Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yarolina 1 марта 2025, 13:41
Отделение по адресу: Николаев, ул. Космонавтов, 81-А
Мій батько-пенсіонер ще у грудні 2024 року на відділенні Приватбанку оформив заявку на отримання 1000 грн. як зимової підтримки за програмою «Національного кешбеку». У січні працівник відділення йому сказала, що коштів немає, так як в січні не було фінансування за цією програмою. 7 лютого 2025 року моєму батьку нарешті видали картку і сказали, що вродовж 10 днів на неї будуть зараховані кошти. Сьогодні вже 1 березня, коштів як не було так і немає. До банку додзвонитися важко, всі письмові звернення на розгляді… Тим часом всі наші знайомі вже давним давно отримали цю допомогу, щоправда в інших банках. Можливо хтось знає, куди ще можна написати скаргу на Приватбанк з цього приводу?
Ірина Даніленко 28 февраля 2025, 11:36
Оплатила повністю лізинг, отримала документи в Приватбанку, ніхто ні слова не сказав, записалася в МВС, витратила час, прийшла, і мені сказали — Приватбанк не має права відчужувати майно, оскільки в нього понад 200 виконавчих проваджень, і перереєструвати машину на себе Ви зможете тільки через суд.
1AHTOH1 27 февраля 2025, 20:13
Взяв у лізинг авто, його повністю виплатив, без прострочень платежів. Отримав від банку підтверджуючі документи. Пішов у сервісний центр, а там з’ясувалося, що приватбанк у реєстрі боржників і авто на мене не можна оформити. Якось так. А ще більше обурює, що коли приват прислав документи, то про це жодного слова. А так, як я не міг сам піти до сервісного центру бо проходжу службу в ЗСУ, то оформлював довіреність, за яку теж платив гроші.
Ctalevar 27 февраля 2025, 20:02
Я забыл все свои пароли от банковских карт, и карт при себе не было, из-за этого я не мог зайти в Приват24. Думал будет много нервов с Приватом, но онлайн поддержка банка меня приятно удивила. Буквально за 15 минут все решили.
Balaton06 27 февраля 2025, 19:36
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
Я десятки років обслуговуюсь у відділенні Приватбанку за адресою Дніпро, пр, Слобожанський11, Сьогодні я звернулася з питанням одержання по1000гр зимової допомоги мені і чоловікові, який маломобільний Дуже пощастило, що мої не легкі питання вирішував спеціаліст Мельниченко Ігор Михайлович,., Як мудрий вчитель, з терпінням, повагою/а мені за 80+/і професіонально вирішив мої питання,. Пане Ігорю, я Вам дуже вдячна і бажаю здоров’я, успіхів і вдалого життєвого і трудового шляху, Керівництву відділення вдячна, що такі спеціалісти у вас працюють
Наталя Назаренко 26 февраля 2025, 16:17
Завжди допомагають швидко та якісно, не залежно від ситуації.
infosfera 25 февраля 2025, 21:58
Доброго дня. Без жодного сповіщення банк змінив істотні умови договору скарбнички, а саме: з ЛЮТОГО вираховується відсоток при надходженні коштів у скарбничку згідно заданих налаштувань. З моменту відкриття вкладу до Лютого 2025 року жодний відсоток не вираховувався.
Не можу домогтися пояснень подібних дій банку в односторонньому порядку, без жодного попередження
Anita777 25 февраля 2025, 18:15
