×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.3 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
Монобанк ставиться до своїх клієнтів гірше за будь який інший
На прохання відповісти коли данну можливість буде розблоковано підтримка відповідає що не може нічого сказати й по факту заблоковано вже більше пів року.
Коли питаєш причину блокування цієї функції відповідає завжди однаково: «Банк залишає за собою право обмежити кількість одночасно відкритих депозитних договорів, оформлених на ім'я одного клієнта.»
Детально перевірили інформацію та зняли обмеження стосовно відкриття банок
Додатково перевіримо діалоги з колегами та пропрацюємо помилки
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Комментарии (2)
Підтримка банку
Нам дуже шкода, що у вас склалася така думка
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
Комментарии (15)
Затримка власних коштів
А ще забув 22 07 2025 мені прийшла заробітна плата за першу половину липня в розмірі 3682,61 гривні цими коштами я також не можу ніяк користуватися
НЕ РЕКОМЕНДУЮ БУТИ КЛІЄНТОМ БАНКУ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО ЙОГО ПРАЦІВНИКИ НЕ ПРАЦЮЮТЬ, А ЗАЙМАЮТЬСЯ НЕ ЗРОЗУМІЛО ЧИМ
На 29 07 2025 я отримую вже 25 день одну і ту саму відповідь потрібно зачекати
Такого відношення не припустимо в банківській діяльності
Рекомендую якщо ви є клієнтом банку, то розірвіть договір, тому що вам же буде потім гірше
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію
На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми зобов'язані реагувати на сигнали та проводити перевірки надходжень, згідно з поточним законодавством й умовами та правилами банку
Вчора о 19:55 колеги надали вам вичерпну інформацію щодо перевірки
Комментарии (8)
Вдячність за допомогу
Написать комментарий
Чисто ***!
Обслуживание тупое, не могут ничего внятного написать.
В стране война, а они беспределом занимаются.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (5)
Непрозора політика Monobank: відмова без причини
Пишу в Telegram — нуль інформації. Просто відповідають, що не можуть консультувати у чаті, телефонуйте. Телефоную — кажуть, що реєстрацію відхилено і причину назвати не можуть. Просто «так вирішив банк». На уточнення — чому саме, яка причина — відповідають: «Не маємо права розкривати, така політика».
Вибачте, яка ще, до біса, політика? Я людина без будь-яких боргів, з ідеальною кредитною історією, ніколи не мав проблем із законом. Але мені просто так відмовляють у реєстрації — і навіть не пояснюють чому.
Добре, думаю, хоча б поверну 50 гривень за картку, яку тепер навіть активувати не можу. І що ви думаєте? Мене більше години водили за ніс, а потім сказали, що кошти не повертаються, і взагалі «подаруйте комусь цю картку». Це що за абсурд?
Складається дуже неприємне враження, що відмова пов’язана з тим, що я вказав у анкеті, що є військовим. Бо жодного іншого логічного пояснення не існує. І це просто огидно. Поки ми захищаємо країну, нас ось так «дякують» — відмовою без пояснень і відмовою навіть у поверненні грошей за картку.
Того ж дня я оформив картку в Райффайзен Банку — все пройшло гладко, жодних проблем, усе чітко й поважно. А Monobank, який так активно рекламується як «найзручніший і найсучасніший банк», виявився абсолютно непрозорим і, чесно кажучи, принизливим у ставленні до клієнтів.
Передали запит колегам та маємо гарну новину — ми переглянули рішення щодо реєстрації. Будь ласка, спробуйте знову зайти в застосунок та продовжити оформлення картки.
Комментарии (14)
Банк в крав грощі
Банк приймає рішення про можливість обслуговування клієнтів, спираючись на комплексну оцінку різних параметрів та даних із перевірених джерел. Ми розуміємо, що ви мали інші очікування, але, на жаль, точну причину відмови ми не можемо розголошувати через політику банку.
Щодо коштів на рахунку — ви маєте повне право на їх повернення. Найшвидший спосіб — переказ на ваш рахунок в іншому українському банку, відкритий на ваше ім’я. Також є можливість отримати кошти готівкою у відділеннях Універсал Банку в Києві, Дніпрі або Львові.
Ми змушені дотримуватися процесу ідентифікації особи для безпеки ваших фінансів. Нам щиро шкода, що цей процес викликав у вас негативні емоції — ми розуміємо, наскільки важливо, щоб усе відбувалося швидко та без зайвих труднощів.
