Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Andrey06 13 сентября 2025, 15:03
Активно пользовался продуктами банка, сегодня обратился в поддержку поднять лимит на ОЧ, вместо поднятия мне установили ограничение ссылаясь на текущею прострочеку в другом банке, проверив УБКИ-МБКИ за год и более нечего нету, текущая прострочка 0, поддержка отвечает шаблонами, не может сказать в каком банке долг, самое интересное если бы не написал в поддержку думаю ограничений и не было, вот такая клиентоориентированность у банка
monobank
Ответ банка
13 сентября 2025, 17:51
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, при розрахунку суми кредитного ліміту у ПВБКІ числиться прострочена заборгованість в іншому банку. Якщо у вас заборгованість відсутня, рекомендуємо звернутися до ПВБКІ для уточнення
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами з підтримки та вживемо заходів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ArtSimon12357 12 сентября 2025, 18:09
Вітаю! Раніше брав два рази кредит «до завтра», повертав вчасно, та без протермінувань, та навіть раніше терміну. Ліміт був невеликий але його прибрали. Моно- це мій основний банк, отримаю на нього зарплатню, активний клієнт. Мені потрібен саме продукт «кредит до завтра», при можливості поновіть його.
monobank
Ответ банка
12 сентября 2025, 19:08
Вітаємо
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anna2025 12 сентября 2025, 13:15
Дякую команді Monobank.
Питання вирішене на високому рівні у самий короткий термін.
Спеціалісти колл-центру дуже ввічливі та компетентні.
monobank
Ответ банка
12 сентября 2025, 16:05
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема решена
21ks8xx 9 сентября 2025, 21:31
Маю рахунок вже декілька років. Офіційно працевлаштована вже рік, кредитна історія ідеальна. Усі банки дають кредитний ліміт, окрім моно. На підтримці не можуть пояснити причину. Змушена припинити користування рахунками, бо цікавлять саме кредитні продукти. Дуже прикро, бо в цілому моно — найзручніший банк
monobank
Ответ банка
monobankua 10 сентября 2025, 13:57
Рішення про встановлення або зміну кредитного ліміту приймається на основі скорингової моделі, яка враховує багато різних параметрів.
Додатково передали запит колегам індивідуально розглянути вашу ситуацію.
Результат розгляду надіслали вам пуш повідомленням у застосунок
Проблема решена
SkorikAlina 8 сентября 2025, 22:05
Открыли доступ в июне или июле к услуге Кредит до завтра, пользовалась активно, всегда абсолютно вносила деньги обратно во время, никогда не было просрочек, в один момент закрыли услугу, даже не предупредив, и как всегда на горячей линии говорится о многих факторах, какие факторы? Даже намека не было на просрочку, очень разочарованна обслуживанием, картой на протяжении многих лет пользуюсь активно, даже кредитного лимита нет, 063−071−34−05
monobank
Ответ банка
9 сентября 2025, 11:07
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Ліміт призначається банком автоматично. Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту кредиту «До завтра» приймається на основі розрахунку скорингової моделі індивідуально по кожному клієнту
Додатково ми передали запит колегам, на перевірку можливості збільшення ліміту
Протягом доби вам надійде повідомлення з рішенням у застосунок
Ілля Ігнатенко 8 сентября 2025, 22:01
Человек сделал мне платеж с райфайзен банка на мой моно 08/09/25 примерно в 15:00. Сейчас уже 22:00
Деньги еще не поступили, поддержка не знает где деньги, я им предоставил все квитанции и из райфайзена деньги вышли. Говорят просто ждать и отвечают шаблонными сбщ. которые ничего не значат. Банк просто присвоил или потерял мой платеж?
