Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Віталій Маслак 2 марта 2024, 20:20
По факту крадіжки грошей з мого рахунку було відкрито кримінальне провадження, банк попросив надати документи про це, я надіслав в бот, там сказали що передадуть документи в відділ і нададуть можливість не сплачувати відсотки протягом 3 чи більше місяців, по факту нічого не було зроблено і відразу були нараховані відсотки і ще й прострочення. Це можливо виправити взагалі?
monobank
Ответ банка
2 марта 2024, 20:27
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема решена
Devid1990 1 марта 2024, 22:04
Купили карту монобанка в АТБ, прошли регистрацию, но в итоге картой пользоваться не смогли бо начали впаривать менеджеры что нужно открыть основую карту. Ок, открыли. Начались качели с паспортными данными, дали данные. Хотели открыли маме депозит, снова начались качели дайте паспортные данные (зайдите через дию либо видеосвязь с менеджером), нафиг мне ваша ДИЯ? И нафиг мне ваша видеосвязь если мама хочет открыть депозит со своей карты где есть деньги и уже предоставили документы!!! Короче, менеджер начал просить стать то в одну сторону то в другую, то давайте без подсказок. Блин, человек ели умеет пользоваться телефоном, а 58 лет! Надоело, отключились от видеосвязи с менеджером и перевели деньги на другой банк, где можно нормально без тупых вопросов (вы даёте согласие на видео съёмку по какому то выдуманном у законодательству???) депозит! Не банк, а фуфло которое морочит голову. Больше наша семья с банком не будет связываться!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 марта 2024, 13:49
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ідентифікація проводиться згідно закону про ідентифікації клієнтів банку, детальніше з інформацією можна ознайомитися на сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/news/all/banki-otrimayut-novi-providni-suchasni-instrumenti-dlya-distantsiynoyi-identifikatsiyi-ta-verifikatsiyi-kliyentiv.
Згідно з вимогами НБУ, потрібно здійснити фотофіксацію клієнта з використанням методу розпізнавання реальності людини і фотофіксацію з власним ідентифікаційним документом.

Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Ми передали ваші комунікації зі службою підтримки на перевірку якості та хотіли повідомити, що дії фахівців були коректними, порушень не виявлено.
При сценарії відкриття рахунку віддалено, на використання коштів встановлюються деякі ліміти та обмеження за вимогами закону.
Щоб була можливість відкрити депозит потрібно провести ідентифікацію клієнта в відеодзвінку, або для зняття обмежень можна підійти на точку видачі.
Проблема решена
Инна Мартыненко 1 марта 2024, 15:22
Монобанк в одностороннем порядке прекратил обслуживание и не возвращает деньги. Основания закрытия не пояснили.
monobank
Ответ банка
1 марта 2024, 19:45
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Приносимо вибачення, що виведення коштів затримується
Працюємо над цим, найближчим часом постараємося кошти надіслати згідно з заявою
Віталій Салтан 1 марта 2024, 0:02
Все добре, але є момент, який сильно напрягає. Коли сплачую покупки в інтернеті, у спливаючому вікні з’являється сповіщення про підтвердження оплати. Я клацаю по ньому, мене переносить в додаток і все — більше немає де підтвердити оплату. Щоб все пройшло нормально, доводиться заздалегідь заходити в додаток. Звичайно моно і приват це небо і земля, але в тому ж приваті можна зайти в історію і підтвердити оплату. Хотілося б, щоб і тут таке було.
monobank
Ответ банка
1 марта 2024, 11:58
Приносимо вибачення за незручності
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Victoria211 29 февраля 2024, 20:27
говорили до 3х діб переведуть тепер просять чекати
monobank
Ответ банка
1 марта 2024, 10:11
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
mariMM34 29 февраля 2024, 11:58
Дуже вдячна Службі Підтримки, а саме Іллі та Ярославу. Я тільки декілька місяців, як почала користуватись опцією КЕШБЕКУ. І ось вирішила зробити більш-менш коштовне особисто для мене замовлення у компанії, яка надає кешбек. Обрала саме цю компанію заради кешбеку. В мене на карті не було коштів, тому перекинула кошти з Привату на Моно. А також замовила товару «із запасом»… Тобто, зробила все, щоб насолодитися кешбеком! Але під час оплати кешбек не зарахувався. Виявилося, що саме ця компанія в мене не активована. Думаю, що я випадково натиснула зайвий раз і зняла активацію, коли читала умови. Я написала у Службу Підтримки із запитом, чи можу я відмінити оплату. Мені відповили, що це вже неможливо, але поцікавились, з чим пов’язане моє прохання і чи можуть мені чимось допомогти. Я пояснила, що засмучена власною неуважністю. Менеджер пообіцяв розібратися та, по можливості, якось допомогти. Трохи пізніше кешбек було мені зараховано! Це було неочікувано і дуууже приємно! І справа не стільки в грошах, скільки в тому, що Банк в особі служби підтримки зробив послугу, яку зовсім не повинен був робити! Це особисто Я прошляпила той кешбек! Але мені пішли назустіч… більше того! САМІ ЗАПРОПОНУВАЛИ ДОПОМОГУ! Багато читала про неймовірну Службу підтимки моно, а тепер і сама впевнилася у цьому! Усім друзям із задоволення розповім цю маленьку, але таку показову історію! Дякую усій команді!
monobank
Ответ банка
monobankua 29 февраля 2024, 14:45
Красно дякуємо за ваші 5 зірок :)
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Додатково залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bumble 29 февраля 2024, 3:29
Рад безумно что меня выслушали и решили мою проблему по поводу ошибочной блокировки, долго не мог решить этот вопрос пока не написал на оф страницу монобанк в инстаграм, рад что мне помогли
monobank
Ответ банка
monobankua 29 февраля 2024, 14:23
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
oleg722 27 февраля 2024, 21:34
Доброго дня, хотів стати клієнтом монобанку, встановив додаток на смартфон і почав реєстрацію, відправив всі документи які були потрібні банку, і все, мені відмовили у відкритті рахунку. Як тільки банк побачив що моя реєстрація це лівобережжя Херсонщини. Далі я спробував поспілкуватися в чат боті телеграм монобанку, зі службою підтримки,і пояснив що мені потрібна лише віртуальна картка без пластику, щоб Діти могли мені перерахувати гроші. Мені пообіцяли спробувати вирішити моє питання, потім почали просити відправити в телеграм мій ІПН та ПІБ. на що я відповів, що все вже відправив у додаток банку, і в них є вся інформація, а в телеграм небезпечно відправляти такі дані, написав тільки номер телефону на який здійснював реєстрацію, на що банк віднісся з розумінням, і запропонували почекати 5 днів. Тепер для вирішення питання потрібно скриншот з геолокацією для технічної перевірки реєстрації, Моя реестрація є на фото документів які я вам відправив. Як я писав раніше, небезпечно відправляти в телеграм також і геолокацією.Все є у документах.
До чого я це все тут написав, я хотів би донести до монобанку, що всі ті люди які знаходяться на Херсонщині на Запоріжчині за два роки страждань, теж хочуть мати право відкрити просто віртуальну картку без пластику, без кредитів і займів…щоб інколи їх діти могли допомогти їм фінансово. Щоб Відкрити нову картку, бо ті картки які були відкриті раніше, вже не дійсні, і треба отримувати пенсію, на картку яка відкрита саме на твої документи. Ми теж все розуміємо! але без вашої допомоги ми тут лишаємося сам на сам, і без підтримки рідних людей. З повагою до вас і розумінням.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 февраля 2024, 11:02
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
MKsoun 27 февраля 2024, 14:03
19 лютого 2024, 12:35 Я вже писав коментар стосовно своєї ситуації і ви, дійсно мені відповіли у месенджері Телеграм, що у вас для мене є гарні новини і мені до 23.02.2024 включно повернуть мої гроші, так як у мене дуже великі шанси на виграш диспуту.
Нагадую за ситуацію: 07.02.2024 Я пішов у банкомат Приват банку, щоб зняти свою зарплатню. Банкомат довго не міг виконати операцію, я стояв чекав хвилин 5, що він мені нарахує. Гроші з картки списались, але банкомат видав помилку і гроші мені так і не видав. Заявку залишав у Монобанку, бо у Приваті мені сказали, щоб я звертався до свого банку. Я залишив заявку. Спочатку мені говорили, щоб я чекав відповідь протягом доби, але мені так ніхто не передзвонив, після чого я сам набрав, та мені сказали, що зараз відправлять мою заявку на пришвидчення, і десь за 2 години мені відповіли, що грощі мені повернуть до 19.02.2024 включно. Я чекав, дзвонив, чекав, але грощі мені так ніхто і не повернув. Дзвонив до монобанку, і мене дуже «обрадували», що тепер мені требо чекати на першу відповідь у срок 60 діб. 60 діб. Чесно, якщо я б знімав 100 грн, то я би і почекав, але не 17000 грн. Скажіть мені будьласка, чому я повинен чекати більш ніж 2 місяці СВОЇ грощі, якщо проблеми суто системи? Коли я почав користуватись послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я буду сидіти голодний зі своєю родиною, мене не попереджали, що я буду займати гроші у знайомих, через ващі помилки.
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
Тепер, що мені написав ваш працівник 19.02.2024 у Телеграмі
Ось що мені відповів ваш працівник: «Максим, доброго дня! Мене звуть Юліана.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.

