Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Olesia30 24 мая 2019, 9:11
З мого зарплатного рахунку, відкритого в АТ «Ощадбанк», щодня автоматично списуються кошти про нібито заборгованість по іншому моєму рахунку. При цьому, цей рахунок не відображається в Ощад24 та в команди контакт-центру Ощадбанку!!! Яка сума заборгованості та як вона могла утворитися на УВАГА! такому ж зарплатному рахунку, відкритому у 2013 році у м.Кіровограді ніхто пояснити з працівників банку мені не зміг. До того ж рекомендували УВАГА! їхати до м.Кіровоград (хоча я з 2014 року не зареєстрована та не проживаю у вказаному місті). На мої прохання вирішити всі питання в м.Києві, оскільки для поїздки в м.Кіровоград необхідно здійснити суттєві транспортні витрати, витрати на проживання та харчування відповідають, що цю операцію неможливо здійснити.
Ощадбанк
Ответ банка
24 мая 2019, 11:22
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Дійсно, закрити картку та рахунок, на даний момент можливо в тому відділенні, де він був відкритий. На даний момент проблему вирішуємо. Далі будуть покращення.
Просимо надати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
denis351145 23 мая 2019, 19:52
С февраля, то есть, уже четыре месяца, на сайте банка нет возможности посмотреть тарифы на облуживание текущих счетов. Сколько не писал и в официальную группу банка в Facebook, и здесь на сайте, реакции никакой — сотрудники говорят, что «знают о проблеме», но за такой срок ее не исправить — значит, безответственно относиться к своих клиентам.
Ощадбанк
Ответ банка
24 мая 2019, 10:21
Добрый день!
Проблем с просмотром тарифов нет.
Рекомендуем перейти по ссылке https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Николай Рудик 23 мая 2019, 13:21
Отделение по адресу: Сумы, ул. Горького, 32
Обслуживание очень не корректное, простоял 3 часа в очереди хотя стоял 3-им в ней. Работники очень лениво выполняют свою работу, как буд-то просто просиживает рабочее время.
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 14:41
Добрый день!
Приносим извинения за неудобства, проверим ситуацию в отделении.
Рекомендуем воспользоваться альтернативными каналами обслуживания Ощад 24/7, где вы сможете проводить множество банковских операций, не покидая свою квартиру, работу и т.д…
Проблема решена
Остап Бендер 23 мая 2019, 11:24
У лютому поклав гроші на депозит на 4000$ (м. Київ, відділення №157 у Дрімтауні). Працівнику банку чітко пояснив, що відкриваю рахунок лише для того, щоб покласти гроші на депозит. Відкрили картку червоного кольору («моя картка», world debit). По депозиту набігло 21$ відсотків. Розірвав його і перекинув гроші на мобільні заощадження.
Тепер ці гроші знадобились. Але коли прийшов знімати, мені повідомили що за зняття грошей, які я клав на депозит, буде комісія 1% від суми + 5 грн. Тобто замість заробітку, я маю ЗАПЛАТИТИ банку 40$ за те, що я вкладав у нього гроші.

З дрібних, але дратуючих недоліків, ще платне «інформування по смс», яке час від часу автоматично підключається навіть після того як я його відключив через мобільний додаток. І пунк налаштувань «відмова від автопродовження депозиту», зміни якого не зберігаються при редагуванні через мобільний додаток.

Загалом, враження спілкування з банком негативні.
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 14:31
Доброго дня!
Ви відкрили безкоштовну картку, в тарифному пакеті «Стандартний» — ваш вибір.
Взагалі для отримання відсотків по депозиту, відкривається картка в тарифному пакеті «Економний» — зняття готівки через касу банку без комісії.
Рекомендуємо повторно відкрити депозит, перерахувати кошти з карткового рахунку на депозитний. Після чого відкрийте картковий рахунок «Економний», та змініть рахунок для виплати відсотків по депозиту з стандартного на економний.
Провини банку немає.
