×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Жодної допомоги у важких ситуаціях
Спитала про програми реструктуризації чи рефінансування (в іншому банку надали, запропонували самі), бо сума кредиту величезна, навіть відсотки не завжди вдається гасити. Сказали що нічим допомогти не можуть, тільки далі нараховувати відсотки поки розмір кредиту не зведе в могилу.
Підтримки ніякої, чогось добитись можна мабуть тільки через суд.
При цьому хочу звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
Комментарии (5)
Монобанк обкрадає клієнтів
Хочемо зауважити, що на вірність сканування номера карти можуть впливати багато факторів, такі як роздільна здатність камери смартфона, освітлення в момент сканування, тіні та відблиски, а також можливі пошкодження або потертості на карті, що сканують та інше.
Тому ми рекомендуємо перевіряти номер картки, перед відправкою коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Комментарии (22)
31 копійка на кожному злотому 3.6% спред.
тобто банк заробляє 31 копійку на кожному злотому. Звучить небагато.
Але якщо помножити на 3000 то 31 копійка вже один турнікет 930 грн, одне врятоване життя. Але ні. Треба ж 3.6% спреду під час війни. Бо гороховський буде їсти один гороховий суп. І це не зімбабвійський долар, а на хвилиночку найбільш поширена валюта після долара.
Ось нехай банки донатять на війну.
тепер зрозуміло чому моно закрив картку злотого до війни і так її і не перезапустив на вигідних умовах. :) хехе.
а на питання чого 31 копійка з кожного злотого. на це питання відповідь «ми менше всіх обманюємо серед усіх банків» :)
Ви можете сказати що ж ти Настя до них із-за 3.6% докопалася. По-перше знову ж такі це не податок на ФОП, а прибуток в кишеню гороховського, гороховський захоче купляти турнікет не захоче, я не знаю, я не хочу залежати від бажання гороховського.
Другий пункт що для інших валют окрім USD, EUR не пише курс купівлі. Пише лише курс продажу. Що є очевидним порушенням моїх прав як споживача.
Проте відповідь служби підтримки «Якщо порівнювати в цілому: наші умови обслуговування, тарифи і послуги, то наша картка залишається найвигіднішою на ринку»
Так, «ми тут ведемо себе паскудненько, але в ціломи ми не такі уж погані».
На фоні он того ман’яка-вбивці, цей легкий харасмент не такий вже уж поганий)))))
Та я ще мовчу скільки воно йшло з Польщі з 23 числа до 31.
всім рекомендую.
Якщо валюта операції EUR/USD, то конвертація: EUR/USD → UAH за курсом Монобанк.
Якщо валюта операції екзотична, тобто відрізняється від EUR/USD, то при оплаті шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом продажу (більший) Монобанк.
При зарахуванні шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом покупки (менший) Монобанк.
Курс Монобанк вказано в застосунку в меню «Ще».
Наші карткові курси валют одні з найвигідніших на ринку України. Різниця між купівлею і продажем валюти приведена у відповідність з ринковою.
На жаль, такий продукт як картка в злотих не користувався популярністю. Наша місія — зберегти простоту для всіх клієнтів, а велика кількість продуктів ускладнює користування застосунком.
Тому було прийнято рішення про закриття карт в злотих.
Якщо в планах з'явиться знову ця картка, ми обов'язково проінформуємо.
Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів та зв'яжемося з вами для надання відповіді
Комментарии (9)
Monobank | Найкращий банк в Україні
Саме більше, мені подобається дизайн додатка та ідеї з mono-котом. Гороховському та всім робітникам великий респект та дякую за вашу працю!
Постараємось і надалі радувати вас!
