×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
***** банк. Не рекомендую.
Дійсно, у зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою. Розуміємо, що це може не відповідати вашим очікуванням, проте рішення ухвалюється з урахуванням багатьох факторів
У разі, якщо рішення банку зміниться, ми повідомимо вас про це
Комментарии (6)
Сервіс Монобанк
Написать комментарий
Отношение monobank к пенсионерам с инвалидностью
его спросить в чём причина, на что девушка просто ответила «Банк имеет право вам отказать без объяснений, и причин «И сразу сбросила. Для общей информации у дедушки каких то негативных историй с банками никогда не было, он вообще не пользовался услугами банка, никаких судебных арестов у него не было, в общем он максимально чистый. Я в огромном недоумение, сотрудники банка проверяли его документы пока мы находились дома два раза, один из них по видеосвязи, дали обратную связь, что все документы прошли проверку, явитесь просто лично, и получите карту. Зачем ставить ситуацию так, для человека в преклонном возрасте, который через боль передвигается добираться за картой, и так отшивать на стадии активации самой карты ?! Очень хотелось хотя бы здесь получить рациональный, развёрнутый ответ от представителей или сотрудников самого monobank. А самое главное обратиться к обычным людям моей страны, которым в нынешнее время, и так не просто. К таким же пенсионерам, инвалидам, людям которые досматривают своих близких, что бы прочитали данный отзыв, и не совершили тех ошибок, которые совершили мы. Мирного неба над головой.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних джерел. Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо в майбутньому рішення буде переглянуто — ми обов'язково зв'яжемось
Комментарии (33)
Підвищення ліміту
Написать комментарий
Неправдивая информация на сайте Монобанк
Стосовно Google/Apple Pay, то ми вказуємо саме можливість додання дитячих карток до гаманців. Про вік не вказуємо, оскільки це обмеження зі сторони самих компаній і вони в будь-який момент можуть змінитися, через що у нас буде вказано некоректну інформацію. Однак ми також передали ваше зауваження колегам
Комментарии (4)
Благодарность
Специалист Алексей (тц «Греческий) — профессионал своего дела в городе Одесса, спасибо. Успехов и процветания банку 👍
Написать комментарий
Благодарность
Спасибо большое!!!
Вы мне очень помогли
Написать комментарий
Монобанк вводить у мінус незаконно на десятки тисяч гривень
В липні 24 року зник безвісти мій син. В нього було два телефони, на одному додаток з приватбанком, на іншому з монобанком.
Коли він їхав з роботи — ТЦК його забрало. Додому вже не попав зовсім. Один телефон лишився вдома, з монобанком. Картка була віртуальна.
Я навіть не знала, і син не знав, що військових за законом звільняють від сплати процентів за користування кредитними грошима.
Якщо з приватбанком було простіше подати документи, аби ці проценти не списували як з військового, то з монобанком треш.
Я подавала спочатку від свого імені документи. Не прийняли. То це не так, то інше. Аж з третього разу прийняли. Подала копію/скрін сповіщення, що людина зникла безвісти і довідку, коли прибув у останню ВЧ, свої документи, що я не чужа людина. Документи прийняли, а картку заблокували. І тут почався абсурд. На моє прохання, аби мені дали хоч номер картки, аби я сплачували кредит — відповіли: ми не розголошуємо данні по клієнту. Кажу ж, які данні? Просто номер картки, бо вона віртуальна! Немає пластику! Ні і все. Чи анулювати списання відсотків і чи повернули гроші за раніше списані проценти — теж не говорять. Мій страх був в тому, що синові продовжуватимуть нараховувати відсотки по кредитній картці, і поки він не знайдеться, живий чи загиблий (не дай Бог), там боргу нарахуєте сотні тисяч в мінус. «Тоді син нехай звернеться до нас і ми віришимо це питання». Виходить, документи, заяви про зняття відсотків, нічого не варті?
Пройшов деякий час і на телеграм на телефон сина прийшла відповідь від банку. Відсотки не нараховуватимуть, але вчасно сплачуйте мінімальний платіж. Тобто, людина зникла безвісти, а їй пишуть таку відповідь. Та я б сплачувала, якби мала хоч номер картки.
Пройшло декілька місяців. Приходить на телеграм сина повідомлення. У вас борг вже мінус 12 000.
Треш.
Я написала в тому самому Телеграмі. Що за борг? Ви ж прийняли документи? Тоді я скинула військовий квиток, який має дату видачі ще раніше, ніж сповіщення про зникнення сина, що логічно. І відсотки мають бути перераховані ще раз, включаючи нову дату і гроші мають повернути ще за декілька місяців. Тобто зробити перехунок з дати отримання військового квитка.