Додатково ми вже передали ваші звернення на перевірку якості комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (19)
Дуже гарна робота!
Написать комментарий
Найкраще обслуговування
Написать комментарий
Отзив
Написать комментарий
Боргова пастка від Monobank після погашення розстрочки
Зверталась до банку з проханням про реструктуризацію або списання частини цих відсотків. Усі відповіді — шаблонні: «вносьте мінімальні платежі», «ми вам повідомимо, якщо щось вирішимо», «не пишіть до НБУ». Банк не розглядає звернення по суті, попри те, що основний борг сплачений.
Це схоже на боргову пастку, і виглядає як непрозора практика. Особливо в умовах війни, коли багато людей просто не витягують щомісячні переплати.
Скарга до НБУ вже готується. Сподіваюся, публічність допоможе Monobank бути справедливішим до своїх клієнтів.
При оформленні розстрочки клієнт погоджується з умовами, які передбачають щомісячну комісію — 1,9% від початкової суми (вона вже включена в щомісячний платіж), а також графік погашення.
Навіть у складні часи в умовах війни, банк дотримується зобов’язань перед клієнтами та очікує взаємної відповідальності.
Якщо платежі не вносяться або надходять із затримкою, сума платежу списується з доступного кредитного ліміту або в мінус та формує заборгованість по картці. На цю суму далі нараховується стандартна ставка 3,1% на місяць — без штрафів і пені.
Можливість надання добровільного врегулювання заборгованості розглядається індивідуально. Зараз рекомендуємо вносити мінімальні платежі вчасно (або більше — за можливістю), щоб поступово зменшити борг. Якщо буде ухвалено інше рішення — ми обов’язково повідомимо вас.
Комментарии (40)
Вирішили мою проблему
Написать комментарий
Не зовсім зрозумілий скорінг
Система враховує багато різних параметрів та чинників при ухваленні рішень.
Ми вже передали ваше звернення колегам для детального розгляду.
Будь ласка, перевірте застосунок — вам надіслано пуш-повідомлення з результатом.
Комментарии (3)
Щоб отримати виписку погашення по Розстрочці на картку,треба чекати 1 ДОБУ! ЦЕ ЖАХ
Звернулася у підтримку, попросила дати мені їх, написала в 11:19, мені задали доп. питання: якою мовою, який період (хоча я написала що цікавлять закриті кредити)
почали уточнювати чи актуальна емаїл пошта в застосунку…хоча навіщо це питати, якщо не актуальна її б не було.вся переписка йшла 40 хвилин і в кінці якої мені знаєте що сказали? ЩО ТРЕБА ПОЧЕКАТИ ДОБУ …для цієї операції … це капець якщо чесно! отримати звичайну виписку де вказано скільки пішло на тіло і на кредит, звичайні деталі погашення ---треба чекати 1 добу. в інших банках така послуга формується онлайн!
Зазвичай, ми набагато швидше надсилаємо необхідну довідку клієнтам, як це було і в вашому випадку. Термін «протягом 1 доби» — це стандартний термін, котрий вказуємо, для створення ручних довідок/виписок. Додатково уточнювали за електронну адресу, щоб ми з вами були певні, що довідку ви отримаєте
Також, ми передали колегам пропозицію, щоб такі довідки можна було оформлювати в застосунку в декілька кліків, як це зараз реалізовано з іншими
Додатково передали запит колегам, для перевірки діалогу стосовно часу, який ви витратили на запитання для формування довідки. Приносимо вибачення за незручності
Написать комментарий
Корисний досвід контакту з Банком
Факт. Захотілось зробити приємне рідним — придбав онлайн путівку на відпочинок в Італії. Поїдуть дружина та донька.
Проблема. Кошти з рахунку були списані двічі. З різницею в часі 4дні.
Вирішення. Написала донька з цього приводу листа в готель, куди були придбані квитки, але там туго з реакцією було. Чи зайняті в сезон дуже, чи сонце припекло — не зрозуміло… А я написав у підтримку Монобанку.
Що сказати — реакція дуже вразила! Підтримка була миттєва і дуже швидка! Кілька додаткових запитань, і машина була запущена на повну потужність! Зі мною спілкувались вже декілька спеціалістів. Запевнили що справа в надійних руках, і буде зроблено ВСЕ, щоб вирішити питання. І знаєте, я був настільки вражений і здивований, бо не привик в Україні до такого сервісу, чесно. Не тільки в банківській сфері, а й в будь якій іншій!
