Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
zabolotnikova 30 мая 2023, 13:49
картой не користуюся взагалі, звернулась до служби підтримки про закриття рахунку.
Отримала купу непотрібних повідомлень про те, що не варто закривати, знадобиться і т.п.
На мою відповідь що всеодно закриваю ігнор повний.Все по шаблону, дуже набридлива служба підтримки,2−3 години закривати 1 рахунок це жах.Обслуговування летить на дно, раніше було набагато краще
monobank
Ответ банка
monobankua 30 мая 2023, 15:03
Дуже шкода, що прийняли таке рішення, завжди будемо раді бачити вас серед наших клієнтів у майбутньому.
Додатково хочемо перевірити ваші звернення на підтримку якості проведення діалогів.
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Redmi1988 29 мая 2023, 15:36
Мне Ваши сотрудники монобанка оскабливай научите нормально ваших сотруднико наутичись уравнение всех клентов монобанка у вас монобанки одни хами не рекомендую монобанк
monobank
Ответ банка
monobankua 29 мая 2023, 17:53
Дуже шкода, що у вас склалася така думка. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Прийняли сигнал від вас та передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації всіма співробітниками було проведено коректно.
Наразі рішення банку про відмову в обслуговуванні не змінилося.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LesiaRudkovska 28 мая 2023, 15:21
З додатком постійні проблеми + дуже некомпетентні працівники в службі підтримки, не ввічливі і і абсолютно не клієнтоорієнтовані. Віртуальність банку більше мінус, чим плюс, адже коли виникають збої, клієнт сам на сам зі своєю проблемою.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 мая 2023, 16:06
Така складність, що ви повідомили в підтримці, може виникнути, якщо на телефоні не відкалібровані датчики акселерометра (акселерометр – функція, яка відповідає за положення телефону в просторі.).
Якщо відсутня можливість відкалібрувати датчики самостійно, тоді рекомендуємо звернутися в сервісний центр.
Після калібрування датчиків застосунок має працювати коректно.
Додатково передали ваше звернення до підтримки на перевірку якості ведення діалогу та вживемо заходів
Проблема решена
Manzya0510 27 мая 2023, 2:56
Решил я значит купить железную карточку моно банка за 2000 грн, на следующий день списало сразу 750 грн за обслуживание и бан на вывод средств, написал в поддержку, сказали происхождение денег и доход скинуть, я фоп, скинул им декларацию о доходах и тд, в итоге поддержка жует сопли, отвечает по спичу, за 5 дней ничего толкового я не услышал, кроме как идет проверка, сроков нет, ждите, когда спросил что за бред, нафиг мне карта за 2000 грн которой я даже не пользовался ибо сразу блок пришел и обслуживание которого нет, вернули 750 за обслуживание и сказали мол это ошибка банка случайно списали, Илюминаты, Позор такому банку
monobank
Ответ банка
27 мая 2023, 21:03
Розуміємо, що ситуація неприємна, повірте ми й самі не любимо такі перевірки. Передали питання на детальний розгляд відповідальним працівникам. Як тільки буде більше інформації на запит, ми обов'язково вас повідомимо
shupikmaksim007 26 мая 2023, 17:56
15.05.23 о 19.41 зробив перевод з банку південний на карту моно банку на сумму 10тис гривень.
о 20.00 прийшло повідомлення про скасування платежу. Все детальніше звертайтесь в банк відправник.
Я на протязі 2 тижнів звонив на горячу лінію монобанку вони сказали що стався збій і автоматично повинні прийти гроші на банк відправник. На горячій лінії банку південний і в відділені сказали що кошти надійшли і немає ніякого скасування. Це все підтверджують виписками. Але мене це не сильно цікавить. Якщо стався збій — значить ви і повертайте! Жодного відділення немає монобанку. Це жах. Хоча б в Києві могли зробити. Тільки одне й те саме повторюють що потрібно почекати.
Я не розумію хто винен. Одні кажуть що було скасування, інші що не було.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 мая 2023, 18:54
Для перевірки інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
yur4ek91 25 мая 2023, 20:21
Не смог зарегистрироваться. Выполнил все шаги в инструкции, приобрёл карту, но толку — ноль. Не смогли помочь в кол-центре.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 мая 2023, 16:40
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Pb683430 25 мая 2023, 16:14
Не пришли деньги с вывода вибет.На другой банк приходят сразу в течении минуты.
На моно поставил на вывод в понедельник и досих пор нет! прокручивают деньги навенре
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 17:12
При виведенні коштів спочатку ми бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує ресурс, планує провести зарахування на картку
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше.
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Оксана Ua 25 мая 2023, 15:42
Несанкционированное снятие средств с виртуальной карты суммарно похищено 9821 грн.Карта физически не выпускалась.к телефону имею доступ только я.Невнятные ответы поддержки.Подтверждения транзакций не потребовалась, хотя прежде, проводя транзакции в интернете, всегда требовалось подтверждение.Работник кол-центра сказал, что эти транзакции были оформлены как регулярные платежи, чего я лично не оформляла в приложении.О развитии ситуации буду сообщать дополнительно
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 17:05
Регулярні платежі можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо дані карти були вказані на сайті. При установці застосунків або підв'язці картки на ресурсах клієнт погоджується з «Умовами та Правилами» і ресурс має право списувати кошти в автоматичному режимі
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
krv77 25 мая 2023, 14:44
Вибираю комунальний платіж. Вибираю Раніше оплачене, зі списку (бо набору шаблонів так і немає)
Мені пропонує ввести особистий рахунок у компанії та призначення.
У моєму випадку це «За інтернет від, о/р 12345»
Заповнюю «За інтернет від Пупкіна Матрена Ігорівна, о/р хххххх» — тому що плачу не за себе, а за сусідку
Тисну далі. У рядку ПІБ моє ПІБ, у рядку призначення «За інтернет від ПІБ, о/р хххххх» — знову моє! Якого бiса додаток вже вкотре править рядок Призначення, який я заповнював на попередньому екрані? Я приблизно років зо два тому вже питав тут же — обіцяли поправити…
Те, що комунальне підприємство, навіть при зазначеному правильному о/р дивиться на прізвище у рядку Призначення — це загальна помилка, скрізь.
Але «котики», які не можуть нормально в інтерфейс…
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 15:44
Щоб здійснити оплату комунальних послуг, необхідно:
1. у застосунку mono на головному екрані обрати Інші платежі
2. зверху обрати пункт Створити папку — Комунальні платежі
3. далі потрібно вказати ПІБ платника, місто та адресу, за якою проводитимете оплату
Після створення папки в ній можна буде вибрати потрібну вам компанію. Компанію можна знайти за назвою, ЄДРПОУ чи IBAN.

Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasya2110 24 мая 2023, 20:08
Шановний моно банк!
Прошу зробити рефінансування мого боргу.
Тому що я залишилась без роботи і мій дім було пошкоджено внаслідок ракетної атаки на Павлоград в ніч на 1 травня.
Всі необхідні документи можу надати.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 мая 2023, 14:57
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
евгений н 23 мая 2023, 16:58
Хочу попереди користувачів про дивні глюки з програмою, а також застережити від повтору моєї необачності, щоб не втрачати гроші на рівному місці.

19 числа вирішив перекинути 700 євро між моїм рахунком Моно (Євро) та моїм рахунком Genome (Євро), оскільки swift/sepa и таке інше заборонені — вирішив скористався для цього переказом з картки на картку (помилка номер 1 — краще б зняв налічкою і усе). Відкрив монбанк, вибрав свою карту євро, ввів реквізити карти Євро genome.
Але на диво побачив біля сумми переказу значок доллару. Також поруч була мікроскопічна незрозуміла стрілочка на кілька пікселів (сподіваюся ця форма дасть завантажити посилання на іллюстрації).
Подумав, може на ту стрілочку треба натиснути щоб щось змінити — потикав її кілька разів. Але на екрані нічого не змінилося. Тоді я вирішив що можливо сумма в доларах є ілюстративна або по якимось правилам НБУ — хто його зна, бо я людина далека від фінансів та правил. Ну і звісно — якщо я перевожу Євро з одної карти на іншу — навіщо там взагалі долари. Тож нажав собі — і як ви могли здогадатися — перевів 700 долларів з одного рахунку євро на другий. Виконавши двійний обмін. Пр цьому за свою необачність та глюки програми я заплатив на місці 40 євро
Звернувся до підтримки щоб 1) розпочати чарджбек (бо обидва рахунки мої — і які питання просто відмінити транзакцію) 2) розібратися звідки там взагалі взялися долари (чому не юані?) і чого я ніяк не міг обрати Євро тією піксельною стрілочкою.
Ну, а далі почався звичайний монобанківський карнавал — де постійно змінюючись між собою, працівники «відділу турботи» мені спочатку співчували, потім обіцяли (але це не точно, можливо, якщо вийде) завести якийсь фіча-реквест на зміну UI в программі, потім просили не розповідати про це в інтернеті заманюючи компенсацією курсової різниці, а під кінець як водиться просто побажали гарного дня!

