Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
cfirfrfrfirf12 15 июля 2024, 18:56
Доброго дня! Турбую Вас Трендовацька Алла Степанівна. Проживаю за адресою Бровари Сергія Москаленка 42кв2
13.07.24 я продавала монети на криптобіржі «бінанс» в мене взяли ордер, та оплатили його, в підтвердження надали квитанцію про оплату! Я перевела монети згідно ордеру! Через деякий час в другій половині дня мені прийшло повідомлення від ПриватБанку, що в мене обмежили користуванням картою! Я надала всі скріни ордерів квитанцій в чаті ПриватБанку! Сьгодні оператор грубо відповів що нічого не бачив, та порекомендував звертатися до поліції або суду!
Прошу Вас перевірити роботу працівників ПриватБанку, та розблокувати моїкошти!
15.07.24. Трендовацька А.С
1959qwertyuiop 15 июля 2024, 16:47
10 червня 2024 я в 9−26 ранку я поповнила рахунок щоб не було заборованості банку на кредитній карті, позичила кошти і поклала також особисті кошти зверху для оплати санаторної путівки — по пільзі скидок попереднього бронювання.
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 июля 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anubis87 15 июля 2024, 10:23
Зараховані кошти 12.07.24. Монобанк виплатив 13.07. Приват на ранок 15.07 досі гроші не зачислив. Знову шось мутять.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 июля 2024, 10:54
Доброго дня!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Зайшовши до особистого кабінету у Приват 24 в розділ «цінні папери» я виявив червоний напис про те, що моє обслуговування в банку обмежене і пораду звернутися за номером 3700. Оператор контакт -центру підтвердив, що обмеження дійсно є, але які і через що повідомити відмовився.
Лише згодом мені самостійно вдалося вияснити, що це обмеження 1.2 за їхнім кодифікатором, а саме — через те, що десятки років тому я притягувався до кримінальної відповідальності. Як і де служба безпеки філіалу банку в Полтавській області змогла добути цю інформацію та ще й використати її на шкоду клієнту — окреме питання, яким буде займатись поліція, куди я направив відповідну заяву. У банку немає і не може бути доступу законним шляхом до таких реєстрів МВС, а отже, це злочинна діяльність, до якої, це очевидно, причетні діючі працівники поліції, маючи від цього неправомірну винагороду.
Я вже не перший рік займаюсь операціями з цінними паперами, а тепер не можу через уведені обмеження ні купити ні продати свої облігації, через що вже поніс певні матеріальні збитки, не говорячи про моральні.
Та й цікаво — яким чином наявність судимості в громадян може обмежити їх право на проведення законних фінансових операцій?
От вам і недоторканність приватного життя, от вам і використання персональної інформації як кому заманеться, от і конституційні права і свободи громадян, які на практиці є тільки міфом.
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 17:44
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ivanazarenko803 14 июля 2024, 10:41
Не раджу відкривати рахунки в цьому банку. Приходив у відділення отримати готівку і злодій підглядував пін-код, а касир не зробила зауваження і мовчала хоча все бачила.
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 13:06
Вітаємо.
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Валентина Лазаренко 13 июля 2024, 20:28
Приват банк заблокировали карту ,20 месяцев не могу использовать свою пенсию, не могу оплатить коммуналку, нет возможности купить лекарство, оплатить лечение … Обращения были несколько раз по телефону, онлайн помощь чат банка, в Минфин, получала очередные отписки. Вынуждено выехала временно за пределы Украины из-за войны, условий, возраста поэтому прийти в банк нет возможным, банк не считает нужным помочь, в чат онлайн чаще пишут не прошла авторизацию, как же попала на сайт приват банка? Указав номер телефона, присылают код ххх и я на сайте, банка, но вопрос не решается, даже при видео чата онлайн, указав фамилию, имя, отчество …
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2024, 9:30
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Alenka05 13 июля 2024, 10:40
Отделение по адресу: Днепр, пл. Вокзальная, 2
12.07 я по работе приехала в Днепр. Мне срочно нужно было пополнить свою карту, что-бы до 9 утра внести оплату за лечение мужа! Когда я внесла в терминал 9500, выключили свет. Я набрала в службу поддержки. Оператор увидела, что я действительно внесла 9500 в терминал самообслуживания для пополнения своей карты. Но из-за сбоя в работе операция не была завершена. Меня успокоили, что мой вопрос будет решён в течении 30 минут, максимум до вечераденьги будут зачислены на мою карту!!! Прождав пол дня, я опять набрала в Приват банк. В этот раз мне уже сообщили, что нужно ждать инкасации, после чего будет принято решение о возврате моих денег. Сколько ждать инкасации мне ответить не могут. Зачем она, если операторы видят, что я внесла 9500, когда и в какой терминал! Какой тогда смысл ещё и в инкасации???
Только что мне вообще сообщили, что мой вопрос будет рассмотрен в течении 14 дней!!!
Я пополнила СВОЮ карту СВОИМИ деньгами!!! Банк видит эту информацию!!! Я объяснила, что у меня просто кошмарный положение. Я не могу оплатить лечение, что необходимо было сделать срочно! Одолжить мне не у кого, я в чужом городе!!! Я даже уехать не могу, так как нет на обратный билет!!! Всегда считала Приват надёжным банком. Поэтому много лет являюсь клиентом голд клуба. Там же оформила карты двоим своим детям. Но после такого отношения больше нет желения оставаться клиентом этого банка, не только самой, но и моим детям, родителям и всем знакомым не хочу рекомендовать Приват!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2024, 11:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
salavaiv74 13 июля 2024, 9:18
Доброго дня!
Сьогодні в 5−00 ранці дзвонили з цього номеру, робот. Телефон схожий на приватівський.
Саме цікаве, що після телефонного підтвердження входу в приват24, знову дзвонив робот з цього телефону. В приват24 в профілі — Керування — Комунікації — Дзвінки (історія дзвінків від банку) відсутні дзвінки в 5−00 і повторний дзвінок робота (після телефонного підтвердження входу в приват24)!!! Пишу цей коментар про цей дивний дзвінок, бо вже є схожий коментар після якого у людини пропали гроші з рахунку
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/77169/
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2024, 10:57
Вітаємо.
Номер +380567369129 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Проблема решена
veterokkk 11 июля 2024, 20:53