Не зробили.
Я нічого не добилася.
Мало того! Сьогодні я вмикнула телефон сина, а там вже мінус 72532.48 грн, повідомлення за 4 грудня. На сьогодні там може бути півтора сотні тисяч.
Виходить, військовий має кредитні канікули. Документи були подані і прийняті. Подавала документи я. В тому числі і сповіщення про зникнення безвісти.
Що у вас робиться?
На момент зникнення сина — на карті не було мінусу, картка використовувалась, сплачувались відсотки і кредити за покупки.
Я буду звертатись до суду, якщо банк не вирішить це питання.
Ми діємо згідно з законодавством, при вашому зверненні колеги зафіксували інформацію щодо надання кредитних канікул вашому сину згідно з документом, котрий ви надали. Відповідно до ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо результату розгляду документів надається безпосередньо клієнту, чиї дані містяться в документах. Також було зафіксовано інформацію про те, що наш клієнт зник безвісти.
Стосовно повідомлення з різними сумами заборгованості, то в залежності від статусу кредиту могли дійсно надходити різні сповіщення (лише внесення мінімального платежу/мінімального платежу + прострочення/сума прострочення...).
Ми також передали колегам запит на перевірку всі діалогів.
Обов'язково все перевіримо та вживемо заходів.
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (7)
Не смог оплатить кредитными деньнами
Ми вам надсилали інформативні повідомлення стосовно оплат, чому вони не були здійсненні та як вплинути на подальшу оплату
В особистих повідомленнях написали вам більш детальну інформацію за цією ситуацією
Комментарии (8)
Шаблонні відповіді замість сервісу
До цього часу підтримка відповідає шаблонно, не вникаючи в суть звернень. Постійно твердять про свої «переваги», які були актуальні 10 років тому. Складається враження, що в Monobank не знають, що інші банки вже давно оновили умови й пропонують значно кращий сервіс.
Наприклад, у ПУМБ: вищі ліміти, нормальне ставлення до клієнта, ті самі кешбеки й оплата комуналки без проблем. А у вас цього немає.
Висновок: рівень сервісу погіршився, ставлення формальне, умови слабкі. Витрачати час на цей банк більше не бачу сенсу.
Рішення щодо кредитних лімітів дійсно розглядається індивідуально і ухвалюється системою на основі комплексного аналізу багатьох параметрів і факторів.
Написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити дані для аналізу ситуації та перевірки комунікацій.
Комментарии (4)
Розчарований в банку
Повідомляємо, що вам надані кредитні канікули і призупинено нарахування відсотків при наявності заборгованості з 24.02.2022.
Бачимо, що ви зараз не використовуєте кредитний ліміт і не маєте заборгованості.
І маємо ще одну новину. Кредитний ліміт буде зменшено. Бо ми маємо розраховуватися з вкладниками депозитів, а це стає дедалі складніше
Це ніяк не вплине на ваші безвідсоткові умови і сподіваємося, не зробить ваше користування менш зручним.
Дякуємо вам за захист!» Я був трохи в шоці, бо мене не попереджали спеціалісти монобанку про зменшення кредитного ліміту. Зайшовши в додаток і перевіривши ліміт, я побачив, що дійсно, зменшили ліміт на 50 000 та прибрали мені можливість брати розстрочку. Мене це сильно обурило, бо я часто користувався розстрочкою в монобанку, а тут мені її не те що зменшили, а взагалі прибрали. Я написав, що про це мене не попереджали, і такі «кредитні канікули» мені не треба. На що я отримав шаблонну відповідь: «Нам дуже шкода, що виникла дана ситуація. Ми можемо зафіксувати ваше звернення як ідею, наші фахівці обов’язково його розглянуть.» Тобто «ідея» попереджати на майбутнє клієнтів, що у разі надання цих кредитних канікул може бути зменшено кредитний ліміт? Чи як виходить? Я почав питати службу підтримки про дану ситуацію. Бо виходить розстрочка мені недоступна, а це для мене було дуже важливо. Я почав отримувати також шаблонні відповіді по типу «Зафіксувати ваше звернення як ідею?», «Ми не можемо на разі переглянути кредитні ліміти, на жаль.»