Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Stroilov236 30 июля 2025, 13:20
Банк просто так заблокував можливість відкриття банок ссилаючись на це правило «Відповідно до пункту 8.1 розділу VI Умов і Правил, які ви погодили на момент отримання картки, банк має право встановлювати обмеження на кількість одночасно відкритих депозитних договорів, тому на даний час вам було обмежено доступ до банок» Дослівно розділ VІ. пункт 8.1: Банк має право обмежити кількість одночасно відкритих діючих Депозитних договорів на ім'я одного Клієнта.
На прохання відповісти коли данну можливість буде розблоковано підтримка відповідає що не може нічого сказати й по факту заблоковано вже більше пів року.
Коли питаєш причину блокування цієї функції відповідає завжди однаково: «Банк залишає за собою право обмежити кількість одночасно відкритих депозитних договорів, оформлених на ім'я одного клієнта.»
monobank
Ответ банка
30 июля 2025, 14:42
Приносимо вибачення за незручності
Детально перевірили інформацію та зняли обмеження стосовно відкриття банок
Додатково перевіримо діалоги з колегами та пропрацюємо помилки
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yats1488 29 июля 2025, 21:31
Стосовно самої підтримки вони скидають дзвінки по своєму бажанню завершують діалоги в чаті самі залишають скарги на платежі та перед тим як приходить push-повідомлення телефонують та попереджують наче глузують зі всієї ситуації постійно кажуть що вони все розуміють і що їм дуже прикро, хоча це не так тому що їм чхати взагалі на клієнтів та постійно пропонують повернути кошти та ще й погрожують тим що відправник МОЖЕ звернутися до правоохоронних органів та написати на мене заяву, хоча сам відправник не має ніяких претензій до мене як до отримувача не має
monobank
Ответ банка
30 июля 2025, 11:15
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Нам дуже шкода, що у вас склалася така думка
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
04.07.2025 Банк подав запит про зарахування коштів 03.07.2025 докази про продаж криптовалюти та про успішно закінчену угоду я надав кошти в розмірі 23700 за продаж крипти були заморожені на що банк попросив зачекати, щоб переглянути докази потім ніякого результату не було надано на моє питання коли буде вирішено або хоча б надана відповідь що до мого рахунку один каже що точної відповіді немає другий 60 діб з моменту питання банку 16.07.2025 банк запитує за надходження коштів за 07.05.2025 в розмірі 28500 це також був продаж криптовалюти доказ про успішно завершену угоду було надано і ніякого результату я не отримав потім знов лист в додаток про заблокування рахунку 22,07,2025 для підтвердження того що саме я користувався банком даний процес я також виконав та ніякого результату не дало, працівники банку це не кваліфіковані не розуміючи та безрезультатні особи кожен раз потрібно очікувати на те, щоб кожен новий працівник підтримки вивчив докази вже раніше надані в чаті
А ще забув 22 07 2025 мені прийшла заробітна плата за першу половину липня в розмірі 3682,61 гривні цими коштами я також не можу ніяк користуватися
НЕ РЕКОМЕНДУЮ БУТИ КЛІЄНТОМ БАНКУ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО ЙОГО ПРАЦІВНИКИ НЕ ПРАЦЮЮТЬ, А ЗАЙМАЮТЬСЯ НЕ ЗРОЗУМІЛО ЧИМ
На 29 07 2025 я отримую вже 25 день одну і ту саму відповідь потрібно зачекати
Такого відношення не припустимо в банківській діяльності
Рекомендую якщо ви є клієнтом банку, то розірвіть договір, тому що вам же буде потім гірше
monobank
Ответ банка
30 июля 2025, 11:12
Розуміємо, що ситуація неприємна
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію
На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми зобов'язані реагувати на сигнали та проводити перевірки надходжень, згідно з поточним законодавством й умовами та правилами банку
Вчора о 19:55 колеги надали вам вичерпну інформацію щодо перевірки
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valentuna1980 29 июля 2025, 18:05
Зверталась на точку видачі бо не могла оплатити комунальні послуги, менеджер Альона з радістю допомогла і вирішила мою проблему, Т Ц Квартал
monobank
Ответ банка
monobankua 29 июля 2025, 19:28
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Tetiana2403 29 июля 2025, 3:45
Решила погасить свой старый кредит, а они мне сделали сразу новый после погашения. Делают людям проблемы. Совет: хотите брать кредит в монобанке не берите, напишут вам ещё один, помимо того что вы ним даже не пользовались.
Обслуживание тупое, не могут ничего внятного написать.
В стране война, а они беспределом занимаются.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 июля 2025, 11:41
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Юрій Шимкус 28 июля 2025, 15:11
Я військовий, приїхав у коротку відпустку на 15 днів. Вирішив скористатися цим часом, щоб створити картку Monobank. Купив стартовий пакет у АТБ за 50 гривень, встановив додаток, пройшов анкету — і раптом отримую повідомлення, що не можу увійти в акаунт. Мені радять звернутися в підтримку.