Я рік закордоном, тому не можу прийти фізично у відділення банку для вирішення проблеми. Підтримка в онлайн чаті вкрай непрофесійна: неможливо заказати зворотній онлайн-дзвінок або посилання на вхід до Приват24. Блокується вхід до Приват24 регулярно раз на рік. Авторизацію пройти неможливо, робот не розуміє проблеми. Декілька раз дзвонила, але в підтримці посилають до онлайн чату, в якому за цілий день і багаторазове посилання на онлайн перевірку фото з паспортом, результатів не дає. Оператор не підключається, робот не розуміє. Замкнуте коло. Написала скаргу в НБУ. До когоще звертатись? Я не можу отримувати свою пенсію, тому що заблокований вхід до Приватбанку, в якому прив’язана моя пенсійна карта. Поміняти свою карту на інший банк онлайн на порталі ПФУ в електронному звернені теж не можу, тому що не можу підписати документи і не маю нового електронного підпису, а сформований рік тому в Приват24 вже не дійсний. Рік тому ще можна було зв«язатись з банком по відеозв»язку для підтвердження особи. Зараз такої опції нема.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 июля 2024, 10:05
Доброго ранку!
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо описати ваше питання у повному обсязі текстом та далі діяти по підказкам бота, щоб підключитись до оператора.
Serhiist23 11 июля 2024, 18:53
Отделение по адресу: Киев, ул. Михаила Гришко, 4-А
КАСИР ШАХРАЙ у цьому відділенні за адресою м. Київ вул. Михайла Гришка4а. Замовляв 9лютого 2024 видачу готівки десь ~ 2000$ готівки зі свого рахунку. Більше половини суми кассир намагався видати мічені купюри, з печатками або плямами. Від половини відмовився, на гарячу лінію залишив скаргу. І почався квест з замовлень готівки де тобі постійно намагаються впарити купюри які ніде не приймуть. Після розгляду скарги видали 800$ новими купюрами (тобто вони є) Але так як у клієнта на касі немає засобу для перевірки грошей все ж таки мені впарили 50$ які ніде не приймають (а хотіли 1000$ таких впарити) з’ясував це тільки в літку коли не прийняли у інший банк. Пішов у це ж відділення де мені видали ці 50$ і в ньому цю купюру так само не прийняли. ЩЕ РАЗ. ПРАЦЮЄ КАССИР ШАХРАЙ. Він видає і переконує що ці купюри в обігу, а за фактом потім їх не приймає жодна установа. На касі коли отримував касир відмовився надати документ що ці купюри приймуть всюди. Доводилось навіть брати по 20$. Виходить банк мене обманув на приблизно 2000 грн. А при кожному замовленні готівки намагався обманути і впарити мені купюри які ніде не приймуть біля тисячі доларів. Банк купюри не виводить з обігу, а впапює своїм клієнтам.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 20:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Bogdan2024 11 июля 2024, 13:29
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Независимости, 7
До уваги всіх користувачів кешбек від Привата.
Є у Привата такий вид кешбеку «Мінусуємо комуналку». 3% від оплати повертається на бонусний рахунок. Максимальна сума кешбеку 300грн на місяць. Заходжу в додаток, дивлюсь вже 255 грн використано — залишилось 45грн. Тобто можу зробити платіж на 1500грн за якусь комунальну послугу, щоб використати залишок кешбеку 45грн. Перераховую за електроенергію рівно 1500грн. Бац списало 1546.03грн. Пишу у підтримку. Відповідь вбила. Ви перевищили ліміт 10000грн, а саме!!! 10000,68грн!!! …тому останній платіж з комісією 3% за використання кредитних коштів, тобто 45грн. Обов’язкова умова для кешбека, оплата саме за рахунок кредитних коштів (тепер зрозуміло чому). Але це ще не все. Увага! Кешбек за цю операцію також не нараховується саме з тієї причини. Так 90грн на рівному місці. Такого від Привата не чекав, йдуть по стопах Ощадбанка з їх комісіями. Для однієї людини сума мізерна, а в масштабі клієнтів привата…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 15:08
Доброго дня!
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
mwvitas 10 июля 2024, 22:23
Я майже 10 років користуюсь послугами приватбанку, колись на роботі змусили відкрити картку цього банка. Проблем раніше не було, за виключенням однієї, в 2022 році намагались взломати мій «приват24», а мені банк відмовив у запиті про осіб, які телефонували у кол-центр щодо моїх рахунків (номери телефонів, ІР адреси тощо).
А сьогодні взагалі зателефонував на 3700 щоб вирішити проблему яким чином зняти/продовжити долларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «приват24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Справа у тому що у моєї подруги така сама дата народження як у мене тільки рік закінчується у мене на «1», у неї на «7». Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультуацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я сьогодні відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому прости Господь «банку». Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозити, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 9:51
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат pb.ua/chat на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
Lekogrib 10 июля 2024, 21:58
Вітаю. Довгий час користувався послугами даного банку. Маю гарну кредиту історія. Оплата частинами не працює. Зробив запит на збільшення кредитного ліміту щоб була доступна послуга Оплата частинами. Було відмовлено без пояснень. Закрив кредитну картку. Буду переводити заробітну плату в банк конкурент. Мені прикро що даний банк не цінить постійних клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 9:33
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним.
Zlozdesb 10 июля 2024, 19:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Строителей, 36
Банкомат приватбанка выдал пожелтевшую 200 гривневую купюру, которую никакой терминал не принимает, в том числе приватовский. При попытке обменять её на кассе ПриватБанка мне отказали. Якобы менять купюры на новые у них запрещено каким-то внутренним распоряжением, можно с её помощью сделать платеж, либо пополнить карту привата. Я был не против пополнить мобильный, но мне ответили, что через кассу это сделать нет возможности, только через терминал)) Общение с руководителем отделения не увенчалось успехом, посоветовал обратиться в соседний Ощадбанк для обмена.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 10:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Необхідно пройти ідентифікацію у відділені, як клієнту банку, після цього касир може здійснити перевірку справжності купюри, перерахунок готівкових коштів чи розмін банкноти.
dedmopo3 10 июля 2024, 19:09
Перший відгук про банки.