Тож попереджаю усіх користувачів, а також ще раз публічно пишу до монобанку — приберіть дефолтні долари при переказі з картки Євро на картку Євро. Пофіксіть / збільшіть вашу піксельну стрілочку яка не працює і не дає обрати євро. Перестаньте морочити клієнтам голови, а просто робіть чарджбек, хоч це мабуть руйнує якомусть манагеру KPI та позбавляє квартальних бонусів. Ну і під кінець не гарного вам дня!

Надаю посилання на два скріншоти для розуміння ситуації (на одному піксельну стрілочку суппорт спеціально виділив мені червоним — бо інакше її і не видно) — на другому чим ця історія закінчилася (нічим)
postimg.cc/gallery/7qCZQGY
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 17:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
На етапі створення переказу ми відображаємо всю інформацію по переказу, в тому числі і валюту переказу
Дійсно, для зміни валюти достатньо натиснути на значок валюти і таким чином ви можете обрати необхідну вам валюту переказу із доступних
Lana1S1G 23 мая 2023, 15:49
Доброго дня. Ситуація жахлива. Виконавча служба надіслала до банку платіжне доручення про списання з моєї картки заборгованості. Надіслали 18.05.2023. Списання досі не пройшло, рахунок не розблоковано. На всі смс, дзвінки відповідають стандартними фразами. Причину чому не списують не пояснюють. Очікуйте. А очікувати немає коли. У чоловіка поранення, потрібно лікування, а гроші я не можу зняти, бо вони мені кажуть очікуйте. Обуренню не має меж. В чому причина такого затягування? Місяць тому списали 9200 і навіть смс не надіслали. Я не маю слів … На межі нервового зриву…
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 16:00
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Vdmvch 22 мая 2023, 20:16
09.05.2023 через масове блокування рахунків мій рахунок також потрапив під арешт. 11.05.2023 виконавцем було винесено постанову про часткове зняття обмежень з рахунку згідно з законом України та зареєстровано її у АСВП. Станом на сьогодні (22.05.2023) банк досі тримає мій рахунок заблокованим та не може надати відповіді щодо дати зняття обмеження з рахунку
monobank
Ответ банка
23 мая 2023, 12:46
На жаль, ми не отримували постанову по АСВП, через це не було знято обмежень
Попросіть, будь ласка, виконавця перевірити цю інформацію
Також, виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Myname2287 20 мая 2023, 19:53
Сервіс просто найгарніший! Консьєрж сервіс казковий!

Дякую вам за організацію доставки карток за кордон, а також за вирішення моїх побутових питань.

У мене просто немає слів. Дивовижно!

Не забудьте погладити вашого котика ;)
monobank
Ответ банка
monobankua 21 мая 2023, 14:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
ivan40x 19 мая 2023, 10:23
Мій перший негативний досвід із Монобанк.
07.03.2023 я оплатив комуналку як зазвичай.
Через місяць помітив, що кошти не зараховані.
Підтримка увесь час продовжує повторювати ту саму мантру «Чекайте».

«Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.»

Але не кажуть скільки чекати і не дають жодних гарантій.
Відмінити платіж я також не можу, як мінімум не знаю як це зробити, а підтримка переконує, що це неможливо.
Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує.
Натомість перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу.
Представники Монобанк, поправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи.
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 12:50
Нам дійсно прикро, що сталася ця ситуація
Айбокс поступово проводить перерахунки в компанії, по яким проводили оплату
Ми стараємося максимально пришвидшили процес з нашого боку
Додатково ми надішлемо повідомлення, коли кошти по вашим оплатам будуть переказані на рахунки компанії
Приносимо вибачення за незручності
vipmaster77 19 мая 2023, 7:41
У зв’язку з війною виникла заборгованість за кредитною карткою.

Вирішили з банком питання — уклали реструктуризацію, вийшли на новий графік платежів за допомогою підписання додаткової угоди.

І навіть після цього у додатку висить банер з вимогою повністю погасити всю суму!

Крім того, банк систематично щомісяця передає в бюро кредитних історій інформацію про прострочену заборгованість.

А сенс тоді цієї реструктуризації, якщо Ви все одно псуєте мені кредитну історію!

