Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
prokop1304 2 июня 2024, 10:41
Отделение по адресу: Николаев, ул. Космонавтов, 55
Здравствуйте, мне нужно заполнить форму на английском на одном сайте, ну чтоб мне могли деньги переводить, там есть такой роздел: Bank Code — Код банка, Какой код? Как узнать код Ощадбанка? Подскажите, просто впервые с таким сталкиваюсь, буду благодарен за ответ, спасибо
Євген Перепелиця 31 мая 2024, 9:28
Самый плохой банк вообще не ценит клиентов я последний раз пользовался услугами этого банка у меня мама была военной служила в мед роте спасала наших защитников Украины и она погибла у нее был депозит в Ощадбанк я уже вступил в наследство все документы есть, а я не могу получить свои уже по закону деньги приходя в банк меня футболят везде и говорят что надо ехать в донецкую область где открывался депозит вот так в Ощадбанке относятся к героям и родственникам погибших героев Украины и куда обращаться и что мне делать я уже не знаю…
Pele10 30 мая 2024, 11:46
На мої рахунки був накладен арешт по виконавчьому провадженню.я пенсіонер та впо з Бахмута.після арешту на арештованих рахунках є сумма яка перевищую борг по провадженню.судовий виконавец 2 рази за місяц відсилав платіжні інструкції в «ощад банк», але гроши на рахунок боргу так банк і не перевів.
Кажуть чекайте…колись до вас дійде черга тоді і оплатимо!!! як це??? гроши є, а користуватися не можна (арешт)і не платяться за борг.
Це ви так знущаєтесь з пенсіонерів???
Моя особиста порада всім впо та пенсіонерам: НЕГАЙНО ЗАБЕРИТЬ ВСІ СВОЇ ГРОШИ З БАНКІВ ТА ПЕРЕВОДЬТЕ СВОЇ ПЛАТЕЖИ ЧЕРЕЗ ВІДДІЛЕННЯ УКРРОШТИ.ТАМ У ЛЮБИЙ ЧАС ЇХ БУДЕТЕ ОТРИМУВАТИ І НІХТО НЕ ЗМОЖЕ ВАШІ ГРОШИ ЗААРЕШТУВАТИ.
ПОГАНИЙ «ОЩАДБАНК»!!!
ДУРИТЬ ЛЮДЕЙ ТА ЗНУЩАЄТЬСЯ З ВПО!!! ГАНЬБА ТАКОМУ БАНКУ!!!
Ayron15 29 мая 2024, 10:15
Каждый месяц блокируют карту и говорят что она была скомпрометирована. В колл центре сидят ***, которые ничего сделать не могут как отправить в отделение писать заявление на разблокировку интернет-банкинга. Уже так раз 5 ездил, что бы написать три слова в заявлении «прошу розблокувати картку». Создают искусственную очередь для отделений. И так 1% за перевод берут (что очень много), так ещё катайся по отделениях как *** по ихних хотелках.
Юрий Сам 28 мая 2024, 17:24
Треба закрити рахунок за зарплатною картою. Хоча був рахунок в другому банку, на роботі затребували щоб картка була від ощаду. Після виїзду за кордон по програмі біженців стало напрягати, що банк зтягує кожен місяць гроші за обслуговування.
Картку обнулили. Користуватись карткою не планується.
Немає ніякої гарантії, що ощад після нарахувать на нульову картку не подасть до суду на стягнення заборгованості. Потім виконавці — арешт рахунків в інших банках і т.д.
Закрити з-за кордону неможливо.
Тільки йти самому в відділення і закривати. Або писати доручення.
Але —
1)доручення в Британії для біженця — задорого
2)доручення написати немає на кого — когось забрала війна, хтось лишився в окупації
3)британське доручення потім треба переводити та завіряти в Україні — теж дорого.
Є електронні підписи в Приваті та в Дії.
Але все одно не можна закрити за заявою з електронним підписом.
Тільки йти у відділення.
Знайомий з ощадом ще з радянських і ранніх українських часів.
Радянщина так і лишилась з банком назавжди.