Пишу в Telegram — нуль інформації. Просто відповідають, що не можуть консультувати у чаті, телефонуйте. Телефоную — кажуть, що реєстрацію відхилено і причину назвати не можуть. Просто «так вирішив банк». На уточнення — чому саме, яка причина — відповідають: «Не маємо права розкривати, така політика».
Вибачте, яка ще, до біса, політика? Я людина без будь-яких боргів, з ідеальною кредитною історією, ніколи не мав проблем із законом. Але мені просто так відмовляють у реєстрації — і навіть не пояснюють чому.

Добре, думаю, хоча б поверну 50 гривень за картку, яку тепер навіть активувати не можу. І що ви думаєте? Мене більше години водили за ніс, а потім сказали, що кошти не повертаються, і взагалі «подаруйте комусь цю картку». Це що за абсурд?

Складається дуже неприємне враження, що відмова пов’язана з тим, що я вказав у анкеті, що є військовим. Бо жодного іншого логічного пояснення не існує. І це просто огидно. Поки ми захищаємо країну, нас ось так «дякують» — відмовою без пояснень і відмовою навіть у поверненні грошей за картку.

Того ж дня я оформив картку в Райффайзен Банку — все пройшло гладко, жодних проблем, усе чітко й поважно. А Monobank, який так активно рекламується як «найзручніший і найсучасніший банк», виявився абсолютно непрозорим і, чесно кажучи, принизливим у ставленні до клієнтів.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 июля 2025, 18:52
Дякуємо вам за службу та захист — щиро цінуємо ваш внесок. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, та розуміємо ваше розчарування.
Передали запит колегам та маємо гарну новину — ми переглянули рішення щодо реєстрації. Будь ласка, спробуйте знову зайти в застосунок та продовжити оформлення картки.
Anika911 28 июля 2025, 8:30
Хотіла попитати пітримки що робити с цім ЖАХ БАНКОМ. Десь приблизно півтора місяця тому мені приходе повідомлення що мій рахунок заблоковано звірниться в службу підтримки, написавши на горячу лінію служби підтримки цого ЖАХ БАНКУ мені відповіли, що мій рахунок заблоковано і в подальшій роботі з ЖАХ БАНКОМ мені відмовили, причину Пояснювати відмовилися, посилаючись на надійні джерела, ну так добре. Я попитала як мені забрати кошти, що залишилися, на рахунку на що жах банк почав тортури, іншими словами, я не називаю це, спочатку вони приставали, що месенджер у мене не підв'язаний, я їм відповіла, що я не можу підвʼязати мессенжер поскільки вони мені заблокували застосунок, на що вони відповіли, що в такому випадку ми повинні вас ідентифікувати, що це саме я, а не шахрайка якась, ну так добре, пройшовши 4 відеодзвінки, і Три дзвінки з оператором жах банку ніби змогли переконатися, що я є я. Сказали, що готові виплатити кошти, потрібен лише рахунок у банку, На моє прізвище. Чесно кажучи, мене це вражає, а якщо я не маю рахунку в інших банках і не хочу мати, то гроші, мабуть, не повернуть. Ну так добре. Я відкрила рахунок у фінансовій установі нова пей ну і повертаюся ж через, Деякий час до жах банку пишу з того ж месенджера з того ж номера телефону мені у відповідь кажуть ми готові допомогти тільки потрібно вам знову пройти ідентифікацію назвіть свої Ф. І. О. Потім ІПН потім. Зробіть скріншот зі свого телефону, тримаючи в руці фото паспорта і аркуш паперу з актуальною датою, потім. Перейдіть за посиланням, та пройдіть Відеодзвінок потім напишіть заяви і ми тоді спробуємо вам допомогти це я написала коротко вони роблять це поступово крок за кроком розтягнувши на цілий день що домагаючись щоб людина не змогла завершити банальне проходження ідентифікації. З горем навпіл на третій тиждень цієї вазні (хочу підкреслити, що при кожному зверненні вони змушували мене надавати перераховані вище документи скріншоти та інформацію).На решті ми дійшли до того, що вони скинули зразок заяви я написала його ну і думала що на цьому слава богу все ну не тут то було. Жах банк відповів що він Не можеть перевести кошти на рахунок відкритий у фінансовій установі нова пей по стільки чо вона не являється банком, а лише фін.установа, чесно кажучи моему обуренню немає меж я щоб забрати свої кошти маю пройти мільйон видео фото питверджень потім знайти куди мені їх переведуть потім виконати усі забаганки операторів жах банку щоб повернути СВОІ кошти наголошую кошти не я должна банку, а він мені так чому я повинна шукати і принижуватися кожного разу перед зухвалими робітниками служби підтримки які тільки що і роблять віткидаються шаблонами та ставлять на утримання а потім і вовсі відключаються переадресовуя на іншого робітника котрий знову просе підтвердити свою особистість і так по колу. Я хотіла б запитати у компетентних людей, чи нормально банк закриває рахунок без пояснення причин. Не давши можливості вивести залишок на рахунку, краде кошти по-іншому я це не назву (оскільки намагалася 100 разів дізнатися чому вони утримують гроші може кажу потрапили під фін монеторін вони кажуть ні, пропонувала прийти особисто в їх або їх партнерів відділення якщо вони сумніваються в моїй автентичності, вони відповідають у нас немає відділення відкрити рахунок ми вам переведемо. Так я відкрила рахунок їм він не підходить. Тут у мене виникає питання, враховуючи все перераховане вище жах банк закрив рахунок, можливість не надав що б вивести залишок, на пропозицію приїхати і особисто отримати кошти відмовив чомусь кожен раз просив. Купу фото мене документів відео (збираючи на мене особисту інформацію), при тому, що я їм не раз заявляла, що мені ці кошти дуже потрібні … сума, яку вони не повертають для мене не маленька 23000 тисяч. Підкажіть будласко хто може знае як вплинути на цей жах що вони творять не рахуючи нікого за людей.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 июля 2025, 12:55
Розуміємо, що ситуація була для вас складною та виснажливою.

Банк приймає рішення про можливість обслуговування клієнтів, спираючись на комплексну оцінку різних параметрів та даних із перевірених джерел. Ми розуміємо, що ви мали інші очікування, але, на жаль, точну причину відмови ми не можемо розголошувати через політику банку.

Щодо коштів на рахунку — ви маєте повне право на їх повернення. Найшвидший спосіб — переказ на ваш рахунок в іншому українському банку, відкритий на ваше ім’я. Також є можливість отримати кошти готівкою у відділеннях Універсал Банку в Києві, Дніпрі або Львові.

Ми змушені дотримуватися процесу ідентифікації особи для безпеки ваших фінансів. Нам щиро шкода, що цей процес викликав у вас негативні емоції — ми розуміємо, наскільки важливо, щоб усе відбувалося швидко та без зайвих труднощів.

