×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Заблокировали карту без оглашения причины.
Комментарии (3)
Не пришла Е-підтримка
Комментарии (2)
Всегда мало и всегда будут недовольные
Я это все пишу к тому, что, начитавшись негативных отзывов, стало обидно. Ведь монобанк реально отличный и приятный. И хочется, чтобы он долго продержался и радовал нас новыми плюшками. Всего вам, монобанк, хорошо. И кстати, мне еподдержка пришла, хоть и немного задержалась. И вам всем придет. Всем мира. Слава Украине!
Комментарии (2)
Блокує рахунок
І це у військовий ЧАС!
Не відкривайте рахунок у MONOBANK
Користувався банком завжди і завжди без питань все було
Але після такого випадку, що мене залишили без коштів (всі збереження були на картці) нікому не рекомендую користуватись!
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (7)
Микиті 5 зірок
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення
Комментарии (1)
Монобанк привласнює кошти клієнтів
за тиждень до оплати написав листа до цієї компанії з проханням перенести оплату у зв’язку з війною. Компанія надала мені 2 місяці до терміну ліцензії, але списання все оно сталося 7 квітня через технічні неполадки з іх боку.
Далі пишу в Моно з запитанням як скасувати цей помилковий платіж. Монобанк відповідає: торгова точка утримала кошти для списання, пишіть їм щоб скасували це списання. Написав, до сервісу, вони вибачились та відмінили списання. через декілька днів до мене повертаються кошти у меншому об'ємі ніж було списано.
списано: 2984.05 грн (99,5$)
повернуто: 2910.87 грн (99,5$)
курс монобанку 29,26 / 29,99 (курс зафіксований нбу з 24.02)
Три рази спілкувався з різними сапортами моно, і у кожного своя версія:
у першого це возврат товару і він відбувається за курсом покупки
у другого це різниця курсів на момент транзакції та на момент його повернення
у третього «ТТ вернула вам оффлайн платежом, такие платежи зачисляются по курсу на момент возврата. Если бы курс наоборот вырос, то мы бы вернули больше, чем заплатили изначально, а так курс упал — и вернулась сумма меньше»
на мою думку монобанк просто привласнив 75 гривень і не хоче іх повертати, постійно плутаючись в аргументації.
тобто у мене тт випадково списала 99.5$ а потім скасувала списання. А монобанк бачить у цьому можлівість як привласнити 75 гривень аргументуючи це коливаннями курсу (якій доречі зафіксований нбу).
Прошу банк дати мені погоджену відповідь, тому що сапорти не можуть досягнути консенсусу у своїх версіях. А також прошу банк повернути мені 75 гривень, так як я не продавав і не купляв у вас долари, а тт випадково списала 99.5$ а потім скасувала списання!!!
Буду шукати інші методи здійснення закордонних сплат, якщо є такі без прихованих платежів та валютних махінацій порекомендуйте будь-ласка.
Є 2 варіанти, як торгова точка може повернути вам кошти на рахунок:
1. скасування операції по коду авторизації. В цьому разі кошти повертаються в повному обсязі, тому що скасовується першочергова транзакція
2. повернення в валюті оплати. В цьому разі зараховується інша сума, оскільки в банк надходить валюта й відбувається конвертація в гривню
В нашому випадку був саме 2 варіант, тому й відбулася конвертація по курсу покупки
Передали керівництву ситуацію на розгляд, для компенсації курсової різниці
Зарахували вам її на ваш рахунок кешбеку, з урахуванням податків
Комментарии (10)
E-підтримка не є підтримкою
Комментарии (7)
еПоддержки 6500,задержка выплаты
Комментарии (5)
Деньги на резерве
С нашей стороны видим, что платеж успешный
Мы передали коллегам заявку, чтобы предоставили вам код ARN по платежу, для уточнения у получателя информации по платежу
Комментарии (4)
Монобанк забрал остаток на карте !
Но остаток денег онулировали!!!