35355024 28 мая 2024, 13:38
Я не розумію цей банк, коли арешт накладають на рахунок у четвертій ранку, все у них добре. А як зняти арешт, з отриманим листом від приватного виконавця, з постановую яка є у АСВП то дзуськи. Мало того, що ваші же співробітники у відділені називають рахунок «соціальним», ви його швидко арештовуєте. А зняття арешту? Де закони працюють про терміни у 2 робочих дні? Котрі навіть у вас на сайті вказані! Потрібен лист виконавця? Пройшло 14 робочих днів, тиша. Гаряча лінія…Чекайте 3 дні, потім чекайте 2 неділі (лист йде), а потім можливо місяць або рік. І головне ніхто нічого не знає. Країна у стані війни, но навіщо людям які втратили свої домівки, отримувати кошти впо і на дитину. У нас черга, чекайте. А закони …Закони теж почекають. Ви там себе добре почуваєте? Мій банк — моя країна, свобода і ТД ?!? У вас що до клієнтів відношення 0, що до своїх співробітників 0. Не соромно?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Запорожченко 24 мая 2024, 9:10
У мого батька заблокований зарплатний рахунок. Написали заяву виконавцю на розблокування. 07.05 була відправлена постанова про розблокування рахунку на 13 400 грн через сайт з електронним підписом. 10.05 — лист був вручений за довіреністю. Неоднократно телефонували на гарячу лінію як батько так і приватний Виконавець. Батькові кажуть що такий
лист не отримували, виконавцю кажуть що отримали але ще не зарезервували входящу кореспонденці, не поставили номер. Через пару хвилин вже я телефонуютна гарячу лінію знову кажуть що такий лист не отримали і хто отримав
його за дорученням вони не знають, нехай
виконавець відправе на електронну адресу. Він відправляє знову постанову з електронним підписом на електронну адресу в 11:01 і відповідь на лінії геніальна: ваш електронний лист не надходив. Нехай ваш виконавець надішле
постанову електронним каналом Наіс або ж знову на пошту банка. І це замкнутий круг. І постанова не погасилась і не розблоковують. Банк тупо користується коштами (присвоїв їх собі) В діє давним давно ще з 10.05 є постанова, а банк її не бачить. Походу там інваліди сліпі працюють. Тому
обходьте цей банк стороною, кажуть ПриватБанк — г повне, а цей банк ікон че ний. Ну нічого суд вибʼє і ще моральну шкоду. За яку країну ми воюємо. Батько на ½ працює що б хоть якось себе прогодувати і ті сльози не можна зняти, тварі ви безсердечні, сьогодні вже 24.05 вже 3 неділя пішла, а рахунок не розблокований його не бачать, чи не хотять бачити понабирали інвалідів і лібідо в які не можуть прочитати лис. Люди забирайте свої гроші бо теж не зможете їх зняти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OliviaKvitkova 23 мая 2024, 11:39
Шановні учасники цієї спільноти і всі ті, хто ділився своїми думками! Хочу розповісти про свій досвід очікування і розблокування рахунку Ощадбанком. Постанова про зняття арешту була ще від 29.04 і сьогодні нарешті зранку арешт був повністю знятий (23.05). Не знаю чи це співпадіння чи ні, але розблокування відбулося через 2 дні після звернення на Урядову гарячу лінію 15−45. Постійні дзвінки на гарячу лінію банку і численні візити до відділень міста результату не дали, одні відмовки і все. Для тих, хто буде дзвонити на номер 15−45, бажано знати номер постанови про зняття арешту, або хоча б номер виконавчого провадження за яким арешт було встановлено для того, щоб надати таку інформацію для оператора, який буде оформляти звернення. Далі ваше звернення у той самий день буде перенаправлено на Міністерство фінансів, а звідти безпосередньо на Ощадбанк. Як мені пояснили на гарячій лінії Міністерства фінансів у них зараз шалена кількість таких звернень, люди роблять це масово, але термін розблокування після надходження звернення до банку різниться — це може бути і через 2 дні, у той самий день, а максимальний термін очікування 30 днів. Проте спробувати всі варіанти не завадить. Тому бажаю усім швидкого розблокування і більше ніколи не потрапляти у подібні історії. А Ощаду бажаю нарешті прислухатися до звернень своїх клієнтів, реагувати миттєво і вийти нарешті з кам’яного віку.
sasarabokon 23 мая 2024, 9:21
Я трохи не розумію, як так? Хотів оформити карту MORE консультант відповів що війсковим кредит не надають. Ми що відброси общества стали. Побратими за що лягли, за те що у вас ставлення як до кого? Ви державний банк і ми на даний час вас захищаєм.
