Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
HorobetsVlad 6 июня 2023, 21:01
У мене вже істерика при розмові зі співробітниками банку.
До уваги нових кліентів! У жодному разі не користуйтесь банком, вони блокують кошти, та відмовляюстя їх віддавати, навіть якщо ви надали документи про їхне походження!
Аргументують це начеб-то тим, що на їх думку наданих документів недостатньо. І нічого ви їм не докажете. Ні термінів ні причини такого блокування вони не називають.

Я у розпачі, банк заблокував усі мої кошти, до останньої копійки. Я слізно просив у них віддати хоча б 200 гривень на їжу. Моїх коштів!
Вони позиціонують себе як найлюдяніший банк але в мене таке враження, що я з роботами спілкуюсь.

А саме жахливе, що у вас немає жодного шансу відстоювати свої права! Уся коммунікація з банком ведеться у телеграмі. Вони ніяк не відповідають за свої вчинки.
monobank
Ответ банка
7 июня 2023, 10:00
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми надіслали вам повідомлення у застосунок, перегляньте, будь ласка
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dubler50 6 июня 2023, 20:09
4441114418457790 номер карти який видурює кошти в телеграм каналі.
monobank
Ответ банка
7 июня 2023, 9:27
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Serhiozzi 6 июня 2023, 14:18
Тиждень тому отримав валюту в одному з відділень Універсалбанку в Києві. Поспішав, та не подивився купюри.
За півгодини почав їх розглядати, та помітив, що деякі з них були старими та пописаними чорнилами.
Поскаржився на обслуговування онлайн, після чого працівник служби підтримки порадився звернутись у відділеня і поповнити цими купюрами власну картку.
Однак в той же день я цього не зміг зробити, бо виїзжав з міста, а через тиждень звернувся в теж саме відділеня. В мене відмовились взяти декілька купюр, оскільки їм «заборонено брати такі купюри». Подивились на квітанцію про видачу коштів, але нічого не зробили.
Брати заборонено, видавати — ні.
Розумію, що зараз вже нічого не доведеш, ну і до самого Моно дана ситуація ніби і мало відноситься, просто хочу попередити, що оператори кас Універсалбанку таким чином вирішують свої проблеми, за рахунок створення інших.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июня 2023, 18:18
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
Проблема решена
elderlybeans 5 июня 2023, 21:46
Гарний зручний додаток, низькі або вітсутні комісії — це все, звісно, добре. АЛЕ. Відбулась ситуація, що змусила мене написати цей відгук та дуже сильно зіпсувала відношення до цього банку.

Коротко ця ситуація виглядає так: банк автоматично змінює кредитний ліміт на картці. Більш того, сповіщення про це приходить, але не зберігається в історії операцій в додатку. Тобто, якщо у Вас було багато сповіщень в телефоні, серед яких одно було від банку, то Ви будете навіть і не в курсі, що у Вас змінився кредитний ліміт.

Саме так і було в моєму випадку. Більше того, кредитний ліміт змінився не в півтори, та навіть не в два рази, а одразу в 20(!) разів. З 2000 грн до 40000 грн. І я цього не помітив.

В мене часто може змінюватись баланс на карті на подібні суми, тому я навіть і не думав, що це щось не т. е. «Напевно, борг повернули» — подумав я, та спокійно користувався карткою, думаючи, що це мої власні кошти. Адже великими цифрами на карті показується загальний баланс, в який так само можуть входити кредитні кошти. Тільки нижче, маленьким шрифтом, вказується, скільки там Ваших грошей, а скільки — кредитних. Власно кажучи, якщо Ви постійно десь бігаєте по справах, дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту взагалі, ані в момент зміни, ані після.