Додатково ми вже передали ваші звернення на перевірку якості комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Полезный комментарий
Anika911 1 августа 2025, 15:17
Добрий день, я згодна отримати кошти у відділенні банку міста Дніпро Назвіть коли і де я можу їх забрати і що з собою треба мати?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
altmashk 27 июля 2025, 17:25
Робітники дуже швидко та якісно виконують свою роботу, усі дуже відповідальні та дуже швидко допомогають вирішити будь-яке питання. люблю монобанк
monobank
Ответ банка
27 июля 2025, 18:12
Дякуємо за відгук!
Хочу залишити щиру подяку менеджеру Monobank Олені з Т Ц Оазис в Києві, мені пощастило сьогодні працювати з нею. Всі питання вирішили оперативно і професійно. Особливо вразила її уважність до деталей та щире бажання допомогти, навіть якщо звернення виходило за межі «стандартної інструкції». Видно, що людина має великий досвід і водночас людяність, що сьогодні велика рідкість.
monobank
Ответ банка
27 июля 2025, 10:44
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pavel071977 25 июля 2025, 13:37
Сотрудник Алена в Т Ц Квартал очень мне помогла с оформлением белой карты и с моими вопросами по лимитах, спасибо!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 июля 2025, 14:07
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
DudkaAnastasiia 25 июля 2025, 1:32
Повністю виплатила тіло кредиту по розстрочках на суму 32 500 грн (30 000 + 2 500 грн). Проте Monobank продовжує нараховувати 3.1% на місяць, і борг «живе» далі — лише за рахунок відсотків. На липень 2025 року — вже понад 24 000 грн. Це шок.

Зверталась до банку з проханням про реструктуризацію або списання частини цих відсотків. Усі відповіді — шаблонні: «вносьте мінімальні платежі», «ми вам повідомимо, якщо щось вирішимо», «не пишіть до НБУ». Банк не розглядає звернення по суті, попри те, що основний борг сплачений.

Це схоже на боргову пастку, і виглядає як непрозора практика. Особливо в умовах війни, коли багато людей просто не витягують щомісячні переплати.

Скарга до НБУ вже готується. Сподіваюся, публічність допоможе Monobank бути справедливішим до своїх клієнтів.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 июля 2025, 12:54
Розуміємо, що ситуація викликала у вас занепокоєння.
При оформленні розстрочки клієнт погоджується з умовами, які передбачають щомісячну комісію — 1,9% від початкової суми (вона вже включена в щомісячний платіж), а також графік погашення.
Навіть у складні часи в умовах війни, банк дотримується зобов’язань перед клієнтами та очікує взаємної відповідальності.
Якщо платежі не вносяться або надходять із затримкою, сума платежу списується з доступного кредитного ліміту або в мінус та формує заборгованість по картці. На цю суму далі нараховується стандартна ставка 3,1% на місяць — без штрафів і пені.