Подло с ихней стороны очень.
Лишили в военное время к доступу денег!
Одной рукой дают, а другую вырывают живём!!! Жуткое отвращение к ним!
Низко упали в моих глазах!
А также массово слышу постоянно недовольство людей, клиентов!
(Тупость и жлобство захлестнуло их !!!)
На кредитный лимит влияет большое количество различных факторов
Это не окончательное решение и в будущем лимит может быть установлен
Комментарии (28)
«Піклування» про клієнтів під час війни від Моно)
Адже в даний, важкий, жахливий та кровавий період для нашого народу та країни, Монобанк, показав як він «піклується «про своїх клієнтів, займаючись здирництвом під час воєнного стану, мою карту загнали в мінус, хоча до ВС я платила справно щомісячний платіж і ніколи його не пропускала, тепер же я сиджу без роботи, без житла, без копійки, в чужому місті, де мені потрібно думати про те як вижити в прямому значенні цього слова, але кого це турбує? Так Монобанк?
Ось що я вам скажу м*рзотники, якщо ви, нічого не зробите з мінусуванням тих кривавих відсотків які ви, нарахували під час ВІЙНИ і не повернете до того виду який був до військового стану, думаю не тільки я, а і багато інших,
«задоволених клієнтів », будуть байкотувати і подавати позови до суду! Щоб ваша контора (інакше не назвеш) як мінімум пішла за рос кораблем, а як максимум втратила свою акредитацію. Я в свою чергу, точно, більше ніколи, не буду користуватися вашим недобанком, всього найкращого…
Правила не передбачають скасування процентів за користування кредитними коштами.
З 1.04 до закінчення дії військового стану знижено ставку по всіх кредитах до 1,6% на місяць. Банк не нараховує пеню, штрафи, не виносить заборгованості на прострочення. Ми рекомендуємо вносити мінімальні платежі, якщо є така можливість
Комментарии (5)
Валюта у монобанку
Я маю валютну карту у вашому банку і в цей непростий час ці кошти мені знадобились. До війни я телефонував в Монобанк і мені казали, що з цим зовсім не має проблем — теефонуєте за 2−3 дні і ми підвеземо валюту у найближчий до вас банк-партнер. Вчора я зателефонував і хотів замовити валюту, щоб зняти її. Але мені відповіли, що не можуть замовити її у Житомир в банки партнерів (хоча я уточнював чи зможу зняти її в Житомирі, так как живу в Бердичеві і в Житомир мені потрібно їхати). Сказали, що можна зняти лише в Львові і Дніпрі і те, якщо там буде валюта!
А також відповіли, що в Житомирі в віділеннях А-Банку може бути валюта і тоді можна буде її зняти. Я запитав, а як дізнатись чи вона там є, якщо я далеко живу і не можу просто так їздити туди-назад. Мені відповіли, щоб я написав сьогодні зранку (12.04) і працівники монобанку уточнять чи є валюта, а також попросять її залишити на касі до мого приїзду (1 година). Сьогодня я написав в підтримку і мені відповіли, що вони не будуть цього робити! Після того як я запитав, навіщо ви вчора обіцяли і показав їх же смс — взагалі перестали відповідати. Як таке може бути? Просто мороз клієнтів?
Усі скріншоти покажу. Чому ж 3 тижні тому мені казали, що зцим жодних проблем і можна зняти у будь якому віділенні, тому що ви підвозите валюту для своїх клієнтів. Чому тепер я маю чекати, поки вона з’явиться у А-Банку, де вона взагалі не з’являється?
Моя сума не велика, але чому так сталося? Найбільше вразило, що підтримка перестала відповідати і не виконала свою обіцянку, яку дали вчора ж.
Отримання коштів у відділеннях банку партнера можливе за наявності суми у касі.
