×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Все курсы банка |
Працівники банку ігнорують надані документи
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написать комментарий
Ужасный банк. Минус один клиент
Ідентифікація проводиться згідно закону про ідентифікації клієнтів банку, детальніше з інформацією можна ознайомитися на сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/news/all/banki-otrimayut-novi-providni-suchasni-instrumenti-dlya-distantsiynoyi-identifikatsiyi-ta-verifikatsiyi-kliyentiv.
Згідно з вимогами НБУ, потрібно здійснити фотофіксацію клієнта з використанням методу розпізнавання реальності людини і фотофіксацію з власним ідентифікаційним документом.
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Ми передали ваші комунікації зі службою підтримки на перевірку якості та хотіли повідомити, що дії фахівців були коректними, порушень не виявлено.
При сценарії відкриття рахунку віддалено, на використання коштів встановлюються деякі ліміти та обмеження за вимогами закону.
Щоб була можливість відкрити депозит потрібно провести ідентифікацію клієнта в відеодзвінку, або для зняття обмежень можна підійти на точку видачі.
Комментарии (15)
Закрыли карту и счет и не отлают деньги. СКазаали переведут в течении трех дней и уже неделя и они пишут еще даже не переводили.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Приносимо вибачення, що виведення коштів затримується
Працюємо над цим, найближчим часом постараємося кошти надіслати згідно з заявою
Комментарии (13)
Зникає повідомлення підтвердження оплати
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (8)
розірвала контракт уже тиждень як не переказують гроші
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Допомогли у ситуації, коли мали право цього не робити.
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Додатково залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (8)
Разблокировка
Комментарии (2)
monobank
До чого я це все тут написав, я хотів би донести до монобанку, що всі ті люди які знаходяться на Херсонщині на Запоріжчині за два роки страждань, теж хочуть мати право відкрити просто віртуальну картку без пластику, без кредитів і займів…щоб інколи їх діти могли допомогти їм фінансово. Щоб Відкрити нову картку, бо ті картки які були відкриті раніше, вже не дійсні, і треба отримувати пенсію, на картку яка відкрита саме на твої документи. Ми теж все розуміємо! але без вашої допомоги ми тут лишаємося сам на сам, і без підтримки рідних людей. З повагою до вас і розумінням.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (22)
Поверніть мої гроші!
Нагадую за ситуацію: 07.02.2024 Я пішов у банкомат Приват банку, щоб зняти свою зарплатню. Банкомат довго не міг виконати операцію, я стояв чекав хвилин 5, що він мені нарахує. Гроші з картки списались, але банкомат видав помилку і гроші мені так і не видав. Заявку залишав у Монобанку, бо у Приваті мені сказали, щоб я звертався до свого банку. Я залишив заявку. Спочатку мені говорили, щоб я чекав відповідь протягом доби, але мені так ніхто не передзвонив, після чого я сам набрав, та мені сказали, що зараз відправлять мою заявку на пришвидчення, і десь за 2 години мені відповіли, що грощі мені повернуть до 19.02.2024 включно. Я чекав, дзвонив, чекав, але грощі мені так ніхто і не повернув. Дзвонив до монобанку, і мене дуже «обрадували», що тепер мені требо чекати на першу відповідь у срок 60 діб. 60 діб. Чесно, якщо я б знімав 100 грн, то я би і почекав, але не 17000 грн. Скажіть мені будьласка, чому я повинен чекати більш ніж 2 місяці СВОЇ грощі, якщо проблеми суто системи? Коли я почав користуватись послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я буду сидіти голодний зі своєю родиною, мене не попереджали, що я буду займати гроші у знайомих, через ващі помилки.
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
Тепер, що мені написав ваш працівник 19.02.2024 у Телеграмі
Ось що мені відповів ваш працівник: «Максим, доброго дня! Мене звуть Юліана.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Оскільки шанси на виграш досить високі, то гарні новини є вже зараз — ми зробимо дострокове зарахування коштів вам на картку до 23.02.2024р. включно. Ви зможете користуватися зарахованою сумою.
