Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
закрила я карту зарплатную и кредитку, но получилось так что для удобства платежей решила вернутся в монобанк и что я вижу банк решил разорвать договор со мной. я не мошеница и через мой счет приходили платежи не большие папа помогал закрівать кредит в другом банке я конечно по удобству пополняла карту моно и гасила. прошла видеоверификаю на что говорят так решил банк и точка ни разьяснений ничего. ДНО. вернусь в приват банк хоть и єто дебильний банк. у меня нет слов.
monobank
Ответ банка
22 апреля 2025, 10:02
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nastamin 20 апреля 2025, 21:59
Шахрай олх Карта 4441111029600206
Гайков Дмитро
0973175696

Було оплачено за товар всю суму, товар не вислано!
monobank
Ответ банка
21 апреля 2025, 10:30
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Руслан Чирук 18 апреля 2025, 21:06
Удобное приложение, тех поддержка на высшем уровне, еще нигде не видел такого. Связаться можно за пару кликов.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 апреля 2025, 11:56
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
OksanaGroup 18 апреля 2025, 19:29
Хочу выразить восхищение и только положительные эмоции от общения с менеджером- консультантом Алексеем (ТЦ «Греческий», г.Одесса). Вежливость и профессионализм! И выдержка!!! Не каждый банк имеет таких компетентных сотрудников, мне есть с чем сравнивать из сотрудничества с другими банками. С Монобанком уже не один год!!! Нравится, что нет никаких «подводных камней» в обслуживании моего счета. Без всяких непонятных ежемесячных списаний за пользование картой!!!
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 19:44
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Battlefield 18 апреля 2025, 14:09
18 лютого звернувся до монобанку, для оформлення ФОП рахунку, зателефонував оператору і тут мені автовідповідач видав, що мій номер телефону заблоковано. Це був мій перший дзвінок до банку. Своїм номером я користуюся вже дуже багато років і ніколи не дзвонив до монобанку. Без дзвінка я оформив ФОП через телеграм. При оформленні мені видало, що у мене арешт рахунків і вони вже заблоковані, я винен 37 тисяч гривень. Я офігел від таких подій. Витратив половину дня, з’ясувавши, що у банку була помилка у моїх даних і жодних арештів немає. Тепер мені треба було сплатити податки, це було вперше, я не знав, як це робиться через монобанк. Пишу в телеграм оператору, питаю, як зайти в інтернет-банкінг з комп’ютера? У відповідь, інтернет банкінгу немає, все роби з телефону. У мене проблеми з очима, помилитись у наборі довгого рахунку дуже просто. Є інет банкінг лише для ФОП, дзвоню оператору, щоб дізнатися, що куди вводити для податкової. Мій номер заблоковано, я забув про цей момент. Про блокування номера я писав у чат неодноразово, у відповідь — повне ігнорування або стандартні відписки. Знову пишу оператору, що мій номер був заблокований ще до того, як я став клієнтом цього банку, він попросив мене почекати кілька хвилин. Я чекав майже годину. І ТУТ Ж МОНОБАНК БЛОКУЄ ВСІ МОЇ ГРОШІ. Я не можу зателефонувати до банку, лише чат. Підключився до чату супервізор Олексій, він почав мені ставити умови, щоб мені розблокували рахунки та номер телефону, почав звинувачувати мене в тому, що я надав банку недостовірні дані телефоном, коли я з банком жодного разу не спілкувався і всі свої дані, документи передав з відеоверифікацією при оформленні ФОП. На якій підставі мені заблокували номер телефону та мої рахунки, супервізор Олексій наполегливо морозився відповідати. У результаті мені пів дня дзвонили з монобанку, дуже сльозно просили нікуди про цей інцидент не повідомляти, нікуди не писати, не відправляти до НБУ. Через два місяці після оформлення у монобанку мені розблокували номер телефону. Розблокували рахунки. Пообіцяли, що мені передзвонить цей Олексій та особисто вибачиться. У результаті всі злилися, ніхто мені не дзвонив. Цей Олексій різко захворів, весь день зі мною листувався, але при цьому він хворів, потім дізнаюся, що цей Олексій різко взяв лікарняний і виявився інвалідом. Брехня вигадувалась на льоту і текла рікою. З усього цього я дізнався, що в цьому банку:
— Блокування номерів телефону
— Безпричинне блокування рахунку
— Повний мороз щодо звернення блокування телефонного номера
— Умови та фантазії про якісь недостовірні дані щодо розблокування телефонного номера
— Відсутність відділень
— Відсутність електронного ключа
— Відсутність інтернет банкінгу
— Відсутність кас
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 21:16
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід при спілкуванні з колегами.
Дійсно, на основі накопиченої інформації про звернення з даного номера банк був змушений вжити заходів щодо обмеження додзвону до служби підтримки відповідно до внутрішніх інструкцій. Наразі це рішення було переглянуте та обмеження знято.
Арешт не було знято через некоректні дані в постанові на зняття. Після того, як виконавець нам надіслав коректну постанову, арешт було знято.
На жаль, в діалозі колега вас неправильно зрозумів, через що було заблоковано рахунки. Після уточнення інформації, всі обмеження було знято.
Щодо зворотного зв'язку від колеги, то, дійсно, за станом здоров'я співробітник не зміг з вами зв'язатися, про що він попередив одразу, як дізнався про ваше прохання зв'язатися в телефонному дзвінку.
Приносимо щирі вибачення за всі незручності. Діалоги перевірені, помилки зафіксовані — і ми обов’язково врахуємо їх, щоб надалі покращити якість сервісу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Respectus 18 апреля 2025, 14:02
Прохання заблокувати банківські рахунки шахраїв, які ошукали та втерлися у довіру, заволоділи фінансовими коштами шляхом підступної шахрайської схеми.

