Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Helenka61 10 мая 2023, 15:08
Ще вчора написала у підтримку, що провадження від січня 2022р закрите у вересні 2022 року, про що є відповідні постанови: Постанова про зняття арештів з рахунків та Постанова про закриття виконавчого провадження.
Не подіяло. Заблокували і вимагають, щоб звернулась до виконавця за постановою.
Вибачте, я звернулась відразу і він мені вислав всі постанови! В реєстрі боржників теж всі постанови підтягнуті (я мовчу про те, що за рішенням суду я нічого нікому не повинна платити!).
Дуже цікаво працює банк — блокує відразу як отримує постанову, а розблокувати, щоб користуватись СВОЇМИ коштами, потрібно ще кланятись і додаткові папери збирати, при тому, що все є. Шановні банкіри, ви свій карман з чужим випадково не поплутали?
Мені це дуже скидається на незаконне користування банком чужими коштами. А що… Бачу, що нас тут багато. Непогано було б фінмоніторингу перевірити діяльність цього банку.
При зверненні в чат — «хвилька» обертається в очікування більше 3 годин. Ні вибачень, ні нормального роз«яснення немає.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 17:44
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Ми надіслали вам в мобільний застосунок повідомлення про зняття арешту.
Перевірте, будь ласка
Проблема решена
AlexWokar 10 мая 2023, 14:37
Честно кажучи доволі неприємно це писати, але коли чат підтримки банку виглядає як чат зі скрипами, а зараз так взагалі не відповідають, тож доведеться.

Ситуація:
— з payoneer відправ кошти на моно
— вже місяць як їх немає
— моно нічого не знає і зробити не може, йдіть до відправника
— payoneer робить розслідування і надає всі документи підтверджуючі що платіж має бути
— mono нічого не знає, ніяких порад, перевірки за кодом, відхилення платежу, хоть щось
— payoneer «трохи здивовані» що моно нічого не знають, пообіцяли що далі будуть займатись цим платежом…

Далі буде, сподіваюсь гроші просто повернуться на payoneer.

Друга ситуація, гроші в той же час як і з payoneer, були відправленні з адсенсу. Теж на рахунок вже місяць не прийходять, від моно допомоги вже якось і не чекаю…