За мене вони склали заявку про повернення коштів (я навіть не знаю куди — сервіс оплати був міжнародний!) і надали крайній термін, коли кошти будуть повернуті.
Повна сума вернулась мені на карту протягом двох годин.
Зазвичай я стримано відношусь до різноманітних ситуацій, але саме ця спонукає до написання такої подяки!
Просто приємно коли знаєш, що за тебе як клієнта настільки щиро піклується Банк. Ну як Банк — Люди, які працюють і відчувається що не просто відсиджують час в офісі, а роблять цей Банк!
Є приказка, що ми рідко цінуємо що маємо. Так от цей Банк я ціную, і втратити ні в якому разі не хочу!
Комментарии (1)
Це якийсь сюр
Наразі питання було вирішено
Наші колеги вже зв'язались з вашою дружиною для надання детальнішої інформації
Комментарии (22)
Помощь через чат в телеграмм канале
Были сняты деньги ресурсом в котором был куплен пробный однодневный период, но не снята функция автопродление. Само приложение удалила сразу и не могла самостоятельно решить проблему. Благодаря грамотным специалистам, вопрос был решен.
Спасибо большое.
Написать комментарий
Монобанк це не тільки про гроші
Але завдяки Монобанку хлопець, який знайшов мої речі зміг повернути їх мені)
Щиро вдячна працівникам Монобанку, які написали мені і передали контакти небайдужого чоловіка)
Нам надзвичайно приємно, що змогли допомогти. Ваша підтримка надихає нас ставати ще кращими
Написать комментарий
Не переводьте зарплату в Моно!
Враховуючи любов Мого до обмежень своїх клієнтів — вирішили дізнатись, що там по лімітах. Виявляється, Моно дає вам можливість зняти… лише 50 тис. на місяць. Далі — плати комісію! Отак вони дбають про клієнта.
Переводь, кажуть, зарплату в Моно — це так зручно! А потім ще заплати нам за те, що захочеш зняти свої власні кошти! При цьому опитали ряд інших банків — в жодному комісії на зняття коштів в розмірі зарплатних надходжень немає — тільки в Моно.
Зараз хтось згадає про обмеження НБУ? Так ні — обмеження НБУ — 100 тис. на день! А у Моно — 50 на місяць!
При цьому оператор починає розповідати різні «схеми» ухилення від введених ними ж обмежень: мовляв, відкрийте Білу карту до Чорної і буде у вас ліміт на зняття 50 тис. на кожній — разом зможете зняти 100.
Ну і одразу відповім на питання «навіщо тобі готівка». Розказую: поближче до зони бойових дій безготівка працює досить погано. Хочеш поремонтувати машину? Давай готівку. Ніяких терміналів нема. Запчастини — давай готівку. Термінал є, але плати комісію за еквайринг сам. Навіть бензин по безготівці продають через раз.
Хочеш купити поїсти — давай готівку. Терміналів небагато і часто просять комісію додатково до ціни. Ринки, бабці з огірками — ніде ніяких терміналів, карток нема. Кава, шаурма — всюди за готівку. Дуже рідко знайдеш термінал та ще й зі збереженням ціни.
Послуги якісь? Теж давай готівкою. І так далі.
Коротше — готівка треба. І встановлювати комісію за зняття зарплати — це реально архаїзм якийсь!
Нахіба мені переходити до вас з Привата, де я всі 100% знімаю без комісії, щоб бігати по схематозах між картками аби зняти свої зароблені кошти? Сюр!
З кожним днем Моно перетворюється на Приват. Не дивно, бо роблять ті самі люди. З кожним днем більше обмежень, додаткові комісії, додаткова бюрократія і т.д. А так непогано все починалось…
У кожного банку своя тарифна політика — десь певні послуги вигідніші, десь зручніші. Ми прагнемо, щоб тарифи в monobank залишались прозорими та збалансованими. Зараз зняти цільові надходження без комісії можна в межах 50 000 грн на місяць, а якщо потрібно більше — діє комісія лише 0,9%.
Також у нас немає комісій за поповнення картки, навіть якщо це не зарплатні чи цільові виплати, також немає комісій на перекази власних коштів на інші картки. Це теж важливі щоденні переваги, які зручно працюють у комплексі.
Комментарии (118)
Професійна консультація
Написать комментарий