×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Отказ в Обслуживании
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (11)
Надано всі документи походження коштів, а кошти заблоковано
Вдячні за надані документи. Ми вже передали запит колегам із проханням прискорити вирішення питання та повідомимо вас, як тільки буде оновлення.
Дякуємо за ваше розуміння
Комментарии (11)
Заблокувати національний кеш-бек
(я не відкривав її ніколи повністю, лише дійшов до умов договору і на тому все)
Але карта висіла в додатку, тому звернувся закрити її.
Спілкувався з Владиславом (номер 10592) і чомусь він вирішив, що мене хакнули і поспішив заблокувати ВСІ мої карти в моно без попередження.
Я пояснював, що не маю підозрілих транзакцій, телефон не втрачав, доступ нікому не давав. Просто Нац. кешбек зявився, хоча не повинен. Далі ознайомлення з договором відкриття карти Нац. кешбек діло не пішло.
Ні каже, для Вашої безпеки ми все заблокували.
Кажу дякую, що заморозили всі карти, мені дуже зручно зараз буде.
Поверніть назад (розблокуйте)
Выдповыдь — Ні. Тільки перевипуск карт.
АБЗАЦ.
Далі я дзвоню в Моно.
Антон Баркалов уважно вислуховує мою ситуацію і бере 1−2хв. розібратись.
Дуже швидко розблоковує карти (за це окремо дякую)
Дуже професійно зорієнтувався в ситуації.
Можливо по телефону легше ніж чат, але я мушу відмітити саме Антона і саме він врятував моно від втрати клієнта бо бажання перейти в інший банк було шалене.
(Блок всіх карт коли ти сам звернувся в підтримку був дуже не приємний. Хоч би попередили перед тим як таке робити.
Перевипуск те ще щастя, поки фізична приїде, додавати катру в додатки і т.д.)
Нам щиро шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Ми уважно перевіримо всі комунікації, щоб оцінити якість діалогів та коректність блокування карт. Нам важливо вдосконалювати наші процеси, щоб подібні випадки не повторювалися, а сервіс був максимально зручним та надійним для вас.
Раді, що питання вдалося оперативно вирішити.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами!
Комментарии (2)
Найгірший банк і обслуговування.
Реєстрація — зайняла в мене майже тиждень. І з третьої спроби. Бо завжди щось у них проблеми технічні виникають.
Не довго побувши клієнтом, не сподобалось обслуговування — вирішив закрити рахунок.
Звернувся в підтримку. Годину щось відмовляли мене. Але таки прийняли заявку на закриття рахунку. І сказали що для цього потрібно повний робочий день, а коли рахунок буде закритий надішлють документи про закриття на електронну адресу. Пройшло три дні робочі, ні слуху ні духу. Перевірив. Начебто реєстрації активної немає.
Пишу в підтримку, чи можна перевірити дійсно
закритий рахунок чи ні. Підтримка не відповідала взагалі.
Почекав декілька днів. Знову звернувся. На цей раз відповіли. Що активної реєстрації вони не бачать. Тому не можуть відповісти чи закритий рахунок. Бо в базі немає даних.
На запитання, а де ж обіцяні документи про закриття? Ми не можемо дати вам відповіді, бо у нас немає даних.
Що сказати:
Реєстрація — тиждень часу, технічні збої і помилки.
Підтримка — можуть проігнорувати зовсім, обіцяють і не роблять, брешуть. Зовсім не кваліфіковані.
Закриття рахунків — потрібно самостійно чистити хвости, бо вони просто видалили активний профіль. А все решта по базам ви рахуєтесь як їх клієнт.
Ми вже передали цю ситуацію на детальну перевірку, щоб ретельно оцінити всі комунікації, їхню якість та коректність.
Лист про закриття рахунків надсилається на електронну адресу, вказану у застосунку monobank. Якщо ви його не отримали, рекомендуємо перевірити папку «Спам».
