Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Тот случай, когда сайт Минфин отработал лучше банка
Как только дело коснулось банка всё пошло по наклонной. Приложение практически неработоспособно. Карту вы откроете с 10й попытки. Обратиться в службу поддержки вы не сможете, так как авторизация в чат-боте идет через приложение, которое попросту не работает. С раза 30-го оно авторизовало. Задал пару вопросов поддержке, на третьем вопросе оказалось, что оператор попросту отключилась даже не попрощавшись. Ладно думаю, позвоню. Посмотрел телефон и график работы отделения — там попросту не взяли трубку (около 16−00 четверга).
Крайне не рекомендую данный банк ибо вы будете гоняться сначала за работоспособностью сервисов, а потом по ходу и за сотрудниками банка.
По итогу, депозит в банке оказался важнее сайту Минфина, чем самому банку
Написать комментарий
Зблокируйте дану карту машеников
Комментарии (1)
Украли деньги с депозита
Но что пугает, это не карта и не счёт, а депозитный договор без пополнения и досрочного снятия. Он впринчипе не прикасаемый. Я им доверил деньги, а они на крысу без каких то уведомлений отправили мои деньги на исполнительный счёт который уже было постановление о закрытии исполнительного впровадження.
Не доверяйте свои деньги этому очень проблемному банку.
Ему даже минфин бонусами помогает лишь спасти этот проблемный банк.
Не компетентные сотрудники распечатали мне две бумажки и сказали едь разбирайся уже там.
Что это за банк если даже сотку снять надо заранее звонить заказывать.
Деньги в Пиреус не несите — украдут и не объяснят
Комментарии (2)
Залишили тільки мобільний застосунок для інтернет-банкінгу.
Написать комментарий
якість
Комментарии (2)
Ужасный банк .украли деньги и отказываются возвращать
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
про додаток
Написать комментарий
Лучший банк по кешбэку в Украине
Написать комментарий
WinBank? Никогда!
Написать комментарий
Жахливий банк
Наступного дня виправив через свій банк, вони надіслали запит у Піреус банк. Звичайно банки дуже швидко це проводять, але ні цей банк.
Минув тиждень і вони нічого не зробили.
Служба підтримки — жахлива. Якщо ви не їх клієнт — вони навіть слухать вас не будуть.
Не рекомендую цей банк ні для рахунків, ні для оплат.
Написать комментарий
Шахрайство, обман.
Написать комментарий
Нові кліенти нам не потрібні, так як у нас нічого не працює.
Написать комментарий
Обращение к разработчикам пиреус банка
Комментарии (1)
Списує комісії заднім числом в борг, пропускаючи будь-які операції, навіть якщо недостатньо грошей
У зв’язку з тим, що мені не вдавалося зняти кошти з карти, про що звертався необноразово на гарячу лінію, мною було здійснено переказ за допомогою номера карти, сроку дії та свв коду через сервіс моно банку в розмірі 13500 грн, що становило на 60 грн менше залишку по карті. Оскільки, якщо б була комісія по цій операції, в операції була б відмова, то так як операція пройшла невважаю правильнимм списанням з мене комісії через декілька днів. В момент запиту ви розпізнаєте МСС код і можете робити відмову по недостачі коштів на рахунку клієнта — як це роблять кієнтоорієнтовані банки Моно, приват, а не списувати в борг комісію через декілька днів.
Тому прошу повернути списану 4 жовтня 2022 року комісію у розмірі 135 грн, оскільки якщо б комісія повинна була бути списана — я мав отримати відмову — не переказати 13500 грн та не втратив б мої 135 грн на небажані витрати. Є лояльним клієнтом, постійно користуюся карткою. У випадку відмови у компенсації буду змушений залишити вас банк та поширити цю ситуацію.
Написать комментарий
WinCard — кешбек потрібно заробити тяжкою роботою
Відкриття віртуальної картки зайняло приблизно 4−5 днів, з першою відмовою без причини. На другий раз відкрили (?).
За тиждень використання у мене збитків більше, ніж зможу їх відбити цим уявним кешбеком у 2% із ВЕЛИЧЕЗНИМ переліком умовностей.
1. Немає Apple Pay. Якщо у Вас iPhone — немає сенсу відкривати віртуальну картку. На підтримці сказали що планують запустити ApplePay, але коли саме — не зрозуміло. Я не думаю, що в умовах воєнного часу вони активно займатимуться цим питанням.
2. Не проходять інтернет платежі: Privat24, EasyPay, Portmone. Усі видають якісь різні помилки. Чи то помилка, що карта не підтримує 3DS, то ліміти еквайєра, то ліміти по карті. Дзвонив на підтримку — жодної проблеми не бачать. Перепідключали СМС оповіщення, залишали заявку до IT відділу і так далі, але платежі не проходять.
Тобто і в Apple Wallet не додати, щоб у магазинах розплачуватися, і в інтернеті платежі не проходять.
3. Вдалося додати картку до платіжних карток Apple ID. Купив програму в App Store з Піреуса. Ну мовляв є кешбек 2%, МСС проходить.
Курс у додатку показує 29.25, але платіж не проходить. Дзвоню на підтримку — кажуть беріть курс із сайту (33.10). Ну мовляв, беруть зазор, щоб не було овердрафту. Буде різниця — повернуть.
Через пару днів проведення — ще мінус 17 грн. Тобто курс скажений, ніякий кешбек у 2% брудними тим більше не перекриє цей курс, краще вже БВР за курсом МПС +10% комісії.
4. За тиждень понад 20 дзвінків із підтримкою, проблеми не вирішуються, а з клієнта роблять дурня.
5. Гроші які закинув на картку — вивести без комісії чи без втрат уже не вийде. Тобто завів гроші — інтернет платежі не проходять — або виводь із комісією або включай ждуна і чекай, коли запрацює.
6. Перші зарахування на картку проводились більше 15 хвилин.
Тобто скинув гроші — і чекаєш хвилин 10−15 поки Піреус їх побачить.
Та як я написав вище — не факт, що у Вас вийде їх витратити ;(
7. Мобільний додаток родом з 90-х, гірше навіть за UKRSIB та Forward, десь на рівні з Unex банк.
——
Бачу варіант тільки як випуск фізичної карти (суворо в будні працюють) і суворо в продуктових магазинах, в Епіцентрі, в аптеках, АЗС, і ресторанах.
Але такі пропозиції є і в інших банках без цього гемморою — тож картка повне дно.
Не рекомендую нікому, кому важливіші нерви ніж уявний кешбек 2% брудними, які й отримати потрібно докласти великих зусиль.
Комментарии (2)
не видають депозит
я розумію- воєнний стан і все таке (навіть не турбував їх на цю тему). але коли інші банки (наприклад ідея-банк.ощадбанк) почали спокійно видавати валюту — ця псевдоіноземна організація так себе веде. не стидаючись брати гроші за обслуговування своїх річних г*внопакетів- яких я не потребую взагалі.
Комментарии (2)
Без комиссии на снятие
Написать комментарий
Клиентское обслуживание
Написать комментарий
Неплохие условия, но устаревшее мобильное приложение
Комментарии (2)
я зберігаю депозити тільки в банках з іноземним капіталом
Написать комментарий