Картки Монобанк:

4441 1110 0685 1236 Никонець Олена відправлено 90 тисяч
4441 1110 7339 6305 Підопригора Сніжана відправлено 70 тисяч

Кошти відправлені у четвер, 17 квітня.

Платник Давид, аграрій з Житомирської області, 096 595 03 60.

Шахрайські номери телефонів:
Ярослав 096 896 4198, 096 896 40 29
Андрій 097 682 96 36
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 15:36
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Зі свого боку ми обов'язково вживемо всіх необхідних заходів відповідно до умов та правил нашого банку
У разі внесення справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), просимо надіслати нам фото документа від поліції (витяг ЄРДР або талон-повідомлення єдиного обліку). Це допоможе нам надати правоохоронним органам необхідну інформацію та співпрацювати після отримання офіційного рішення від суду
Vasilj 16 апреля 2025, 0:51
Банк вирішив випустити мені без моєї згоди нові картки. Старими картками я користувався, в т. ч. для послуг в інтернеті, все було ок, якщо грошей не вистачало- то і не списувалось нічого, оскільки ані оверу ані кредиту я не оформлював.
Старі картки банк позакривав, відповідно також без згоди. Усі свої дії аргументуючи турботою про мене.
Подав я заяву на закриття усих карток, оскільки мене таке відношення як до барана не влаштовувало, банк сказав очікуйте повідомлення про закриття.
Я сказав ок, заблокував про всяк випадок усі картки в застосунку та припинив ним користуватися. Здається все зрозуміло, клієнт послав банк і не хоче мати з ним справу.
Але ж тільки не в монобанк, якщо ви йдете з нього, то очікуйте для себе неприємних пригод, частину з яких я опишу!
Банк, відкриті на свій розсуд картки, незважаючи на мою заяву- не закрив, оскільки на свою голову саме в монобанку я колись купив військові облігації.
Тому, коли надходять оплати за місячні підписки, де оплатою вказані старі, відповідно закриті, картки, то банк вирішує сплатити за них з нових відкритих карток:
— відкривати які клієнт не просив;
— на закриття яких банк має відповідну заяву вже не перший день;
— які не зазначені як засіб платежу на жодному ресурсі, оскільки я ними не користувався взагалі;
— на яких 0 коштів;
— які не мають оверу чи кредиту.
Саме тому, чого доречі до заяви про закриття не було жодного разу, монобанк вирішує видати мені на картку, реквізитів якоі я навіть не знаю, овер!!! в розмірі списання за підписку та сплатити з цієї картки, яка в ЖОДНОМУ сервісі не зазначена, вартість підписки!)
Я подаючи заяву на закриття карток свідомо не перевів на інші засоби платежу сервіси, якими припинив користуватись, сподіваючись на належне виконання цим банком обовʼязків згідно поданоі мною заяви та припинення відносин з ним, оскільки з свого боку зробив все належне та можливе для цього!
Після мого звернення в підтримку монобанку про списання коштів, мені повідомили, що оскільки залишився рахунок в цінних паперах, то вони досі можуть списувати з мене кошти! Будь-як!) З карток, які самі відкрили, які клієнт не зазначав, як засіб оплати, на яких 0грн та відсутній овер!!!
Кажу так є ж заява, закрийте картки, не хочу мати з цим банком справу, маю відповідь: погасіть овер!))) а ми і надалі списуватимемо з вас кошти! Навіть без грошей і з заблокованих карток за ті сервіси, які непотрібні!!!
Сподіваюсь мій негативний досвід дозволить зробити правильний вибір НОРМАЛЬНОГО банку іншим людям, а щоб не повторилась моя помилка, не раджу монобанк
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2025, 20:27
Нам дуже шкода що виникли складнощі з закриттям картки.
Ми вже передали запит колегам вивчити та проаналізувати ситуацію.
Фахівці зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація
Проблема решена
Olga2010p 15 апреля 2025, 22:59
Дуристика какая-то дали кредит «До завтра », оплатили раньше и лимита уже нет.
В других банках такого нет
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2025, 14:23
Розуміємо ваше здивування. Ліміти надаються банком індивідуально та залежать від низки факторів: фінансової активності, кредитної історії, загального кредитного навантаження та багатьох інших.