Комментарии (2)
МоноБанка взагалі кращі
Комментарии (5)
Не буде картки
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (3)
Гарне обслуговування
Написать комментарий
Возврат средств
Комментарии (5)
Карта не работает в Турции
Ми написали вашій донці в месенджер детальну інформацію, стосовно оплати карткою в Туреччині
Комментарии (13)
Мошенничество с кредитным лимитом
На цей час питання передано до колег, які займаються оскарженням операцій через платіжну систему, щоб повернути кошти, які були списані шахраями з вашого рахунку
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків. Але ми рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Комментарии (56)
Деньги списались с карты, а банкомат не выдал деньги
При проведенні оскарження платежів, ми працюємо згідно з правилами платіжної системи. Саме по цим правилам встановлені терміни розгляду запитів на оскарження
Отримали від колег інформацію, що оскарження виграно
Протягом 3 робочих днів (починаючи з завтра), кошти зарахуються на ваш рахунок
Додатково про це надійде повідомлення в застосунок
Комментарии (9)
Заблокували карту «банк відмовив вам в обслуговуванні»
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (9)
Не понятноя причина закрытия счета
Не поступали вороватые деньги. Все доходы могу подтвердить (один раз такое было и все прошло успешно)
Недавно приходит смс что нужно обратиться в службу поддержки. Написал, говорят «мы прекращаем ваше обслуживание и банк не может скачать причину "
Вопрос из-за чего и почему ??
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (4)
Не приймають довідку про склад сімʼї для підтвердження родинних звʼязків
Довідка виду
Особа ПІБ1
Склад сімʼї:
Син — Особа ПІБ2 (Я)
…
Не приймається монобанком. Підтримка просить лише свідоцтва про народження та інші супутні документи (яким вже більше 26 років і втрачені на тимчасово окупованих територіях) повʼязані зі свідоцтвом про народження. Про існування інших способів довести родинні звʼязки, нажаль, не чули
Дуже розчарований
На поточний момент родинний зв'язок встановлено.
Приносимо вибачення за негативний досвід. Ми додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Комментарии (1)
Шахраі з моно-банку
Передали запит колегам пришвидшити перевірку.
Додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Також вже готуємо офіційну відповідь за вашим запитом та надамо її в обумовлені терміни
Комментарии (2)
Шахрайство! Обережно! Без жодного повідомлення зі сторони банку! Без мойого відома! Без моеї згоди видали розстрочку на мою карту!
№ 20.30.0007413467 від 11.09.2023р. на розстрочку 25 000,00 (загальна сума погашення 28800,00) — шахрайським способом відправлені кредитні(мною не оформлені) гроші в невідомому напрямку! Випадково помітила рух на рартці, якою не користувалася з 07.09.2023р.(т.я.використала всі кошти). Передзвонила до банку, сказали, що зайшла сума незначна, якщо не очікували, треба почекати, хтось прислав гроші, можливо помилково. І тут- 16.10.23 — мінус на картці-3600,00.Дзвоню до оператора:« Так зняли суму погашення розстрочки» — -Якої розстрочки? Я не просила кредиту!"
-«Ні. Ви оформили розстрочку на 8 платежів по 3600,00-загальна сума 28800,00»
Добрі люди! Сьогодні — під час війни- коли потрібно згуртовуватись, та триматись єдино, невже ще є ті- хто гріє руки на людському горю та негаразді! ШАХРАЇ!!! Не розумію!
А головне- монобанк- завжди на зв’язку з клієнтами-невже повідомити про заяву, дозвіл про кредитну ліні.- не можно сповістити по телефону, вайберу, телеграм? смс? Всі промовчали.тепер я маю головний біль.ГАНЬБА!
Прошу звернути увагу на таке безвідповідальне ставлення до клієнтів та шахрайські дії зі сторони МОНОБАНКУ!
Я звернулась до поліції, отримала витяг з ЄДРР, звернулась до кібер поліції, до монобанку. Я не буду мовчати. Я передпенсійного віку, отримую мінімальну заробітну плату, а ще я патріот України і не хочу, щоб в таку ситуацію потрапив хоч будь хто з наших громадян.
Прошу прчитати мій лист. Не будьте байдужі. Прошу уваги та допомоги.Хочу виявити шахраїв та закрити питання щодо цієї шахрайської розстрочки.Дякую.
З повагою, Клара Алєщенко
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Комментарии (8)
Непрофесіоналізм персоналу підтримки
«Уточнив інформацію.
Нам потрібні свідоцтва про шлюб або рішення суду про розірвання шлюбу вашої матері. Загалом, нам потрібні документи, які показують увесь ланцюжок змін прізвищ вашої матері.»
Я відіслав свідоцтва про розлучення і знову від мене попросили додаткові документи яких навіть немає в природі, ось що мені відписали:
«Дайте документ, будь ласка, який показує, як прізвище стало таким, як зараз.»
