×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
ДМИТРО ЛІНЬКОВ менеджер
Сьогодні так трапилось я замовила через моно маркет подарунок на новий рік
Я оформила замовлення і мені пришло повідомлення що буде відправка 31 числа. Написала моно служба (допомога) чи можна якост відправити раніше. Мені відповів Дмитро Ліньков. Я його попросила щоб він якось допоміг вирішити це питання. Щоб раніше відправили. Відразу скажу в моно працюють круті спеціалісти і хороші дуже люди. Він раді мене можна сказать випросив щоб раніше відправили замовлення. Це дуже приємно! Тому дайте хлопцю хорошу премію! Дякую Вам Дмитро, що допомогли вирішити моє питання, будь те щасливі в новом році)❤️
Всю команду також з наступающим святом! Побільше Вам крутих клієнтів)
Бажаємо вам гарних свят!
Написать комментарий
Відмова у відкритті нового рахунку
Зв’язавшись із гарячою лінією банку, я дізнався, що мені відмовлено в обслуговуванні нового рахунку. Користування продуктами банку відбувалося виключно без порушення чинного законодавства та внутрішніх правил вашої компанії. На мою думку, відмова була викликана нещодавно закритим рахунком.
Прошу ретельно перевірити мій обліковий запис та переглянути прийняте рішення.
Детально все перевірили, обмеження зняті і ви можете продовжити реєстрацію
Комментарии (4)
Дякую за Вашу працю Олесандро (11232)
Написать комментарий
Улюблений ♥️ Монобанк !
Написать комментарий
Заблокировали и не дают вывести деньги на другую карту
На поточний момент триває перевірка та аналіз зарахувань.
Колеги зв'яжуться з вами щойно з'явиться нова інформація
Комментарии (12)
Как открыть карту все нормаль ничего не нужно.А как закрыть карту просим месяц справку о закрытия. Сказали отправим новой почтой.До сих пор не нет .
Дійсно, на жаль, співробітники припустились помилки, при відправці довідки
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Наразі довідку було надіслано
Комментарии (1)
Відгук про Довбишова Ігоря Володимировича
Це не людина, а — супер мен! Він не тільки допоміг з моїм основним та додатковим питанням, а навіть додатково роз’яснив та дав поради стосовно нюансів про які я навіть і не питав.
Ігор на новий рік сто пудово заслужив на найкращий подарунок під ялинку та на добру премію. Тому цінуйте хлопця і не ображайте, він у вас супер — пупер. Ще раз дякую Ігорю! ✌️ Ставлю йому 100 ⭐
P. S. Також під ялинку покладіть йому ящик «моножимвчику» для кращого настрою в наступному році, щоб більше енергії було допомагати людям 🍏
Комментарии (1)
Никита мастер своего дела
Додатково залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити інфо
Написать комментарий
Помощь
Написать комментарий
Гіршого банку ще не зустріча — біжіть від нього, якщо є можливість
Прошу допомогти як повернути кошти. Прошу службу підтримки клієнтів надати алгоритм, як це зробити. Провела у переписці ще 2 дні, оскільки алгоритм (по-кроково) співробітники банку написати не в змозі. Вони накидують купу непотрібної інформації замість того, щоб просто і коротко написати, що робити. За результатами листування сформулювала алгоритм. Погодила з банком (тут, на хвилинку, зясувалось, що мені треба сплатити банку кошти за послуги банку із переказу, бо повернути мені потрібно копійку-в-копійку платіж). Ок, погоджуюсь на свої власні витрати, роблю переказ. І… о чудо, платіж повертається назад.
Тепер переписуюсь із фінмоніторингом банку. Знову звідки кошти, що да як. Вирішила, що фінмоніторинг досвідчиніший ніж служба підтримки клієнтів. Запитала як зробити повернення (терміни піджимають, кінець року), погодила усі нюанси. ЗНОВУ сплачую за послуги банку кошти, роблю переказ. Питаю чи все ок. Мені підтверджують, що все ок. Бачу списання. Чекаю підтвердження із доку відправника, що вони отримали кошти. Через 3 дні відправник не підтверджує отримання коштів, питаю в банку у чому справа. І як тільки я це спитала, ВУАЛЯ… кошти повернулись на рахунок. Де вони були три дні, не відомо (хоча відомо). Починаю питати, що знову не так, бо кошти треба повернути терміново. Назад їх повернув валютний відділ. І після цього до цих пір ніхто не може вирішити це питання.
