×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Смена пин кода
Нельзя заменить не через моб приложение, ни через СМС…
Ну как так?
Комментарии (7)
Компетентные сотрудники
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Найжахливіше
Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Монетизация
Комментарии (1)
ШАХРАЙСТВО
У 2021 році білінг буде: 24 липня, 28 серпня, 25 вересня, 23 жовтня, 27 листопада та 25 грудня.
Далі відповімо по пунктах:
1. Насправді так, суму необхідно внести з точністю до копійки, не менше. Це пов'язано виключно з тим, що при внесенні меншої суми система не фіксує погашення суми для збереження пільгової ставки. Будь ласка, будьте уважні.
2. Звірити, які операції було проведено ми рекомендуємо, сформувавши виписку. Це можна зробити через Ощад 24/7 або чат-бот (виписка на e-mail): https://www.oschadbank.ua/ua/chat
3. Береться до уваги дата фінансового зарахування, а не проведення операції. Оскільки зарахування з іншого банку може проводитись в термін до трьох робочих днів, суму для збереження пільгового періоду рекомендуємо вносити до 20-го числа.
4. Првавильно, рекомендована дата — саме до 20-го числа.
5. Перевірити, чи відбулось зарахування коштів ви можете особисто через систему Ощад 24/7, обравши ваш рахунок та розділ «Інформація». Якщо фінансове зарахування ще не відбулось, сума буде відрображатись як «тимчасово заблоковані кошти». Також при перегляді операції в історії — навпроти ви побачите значок галочки, якщо операція виконана і значок годинника, якщо ще виконується.
Ми завжди раді з'ясувати всі питання для уникнення непорозумінь.
Тож якщо виникають сумніви щодо дати дня білінгу/суми, яку необхідно внести і будь-яких інших моментів — звертайтесь, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (12)
Нав’язування додаткових послуг
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Банк аферист!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
Шахрайство А Т Ощадбанк з Комісіями
Для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь, тому інформація про тарифи банку завжди є у вільному доступі. Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування».
За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Комментарии (8)
Ощадбанк — дно!
Не користуйтесь послугами цього банку, обовязково відключайте ПЛАТНЕ СМС-інформування, не давайте себе розводити!
Наглі бариги знімають по 7грн з бідних пенсіонерів за СМС-інформування!
Реально обідно за пенсіонерів (які фактично змушені користуватись послугами того недобанку), та таке відношення до них (люди змушені просто вигризати те, що належить ім!).
Послугу смс-інформування за бажанням можна відключити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Перевіряти стан рахунку без комісії рекомендуємо через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Комментарии (12)
Остатки по субсидии на карте уже сегодня!!!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (8)
Нарешті залишок субсидій перерахували.
Комментарии (5)
Остаток по субсидии
Комментарии (3)
Чому не можу дозвонитись по даному телефону?
Написать комментарий
Вже грабують пільговиків
Виплата зекономлених коштів субсидії/пільг буде після 10 липня. Очікуйте на зарахування.
Комментарии (5)
Мошенники одним словом.
Кошти будуть виплачені клієнтам після 10.07.2021. Очікуйте, будь ласка, зарахування.
Комментарии (7)
Банк не снимает арест.
Відповідь надали в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Навязывание услуг банка
Дозвольте принести вам вибачення від імені банку за дії співробітників нашої установи. Дійсно, пропозиція додаткових послуг, крос-продаж — це стандартна практика в багатьох компаніях, в тому числі і банках. Співробітники можуть лише запропонувати вам додаткову послугу (смс інфомування), але якщо вона вам не потрібна, ви можете від неї відмовитися. Ми вдячні за сигнал та приймемо до уваги. Роботу співробітників відділення обов'язково проаналізуємо.
Комментарии (2)
Монетизация льгот
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Комментарии (1)
Шахрайство
В кольцентрі лише розводять руками і кажуть «грошей нема», розумію, вони всьо лише робітники які отримують усі стусани бо до когось з інших представників банку зв’язку не має.
Банк присвоїв гроші на на яких зараз заробляє собі прибуток.
Невже за пів року не «встигли обробити інформацію»?
Гроші МОЖЛИВО будуть після 10.07 (хоча в законі чітко прописано «протягом червня місяця») виходить банку начхати на закони?
За що з мене тоді беруть плату за обслуговування? Обслуговування як такого не мае…
Буду закривати рахунок і переходити до Привату, все краще ніж ощад
Кошти будуть зараховані на рахунки клієнтів орієнтовно з 10.07.21. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування.
Комментарии (8)
👎
Банк жодним чином не обмежує соціальні категорії населення, а навпаки всіляко намагається бути ближчим до цієї категорії населення пропонуючи вигідні умови обслуговування. Що стосується зарахування коштів на рахунки клієнтів, банк не приймає рішення про виплату, а є лише посередником при перерахунку виплат. Як тільки кошти надходять від організації, банк проводить зарахування на рахунок та інформує клієнта відповідною смс про зміну залишку по рахунку.
Комментарии (2)