×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11 | 11.85 |
| USD | 41.85 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Не повертають кошти
Комментарии (2)
ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ ПО ДОВІРЕНОСТІ
Я маю рахунок в ощад банку, та зробила довіреність в нотаріуса для зняття готівки та керування моїм рахунком (відкриття закриття рахунку саме цього рахунку зняття готівки і т.д, це прописано в довіреності) щоб готівку могла отримувати моя мати
Але Ваш працівник в м. Харків, Грицевця 29, Подгайна Юлія Михайлівна, каже що так не можна. А з якого це дива, вони не знають, а просто так їх банк Вирішив.Хоча гаряча лінія каже що можна, а працівникам банку на це начхати.
Я ФОП в, А банк, приват банк моно банк, і маю рахунки за якими по довіності певна людина знімає кошти, без усяких питань навіть без довіреності нотаріальної, в просто через додаток зробивши довірену особу.Але в Ощадбанку чхали на Вас.
Це вже вважається порушенням прав людини.
Тому при відкритті рахунку в цьому банку будь ласка,1000 разів подумайте бо пошкодуєте в разі якщо Ви особисто не зможете зняти свої кошти.
Комментарии (1)
Про безпорадну пенсіонерку…
Все ніби то і добре, пенсія на картку надходить вчасно, проблем немає.
Але життя у такому віці досить непередбачуване: стається інсульт після якого мама прикута до ліжка. Деякий час я, займаючись доглядом за нею, отримую пенсію для неї з її картки (знаю що це не правильно, але таке життя, всі так роблять).
Настає момент, коли термін дії картки скінчується…і рівно з того моменту наступає абсолютно непереборна проблема: замінити картку треба лише особисто у банку, прийти у банк мама не може (вона взагалі не встає), консультація з «особистим менеджером» (чи як там у них це називається) ні до чого не приводить («ми не можемо вам нічим допомогти»).
Зато банк присилає опитувальник, «чи задоволені Ви обслуговуванням?»
Моя відповідь: «слабка клієнтоорієнтовуваність»
Через тиждень передзвонює приємна пані і запитує чому такий відгук. Відповідаю, пояснюю, питаю…«нічим допомогти не можемо"
Вже і так дуже багато написав…
А Приватбанк тещі привіз картку додому безкоштовно.
Може Ви подумали, що моя мама живе десь у далекому селищі зі слабкою комунікацією? Ні. Обласний центр…і відділення Ощаду видно з її вікна…але вона його не бачить, бо не встає з ліжка.
Комментарии (2)
Заблокований зарплатний рахунок
Написать комментарий
Не приходить грошовий переказ
Комментарии (2)
Дно, коли ще стукають знизу
Комментарии (4)
Відділення Науки 4: повний жах і зневага до клієнта
На жаль, я обрав відділення на проспекті Науки, 4 у Києві. Від самого початку ставлення там було абсурдним і зневажливим: мене зустріли як небажаного клієнта. Перші слова були типу: «Ой, ну що, заблокували, і що?».
Я привіз усі документи про походження коштів, оскільки по телефону мені не сказали, які саме документи потрібні — лише «у банку вам скажуть». Я заповнив стандартну заяву: хто я, що я, громадянство, відсутність судимостей і так далі. Мене ще сфотографували, хоча не пояснили, для чого. Я коротко написав заяву про походження коштів, потім хотів надати документи, але мені сказали: «Чекайте, фінмоніторинг нам скаже, які документи».
Минув місяць. Я дзвоню в банк — мені кажуть, що вирішує відділення. Дзвоню у відділення — ніхто не бере трубку, телефони зняті. Наступного дня та ще через день — без результату. Я приїжджаю особисто — консультант відповідає: «Вам треба чекати». Я питаю: «Місяць вже чекаю, дайте хоча б перелік документів, які треба надати». У відповідь: «Почекаєте».
Ще місяць — дзвоню на гарячу лінію, кажу: «Два місяці минули, що відбувається?» — відповідь: «Вирішує відділення, а не ми».