Михайло почав потім відповідати мені на уточнюючі запитання з дуже великими паузами і в решті решт просто перестав відповідати. Мій Запит про офіційну відповідь / відмову підтвердити родинний звʼязок Михайло отримав від мене і поки я не отримав ніякого офіційного листа від монобанк.
Прошу перевірити це звернення і зробити внутрішні перевірку. Операції в валюті заблоковані монобанком і в моєму випадку я ніяк не можу підтвердити свої родинні звʼязки з рідною мамою. Я розумію що в законі немає чіткого переліку документів, але даний випадок переходи усі межі, я не можу оперувати своїми коштами і перекинути частину рідній матері яка в Україні. В мене є докази відвертої маніпуляції і брехні з боку працівників монобанку.
З повагою
Максим
Щодо самої ситуації, відсутня змога встановити родинні зв’язки, оскільки потрібна уся гілка документів що підтверджує зміну прізвища з того що у мами вказано у вашому свідоцтві про народження до прізвища мами, що вказано в поточному її паспорті
На основі документів, що надано, ми не можемо встановити родинні зв’язки.
Також за вашим запитом зафіксована заявка на офіційну відповідь, за нею з вами зв'яжуться колеги в обумовлені терміни
Комментарии (6)
Недо «помошники» монобанка
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (16)
О мошенниках
Естьли возможность вернуть деньги обратно.
Але схоже на те, що це картка Sense Bank, а не монобанк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
SWIFT платіж йшов більше місяця
Якщо полистаєта відгуки то внизу ще був один від іншої людини яка відправила декілька платежів 14−18 версня та на отримала (ну там я не знаю, може і отримав вже).
Про мій платіж:
1. Банк відправник Вайзу це JP Morgan, у них є сайт де можна по коду транзакції з МТ103 перевірити статус — вони відправили платіж того ж дня 14 вересня, та статус у мого платежу був «Completed — Delivered to next bank»
2. Потім я почав шукати по всім іншим банкам, у Монобанку начебто «немає» банку корреспонденту, тому я був здивований коли знайшов інформацію на сайті DEUTSCHE BANK що мій платіж «IN PROGRESS», і дата останнього оновлення 18 вересня.
Вирішив зайти на сайт Універсал банку, знайшов їх Свіфт реквізити — і диво, банк -корреспондент Дойч Банк. Поговорив з друзями і вони сказали начебто у минулому Монобанк не соромимся вказувати цю пральну машинку для російських грошей у своїх реквізитах, але то таке
3. Далі я почав писати в підтримку Монобанку — логічно що вони відповіли нічого не отримали
4. Написав у підтримку Вайз, спочатку англомовну, потім українську. Рекомендую писати в українську — з англомовної таке враження що вони зовсім не читають історію, і мені доводилось 5−6 разів завантажувати виписку з підтвердженням що я не отримав кошти
5. Після ініціювання розслідування, моя транзакція зникла з сайту Дойч банк через день.
6. Через деякий час українська підтримка Вайзу мені відповіла:
«Їхнє розслідування показало, що ваші гроші наразі перевіряються в DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY.»
Ну і потім фінал — 19 жовтня кошти надійшли. Все виглядає так що банк-корреспондент Монобанку, а саме Дойч банк, просто заблокував кошти на 30 календарних днів, і 18 жовтня «відпустив» транзакцію і я їх отримав.
Я знаю що зараз підтримка Монобанку відповість що вона не несе відповідальності за банк-корреспондент, але Монобанк сам у праві вибирати банки-корреспонденти.
З грошима я вже «попрощався» у думках, хочете ви такі нерви мати наступний раз переказуючи в Монобанк по SWIFT — то вже думайте.
В деякі інші банки, з якими у Вайз напевно інтеграція, платіж приходить за 2−3 годити, та і взагалі Свіфт більше 2−3 днів мені не йшов.
А Монобанку, та і Універсалбанку порекомендую терміново змінити DEUTSCHE BANK на будь який інший, який не буде блокувати без причин та пояснень кошти українців.
Або почати вказувати його в реквізитах SWIFT як це робить Універсал, щоб кожен міг розуміти як його кошти йдуть та через які руки.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (2)