Як я вже сказав, я користувався цими грошима, думаючи, що це мої кошти, поки не побачив раптом комісію при переводі. Почав дивитись, звідки вона взялась, і з‘ясувалось, що я виявляється взяв кредит! Побачив цей ліміт в 40 тисяч грн, думаю, «що за …, ну ладно, зараз зміню його». Змінюю, і бац — в мене на карті -300 грн, та якась «простроченість за кредитом». За кредитом, який я не збирався брати, а якщо б і взяв, то виплатив би вчасно. Пишу в підтримку, там взагалі разу з третього зрозуміли проблему, та відповіли: «банк має право самостійно змінювати ваш кредитний ліміт». Тобто, не питаючи підтвердження, не питаючи згоди, Вам просто можуть змінити кредитний ліміт, і великими цифрами в додатку у Вас буде більша сума на балансі, ніж вона є реально. Коли я намагався зателефонувати в підтримку, там просто 7 хвилин не відповідали на дзвінок, і так і не відповіли. Коли в телеграмі все ж таке розібрались, в чому справа, я ще до вечора чекав, поки мені відновлять кредитний ліміт, щоб я хоча б міг користуватись грошовими переказами, які мені потрібно було зробити в цей день. Відповідно, замість того, щоб одразу дізнатись про зміну кредитного ліміту та враховувати це, я вліз в кредитні кошти, не помітив цього та весь вечір провів у спілкуванні з підтримкою монобанку замість того, щоб займатись своїми справами. Такий «функціонал» бачу вперше, щоб банк міг просто за вас щось зробити з картою, повідомити про це звичайним пуш-сповіщенням, і типу все нормально. Така гра в наперстки — це не те, чого очікує клієнт, користуючись одним з найпопулярніших банків країни, і це не можна виправдати тим, що це було не спеціально. Можна було просто робити на рівні системи пропозицію та питати у клієнта підтвердження того, що він дійсно бажає збільшити кредитний ліміт. Але цього не зробили, що приводить до висновку, що банк навмисно змінює кредитний ліміт, щоб якась частина клієнтів цього не помітила та почала користуватись кредитними коштами поза залежністю від того, чи є в них таке бажання.

Дякую Юлії з підтримки монобанку за терпимість у вирішенні цього питання. Все інше чудово, але саме це відбиває бажання користуватись послугами цього банку. Сподіваюсь, щось зміниться та подальші дрібні спроби надурити клієнтів будуть зупинені.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июня 2023, 18:00
Дуже шкода, що виникли негативні емоції при роботі з нашим продуктом.
Дійсно банк має право в будь-який момент змінити розмір кредитного ліміту в будь-яку сторону.
Інформація про зміну ліміту надсилається Пуш- повідомленням у застосунок та зберігаються там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Вибачте, що ми трохи засмутили вас.
Колеги зафіксували вашу пропозицію, та надалі будемо намагатися тільки радувати вас.
MykLys 5 июня 2023, 19:15
В этом банке нельзя закрыть карту єПідтримка, видимо придется полностью закрывать счёт для избавления от лишних карт.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июня 2023, 9:59
Хотіли б звернути увагу, що в нашій карті є низка переваг. При оплаті карткою, нараховуватиметься кешбек так само як і за дебетними картками.
Також можна проводити цією карткою будь-які операції
Ця картка використовується для отримання ряду державних виплат, тому зазвичай ми рекомендуємо залишити її для зручного дистанційного отримання коштів від держави.
Для перевірки інформації щодо закриття картки єПідтримка, написали вам у особисті повідомлення
Полезный комментарий
MykLys 6 июня 2023, 17:46
Получилось закрыть карту через поддержку. Ранее обращался в конце 21 года и карту нельзя было закрыть вообще. Будет круто когда дадут эту возможность сделать самостоятельно в приложении.