Можливість надання добровільного врегулювання заборгованості розглядається індивідуально. Зараз рекомендуємо вносити мінімальні платежі вчасно (або більше — за можливістю), щоб поступово зменшити борг. Якщо буде ухвалено інше рішення — ми обов’язково повідомимо вас.
Dorian1984 24 июля 2025, 15:17
Випадково перерахував кошти з кредобанку на невірний рахунок в моно по реквізитах. Підтримка моно в телеграмі вирішила питання і мої кошти були повернуті того ж дня. Хороша робота, так тримати!
monobank
Ответ банка
monobankua 24 июля 2025, 16:41
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Сарана 24 июля 2025, 10:51
Користувався банком з 2018 року, по особистим причинам закрив рахунок в банку в червні місяці, на момент закриття був кредитний ліміт по картці та ліміт по розстрочці, тиждень назад відкрив заново рахунок на якому 0 кредитний ліміт та 1000 грн на кредит «До завтра» котрий також анулювали вчора, не зовсім зрозуміло чому так, я звісно розумію що «скорінг модель» але є але, якби в мене не було ліміту то не було би питань, а так він був, ситуація з кредитним рейтингом чи кредитними договорами не змінились від слова зовсім
monobank
Ответ банка
monobankua 24 июля 2025, 16:31
Шкода, що зміна ліміту вас засмутила.
Система враховує багато різних параметрів та чинників при ухваленні рішень.
Ми вже передали ваше звернення колегам для детального розгляду.
Будь ласка, перевірте застосунок — вам надіслано пуш-повідомлення з результатом.
Проблема решена
Atlanta 83 23 июля 2025, 12:06
Хотіла у застосунку сформувати виписку щодо погашеннь по кредиту Розстрочка на картку, то у застосунку немає цієї можливості, тільки по картках можна це зробити
Звернулася у підтримку, попросила дати мені їх, написала в 11:19, мені задали доп. питання: якою мовою, який період (хоча я написала що цікавлять закриті кредити)
почали уточнювати чи актуальна емаїл пошта в застосунку…хоча навіщо це питати, якщо не актуальна її б не було.вся переписка йшла 40 хвилин і в кінці якої мені знаєте що сказали? ЩО ТРЕБА ПОЧЕКАТИ ДОБУ …для цієї операції … це капець якщо чесно! отримати звичайну виписку де вказано скільки пішло на тіло і на кредит, звичайні деталі погашення ---треба чекати 1 добу. в інших банках така послуга формується онлайн!
monobank
Ответ банка
23 июля 2025, 17:10
Нам дуже шкода, що ми вас розчарували
Зазвичай, ми набагато швидше надсилаємо необхідну довідку клієнтам, як це було і в вашому випадку. Термін «протягом 1 доби» — це стандартний термін, котрий вказуємо, для створення ручних довідок/виписок. Додатково уточнювали за електронну адресу, щоб ми з вами були певні, що довідку ви отримаєте
Також, ми передали колегам пропозицію, щоб такі довідки можна було оформлювати в застосунку в декілька кліків, як це зараз реалізовано з іншими
Додатково передали запит колегам, для перевірки діалогу стосовно часу, який ви витратили на запитання для формування довідки. Приносимо вибачення за незручності
Розповім невелику історію з великим значенням.
Факт. Захотілось зробити приємне рідним — придбав онлайн путівку на відпочинок в Італії. Поїдуть дружина та донька.
Проблема. Кошти з рахунку були списані двічі. З різницею в часі 4дні.
Вирішення. Написала донька з цього приводу листа в готель, куди були придбані квитки, але там туго з реакцією було. Чи зайняті в сезон дуже, чи сонце припекло — не зрозуміло… А я написав у підтримку Монобанку.
Що сказати — реакція дуже вразила! Підтримка була миттєва і дуже швидка! Кілька додаткових запитань, і машина була запущена на повну потужність! Зі мною спілкувались вже декілька спеціалістів. Запевнили що справа в надійних руках, і буде зроблено ВСЕ, щоб вирішити питання. І знаєте, я був настільки вражений і здивований, бо не привик в Україні до такого сервісу, чесно. Не тільки в банківській сфері, а й в будь якій іншій!