Банк регулярно переглядає ці рішення, тож у майбутньому ліміт може бути змінено.
У цьому місяці почались повернення при переказі з карт монобанк, вже після видачі квитанції. На державному порталі перевірки квитанцій по номеру спочатку знаходить квитанцію, а потім ні. Запитання: то на постійній основі таке буде, чи то то у вас технічні проблеми? І скільки часу зберігається квитанція на check.gov.ua при поверненні коштів?
Та і взагалі я рахую що це ненормально. Буду вдячний якщо представники Монобанк це прокоментують. Дякую.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 апреля 2025, 16:40
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Доброго вечора
Мою картку будо заблоковано ще в перших числах квітня, весь цей час я відчитувався за свої дії, надав пару десятків скрішнотів, 6 документів підтверджуючих джерело походження коштів, відчитався за все за що тільки можна було, замість того щоб розблокувати мені рахунок, співробітники банку вимагають мене вмикати запис екрану та переходити в застосунки в яких є моя особиста інформація яку я навіть рідним не покажу
Вони попросили документи — я скинув документи, мною просто маніпулюють, мені говорять скинути то то то то, я витрачаю купу свого вільного часу, надсилаю їм, та після цього мене просять ще щось скинути, коли справа касаєтся документу, питань немає, мовчки скидаю, але коли від мене вимагають заходити під записом екрану на свою електрону пошту чи в застосунок іншого банку, це вже ні в які рамки не входить, співробітники банку над мною просто знущаються, заморозили кошти, я відчитався абсолютно за все, надав все що вони просили, всі дані які дійсно необхідні при аналізі операцій, після цього вимагаюсь інформацію яка мало того що їм по факту не потрібна, так щей яка не відповідає регламенту банка
monobank
Ответ банка
13 апреля 2025, 14:02
Добрий день
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом зобов'язані проводити перевірку зарахувань. Саме тому ми просимо у вас документи, що підтверджують походження коштів, та додаткову інформацію
Також, звертаємо вашу вагу, що згідно з умовами та правилами банку, надана клієнтом інформація не розголошується:
4.1. Банк зобов’язаний: 4.1.1. Дотримуватися конфіденційності та банківської таємниці стосовно будь-якої інформації про клієнта у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням умов Договору, та нести відповідальність за її незаконне розголошення або використання відповідно до чинного законодавства України.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Геннадий Геннадий 12 апреля 2025, 11:54
Хочу оставить благодарность Ульяне, Караван. Отличный менеджер.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 апреля 2025, 15:21
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Дмитрий 12 апреля 2025, 10:39
Ульяна из г. ДНЕПР, Т Ц Караван, лучший сотрудник! Всегда поможет и подскажет по любым вопросам!
monobank
Ответ банка
monobankua 12 апреля 2025, 15:19
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Проблема решена
Nataliia160987 11 апреля 2025, 20:59
Шановні представники Міністерства фінансів України та представники Монобанку!

Звертаюся до вас з проханням посприяти у вирішенні ситуації, що склалася навколо неправомірного, на мою думку, списання коштів з моєї банківської картки, виданої українським банком «Монобанк».

Суть ситуації:

17.03.2025 мною на одному з американських вебсайтів було замовлено одноразовий звіт по автомобілю. При оформленні замовлення було обрано саме одноразовий платіж, що був оплачений через картку «Монобанку». Після надання звіту я більше не користувався/не користувалася жодними послугами даного ресурсу.

Однак, як згодом з’ясувалося, на сайті була дрібним шрифтом вказана примітка про автоматичну реєстрацію підписки, згідно з якою через три дні після отримання звіту система автоматично списує кошти з картки в розмірі 99 доларів США, якщо користувач самостійно не скасує підписку.

Жодного повідомлення чи запиту на підтвердження списання цієї суми з боку банку або платформи я не отримувала. Відповідно, я не давала згоди на дану операцію.

