×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Що це таке
Комментарии (2)
Банк, в роботі якого важко знайти здоровий глузд.
Комментарии (18)
Таке може бути тільки в Ощаді
Але в застосунку коли натискаєш на оформлення кредитної картки перекидає на сайт. В контакт центрі кажуть онлайн можна оформити тільки для нових клієнтів які ще не були зареєстровані в застосунку.
Це ж якийсь абсурд. Тобто новим про яких вони нічого не знають можна оформити онлайн, а існуючим, ідентифікованим клієнтам оформити можна тільки через відділення. Дуже дивна логіка.
Зайшов у відділення, подали заявку, видали пластикову картку. Вже 4 день на картці 0, і ніякого повідомлення від банку. Запитав в контакт центрі чи вже прийнято рішення, кажуть ми не знаємо, термінів розгляду в нас немає, про рішення банк сповістить через смс.
Я думаю, що зараз рішення про іпотеку приймається швидше ніж про кредитний ліміт на картку в Ощаді.
Комментарии (1)
Ощадбанк заправляють в банкомати купюри,які не розпізнають термінали
Комментарии (1)
Приємно здивований рівнем обслуговування!
Особливо приємно відзначити доброзичливе ставлення персоналу, їхню готовність допомогти, пояснити всі нюанси та піти назустріч у складних ситуаціях. Видно, що працівники справді дбають про клієнтів і прагнуть зробити сервіс комфортним.
Дякую за приємне враження від обслуговування! Бажаю успіхів у подальшій роботі та ще більше вдячних клієнтів!
Написать комментарий
Немає контактів з банком
Комментарии (1)
Не підтягується рахунок картки для отримання компенсації по програмі Євідновлення, якщо у клієнта відсутній ІПН
Виходить, що найбільш вразливе населення не може отримати компенсацію, бо комусь не хочеться вирішувати прооблему.
У відділенні, на жаль, допомогти не можуть.
Дуже прикро, що старі люди не взмозі добитися чогось ((((
Комментарии (1)
ОЩАДБАНК- Самий жахлий сервіс й послуг з усіх банків
Написать комментарий
Дно
Комментарии (2)
Безпідставне обмеження ощадбанку по рахунку
зв’язок дуже поганий, оскільки мала швидкість інтернету. Я просила їх провести ідентіфікацію раніше, поки був зв’язок, але вони всі тупо відмовляють. Писала звернення до колл-центру відповіді 0. Чому таке ганебне ставлення ощадбанка до своїх клієнтів? Хто вам дав таке право?
Я не пенсіонер, не ВПО, не яких соціальних виплат від держави не отримую. Чому банк не дає мені користуватись моїм зарплатим рахунком у повному обсязі? Операторам Я назвала всі необхідні дані про рахунок, картку, паспорт тощо…навіть записали мій голос…і все одно обмеження не зняли, тим самим поставили мене у тяжке становище.
Я вимогаю від ощадбанку та його руководства передивитись свої рішення та ставлення стосовно мешканцям з ТОТ, які опинитись у складному становищі. Допомагати їм у вирішенні питань, а не навпаки все ускладнювати і не давати клієнту отримати кошти.
За таких негативних рішень ощадбанк буде лишатись своїх клієнтів, все більше з кожним разом і з кожним негативним відгуком,
оскільки небуде довіри зовсім до такої установи. Ощадбанк на сьогодні стоїть на першому місці по негативним відгукам і невдоволені клієнтів в Україні і за
її межами, зверніть будь ласка на це увагу.
Тихого дня.
Комментарии (1)
Відгук про обслуговування за державною програмою «єОселя» в Ощадбанку
Окремо висловлюємо щиру подяку керуючому філією АТОЩАД 10001/0179 (вул. Соборна, буд.69, м. Вінниця) — Сергію Олександровичу Колеснику та менеджеру з кредитування Вікторії за професіоналізм, уважність та підтримку на всіх етапах оформлення.
Приємно мати справу з фахівцями, які справді допомагають клієнтам здійснити мрію — придбати власне житло.
Написать комментарий
Банк самый отстойный из каменного века
Комментарии (8)
Проблема з інтернет банкінгом
Подзвонила на гарячу лінію знов, запропонували видалити аккаунт и знов зареєструватися. Зайшла на сайт, зареєструвала новий аккаунт, але в застосунок увійти не можу. Намагаюся додзвонитись до гарячої лінії, але відповідає бот, перекидає дзвінок на оператора, але оператор не виходу на зв’язок. Таким чином застосунок не працює, з оператором зв’язку немає, що коїться з застосунком зрозуміти не можу. Надайте, будь ласка, пояснення, що робити?