ПриватБанк, не разобравшись в ситуации заблокировал полностью все мои карты, так же Приват 24. На карте с личными средствами оставались деньги собранные на лечение онкологии моего мужа, которые в помощь перечисляли родственники и друзья. Я 2 раза обращалась в отделение банка с пакетом документов, мне ничего толком не объяснили, приписали статью о терроризме и финансировании оружия массового поражения! Вы там в своём уме? Я написала заявление о перерасчете денег на карту другого банка, деньги не вернули в течении месяца, сняли со счета, якобы за погашение кредитных средств, без моего ведома! Я плачу ежемесячно платеж, у меня нет задолжностей, на каком основании сняли всю сумму моих личных средств? По закону, вы имеете право снять только ежемесячный платеж! Я буду обращаться в суд, за то что незаконно сняли с меня личные средства за необаснованное и бездоказательное обвинение в такой статье! Разбираться никто не хочет в проблеме, даже по предъявлению документов!
Tetyana80 24 февраля 2025, 14:05
20.02.2025 о 01:30 невідомою особою було здійснено злам мого акаунту «Приват-24» та здійснений вивід грошових коштів, з моєї дебетової карти у сумі 17 000 грн. та з кредитної карти у сумі 18 400 грн.
Всі гроші були виведені на картковий рахунок № 5457 0822 2461 0449 клієнта АТ КБ «Приватбанк» Мірченко В.
Також вночі на мій телефон були здійснені дзвінки Приватбанком. Вочевидь служба безпеки банку бачила підозрілі операції, проте не зупинила їх.
Коли я вранці прокинулася і побачила пропущені дзвінки банку я відразу зайшла в Приват-24 та перевірила рахунки та виявила крадіжку.
Приблизно о 6.15 я зателефонувала в банк та повідомила про крадіжку грошей.
Після цього я звернулася до поліції і відділення приватбанку для відновлення доступу до Приват-24.
23.02.2025 мені знову було заблоковано вхід до Приват-24 через введення неправильного паролю при вході, хоча в цей час я займалася домашніми справами та не здійснювала вхід до акаунту.
Зателефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, оператор підтвердила, що хтось знову здійснював спроби входу до акаунту.
Запитавши у оператора як йде розгляд моєї заяви про шахрайство, оператор відразу відповіла, що це я сама поділилася персональними даними завдяки чому шахраї змогли зайти в мій акаунт.
Всі мої заперечення, що такого не було і я взагалі нікому не повідомляла свій логін, пароль та іншу інформацію, що могла б бути використана для входу в акаунт, оператор відкинула. Її вердикт по суті зводився до того, що оскільки хтось увійшов до мого акаунту, то значить я сама надала дані шахраям.
До цього один з операторів контакт-центру повідомляв мені, що особа Мірченко їм знайома та на цей рахунок вже були здійснені підозрілі операції, проте банк продовжує обслуговувати та не блокує цього клієнта.
В цій безглуздій ситуації вже не йде мова про вкрадені мої особисті 17 000 грн., а тільки про вкрадені у банку їх 18400 з кредитної карти. Оскільки банк «вішає» на мене сплату відсотків за вкрадені кредитні кошти. Всі представники банку до яких я зверталась мені відразу казали, що для припинення нарахування відсотків, я повинна погасити кредит.
Я працюю лікарем-педіатром і вкрадені кошти для мене є дуже значною сумою. В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам. В такій ситуації позиція банку для мене є неприпустимою та образливою. Вважаю, що служба безпеки банку бачила як виводили мої гроші, з якого пристрою був здійснений вхід в мій акаунт але не вжила жодних заходів для припинення крадіжки.
Oleh290 23 февраля 2025, 0:41
22 числа о 19:00 здійснив переказ через Приват24 (мобільний застосунок) з іншої картки банку (довелось) на картку ПриватБанку. Операція відобразилася як успішна, однак при спробі сформувати квитанцію відображалося лише ім'я відправника, а куди саме пішли кошти — невідомо.