Відповіді від служби підтримки не конкретні, які загальні типу «ми вас цінуємо…», «почекайте питання вирішують…», на конкретні питання відповідають усіляку заготовлену чушь, не в змозі повідомити терміни, не можуть вирішити питання. Таке відчуття, що ліва рука не знає, що робить права. Весь час відчуття, що з тобою спілкуються різні оператори і починають вивчати питання знову. Не банк, а просто жах. Таке відчуття, що вони знущаються над клієнтами і заробляють при цьому на клієнтах кошти, за рахунок нескінченої кількості транзакцій, за які клієнт повинен сплатити, а вони їх повертають. Я так розумію, що 3 дні, коли кошти були не відомо де, банк на цьому теж підзаробив. Якби я не спитала, вони б і далі «валялись» десь.
Не ведіться, на легкість банку, на безкоштовне обслуговування іще там щось. Краще відкривайте рахунок у нормальному банку, до відділення якого у випадку проблем можна зайти і вирішити питання, а не витрачати купу часу не некваліфіковану підтримку клієнтів, як з боку служби підтримки, відділу фінмоніторингу і не знаю, яких ще відділів, бо питання я до цих пір не вирішила. Вирішую більше тижня! І це все при тому, що банк зразу знав, що зарахував кошти на некоректний рахунок!!! А тепер робить вигляд, що він не до чого.
ЖАХЛИВИЙ, ОГИДНИЙ, НЕКОМПЕТЕНТИЙ банк, націлений на обманювання клієнтів.
Дійсно, при відкритті рахунку в банку, одразу відкривається рахунок фіз особи
Ми обов'язково перевіримо всі діалоги та дії колег та вживе заходів
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Наразі бачимо, що переказ було надіслано та колеги провели компенсацію комісії за минулий невдалий переказ
Комментарии (4)
Позитивний відгук
Вам також бажаємо мирного неба та гарних свят!
Написать комментарий
Дуже допомогли з поверненням доступу пiсля втрати телефону
Шановний Моно, дайте можливiсть кинути на чай саппорту, вони бусiнки :)
Написать комментарий
Подяка співробітнику банку за якісну допомогу і приємне обслуговування
Написать комментарий
Кредит '' До завтра
Наталя не лише розібралася в моїй ситуації, але й зуміла підтримати мене морально, підняти настрій і дати зрозуміти, що в Monobank працюють справжні професіонали.
Така увага до клієнтів і вміння знаходити рішення заслуговують найвищої оцінки. Прошу керівництво банку звернути увагу на її відмінну роботу та розглянути можливість нагородження премією за високий рівень обслуговування.
Дякую за вашу чудову команду, Monobank!
Написать комментарий
Приємний консультант
Дуже дякую
Написать комментарий
Допомога з регулярним платежем
Написать комментарий
Задоволена обслуговуванням
Написать комментарий
Прекрасне обслуговування на точці видачі
Написать комментарий
Повернення коштів
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Комментарии (11)
Нав’язування овердрафт,без згоди клієнта посилаючись на договір,подвійне списання грошей
Переглянув все списано, надіслав скріншоти за ті дати, підтвердили що списання,і знову сьогодні вночі повторна транзакція.Так можуть з кожного списати повторно, через тиждень або місяць …
Бачимо, що колеги надали вам коректну інформацію, стосовно сьогоднішнього списання коштів
Що стосується виникнення овердрафту — його можливість регламентована законодавчо на підставі Закону України «Про споживче кредитування», який передбачає таку сутність як овердрафт, що за своєю суттю є перевищенням суми операції, проведеної за рахунком, над сумою встановленого кредитного ліміту, і не є прогнозованим по розміром і часу виникнення
Хочемо вам детальніше пояснити ситуацію, написали в особистому повідомленні
Комментарии (5)