Сьогодні отримав сповіщеня у застосунку, що мій ліміт ща полслугою «оплата частинами» було змінено — змінено на 0.

Мене стало дуже цікаво дізнатися про причину не дивлячись на те, що наразі не дуже то й потрібен той ліміт, адже сам кредитний ліміт розміром в 100К не змінений, а зміненено саме послугу оплату частинами…

Методом нехитрих дій у застосунку я отримав наступне:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»

Після чого звернувся за допомогою до оператора. Відповіла дівчина на ім'я Олеся — чемно вислухала проблему, перевірила інформацію, задала пару питань стосовно кредитів у тих, хто прописаний разом зі мною (а із дорослих це тільки жінка і в неї ніяких кредитів немає).
Пані Олеся зробила якийсь запит і ми домовились, що вона надасть зворотній зв’язок через деякий час, як отримає відповідь на свій запит…
Домовились про зручний час для мене.
Перетефонувала та каже: «вибачте, по всіх запитах, які я зробила, одна й та сама інформація — не можна розголошувати конфедеційну інформацію. Вибачте, що не змогла допомогти…» В ході подальшої розмови стало зрозуміло, що особисте звернення до відділення банку також не дасть ніякого результату, адже спеціалісти зроблять те саме, що вже зроблено…
Максимально ввічлива дівчина і питань до неї взагалі немає!

