×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Безпідставно щодня знімають кошти із зарплатного рахунку
Приносимо вибачення за створені незручності.
Дійсно, закрити картку та рахунок, на даний момент можливо в тому відділенні, де він був відкритий. На даний момент проблему вирішуємо. Далі будуть покращення.
Просимо надати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо інформацію.
Комментарии (2)
Безответственное отношение
Проблем с просмотром тарифов нет.
Рекомендуем перейти по ссылке https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Комментарии (1)
Плохой банк
Приносим извинения за неудобства, проверим ситуацию в отделении.
Рекомендуем воспользоваться альтернативными каналами обслуживания Ощад 24/7, где вы сможете проводить множество банковских операций, не покидая свою квартиру, работу и т.д…
Комментарии (1)
Можна легко вийти в мінус при відкритті депозиту
Тепер ці гроші знадобились. Але коли прийшов знімати, мені повідомили що за зняття грошей, які я клав на депозит, буде комісія 1% від суми + 5 грн. Тобто замість заробітку, я маю ЗАПЛАТИТИ банку 40$ за те, що я вкладав у нього гроші.
З дрібних, але дратуючих недоліків, ще платне «інформування по смс», яке час від часу автоматично підключається навіть після того як я його відключив через мобільний додаток. І пунк налаштувань «відмова від автопродовження депозиту», зміни якого не зберігаються при редагуванні через мобільний додаток.
Загалом, враження спілкування з банком негативні.
Ви відкрили безкоштовну картку, в тарифному пакеті «Стандартний» — ваш вибір.
Взагалі для отримання відсотків по депозиту, відкривається картка в тарифному пакеті «Економний» — зняття готівки через касу банку без комісії.
Рекомендуємо повторно відкрити депозит, перерахувати кошти з карткового рахунку на депозитний. Після чого відкрийте картковий рахунок «Економний», та змініть рахунок для виплати відсотків по депозиту з стандартного на економний.
Провини банку немає.
Комментарии (3)
Жах, жах і ще раз жах!!!
Дякуємо за сиглан, розберемося з ситуацією, проведемо зі співробітниками роботу на предмет обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо скористатись альтернативними каналами обслуговування Ощад 24/7, де ви зможете сплачувати платежі з нижчою комісією, та виконувати багато інших операцій, не відвідуючи відділення банку.
Комментарии (2)
Это просто дно а не банк.
Взял кредит, пытался оплатить его банковским переводом на счёт. При переводе, ошибся годом договора в назначении платежа. Все остальные реквизиты правильные. Да это моя ошибка. Но эти ***, вместо того что бы позвонить и уточнить, специально ждали три дня и на четвертый вернули деньги. Что бы накапал пеня побольше. Хотя мой банк отправил деньги на второй день.
На горячей линии кидают с одного оператора на другого. Никто не может увидеть мои счета. В итоге ответ один: где открывали туда и идите.
А в том отделение, в котором открывал, наверное передох весь персонал. Потому что никто не берет трубку целый день.
Просим детально описать ситуацию в личные сообщения.
Где оформлен кредит, каким способом осуществляли перевод.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Скарга!
На питання чому так і за що беруться гроші, в колл-центрі сказали, що так було завжди (що не є правдою) та що так вирішила якась там комісія, почали нав'язувати Ощад24…
Що це за відношення до людей?
За що беруться гроші за перевірку рахунку? Там що людина бігає його звіряє кожного разу, коли я його перевіряю, чи банкомат від цього бере більше електроенергії?
Вже самі вирішують скільки і за що їм брати гроші…
Встановлені тарифи є цілком ринкові, встановлені після аналізу ринку на надання послуг.
Рекомендуємопідключити послугу СМС-інформування, де ви зможете контролювати ваші транзакції та переглядати баланс.
Комментарии (1)
Депозит на мертвій людині
В березні 2018-го нотаріус робить запит на розшук коштів померлої людини. Ощадбанк надав відповідь, отже й отримав інформацію, що вкладників помер.
В травні я отримала всі документи щодо прав спадщини, але забрати депозит не змогла, оскільки не зважаючи на смерть вкладників Ощадбанк автоматично продовжив депозит і достроково припинити його неможливо.