monobank
Ответ банка
12 сентября 2025, 11:42
Приносимо вибачення за негативний досвід
Вчора колеги надали вам зворотний зв'язок з детальною інформацією
Також надали офіційну відповідь стосовно ситуації
Вячеслав Лудченко 7 сентября 2025, 19:42
Користуюсь застосунком monobank багато років, рахунки тільки фізособи, юридичних ніколи не відкривав, користувався тільки згідно договору, жодного разу жодна картка ніде не вказувалась як реквізити для оплати за будь-що, переважно користувався для оплати в інтернеті, покупок на маркетплейсах, і в супермаркетах, юзав кредитний ліміт, свого часу син активно користувався послугою дитячого рахунку, одним словом звичайне повсякденне користування. Декілька днів тому застосунок заблокувався, а разом з нми і рахунки, почав вимагати надати дозволи застосунку до мікрофона та здійснювати відеодзвінки. При спробі повторного встановлення застосунку після видалення і очистки кешу застосунок і надалі не працює, вимагає дозволи на мікрофон та відеодзвінки. При зверненні в чат підтримки мені повідомили, що причина блокування — підозра у встановленні на моєму телефоні шахрайського софту, що є повною нісенітницею. А далі найцікавіше! Оператор підтримки замість того щоб розібратись у ситуації почав мене шантажувати і спробував змусти мене надати банківському застосунку всі описані дозволи, та висунув ультиматум що у мене є місяць щоб здійснити відеодзвінок з банківського застосунку за наданим посиланням інакше все буде заблоковано. На даний час навіть немає можливовості подивитись залишки по рахунках. Зламаний банківський застосунок про всяк випадок я видалив. Не знаю як далі діяти, буде видно з часом, але банківські застосунки мого дозволу на доступ до мікрофону і відеозв'язку не отримають, як і всі інші, — таксі, соцмережі, тощо. Це вже занадто, ще мені тільки бракувало в ліжко банківського працівника запросити. Чекаю на притомний розгорнутий коментар та вирішення питання законним цивілізованим способом.
З повагою, Вячеслав
monobank
Ответ банка
8 сентября 2025, 13:34
Перепрошуємо за незручності та нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження після спілкування з колегами з підтримки.
У разі, якщо система фіксує незвичну активність на пристрої, може з’явитися вимога зробити селфі чи пройти відеодзвінок. Це необхідно, щоб переконатися, що саме власник намагається увійти до застосунку.
Безпека коштів для нас у пріоритеті, тому такі дії спрямовані виключно на захист даних та картки клієнта. Ми завжди намагаємося підтримати та проконсультувати, і точно не маємо на меті чинити будь-який тиск. Повідомлення про 30 днів, стосувалось безпосередньо самого посилання, оскільки воно активно саме 30 днів, після чого потрібно повторно створювати. Для проходження відеодзвінка просимо натиснути на «Зв'язатися з підтримкою» при вході у застосунок.
Вячеслав Александров 7 сентября 2025, 13:12
Дуже сервісний та надійний банк, рекомендую усім. Застосунок кращий ніж у інших банків. Єдине що бажаю щоб змінилося: потрібні фізичні філіали у обласних центрах, з валютоматами та своїми терміналами. Також потрібно збільшити відсоток по депозитам, бо він зовсім не покриває інфляцію. На все добре, до зустрічі!
monobank
Ответ банка
monobankua 7 сентября 2025, 16:06
Дякуємо за теплі слова і за рекомендацію. Нам дуже приємно!
Стосовно пропозицій:
У monobank майже всі дії можна зручно проводити прямо через застосунок, а консультація доступна в підтримці 24/7.
Для зняття чи внесення іноземної валюти можна скористатися касами партнерів — Універсал Банку, А-Банку, Акордбанку та Укргазбанку.
Крім того, у нас вже з’явилися власні термінали для поповнення в гривні. Перевірити їхнє розташування можна за посиланням https://box.monobank.ua/
або безпосередньо у застосунку: натисніть «+» біля балансу → «Готівкою».
Щодо відсоткових ставок за депозитами: вони залежать від ситуації на депозитному ринку України. Ми уважно стежимо за тенденціями й ухвалюємо рішення відповідно до поточного стану ринку.
Ольга Безрукава 6 сентября 2025, 12:41
Я, Ольга, звернулася 6 вересня 2025 року до служби підтримки Монобанку, за допомогою в збільшенні ліміту на перерахування коштів.
