 декабря 2024, 0:01
Отделение по адресу: Львов, пл. Адама Мицкевича, 6/7
Приблизно так дала мені зрозуміти тп в приваті. Продав крипту на 200 бакс, отримав бан рахунку. Хтось скинув з 3 особи рахунку мені на картку і ця особа зробила запит на блокування рахунку. Тобто схема така, я можу своєму конкуренту кинути 1000 грн і сказати тп пприваті що він шахрай. Блокуйте йому рахунок бігом. Після чого в приваті сильно не вникають в суть проблеми, не дивляться що клієнт користується послугами банку більше 13 років, що оборот по рахунку є чималий, що транзакції йдуть на білі рахунку. Просто на нах. бан. Йдіть в поліцію самі рішайте. Приват це ботоферма з низькою якістю обслуговування. І з такою ж системою безпеки, де може любий офісник який там працює. Злити телефону базу клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 декабря 2024, 9:35
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Lili4kesereda 24 декабря 2024, 0:37
Відкрили кредит і списали кошти.
Грошей на карті не було і кредитного ліміту також. Перейшла на несправжнє (не одразу зрозуміла це) посиланням олх доставки де попросили авторизуватися через приват24 і більше нічого. Одразу зателефонувала на 3700, де довго пояснювала боту суть проблеми, він 10 разів питав чи у мене проблеми з входом в поиват24 і я 10 разів казала що проблема з шахрайством, в результаті втратила 10 хв за цей час відкрили кредитку, підняли кредитний ліміт до 130 тис, розблокували заблоковану мною карту, змінили пароль в приват24, і перевели 70 тис грн на інший рахунок. Як це можливо без смс підтвердження? Без дзвінка з банку, без авторизації через дзвінрк т.д не зрозуміло взагалі. Я коли кошти знімаю особисто з паспортом і картою в банку то йде вхідний дзвінок для підтвердження, клієнт кошти мені на фоп переказував за екофло і то не пропустило бо сума 20 тис, 10 разів дзвонив в банк і безрезультатно, то там було 20 тис, а тут 70 тис. Ввдповідь одна хтось з працівників приватбанку надав їм доступ, або працівники київстару
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 24 декабря 2024, 9:29
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
KristinaSchev 23 декабря 2024, 17:33
Через некомпетентність працівників Приват банку я вже з 9 грудня 2024 року не можу відкрити магазин оплата частинами для свого сайту, через це я втратила клієнтів які хотіли оформили оплату частинами, для мене це великі втрати так як зараз важко з клієнтами. Всі правки які були від банку були внесені ще 16.12. 24 на сайті — оператори банку постійно вказують на помилку на сайті яка була ще виправлена 16.12.24 — коли прошу написати конкретно що не так — відповісти не можуть і створюють черговий номер заявки — вже було 5 заявок безрезультатних по відкриттю оплата частинами. Після даних заявок пише їх працівник мені на пошту — де знову не перевіривши що правка внесена — пише мені про помилку на сайті і просить звернутись в онлайн чат Оплата частинами і так по кругу кожного дня.
Коли звоню до оператора постійно переключають до фахівця який мав би бути компетентний — а в результаті цей же фахівець каже — уточняйте в чаті Оплата частинами! І кожного разу все повторяється!
З таким банком і москалів не треба!
Задовбали до останньої нервової клітини!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 декабря 2024, 19:19
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Світлана Семенова 23 декабря 2024, 14:42
28.11.2024р.БУЛО приватним виконавцем відправлено Постанову про визначення мого зарплатного рахунку як поточного з якого можна знімати кошти в межах 14200 грн.Я ВПО з Донецької області. І ЦІ кошти-це мій єдиний засіб існування. Неодноразово зверталась в службу підтримки банку.Вони кажуть, что не бачать ніякої постанови, хоча вона є в системах автоматизованих: АСВП, Дія, Електронний суд. Посприяйте вирішенню даного питання і про мою можливість користуватись зарплатною карткою в межах 14200грн.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 декабря 2024, 16:23
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ctyc7620 22 декабря 2024, 17:33
Прийшло повідомлення що потрібно актуалізувати анкетні дані згідно чинного законодавства. Наче в цьому нема нічого страшного, це не проблема.
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 декабря 2024, 18:34
Вітаємо.
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.