Це прямим чином потрапляє під статтю неетичної поведінки і якщо питання не вирішиться, за допомогою цього відгуку, в НБУ буде подано відповідну заяву!
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 12:47
Ми передали колегам пропозицію по доопрацюванню відображення інформації у мобільному застосунку, щоб відображалась інформація по реструктуризації
На рахунок передачі інформації в бюро кредитних історій, колеги надали вам офіційну відповідь
Crasynotadasy 19 мая 2023, 2:02
Ну що я можу сказати…

Нічого для зручності немає. Забагато обмежень (неможна створити до ОДНОГО рахунку додаткову картку), немає можливості створити картку для підозрілих операцій (усіякі сайти які не мають жодної довіри але купити там щось треба), немає можливості автоматично поповнювати депозит (це є у конкурентів), немає можливості використовувати ТІЛЬКИ віртуальні картки. Навіщо мені потрібен чорний пластик, коли чорна у мене тільки для цифрового розрахунку, а я біла завжди у кишені?

А головне… ЧОМУ, ТРЯСЦЯ… Чому немає можливості зробити окрему картку для оплат в інтернеті. Це є в приваті!

Як для звичайного банку 3. Як для мобільного 2. Треба доробити.

Чого не вистачає:
1. Картки для інтернет оплат (це з зірочкою!)
2. Додаткові картки до ОДНОГО рахунку (не додаткові рахунки!)
3. Можливість вимкнути розрахунок у певних категоріях. Наприклад я хочу вимкнути (У НУЛЬ, не під підтвердження!) Інтернет оплати чорною карткою. Для безпеки (для розрахунків використовую білу).

Це те, що є у банках конкурентів. У вас немає. Перше найбільше заважає…

Виправлю коли хочаб інтернет картка як у приватна зʼявиться.

Не сподобалося. Але я поки що з Mono. Поки що.
monobank
Ответ банка
19 мая 2023, 11:49
Ми направили ваші побажання колегам!
Вдосконалюватимемося!
Проблема решена
Дмитро Нагорний 18 мая 2023, 13:05
Банком були заблоковані кошти за виконавчим написом. Вже 12.05 виконавець надіслав банку запит на розблокування рахунку на суму 13400 грн. Відповідні постанови є у АСВП також з 12.05. Рахунок досі не було розблоковано. При цьому служба підтримки банку ще з понеділка каже, що ось 1−2 дні і все буде розблоковано, а сьогодні вже четвертий день від подібних повідомлень підтримки, при цьому служба підтримки спілкується не зрозуміло як: з трьох питань у повідомленні обирає одне і відповідає лише на нього відпискою чи йде з’ясовувати інформацію і зникає на дві години, а вже після цього відписка.
Я не розумію у чому проблема, як блокувати, так за хвилини від постанови у АСВП рахунок заблоковано. А при розблокуванні постанова вже тиждень у АСВП, у банка є до неї доступ, я надавав постанову у службу підтримки, а мене просто годують сніданками, вже всі строки розблокування які надавав банк давно пройшли.
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:44
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
NataliaBest 18 мая 2023, 9:34
Добрый день.
Ночью делала перевод на крупную сумму как по мне больше 12000грн. Платежи почему-то не поступили пользователю которому отправляла. Транзакция грузит без остановки.
Помимо этого я знаю о переводе на свою карту, который так же не дошел. Техподдержка банка отвечает шаблонно, когбудто там бот, а не человек.
ТП сказала мне что последние платежи успешны, но по факту меня обманули, так как ничего никому не дошло! Как вообще такое возможно, что ТП обманывает.
Жду свои деньги!!!
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:42
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SvetlanaSSSS 18 мая 2023, 9:19
Сегодня ночью делала транзакцию на карту знакомой в 335грн, не смотря на то, что прошлые деньги пропали в неизвестном направлении.
Записала видео с приложения банка, так как долго игла загрузка.
Техподдержка банка сказала, что всё хорошо и можно не переживать (предыдущий опыт говорит о другом)
Лягла спать, на утро просыпаюсь захожу в приложение банка, а транзакция вообще пропала!!! Благо хоть видео записала.
Теперь по итогу -1500 грн.
Банк во время войны забирает себе деньги пользователей
Попрошу минфин обратить на это внимание
monobank
Ответ банка
18 мая 2023, 13:39
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, на жаль, були складнощі в роботі застосунку
На поточний момент складність усунено, операція відображається у виписці

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