Враховуючи те, що я наразі працюю у Великій Британії і офіційні документи, які підтверджують мої доходи мають деякі особливості та відмінності від українських, були проблеми в їх визначенні та завантаженні,
Однак, на моє щастя, зі мною працював фахівець Монобанку вищого рівня, це — Гушпіт Іван! Він вирішив всі мої питання
швидко, професійно, компетентно. Щиро дякую, з такими фахівцями буде гарне майбутнє України!!! Прошу керівництво Монобанку заохотити таку професійну людину.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 сентября 2025, 15:55
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Орест Маєвський 5 сентября 2025, 12:46
Часом у кожного виникають такі ситуації, що доводиться звертатись до оператора тої чи іншої служби і досвід такого спілкування у кожного різний, а часом і парадоксальний. Проте, говорячи про співпрацю з Monobank я просто вимушений їх похвалити за бездоганну роботу служби підтримки. Швидкість, інформативність, вихованість: це треба написати на їхньому рекламному промо, бо принаймні у цій компанії ці слова відповідають дійсності. З'єднання з оператором не потребувало 10 різних попередніх переходів, розмова була короткою, оскільки оператор відразу зрозумів мою проблему і поки я ще договорював, він уже її вирішив. Це ж геніально. Тому маю повідомити, що неймовірно задоволений роботою цього банку і завжди триматиму кошти на усіх можливих рахунках. У Mono я спокійний за свої гроші. З повагою, Орест.
monobank
Ответ банка
5 сентября 2025, 16:21
Дуже дякуємо за відгук!
Graveee 4 сентября 2025, 11:48
Доброго дня
Мав відкриту наявну картку ще в 2021 році коли мені було 17 років.
Через незрозумілі причини на той момент, розірвали ділові відносини і відмовили в обслуговуванні. Картку в оренду не здавав, чорних коштів не приймав. Я був студентом.

Наразі працюю як ФОП, офіційно декларую дохід. Хочу відкрити знов рахунок в вашому банку, оскільки маю бажання користуватись перевагами. Розумію, що всі можуть помилитись, вже пройшло більше 4 років.
При необхідності готовий надати підтвердження, довідки, пояснення.
Прошу повторно переглянути рішення на рівні вище, аніж спеціаліст в чат-боті телеграм
monobank
Ответ банка
5 сентября 2025, 16:13
Добрий день
Детально перевірили інформацію та переглянули рішення
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
vanabilak0 4 сентября 2025, 10:49
Користувався монобанком більше 5 років, я студент, великих обігів не було, підозрілих транзакцій також, були звичайні побутові транзакції, поповнити мобільний, замовити в інтернеті щось, оплатити в супермаркеті і так далі. Не мав рахунків в інших банках, тільки моно користувався, так як зручний банк, комісій немає. Також за мною підтянулась і моя сімʼя, звичайно вони менше користувались, так як мали рахунки в ПриватБанку, а моно використовували для того щоб там оплатити щось, мобільний поповнити бо без комісій, отримували допомогу від підтримка, депозити там тримали, бо % більший був ніж в інших банках. Все чудово чудово, і тут одного дня, 11 лютого, в 10 годині ранку, надходить всій моїй сімʼї повідомлення щастя, про відмову в обслуговуванні, на питання чому, відповідають шаблонно, зібрали різну інформацію, і вирішили відмовити в обслуговуванні, а точніших причин не надають, зсилаючись на свою політику банку, хоч це незаконно, так як всі банки підпорядковуються НБУ, а там чітко прописано, Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний повідомити клієнтові про припинення договору банківського рахунку у письмовій формі з обґрунтуванням таких дій.