Ще місяць — знов дзвоню: «Я вже буду скаржитися, це мої гроші, з яких сплачено податки, на них є всі документи». У відповідь: «До побачення, ми такі питання не вирішуємо».
Я їду до відділення — «Вам відповіді немає». Їду в сусіднє відділення — «Нічого не можемо зробити, так як цим питанням зараз займається Науки 4».
Я вирішую піти безпосередньо до керівника на Науки 4. Чекаю під кабінетом хвилин 40. Заходжу, мені з порога кажуть: «Що ви хочете? Відповіді немає». Я кажу: «Пройшло 5,5 місяців, давайте заблокуємо рахунок і поверніть кошти». Відповідь: «Так не можна». Я питаю: «Хто вирішує?» — «Ніхто». «Можна звернутися в центральне відділення?» — «Йдіть куди хочете».
Після цього я залишаюсь без варіантів, але наполягаю. Керівник обіцяє надіслати лист у фінмоніторинг. Проходить день-два — ніхто не дзвонить. Потім приходить відповідь: «Надішліть документи, які у вас є». Я відправляю повний пакет: ОК7, ОК5, виписки з податкової та банку, підтвердження походження всіх коштів.
Трохи згодом — рахунок арештований. Дзвоню на гарячу лінію — «Вибачте, це помилка, рахунок заблокований». Я кажу: «Добре, поверніть мої гроші». Відповідь: «Йдіть у ваше відділення».
Коли запитав начальника відділення, він фактично змушував мене їхати в відділення, де карта була відкрита п’ять років тому (а саме в Херсон), щоб забрати свої гроші. Я пояснив, що по дорозі до цього відділення можна не вижити через обстріли та небезпечну обстановку. У відповідь він сказав: «Це не наші повноваження».
Після цього я вирушив у відділення на проспекті Голосіївському, 68. Там я зустрів консультанта Аріну — і відразу відчув різницю: людяність, професіоналізм і справжнє бажання допомогти. Навіть начальниця відділення особисто контролювала ситуацію та активно допомагала. Всього за кілька годин ми детально розібралися з усіма документами. Уже протягом двох днів мої кошти були перенесені з Херсона і повернуті мені повністю. Це показало, як має працювати банк, коли люди на своєму місці і реально піклуються про клієнта.
Хочу висловити величезну подяку відділенню на Голосіївському, 68, консультанту Аріні та керівниці відділення. Ви показали, як повинен працювати банк: людяно, професійно і ефективно.
Водночас відділення на проспекті Науки, 4 — це повний кошмар і знущання над клієнтами. Ігнор, відмовки, безвідповідальність і цинізм персоналу роблять це відділення абсолютно непридатним для роботи. Такі люди ганьблять репутацію банку, підставляють клієнтів і не заслуговують навіть називатися працівниками фінансової установи.
Комментарии (1)
Ощад ворует деньги клиентов
Ощадбанк краде гроші!
Прийшла отримувати спадщину. Коли нотаріус робила запит, гроші на рахунку були. Але коли прийшла до банку, виявилось, що коштів уже немає. На запитання «Куди поділися гроші?» менеджер спокійно відповіла: Банк списав на свої потреби.
Ви знаєте? Вони навіть не приховують, що просто забрали собі гроші.
На мій обурений відгук банк написав ще цинічнішу відповідь: нібито гроші пішли «на обслуговування рахунку». Але згідно із законом рахунки померлих заморожуються, і списувати з них щось категорично заборонено. Тобто тут є і злодійство, і «повна юридична» безграмотність.
Це справа кримінальна і тепер мені залишається витрачати час та гроші на адвокатів та відкривати кримінальну справу.
⚠️ Люди, попереджаю: тримати гроші у цьому банку — небезпечно. Сьогодні вони «спишуть на обслуговування всі ваші кошти», завтра — «на свої потреби», післязавтра скажуть вам, що ви не їхній клієнт… Бігайте по судах, а поки що вони користуватимуть ваші гроші, що теж чогось варте.
Не довіряйте Ощадбанку! — потім будете бігати судами і доводити очевидне.