Якщо вам будуть потрібні додаткові документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо вдосконалювати сервіс, і ваша думка та відгук допомагають нам ставати кращими.
Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів у майбутньому!
Написать комментарий
Обмежили карту і не повертають кошти
Хочу поділитись негативним відгуком стосовно співпраці з монобанком ((
Відкрив я цю карту вперше в цілях звичайного користування, без будь-яких великих оборотів, шахрайських дій і тд.
Скидали на карту пару платежів і останні три платежа скинув колега, одразу запросили довідки, що це саме за кошти і звідки вони)
Сума в загальному з початку місяця була трохи більше 50-ти тисяч, після запиту довідок, зв'язався з підтримкою оскільки не працюю офіційно, пояснив, що це за платежі від кого вони і за що це, пропонували надати хоч якийсь документ, запропонував тоді довідку дружини про офіційне працевлаштування, отримав негативну відповідь, оскільки ця довідка їм не підійшла.
Попросив розірвати зі мною відносини бо не матиму змоги надати ще якісь документи, на хвилину заблокували 10.000 і відмовляються повертати, сказали, що рахунок буде обмежений до тих пір, поки ХОЧ якогось документа не буде надано
Відповідно, я втратив свої кошти, тому будьте з цим банком обережні!!!
Сказали, що відносини розірвати не можливо доки обмежений рахунок
Говорив з підтримкою приблизно годину, працівник банку не компетентний, кожних 2 хвилини відключався і бігав уточняв, але питання чи дійсно він щось таки уточнив!
Комментарии (5)
подумайте перед відкриттям рахунку ФОП
Але я нічого не припиняв, про що одразу написав в підтримку. Один рахунок було видалено, інший був активний. Підтримка не відповіла чому один рахунок закрили, але я перепитав, чи можу я скористатися другим рахунком. Мені підтвердили, що я можу змінити реквізити в договорі на другий рахунок та їм користуватися. По першому рахунку попросили почекати, бо була якась технічна помилка.
Пройшло два місяці, я підписав акт і мені контрагент відправив кошти. Заходжу і бачу, що мені і другий рахунок видалили. Ніхто не зв’язався зі мною щодо можливих технічних проблем, просто видалили рахунки. Пропонують у застосунку знову відкрити рахунки «спочатку». Я відкрив рахунки знову і бачу, що IBAN там вже інші.
Висновок такий — три місяці листування із підтримкою, яка радить тільки чекати, дві додаткові угоди про зміну реквізитів та додаткова робота для бухгалтерії контрагента.
Монобанк на це відповів «перепрошуємо за можливі незручності». От і все, витрачено купу часу та бухгалтерія контрагента вважає що я дуже дивний, бо кожен місяць треба готувати папірці про зміну реквізитів.
Не знаю чи тільки мені так щастить, але не рекомендую монобанк для роботи із бізнесом, вони не вміють правильно комунікувати та виправляти свої помилки
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (13)
Велика подяка срівробітникам відділення.
Комментарии (3)
Слова подяки
Написать комментарий
Списання % за кредитом військовослужбовцю ЗСУ, питання вирішено!