Зі зверненням я звернувся до «Монобанку», де мені повідомили, що не можуть повернення коштів, а можуть лише направити запит до американського банку, що здійснив списання. У разі відмови з боку цього банку, «Монобанк» стягне додаткову плату в розмірі 15 доларів США за саму спробу оскарження операції, що є неприпустимим, враховуючи, що гроші були кредитними, а також не було моєї явної згоди на повторне списання.

Враховуючи викладене, прошу:
1. Надати правову оцінку діям іноземної платформи, яка без чіткого погодження провела підписку та списання коштів.
2. Перевірити відповідність дій «Монобанку» чинному законодавству України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг.
3. Сприяти у поверненні неправомірно списаних коштів на мою банківську картку.

До звернення додаю:
• підтвердження оплати одноразового звіту;
• скріншоти або витяг з історії транзакцій по картці;
• листування з банком.

Сподіваюся на ваше сприяння та захист моїх прав як споживача фінансових послуг.

З повагою,
Гладковська Наталія Олегівна.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 апреля 2025, 13:29
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Оплачуючи послугу в інтернеті, клієнт вводить дані своєї банківської картки на ресурсі, та погоджується з їх умовами.
У багатьох випадках, якщо в умовах вказано про автоматичну підписку — подальші списання можуть відбуватись без додаткового підтвердження.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.
Щоб ми запустили процес підготовки документів для оскарження потрібна згода клієнта на комісію 19$ у разі програшу.
На поточний момент ми не отримали підтвердження вашої згоди чи відмови щодо подальшого оскарження. Якщо ви все ж бажаєте розпочати процес, будь ласка, дайте знати
Undercover 10 апреля 2025, 15:29
Через застосунок надсилають запит надати персональні дані третіх осіб. Раніше такого ніколи не було, користуюсь багато років.
Стійке відчуття, що банк потім ці дані передає самі розумієте куди.
Тому користувачі візьміть до уваги з ким усі ми маємо справу!
monobank
Ответ банка
10 апреля 2025, 16:08
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Дякую працівнику Ярославі за професійну консультацію та відповіді на всі питання.
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 17:05
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Проблема решена
Danulo2004 9 апреля 2025, 16:13
Добрий день. Я користуюся карткою з 2018 р. Активний користувач. Поповнюю, оплачую, переводи. Цього року в кінці березня дали кредит до зарплати. Повністью закрив кредит без просрочки. Ітог, тепер крелитна лінія 0. Чому?
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 17:10
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Ліміт призначається банком автоматично. Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту кредиту «До завтра» приймається на основі розрахунку скорингової моделі індивідуально по кожному клієнту
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено, про що ми вас обов'язково повідомимо
Проблема решена
Олександр Івженко 9 апреля 2025, 12:46
Користувався монобанк в 2023 році, все було добре, але чомусь раптом монобанк вирішив закрити зі мною співпрацю.Ну добре, вирішив то вирішив, я успішно закрив всі рахунки та видалив додаток.
09.04.2025 року, пройшло на хвилиночку більше 2-х років, мені телефонує монобанк и повідомляє що по моїм рахункам є заборгованність в 800 гривень.
На моє питання по телефону до підтримки чому мені не повідомили про це раніше, вони відповіли що надходили Push повідомлення.
Логіка монобанку працює так — якщо ти закриваєш картки та рахунки, або це робить банк, застосунок повинен зберігатись на телефоні.Ніяких смс, дзвінких протягом 2-х років не надходило.
Можливо монобанк по іноваціям і класний банк, но підтримка та сповіщення на нулі.
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 15:31
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Ми детально все перевірили та колеги надали вам зворотний зв'язок щодо списання заборгованості
Обов'язково проведемо роботу над помилками
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FedirHohlov 9 апреля 2025, 12:46
Елена Кошевая.Очень вежливо професионально Все очень приятно Вопрос решен очень професионально и быстро.Рекомендую обращаться. Т Ц Оазис
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 14:05
Дякуємо за відгук!
31922469 9 апреля 2025, 11:52
Працював у мене на сайті екваринг довгий час, без будь-яких проблем. І в якийсь момент мені пишуть із монобанку:
— На жаль, змушені повідомити Вам, що ми ініціювали відключення Вашого ФОПа від сервісу еквайрингу.
На вимогу пояснити причину пишуть:
— У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк прийняв рішення про призупинення роботи терміналу на невизначений термін.

Без пояснення причин. Вбивці малого бізнесу, не рекомендую бути навіть клієнтом цього банку.
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 12:36
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Я дуже вдячний моно банку що він вообще є, перекази без комісій, за границі переказую кошти все без проблем і нарікань, ще й Кредит до завтра дуже класну штуку зробили, з мінімальними відсотками просто неймовірно, користуюсь картою більше 4 років, мінусів поки не знайшов)
monobank
Ответ банка
9 апреля 2025, 10:11
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