В листопаді 2018-го депозит знову продовжили, оскільки депозит можна розірвати лише в один день, а філію, де він був відкритий закрили.
07.05.2019 — черговий день закінчення депозиту, прийшла в банк і знову не змогла забрати гроші, бо у них в системі вже є запит на розторгнення депозиту, створений у 2018-му. Видалити заважаючий запис може лише програміст.
Запис видалили 08.05.2019, але депозит знову продовжився.
Заяву на дострокове розторгнення депозиту не погодили.
Вже півтора року як батька немає, але Ощадбанк продовжує вважати його своїм вкладником!
Прийміть наші співчуття.
Якщо ви вступили в право на спадщину, мо можете розпоряджатись рахунками.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону. Також вкажіть ПІБ та ідентифікаційний код, на кого відкриті рахунки.
Комментарии (1)
Субсидія - залишок на обліковому запису
Питання — який порядок отримання / використання цього залишку?
Кошти стануть доступними клієнту на картковому рахунку. Після чого ви зможете отримати їх з карткового рахунку, або проводити безготівкові розрахунки.
Написать комментарий
Заміна корпоративної зарплатної картки
Приносимо вибачення за витрачений час.
Вкажіть в особисті повідомлення дату та час віддідування відділення, та його адресу.
Перевіримо в чому була причина затримки.
Комментарии (3)
оформлення картки киянина
Просимо вказати в особисті повідомлення ваш фінансовий номер телефону.
Зв'яжемось з вами після перевірки інформації.
Написать комментарий
Отличный сервис и обслуживание
Мы работаем для удовлетворения наших клиентов.
Валентине передадим благодарность.
Надеемся на дальнейшее сотрудничество.
Комментарии (1)
Неадекватно працює термінал ОЩАДБАНКУ м. Львів вул. Любінська 96
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо вказати в особисті повідомлення дату та адресу відділення, де ви писали заяву. Також Напишіть ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіриму ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Обслуживание
Приносим извинения за предоставленный неудобства.
С сотрудником отделения будет проведена работа.
Просим указать ваше ФИО и финансовый номер телефона, для анализа ситуации и ускорения возврата средств.
Комментарии (5)
Послуга перевірки залишку коштів в банкоматі платна!
З тарифами ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку.
Є певна кільуість спроб перегляду безкоштовних.
Рекомендуємо підключити послугу СМС-інформування, що дасть можливість переглядати баланс, подивившись останнє повідомлення.
Комментарии (10)
Обслуговування
Приносимо вибачення за створені незручності.
Проаналізуємо ситуацію.
Рекомендуємо сплачувати через альтернативні канали обслуговування: ІПТ, Ощад24/7.
Комментарии (1)
Ощадбанк
Жаль вашего потраченного времени.
Приносим извинение за ситуацию.
Укажите в личные сообщения дату и время посещения отделения.
Узнаем причину задержки.
Комментарии (3)
Не приймають платежі
Системи ВАС немає в банку.
На даний момент програмні комплекси працюють в стандартному режимі.
Платіжки за оплату комунальних послуг вам приносять додому, згідно яких ви можете здійснити платіж за допомогою альтернативних каналів.
Комментарии (2)
Вызывают полное доверие от госудорственного банка.
Рады помочь.
Написать комментарий
Обманывают людей
После внесения денег в терминал, высветило ошибку, чек не выдало.Сотрудники были равнодушны и не имели желания общаться, до тех пор пока не был повышен тон и не сделан звонок на горячую линию. Написала заявление на возврат средств, но они это назвали «спорным вопросом», который очень долго решается, ещё зачем -то сотрудники сообщили что у них денег в кассе, что бы мне вернуть средства.Итог: деньги на счёт не поступили спустя 2 суток, дальнейшая их судьба не известна.
Совет: не связывайтесь с этим банком.У них то проблемы с системой, то с терминалами.
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Заявление на возврат средств обрабатывается около 30 дней, на практике быстрее.
Просим указать в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона.
Комментарии (4)