Комментарии (2)
Схоже на банківську крадіжку
Мета відвідування банку — повернути свій борг готівкою за номером картки не клієнта Ощадбанку, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.
Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки клієнта іншого банку, електронний пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.
Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.
Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт на поповнення готівкою, до п’яти тисяч гривень. Тому, подальші мої дії були неможливі, система просто зупинила обробку будь якої інформації.
Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень, була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.
Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію, дзвонячи на Гарячу лінію Ощадбанку і того банку, клієнтом якого я є.
Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою, коли я залишився у відділенні банку без грошей і будь якої квитанції про неуспішну банківську операцію.
Уявіть, що я відчував у той момент?
А проблема була от у чому!
Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Тож, чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?
Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937 («пілотний проект»).
Ми разом з администратором відділення, ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал в якому залишилися кошти (готівка). На це, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.
Але, вона промовила, що для тоді треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі, як що я не клієнт Ощадбанку.
Отже, рішення, як завжди, лежало на поверхні:
1. Треба стати клієнтом Ощадбанку;
2. Відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.
Я звичайно погодився на це, бо вкрадені Ощадбанком гроші мені не збиралися повертати. І це не виглядає як шахрайство з боку Ощадбанку?
Далі, мій психологічний стан: я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю себе обікраденим, не інакше.
Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Анкета-Заява SC-13340079 про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші які пообіцяли повернути впродовж 30 днів.
А як би хто інший поступив на моєму місті?
Комментарии (13)
Заблокировали возможность осуществления любых операций по карте
Если кто-то может мне помочь в решении моей проблемы с банком, пожалуйста сделайте доброе дело.
Также я писала в чат банку и звонила, оператор пишет мне общие фразы о праве блокировать деньги банком и предлагает приехать в отделение.
Написать комментарий
Ганьба!
Написать комментарий
Блокировка доступа в аккаунт Ощад 24/7 и невозможность его восстановить.
Визит в наше отделение результата не принёс, так как нужно, оказывается, обратиться в отделение 1 или 2 уровня, а у нас оно единственное и только 4 уровня. Отделение, в котором якобы могут помочь находится в другом городе и съездить туда нет возможности в данный момент.
Колл-центр ничем помочь не может, отфутболивают, ссылаясь на негласные лимиты и необходимость посетить отделение нужного уровня для решения проблемы.
К девушкам, работающим в нашем отделение претензий нет, чем могут всегда помагают.
Написать комментарий
Відгук
Комментарии (2)
Завжди привітні працівники
Написать комментарий
Реакція державного «Ощадбанку» на скаргу про спробу шахрайства у його відділенні
Ось якою є офіційна реакція державного «Ощадбанку» на скаргу про спробу шахрайства у його відділенні: «АТ „Ощадбанк“ (далі — Банк) було уважно розглянуто Ваше звернення, яке надійшло до Банку 30.07.2024 (це було моє друге звернення), за результатами повідомляємо наступне.
Банк у своїй діяльності керується Конституцією та чинним законодавством України,
в тому числі нормативно-правовими актами Національного банку України та локальними нормативно-правовими актами Банку.
Відповідальними службами Банку було встановлено, що розташування камер систем
відеоспостереження у ТВБВ не дає можливості встановити дії, які відбулися 11.07.2025 на робочому місці провідного економіста відділу роздрібного бізнесу ТВБВ № 10007/0265 філії- Запорізького обласного управління АТ „Ощадбанк“ під час Вашого обслуговування.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Порядком організації та проведення
службових розслідувань в АТ „Ощадбанк“ затвердженим рішенням правління
АТ „Ощадбанк“ від 20.02.2024 (протокол № 15, питання 1176), вважаємо за недоцільне
проведення службового розслідування/перевірки за фактом викладеним у Вашому
зверненні.».
Тобто замість розслідування — відмова через «неправильно розташовані камери». Інші докази (наприклад, фотокопія заяви на приєднання до ДКБО), сам факт виклику поліції банк вирішив проігнорувати.
Висновки робіть самі.
Найголовніше. За моєю заявою та після оскарження мною бездіяльності поліції в суді, було відкрито кримінальне провадження від 29.07.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України (замах на шахрайство). Мене офіційно визнано потерпілою у цій справі.
Наразі триває досудове розслідування.
Буду й далі інформувати про подальший перебіг подій.
Комментарии (1)