Звернувся в онлайн-чат підтримки з проханням надати квитанцію або хоча б підтвердження платежу та пояснити, куди поділися гроші. У відповідь — нуль реакції. Просто створили звернення з терміном розгляду 2 дні. Чому я маю чекати два дні, щоб отримати квитанцію або хоча б номер транзакції для перевірки?

Якщо Приват24 позиціонується як платіжний сервіс, чому немає квитанції одразу після операції? Чому через інші сервіси квитанція формується миттєво, а тут — чекати невідомо скільки? чому посередники можуть надати одразу квитанцію, а тут не знаєш, що з коштами.

Станом на 12 ночі в мобільному додатку мій платіж на 7 тисяч гривень зник з історії — ніби його й не було! Повторно звернувся в онлайн-чат — відповіли стандартним «Ми вас розуміємо». Серйозно? Мені потрібні не співчуття, а рішення проблеми! і це при тому, що ще потрібно платити комісію.

Переказ із картки на картку має бути миттєвим, а не «йти» три дні невідомо куди. Складається враження, що простіше було б відправити гроші Укрпоштою…
Olena17 22 февраля 2025, 17:23
ПриватБанком було розірвано зі мною договори в односторонньому порядку.Карта яка була відкрита використовувалася для зарахування коштів з військової частини.Написала заяву на перерахування коштів в інший банк але відповіді на залишену заявку не має.Коли будуть перераховані кошти невідомо як і те чи взагалі вони будуть перераховані.Дуже прекрасно що в такий час банк дозволяє собі залишити військовослужбовців або членів їх сімей без грошей
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlehF 18 февраля 2025, 19:59
У моей родственницы пенсионерки-переселенки на кредитной карте были произведены несколько непонятных операций, в результате которых банк пытается выбить образовавшийся кредитный долг. При этом человек никогда не пользовался кредитной картой, которую навязали и навязывают в банке. Сотрудники отделения ничем помочь не смогли…В результате обращения онлайн было начато «расследование», которое по сообщению из банка продлится от 45 дней…и что в итоге- звонят с банка и просят погасить эту загадочную задолженность из личных средств пенсионера (копилка) без окончания разбирательства…Ребята, у Вас совесть есть? Или законы не для Вас? Вообще совесть есть с пенсионеров последнее сдирать?
P. s.: Заявка 3291819 на повернення коштів.
Battlefield 17 февраля 2025, 22:43
Усі рахунки заблоковані. Зняти, переказати гроші я не можу, чи всі гроші приват викрав? Купа карт, інтернет, для виплат, валютні, на всіх були гроші. Без пояснень, без причин, без повідомлень надходить повідомлення. Це сталося після того, що я зажадав від приватбанку, щоб вони мене не спамили своїми дзвінками та повідомленнями. Мій персональний менеджер пропонувала мені вкласти гроші і нібито я ще зароблю на цьом. Але є ньюанс, робила вона це зі свого особистого номера і срюцьке мовою, що вона не мала права робити.

Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Чинним законодавством України не передбачений обов’язок Банку надавати більш детальні пояснення з цього приводу. Зазначаємо, що дане рішення є остаточним, перегляду та зміні не підлягає. Дякуємо за звернення! Гарного дня!
NataSemenivska 17 февраля 2025, 17:01
Перший раз звернулась до страхової приватбанку. Послугу впарівают дуже вічливо. А коли саме потрібна допомога — відмова. У мене травма меніска, треба робити мрт, причина відмови — розтяжка зв’язок не страховий випадок
mamatata07 15 февраля 2025, 22:02
Я зверталася в онлайн службу підтримки клієнтів банку щодо заміни фінансового телефону. перший співробітник не зміг встановити відео з'єднання для надання допомоги. Після повторної спроби Я була з'єднана з іншим співробітником в онлайн чаті і він успішно відновив відеозв'язок, підтвердив мою особу, знайшов спосіб і допоміг мені зайти в мій обліковий запис, т.я. при зміні телефону слід пам’ятати пін-код карти, який я забула. Потрібно відзначити, що я зверталася в неробочий час банку, але служба підтримки клієнтів була на зв’язку.
Так що якщо Вам не допомогли вперше, спробуйте зв’язатися з іншим компетентним співробітником)))
NeoOne 15 февраля 2025, 16:27
Народ, если захотите купить квартиру по Е-видновлэнню, выбирайте другой банк. Количество проблем, которые создает Приватбанк своим клиентам, просто гиганское! Очень халатное отношение сотрудников к работе. Перечисленные за квартиру деньги зависли в банке. Получатель, он же продавец квартиры, не может пройти финмонторинг! Банку постоянно нужны новые документы. Продавец, женщина 70 лет, очень нервничает, это опасно. О том что она не прошла финмониторинг она узнала через 2 дня после того как Приват отклонил платеж! Жуткая работа с клиентами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorkravtsov06 15 февраля 2025, 11:05
Звернувся до Катерини у Приват банк, і вона професійно допомогла вирішити всі питання. Її компетентність, уважність і бажання допомогти справили дуже позитивне враження. Дуже рекомендую цього менеджера!
R34K47 14 февраля 2025, 21:36
Нотаріус вже тричі направляв листи Приватбанку для отримання по депозитах померлої людини по справі спадщина.
Перший лист ще з липня 2024 року.
ПриватБанк просто ігнорує.
Є якась управа на цих ****?
Допоможіть будь ласка!
Це повне беззаконня у державному банку!
За що українці гинуть?
Підкажіть до кого звернутись, такого не повинно бути!
Надзвичайно приємно залишати цей відгук, оскільки обожнюю людей, які люблять свою справу і викладаються на всі 100!!!
Хочу подякувати спеціалісту Катерині за професіоналізм, індивідуальний підхід до клієнта, уважність і відповідальність.
Зверталася за консультацією багато разів. Катерина завжди на зв’язку і має позитивний настрій.
Правильний вибір послуги, спілкування з приємною людиною — Вам гарантовано!
Рекомендую всім своїм знайомим!
На минулому тижні я звернулася за допомогою до консультанта Катерини в Приват 24 відкрити картку, я була вражена тим як швидко мене обслужили) Консультант дуже професійно відповідала на чималу кількість моїх питань)) консультацію пройшла на високому рівні, а головне доступною мовою)) я залишилася дуже задоволена роботою спеціаліста!)) Приват банк це найкращий банк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.98 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.98 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Приватбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.