Спасибо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Михаил Андреев 5 июня 2023, 17:19
Мицка Віктор Богданович, 30.08.2018р.н. Продает не существующий автомобиль по заниженой цены. Просит предоплату в размере 15 тис грн на карту: 4441 1144 0489 3917. Прикриваеться волонтёром ЗСУ
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июня 2023, 17:35
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
Anastasiia1400 5 июня 2023, 17:15
Була фанатом монобанк протягом 4х років.
Маю ФОП, користуюсь ним ну може раз в місяць, обороти не великі. Податки всі сплачені, документація вся наявна.
Банк просто вирішив без попередження мені відмовити в користуванні, на питання чи можно якось це рішення апелювати, мені відповіли чітко «ні».
Заблокували всі картки (всі мої збереження були тільки на них), йшов четвертій день як я сиджу без грошей, доводиться просити у близьких зайняти. Ви вважаєте це нормальним?
Дуже прикро що сталась така ситуація, не хочу комусь щось доказувати і так далі.
Але вважаєте що якщо ви блокуєте людину, то повинні дати їй можливість відразу вивести свої особисті гроші!
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июня 2023, 17:32
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
Проблема решена
poporitzlecker 2 июня 2023, 20:20
Декілька місяців поспіль без проблем брала участь у зборах на підтримку друзів/знайомих військових та поповнювала банки через Apple Pay з німецької кредитної картки (в мене німецьке громадянство і я не маю право зробити українську нажаль +маю тількі ось цю кредитку та внутрішню картку) Була дуже задоволена такої зручної, прямої, швидкої можливості без величезних комісій та дуже невигідного курса (як в інших провайдерах). Раптово воно припинило працювати и я зʼясувала що є з боку вашого банку встановлений ліміт в 5000 грн на перекази з іноземних карт. Тобто я за декілька місяців перевела загально 5к і все, більш ніяк не можу взаємодіяти з вами.
Вам варто переглянути це обмеження. Зробить хочаб ліміт 5000грн/місяць. Думаю, я не едина іноземка/іноземець яка/якій проактивно брала/брав участь у зборах ЗСУ та зіткнувся в один момент з цім глупим технічним налаштуванням!
monobank
Ответ банка
3 июня 2023, 11:11
Розуміємо, що ситуація неприємна
Рекомендуємо скористатися іншою карткою для поповнення
Можливо, в майбутньому, відбудуться зміни й можна буде надсилати більші суми
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasya2110 2 июня 2023, 17:57
Доброго дня! До війни я оформлювала дві карти з кредитним лімітом у Спорті та Монобанках.
Спорт банк зробив рефінансування, а ви ніяк не оформлюєте.Я вже на вас написала скаргу Уповноваженому Верховної ради з прав людини і в Національний банк написала, що ви грабуєте людей у військовий стан.Я перебиваюсь випадковими заробітками, тобто копійками.Ну зробіть рефінансування, будьте людьми.
Ви вже задрали своїми погрозами про суд.
Ну подасте ви в суд і що?
В мене ні майна не має ні рахунків.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 июня 2023, 18:33
Ми зв'язались з вами у попередньому відгуку та передали питання колегам.
Зараз ваш запит на розгляді у фахівців.
Зв'яжемося з вами найближчим часом, коли буде нова інформація
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
*** *** 2 июня 2023, 14:53
Після покупки облігацій у Дії монобанк здер шалену комісію начебто за квазі-кеш, Підтримка каже, що операцію було здійснено з кодом 6211, тобто це ніякий не квазі-кеш, а цінні папери.
MCC 6211 is used for Forex, CFD and spread betting merchants.
Ніде чітко у правилах це не вказано, що цінні папери це квазі-кеш, який має інший MCC 6051, але здирати за покупку ОВДП комісію це однозначно брехня та грабіж
monobank
Ответ банка
monobankua 2 июня 2023, 15:35
Облігації внутрішньої державної позики (ОВДП) – це боргові цінні папери держави, випущені Міністерством фінансів України.
MCC 6211 — Цінні папери

В застосунку моно в облігації інвестувати можна лише власні кошти, таким чином комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.

Якщо купівля відбувається через сторонній ресурс, через інтернет, то можлива комісія в залежності від того як закодована така купівля банком еквайром та інтернет-ресурсом.

Квазі-кеш – це лотерейні квитки, облігації, дорогоцінних металів у кредитних організаціях, а також здійснення операцій у казино та інших гральних закладах, у тому числі через Інтернет.
Таким чином квазі-кеш це високоліквідні операції, тобто купівля активів, що легко конвертуються в готівку. Зазвичай банки прирівнюють такі транзакції до операцій зі зняття готівки.