Минфин
Ответ администратора
17 июня 2024, 12:02
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
3.05 2024 виконавцем була направлена постанова про зняття арешту з зарплатного рахунку. Нажаль ощад ігнорує ці постанови без роз’яснення. Вже незнаю як далі жити, бо ще маю трьох діточок якіх треба забезпечувати. Бракує слів аби передати мій стан душі.
Romasha 22 мая 2024, 16:03
Отделение по адресу: Одесса, ул. Базарная, 17
З лютого не дають відповідь нотаріусу. Два запита вже було: один прийняли в Одесі за 100грн (через касу), другий курьером доставлен у головний офіс.
На скаргу — прислали відписку, що в ней не вказан Голова правління АТ «Ощадбанк» — Наумов Сергій Володимирович.
Lana2525 22 мая 2024, 10:11
Сплачуючи комунальні послуги через ощадбанк, випадково звернула увагу, надавши на деталі квітанціі, що я сплачую з комісією. При тому коли сплачую я бачу, суму тільки за сплату послуг, ніде не відображається сума комісії! Навіть сума комісії в застосунку ощадбанку я не бачу. Лише зайшовши в саму квітанцію, я випадково побачила, що є комісія. Реально це обман клієнта! Сплачую я свої гроші, ніде не бачу суму комісії, лише після сплати і то, якщо зайти в додаток. В приват такого не має, ти бачиш реально яка комісія. А в ощадбанк у тебе ніби крадуть цю комісію, вона ніде не відображається. Звернувшись до підтримки ощадбанку, дійсно таким чином знімається комісія і якщо це людина похилого віку, то вона буде сплачувати думаючи що без комісії проплата, бо дійсно ти бачиш суму зняття без комісії. І лише в деталях інформації дізнаєшся про комісію! Це дуже підступна схема, не очікувала такого. Будь-ласка змініть це, не потрібно казати ми ж написали, я перечитала перед сплатою і бачила, що сума без комісії знімається. Ви шахрайські приховуєте і крадете комісію на проплаті комунальної послуги. Це вкрай не правильно!
aptem054 22 мая 2024, 8:47
Мій рахунок був заблокований виконавчою службою і хотя була постанова про визнання поточного рахунку банк ще захотів нову постанову і йому було надано, вже 3 тиждень ні чого не відбувається в відділені нічого не кажуть.
sidorenko23 21 мая 2024, 20:34
2 травня на зарплатну картку, був накладений арешт в сумі 39 717,72.
Для розв’язання проблеми не одноразово зверталась за допомогою в чат-бот, на гарячу лінію, у відділення банку, де обслуговуюся. Там мені відповіли, що треба звертатися в головне відділення Ощад Банку.Ще було звернення в виконавчу службу, яка видала постанову на розблокування карти.
Постанова була надіслана укр. поштою 07.05.24.
Після цього ще багато разів зверталась на гарячу лінію, де неодноразово було сказано, що треба почекати 5 днів. З моменту накладення арешту пройшло вже 19 днів, а результат ніякий.
Протягом цього часу на рахунок поступила заробітна плата, до якої я через арешт не маю доступу.Жити нема що, що. Ощадбанк- «найкращий» банк в світі.
