Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Все курсы банка | ||
Валютні менеджери ПРИВАТБАНКу ЖАХЛИВІ
Написать комментарий
Немає аналітики по комунальних
У приваті — добре підтягує баланси, але опції для перегляду історії платежів по якісь конкретній квартирі, помісячно, по типу комунальних, немає. Все вперемішку.
В моно, пумб — така опція є, але не підтягує баланси, пропадають попередні дані, щомісяця треба все набирати вручну, це дуже довго і проблемно.
Чи є в Україні якись банк, де в застосунку і баланси підтягує, і історію оплат комунальних можна глянути по конкретній квартирі?
Написать комментарий
Відео дзвінок від Приватбанку
Написать комментарий
Норм банк
Написать комментарий
«дєрзкі» працівники
Написать комментарий
национальный кэшбэк
Написать комментарий
Дуже підозрілі операції (перейменування новоствореної картки)
Відновлював доступ по відеочату, хоч мені це і не зручно.
Питання до установи: тобто створення нової картки — не підозріла операція, а створення і перейменування під потреби користувача — ПІДОЗРА, блокувати вхід! Ну таке.
Ну і з’ясувалося, що операція яку я хочу (створення і додавання нової картки з іншою платіжною системою до існуючого рахунку) — лише через відділення, де почнеться нав’язування якоїсь дичини.
Дівчина оператор — молодець. Установа — не 🎂.
Написать комментарий
Мошенничество
Комментарии (3)
Не рекомендую банк.
Не можливо зняти свій вклад з валютної картки. Буду радий змінити банк.
Написать комментарий
Подяка відділенню м. Кременчук, відділення 55
Написать комментарий
ПриватБанк — банк ***
Итог такой защиты это моя ненависть к этому банку может быть это звучит эмоционально, но так оно и есть. Вообще мой совет тем у кого нет счёта в этом банке проходить мимо есть намного более технологичные и современные банки в Украине. Итог ПриватБанк отстой.
Написать комментарий
полный игнор обращений
Обращения банк не читает. Отвечают роботизированными отписками, вообще не имеющими отношения к решению вопроса. Поставил в оценке одну звёздочку — это очень много!!!
Комментарии (4)
Достроковий продаж ОВДП
По регламенту, якщо подав заявку до 13: 00 вона виконується протягом поточного робочого дня. Але кошти так і не зарахували. Звернувся в чат ввечері створили заявку, але фахівець по ОВДП подзвонить лише в понеділок, в веб версії не знайшов де можна подивитися статус поданої заявки. Незрозуміло чому в чаті не можуть допомогти по ОВДП, а відправляють до окремого спеціаліста.
Комментарии (3)
Оплата з Пакунку Малюка
Якої безпеки? Підгузки купити це небезпечно?!
Звертаєшся і в чат і на 3700, толку мало… постійно годують сніданками, що ось-ось «іт-спеціалісти» щось вирішать… а чи вирішують вони щось? Нова відповідь спробуйте в грудні. потім скажуть спробуйте ще колись, дочекаюсь, що і кошти заберуть. Чи то така схема банку? Чому тільки в ПБ цей пакунок? Щоб не давати змоги витратити кошти людям???
Написать комментарий
Не називаються або приховуються справжні причини своїх дій, неповажне ставлення до клієнтів
Комментарии (1)
Повна відсутність сервісу та неповага до клієнтів
Питання: чому клієнтів ніхто не попереджає про такі ситуації? Чому я мав витрачати свій час, щоб просто дізнатися, що банк не працює? Невже складно надіслати повідомлення або хоча б оновити інформацію?
Також вражає те, що у відділенні навіть немає генератора, хоча подібні проблеми трапляються не вперше. Працівники просто сидять у темряві, ніби це нормальна ситуація. Це виглядає як повна відсутність організації та повна байдужість до клієнтів.
Я дуже розчарований таким рівнем сервісу. Подібне ставлення є неприпустимим для банку такого масштабу.
Комментарии (2)
ВИКРАЛИ КОШТИ ПОМЕРЛОЇ ЛЮДИНИ
Комментарии (6)
воровство денег
Комментарии (2)
Банкомат не выдал деньги
Комментарии (3)
Не кридитують військових
Комментарии (7)