Якщо інтернет ресурс завів свій термінал, як переказ коштів між картками або ви купуєте віртуальну валюту (квазі-кеш), то такі платежі в рахунок кредитних проходять із комісією 4% від суми
ukrx 2 июня 2023, 0:01
Берут комиссию за ОВДП. Купить можно, но снимать можно только с комиссией за снятие наличных. Доработайте, чтобы снимать можно было как депозит. Вы же пишите. что ОВДП — помощь государству. При этом наживаетесь на помощи получается. Не маркетингово. Это же плюшка, которой реально можно помочь государству + потом повод бахвалиться в социальных сетях типа такие вы правильные, полезные.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 июня 2023, 12:48
Облігації внутрішньої державної позики (ОВДП) – це боргові цінні папери держави, випущені Міністерством фінансів України. Кошти від облігацій буде використано для забезпечення потреб Збройних сил України та безперебійного забезпечення фінансових потреб держави в умовах військового стану.
Продаючи такі цінні папери, держава зобов'язується здійснити виплати за ними в заздалегідь передбачений термін з певною прибутковістю.
При покупці ОВДП прибутковість облігацій фіксується до кінця терміну обігу.
У облігації інвестувати можна лише власні кошти.
Комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.
Виплати за облігаціями надходять на картку та не є цільовими коштами.
Суму з власних коштів можна переказати з картки на картку без комісії або зняти готівкою, тоді діятиме стандартна комісія – 0,9% з гривневих карток.
Volodymyr Dozirtsiv 1 июня 2023, 14:52
купили з батьком військові облігації в Дії. Монобанк вирішив, що МСС код 6211 — це квазі кеш і відповідна тарифікація. в правилах чітко це не вказано, але раз вони так вирішили, значить так це повинно і бути. Щось вирішувати по суті лінь всім тому відразу звернення в НБУ
monobank
Ответ банка
monobankua 1 июня 2023, 15:37
Облігації внутрішньої державної позики (ОВДП) – це боргові цінні папери держави, випущені Міністерством фінансів України.

Комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.

Якщо купівля відбувається через сторонній ресурс, через інтернет, то можлива комісія в залежності від того як закодована така купівля банком еквайром та інтернет-ресурсом.

Квазі-кеш – це лотерейні квитки, облігацій, дорогоцінних металів у кредитних організаціях, а також здійснення операцій у казино та інших гральних закладах, у тому числі через Інтернет.

MCC 6211 — Цінні папери – Брокери/Ділери
Оплати, які стягуються торговими точками, які продають, купують брокерські цінні папери, товари та загальні фонди

Квазі-кеш — це високоліквідні операції, тобто купівля активів, що легко конвертуються в готівку. Зазвичай банки прирівнюють такі транзакції до операцій зі зняття готівки.

Якщо інтернет ресурс завів свій термінал, як переказ коштів між картками або ви купуєте віртуальну валюту (квазі-кеш), то такі платежі в рахунок кредитних проходять із комісією 4% від суми.

