×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.95 | 42.4 |
| EUR | 48.75 | 49.65 |
| Все курсы банка | ||
Невозможность закрыть счет удаленно
Комментарии (3)
Начало сотрудничества уже пугает с таким сервисом
Комментарии (1)
Все погано, як і користування банком так і робота в ньому
Умови використання карток теж жах, нема попереджень про зняття оплати за користування. Банк має турбуватися за своїх клієнтів, а отже після звільнення, має бути попередження, що тепер за використання карток буде оплата.
Замовлення валюти абсолютно не працює, залишила заявку на сайті, ніякої відповіді не було.
Написать комментарий
Найгірший банк
Комментарии (1)
скорее всего худший банк что представлен.
Комментарии (1)
не смог открыть счет
Понимаю, что может заболеть сотрудник, НО «подсуетиться» начальнику отделения и поставить кого на подмену можно ведь?!; да и менеджер по «юрикам» (судя по табличке на столе) — тоже могла бы оформить мне карту — за примерно 5 мин. моего пребывания в отделении — НИ одного клиента НЕ было!
За такое «обслуживание» — даже одной звезды жалко, надо ставить минус!
Комментарии (3)
Ужасный
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Отп-біда тай годі!!!
Комментарии (2)
Фінмон ОТР банку робить все, щоб банк залишився без клієнтів
Написать комментарий
Чудовий сервіс
Особливо дякую персоналу в особі Ольги.
Написать комментарий
Банк без пояснення знизив кредитний ліміт
Написать комментарий
В магазині впарюють кредитку без пояснення
Комментарии (1)
Оператори взагалі не роблять свою роботу
Написать комментарий
Жахливий банк
навмисною. Мала зарплатну картку у ОТП
банк. Востаннє зарплата прийшла на картку
04.2023. Оскільки термін дії картки був до 04.2023, переказала гроші на картку іншого банку. Комісія за переказ стягується з відправника переказа, тобто. списується з його картки разом із сумою самого переказу. Розмір комісії розраховується та відображається на екрані автоматично до здійснення переказу. Якщо не вистачає грошей, банк відмовляє в операції. Я неодноразово переказувала гроші з карти на карту, тому була в курсі. Але через півтора року банк надіслав СМС, що існує ризик передачі договору колекторській службі. Ні номера договору, ні номера картки в повідомленні не було вказано. Я була впевнена, що це помилка, тому що боргів перед банком не мала. Та зʼясувалося, що зʼявився борг через зняття комісії за переказ коштів. Не розумію як зарплатня карта мала піти в мінус та нараховувались відсотки. Витяг з рахунку за моїми операціями за той період зараз взяти неможливо. СМС у телефоні за той період дивним чином зникли, хоча я ніколи не видаляю такого роду повідомлення. Мало того, банк три дні тому надіслав СМС, що право до вимог відступлено TOV SVEA FINANCE. На мою вимогу надати мені інформацію про суму моєї заборгованості перед банком на момент передачі та дату передачі в колекторську службу — було дано відмову. Тобто я взагалі не в курсі, що є кричущим порушенням та злісним приховуванням фактів.І ще питання, чому
банк не звернувся до суду з позовом до мене? Чому на моє ім'я, наразі зараз існує невідома для мене картка, про яку я взагалі нічого не знала? Може тому, що протягом півтора року банк не давав жодної інформації, не пропонував клієнту способи вирішення
проблеми, якщо вона виникла!
Але це ще не все. Я маю кредитну картку у цьому банку.
За кілька днів до масштабних військових дій в Україні я розплатилася ій за покупку товару. Під час інтенсивних бойових дій я змушена була залишити рідне місто разом зі своєю родиною, щоб не наражати життя і здоровʼя своїх рідних на небезпеку. Але, при цьому, я завжди памʼятала, що у мене є заборгованість перед банком. І через рік я її повністю погасила. З усіма відсотками.
