×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Верните мои деньги!
Интересно, Ощадбанк возвращает деньги клиентам, или только через суды?
Комментарии (7)
Банк ігнорує звернення
Консультант банку, що повідомив, що я можу відкрити у відділенні Ощадного картку з чіпом від НПС «Простір» не являючись переселенцем, отримувачем соц.допомоги, пенсії та іншого. ( Нажаль тільки ощад має право випускати картки з мікро-процесором )
Працівник банку повідомивши те, що отримати картку я не можу так, як не підходжу під вище наведені умови.
Представник банку, що повідомив мене що все-таки я можу відкрити картку «Простір» і відправив в легку та пішу еротичну подорож на сайт банку(на якому з наведених карт «Простір» лише одна, для отримання пенсій переселенцям)
Я бачу лише два варіанта розвитку подій:
1. Я приходжу і мені кажуть теж, що і в перший раз.
2. Працівник банку повідомлює що може мені відкрити картку, але картку лише магнітну без використання чіпу(а також всіх його можливостей), поки я не бачу роблять копії паспорта, коду, біжать через дорогу в Полікомбанк і відкривають картку там.
Еще один варіант(1 до 100000), консультант банку йде і відкриває в Ощадному картку з чіпом, потім фотографує її підтверджує, що виконати даний квест можливо і після всіх перевірок, я йду в найближче відділення банку так відкриваю там картку НПС «Простір» в цей же час менеджера барикадують вхід і вихід, щоб не дай бог нікто не відкрив у них картку та не вніс на неї грошей.
Прошу вказати в особисті повідомлення ваше ПФБ та контактний телефон. Також напишіть адресу відділення куди і коли ви звертались.
Комментарии (5)
Жахливе обслуговування
Приносимо вибачення за ситуацію. З працівником відділення проведемо роботу. Скажіть будь ласка, кошти перераховані на актуальні реквізити.
Комментарии (2)
Хуже быть не может
Я бы давно покинул Ваш банк, только вот протекционизм от кого то заставляет меня быть вашим клиентом. Получать пенсию через почту. Ну это по лермонтову «избавь нас боже».
Как то так.
Да что мне теперь делать?
Приносим извинения за предоставлены неудобства. После изменения пароля, расчетные операции в Ощад 24/7 два дня не доступны. Все в целях безопасности. Проверьте успешность проведения операции сейчас. В случаи отказа, укажите в личные сообщения ваше ФИО и контактный телефон. Просмотрим в чем проблема.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Карта платіжної системи «Простір»
Не будучи переселенцем
Не будучи пенсіонером і т.д.
Отримати картку НПС «Простір». Відповідь банка була схвальна.
Прийшовши до відділення Ощадбанку та запитавши аналогічне питання, мені відповіли:
Щоб отримати картку «Простір» необхідно бути а/або переселенцем чи пенсіонером так-як вони відкривають разом з нею рахунок у пенсійному фонді.
І щоб її отримати необхідно:
Бути пенсіонером чи отримувати соціальні виплати.
Якщо запитают пенсіонери де іх пенсія то нехай звертаються до Visa куди йдуть мільйони долларів комісійних лише за відкриття карток та розрахунки.
Думаю НБУ також буде цікаво чому Ощадбанк не стимулює розвиття національної платіжної системи(до 98% всіх розрахунків в країні йде між внутрішніми рахунками)
Звістно карта Простір не має таких переваг, як:
Можливість обманювати на OLX, відміняти операції після отримання товару
Можливість красти кошти з рахунків
Розгляд спірних питань до 180 днів за які шахрай вспіє вивести кошти та оформити іншу картку.
Але вона має інші переваги, такі як розрахунок без комісі, швидкість, розгляд спірних питань, ЕЦП. Тільки не зрозуміло чому я не можу скористатись цією карткою?
Приносимо вибачення за дезінформування. Ви можете отримати картку НПС «Простір», в стандартному тарифному пакеті. Щодо тарифім, можете ознайомитись на офіційному сайті, або у відділенні бунку.