Бажаю банку, разом з його співробітниками та клієнтами, прибутків, а насамперед всій нашій Україні настання найскоршого миру та процвітання!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Благодарность
Комментарии (1)
МОНОБАНК прикарманил 140 000 гривен СЧЕТА ФОП и не отдает деньги
Накладные
Обещали разблокировали, заблокировали без предупреждения
На почту не отвечают
Банк зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства
Наразі питання у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег
Комментарии (4)
Заблокировали без причины.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (12)
Monobank співпрацює з шахраями
Вирішили ми придбати зарядну станцію, оскільки періодично були виключення світла, а оскільки я з дружиною працюємо з дому це дуже сильно впливало на дохід сім'ї. Я завжди дуже скурпульозно підхожу до вибору товару, магазину та можливості оплати товару. Визначився з товаром, хотів спочатку вести із закордону через друзів, щоб було трохи дешевше, але потім знайшов інтернет магазин, де товар був майже за такою самою ціною, просто не довелося би напрягати друзів. А оскільки, в інтернет магазині, була можливість оформити товар в оплату частинами то в принципі ніяких сумнівів не було, щодо добросовісності інтернет магазину. Я часто користувався цією послугою і ніяких проблем ніколи не було. В результаті оформив оплату частинами на зарядну станцію, вартістю 28000грн. Очікували відправку товару, але товар продавець так і не відправив. Після дзвінка до продавця спочатку сказали що стався збій системи. Через два тижні сказали, що систему зламали потрібно зачекати. Після звернення до служби підтримки монобанку сказали що це Ваші проблеми, банк гроші перерахував, а ви маєте виплатити їх банку. Наступного разу коли телефонували до служби підтримку прийняли якесь звернення, сказали що розберуться з даною ситуацією. В результаті зарядної станції немає, ще і значну суму коштів знімає кожного місяця. З продавцем вже звязатись не можна і що робити не знаю…
В даному випадку банк перекладає 100% відповідальність на клієнта, а як же відповідальність банку, який заключив договір з підприємцем аферистом… Розчарований у Monobank, раніше думав, що це один з кращих банків.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (14)
Банк сприяє шахрайським операціям
В результаті шахрайська банка висить вже весь день, на неї зібрано вже 98к.
Нема слів.
Колеги ретельно перевіряють сигнали про шахрайство і вживають відповідних заходів
У нас відсутня можливість повідомити деталі, оскільки це розкриття банківської таємниці
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (4)
Экстренная помощь в снятии за подписку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
Обслуговування
Відмова в обслуговані є обґрунтованим кроком, прийнятим на основі аналізу та даних із перевірених джерел. Водночас відповідно до політики банку, ми не можемо розголошувати причини такого рішення.
Наразі позиція банку залишається без змін. Однак, якщо в майбутньому ситуація буде переглянута, ми обов’язково повідомимо вас.
Комментарии (7)
Подяка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Ужасная служба поддержки Монобанка
Ми передали комунікації з клієнтом на детальну перевірку. Ми ретельно проаналізуємо всі етапи обслуговування, щоб з’ясувати причини помилок і вжити відповідних заходів. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Ми щиро сподіваємося, що подальша співпраця з нами буде комфортною та приноситиме лише приємні враження.
Комментарии (2)
Просять звітувати за витрати грошей
Волонтер зібрав на ремонт машини кошти, пройшов перевірку у вашому банку, ви надали статус волонтера
Перевів мені кошти, ви заблокували рахунок
Сказали що треба підтвердити особистість через дію
Я підтвердив
Потім сказали що треба підвердити походження коштів, також все підтвердив
Також надав військовий квиток свій і посвідчення учасника бойових дій
Потім почали просити переписку з сто з яким домовлялись про ремонт авто, потім начали на іншу тему
Що були поповнення вбет і все дійшло до того що просили виписку про вивід коштів за місяць з особистого кабінету, скріншот з ПІБ, поштою і номером телефону з особистого кабінету, скріншоти переписки з друзями
Не зовсім розумію як це повʼязано з перевіркою даного платежу і чи може взагалі банк просити таку інформацію і ще і так сильно давити на людину, коли питаю навіщо ця інформація і як вона з цим повʼязана, мені просто пишуть що надасте цю інформацію чи ні
Потім я пройшов перевірку і мені пишуть що все добре але я повинен буду звітувати за витрати
Тобто самостійно писати і надсилати в банк звіти за гроші які витрачаю, це дійсно потрібно робити?
Банк зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства.
Бачимо, що на поточний момент питання щодо блокування вже вирішене.
Для збереження прозорості та відповідності вимогам, банк очікує звіти щодо витрат коштів, щоб підтвердити їхнє цільове використання.
Комментарии (17)
Відкритя рахунку в моно
Написать комментарий