Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Хамство вищого гатунку і безліч недоліків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ludmilaniko 23 октября 2019, 15:30
Отделение по адресу: Сумы, ул. Роменская, 88
Не доброго дня вам, бо мені ваш банк сьогодні влаштував саме такий день! Прийшла здати копійки у відділення у якому не було жодної людини до каси. Вислухала про себе і ті копійки таке, що й на голову не налазить. Спочатку касирка відмовлялася взагалі їх брати, мотивувала це якоюсь, мабуть «таємною», постановою. На прохання дати номер постанови тиша. Але про те, що «де я їх назбирала», і «де я їх тримала», і в неї «друга є робота», і вона візьме половину та інше, і все це у грубій формі, наслухалася. На прохання вести себе, як належить обслуговуючому персоналу теж хамство. Поряд сидів мабуть начальник, який сказав, що я маю розділити копійки за номіналом (може це й так), а на хамство касирки не реагував ніяк. Уявляю, якби ці копійки приніс хтось слабохарактерний (старенька людина «божа кульбабка» чи дитина), то так би і пішов «политий словесними фекаліями» додому. Як же так, що банківські працівники не лише не цінують клієнтів, а і впевнені у своїй безкарності. Хоча це в багатьох сферах українського суспільства, але треба ж починати очищатися.
Ощадбанк
Ответ банка
23 октября 2019, 16:30
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. З співробітниками даного відділення буде проведена робота по поліпшенню якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Хамство вищого гатунку і безліч недоліків