Короче сумно це все, особливо що я можу дозвонитись в payoneer за 5 хв, де мені дійсно намагаються допомгти. А от в моно вже пішла друга година, як в чаті немає відповіді, та й наперед відомо що будуть відмахуватись скриптами.
monobank
Ответ банка
11 мая 2023, 11:00
Наш співробітник дзвонив вам, для допомоги у вирішенні питання
Микола Крючков 10 мая 2023, 14:08
Дякую за блокування коштів без попередження.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 17:39
Ми зі свого боку відправляємо клієнту повідомлення про встановлення обмежень. Бачимо, що вам було відправлено дане повідомлення.
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
mlp711141 10 мая 2023, 14:01
Сегодня обнаружил/а/и в приложении, что банк арестовал мои счета (слава Богу, у меня в банке осталась лишь чёрная карта с 25 грн с копейками на счету). В прошлом году мне «в подарок на 8 марта» сняли арест со счетов, но на четыре месяца отключили токенизацию моих карт (не мог/ла/ли пользоваться картой через Gpay, вернули функцию только после ругательств с каждым банком в отдельности, Моно, Ощад, Конкорд). А теперь снова «в подарок на 8 марта» отключили токенизацию карты, а вчера, «в подарок на 9 мая» — арестовали счёт. Ладно, если бы сумма арестованных средств была бы той же самой, а то теперь сумму ареста средств удвоили не разобравшись! А ведь я с теми сатанинскими макаками из Прим*та согласно решению суда расплатился/лась/лись в полном объёме, но сатанинским макакам из Прим*та решение суда не закон, поэтому этот проклятый монобанк в моих глазах больше не милый котик, а драная кошка, если действуют не разобравшись. Макаки из Прим*та не дают справку об отсутствии задолженности — решение суда им не закон (я начал выплачивать тем сатанинским макакам по 666 грн ещё до исполнительного листа — по частям — не было возможности погасить всю сумму сразу через приставов по их реквизитам, а значит нет возможности получить и справку об отсутствии задолженности). Теперь я из-за данной проблемы не имею доступ к Діе — не могу авторизоваться через Bank-ID. Так что подавитесь моими 25 грн, в топку ваше приложение, деинсталировал/а/и. Проблему считаю вечно не решённой, даже если я не буду по полгода посещать данный ресурс.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 17:34
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Проблема решена
michaelandriy 10 мая 2023, 10:45
Банк заблокував мою картку по виконавчому провадженні ВП № 65730799, яке вже закрито держ виконавцем 2 роки тому.
Надав документи про закриття що є в ДІЯ — не підходять. Навіщо тоді та ДІЯ?
Але жахливо, що ти не застрахований від дурості МОНО Банку, в будь який момент тобі можуть заблочити картку, а потім ходи й доказуй, що ти не боржник. Ліпше зняти все з картки під нуль.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 11:08
Розуміємо, що ситуація неприємна. При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема решена
Alla Nasheda 10 мая 2023, 9:14
Доброго дня. Дуже сумно, що сталася така сама ситуація. Нажаль банк заблокував рахунок в зв’язку з старим виконавчим впровадженням, яке було закрито ще рік тому. Дуже шкода, що банк позиціонує себе як діджиталізований. Адже наразі в країні ж вільним доступ до реєстру боржників та діючих ВП, а також судових рішень. Мені не шкода 250 гривень на рахунках. Та євровий рахунок шкода. Не маю більше бажання користування вашими послугами. Хоча раніше була дуже задоволена.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 11:04
Розуміємо, що ситуація неприємна. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Zdorow Zdorow 9 мая 2023, 23:34
На каком основании банк по исполнительному документу на взыскание 100 грн. блокирует 100 000 грн. По тому же документу в Приват банке арест накладывают ровно на сумму взыскания, остальные средства в свободном доступе. Неужели софт не позволяет заблочить необходимую сумму, а только полностью счёт со всеми средствами? (самый технологичный банк)))), юротдел туповат? (вряд ли, база). Неужели алчность? А что, под прикрытием якобы неразберихи, побарыжить ресурсами ночку, другую…Диджитализация прошла мимо моно)) Все видят состояние исполнительных производств в смартфонах, доступны все реестры, а банк морозится. Неприятная неожиданность))) 🐱
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 11:01
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Kolay25 9 мая 2023, 21:08
Наложили арест 20.02.2023, сняли 20.03.2023, я пишу в тех поддержку они. Мне пишут на вас арест я пишу сняли нет говорят он есть я показываю, что со спорт банк снят арест, но главное они мне пишут что нет у вас арест и все, алоо мноно банк ты стал как и приват тупым банком, желаю вам звониться я ещё и хотел в Польше открыть его да ну нафиг игнор, даром карту не возьму теперь, главное со всех счетов сняли арест, но вот у моно нет неверю вы не компетентный банк
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 11:00
Розуміємо, що ситуація неприємна. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
20ev 9 мая 2023, 21:03
Сьогодні зранку побачив повідомлення, що на мій рахунок накладений арешт виконавчою службою.
І тут виникає «цікава ситуація», мені моно банк блокує кошти, по двом старим виконавчим провадженням, срок дії яких вже закінчився. Друге, там написано, що заблокували суму 12416 грн, всі інші кошти, що вище, я можу ними користуватися у звичайному режимі. Але не все так просто, вони просто взяли, сумували два старі одинакові виконавчі провадження, і тепер я зовсім не можу користуватися рахунком.
І це просто дика ситуація, як для банка, який не має доступу до баз боржників, і який може просто заблокувати кошти, за виконавчим провадженням, срок якого закінчився в 2017 році.
Тобто якщо у вас було якесь закрите провадження допустимо десь навіть у 2013 році, то все рівно ваші кошти в небезпеці, так як банк не має доступу до реального стану виконавчих справ, їм хватає тільки того, що у вас просто було виконавче провадження.
Я в шоці, так як 3 роки підряд користувався тільки цим банком, і був впевнений в його надійності.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 10:54
Розуміємо, що ця ситуація вас засмутила. Рух коштів на вашій картці було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Проблема решена
Максим 234 9 мая 2023, 18:02
Не прошел перевод SEPA, банк отправителя — говорит прична в Моно, в Моно отказываются давать комментарии.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 20:14
Дуже шкода що склалась така ситуація.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням для уточнення ситуації щодо SEPA переказу та передали фахівцям.
Ми надамо вам відповідь, як отримаємо інформацію за вашим питанням
Проблема решена
I1234567 9 мая 2023, 17:05
Сьогодні вранці отримала лист, що заблоковано картку. Коли написала в підтримку, то почали кидати постанову КМУ та те що було впровадження от вони і заблокували. Коли почала доводити що впровадження закрите, надала фото з ДІЇ де вказано.Перевірила в виконавчій службі все закрито. Але монобанк аргументує що вони базу не оновлюють і я маю особисто звязуватись з виконавчою службою щоб саме лист дійшов до їхнього банку. Цікавий факт що сума яка в проваджені і яка заблокована в банкінгу вказана різна.Напевно 1000грн зникла за 3 роки закриття. В чому проблема вони сказать не можуть вже цілий день. Після з консультації з юристом та працівником виконавчої служби отримала відповідь.що дії не законні та мають порушення прав, бо те нащо вони посилаються закрито. Цілий день чую що пару хвилин на консультацію, або те що постанова від 06.05 КМУ. А чому заблокували та що робити нуль. Коли надаєш всю інформацію то мовчать. За 5 років з банком такого ще не було, навіть в Приватбанкі могли якось аргументувати чи допомогти в вирішенні. Тут просто тиша та порада читати КМУ
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 18:59
Нам дуже шкода, що ви зазнали таких негативних емоцій. Банк зобов'язаний дотримуватись законодавчих норм і реагувати на них.
У зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану», банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Якщо ми не отримували від виконавчої служби запиту про зняття обмеження, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням, та надамо вам відповідь, як отримаємо нову інформацію
Проблема решена
Sergiy1983 9 мая 2023, 15:17
Хотів купити ОВДП. Оплату відхилили.
Написав в підтримку, отримав відписку що є якийсь арешт від виконавчої служби, тому транзакцію здійснити не можуть. Попросив надати номер та дату постанови.
Не відписують.
Телефонні дзвінки неможливі. Після стандарного програвання робота зєднання з оператором не відбувається, просто вибиває. І так 8 разів.
Пишу на Вайбер, не відповідають протягом 2год.
Початок нових діалогів у Вайбер також не допомагає.
Звязався з виконавчою, там повідомили що арешту немає. Це якась помилка і що нехай банк надасть номер та дату постанови.
А з банком ЗВ«ЯЗОК ВІДСУТНІЙ!!!