Комментарии (4)
Банк не має змоги видати мою соціальну карту протягом 2-х з половиною місяців.
Прохання прийняти жалобу на відділення «Ощадбанк» за адресою м.Харків вул. Бакуліна, 12 від Малишева Кирила Владиславовича.Я замовив на переоформлення картку, оскільки за неясною причиною моя картка була заблокована. Протягом 2-х місяців співробітники банка на мають змоги видати карту виправдовуючись тим що не мають пін-кода. Протягам цього часу я жодного разу не почув повноцінну відповідь, лише прийдіть через 2-3 неділі, це повторювалося 4-ри рази. Сьогодні 01.02.2019 о 12.15 я навітався до банку, але знову не мав змоги отримати карту по тій самій причині. Коли я звернувся з проханням отримати гроші соціальної допомоги гоітвкою, через паспорт, почув відмову та грубість зі сторони співробітників. На прохання вирішити проблему почув що це моє діло та я сам повинен вирішувати ці питання зателефонувавши у відділ «Ощадбанку». З усього вищевикладеного вимагаю дисциплінарно покарати персонал, що працює в цій зміні, та вирішити проблему з моєю карткою. В іншому випадку зобов'язуюсь звертатися до вищестоящого керівництва, для задоволення моїх прохань. Заздалегідь вдячний за співпрацю. З повагою Малишев К.В.
Комментарии (1)
Отзыв
2.Хотите поговорить с оператором вместо автомата — болт вам! Все равно вы будете говорить с автоматом. Нажмете 6 и все равно услышите муть на 10 минут.
3. Сняли лимит — да хоть 20 раз снимайте — операция будет отклонена. И ничего, что вам сказали, что он снят — все равно отклонена.
4. Ах, вам послали СМС на подтверждение операции — не получите вы его, будете стучать головой по клавиатуре без пользы. У этого банка нет кнопки, как у всех других банков « выслать смс заново» — а зачем? Ему *** на клиентов. Ну не получилось у вас провести операцию — да пострайтесь еще! Куда вы вы *** денетесь, если вас принуждают получать деньги только через ощад?!!!
1. Для того, чтобы выявить причину обращения клиента в контакт-центре применяется услуга выбора соответствующего пункта меня по голосовым подсказкам.
2. Через официальный сайт банка можно заказать звонок оператор контакт-центра по интересующему вас вопросу. Так же можно воспользоваться услугами чат-ботом в Facebook и Telegram.
3. Снять лимиты можно так же в личном кабинете Ощад 24/7.
4. Для получения СМС у клиента должна быть подключена услуга СМС-информирования.
Рекомендуем для комфортного пользования услугами банка пользоваться альтернативными методами коммуникации с сотрудниками контакт-центра и сервисом Ощад 24/7.
Комментарии (1)
г.Одесса
Прийдя в банк 30.01 уточнить когда точно будет возврат, работник мне ответила 31.01 в 16-15.Деньги я так и не получила! Прошу дать ответ когда я получу деньги ??
Комментарии (2)
Самый ужасный банк страны!!!!!
Просим указать в личные сообщения о каком именно отделении банка идет речь, также, по возможности укажите ФИО сотрудника. Проведем обучение по работе с клиентами.
Комментарии (1)
Не компетентность сотрудников
Комментарии (1)
вымагание денег за страховку
Комментарии (4)
Ощадбанк і Картка Киянина (як обдурити пенсіонера)
Шрифт — 9 (максимум). Людина похилого віку навіть в окулярах не здатна прочитати, що там написано. А там багато цікавого. Наприклад, у другій заяві є пункт: 4.1. 1) Підтверджую своє письмове клопотання на отримання Кредиту та усвідомлення того, що укладаю Договір в повному обсязі, з урахуванням всіх його складових частин, зокрема, договору банківського рахунку, договору банківського вкладу (депозиту), Кредитного договору, умови яких викладені в Особливій частині Договору (мається на увазі Договір комплексного банк. обсл., який на руки ніхто не видавав і навіть з текстом не ознайомлював), а усвідомлюю правові наслідки укладення таких договорів." Круто? Отож.