За мене вони склали заявку про повернення коштів (я навіть не знаю куди — сервіс оплати був міжнародний!) і надали крайній термін, коли кошти будуть повернуті.
Повна сума вернулась мені на карту протягом двох годин.
Зазвичай я стримано відношусь до різноманітних ситуацій, але саме ця спонукає до написання такої подяки!
Просто приємно коли знаєш, що за тебе як клієнта настільки щиро піклується Банк. Ну як Банк — Люди, які працюють і відчувається що не просто відсиджують час в офісі, а роблять цей Банк!
Є приказка, що ми рідко цінуємо що маємо. Так от цей Банк я ціную, і втратити ні в якому разі не хочу!
monobank
Ответ банка
23 июля 2025, 9:40
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Проблема решена
delfin1987 22 июля 2025, 9:59
18-го липня дружина зробила депозит на 50+ тис гривень гроші списали і депозит був відкритий бо вона заходила і вимикали автоматичне подовження! 20-го числа ми побачили що вияєвляется відкриття депозиту не завершено! При спробі завершити пише поповніть с картки! А гроші то ви вже списали! Настиснули відміна і все… грошей нема ні на депозиті ні на картці підтримка каже ми бачимо, що гроші були списані, а куди не знаємо!.. буду шукати, але скільки часу хто його знає! Ви взагалі серйозно? Це як так розуміти? Ви вкрали кошти!
monobank
Ответ банка
22 июля 2025, 14:05
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Наразі питання було вирішено
Наші колеги вже зв'язались з вашою дружиною для надання детальнішої інформації
Lentak14 21 июля 2025, 20:04
Хочу поблагодарить работников банка, Артёма и Александра, которые сегодня помогли в решении вопроса.
Были сняты деньги ресурсом в котором был куплен пробный однодневный период, но не снята функция автопродление. Само приложение удалила сразу и не могла самостоятельно решить проблему. Благодаря грамотным специалистам, вопрос был решен.
Спасибо большое.
monobank
Ответ банка
22 июля 2025, 13:28
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Оксана Іващик 21 июля 2025, 14:03
Вчора загубила сумочку із документами, картками і ключами від машини і квартири (
Але завдяки Монобанку хлопець, який знайшов мої речі зміг повернути їх мені)
Щиро вдячна працівникам Монобанку, які написали мені і передали контакти небайдужого чоловіка)
monobank
Ответ банка
monobankua 21 июля 2025, 16:10
Глибоко вдячні, що знайшли час і поділилися своєю історією!
Нам надзвичайно приємно, що змогли допомогти. Ваша підтримка надихає нас ставати ще кращими
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hein2 20 июля 2025, 17:13
Вирішив колега перевести зарплату в Моно (бо щось додаток Привата у нього на телефоні не видає сповіщення).
Враховуючи любов Мого до обмежень своїх клієнтів — вирішили дізнатись, що там по лімітах. Виявляється, Моно дає вам можливість зняти… лише 50 тис. на місяць. Далі — плати комісію! Отак вони дбають про клієнта.
Переводь, кажуть, зарплату в Моно — це так зручно! А потім ще заплати нам за те, що захочеш зняти свої власні кошти! При цьому опитали ряд інших банків — в жодному комісії на зняття коштів в розмірі зарплатних надходжень немає — тільки в Моно.
Зараз хтось згадає про обмеження НБУ? Так ні — обмеження НБУ — 100 тис. на день! А у Моно — 50 на місяць!
При цьому оператор починає розповідати різні «схеми» ухилення від введених ними ж обмежень: мовляв, відкрийте Білу карту до Чорної і буде у вас ліміт на зняття 50 тис. на кожній — разом зможете зняти 100.