Комментарии (2)
Відповідальні працівники допомагають людям
Написать комментарий
Що це таке
Комментарии (2)
Банк, в роботі якого важко знайти здоровий глузд.
Комментарии (18)
Таке може бути тільки в Ощаді
Але в застосунку коли натискаєш на оформлення кредитної картки перекидає на сайт. В контакт центрі кажуть онлайн можна оформити тільки для нових клієнтів які ще не були зареєстровані в застосунку.
Це ж якийсь абсурд. Тобто новим про яких вони нічого не знають можна оформити онлайн, а існуючим, ідентифікованим клієнтам оформити можна тільки через відділення. Дуже дивна логіка.
Зайшов у відділення, подали заявку, видали пластикову картку. Вже 4 день на картці 0, і ніякого повідомлення від банку. Запитав в контакт центрі чи вже прийнято рішення, кажуть ми не знаємо, термінів розгляду в нас немає, про рішення банк сповістить через смс.
Я думаю, що зараз рішення про іпотеку приймається швидше ніж про кредитний ліміт на картку в Ощаді.
Комментарии (1)
Ощадбанк заправляють в банкомати купюри,які не розпізнають термінали
Комментарии (1)
Приємно здивований рівнем обслуговування!
Особливо приємно відзначити доброзичливе ставлення персоналу, їхню готовність допомогти, пояснити всі нюанси та піти назустріч у складних ситуаціях. Видно, що працівники справді дбають про клієнтів і прагнуть зробити сервіс комфортним.
Дякую за приємне враження від обслуговування! Бажаю успіхів у подальшій роботі та ще більше вдячних клієнтів!
Написать комментарий
Немає контактів з банком
Комментарии (1)
Не підтягується рахунок картки для отримання компенсації по програмі Євідновлення, якщо у клієнта відсутній ІПН
Виходить, що найбільш вразливе населення не може отримати компенсацію, бо комусь не хочеться вирішувати прооблему.
У відділенні, на жаль, допомогти не можуть.
Дуже прикро, що старі люди не взмозі добитися чогось ((((
Комментарии (1)
ОЩАДБАНК- Самий жахлий сервіс й послуг з усіх банків
Написать комментарий
Дно
Комментарии (2)
Безпідставне обмеження ощадбанку по рахунку
зв’язок дуже поганий, оскільки мала швидкість інтернету. Я просила їх провести ідентіфікацію раніше, поки був зв’язок, але вони всі тупо відмовляють. Писала звернення до колл-центру відповіді 0. Чому таке ганебне ставлення ощадбанка до своїх клієнтів? Хто вам дав таке право?
Я не пенсіонер, не ВПО, не яких соціальних виплат від держави не отримую. Чому банк не дає мені користуватись моїм зарплатим рахунком у повному обсязі? Операторам Я назвала всі необхідні дані про рахунок, картку, паспорт тощо…навіть записали мій голос…і все одно обмеження не зняли, тим самим поставили мене у тяжке становище.
Я вимогаю від ощадбанку та його руководства передивитись свої рішення та ставлення стосовно мешканцям з ТОТ, які опинитись у складному становищі. Допомагати їм у вирішенні питань, а не навпаки все ускладнювати і не давати клієнту отримати кошти.
За таких негативних рішень ощадбанк буде лишатись своїх клієнтів, все більше з кожним разом і з кожним негативним відгуком,
оскільки небуде довіри зовсім до такої установи. Ощадбанк на сьогодні стоїть на першому місці по негативним відгукам і невдоволені клієнтів в Україні і за
її межами, зверніть будь ласка на це увагу.
Тихого дня.
Комментарии (1)
Відгук про обслуговування за державною програмою «єОселя» в Ощадбанку
Окремо висловлюємо щиру подяку керуючому філією АТОЩАД 10001/0179 (вул. Соборна, буд.69, м. Вінниця) — Сергію Олександровичу Колеснику та менеджеру з кредитування Вікторії за професіоналізм, уважність та підтримку на всіх етапах оформлення.
Приємно мати справу з фахівцями, які справді допомагають клієнтам здійснити мрію — придбати власне житло.
Написать комментарий