Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kodu 2 октября 2024, 19:25
Моєму свекру 84 роки. У банку відкрито пенсійний рахунок. Нажаль, через війну він вимушений був виїхати з Харківської області до Німеччини. Спробував установити мобільний додаток, щоб отримувати виписки та довідки, але дудки: смс не приходять. Ну ок, є ж вайбер — подзвонили, запитали, чому не можемо встановити додаток. Виявилось, що фінансовий номер було втрачено. Перепрошую, але навіть робото-Софія звернулась до свекра за ім'ям та по батькові, оператор провела додаткову ідентифікацію через паспорт-код-щеТамЩось, тобто, номер, з якого телефонували таки фінансовий, особу підтвердили.
Розповіли оператору про нашу проблему, запитали в оператора, яким чином пройти верифікацію щоб відновити можливості користуватись мобільним банкінгом, пояснили, що ми та де. Відповідь нас обурила: «Нічим не можу допомогти. Приїздіть у відділення». Серйозно?! Ще раз: йому 84 роки!!! Їхати в Україну 2000 км або 2 повні доби — шоби ШО?
На сайті Ощаду так красиво все розписано як відновити доступ до мобільного банкінгу на окупованих територіях, але, виявляється, для всіх інших цей спосіб не працює. Особливо неприємно було чути в голосі молодої операторки зверхні нотки та оце «Нічим не можу допомогти».
Коротше, через дії, вірніше, бездіяльність операторів банку, мій свекор полишений можливості отримати необхідні йому в Німеччині виписки по банківському рахунку.
Тому перше, що він зробить, коли таки приїде до України — закриє свій рахунок у цьому найнепривабливішому банку. Втрата для банку, можливо, невелика, але тепер я кожному клієнтові, що приходить до обслуговування у нашу компанію, буду відраджувати відкривати будь-які рахунки в Ощадбанку.
І, так, Приватбанк такий саме державний, але набагато клієнтоорієнтовніший за Ощад.
Дуже чудовий додаток все гарно працює! Питаннь до цього банку немає
SergueyOdoulov 1 октября 2024, 16:44
Отделение по адресу: Киев, ул. Гоголевская, 1-3
в понеділок звернувся у відділення по вул Гоголевській 1/3 щоб отримати поновлену картку Ощадбанку і звернувся до стажера в першому боксі операційного залу. Розмова була сенсовною і раціональною. Нова картка вже чекала на мене і після декількох хвилин мене супроводили в інший зал де я отримав нову картку.

Обслуговання було бездоганним. Молодий стажер пояснив всі деталі процедури людині похилого віку (мені) стримано, чемно, коректно і, головне, зрозуміло.

На мій погляд банк має бути зацікавленим в тому щоб ця здібна людина отримала постійну посаду
Ruslan18413 1 октября 2024, 12:11
Банк в Украине, один из самых плохих, не рекомендую пользоваться если вы за границей, либо не можете посетить отделение ибо банк живет в средневековье и без похода в банк не возобновит доступ и деньги вы не получите, даже номер онлайн вы не поменяете, вообще моя оценка ужасная просто и при первой де возможности закрою счёт
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kateryna88 30 сентября 2024, 13:29
Через взлом мого вайбера, зробили розсилку в групи. У людей просили направити кошти на цю карту 4790729922733977. Це карта мошенника
AsiaK 30 сентября 2024, 9:47
Шановне керівництво відділень банків, що у селі. Надайте будь ласка якісний інтернет банку Ощад, що знаходиться в Уланові Вінницька область.
Це ж просто знущання над клієнтами вашого банку.
Стоять 5 людей аби оформити картку Ощад. Через збій та якість інтернету люди стоять годинами.
Я так і не змогла оформити картку для виплати заробітної платні.
Я стою півтора години аби зробити нещасну картку.
Як поважати ваш банк та сподіватись на вашу надійність, якщо ви неможете виділити кошти на звичайний якісний інтернет.
Я відкрила собі віртуальну валютну карту в ощадному банку. Прийшов час там накопичилася певна сума валюти, але не велика-500 Дол. Я прийшла на відділення хотіла їх зняти. Майже на всіх касах були технічні перерви. Я чекала коли підійде моя черга. Потім виявилося що мені потрібно було лише на певну касу, яка займається саме валютою. Почекала поки відкриється та каса. Потім зрозуміла, що потрібно додатково ще отримати фізичну карту валютну, або звернутися до менеджера.
Потім виявилося що потрібно було замовляти дану суму. Жіночка поважного віку сказала мені про це, наче я до неї додому прийшла, а не на роботу де вона отримує заробітну плату за виконання своїх обов’язків!
Але все ж таки серед всього цього хочу відмітити роботу касира Галини. На даному відділенні я буваю періодично, оскільки проживаю саме в даному районі. І даний касир дійсно добре виконує свою роботу. Якщо б не вона, то я б можливо вже і не приходила на дане відділення. Ніколи не бачила від неї незадоволеного погляду чи непрофесійної поведінки. Завдяки їй, я розумію, що це вже не Сберкаса.