Полезный комментарий
vadymbanker 23 мая 2019, 18:26
В отделение на 1 мес откроют. https://www.oschadbank.ua/ua/private/deposit/progressive-deposit
Минфин
Ответ администратора
22 ноября 2019, 10:10
тест
molniy911 23 мая 2019, 7:20
Отделение по адресу: Житомир, м-н С. П. Королева, 8
22.05.2019 о 09.10 був у відділенні ощадбанку на пл. Королева, 8 в м. Житомир, необхідно було сплатити за навчання. Загальне враження – ЖАХЛИВЕ (в частині обслуговування ра роботи працівників банку). Ну поперше станом на 09.10 з 3-х кас працювала лице одна (хоча було видно що в інших касах працівники на місцях але займаються іншими справами) і все це не звертаючи увагу що перед касою черга з 14 чоловік. Простоявши в черзі (25 хв) за навчання так і не сплатив- з не зрозумілих питань працівник ЛІНІЧУК Ірина Олександрівна, окрім необхідних реквізитів для сплати (були надані), з незрозумілого приводу почала вимагати паспорт (якого на той час не було). Дарма витрачений час. Мене, як працівника державної установи, здивувало те, що інша працівниця банку (25-27 років), о 09.20 тільки прийшла до приміщення банку, зайшовши до каси, поспілкувалася с працівником каси (не зважаючи на чергу), пішла у підсобне приміщення переодягатись та через 5 хв вийшла до зали до такої ж працівниці, яка чекала іншу біля кофейного апарату на ранкову каву (скільки я був стільки вони спілкувались між собою) і все це не зважаючи на те, що у залі біля 3-х наявних терміналів стоїть черга (чоловік 10-12) пенсіонерів, та намагаються розібратись у поводженні з терміналами. До приміщення банку зайшло 2-і жінки (років по 45), та замість працівників банку інші люди поясняли їм як де і як здійснити фінансовий платіж. Одним, словом – ЖАХ, не рекомендую цей банк. «гарнюнь дівчаток» понабирали для дизайну приміщення але, як функціонування фінансової установи, все цим обмежилось. Начальнику відділення – окреме «незадовільно» за організацію роботи відділення.
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 14:25
Доброго дня!
Дякуємо за сиглан, розберемося з ситуацією, проведемо зі співробітниками роботу на предмет обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо скористатись альтернативними каналами обслуговування Ощад 24/7, де ви зможете сплачувати платежі з нижчою комісією, та виконувати багато інших операцій, не відвідуючи відділення банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anton Lysenko 22 мая 2019, 22:52
Отделение по адресу: Одесса, ул. Мясоедовская, 39
В 21 веке отделения между собой вообще никак не связаны. Нельзя узнать состояние своих счетов в отделении, если там их не открывал.
Взял кредит, пытался оплатить его банковским переводом на счёт. При переводе, ошибся годом договора в назначении платежа. Все остальные реквизиты правильные. Да это моя ошибка. Но эти ***, вместо того что бы позвонить и уточнить, специально ждали три дня и на четвертый вернули деньги. Что бы накапал пеня побольше. Хотя мой банк отправил деньги на второй день.
На горячей линии кидают с одного оператора на другого. Никто не может увидеть мои счета. В итоге ответ один: где открывали туда и идите.
А в том отделение, в котором открывал, наверное передох весь персонал. Потому что никто не берет трубку целый день.
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 11:34
Добрый день!
Просим детально описать ситуацию в личные сообщения.
Где оформлен кредит, каким способом осуществляли перевод.
Минфин
Ответ администратора
25 мая 2019, 13:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.05.19).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
graf13 22 мая 2019, 18:48
Нещодавно банк почав брати комісію просто за перевірку рахунку у банкоматі.
На питання чому так і за що беруться гроші, в колл-центрі сказали, що так було завжди (що не є правдою) та що так вирішила якась там комісія, почали нав'язувати Ощад24…
Що це за відношення до людей?
За що беруться гроші за перевірку рахунку? Там що людина бігає його звіряє кожного разу, коли я його перевіряю, чи банкомат від цього бере більше електроенергії?
Вже самі вирішують скільки і за що їм брати гроші…
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 12:39
Доброго дня!
Встановлені тарифи є цілком ринкові, встановлені після аналізу ринку на надання послуг.
Рекомендуємопідключити послугу СМС-інформування, де ви зможете контролювати ваші транзакції та переглядати баланс.
В жовтні 2017-го помер мій батько, до закінчення терміну його депозиту лишалося 1,5 місяці. Депозит автоматично продовжили.
В березні 2018-го нотаріус робить запит на розшук коштів померлої людини. Ощадбанк надав відповідь, отже й отримав інформацію, що вкладників помер.
В травні я отримала всі документи щодо прав спадщини, але забрати депозит не змогла, оскільки не зважаючи на смерть вкладників Ощадбанк автоматично продовжив депозит і достроково припинити його неможливо.
В листопаді 2018-го депозит знову продовжили, оскільки депозит можна розірвати лише в один день, а філію, де він був відкритий закрили.
07.05.2019 — черговий день закінчення депозиту, прийшла в банк і знову не змогла забрати гроші, бо у них в системі вже є запит на розторгнення депозиту, створений у 2018-му. Видалити заважаючий запис може лише програміст.