Оскільки шанси на виграш досить високі, то гарні новини є вже зараз — ми зробимо дострокове зарахування коштів вам на картку до 23.02.2024р. включно. Ви зможете користуватися зарахованою сумою.
Ми не будемо вас додатково турбувати, якщо диспут буде виграний.
Якщо претензія буде програна, то ми зв’яжемося з вами, і тоді раніше зарахована сума буде списана.
Дякуємо за співпрацю!"

Але 23.02.2024 ви мені так і не повернули кошти на картку. 24 лютого я подзвонив до вас і мені сказали, щоб я чекав повернення коштів у найближчі робочі дні. Я дочекався понеділка, подзвонив, мені сказали, що у понеділок — вівторок включно мені повернуть кошти. Сьогодні вівторок, я знову подзвонив, мені сказали, що сьогодні — завтра повернуть гроші. Я запитав чи є якийсь термін, на що мені відповіли, що терменів не має. Тобто ви можете повернути гроші, як у наступний тиждені, так і наступного місяця. Кожного разу мені говорять, що повернуть грощі сьогодні — завтра. Я вже зрозумів, що чекати відповіді від платіжної системи дуже довго, але я не розумію, ви пообіцяли, що мені ви повернете достроково грощі у термін до 23 лютого включно. А це вже не проблема відповіді від платіжної системи, це вже від вас залежить, коли ви виповнити свої обіцянки. Я досі чекаю гроші, які ви обіцяли повернути до 23.02.2024 включно!
monobank
Ответ банка
27 февраля 2024, 14:53
Вибачте, будь ласка, що кошти не було зараховано в зазначені нами терміни
Проведемо перевірку, чому так сталося, щоб в майбутньому подібних помилок не допускати
Кошти вже було зараховано на ваш рахунок
Алексей Одновьюнов 26 февраля 2024, 20:13
Банк заблокировал карты «с целью безопасности», так как на сомнительном сайте был введен только носер карты, строк и CVV был намеренно введен «ОТ БАЛДЫ».

теперь за перевыпуск карт 200 грн надо отдать… Номера карты был наизуть выучен за время пользования.

Поддержка утверждает что имея только номер карты можно увести деньги. Даже у приватбанка такого дерьма не было. Монобан всем трусил за свою «систему безопасности». Оплата P2P через терминал блокировал, а если кто-то узнает твой номер карты, деньги потеряешь…