Ну і одразу відповім на питання «навіщо тобі готівка». Розказую: поближче до зони бойових дій безготівка працює досить погано. Хочеш поремонтувати машину? Давай готівку. Ніяких терміналів нема. Запчастини — давай готівку. Термінал є, але плати комісію за еквайринг сам. Навіть бензин по безготівці продають через раз.
Хочеш купити поїсти — давай готівку. Терміналів небагато і часто просять комісію додатково до ціни. Ринки, бабці з огірками — ніде ніяких терміналів, карток нема. Кава, шаурма — всюди за готівку. Дуже рідко знайдеш термінал та ще й зі збереженням ціни.
Послуги якісь? Теж давай готівкою. І так далі.
Коротше — готівка треба. І встановлювати комісію за зняття зарплати — це реально архаїзм якийсь!

Нахіба мені переходити до вас з Привата, де я всі 100% знімаю без комісії, щоб бігати по схематозах між картками аби зняти свої зароблені кошти? Сюр!
З кожним днем Моно перетворюється на Приват. Не дивно, бо роблять ті самі люди. З кожним днем більше обмежень, додаткові комісії, додаткова бюрократія і т.д. А так непогано все починалось…
monobank
Ответ банка
monobankua 20 июля 2025, 18:55
Розуміємо, наскільки важливий доступ до готівки, особливо у регіонах, де безготівкові розрахунки можуть бути обмеженими.

У кожного банку своя тарифна політика — десь певні послуги вигідніші, десь зручніші. Ми прагнемо, щоб тарифи в monobank залишались прозорими та збалансованими. Зараз зняти цільові надходження без комісії можна в межах 50 000 грн на місяць, а якщо потрібно більше — діє комісія лише 0,9%.

Також у нас немає комісій за поповнення картки, навіть якщо це не зарплатні чи цільові виплати, також немає комісій на перекази власних коштів на інші картки. Це теж важливі щоденні переваги, які зручно працюють у комплексі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LinaSik 19 июля 2025, 18:59
Отримала зрозумілу та професійну консультацію від спеціаліста Олени на точці видачі в Оазисі. Олена надала консультацію стосовно кредитування, пояснила різницю, допомогла розібратись в умовах, все чітко і зрозуміло. Чудовий фахівець, розумна і приємна! Прийшла саме до неї по рекомендації подруги. Дякую!
monobank
Ответ банка
monobankua 20 июля 2025, 11:08
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.3 49.99
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.3 49.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