Ми не будемо вас додатково турбувати, якщо диспут буде виграний.
Якщо претензія буде програна, то ми зв’яжемося з вами, і тоді раніше зарахована сума буде списана.
Дякуємо за співпрацю!"
Але 23.02.2024 ви мені так і не повернули кошти на картку. 24 лютого я подзвонив до вас і мені сказали, щоб я чекав повернення коштів у найближчі робочі дні. Я дочекався понеділка, подзвонив, мені сказали, що у понеділок — вівторок включно мені повернуть кошти. Сьогодні вівторок, я знову подзвонив, мені сказали, що сьогодні — завтра повернуть гроші. Я запитав чи є якийсь термін, на що мені відповіли, що терменів не має. Тобто ви можете повернути гроші, як у наступний тиждені, так і наступного місяця. Кожного разу мені говорять, що повернуть грощі сьогодні — завтра. Я вже зрозумів, що чекати відповіді від платіжної системи дуже довго, але я не розумію, ви пообіцяли, що мені ви повернете достроково грощі у термін до 23 лютого включно. А це вже не проблема відповіді від платіжної системи, це вже від вас залежить, коли ви виповнити свої обіцянки. Я досі чекаю гроші, які ви обіцяли повернути до 23.02.2024 включно!
Проведемо перевірку, чому так сталося, щоб в майбутньому подібних помилок не допускати
Кошти вже було зараховано на ваш рахунок
Комментарии (5)
Monobank разочеровал…
теперь за перевыпуск карт 200 грн надо отдать… Номера карты был наизуть выучен за время пользования.
Поддержка утверждает что имея только номер карты можно увести деньги. Даже у приватбанка такого дерьма не было. Монобан всем трусил за свою «систему безопасности». Оплата P2P через терминал блокировал, а если кто-то узнает твой номер карты, деньги потеряешь…
По вротому обращению, сотруднику был оуказано, что карты были перевыпущены, нужна физическая карта, он сказал куда нажать… Теперь у меня новый номер карты который надо перепривязывать везде, карты пластиковой только за шекели.
Кошти наших клієнтів завжди стоять у пріоритеті для нас, тому ми намагаємось уберегти вас від небажаних фінансових ризиків
Стосовно перевипуску на пластикову картку, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (13)
погіршилася функціональність
Якщо потрібно зробити одноразову сплату комуналки, без привʼязки до адреси, або внести призначення платежу вручну, то зробити це можна через меню «Платіж по IBAN».
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Комментарии (18)
найкращі!!
Комментарии (3)
Мошенник на ОЛХ 4441 1111 3882 0158
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Також хочемо зауважити, що розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Комментарии (5)
Жахливий банк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.
Комментарии (4)
Жлобы
Хамски ведут себя в чате
Не ценят клиента
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (8)
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».
Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»
Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???
Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Комментарии (28)
Монобанк не повертає гроші
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Написать комментарий
Монобанк заблокировал карту и денежные средства
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та прискорити перевірку
Комментарии (18)
Не можливо розірвати контакт
Вам надійшло повідомлення у застосунок із проханням надати документи, що підтверджують походження коштів. Будь ласка, надайте документи.
Приклади:
-довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати не виходячи з дому на Порталі Електронних Послуг ПФУ (Вхід за GOV ID — Bank ID НБУ — monobank);
-виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
-документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо) або договір дарування;
-документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
-кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
декларація про доходи з відміткою податкової.
Комментарии (13)
Заблокували рахунки
Однак нещодавно заблокували всі рахунки. На вимогу банку надав всі підтверджуючі документи та необхідні пояснення. Вже кілька днів кошти лишаються заблокованими, при цьому додаткових документів чи пояснень банк не вимагає. На мій запит коли буде вирішено питання, відповідають що незабаром, але жодного зрушень не маємо. Не зовсім зрозуміло таке відношення.
Сподіваюсь все ж таки дане питання вирішиться в найближчий час, не хотілось би змінювати банк.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (3)