×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.4 | 39.8295 |
EUR | 42.05 | 42.7204 |
Все курсы банка |
Заблокували рахунки при закритому провадженні
Не подіяло. Заблокували і вимагають, щоб звернулась до виконавця за постановою.
Вибачте, я звернулась відразу і він мені вислав всі постанови! В реєстрі боржників теж всі постанови підтягнуті (я мовчу про те, що за рішенням суду я нічого нікому не повинна платити!).
Дуже цікаво працює банк — блокує відразу як отримує постанову, а розблокувати, щоб користуватись СВОЇМИ коштами, потрібно ще кланятись і додаткові папери збирати, при тому, що все є. Шановні банкіри, ви свій карман з чужим випадково не поплутали?
Мені це дуже скидається на незаконне користування банком чужими коштами. А що… Бачу, що нас тут багато. Непогано було б фінмоніторингу перевірити діяльність цього банку.
При зверненні в чат — «хвилька» обертається в очікування більше 3 годин. Ні вибачень, ні нормального роз«яснення немає.
Ми надіслали вам в мобільний застосунок повідомлення про зняття арешту.
Перевірте, будь ласка
Комментарии (3)
ФОП, SWIFT, Підтримка
Ситуація:
— з payoneer відправ кошти на моно
— вже місяць як їх немає
— моно нічого не знає і зробити не може, йдіть до відправника
— payoneer робить розслідування і надає всі документи підтверджуючі що платіж має бути
— mono нічого не знає, ніяких порад, перевірки за кодом, відхилення платежу, хоть щось
— payoneer «трохи здивовані» що моно нічого не знають, пообіцяли що далі будуть займатись цим платежом…
Далі буде, сподіваюсь гроші просто повернуться на payoneer.
Друга ситуація, гроші в той же час як і з payoneer, були відправленні з адсенсу. Теж на рахунок вже місяць не прийходять, від моно допомоги вже якось і не чекаю…
Короче сумно це все, особливо що я можу дозвонитись в payoneer за 5 хв, де мені дійсно намагаються допомгти. А от в моно вже пішла друга година, як в чаті немає відповіді, та й наперед відомо що будуть відмахуватись скриптами.
Комментарии (1)
Блокування коштів.
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Комментарии (3)
Теперь и в моих глазах этот банк — драная кошка.
Комментарии (17)
Безпідставно блокують картку.
Надав документи про закриття що є в ДІЯ — не підходять. Навіщо тоді та ДІЯ?
Але жахливо, що ти не застрахований від дурості МОНО Банку, в будь який момент тобі можуть заблочити картку, а потім ходи й доказуй, що ти не боржник. Ліпше зняти все з картки під нуль.
Комментарии (30)
Чудова діджиталізація
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (7)
Наймите юриста с Приватбанка
Комментарии (8)
Вообще банк тупой
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (9)
Безпідставнй арешт коштів
І тут виникає «цікава ситуація», мені моно банк блокує кошти, по двом старим виконавчим провадженням, срок дії яких вже закінчився. Друге, там написано, що заблокували суму 12416 грн, всі інші кошти, що вище, я можу ними користуватися у звичайному режимі. Але не все так просто, вони просто взяли, сумували два старі одинакові виконавчі провадження, і тепер я зовсім не можу користуватися рахунком.
І це просто дика ситуація, як для банка, який не має доступу до баз боржників, і який може просто заблокувати кошти, за виконавчим провадженням, срок якого закінчився в 2017 році.
Тобто якщо у вас було якесь закрите провадження допустимо десь навіть у 2013 році, то все рівно ваші кошти в небезпеці, так як банк не має доступу до реального стану виконавчих справ, їм хватає тільки того, що у вас просто було виконавче провадження.
Я в шоці, так як 3 роки підряд користувався тільки цим банком, і був впевнений в його надійності.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (37)
Не прошел перевод SEPA, банк отправителя — говорит прична в Моно, в Моно отказываются давать комментарии.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням для уточнення ситуації щодо SEPA переказу та передали фахівцям.