Masik12 21 мая 2024, 18:51
Дуже вдячна Валентині за доброзичливість та допомогу з оплатою комунальних послуг на терміналі
Вікторія Карнаєва 21 мая 2024, 16:12
Отделение по адресу: Одесса, ул. Базарная, 17
Добрий день! Проблема у мого батька-пенсіонера, зрозуміло, що самостійно він не може вирішити іі розблокування рахунку згідно Постанови від 07.05.24. про розблокування картки для видаткових операцій у розмірі не більше 14200грн. По-перше хочу висказати всі обурення стосовно того, як консультують на гарячій лінії. Проконсультували так, що треба йти до відділення писати заяву (якщо відділення у іншій області де відкрита картка), коли пішли до відділення мало того, що менеджер кричала і хамила не соромлячись, так і гадки не мала що то за заяву, яку треба писати. Після довгого консультування зі своїми колегами заяву прийняли, видати кошти відмовили, того що Ощадбанк не бачить Постанови (у відділені були 16 травня (вона є на офіційному сайті виконавчих проваджень і Виконавець іі відправила через електронний сервіс і листом 08.05.24.). Згідно Наказа НАКАЗУ 16.04.2019 1203/5, зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 16 квітня 2019 р. за № 399/33370 Про затвердження Порядку автоматизованого арешту коштів/електронних грошей боржників на рахунках., банк повинен на слідуючий день після винесення Постанови розблокувати рахунок. Відповіді по сьогоднішній день не має (сьогодні 21.05.24.), коли розблокують ніхто не знає відповіді не дає менеджер (говорять що всі вказівки надходять з Києва), а гаряча лінія посилає до менеджера.Просто тупік. Пенсіонер без коштів для життя повинен чекати і проходити жах бюрократії. Мало того, скоро ПФУ нарахує знову пенсію і батько всі кошти зняти не зможе, бо ліміт у місяць 14200 грн ., так довго розглядають справу. Такого ставлення жахливого я давно не бачила. Написала навіть у НБУ. Дайте будь ласка відповідь що робити? Нижче я вказала відділення де відкрита картка, грубість і хамство було у відділенні м.Дніпро.
Zavakevich1979 21 мая 2024, 15:28
29.04.2024 року на мій зарплатний рахунок через виконавчу службу банк наклав арешт.
30.04 виконавча служба відправила повідомлення до Ощадбанку про закриття провадження.
На сьогоднішній день картка не розблокована.
Я не маю можливості вже більше трьох неділь користуватися коштами.
У мене запитання до керівників денної установи!
Ви розумієте, що люди не можуть користуватися своїми грошима?
За що жити?
За які кошти?
Чому ваші працівники у відділеннях розводять руками і не можуть вирішити цю проблему на місцях?
Дайте вашим клієнтам чітку відповідь, коли розблокуються рахунки?
OliviaKvitkova 19 мая 2024, 13:21
Не знаю чи тут ці скарги мають значення і їх розглядають, але написати про найогидніший банк країни потрібно.
На соціальну картку накладено арешт, є постанова від 29.04 про повне зняття, але кончені працівники банку, які все це роблять вручну (про діджиталізацію певно їм ніхто не розказував), ніхрена не роблять. На гарячій лінії пропонують оформити якісь заявки, які до одного місця, бо розгляд їх аж 30! календарних днів, кажуть, шо заявка пришвидшить процес розблокування, але це відверта брехня, бо вже 2 тижні від подачі заявки, а ніхто нічого не розблокував. На гарячу лінію Нацбанку теж можна не дзвонити, у цій ситуації вони не допоможуть (навіщо тоді взагалі їхня гаряча лінія здалася, якщо вони не можуть знайти на них управи?!). Загалом Ощадбанк це конкретне лайно, яке під час війни залишає людей без грошей, абсолютно незаконно, прикриваючись якимись відмазками рівня дитячого садочка. Чим ви відрізняєтеся від рашистів? З таким банком і ворогів не треба, самі принижують і знущаються над людьми. Дуже не хочеться мати справу з цим банком, обходити десятою дорогою і плювати де тільки бачиш відділення. Ганьба, Ощадбанк!!!
16Matya08 17 мая 2024, 21:29
Отделение по адресу: Житомир, ул. Ивана Франко, 3
Вітаю!01.05.24 мені заблокувала виконавча служба картку,02.05.24 о 10.30 було направлено листа про розблокування по 17.05.24 ніхто не реагує.Гаряча лінія там для краси, звернення, скаргу залишала ніхто не реагує, ніхто ніякої відповіді не дає коли розблокують карту, одне й те саме чекайте.09.05.24 на карту прийшла пенсія по утраті годувальника, кошти зняти не можу.Ходила в відділення банку, менеджери теж розводять руками, чекайте.Не цінують клієнтів, безвідповідальні і ні кому радити не буду цей банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Iri0ka29 17 мая 2024, 20:48
Чоловіку заблокували зарплатну картку, посилали то до виконавчої служби, хоча там усе нормально і немає ніяких погрішностей, тільки кормлять тим що розблокують, що це таке, картка заблокована, зарплата із за цього не може бути начислена, мала дитина, треба можливо годувати, памперси + чоловіку їхати назад на фронт на наступному тижні за який кошт скажіть будь ласка?
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