Запис видалили 08.05.2019, але депозит знову продовжився.
Заяву на дострокове розторгнення депозиту не погодили.
Вже півтора року як батька немає, але Ощадбанк продовжує вважати його своїм вкладником!
Ощадбанк
Ответ банка
22 мая 2019, 17:44
Доброго дня!
Прийміть наші співчуття.
Якщо ви вступили в право на спадщину, мо можете розпоряджатись рахунками.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону. Також вкажіть ПІБ та ідентифікаційний код, на кого відкриті рахунки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anxat 22 мая 2019, 9:00
На 01.05.2019 в персональному кабинеті був наявний достатній залишок коштів невикорастаної субсидії (додаткових нарахувань субсидії в травні не було). Автоматичного списання залишку субсидії на комунальні витрати за квітень проведено не було (в березні та квітні були автоматичні списання).
Питання — який порядок отримання / використання цього залишку?
Ощадбанк
Ответ банка
22 мая 2019, 9:54
Доброго дня!
Кошти стануть доступними клієнту на картковому рахунку. Після чого ви зможете отримати їх з карткового рахунку, або проводити безготівкові розрахунки.
Проблема решена
Виталий Подберёзный 21 мая 2019, 13:54
Отделение по адресу: Киев, ул. Алексеевская, 13-Б
Щоб поміняти картку (яка уже готова та лежить в касі 4) потрібно постояти в загальній черзі до економістів для підписання договору 2 години. Матюки писати не буду. Робіть самі висновки.
Ощадбанк
Ответ банка
21 мая 2019, 16:42
Доброго дня!
Приносимо вибачення за витрачений час.
Вкажіть в особисті повідомлення дату та час віддідування відділення, та його адресу.
Перевіримо в чому була причина затримки.
Проблема решена
Alla Revenko 21 мая 2019, 12:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Очаковская, 13-А
26.03.19р. була подана Заява №69067311/260319 на видачу картки киянина від імені Ревенко Миколи Федоровича до від.ощадбанку ТВБВ №10026/096 за адресою м. Київ, вул. Очаківська 13. Працівник відділення банку порадив звертатися на гарячу лінію щодо готовності картки. При зверненні до контакт-центру не ідентифікується фінансовий ном.телефону Ревенко Миколи Федоровича. Вже 5 разів зверталися до відділення №10026/096. Кажуть: «щось не підтягується». Прошу перевірити стан випуску картки
Ощадбанк
Ответ банка
21 мая 2019, 14:11
Доброго дня!
Просимо вказати в особисті повідомлення ваш фінансовий номер телефону.
Зв'яжемось з вами після перевірки інформації.
Viktoriyya 19 мая 2019, 14:53
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 159
Добрый день. Хочу поблагодарить за отличную работу начальника отделения №10015/0589 Гедзелевскую Валентину. Сотрудник, который грамотно и профессионально отвечает на вопросы, оперативно решает любую проблему. Очень внимательна и всегда приветлива. Я и моя мама обслуживаемся в банке как физические лица, бывают, нужны консультации по продуктам и банковским услугам — их предоставляют оперативно и без навязывания сопутствующих сервисов.
Ощадбанк
Ответ банка
20 мая 2019, 14:14
Добры день!
Мы работаем для удовлетворения наших клиентов.
Валентине передадим благодарность.
Надеемся на дальнейшее сотрудничество.
Проблема решена
Андрій Борисов 19 мая 2019, 10:37
В термінал вніс кошти… вибило помилку… кошти не зарахувало… звернувся в банк… ніхто з співробітників не знав як правильно писати заяву на повернення… заява переписувалась 3 рази!!! на протязі двох тижнів, нарешті написав і ГО банку прийняв її від відділення, пройшло ще два-три тижні отримав відповідь від банку «вибачте ми не можемо повернути ваші кошти… так як у нас вже не має данних з камер»...- ні ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ!!!.. Спочатку думав що реально не компетентні працівники і дійсно не знають як писати заяви, але виглядає це все просто як затягування чачу… от і м'яко кажучи не вдоволений відповіддю і в разі не вирішення чи ігнорування питання, знімлю всі кошти та закрию усі рахунки в вашому банку.