Elen2509 25 сентября 2024, 19:54
Сьогодні зранку стикнулася з проблемою неможливості сплатити карткою Ощадбанка за товари в магазині АТБ: три рази транзакція була відхилена банком з обох карток, сервіс Ощад 24 не працював. Зв’язатися з операторами Ощадбанка той ще квест. Щоб додзвонитися до операторів Ощадбанка мені знадобилося більше двох годин. Перший оператор, з яким мені вдалося зв’язатися повідомив що с картками все добре, але на питання залишку на рахунку перенаправив на іншого оператора, де не брали трубку. Врешті решт мені довелося знови витратити купу часу щоб зв’язатися з оператором, який мені поясним що трапився массовий збій в системі. Я намагалася дізнатися залишки коштів на рахунках, бо якщо зникнуть кредитні кошти, умови користування кредитними коштами «драконівські», мені запропонували платну послугу. Мене це дуже обурило, чому я повинна платити кошти за послугу, яка в таких умовах повинна надаватися безкоштовно за-для уникнення шахрайських дій з картками. Також знайшла чат-бот Ощадбанка в месенджарах, який нажаль теж не працював. Не маючи змогу доздвонитися до операторів вдруге заказала послугу наберіть мене і о диво оператори передзвонили самі, але на це їм знадобилося аж 5 годин. В мене такий сервіс викликав обурення та багато запитань, а саме чому щоб дізнатися стан рахунків я повинна витрачати купу часу і гроші, якщо б ця ситуація мала наслідки в якості зникнення коштів з рахунків хто за це несе відповідальність?
Свiтлана Бояршинова 25 сентября 2024, 13:32
При переказі на картку іншого банку, Ощад заблокував мій моб.додаток та усі інтернет операції.Зараз я за кордоном, прийти у відділення немає можливості.Дистанційно розблокувати додаток та онлайн операціі відмовляються (на відеоконференціі з Ощадом запросили приїхати у відділення). Я не можу приїхати у відділення, бо всі кошти підуть на дорогу.Розблокуйте мій додаток або поверніть мої кошти на рахунок мого іншого банку.Дякую.Чекаю на відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kirvaselena2rty 19 сентября 2024, 11:30
Всегда всё подробно объяснят работники всегда вежливые
Олександр Комоєдов 18 сентября 2024, 14:05
Колись давно було виконавче провадження і Ощадбанк заблокував рахунок
Тобто зробив мінус по картковому рахунку.
Але виконавець відправив всі документи про закриття провадження і зняття арешту.
Вчора був в відділенні банку і там пояснили мені що цей мінус із за провадження пишіть кажуть виконавцю я кажу виконавець все вже відправляв ще 4 місяців тому.
Ну і на цьому все дівчина більше нічого пояснити не змогла мені.
Добре дзвоню на гарячу лінію чекаю дуже довго але почув теж саме нічого нового.
Скажіть як вирішити це питання з цим найкращім банком в (світі) куди скаржитися на нього
Я військовий інвалід тільки після поранення бігати по віделеням я не можу через стан здоров’я.
ЛЮДИ СКАЖІТЬ КУДИ СКАРЖИТИСЯ НА ЦЕЙ ОБН.ТИЙ БАНК.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
under 16 сентября 2024, 21:43
Мошенник в інстаграм 4790 7299 2181 7771 sweet_shop_uakh. Типа продает обувь, на самом деле берет деньги и пропадает. Вся страница липовая, не ведитесь.

Ощадбанк мог бы и блокировать счета мошенников.
Прийшовши в банк 10.09.2024, написав заяву на зменшення кредитного ліміту. Менеджер на прізвище Л***о В.В. прийняла її, підписала у заступника керуючого відділенням, але будучи некомпетентним як одна та інша подали її я так розумію на головне управління. Пройшло 3 дні. Як виявилось заяву головний офіс Ощадбанку не прийняв бо мноє було допушено помилку, а саме вказано недостатньої інформації паспортних даних. Прийшов 13.09.2024 написав заяву стосовно зменшення кредитного ліміту повторно. Менеджер Л***о В.В її прийняла і обіцяла передзвонити у разі форсмажорних обставин. Понеділок 16.09.2024, 12:00 перевіряю чи зменшили по заяві кредитний ліміт. Таки все залишилось по старому. Як виявилось у мене є особистий менеджер — це Наталья. Перетелефонувавши її, пояснивши ситуацію обіцяла розибратися та перетелефонувати. Пройшло 4 години мабуть забула… Тому… Прошу втрутитись в ситуацію, що виникла, хотілось — би отримати адекватних пояснень чому ??? Чи це халатність та некомпетентність, чи це ціленаправлений пофігізм центрального офісу, а нижня ланка нідочого. Що це за бардак. Відповідь хочу отримати, або від менеджерів (вони знають про кого я), або письмово на мою пошту. admin-bc@ukr.net
Polina1807 13 сентября 2024, 13:51
Отделение по адресу: Харьков, ул. Пушкинская, 30-А-3
Коли кажуть, що Приват -це дно, Ви не були в Ощаді. Саме сьогодні я зробила ці висновки.