Додатково колеги склали запит для індивідуального розгляду ситуації. Зв'яжемось як буде нова інформація
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ariag25 31 мая 2023, 15:46
Дуже поганий HR або рекрутер не знаю.
Телефонує і спить під розмови, говорить дуже монотонно, задає ті ж самі питання що були вказані в анкеті, тоді який сенс її було заповнювати? Відповіді на запитання не чує і задає одне і те саме іншими словами, питання розмиті, не можу сказати що людина кваліфікована.
monobank
Ответ банка
31 мая 2023, 17:09
Давайте перевіримо детальніше ситуацію. Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KiRoman 30 мая 2023, 15:29
Шахраї зареєструвались в Моно під данними дружини, але номер телефону був вказаний іншого оператора. Зняли кошти, потім на адрусу дружини прийшов лист від банку в якому вказано оплатити борг в сумі 5633 грн. Вона зверталась до «спеціалістів банку», у неї взяли всі дані для перевірки, згодон після перевірки голосу і так далі, виявилося, що насправді вона не має відношення до цього боргу, але борг списувати МОНОБАНК не хоче.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 мая 2023, 15:49
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
zabolotnikova 30 мая 2023, 13:49
картой не користуюся взагалі, звернулась до служби підтримки про закриття рахунку.
Отримала купу непотрібних повідомлень про те, що не варто закривати, знадобиться і т.п.
На мою відповідь що всеодно закриваю ігнор повний.Все по шаблону, дуже набридлива служба підтримки,2−3 години закривати 1 рахунок це жах.Обслуговування летить на дно, раніше було набагато краще
monobank
Ответ банка
monobankua 30 мая 2023, 15:03
Дуже шкода, що прийняли таке рішення, завжди будемо раді бачити вас серед наших клієнтів у майбутньому.
Додатково хочемо перевірити ваші звернення на підтримку якості проведення діалогів.
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Redmi1988 29 мая 2023, 15:36
Мне Ваши сотрудники монобанка оскабливай научите нормально ваших сотруднико наутичись уравнение всех клентов монобанка у вас монобанки одни хами не рекомендую монобанк
monobank
Ответ банка
monobankua 29 мая 2023, 17:53
Дуже шкода, що у вас склалася така думка. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Прийняли сигнал від вас та передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації всіма співробітниками було проведено коректно.
Наразі рішення банку про відмову в обслуговуванні не змінилося.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LesiaRudkovska 28 мая 2023, 15:21
З додатком постійні проблеми + дуже некомпетентні працівники в службі підтримки, не ввічливі і і абсолютно не клієнтоорієнтовані. Віртуальність банку більше мінус, чим плюс, адже коли виникають збої, клієнт сам на сам зі своєю проблемою.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 мая 2023, 16:06
Така складність, що ви повідомили в підтримці, може виникнути, якщо на телефоні не відкалібровані датчики акселерометра (акселерометр – функція, яка відповідає за положення телефону в просторі.).
Якщо відсутня можливість відкалібрувати датчики самостійно, тоді рекомендуємо звернутися в сервісний центр.
Після калібрування датчиків застосунок має працювати коректно.
Додатково передали ваше звернення до підтримки на перевірку якості ведення діалогу та вживемо заходів
Проблема решена
Manzya0510 27 мая 2023, 2:56
Решил я значит купить железную карточку моно банка за 2000 грн, на следующий день списало сразу 750 грн за обслуживание и бан на вывод средств, написал в поддержку, сказали происхождение денег и доход скинуть, я фоп, скинул им декларацию о доходах и тд, в итоге поддержка жует сопли, отвечает по спичу, за 5 дней ничего толкового я не услышал, кроме как идет проверка, сроков нет, ждите, когда спросил что за бред, нафиг мне карта за 2000 грн которой я даже не пользовался ибо сразу блок пришел и обслуживание которого нет, вернули 750 за обслуживание и сказали мол это ошибка банка случайно списали, Илюминаты, Позор такому банку
monobank
Ответ банка
27 мая 2023, 21:03
Розуміємо, що ситуація неприємна, повірте ми й самі не любимо такі перевірки. Передали питання на детальний розгляд відповідальним працівникам. Як тільки буде більше інформації на запит, ми обов'язково вас повідомимо
shupikmaksim007 26 мая 2023, 17:56
15.05.23 о 19.41 зробив перевод з банку південний на карту моно банку на сумму 10тис гривень.
о 20.00 прийшло повідомлення про скасування платежу. Все детальніше звертайтесь в банк відправник.
Я на протязі 2 тижнів звонив на горячу лінію монобанку вони сказали що стався збій і автоматично повинні прийти гроші на банк відправник. На горячій лінії банку південний і в відділені сказали що кошти надійшли і немає ніякого скасування. Це все підтверджують виписками. Але мене це не сильно цікавить. Якщо стався збій — значить ви і повертайте! Жодного відділення немає монобанку. Це жах. Хоча б в Києві могли зробити. Тільки одне й те саме повторюють що потрібно почекати.
Я не розумію хто винен. Одні кажуть що було скасування, інші що не було.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 мая 2023, 18:54
Для перевірки інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
yur4ek91 25 мая 2023, 20:21
Не смог зарегистрироваться. Выполнил все шаги в инструкции, приобрёл карту, но толку — ноль. Не смогли помочь в кол-центре.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 мая 2023, 16:40
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.49 39.9904
EUR 41.94 42.5405
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.49 39.9904
EUR 41.94 42.5405
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