Одна з можливих причин відмови, на мою думку, це те, що в моїй сімʼї всі підключені до одного вайфаю, тобто один і той самий айпі, і декілька разів, через телефон мами, заходили в свої особисті акаунти моно, через причину, що в мене та інших телефони ламались, а в банк зайти треба було. І через це я думаю, що монобанк подумав, що це карти різних людей, і ними користується взагалі лева людина, як бот там беруть в оренду монобанк, і тд. І ще те, що прізвища різні, в мене одне прізвище, в мами інше, в дідуся інше, тому я думаю це і є причина відмови в обслуговуванні. Хоч я багато разів і теелфонув в моно, хотів обяснити, також надати документи, про рішення суду зміни маминого прізвища, про своє прізвище, про прізвище дідуся, всі документи про те що ми одна родина є! ТОму прошу монобанк, ще раз перевірити це, і звʼязатись зі мною, повторюсь, всі документи є, і сподіваюсь на позитивне рішення, про відновлення обслуговування в банку, тому що моно, це є моно)
monobank
Ответ банка
4 сентября 2025, 14:21
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Akulayy 3 сентября 2025, 21:41
Завжди коли звертаюся — дуже ввічливо та швидко працює підтримка! Хоч о 12 ночі😁
Сьогодні свою подяку присвячую Анастасії🙏🏼
monobank
Ответ банка
4 сентября 2025, 9:26
Дуже дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
10 сентября 2025, 9:11
Відгук не зарахований (на 10.09.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
KarinaPalvhun99 3 сентября 2025, 14:49
Перше повідомлення, яке отримала звернувшись в чат підтримки — банк не може продовжити подальше обслуговування, у зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел. Якою інформацією та яких джерел мені не повідомили. Справа в тому, що всі мої операції протягом кількох років були абсолютно ідентичними, але чомусь саме зараз була виявлена нетипова активність. Пропонувала надати всі потрібні документи своєї діяльності для виправлення ситуації, на що отримала відмову. Зі сторони банку якихось пропозицій для відновлення роботи взагалі не було. Після досить тривалого терміну використання Моно, отримала просто блок.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 сентября 2025, 17:49
Щиро перепрошуємо за ситуацію.
Розуміємо, наскільки неприємно отримати таке повідомлення після довгого часу користування карткою.
Ми вже передали ваш запит колегам для детального розгляду. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб допомогти у вирішенні питання. Також проведемо перевірку комунікацій і вживемо необхідних заходів.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
velonaSoap 2 сентября 2025, 14:05
🔍 Тема: Інтеграція Monobank Checkout у WordPress / WooCommerce

Користуюсь сервісом еквайрингу від Monobank через плагін «Plata by Mono». Загалом ідея гарна, проте на практиці є ряд серйозних обмежень, про які варто знати до інтеграції:

1️⃣ Купони WooCommerce не підтримуються. Плагін повністю ігнорує купони, що значно ускладнює маркетинг — доводиться писати власну логіку, щоб це обійти.

2️⃣ Інтеграція з ПРРО (наприклад, Вчасно.Каса) не працює з коробки. Не передаються всі обов’язкові параметри для фіскалізації — їх потрібно прописувати вручну через редагування коду, без офіційної підтримки.

3️⃣ Неможливо використати інші способи оплати. У налаштуваннях можна обрати кілька опцій (наприклад, накладений платіж), але на самій сторінці checkout вони просто не працюють — по суті, доступна лише оплата карткою через Monobank.

4️⃣ Немає можливості змінити колір сторінки checkout. Це дрібниця, але обмежує брендування — зовнішній вигляд Monobank Checkout не можна адаптувати під дизайн магазину.

📌 Загалом: якщо потрібна проста інтеграція лише з Monobank — працює. Але якщо ви хочете повноцінну кастомізацію, гнучкість або працюєте з фіскальними чеками — доведеться доопрацьовувати або чекати оновлень.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 сентября 2025, 17:36
Дякуємо вам за детальний відгук.
Ми цінуємо, що ви поділилися практичним досвідом інтеграції monobank Checkout.
Завдяки таким відгукам бачимо, де саме сервіс потребує доопрацювання.
Ми працюємо над вдосконаленням і будемо розвивати функціонал, щоб інтеграція була більш гнучкою та комфортною.
Дякуємо, що допомагаєте ставати кращими.