І чим ви кращі за ПриватБанк??? До них хоч дозвонитись можна.
Питання вирішують за 30хв.

З сервісного банку МОНОБАНК перетворився у СОВКОВУ КОНТОРУ!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 16:41
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Хочемо вибачитись за те, що можемо відповідати вам повільніше, ніж зазвичай…
Зараз у нас ажіотаж у зв'язку з відновленням накладання арештів виконавчої служби на рахунки.
Бачимо ваше питання вже вирішене.
Але додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Зробимо все можливе, щоб більше вас не засмучувати.
Полезный комментарий
Sergiy1983 9 мая 2023, 16:21
Після мого відгуку на Мінфін, звязались протягом 20хв.
Питання вирішили за 30хв
Проблема решена
Artur1984 9 мая 2023, 9:22
Вже четверу добу перевіряють кошти відправлені від організації в якій я офіційно працевлаштований 8 років і отримував ЗП якраз від неї в цей банк. Всі необхідні документи було надано! Слава Богу, що кошти необхідні не на операцію!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 15:14
Ми шкодуємо, що ситуація, що склалася, викликала у вас негативні емоції.

Хотіли б звернути вашу увагу, що банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Ця процедура пов'язана з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.

Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Валерия Очеретна 8 мая 2023, 23:53
Отделение по адресу: Ровно, ул. Чорновола, 17-А (КТС)
Чому мені постійно приходять ці «непотрібні» сповіщення в монобанку про те, що «надійшов лист із запитом від виконавчої служби», а сьогодні(коли дійсно треба було мене сповістити!!! — ніякого сповіщення, як на зло, не було.ні вчора, ні позавчора …звоню в підтримку, то той хлопчик мені сказав, що вони «просто не встигли зробити так щоб я отримала сповіщення.не встигли сформувати сповіщення чи шось таке …👍просто, все .! сідайте. Вам — «2»!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 16:09
Ми розуміємо, що ситуація з обмеженням по рахунках для вас неприємна та доставляє незручності.
Повірте, подібні обмеження не в наших інтересах, нам набагато вигідніше, щоб клієнти не мали жодних обмежень у користуванні карткою.
У зв'язку з набуттям чинності нового закону, банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.​
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до виконавчої служби.
З нашої сторони раніше, на жаль, була затримка з відправленням повідомлень, від усієї команди монобанк приносимо вибачення за цю ситуацію.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки Виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Михаил Клубенко 8 мая 2023, 18:46
Не могу написать что все прям хорошо, но и не ужасно.