Ми надамо вам відповідь, як отримаємо інформацію за вашим питанням
Написать комментарий
Блокування картки
У зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану», банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Якщо ми не отримували від виконавчої служби запиту про зняття обмеження, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням, та надамо вам відповідь, як отримаємо нову інформацію
Комментарии (6)
Дозвонитись неможливо. Підтримка не відповідає
Написав в підтримку, отримав відписку що є якийсь арешт від виконавчої служби, тому транзакцію здійснити не можуть. Попросив надати номер та дату постанови.
Не відписують.
Телефонні дзвінки неможливі. Після стандарного програвання робота зєднання з оператором не відбувається, просто вибиває. І так 8 разів.
Пишу на Вайбер, не відповідають протягом 2год.
Початок нових діалогів у Вайбер також не допомагає.
Звязався з виконавчою, там повідомили що арешту немає. Це якась помилка і що нехай банк надасть номер та дату постанови.
А з банком ЗВ«ЯЗОК ВІДСУТНІЙ!!!
І чим ви кращі за ПриватБанк??? До них хоч дозвонитись можна.
Питання вирішують за 30хв.
З сервісного банку МОНОБАНК перетворився у СОВКОВУ КОНТОРУ!!!
Хочемо вибачитись за те, що можемо відповідати вам повільніше, ніж зазвичай…
Зараз у нас ажіотаж у зв'язку з відновленням накладання арештів виконавчої служби на рахунки.
Бачимо ваше питання вже вирішене.
Але додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Зробимо все можливе, щоб більше вас не засмучувати.
Питання вирішили за 30хв
Комментарии (1)
НАЙГІРШИЙ БАНК!!!
Хотіли б звернути вашу увагу, що банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Ця процедура пов'язана з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»
А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (15)
Блокування виконавчою
Повірте, подібні обмеження не в наших інтересах, нам набагато вигідніше, щоб клієнти не мали жодних обмежень у користуванні карткою.
У зв'язку з набуттям чинності нового закону, банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до виконавчої служби.
З нашої сторони раніше, на жаль, була затримка з відправленням повідомлень, від усієї команди монобанк приносимо вибачення за цю ситуацію.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки Виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Комментарии (6)
Могло быть и лучше
Из плюсов:
— Ачивочки
— Милый кот (куда же в интернете без них ;))
— Отсутствие ботов в техподдержке
— Очень удобное приложение
Из минусов:
— Нет возможности дополнитель защитить аккаунт. Вход идет по СМС вместо голосового звонка (СМС легко перехватить оборудованием с алика, в случае со звонком все посложнее будет)
— Крайне посредственное отношение к платежам. Коммуналка которую обещают провести второй месяц просто опустила доверие почти до нуля. Надеюсь
таких казусов больше не будет.
— Нет возможности создать виртуальную карту, которая будет работать ТОЛЬКО для оплат в интернете (у Привата такая фишка есть).
— Просто ужаснейшее качество видеоверификации. Ждать 20 минут не сворачивая приложение это перебор. Представьте себе, людям иногда могут позвонить. Ну и плюс для матрицы статическая картинка не слишком полезна.
Еще к плюсам отнесу вежливых сотрудников, которые почему-то не пишут свое имя в чате (мелочь, но неприятно, я же не с мебелью разговариваю).
Если говорить по 5 шкале — 4 с натяжкой. Приложение очень удобное и классное, но после казусов с платежами по комунальным услугам доверие немного пропало.
Положил немного на депозит. Посмотрим что из этого выйдет.
Ми уважно розбираємо всю критику та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію з відеоверифікації, та ім'ям оператора, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (2)
Все чудово! Найкращій банк!
З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Комментарии (8)
Банк зняв кошти з рахунку та не сплатив за комунальні платежі.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
Комментарии (6)
Банда
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
Комментарии (7)
Спрятали Настройки Безопасности
Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Комментарии (9)
Высокие комиссии переводов в евро
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.
Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).
Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Комментарии (4)