Ощадбанк
Ответ банка
20 мая 2019, 17:36
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо вказати в особисті повідомлення дату та адресу відділення, де ви писали заяву. Також Напишіть ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіриму ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
83pazer07 18 мая 2019, 5:09
19.04.2019 г.в отделении г.Изюма пополнила свою карту в терменале. Терминал на половине работы отключился — деньги, в размере 900грн.не поступили на счёт, карта осталась в терминале.Было написано заявление в 11:45.Карту вернули только 23.04.2019, но стоило это нервов, так как работник банка на простой вопрос: Инкассировали ли терминал-очень нагло, грубо орать стала.Такие работники не должны работать с людьми. Деньги досих пор не вернули -назначение которых было на оплату коммунальных услуг, врезультате был долг по оплате.Уже подходит время оплачивать новые квитанции. Беспредел!!! Свои деньги не могу получить, банк месяц почти ими крутит. И это не моя вина, почему я должна ждать рассмотрения заявления. Только в этом банке такое. Когда будут мои деньги???!!! Отношение и впечатление отвратительное!!!
Ощадбанк
Ответ банка
20 мая 2019, 14:09
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленный неудобства.
С сотрудником отделения будет проведена работа.
Просим указать ваше ФИО и финансовый номер телефона, для анализа ситуации и ускорения возврата средств.
Це взагалі жах. З яких пір послуга перевірки залишку коштів в банкоматі платна і становить 3 грн.? Це взагалі нормальна практика? Щоб переглянути баланс я маю платити. Я вважаю це не припустимо!!! (Картка Ощадбанку терміналом теж Ощадбанку)
Ощадбанк
Ответ банка
20 мая 2019, 11:46
Доброго дня!
З тарифами ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку.
Є певна кільуість спроб перегляду безкоштовних.
Рекомендуємо підключити послугу СМС-інформування, що дасть можливість переглядати баланс, подивившись останнє повідомлення.
Людмила Линник 17 мая 2019, 15:07
Вже третій день не можу заплатити податки, працює одна каса, черга до 30 чоловік. На питання чому не працює ще одна каса працівник банку відповіла, що касир має право на відпустку, а ніхто інший його замінити не може, що у нас є ще 2 банки в місті… в суботу вони не працюють, хоча на дверях в графіку роботи з 8 до 13. Ситуація повторюється з місяця в місяць. Обурені! Городище Черкаська область
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2019, 16:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Проаналізуємо ситуацію.
Рекомендуємо сплачувати через альтернативні канали обслуговування: ІПТ, Ощад24/7.
Проблема решена
Влад Сахариленко 17 мая 2019, 10:52
Работники работают очень медленно я ждал 45 минут что б меня оформили я очень злой приват банк и то лучше работает чем они
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2019, 14:10
Добрый день!
Жаль вашего потраченного времени.
Приносим извинение за ситуацию.
Укажите в личные сообщения дату и время посещения отделения.
Узнаем причину задержки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anon11 17 мая 2019, 10:07
Вже 2 місяць не можу проплатити комунальні платежі в Ощадбанку, так як у них не працює програма компанії ВАС, через яку я завжди проплачувала платежі єдиною квитанцією, але зараз я цього зробити не можу.Працівники банку пропонують проплачувати через ощад24 на довільні реквізити, але для цього мені потрібно знати реквізити і суми, яких я не знаю, тому що раніше система ВАС виставляла показники і мені не потрібно було ходити і узнавать ці дані, я просто приходила в Ощадбанк називала адресу і мені називали суму до сплати. Я б хотіла дізнатися, коли система запрацює і я сможу проплачувати за квартиру як раніше.
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2019, 14:06
Доброго дня!
Системи ВАС немає в банку.
На даний момент програмні комплекси працюють в стандартному режимі.
Платіжки за оплату комунальних послуг вам приносять додому, згідно яких ви можете здійснити платіж за допомогою альтернативних каналів.
Ольга Пименова 16 мая 2019, 7:33
Спасибо большое. Мою проблемму по поводу заблокированного щета решили за 1,5дня. Очень благодарна.
Ощадбанк
Ответ банка
16 мая 2019, 11:31
Добрый день!
Рады помочь.
Анна Волкова 16 мая 2019, 2:29
Отвратительная работа терминалов и сервис на отделении, сотрудники не заинтересованы в поиске решения проблемы клиента.
После внесения денег в терминал, высветило ошибку, чек не выдало.Сотрудники были равнодушны и не имели желания общаться, до тех пор пока не был повышен тон и не сделан звонок на горячую линию. Написала заявление на возврат средств, но они это назвали «спорным вопросом», который очень долго решается, ещё зачем -то сотрудники сообщили что у них денег в кассе, что бы мне вернуть средства.Итог: деньги на счёт не поступили спустя 2 суток, дальнейшая их судьба не известна.
Совет: не связывайтесь с этим банком.У них то проблемы с системой, то с терминалами.
Ощадбанк
Ответ банка
16 мая 2019, 9:48
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Заявление на возврат средств обрабатывается около 30 дней, на практике быстрее.
Просим указать в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