Прийшла до відділення у місті Харків, по вулиці Григорія Сковороди, мені було потрібно відкрити фізичну карту та рахунок ФОП (всі знають -що на реєстрацію ФОП банки встають у чергу, але не тут).
Зайшла- порожній зал, десь у невеличкому приміщенні 2 жіночки -плідно працюють, балакаючи про своїх дітей, та як розпочався їх навчальний рік, не без емоцій звісно. 2 каси -2 касира, одна обслуговувала клієнта, інша вільна, мені потрібен був оператор, але з трьох робочих місць -на місті не було нікого. Просиділа хвилин 10, нікого, підійшла до дівчат- які «плідно продовжували спілкуватись (пліткувати)» із незадоволеним виглядом мені відповіли -зараз до Вас вийдуть, ок …ще 5 хвилин, нікого…
Підходжу до вільного касира, питаюсь, відповідає -зараз підійдуть, сідаю чекаю… приходить ще одна жіночка, також до оператора, сідає чекати зі мною, ще 10 хвилин проходить -нікого, вже вона підходить, до заклопотаних розмовами дівчат, їй так само відповідають — до вас зараз підійдуть, ну за декілька хвилин, мої нерви не витримали!!! Майже півгодини просидіти — а з трьох робочих місць оператора -жодної немає.жодноі!!! На всі запитання до інших членів цієї КОНТОРИ, відповідь одна- зараз підійдуть, але нікого… просто жах!!!
Повне свавілля і пофігітисне відношення, як до людей так і до своєї роботи.
Все це я сфотографувала та зробила відео, щоб потім не казали -що це наклеп, проте напевно в залі також є камери, але працівникам начхати
Ekaterina0706 9 сентября 2024, 14:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Вышгородская, 38
Маю зарплатну картку цього «банку», в додаток до зарплатної оформлювали кредитну. Місяців 6 тому перестала користуватись цими картками зовсім, бо звільнилась з тої роботи, з якої були нарахування. Картки лежали без діла, аж ось прийшло повідомлення, що незабаром міняються умови договору, і з кредитної картки, а саме з кредитного ліміту, будуть знімати комісію за обслуговування. Вирішила я картки закрити і забути про них. Зателефонувала на гарячу лінію спитати, чи обов’язкого закривати картки в тому відділенні, де відкривала, адже на картках грошей нема, заборгованості за кредитним лімітом також немає. Відповіли, що у будь якому відділенні можна закрити. Звернулась я у найближче, пробула близько 2 годин в черзі, і виявилось, що закрити вони ніяк не можуть, треба тілько там де відкривали. На моє запитання, чому контакт-центр відповідає інакше, відповіли що там працюють не зовсім компетентні люди, і що єдине, чим мені можуть допомогти, це закрити тільки зарплатну картку, а кредитну ну ніяк.
Також на офіційному сайті вказано, що відділення працює без перерви, а по факту перерва є, з 13 до 14 години.
Повна невідповідність інформації на офіційних ресурсах банку з тим, що відбувається насправді.
sera84 9 сентября 2024, 10:07
Додаток працює криво в казначейство не заплатиш куди саме треба. Почали брити гроші за те що маєш картковий рахунок, притому всьому навіть і з кредитної знімають гроші, а пенсіонери, яким повпихували ці кредитки ж чього мають потім ті проценти сплачувати?.. Щоб зробити просту пластикову картку теж плати. А те, щоб купити валюту то я вже мовчу, там савок, натуральна савдепія. Держава повинна звернути увагу, та втрутитись в цей беспридєл
Aliona7 7 сентября 2024, 12:53
Жахливий банк, заблокували рахунок за виконавчим провадженням, а розблокувати не можуть вже більше року. Дзвонили, писали, їм все одно, кажуть ждіть черги. Дзвонив виконавець, теж нічого.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksanopysche 6 сентября 2024, 13:42
Добрий день Ощадбанк. Я зараз проживаю у Швеції у зв’язку з війною в Україні, я проживаю тут по директиві. Мені потрібна від вас довідка, що мені не приходять гроші від вашого банку на мій рахунок у вашому банку за три місяці. Я у вас мала відкритий рахунок по роботі. Але зараз я не працюю на роботі. Зараз я живу у Швеції і мені потрібна від вашого банку довідка, що я не отримую від вашого банку коштів на свій рахунок за три місяці. Скажіть-бутьласка: які потрібно документи вам переслати, щоб ви мені дали таку довітку? Мені це потрібно для проживання у Швеції. І це терміново.
AndrekaUa 6 сентября 2024, 10:43
Не дают минимальный достпук с своим деньгам. Исполнитель отправил более 10дней разрешение (заяву) на доступ к 14к гривен.
По сегодняшний день сижу голодный и не могу воспользоваться своими деньгами, а на горячей линии, ждите своей очереди рассмотрение вашей заявки.
Что за бред?
Это такое уважение к УБД?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
morkva3707 5 сентября 2024, 8:09
4790729920539178 картка Ощадбанк, якою користуються аферисти, Ощадбанк не реагує на скарги що тримач картки займається протиправною діяльністю. Справу у ЄРДР занесено.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