Проблема решена
Iryna2024 2 сентября 2025, 10:38
Довгі роки була відданою клієнткою Монобанку (РНОКПП 3378413161). Усі мої покупки, перекази, оплата послуг та товарів проходили через картку. Жодних прострочок чи проблем із поверненням кредитних коштів не було НІКОЛИ. Щомісяця на карті проходить понад 45 тисяч гривень, усі суми вчасно повертаю у пільговому періоді. Здавалося б — ідеальний клієнт, якого банк мав би цінувати.
Але вже втретє за останні роки я стикаюся з абсолютно неприйнятною ситуацією: банк без попереджень обнуляє мій кредитний ліміт та блокує можливість користуватися продуктами, якими я активно користувалася роками. Вчора знову сталося те саме — картка перестала працювати як кредитна, залишивши мене в магазині перед фактом.
Минулого року я вже писала про таку саму підставу, і тоді банк визнав це «помилкою» та «індивідуально розглянув ситуацію». Але чому я повинна терпіти це знову? Чому порядний, лояльний клієнт стає заручником внутрішніх збоїв чи недоліків у системі ризик-менеджменту?
Я хочу чесної відповіді від банку: чому мене, клієнта з високим оборотом, без жодних прострочок і з ідеальною кредитною історією, банк постійно ставить у принизливу ситуацію, обнуляючи ліміт?
Якщо ситуація не буде виправлена найближчим часом, мені не залишиться іншого виходу, як остаточно відмовитися від картки та перейти в інший банк. На ринку достатньо сучасних, цифрових і надійних рішень, які не принижують своїх клієнтів подібними «сюрпризами».
Монобанк завжди подавав себе як сервіс, що піклується про клієнтів і будує довіру. Але після третього такого випадку довіри більше немає. І якщо найближчим часом мій кредитний ліміт не буде відновлено, банк остаточно втратить мене як клієнтку.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 сентября 2025, 17:30
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
На доступ до кредитного ліміту та його розмір впливає багато чинників. Скорингова модель аналізує комплекс параметрів — тому рішення банку може змінюватися.
Ми вже передали ваш запит на індивідуальний розгляд і додатково поінформували вас у пуш-повідомленні про результат.
Щиро перепрошуємо за неприємні враження.
Lidiya1407 1 сентября 2025, 19:26
Хочу подякувати консультантам зі служби підтримки, які завжди дуже ввічливо і швидко допомагають вирішити будь-які проблеми. Особлива моя вдячність Іллі — табельний номер 11473, який нещодавно остаточно допоміг мені закрити моє питання. Бажаю процвітання Моно банку і всім його працівникам🫶
monobank
Ответ банка
monobankua 2 сентября 2025, 11:33
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає :)
bernvamos 1 сентября 2025, 14:35
Доброго дня. Я ФОП, у мене власний магазин одягу. Але буквально вчора трапилася неприємна ситуація із монобанком. Мені заблокували рахунок, чому це зробили так і не сказали. Лише повторюють «Ми проводимо аналіз». Але так можна чекати і на місяць, і на два. На рахунку залишилися гроші, які за підсумком не можна не зняти, не переказати. Просто жах
monobank
Ответ банка
1 сентября 2025, 15:34
Добрий день
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, наразі триває перевірка, питання знаходиться в роботі у колег. Постараємось якомога швидше завершити перевірку та обов'язково надамо вам зворотний зв'язок
Pavlobogd 29 августа 2025, 12:12
Подзвонив оператору і спитав чому була комісія в одному банкомату, при тому що до цього її не було, він мені все пояснив, і сказав уточнити у оператора банкомату, через хв 5 він мені передзвонив і уточнив дещо, а потім ще раз передзвонив і все пояснив, в яких банкоматах є комісія, в який нема. Я тут сказав в подробицях але мене дуже він порадував. Сам все для мене найшов і допоміг.
Номер оператора 11583 Олексій.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 августа 2025, 15:21
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Лепетюк 28 августа 2025, 19:44
Зверталась в чат, допомогли, навіть не очікувала на таке рішення.Заспокоїли, розповіли за переваги.Все добре
Дуже дякую
monobank
Ответ банка
monobankua 29 августа 2025, 14:38
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