Загалом повинна була 1300 грн., а заплатила близько 18000 грн. Погасила через касу ОТП
банк. Навіть переплатила 500 грн. Але коли я вирішила закрити рахунок кредитної картки через чат бот ОТП банк в Telegram, мені відповіли, що суми для закриття мало, внесіть ще 7,98 грн. Наступного дня у відділенні
банку сказали, що не може такого бути, у вас
особистих коштів на карті 500грн. Загалом раджу всім обходити цей банк стороною.
Питаннь виникає до банку багато.
Написать комментарий
Відмовили у відкритті рахунка з вигаданої причини
В Києві вирішили відкрити рахунок у «справжньому» банку — з логістичних причин та по порадам знайомих обрали ОТП банк.
Надали все, що вони просили, підписали все, що треба, але… нам відмовили… з 20.08.2024 р. у нас звільнився директор (виїхав за кордон) — і тимчасово директором став власник. До того ж ніколи у нас не було бухгалтера (підприємство на єдиному податку, працевлаштовано 2−3 особи, ніякої готівки — все дуже просто).
І нам відмовили в обслуговуванні, тому що власник одночасно і директор і бухгалтер. Звісно, що відмовили усно (ми їм листа написали, але не думаю, що швидко отримаємо якусь відповідь) — відмовили не посилаюсь на закони або інші нормативні акти.
В понеділок йдемо відкривати рахунок в ПУМБ — він поруч знаходиться — зайшли, розказали у чому наше питання — отримали відповідь, що це не проблема, вони нам рахунок відкриють і не розуміють, чому відмовив ОТП. Сказали, що можливо — не вірять, що ми зможемо в Києві зачепитись і зможемо працювати, а у «мертвих» фірмах вони не зацікавлені. Не знаю.
До працівників філії питань не має — ввічливі, все швидко зробили, але у головному офісі якісь дивні порядки
Написать комментарий
Cамы тупой банк
Не рекомендую
Написать комментарий
Отримання коштів з рахунку
Пишу я в чат 07.08 зі свого номеру, то співробітник підтримки сказав, що рахунок ще не закритий (хоча кошти з рахунку були списані банком) і сказав звернутись до відділення через 1−2 дні і забрати кошти готівкою. Приходжу я до відділення 10.08, а у відділенні кажуть ми не бачимо коштів, треба писати на головний офіс в понеділок. Тобто мало того, що не можуть побачити кошти і їх видати, вони не попередили що це треба робити в будній день, оскільки у відідеьенні не знають, як побачити кошти. В добавок до усього кошти в банку знахдяться майже 2 місяці. Невже в банку немає процедури видачі коштів одразу при закриті? Різні консультації в підтримках, нікто окрім головного офісу не знає де кошти.
Скарги не приймають в підтримці в чаті через телеграм (прошу розглянути чи це також не порушення закону про звернення громадян
Комментарии (1)
Відкриття поточного рахунку
Написать комментарий
Отделения
Комментарии (8)
безалаберное отношение в случае мошенничества
8 апреля 2024 года мошенники методом подбора суммы в долларах по курсу пытались удаленно расплатиться моей картой. Попытки оказались неудачными, потому как после третьей карта заблокировалась и они не смогли подобрать сумму. Я обратилась на горячую линию банка. Работник банка посоветовал мне заблокировать карту и переиздать с новым номером. Я так и сделала.
25 апреля 2024 года с моей новой карты были сняты деньги мошенниками без моего участия. То есть никаких паролей, данных карты я никому не предоставляла. И новую карту я даже не вводила ни на одном сайте для покупок товаров через интернет. В приложении видно, что списано 24,74$ по курсу на услуги такси Uber. На это работник банка мне ответил, что я сама в этом виновата, потому что возможно оставляла данные карты в интернете и закрепляла ее для оплаты товаров при покупке на разных сайтах. И в этом случае нужно было закрывать расчетный счет, а не карту. Банк совсем не несет ответственности и не защищает предоставленные ему данные, а работник банка является некомпетентным в решении таких задач и предоставлении помощи в таких случаях.
Итогом разговора было написание мною заявления о спорной транзакции, которое они должны были рассмотреть в течении 45 банковских дней. На сегодняшний день никакого фидбэка от банка нет.
Не рекомендую доверять свои средства этому банку.
Написать комментарий