Из плюсов:
— Ачивочки
— Милый кот (куда же в интернете без них ;))
— Отсутствие ботов в техподдержке
— Очень удобное приложение

Из минусов:
— Нет возможности дополнитель защитить аккаунт. Вход идет по СМС вместо голосового звонка (СМС легко перехватить оборудованием с алика, в случае со звонком все посложнее будет)
— Крайне посредственное отношение к платежам. Коммуналка которую обещают провести второй месяц просто опустила доверие почти до нуля. Надеюсь
таких казусов больше не будет.
— Нет возможности создать виртуальную карту, которая будет работать ТОЛЬКО для оплат в интернете (у Привата такая фишка есть).
— Просто ужаснейшее качество видеоверификации. Ждать 20 минут не сворачивая приложение это перебор. Представьте себе, людям иногда могут позвонить. Ну и плюс для матрицы статическая картинка не слишком полезна.

Еще к плюсам отнесу вежливых сотрудников, которые почему-то не пишут свое имя в чате (мелочь, но неприятно, я же не с мебелью разговариваю).

Если говорить по 5 шкале — 4 с натяжкой. Приложение очень удобное и классное, но после казусов с платежами по комунальным услугам доверие немного пропало.

Положил немного на депозит. Посмотрим что из этого выйдет.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 мая 2023, 19:56
Хочемо подякувати вам за детальний відгук.
Ми уважно розбираємо всю критику та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію з відеоверифікації, та ім'ям оператора, написали вам в особисті повідомлення
Nathaniel1997 8 мая 2023, 12:40
Користуюся продуктами Mono вже понад рік. Усім задоволений. Однозначно найкращий банк. Техпідтримка відповідає максимально якісно. За гумор окреме спасибі. Піднімаєте настрій.

З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 мая 2023, 16:24
Дуже дякуємо за високу оцінку
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
030308 5 мая 2023, 2:31
Проводила оплату за опалення 7.03.2023 р. Сьогодні 5.05. 2023, компанія з теплопостачання надсилає мені квитанції з боргом. Минуло майже 2 місяці, ні повернення грошей, ні зарахування на рахунок теплопостачальної компанії. Оператор Монобанку відповідає, що у всьому винен Айбокс! Але ж я сплачувала не Айбоксу!!! Чому за прорахунки банку я повинна відповідати своїми грошима і своєю репутацією? Оператор Моно навіть не може назвати строки, коли щось вирішиться з цією оплатою, лише порекомендував показати скрін платежу про сплату теплопостачальнику (тільки що йому до тієї квитанції, якщо кошти на рахунку все одно не з’являться і борг у мене не зникне). Дуже погано, що банк не моніторить платежі від клієнтів, знаючи свої «прогалини» в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 17:55
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jackjones69 5 мая 2023, 0:35
Найгірший «банк» якщо його взагалі можна назвати банком, скоріш за все бандитська контора, я би написав тут все що думаю але тоді комент не опублікують. Я брав кредит до того як почалася війна, коли це сталось самі знаєте що було, пізніше я виплачував борг щомісячно у суммі 1200 грн щомісячно, чітко та без прострочок, але коли я постраждав і мені довелось лягти в лікарню на декілька місяців, я не міг навіть говорити нормально, банк дзвонив мені і вимагав платежів, я через знайомих просив щоб вони поповняли частково покривали щомісячні платежі це 400 грн, але коли прострочка досягла 2700 гривень, цей скотобанк почав мені двзонити і погрожувати! При чому прямим текстом з дедлайнами і якщо я не сплачу то я побачу що буде!!!
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
zig4free 4 мая 2023, 23:46
Раньше я вроде знал где настройки безопасности карты. Но вот когда про них начали говорить мол моно классный, а не смог найти настройки безопасности, думал мол прикалываются. Чудо дизайнеры перенесли настройки безопасности в место приложения, на которое я обращал только когда я платил за кредитную задолженность по карте, т. е. раз в месяц

Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:20
Шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Проблема решена
Kristina999 3 мая 2023, 19:12
Не рекомендую отправлять переводы в евро через этот банк. Сегодня мне отправили 350 евро, на счёт пришло 319. Банк-отправитель взял 8 евро. То есть, 23 евро — комиссия Монобанка. Оператор Монобанка в чате поддержки написал, что Монобанк комиссию за пересылку не берет, но у них есть дополнительные комиссии, которую и сняли. В общем, если решите отправлять в Монобанке евровый перевод, уточняйте у них сумму комиссии перед отправкой, а лучше пользуйтесь другими способами перевода. 23 евро от такой маленькой суммы — это перебор. Несколько лет уже пользуюсь услугами этого банка, всегда всем была довольна и сегодня впервые такая ситуация. Неприятно.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 мая 2023, 15:10
За зарахування SWIFT-платежу з боку Монобанк комісія відсутня.
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.

За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.

Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).

Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.4 39.8295
EUR 42.05 42.7204
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.4 39.8295
EUR 42.05 42.7204
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