Комментарии (3)
Вымогают деньги ! Банк говорит одно! А коллектора требуют деньги!
Уже не только звонят! Они теперь еще письма пишут! Свои отписки оставьте кому то другому!!!
А мне пожалуйста официальный ответ!!! И извинения!!!
Еще один звонок от этой компании и я на всех возможных сайтах распишу это форменное безобразие! Начну с письма Пушному!
Написать комментарий
Заставляют ехать в другой город закрывать карточку
Заставляют ехать в то отделение ее закрывать. Что мне делать что бы не ехать за 100 км?
На данный момент закрыть счет возможно в том отделении где он был открыт. Понимаем неудобства, находимся в процессе их исправления.
Комментарии (5)
Обслуживание физических лиц.
Написать комментарий
Ощад Банк пустая трата времени
Комментарии (4)
Вымогают деньги ! дубль два!
Может сотрудники банка все таки перестанут вымогать деньги с моей матери????
ранее
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/122698/
Комментарии (1)
Неправдива інформація
24.01.2019 р. прийшла смс що моя карта доставлена у відділення (не вказано яке).
25.01.2019 р. телефоную у відділення на яке замовляла карту (с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14) там повідомили, що карта у відділенні смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А. Після дзвінка на гарячу лінію, «сказали» що перенаправили картку у відділення с. Антонівка.
30.01.2019 р. отримала смс про доставлення карти у відділення с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14. Звернувшись за даною адресою, працівник відділення сказала що карти в них немає. Зателефонувавши у відділення смт. Володимирець, вул. Соборна, 35-А з питанням «Чому не доставили карту?» відповіли що у відділенні с. Антонівка лише 1 працівник і він не може видати карту, бо потрібно встановити відразу пін-код (на скільки мені відомо, то пін-код можна встановити і через гарячу лінію). Скажіть, невже не можна передати карту у відділення на яке робилась заявка? Чи вислів «усе для клієнтів» це лише пусті слова?
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Взагалі картка мала бути відправлена у відділення де відкрито рахунок. Просимо вказати, в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Самый ужасный банк Украины!
1.По обратной связи дождаться ответа невозможно!
2.В отделении не могут ответить на вопросы и нормально проконсультировать!
3.На гарячей линии внятного ответа никто предоставить не может.
4.Письменный запрос получить невозможно.
5.Связи с Киевским руководством нет, со службой безопасности тоже нет, с юридическим отделом тоже нет.Кроме менеджеров ни с кем связаться невозможно, а менеджеры некомпетентны ни в каких вопросах.
И ещё одно… Письменный ответ не предоставляется не только клиентам, но и службам которые отправляют запрос. Решить проблему не возможно! Крайне не рекомендую этот банк! БЕГИТЕ ОТТУДА СКОРЕЕ!!!
Ранее предоставляли ответы на ваши обращения.
Комментарии (1)
Банк сильно продвинулся вперёд, но...
Вечные очереди в кассу в выбранном мной отделении.
Проблема, которой полтора года: карта для получения процентов в USD, постоянно банк сам подключает ненужный мне платный СМС-банкинг при входе в online.oschadbank.ua. И приходит радостная SMS «My pidkluchily Vam SMS-banking po kartsi ...». Ребята, я его отключал много раз, даже просил отключать в отделении, при оформлении карты мне вообще говорили, что в этом тарифе он бесплатный. Зачем? И вот сегодня опять. Надоело. Прошу вернуть все уплаченные комиссии за ненужную мне услугу, которая сама подключается после отключения.
Знаем о проблеме с очередями и работаем над ней. Внедряем альтернативные каналы обслуживания, Ощад 24/7, ИПТ. Что касается подключения услуги СМС-информирования. При входе в личный кабинет Ощад 24/7, услуга СМС-информирования подключается автоматически, так как она необходима для отправки одноразового пароля для регистрации и входа в систему. Ощад 24/7 не работает без активной услуги СМС-уведомлений.
Комментарии (6)