… Ця ситуація мене дуже сильно почала обурювати. Зі слів підтримки вийшла така ситуація, що мене воно цінують як клієнта і військового, але кредитні ліміти прибирають, і це для них складне рішення, але забезпечить фінансову стабільність банку. Я що там, мільйони використовував кредитів? Чи щось робив що якось прям сильно впливало на роботу банку? Або що це за банк тоді, що треба прибирати клієнту можливість розстрочки, бо інакше банк буде фінансово нестабільний? Далі я попросив зменшити кредитний ліміт, який залишився на картку, а не на розстрочку, що вийшло для них також проблематично, бо вони «не можуть на разі переглянути кредитні ліміти, на жаль.» Ну і постійно отримував шаблонну відповідь: «Для вас як для військового пільга з нульовими відсотками залишається без змін. На жаль, зменшення лімітів — це вимушене, але важливе рішення, щоб підтримати стабільну роботу банку та виконати зобов’язання перед усіма клієнтами.» І тут я бачу, мені взагалі у цьому банку прибрали всі кредитні ліміти, повністю, взагалі… Немає слів. Я просив зменшити до певної грані. Бо розстрочка недоступна, кредитний ліміт великий без розстрочки не треба і я запланував звертатись в інший банк за наданням мені лімітів. А мені не те що зменшили, а взагалі прибрали. Я написав з сарказмом, що мені зробили ліміт повністю 0, на що отримав відповідь: «Чудово, що ваше питання вирішене. Ми завжди на зв’язку для вирішення питань». Зрозумів, що немає сенсу щось зʼясовувати. Є інші банки, які можуть надати мені комфортні умови.
Але по ітогу, ви тільки вдумайтесь логічно. Мені надали кредитні канікули, але можливість брати кредит взагалі прибрали. Нонсенс. Абсолютно нелогічно. Ще й обурило відношення, як до клієнта. Абсолютно шаблонні відповіді. Типу клієнтом більше/менше — їм все одно. Планував відкрити великий депозит, але тепер точно не в цьому банку. Як мені сказала служба підтримки монобанку: «Щодо лімітів — дійсно, вони зменшуються. Це непросте для нас рішення, зміни по кредитній політиці вводяться для збереження фінансової стабільності банку, адже ми маємо розрахуватися з вкладниками депозитів». Хіба це надійний банк, якщо я один можу зробити його фінансово нестабільним зі своїми кредитними лімітами? Або якщо я відкриваю депозит, комусь також прибирають кредитні ліміти, тобто обмежують когось, щоб розрахуватись зі мною? Ще ладно, якщо я б не користувався карткою монобанку, але ж я тільки нею і користувався. Видно, що я активний клієнт, і так вийшло в ітозі.
Ось так в один момент втратив довіру та повагу до колись улюбленого банку.
Рішення щодо кредитних лімітів, у тому числі їх зменшення або тимчасове скасування, ухвалюються банком на основі комплексного аналізу багатьох факторів. Для нас важливо зберігати фінансову стабільність і виконувати зобов’язання перед усіма клієнтами, зокрема й вкладниками.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів.
Комментарии (13)
Різниця у обслуговуванні
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Хочемо проаналізувати комунікації зі співробітниками.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написать комментарий
Подяка
Написать комментарий
ТЕЛЕФОНУЮТЬ І НАДОКУЧАЮТЬ ДЗВІНКАМИ
На жаль, гарантувати повне припинення дзвінків зараз не можемо, але зробимо все можливе, щоб допомогти у межах наших процедур.
Додатково написали вам в особисті повідомлення.
Комментарии (5)
Подяка
Написать комментарий
Відмова надання реквізитів SEPA
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (8)
Простокайф
Просто супер Есміра
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Лучший банк в Украине и мире
Комментарии (2)
Вміло розрекламоване не завжди хороше.
У нас справді немає класичних відділень, проте є відділення Універсал Банку та банків-партнерів.
Клієнти проходять реєстрацію самостійно в застосунку. Після цього, якщо є така функція, можна одразу активувати віртуальну картку для користування або отримати миттєву картку на точці видачі.
Дійсно, спочатку оформлюється основна чорна картка з можливістю підключення кредитного ліміту до 200 тис. грн (але ліміт можна не використовувати або зменшити до нуля). За потреби також можна активувати додаткову білу дебетову картку чи валютні картки.
Тому можемо запропонувати вам завантажити застосунок monobank та пройти реєстрацію вдома, в зручних умовах — з окулярами та без поспіху.
А за потреби пластик можна буде отримати на точці видачі або замовити поштою.
Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів. Якщо під час реєстрації або користування буде потрібна допомога — наша служба підтримки завжди онлайн і готова допомогти на кожному етапі
Комментарии (14)
Скорость и качество
Написать комментарий