Окрім того зазначу, що я перевірив свій кредитний рейтинг — вищий ніж у 88% українців…

Тепер, будьласка, поясніть? Як взагалі можна вирішити якусь проблему з якимось протермінованними оплатами кредитів, якщо:
1) їх немає
2) якщо вони є, то не можливо дізнатись на кому вони висять
3) навіть якщо хтось вказав мою адресу прописки, то чому не перевіряєте інформацію, та й взагалі, яке то має до мене відношення?

Дуже дивна ситуація! — сплатіть, а хто та, що має сплатити дізнатися неможливо.

Нащо тоді взагалі карта, умовами якої ти повноцінно користуватись не можеш. Буду закривати.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 июля 2024, 10:15
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення.
Рекомендуємо оновити дані в системі банку про адресу вашої реєстрації для перегляду поточного ліміту.
Олена Мерена 10 июля 2024, 10:31
Доброго дня,

Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.

Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2024, 11:21
Вітаємо.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок.
Александр Сергеевич 10 июля 2024, 1:19
Дійшла й до мене черга. Моя карта також заблокована без пояснення причин! Я за кордоном, маю сплачувати рахунки! Але ж ні! Банк блокує карти, розриває договір і каже — йди пиши доручення, їдь в Україну, тоді перерахуємо.
Коли банк мені повертав кошти по фонду гарантування вкладів, мені навіть дзвонити не треба було. Просто в чаті написав і все перерахували!!! А тут — їдь. Як Ви собі це уявляєте? Як мені взагалі кудись доїхати, коли Ви лишили мене грошей??? Не потрібний я як клієнт (привіт 10+ років співпраці як фізична, юридична особа, як вкладник депозитів та таке інше) — ок, напишіть мені. Подзвоніть! поверніть мої гроші в кінці кінців! Це просто безлад! Адський банк!!! Біжіть з нього, люди!
Цензурних слів нема!!!
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2024, 9:25
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Vadymartop 9 июля 2024, 22:28
В лютому прийшов лист на пошту що я щось там порушив по фінмоніторингу і заблокували. Не було запитів на жодні документи, не було нічого. Просто блокування без пояснення причин і все. Спроби забрати свої 150 євро по разункам не завершились нічим. Не віддали. Махнув рукою, відкирв рахунок у іншому банку, продовжив роботу. Заодно попередив усіх знайомих щоб не тримали кошти у приваті ні копійки бо можуть у будьякий момент відібрати. До слова то все сталось за 40 тис грн. Це була аномальна операція. зазвичай більше 20 тис за день по рахунку не проходило. Частіше менше 5 тис.
І тут на тобі пригода вчора… Мені клієнт платить по рахунку з привата, а там йому каже що я настільки заблокований що жоден клієнт привата не має права переховувати мені кошти на мій рахунок ФОП… Довелось шукати варіант щоб клієнт оплатив з іншого банку бо на мій він не може здійснити оплату. У приватбанку сказали щоб я звязався з пітримкою. Але є одне але — я настільки заблокований що мені заблоковано доступ до підтримки.

І це вже здається трохи монополістським свавіллям. Тому застерігаю всіх хто хоче відкрити рахунок для ФОП у приваті — тікайте і не оглядайтесь. Біда буде.
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2024, 9:21
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Aleksniksss 9 июля 2024, 20:20
Доброго дня, підкажіть, будь-ласка, коли нарешті вирішиться питання з приводу переоформлення лізингового авто у власність!!! Відповідь що я можу користуватись автомобілем дуже добра, але я хочу переоформити авто у ВЛАСНІСТЬ! Надайте будь ласка відповідь в яких саме чарівних сервісних центрах переоформлюють такі авто, бо куди я не звертаюсь мені усюди відмова, і письменна. Дякую! Очікую відповідь
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2024, 9:17
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Від великої родини ЗДО № 4 «Вишенька» Жмеринської міської ОТГ (вихованці, колектив, батьки) висловлюємо щиру подяку за професіоналізм, неймовірну наполегливівсть і людяність великій родині Приват Банку:) В першу чергу: керівнику відділення Приват Банк м.Жмеринка Михайлу Шпаку та менеджеру по обслуговуванню корпоративних клієнтів Жмериського відділення Тетяні Кисельчук!!! І великій кількості менеджерів, які консультували онлайн або в телефонному режимі (я не знаю особисто вас, але відчувала завжди щиру підтримку і бажання допомогти завершити наш грантовий проєкт). Я рада, що наш заклад працює саме з ПриватБанк, колектив якого уміє поєднати професіоналізм, людяність, наполегливість і уміння зароджувати у клієнта оптимізм:)
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2024, 16:05
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.