Ми можемо уточнити наявність валюти в день звернення в відділеннях Універсал Банку
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (4)
Цікаво банк придумав, як безкоштовно користуватися ресурсами клієнтів
Відсутність депозитів із достроковим зняттям банк пояснює якоюсь забороною, але за бажанням банк міг би зробити депозити на 1 місяць, а не на 3, або якщо вже на три, то прописати, щось на кшталт: клієнт зможе достроково зняти лише після припинення цієї заборони. Тобто варіанти є, немає бажання в Монобанку віддавати клієнтські кошти.
Підсумок — банк придумав гарну схему «взути» своїх клієнтів.
Отримання коштів у відділеннях Універсал Банку можливе за наявності суми у касі. Ми уточнимо дані та напишемо вам у особисті повідомлення
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (24)
єПідтримка
Вопрос о начислении денег «єПідтримка» актуален как никогда.
Так же была оформленна заявка в «Дії», 22.03.2022, так же не пришли деньги как и всем … НО 1. Сегодня я впервые услышал некий брет от Вашего прадставителя (горячая линия). Что моя заява не поступила в Monobank, а то что в Дії она «висит» — это их проблема, а не Вашего банка. В «Дія» я, как и все, оформил выплату, указал карту Monobank «єПідтримка», а заявки у Вашего банка нет???
Связался с тех.поддержкой «Дія», и был получин ответ о том, что моя заявка была зарегистрированна и передана (есть скины той самой заявы) … то кто из Вас обманывает людей?
2. А этот разговор с консультантом тех.поддержки Monobank хотел бы донести для других людей, которых так же вводят в заблуждение в Вашем банке…
Если в «Дія» вы указали карту выплаты Monobank — то Вам потом могут сказать что заявка им не приходила, оращайтесь в тех.поддержку «Дія»
Ваш сотрудник мне сказал самое интересное: «Деньги нам поступают из ОщадБанка, а потом уже на Ваши карты»!!!
По итогу вывод один — все виноваты, кроме Вашего банка … «Дія» не передала мою заяву, а ОщадБанк еще не переводил ВАМ денег для выплаты другим людям (не мне).
Звоните/пишите/уточняйте всем им, а Monobank только инструмент.
Дополнительно написали вам в личные сообщения
Комментарии (3)
Не приходят 6500
Дополнительно написали вам в личные сообщения
Комментарии (6)
мародерят в военное время
Мы же хотим обратить ваше внимание на привилегии, которые не теряют своей ценности даже в такое время:
вы имеете две карты платежных систем MasterCard и VISA наивысшего ранга;
быстрая и человечная служба заботы 24/7, консьерж монобанк и платежной системы VISА, который готов свернуть горы, ради решения вашего вопроса. В условиях войны мы выполнили уже тысячи заказов по организации и доставки продуктов, товаров и лекарств, средств первой необходимости. А также поиск всей необходимой информации в условиях войны;
Мы стараемся сохранить комфортные условия обслуживания для всех клиентов банка, при этом выполняя свои обязательства и верим в победу
Комментарии (3)
6500 Дія
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Комментарии (2)
Крохоборы с кредитной задолженности по 36%
Виртуальный банк, который поднялся на хайпе и у которого нет ни отделений и банкоматов. Теперь все пожинают плоды виртуализации.
Важно, что новые правила не предусматривают отмену процентов за пользование кредитными средствами
С 1.04 до окончания действия военного состояния снижена ставка по всем кредитам до 1,6% в месяц. Банк не начисляет пеню, штрафы, не выносит задолженности на просрочку. Мы рекомендуем вносить минимальные платежи, если есть такая возможность
Комментарии (9)
обманом наживається на людях під час війни
Ми розуміємо всю складність ситуації, саме тому відсоткову ставку за всіма кредитними картками та розстрочками на період воєнного стану знижено до 1.6% на місяць.
У разі прострочення ми не нараховуємо штрафи/пені, не виносимо інформацію про прострочення в бюро кредитних історій. Ви можете погашати заборгованість у міру ваших можливостей.
Комментарии (12)
Странная политика банка
Комментарии (8)