По вротому обращению, сотруднику был оуказано, что карты были перевыпущены, нужна физическая карта, он сказал куда нажать… Теперь у меня новый номер карты который надо перепривязывать везде, карты пластиковой только за шекели.
monobank
Ответ банка
27 февраля 2024, 18:29
Розуміємо, що ситуація неприємна
Кошти наших клієнтів завжди стоять у пріоритеті для нас, тому ми намагаємось уберегти вас від небажаних фінансових ризиків
Стосовно перевипуску на пластикову картку, написали вам в особистому повідомленні
kodex 25 февраля 2024, 13:41
Був дуже зручний додаток. Але постійні доопрацювання тільки роблять інтерфейс менш зручним та зменшують функціональність. У комунальних платежах зникла можливість змінити період оплати. Тобто якщо я в кінці лютого плачу аванс за послуги інтернету за березень, то в призначенні платежу буде зазначено, що я заплатив за січень.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 февраля 2024, 17:59
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку.
Якщо потрібно зробити одноразову сплату комуналки, без привʼязки до адреси, або внести призначення платежу вручну, то зробити це можна через меню «Платіж по IBAN».
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qooooki 25 февраля 2024, 0:39
Дуже вдячний цьому банку. Дійсно єдиний банк який викликає довіру у клієнтів і ця довіра відповідає очікуванням. Дуже оперативні відповіді 24/7. Настільки приємне спілкування наче це родич відповідає в чаті. Вцілому швидко оперативно приємно і по сімейному. Надаю перевагу тільки монобанку, спробував інші банки — не то, а от моно: Саме краще
monobank
Ответ банка
monobankua 25 февраля 2024, 14:53
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
infreepe 24 февраля 2024, 21:12
Здравствуйте, уважаемый банк. К сожалению информирую Вас что один из ваших клиентов использует вас в мошеннических целях. Карта 4441 1111 3882 0158 взяла предоплата на ОЛХ и на следующий день исчезла из профиля. Заява в полиции но, сума ущерба меньше 0,2 необлагаемых минимумов так что как-то так
monobank
Ответ банка
monobankua 24 февраля 2024, 23:03
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Також хочемо зауважити, що розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Проблема решена
Abcdi 24 февраля 2024, 9:55
Хотіла стати клієнтом монобанку, звернулась до оператора про допомогу, а він мені відмовив і сказав, що банк не може мені відкрити карту, не пояснивши жодної причини. В мене не було ніколи кредитів, ніяких проблем з іншими банками, а тут без якихось розʼяснень в чому причина
monobank
Ответ банка
monobankua 24 февраля 2024, 13:23
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TilnovY 23 февраля 2024, 22:04
Блокируют карты без объяснения причин
Хамски ведут себя в чате
Не ценят клиента
monobank
Ответ банка
monobankua 24 февраля 2024, 13:35
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема решена
vadyafeedback 22 февраля 2024, 9:16
Доброго дня! 11.02.2024 о 19:46 знімав кошти у розмірі 20000 грн з карти Монобанка в банкоматі Приват DN00 В Ірпіні.
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».

Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»

Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???

Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
monobank
Ответ банка
23 февраля 2024, 10:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
NastyaVydra 21 февраля 2024, 17:35
Кошти не були видані банкоматом і співробітник банку сказав, що вони мають бути повернуті на карту протягом 14 днів. Після того, як 14 днів пройшло, кошти не повернулись і нам сказали, що повернення буде здійснено протягом 60 днів. Після того, як і 60 днів прошйло гроші на карту не повернулись! Прекставники банку чіткого роз’яснення не дають.
monobank
Ответ банка
monobankua 21 февраля 2024, 18:00
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Anonim77744488 21 февраля 2024, 9:41
Монобанк заблокировал мои денежные средства, прошло уже более суток, требовали документы для подтверждения источника дохода, я предоставил, теперь они меня кормят обещаниями и извиняются, меняются только операторы, а моя проблема стоит на месте, если через определённое время я не получу своих денег и открытую карту прийдётся обратиться в суд!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 февраля 2024, 13:07
Звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та прискорити перевірку
Проблема решена
Victoria211 21 февраля 2024, 8:58
Доброго дня.Вже 5 днів мої кошти заблокировали і просять якись документи післЯ пред’явлення документів тянуть час я сказала що хочу розірвати контракт вони не дают змогу таку.Хтось може допомогти я мені перевести свої кошти і розірвати контракт?
monobank
Ответ банка
monobankua 21 февраля 2024, 12:58
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Вам надійшло повідомлення у застосунок із проханням надати документи, що підтверджують походження коштів. Будь ласка, надайте документи.
Приклади:
-довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати не виходячи з дому на Порталі Електронних Послуг ПФУ (Вхід за GOV ID — Bank ID НБУ — monobank);
-виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
-документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо) або договір дарування;
-документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
-кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
декларація про доходи з відміткою податкової.
lawyer7 21 февраля 2024, 0:24
Завжди був прихильником цього банку, дуже зручний сервіс та умови користування. Служба підтримки завжди на звʼязку.
Однак нещодавно заблокували всі рахунки. На вимогу банку надав всі підтверджуючі документи та необхідні пояснення. Вже кілька днів кошти лишаються заблокованими, при цьому додаткових документів чи пояснень банк не вимагає. На мій запит коли буде вирішено питання, відповідають що незабаром, але жодного зрушень не маємо. Не зовсім зрозуміло таке відношення.
Сподіваюсь все ж таки дане питання вирішиться в найближчий час, не хотілось би змінювати банк.
monobank
Ответ банка
monobankua 21 февраля 2024, 13:02
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